Jakože mě GTI někdy docela štve, tak tady má celkem pravdu. Tohle autí je celkem povedené a mít jeden přebytečný miliónek, asi už vím, co bych si za něj koupil :-) I když ty dva ovladače ne volantu mi připadají vizuálně divné, asi to budou mít nějak ergonomicky zmáknuté, aby to dělalo, co má...
BMW 3 pri novom mercedese pôsobí ako známy z chodobnej štvrte, určite jazdí skvele, ale je to auto bez dizajnu niečo ako Pasat!! Nové C je krásne a určite bude lídrom triedy!!!
teda človeče su určite na to lieky.Ty asi budeš nejaka leniva lemra neschopná príst k nejakej korune a niečo luxusné si kúpit.Tak proste závidiš ,závidiš a svoju nemohúcnost zakrývaš takýmito dristami,sám tomu neveríš čo píšeš.Sú nato lieky skús to.Život je krásny ty trúba.
ty si asi v predoslej c-triede nesedel, co? nemozes hodnotit len podla obrazkov. mercedes vyraba premyslene auta...je to prave to, co som na medvedoch stale obdivoval ... ze niekto pri ich navrhovani rozmyslal. ked ich mas tu cest ich vyskusat, auto ta bude stale ohromovat...je to pocit, ktory z inych znaciek natolko nesala.
Suhlasim s nazorom, ze Mercedes sa snazi prilis prvoplanovo pacit...dost agresivny utok na city zakaznikov. Tiez tu vidim istu inspiraciu sportovym ponatim BMW 3er...Napriklad pri pohlade zo zadu. Auto stoji siroko rozkrocene s kolesami vysunutymi do stran a tento dojem umocnuje sudovito sa zuzujuci zadok. Je to posobive ale s tymto prvkom na svet prislo ako prve BMW.
Moj dojem z auta je napriek spominanemu pozitivny aj ked dosluhujuca generacia mala vela do seba. Velmi sa mi pacila ista skromnost dizajnu. Nenutena krasa, ktora si ziskavala sympatie...
Ako pisem nizsie, Mercedes sa vydal modelom ML na novu cestu dizajnu, do ktorej novinka krasne zapada.
Nesmutme za minulostou a vitajme sucasnost premianta strednej triedy. Dufajme, ze si auto napriek zmene v dizajnovom ponati zachova nesporne kvality svojho otca :-)
Krasne jsi to shrnul. A ja to tusil, uz dlouho fakt tusil... Nepovedeny Passat - jasny jezevcik, BMW zoufale krade od Korejcu a ubohy Mercedes tape v naproste bide... Vazne, slova jak z mramoru. Diky, ze jsou stale mezi nami taci, kteri dokazi videt pravdu! BRAVO!
Die Preise der neuen C-Klasse sind praktisch identisch geblieben. So erhöhte sich der Grundpreis für einen C 180 Kompressor um 100 EUR netto. Hier die Preise im Überblick:
C180K 29.988,00 €; + 100 EUR netto gegenüber W203 Pendant
C200K 32.070,50 €; + 450 EUR netto gegenüber W203 Pendant
C230 34.450,50 €; + 750 EUR netto gegenüber W203 Pendant
C280 35.640,50 €; + 750 EUR netto gegenüber W203 Pendant
C350 44.327,50 €; + 860 EUR netto gegenüber W203 Pendant, bereinigt um 7G-Tronic
C200CDI 31.892,00 €; + 350 EUR netto gegenüber W203 Pendant
C220CDI 34.212,50 €; + 450 EUR netto gegenüber W203 Pendant
C320CDI 40.757,50 €; + 450 EUR netto gegenüber W203 Pendant ;-\
Ten volant je fakt hnusnej. Ovšem přední světla by se ještě daly překousnout. Já bych jim ještě snížil tu horní hranu. Nemám rád, když se světla vytahujou nahoru do kapoty a do blatníků. V tomto jsem dost konzervativní. Proto i kdybych měl love na nový auto, těžko bych si vybíral. Naštěstí na nový nikdy mít nebudu :-( tak jsem toho ušetřen. >:D
nevim...to mi az tolik neprijde i kdyz neco pravdy na tom bude...Jak psal tusim ze Alessio....nove C si bere hodne ze svych brasku A, B, (celkem pochopitelne) jen nejak nevim jestli to je dobre...treba u B mi to docela sedi...ale k C se mi to proste nehodi....mozna i diky tomu, ze predchozi C bylo opravdu elegantni auto..
Tak to je síla. To jsem nečekal. Jinak moc hezkej meďáček a aby se M3 začala trošičku bát(myslím to tak, aby zůstala v pozoru, protože si nemyslím, že by céčko překonalo trojku v jízdních vlastnostech, které jsou v tomto př. nejdůležitější). Jinak great car. :yes::yes::yes:
jak to tak čtu...z extrému do extrému - jeden názor je, že nové C je obšlehlý korejec, druhý názor je ten, že japonci ho zkopírují. No, tak se všichni z hluboka vydýchejte, prý to pomáhá ;-)
To tedy fakt valim. Konkurence houstne,odborník žasne,laik se divý.
Poměrně hezkej Korejec. Jó on je to MB?
Tak pardón. Cosi shnilého ve státě Německém. Jen tak dál severní sousedé. Ještě pár let a budu obdivovat Číňany!
