Nejprodávanější full-size SUV na světě :yes: Nedostižná spolehlivost, kultivovanost motoru a prostornost (ve verzích EXT a ESV), tři druhy karoserie v nabídce, no replacement for displacement, naživo neuvěřitelné charisma.
to je hodně blbej příklad. hele, vem to takhle: mainstream jsou jedničky, dvojky, subprémie trojky, prémie čtyřky a luxusní třída pětky a výš. Ale...já mám nejradši trojky >:D;-)
BMW 7 se celosvetove urcite porda vic, nez oktavii, ale hlavne kvuli tomu, ze BMW je na daleko vice trzich, nez Skoda. Nemuzes to srovnavat. Navic, stredni trida - mainstream - nejdezdi v BMW 7, ale v Octaviich, Passatech atd.
Mám rád nízká, sportovní auta. nemám rád velká SUV,nemám rád nafouklé kombíky (některé vypadají jako sedan se zažívacímy problémy). nemám obecně rád auta, která se na silnici chovají jako minivan. Ale...občas mě popadne taková představa...jak řídím dvoutunový kolos, v hubě velkej,zapálenej Independence a svět mi patří. hmmm. Možná arnie věděl, proč jako první civilista koupil hummera od US army... život je o pocitech, o prožitcích...a jestli někomu přinese báječný pocit, řídit třeba tenhle cadillac...sakra...držím pěsti, aby si ten sen splnil ;-):yes:
Dekuji,mam v tom aspon vic jasno,myslim ze znacky ktere jsi jmenoval jako premiove zase tak premiove nejsou,vzdyt prece kazdemu jde o to,aby se jeho produkty prodavali,treba BMW,nebo M-B maji silne postaveni v Nemecku,Anglii,o Americe ani nemluve,myslim,ze v konecnem souctu prodaji vice aut rocne nez treba nase Skodovka.Takze je mam taky zaradit k meinstreamnim znackam???Dekuji
Doslovne je to hlavny proud. Teda, segment urceny rekneme pro co nejvic zakazniku. Lidi ktery maji takove vseobecni kriteria na auto. Priklad: mainstream by byl skoda, seat, vw, ford, vetsina francouzu toyota, honda atd. Premiova znacka by byl pak M-B, BMW, Jaguar, Audi, Lexus atd atd. To je v kratkosti. Da se o tom hodne ale diskutovat, ze co dela premiovy segment a co ne (napr. jestli je to jenom vybavenost a kvalita, nebo jsou to taky silne motory, anebo jestli to musi byt take historie atd. V kazdem pripade, poslechni alessia a precti si markov blog.
on ti to jistě rád vysvětlí....nebo...se podívej na markův blog, kde pro změnu popisuje co je to prémiová značka (myslím, že velmi dobře :yes: )...z toho je také snadné pochopit, co že to je ten mainstream
No mě ta převodovka přide jak z trabantu který koupim za pětikilo. No mě se libi americky styl auto ale nelíbí se mi jejih přístup k ekologii a spotřebě nafty, toto je důkaz 16,2 l.
no máš povolenou hmostnost auta od výrobce .. a máš hmotnost kolik auto váží prázdné - ale skutečnost a papírové údaje se hoodně liší ... to byl problém té x5
to nemá na jednu x5 kterou jsem viděl a ta po zvážení skutečné hmotnosti a odečtu zjištěného údaje od povolené hmostnosit mohla vozit 375 kg !!! .. jinak q7 uveze 650 kg (papírově ) to taky není žádnej zázrak ...
no jako důvod bych viděl asi to že to je něco jiného než evropské vozy. Osobně si myslm že většina kupujících RR o Escalade asi přemýšlet nebude protože každé auto míří na jiné zákázníky.
Auto je to určite kvalitné a zvonku aj vyzerá amícky nabubrelo ale zvnútra to vďaka nejakej divnej globalizácie vyzará ako každé iné európoázijské SUV (až na šaltpáku). Takže toto nie, mám radšej staré am. interiéry bez stredovej konzoly.
V čase keď De Ville dostal verziu De Ville DTS, aby neskor vznikol model DTS, Seville sa cez Seville STS dostal k STS, Vizón sa premenil na SRX, a pribudli XLR, CTS, BLS, dost prekvapuje, ze nastupca Escalade II. generacie sa vola Escalade III. generacie......ze by Cadillac pochopil, ze historia je nieco cenne, co nema konkurencia z Ciny, Korey...?
Ta přihrádka v kufru je super! Koho by taky bavilo hledat v té stodole s výklopnýma vratama rozsypaný rohlíky po zemi. Jinak interiér, aspoň z fotek, nic moc :-( Je nějakej důvod koupit tohle a ne RR? (třetí řadu sedadel nechme sklopenou...) Teda kromě toho, že tohle je VELKÝ... Tak to na mě aspoň působí, je to prostě VELKÝ a to je vecko.. :-|
no tak tohle je pro můj nejoblíbenější model z nabídky cadillacu. akorát si myslím že když si jej člověk objedná neoficielní cestou tak jej o dost levnějí než od charouzů ... škoda že se tu prodává jen "krátká" verze a ne i EXT a ESV. Mslím si ale že tu v evropě to bude mít hodně težké protože zde zatím cadillac nemá takové jméno jak v USA a jednak mu chybí dieselový motor na který evropané velmi slyší. Ale kdybych já si měl kupovat fullsize z USA a neuvažovat o evropě tak stejně jdu do Lincolnu Navigator ale to tu každej stejně ví ;-):-) ps. viděl jsem jej v bílé perleti bo jak se to jmenuje a že mám rád tmavé barvy tak mu tuze slušela
ale jo proč ne amikum se takovýhle auta odpouští ....///Šestistupňová automatická převodovka Hydramatic 6L80 má šest dopředných rychlostních stupňů, s možností manuální volby převodu. .../// tak,že zpátečka neni ? >:-[] >:-[] >:D
Nutno vidět, slyšet, zažít. Jinak NEMÁTE šanci tohle auto pochopit. Uvnitř je to jako nejluxusnější obývák na kolech. Paráda kára. Až na to hodně trapnou spotřebu a motor(ikdyž na to, že je to OHV a dvouventil výkon super) :yes: