Mě se to taky líbí, akorát jsem si všiml na tomto autoblogu, že vždy když vyjede nějaká novinka z USA, tak skoro všichni zabřednou do ideologiský debaty o US kultuře. Seru na to mám rád auta.
Jistě, že idi0tů je všude habaděj. Ovšem někde jsou více koncentrováni :-) S mírou konzumnosti to stoupá (tebou zmíněná obchodní střediska nebo mou zmíněná USA >:-[] ), státní správa je pak další kategorie >:D nebo spíš :no:
No a právě proto mě tolik dere vlasy vývoj u Jagu. To že i ten C-FX má über masku a celej je takovej moc sportovní (agresivní). Kde jsou ty auta se zádí padající k zemi.. Na nový XK jsem si už docela zvyknul a ve vhodné barvě ho i beru jako Jag. Myslím, že to ZZ docela trefil, když napsal, že by to byl pěknej Holden. To že bude i SUV je daň době, ale budiž, bude větší modelová řada, tak aspoň bude pro některý víc z čeho vybírat. Teď je doba hran,po zakulacenejch 90.letech to asi přijít muselo. Co se týká nasranosti, tak se stačí kouknout na lidi kolem sebe, bohužel. Je to v lidech, konzumní způsob života většinu lidí příliš urychlil a nutí je "dělat ramena" a mít ostrý lokty a já myslím, že to má vliv i na vnímání designu aut a požadavky na něj.
Tak já budu zase čecháček. Mě je celkem buřt, že takový amíci jsou, ale mě se.re, že nám to ty korporace tlačej i sem. Mě nevaděj ty produkty, ale ta jejich "filozofie" kolem nich.. Jinak myslím, že si to trochu nafouk, každopádně auta uměji i pěkný, na to nemá naštěstí nic z toho vliv.
Ale ridil. A navic, jak pisu nize, cely to neni o amerikach a neamerikach, ale o soucasnem trendu ve vyvoji aut. Ty driftere. Nejdriv si to poradne precti a pak srs ohen a siru. A klidne treba i z driftujiciho 6m dlouhyho Caddyho ;-\ :no:
ty si asi nikdy neridil ameriku, ponevadz by si tady nemohl nic tak stupidniho napsat, a myslim, ze ty japonsky drifty by zvladlo daleko lip, nez nejakej posranej japonec.
Budu na tom tedy pilně pracovat ;-) Trochu mě děsí, proč budou všichni rádi.. doufám, že se "jen" rádi koukáte, šáhnout si Vám totiž nedovolim >:D >:-[];-) P.S. Líbí se moc, tak že je umístěn na čestném místě. Ještě jednou díkys :yes:
Amici jsou sice divny, ale nepausalizoval bych to. Idi0tu je jak nasrano uplne vsude. Staci se projit po meste, nebo nedej boze jet na nakup do nejakyho obchodaku. Idealni je navstivit zastupitelstvo nejakeho mesta. Tam to jsou primo zne ;-\
To máš těžké... "Kdyby hromadně vedli Američany"... Dlouhá léta vymývání mozků ústící do maximální konzumního pojetí "amerického snu" jsou tam, kde jsou. Nadměrné plýtvání vším je jim vlastní. I kdyby si uvědomili, že se mohou omezit (a to nemusí být nikterak drastické), tak to stejně neudělají, protože oni jsou přeci "vládci Světa" a mohou si to dovolit. Jim je úplně jedno, jak svým chováním ničí Svět. Jejich debilita je nekonečná: Příklad 1: Nechutně tlustá občanka Spojených států si jde koupit "kafe" (to je ten kofeinový teplý nápoj, do kterého sypou kilo cukru, litr mléka a pijí to z papírových pohárků) do "coffee baru". Je půlnoc, ona chce DIETNÍ verzi kafe, s nízkým obsahem cukru a s DIETNÍM mlékem. V okamžiku, kdy kávu dostane, ji zalije čokoládou a zmrzlinou. Na otázku: Proč chtěla dietní? odpoví, že se to takhle vykompenzuje a je z toho NORMÁLNÍ káva.... Příklad 2: V jednom resortu v USA jsou popelnice na tříděný odpad. Čech přijde a tříděný odpad vysype do příslušných popelnic. Navíc ještě posbírá bordel kolem popelnice a nahází to dovnitř. Američan sedící poblíž nechápavě kouká, nedá mu to a ptá, proč to ta osoba dělá. Dostane se mu vysvětlení, že je to tak správné a ekologické. Amík ještě více nechápe, když dle akcentu pozná, že je to Evropan a ptá se proč to dělá, když to není jeho vlast. Na odpověď: "Protože je to moje planeta" už neřekne ani slovo a jen tupě čumí... Příklad 3: Dva teenageři se rozhodnou, že se jedou najíst do fast foodu. Každý skočí do SVÉHO auta (koupeného rodiči) a jedou to stejného fast foodu. Po jídle se oba vrací do výchozího bodu.. proč nemohli jet jedním autem? Protože Američani...