Od nového Cecka jsem cekal vic, podle me to neni zadna revoluce v designu, to predchozi dve generace dohromady jsou hezci!!! Nez tohle, koupil bych si radsi Bawora. Jo a ty zpetné zrcatka!!! Mno hnus velebnosti... To uz GL je ma mensi!! A ty blikace na nich o velikosti majaku... :((( a jeste zad, ta se mi libi nejmene, aspon ty svetla mohli dotahnout do te horni hrany... Nemyslite? Po erku, ceelku a esku jsem cekal vetsi zazrak...
nemam rad mercedes ale zacinam menit nazor - vracaju sa ku korenom - interier kvalitny nemecky - exterier vazny nadcasovy premiovy - tak ma mercedes posobyt - a hlavne na rozdiel od predchodcu s noveho nejako c dycha kvalita
Souhlasím temer do poslední tečky. Tohle je designový kousek. Spíš než staré a nové "Céčko" bych rád tohle auto postavil vedle 3er - hezky naživo, obě si pekne prolezl, obešel a projel. Pak bych vynesl verdikt - do té doby ovšem termín "nový bůh prémiové střední třídy" zakousnu v zubech a ven nepustím. I když to chce trochu úsilí. :-)
tak už podle prvních fotomontážních fotek se mi celkem líbil a jak tak na něj teĎ koukám tak mercedes holt auta dělat umí ... jde to i bez ohromné masky a nahodilých křivek a zářezů jak u ostatních ... :yes::yes::yes:
Na tom samozrejme neni spatne nic...spatny je to, ze si nekdo mysli, ze k urcitymu autu patri i urcitej oblek atd...clovek se musi oprostit hodnotit lidi podle toho, jestli maj teplaky z trznice nebo lezerni sacko z Bananovy Republiky za 20 papiru...vo tom to proste neni...proste kdyz je clovek jelito, tak to nezachrani ani dvacet Calvinu, ani padesat Patku dokonce ani 30 paru Cole Haanu;)
Jinak, ne ze bych na tom nejak lpel, ale mercedesa bych si za par let koupil, to je prvni auto, ktere me vazne nadchlo, kdyz jsem s nim jel...ale pak si zase rikam, ze ten passat, kteryho kocituju neni taky vubec k zahozeni;)
Americký? Tahle splácanina, která vypadá jako když někdo kreslil a neuměl pracovat s perspektivou? :-O Asi myslíš jen poslední modely Chrysleru, za jejichž zpitvoření může práve Mercedes. Tak to, prosím, "americkým" nenazývej.
ale jo, sám vím že třílitr v subaru (i přes anabázi s panem červenkou v carautu) taky žere při klidné jízdě na okresce 9 litrů a to rozhodně není žádný šetřílek. jde o to, že BĚŽNÝ provoz si vyžaduje i nějaké to šlapání na plyn při předjíždění, pro potěchu atd...proto bych tabulková čísla bral s rezervou ;-)
no, myslím že dějí, stačí přečíst starší test 330i, kde psali že do desíti není problém a normální delší jízda klidně za osm. Vím že pětka je těžší, ovšem nová generace má opět další vychytávky, takže tomu věřím. BTW taková Honda Accord 2,4 (140kW) měla v automobil revue průměrnou spotřebu na testovací dráze (v standartním provozu při standartní jízdě) něco kolem sedmi..Pokud těmto autům nešlapeš za krk, nesežerou tě ;-)
nech být...kdo by si představil že brutálně silný třílitr s 270 konama v 1,5t těžkém autě může žrát 8-9l.. :-) Jsem optimista, ale jako realista taky musím uznat že je to blbost ;-) A vlastně ta předchozí věta taky :*)
Presne tak! Predníé svetla jsou jak z minuly generace Astry a ty zadni jsou skoro ty samy, co najdes na Subaru Legacy sedan... A ten priiiisernej volant...
Je to zkratka hnus, velebnosti!
No tak to se povedlo. Po dlouhé době fakt auto, které se mi trefilo do vkusu. BMW 3 jsem musel dlouho řešit, než se mi začalo líbit a ani dnes to ještě není ono. Tady si teda nic nedajdu, snad jen ty zadní světla, ale o tom víc až naživo...GRATULACE MB...
Tomu nerozumím. Ty snad chodíš venku v teplákách z tržnice? Co je špatného na dobře padnoucím obleku, parádních hodinkách a botách? To mi prosím vysvětli...
s tou spotřebou...to asi fakt ne :-). nevím, jestli se ještě testují auta podle toho starého klíče (byl tu i článek od paná láníka, tuším), ale nynější spotřeby jsou trochu divné...reálná spotřeba bývá někde v půli mezi kombi a město
Koukám z okna na to ,,starý" Céčko je hezký kouknu na monitor a říkám si už aby skončil leasing protože tohle je jiný kafe dá se to nazvat jako o půl metru kratší Sko nebo S kurz... Je to prostě super a tak si u BMW modlí ať do konce března něco prodaji protože tohle jim sebere vítr z plachet... A mimochodem japonci jsou na parádu ne na ježdění... BRAVO MERCEDES!!!! >:-[]:yes::-)
Tak cloveka, kterej musi mit ten spravnej oblek, nalesteny boty a nalesteny hodinky, aby si pripadal v Mercedesu dobre, nebo aby tak nejak zapadnul do te skatulky, tak takovyho cloveka ja uprimne lituju
Jinak novej mercedes je nic moc. Zadek je stejne hrozivej jako u novejsich modelu Mercedesu. Ta tam je doba, kdy se auta ruznych automobilek lisily...dneska je to jen zmenseny nebo nafoukly jedno a to samy, a lidi jim to jeste ke vsemu basti...ta tam je 'zrucnost' automobiloveho prumyslu...dneska je to konzum, ktery vlastne GTi, nevedomky, nebo mozna i vedome popisuje.
Vnitrek noveho cecka je kapitola sama pro sebe :no: .....jestlize byl stary mercedes elegantni, a dalo by se rict v cese pretrvavajici, tak novy je smesice trendu a modnosti, coz je desne prvoplanovite. Stary cecko a ecko, to jsou elegani, ktery si na nic nemusi hrat, nic dokazovat, jsou to vyvazeny kary...novy mi evokuje obchodnika na Wall street, kteryho capli za isade trading nebo mafiana z Ukrajiny, kterej vobira svy spoluobcany na nadrazi pri navratu domu ze zahranici...proste tenhle mercedes nema klasu!
Přichází malý Mercedes pro 21. století. Geniálně kombinuje tradiční detaily s moderními ostře řezanými tvary. Jestli někdo říká, že vypadá usedle, tak co pak říká na Mercedesy o jednu až dvě generace zpátky? Tvary berou to nejlepší z ML, E a S-Klasse a jsou velice logicky uspořádány - viz např. zlomená spodní hrana na masce i na středové konzoli, která se ale vzadu lacině neopakuje. Uznávám že pohled přímo zboku vypadá příliš buransky, ale které dnešní auto má ladný profil, že? A naživo bude vypadat ještě líp, tak jako S-Klasse a CL ;-):yes:
může být :-) když to takto půjde dál, budou mít tak 230 koní a spotřebu 4,5l/100km..ale hlavně at tam nechaj atmosféru šestiválec, řekněme 2,5l / 190kw/ 280Nm při 2000ot. /5,5l na 100km ;-)
Audi je vůbec těžko srovnávat s BMW, kvůli rozdílným koncepcím pohonu jdou pochopitelně i v motorech každý na věc po svém, plus historicky rozdílné motorářské tradice. Pro Audi (navíc tady je třeba brát v potaz celý koncern) jako pro, primárně, předokolky, je váha na přední nápravě důležitá, malé objemy s přeplňováním dávají větší smysl než u BMW. Přesto, vzhledem ke spotřebě a emisím, bude i pro BMW výhodnější do budoucna u čtyřválců používat menší objem a přeplňování. Klidně si tipnu, že přes výborný dvoulitr se 170 PS, bude příští generace 120i a 320i osazena 1,6 nebo 1,8 s přeplňováním. ;-)
ted jde ale o to, jestli nepřeplnované motory BMW (o jejichž dokonalosti snad nemá nikdo pochyb) nejsou lepší než současné přeplnované motory od VW :-O Těžko hodnotit, každopádně je fakt že přeplnování je budoucnost a z tohoto pohledu byli jedni z prvních, to je fakt. Nicméně jakmile se do toho obuje BMW, bude lepší, s tím se dá počítat. Proto ten "náskok" je relativní. Nevím jestli brát jako náskok když jsi první, ale ne nejlepší (tím nechci shazovat 2,0TFSI - motor roku), prostě se dá jen očekávat že to BMW udělá ještě lépe a nastupující generace atmosférickývh dvoulitrů je papírově dokonalá. Jediná výhoda 1.4TSI snad může být pouze menší zatížení přední nápravy, ovšem jak víme BMW nemá problém s jízdními vlastnostmi :-)
Motory BMW, jako vždy dokonalost, poměr výkon / reálná spotřeba je ukazatel, ve kterém na ně nemá nikdo, + zvukový bonus. Pokud jde o "náskok..." a Audi, je to jen otázka chápání reklamního sloganu. Pokud jde o motory, Audi má už reálně v nabídce kompletní řadu moderních přeplňovaných motorů, ostatní své momentálně vyvíjejí nebo uvádějí na trh, je to trend a Audi je v něm mezi prvními, z větší části jej určilo, má tedy náskok. Pokud se podíváš na čtyřválcové motorizace BMW, pak je jasné, že další generace už bude s turbem, viz. jejich vývoj společně s PSA. A dobrý šestiválec přeplňování nepotřebuje, tam ať se BMW jen pěkně drží svého kopyta. ;-)
myslím že i nová pětka není k zahození :-):yes: Co říkáš na novou generaci motorů ? Z těch pro pětku jsem lapal po dechu, ty pro jedničku mě už srazili do kolen :yes: Ještě si pořád stojíš za tím že Audi má pořád náskok díky technice (teď mluvím jen o motorech) ?
>:D Werich kdysi vyprávěl, jak to mají doma se ženou rozděleno, on rozhoduje o těch podstatných věcech, např. jaký bude vztah jejich rodiny k Tajwanu a manželka o těch nedůležitých, jako za co se utratí peníze apod. :-) Já jsem podobná "hlava rodiny", takže co se kupé týká asi pohořím, prý občas taky vezu děti, jak tam bez dveří chudáci polezou atd. atp., takže to teď moc neřeším, jezdit čím mám, spíš to vypadá, že pokud brzo ukážou víc info o nové pětce, počkám na ni, jinak půjdu znova do E60. Ale kdykoliv 3-er kupé vidím, mrzí mě to.
S tim "Apostolem" ted souhlasim... Mondeo jiz ztraci interierem... 407 je OK, ale pro nekoho nestravitelna predni maska. Ale pockej az vyjede nova Laguna to se "Apostol" bude trast strachy... >:-[]
Covece zda se mi, jakoby se tvarove Mercedes tady u toho C vratil do 90 let minuleho stoleti a to jak exterierem, tak i interierem viz tvoje pripominka k ostrym hranam... :-O
Tak hosi mame tu opat krala strednej triedy :yes: Takto si predstavujem MERCEDES C :-! kompaktny, sportovy a pritom luxusny vzhlad s perfektnou technikou a krasnym interierom. Ten trojramenny volant vo verzii avantgarde je kraaaaaaaaaaasa :yes:
Vidim to takto:
1.miesto: Mercedes C
2.miesto: BMW 3 tesne za C
3.miesto: Lexus IS
4.miesto: AudiA4, Volvo S60 asi na rovnako
...................
a tak dalej
...nebo fotky >:D . ne, vážně - ten předek, ok, nemám výhrady a docela se mi líbí. profil bez výtek (jen je to tragédie na těch malých kolečkách). zadek je takový...neslaný nemastný,rychle se okouká a "zastará". Vnitřek podle fotek hodnotiti záludné jest, ale třeba audinka mě v prémii chytla víc (věc vkusu!!!), volantík...mno...4 ramena...jeden má rád vdolky...já mám rád něco jiného. Celkový dojem z venku : 80%,zevnitř 50%. naživo, věřím, to bude lepší
Dobře, tvar volantu Š120 byl stejný prakticky od Š110 někdy z počátku 70. let, ale vzpomeň na čtyřramenné volanty audi, nebo MB, trojramenné BMW nebo i opely je měli pěkné, mluvíme o konci 80. zač. 90. let. Ale jinak souhlasím, jestli se ti tvar volantu nelíbí pak si to esko prostě nekupuj, je třeba být zásadový. :-);-)
No tak kara je to celkem pekna, ale hlavne, aby to bylo i spolehlive... ;-) Premira elektroniky jak je u medaku jiz zvykem prinasi sve ovoce v podobe castych navstev servisu, pokud tam vubec hochu dojedes... Bohuzel, dost casto vidam nektere medaky nepojizdne na okrajich silnic, hlavne v Nemecku spolu se zasahujici odtahovkou... :-O Pokud nezlepsi spolehlivost, tak za ty prachy si to muzou nechat... >:-[]
no vidíš,ale i já jsem měl Š120 (ta kupodivu airbag taky neměla :-) ) a ten tvar si mi taky nelíbil ;-) .Je to určitě subjektivní věc, ale třeba kvůli tvaru volantu si prostě to nové Esko nekoupím :-)
S tím volantem je to zajímavé, mě se trend zmenšování středů líbí, pamatuju krásné štíhlé volanty (třeba BMW) z předairbagové doby, ty byly v devadesátých letech nahrazeny rozpláclými polštáři v kruhu. Technologie pokročila a tak může MB dnes udělat volant se štíhlými rameny i s airbagem. Názor na volant je jistě věc subjektivní, řekl bych, že nám co jsme jezdili už před airbagy se tenhle návrat bude líbit asi více. ;-)
v tomhle mají GTI+Dinar naprostou pravdu - i když jsem ještě některé detaily nepřekousl, je to opravdu "socha od umělce", vypracované jednolité tělo, zejména ty prolisy..a bílá mu sluší :yes: Ale ten volant... musím si zase rýpnout.. :-)
:yes: nepoznáš to dokud je nevidíš vedle sebe - když jsem poprvé viděl nový Passat vedle céčka byl jsem až skoro v šoku o kolik je Passat větší - céčko byl takový prcek, ovšem na druhou stranu..jak bych to přirovnal..trénovaný, elegantní atlet (řekněme Šebrle :-)) oproti nabušenému boxerovi z váhovky nad 120kg..a když si vedle mě stoupl nový Yaris, který kromě délky byl snad o 50 procent větší než můj Galant, to bylo ještě horší..kam to dojde? Zaplať Pán Bůh za střední prémiovku - ideál pro mladého muže, nelze si přát nic lepšího..
je tam takový "zvláštní" protiklad světel které jakoby míří nahoru proti odtrhové hraně která se svažuje dolů..navíc mi přijde že jsou moc nízko..ale možná je to jen pocit z fotek, uvidíme naživo ;-)
S-ko mi z některých úhlů přijde zbytečně překombinované a tohle C-čko přichází s velice podobným designem, ovšem krásně zjednodušeným. Z mého pohledu je skoro dokonalé a 3er to bude mít velice těžké.
přesně, pokud se můj postoj změní (až uvidím C naživo) stejně jak se změnil za ten jeden den při koukání na nové, kvalitnější fotky, pak asi určitě budu MB-C obdivovat(ted už se mi moc líbí, ale zatím to není takové to wow!). Ta ptačí perspektiva, případně boční profil, to je fakt nádhera, která se MB moc povedla :yes: Volant sedět do ruky bude, o tom nemám pochyb, ale ten design..vždyt třeba v áčku, či emku je perfektní..tohle je krok zpět.Jsem moc zvědavý na porovnání s trojkou co se týká jízdních vlastností atd..a taky na prodeje, zda to bude vítr jak s eskem, ale to si osobně nemyslím, BMW3 a A4 jsou silní soupeři.
Predek je paradni,presne tohle Cecku sedi...ale ten interier,ta deska,ten volant? Nee to ne,nesedi mi to k MB ani trochu...palubni deska, ktera jakoby vyustuje ve stredovy panel - prijde mi to asijske,prilis mnoho prazdnych ploch na me pusobi bakelitove :) nemuzu si pomoct...Zadni lampy se mi taky prilis nezamlouvaji. Cekal jsem vice evoluce v designu a mene strachu z neuspechu! Ale treba se na to podivam za par dni(mesicu) a muj nazor vyzraje a otoci se o 180° :-) Ale BMW u me zatim vede
Rozhodně ne "zabudnutý," byl tam spíš kvůli designu. Současné rozplizlé Samsungy a Nokie by se totiž hodily do minulé generace Céčka, rozhodně však ne do tohoto krasavce.
ale jo, já neříkám, že to není zajímavý vzhled, ale já v tom vidím "jen" zmenšenou S s pro mě nehezkým volantem, průměrným (na prémii) interiérem a divnými zadními světly. Dlouho jsem na fotky čučel, možná za deset minut čučení ještě přehodnotím názor, ale nevypadá to. zatím se těším na přímé setkání, protože z fotek...mno...žádný lamač srdcí
Ne ne... základka ne...tam už ho nechtěli... ;-)
Jinak GTI ho schizofrenie musí dosahovat vrcholu...
jezevčíkovitý nepovedený Passat (o konstrukčních vadách a svolávacích akcích nemluvím), trojkové BMW se světly ukradenými od Primery (a nebo snad nějkého korejce) a teď tohle...Mercedes tápající ve své v současné době naprosto odkryté bídě... No řekl bych to tak...Přišla bída na skopčáky...tak nevím jak se s tím vyrovná... Možná to zachrání nové Monceo a nebo Vectra >:D
je to trochu kacířská myšlenka, ale...byl bych pro nějakou "gentleman´s agreement" mezi značkami o tom, jak v budoucnu porostou či neporostou rozměry aut.
:yes: S tím marketingem.. nebral bych to jako reklamu obecně ale v podstatě nikdo nebude tvrdit - máme menší vnitřní prostor a také menší kufr... ;-\ >:D a ostatní parametry, slabé i výkonné verze, sociální i nadstandardní výbavu, petrolejky nebo xenony, saunu nebo autom klimatizaci, švihadla nebo čudliky na okna... to mají všichni vesměs podobné a nestane se tedy, žebys narazil na auto u kterého by nebyla tahle možnost volby. Ve druhé koleji jede bezpečnost (tady víme o premiantech) ale rozdíly se zmenšují - papír snese všechno a jak to tedy chceš v autosaloně porovnat.. takže rozměry a design je takovej rys, kterej může být výrazně odlišnej a docela silnej komunikační atribut... Je zajímavé porovnat prostor na zadních sicnách.. 3er, A4, Cklasse tam je to +/- stejně malé, ale překvapí mainstream - mondeo, passat, Superb atd... někdo aby mohl růst tak musí a ti nahoře, žeby si drželi svůj standard? Je zajímavé mrknout na třídy např před 20 járama.. kam se to posouvá. A dává to prostor novejm modelům (fox, twingo, 1er, A-class..) Takže souhlasím s tebou.. :yes:;-)
Velká hvězda je fajn, dává vzpomenout na staré dobré časy... Gullwing SL apod. Taky vám ji Dežo na parkovišti před supermarketem neulomí a neodnese domů dětem na hraní ;-).
Přístrojovka vypadá divně, ale dá se s tím žít. Volant je jakýsi hybrid mezí úzkými sportovními rameny a "solidním" multifunkčním, na pohled nic moc. Volant ale není od koukání...
Exteriér - trošku US style a la Cadillac, to mému oku nelahodí.. pro mě je i po letech jednička Mazda 6. Někomu se to ale líbí, velké blikače ve velkých zrcátkách vnímám dobře - funkčnost je nejdůležitější, žádná "koncernová" zrcátečka.
Z diskuse vidím, že pro mnohé je podoba nového céčka zatím neskousnutelná, on totiž starého známého hladce oholeného elegána, který navíc z některých úhlů působil možná i trochu zženštile, střídá nový "rafan" s dvoudenním strništěm, jehož původní přísně klasické tmavé sako s jemným proužkem se změnilo na ostřeji střiženou eleganci Armaniho Spring Collection. Nové céčko je z designového hlediska nejdále ze všech, je zosobněním současných trendů moderního designu v automobilového průmyslu. S lomenými křivkami posledních modelů má dvojrozměrné zobrazení problémy, naživo je nové céčko naprosto dokonalé, od A (proporcí) až po Z (detaily). A stejně jako v případě CL u něj funguje i návrat bílé barvy. GTIho diamantový kovboj napříště přijíždí ve sněhově bílé 320 Cdi. :-):yes:
krátce: nové C vypadá jako docela pěkné malé S z venku a jako B zevnitř...nějak mě nechytlo, ale na autosalonech si ho podrobně prolezu, nebudu soudit podle fotek. Ale nakousl jsi,GTI,docela zajímavý problém...totiž to nafukování mainstreamu. U premiových značek to leze pomaleji (přeci jenom se musí zvětšit pětimetrový sedan,pak vyšší střední a pak až střední, takže to chvíli trvá a není to tak překotné - a automobilky ani střední třídu moc nafukovat nechtějí...proč taky - nevyhovuje ti prostor? Prosím, máme tady GS,E,5,A6...).
Jenže takový Ford v evropě...tomu je to v podstatě jedno, ten novou generaci prodlouží z fleku třeba o deset cm, protože je Mondeo jeho flag-carrier v evropě a on není vázán rozměry auta ve vyšším segmentu. Jestli to takhle pujde dál, tak za chvíli nám premiový segment "zaroste" do role těch menších aut a to mu možná poškodí image...takže odpovědí bude ho zase nafouknout, a když nafukuje prémie, tak mainstream nafukuje dvakrát tolik :-| . Kam to povede? nekonečný koloběh? Jistě ne, silnice nebudeme nafukovat...možná v budoucnu spojíme některé třídy. mě se svými šesti stopami vyhovuje skoro každé auto, od octavie,přes astru,legacy až po Hummera. nechápu ten trend nafukování aut...to je přece jen marketingový tahák, ne? K čemu mi je čím dál tím větší vnitřní prostor? Já se v autě chci cítit pohodlně a útulně, což například ve střední třídě zažívám. Jistě, jsou vyšší lidé, jsou obtloustlí lidé...to já chápu. Ale doufám, že střední třída zůstane tím, čím je. Už kvůli tomu parkování v centru ;-\
viděl někdo z Vás interiér BMW 3 ???kombinuje sport a exkluzivitu doslova dokonale...A dokáže si někdo představit tohodle Medáka v Tuningu? Já teda moc nee...To BMW 3,je doslova jak stvořené na tuning a pokud má někdo radši,konzervativní vzhled,tak série je fešná a v tmavé barvě je to pecka :yes:
těžko říct...ten předek je pěknej to,ale fakt až moc americkej,to boční profilování mi příjde dost neštastný,za 1 jako by to bylo okopírovaný od konkurenta a za 2.ty kliky to dost narušujou,ale to je jen detail.O hodně horší je to uvnitř...to že je interiér německého auta?Mercedesu?Tak to prominte,ale to vypadá jako parodie na styl a ergonomii... Celkově je to pohledné auto,ale ten interiér to absolutně narušuje...A motory nemůžou konkurovat ani náhodou těm Baworáckejm... ;-)
Střední třída je dokonale rozparcelovaná. Mainstream - špička je Passat, Apoštol tvých snů a Mondeo, ostatně i další zástupci této třídy jsou výborná auta - 407, Accord, Mazda 6 atd... Premiový segment střední třídy je taktéž dokonale vymezen - premianty jsou BMW3 a Mercedes C-klasse, za nimi trochu ztrácí již letítá A4 a za ní - benjamínek IS... Ovšem jedno je všem premiovkám shodné - rozměry. Tohle je potřeba ocenit. Premiová střední třída totiž v toku času takřka neroste. Je to proto, že nad střední třídou mají prémioví zástupci větší brášky, dokonce dva větší brášky. Jinak tomu je samozřejmě v mainstreamu... proto se mainstreamové modely ve střední třídě povážlivě nafukují a počínalí zvolna atakovat rozměry prémiové vyšší střední. Takže, kdo chce za málo peněz hodně auta, volí mainstream - Passat (Apoštol) či například Mondeo. Zde je prioritní akcent na veliký vnitřní prostor a u variací kombi i na prostor nákladní. Premie... tedy okruh zájmu diamantových kovbojů, tam si s tímhle starost dělat nemusí. Kdo seděl někdy například v Passatu a přesedl do Lexus IS, ví o tom svoje. Abys to dobře pochopil, to není kritika, to je konstatování faktu, který si možná málokdo uvědomuje. Takže, pokud jsi solidně narostlej evropskej bejček, doporučuji ti v premii vyšší střední (BMW5, MB-E) tam už se budeš cítit dobře. Prémiová střední třída je dokonalým produktem pro bezdětné páry, které na to mají. Je to dokonale rozdělné... Prémiová střední na silnici... to je vynikající image... auto není na pohled příliš veliké, okázalé, přitom velmi důstojně reprezentuje svého majitele. Mercedes C-klasse v tomhle bude opět hrát ty příznačné první housle... Možná to chce na Mercedes odžít pár let. Viděl bych to tak kolem 35 let... Tak to má být - dokonalý oblek, vyleštěné boty, elegantní hodinky (třeba Longines) a jeden céčkovej Mercedes. Jo, abych nezapomněl - nad 115. Nemyslím váhu. Myslím IQ. Možná proto tu jezdí málo céček... co?
Bezkonkurenčně nejhezčí sedan střední třídy. Oproti předchozí "uhlazené" generaci udělal MERCEDES obrovský krok v před. Ten "čumák" prostě nemá chybu a až ho uvidíš ve zpětném zrdcátku tak si i tvůj respekt získá. Jsem zvědav na srovnávací test s 3er. :-)
tak nevim...jak uz nekdo vyse psal, z nekterych pohledu se mi jevi hodne "americky", interier ma az prilis jednoduche linie...opravdu se snad inspirovali u Chrysleru, aby dosahli efektu levne/drahe auto :-( celkem mne to u MB mrzi. Zepredu vypada dospeleji nez predchudce, ale nevim, jestli na sedan patri v takove mire aplikace designu MLka ;-\ Z obrazku mne presvedcily pouze ty v bile barve :yes: ovsem na perlet to nevypada ;-\ Zda se, ze design je prvoplanovejsi nez jsem cekal. Uvidime jeste nazivo. V teto tride tedy BMW3 (resp.coupe) nabizi (pro mne) pritazlivejsi design...jak exterieru tak interieru. :yes:
Pravda je, že když tě čtu, tak musím uznat, že na tebe tu, Míro, nemá nikdo. Jinak, Míro, zvykni si na názorové spektrum. Jaká je hodnota mých příspěvků, či příspěvků kolegů (o hodnotě příspěvků tvých, to uznáš jistě i sám, se uvažovat nedá), to ponechejme jednomu každému diskutérovi, nemyslíš? A pak, jedna dobrá rada - piš o autech, tvé odhalované zpitvořené nitro tu nezajímá nikoho :no:
Jo,jo. Moc mě baví se vpíjet do nových tvarů (zatím nepodceňujme Cé, vždyť poměřujeme krásu živého BMW s prvními fotkami zbrusu nového auta) a opravdu se v těch novotách člověk začíná pozvolna orientovat. Já myslím, že nejvýmluvnější je právě ten snímek z ptačí perspektivy, tam vnímám krásu Cé naplno. Ten volant... musíme ho zkusit na ruku, určitě to bude sedět.
Zajímavé, že jak ty, tak kolega RS i dole Galant se shodujete, že záď moc nesedí... já na to koukám a vnímám to pozitivně... nic mě na zádi neodrazuje. No, zmiňuješ Béčko, jistě... to je dobrá připomínka... je to prostě nový trend Mercedesu.
Najde se konečně nějaký rozumný designer interiéru? Toho sice vypadá jako promyšleně a asi to bude i dobře zpracované, ale bez myšlenky bez elegance. Velká velká nuda a průměr. A jsem zase u stejné myšlenky: na MB velmi nedostatečný výkon.
Mercedes šel vždy vlastní cestou a to z něj spolu se zaváděním technických novinek a vysokou kvalitou dělalo č.1. V posledních cca 10 letech (po spojení s Chryslerem?) se postupně vytratila výjimečná kvalita a teď to vypadá, že trochu i ta vlastní cesta v oblasti designu. Je to jen můj pocit, ale spousta detailů této nové C-Klase je viditelně dost inspirovaná BMW a to jak v exteriéru, tak hlavně v interiéru. Jistě to bude skvělé auto, ale král střední třídy? To je v tuto chvíli dost odvážné tvrzení. Zvláště když nidko neví jak to bude s kvalitou. Zase přibylo pár nových elektronických systému a všichni vědí, že elektronika v Mercedesech poslední doby dost zlobí.
Mimochodem pohled zepředu na základní verzi je takový hodně "americký" a velmi silně připomína kupé odvozené z řady W126.
nezbývá než se omluvit za svůj včerejší příspěvek a souhlasit do puntíku s tímto - je to super vystihnuté - zejména to o té velké hvězdě - ta mi vadila nejvíc, dnes už tolik ne, ale klasická hvězda na kapotě je milionkrát lepší :yes: Ano, vizuálně velmi kvalitní, přitažlivé auto (ovšem i s trochu slabšími prvky, jako třeba zadní lampy, volant-brrrr). Stále však trojka vede, ale to jsou osobní sympatie :-)
No tohle auto má stejnej syndrom jako současné BMW3, a tím je jeho předchůdce, ten byl bohužel pro oba modely na hranici dokonalosti v rámci každé značky. Současné C320 CDI je krásné, krásně se s ním jede a je to meďák se vším všudy, elegance bez výstřelků.
Tohle nový CÉ už dobře popsali VDC a sys, problémy předku světla, maska, přechod kapoty do A sloupku a ty blinkry v zrcátkách, opravdu nepovedený detail, z boku mi moc nesdí poměry plechu a skla, ale ještě jeden dosud nezmíněný detail, proč proboha ty kliky neharmonizují s jakoukoli linií boku a jsou tak podivně stoupající??? Ty kliky totálně bortí harmonii bočních linií, bohužel. Takže stejně jako u BMW, asi si na to zvyknu, ale s potěšením se vždy raději ohlédnu po předchozí generaci. :yes:
Mercedes ce vraci k osvedcenemu designu, hranata auta budou ted hodne in. A to ze to neni evoluce stavajiciho cecka neznamena ze bude spatne prodejne. Vsadilo na vyrazne tvary a bude to trhak pokud zapracovali na spolehlivosti, rozhodne tohle nove cecko bude trhat rekordy v prodejich hlavne v usa a zapadni evrope.
I podle mě jsou ty volanty fakt odporné. Mám nějaký vnitřní pocit, že volant u takového auta má být robustní s velkým středem. Ale tohle? Zvláště ten čtyřramenný mi připomíná starý Ford Sierra, ten tříramenný se možná měl podobat bavorákům, ale je to hnus. :no: Zvenku se mi to auto i docela líbí, rozhodně víc, než eSko... Ale i tak... ;-\
Bla Bla bla bLa .. GURU ..Bla Bla bla bLaBla VW GOLF ...Bla Bla bla bLaBla Bla bla bLa .... BRAVO BLABLA ( hodnota Tvých příspěvků je skutečně hodnotná, základka OK ? )
To s tymi blikcmi na spetnych zrkadlach je dobry postreh - su fakt strasne :-(. Myslim, ze tak ako tu sportovu verziu mohli spravit vsetky verzie. Ta zakladna na mna posobi moc decentne. Este trocha vylepsit zadok a je z toho pekne auto ;-)
jeste doplneni..predchozi generace (nebo jeste ta soucasna?) na me celkove pusobi hravym dojmem coz mi k ni sedi vice. Jinak opet musim souhlasim s VDC predchozi (soucasna?) generace mi sedi vice stejne tak jako pred Bangleovske BMW a vylozene krasne a elegantni modely se pomalu vytraceji. Asi bych radeji videl evoluci a ne revoluci. :-(
Jak uz psal nahore VDC..taky doufam ze je jen nefotogenicke....kdyz zacnu interierem, na me prilis mnoho "ostrych" hran snazicich se tvarit jako obliny...mozna to dela i kombinace odstinu hnede a bezove barvy u cerne to tolik nevnimam a v realu by cerny interier mohl pusobit i elegantne. Se zavrenym kryten displaye pusobi palubni deska sourodym dojmem (v cerne). Naopak co chvalim je kombiinstrument (budiky) moc se mi libi ta jednoduchost a chytre schovany display radia, respektive vyjizdeci obrazovka navigace (otazku dlouhodobe funkcnosti resit nebudu..zbytecne spekulace). Kdyz prejdu k exterieru tak jako nejvetsi "nepovedenosti" vidim pri pohledu z boku na predni casti....prechod mezi A sloupkem a kapotou. Pri pohledu sikmo ze predu je to velmi masivne pusobici maska oproti svetlum a pohled primo zepredu mipouze jen svetly pripomina opel (jiz kolegou zminovanou astru) Dalsi "detail", ktery se mi velmi nelibi jsou blikace ve zpetnych zrcatkach. Rekneme ze na me pusobi az vulgarne. Naopak zadni cast hodnotim kladne, zejmena prechodm mezi C sloupkem a vikem kufru. Uvidime na zivo
že z teho až nemožu spat, tož zapnu comp, spustím net, atu je taky fukot, fukot medvědí. Nebudu tady psát superlativa, on to jistě někdo udělá za mne (přeci jen jsem v tuto nekřesťanskou hodinu línej), tož tedy stručně: :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes: MAXIBRAVO M-B/C. Tož tak.
jak sem psal už k těm skenovaným fotkám, předek je opravdu silná stránka. Ale ten zadech...ach ten zadek, ten mně příjde moc lacině. Jak kdyby udělali sedan z Béčka. Ale musím uznat že to je asi design, který v očích uzraje a lidi ho budou obdivovat. Momentálně ale u mě příliš neboduje.
Smekám. Koukáme na nového boha střední třídy v premii. Ta přístrojovka (mimochodem VW u Passata, Apoštola tvých snů, věděl, jak střihnout přístrojovku, co?) a vůbec celé to tolik, tolik funguje... A co bych tedy teď uvítal? Kdyby někdo dokázal dát vedle sebe snímky starého a nového céčka... tehdy bychom si uvědomili, že nové Cé je fakt dospělý automobil... Pokud bylo staré Cé krásné milé, a tak trochu "zženštilé," pak jeho nástupce je vyzrálý elegán, auto i pro chlapa. Zejména předkem získalo Cé na důstojnosti, tolik od Mercedesů vyžadované... Ten snímek z ptačí perspektivy odhaluje dokonale, kdo umí udělat auto... ten snímek tě prostě sejme. Pokud BMW prošel revolucí, pak Mercedes jde evolučními krůčky (jistě) stále dál... a je nutno si přiznat, že je to dnes nejkrásnější auto své kategorie... ostatně dnes jen BMW3 se s ním může vizuálně poměřovat... a zde... no, asi bychom si to měli říci... dva nejlepší být nemohou... Ještě včera mi vadila ta velká hvězda na masce u sportovní variace. Dnes na to koukám a... ono to bude asi fakt fungovat... P.S. To nám ten rok pěkně začíná. BRAVO MERCEDES-BENZ :yes:
Ten volant už nemůže bejt zprasenější..absolutně se nehodí k interiéru a kazí to tak dojem z vnitřku, tohle Mercedes trošku ***...Jinak BMW3 se mi nejvíc líbila ta generace před tohle, prostě typická Simírovská..
Chvíli jsem musel přemejšlet, čim mě $erou ty přední světla; na S-classe z tý nový masky taky nejsem zrovna odvařenej, ale tady mi vaděj něčim jinym - a to tím, že působěj lacině, jako by to byla Astra (která se mi přitom docela líbí) ... Pro mě to je stejnej nepodařenec jako trojkový BMW. (Obojí jsou teda mimo můj dosah, ale kyselý hrozny to nejsou.)