Ja to svoje polemizovani nijak nesmeroval konkretne na amiky. To jen , ze jsem se zrovna trefil do tech pokusu od Lincolnu a Fordu. Ono to s tou velikosti, vahou a krasou plati tak nejak obecne napric kontinenty a znackami vyrobcu. Me sere, ze vetsina aut je dneska takovych. Kdyby bylo z ceho vybirat, tak ani nemuknu. Je jasny, ze nekdo chce velkou, pohodlnou lod, jinej neco jinyho. Jenze kdyz se dneska podivam na temer vsechny novinky, tak je to nasrany, velky, tezky, hranaty, nebo SUV nebo crossover.
No já bych řekl, že to pramení z toho rozporu ve vnímání auta. V US není dlouhodobě výjmečný, že má auto 5,5 metru. Jestli to není spíš naše deformace tím, že vzhledem historicko-ekonomickejm okolnostem jsme prostě zvyklý na menší a někdy až příliš malý auta. Tohle měli amíci jen v době ropný krize, proto se tam ujaly některý ev. a jap. vozy. Jinak pochybuju, že by se dobrovolně vzdali možnosti vozit svý hambupupky v pohodlí velkýho auta. Samozřejmě souhlasím, že do krkolomných uliček evropských měst a celkově k povaze českýho venkova se tyhle auta moc nehodí. Na druhou stranu, do americký krajiny se hodí náramně. Je to asi jako muset letět z NY do LA ve Čmelákovi >:D nebo z Prahy do Pardubic 747kou.. Ani jedno není příliš chytrý. Co se týká vlastností, tak vzhledem k povaze am. silnic a omezení rychlosti by jim ten 5,5 litr měl stačit. Právě proto, že žádnej orgasmus by ti ta jízda přinášet něměla. Pokud z toho objemu dokážou vyloudit patřičný koníky.. Je to v marketingu. Kdyby hromadně vedli američany k tomu, že jeden člověk nepotřebuje jezdit v autě o rozloze malého rodiného domku, tak by si možná zvykli na menší auta. Jenže to je běh na delší trať, zvlášť když fotrové, co pamatujou 50's a 60's ještě nevymřeli a jejich děti a vnuci si zvykli jezdit starejma korábama, který někde na yardu za rohem koupili za pár babek. Prostor je dost návyková věc.
Ten Lincoln je az na tu masku celkem uchazejici. Ten Ford uz me teda vubec nebere. Ono nejde jen o vzhled, to je dost individualni vec. I kdyz teda pochybuju, ze nektery z techto vytvoru vejde do dejin (v pozitivnim slova smyslu). Jde i koncepci. Auta velky, tezky, hlavne aby to melo kola minimalne 20". To uz z principu lze tezko udelat neco elegantniho, ladnyho. A s tim primo souvisi i jizdni vlastnosti. I kdyz ma neco 5l motor, tak kdyz to tahne 5,5m dlouhou, temer 3 t vazici kravu, tak to asi nebude nic, z ceho bys mel ridicsky orgasmus. Tim teda nemyslim, ze by kazdej mel byt japonsky drifter, ale takovy ten dobry pocit z auta, jako ze ho vazne ridis a reaguje podle tvych predstav.
Já musím říct, že se mi oba koncepty, jak od Fordu, tak od Lincolnu líbí. Ono stejně donekonečna to nejde opakovat, je to taková vlna, která je nyní asi na vrcholu a ještě nějakou dobu potrvá. Potom postupně opadne a designéři budou muset začít zase "zjemňovat", protože nic jinýho s těmi tvary, při zachování určitejch max. rozměrů vozidla nejde dělat. Když si to tak vezmeš, tak je to podobný situaci v padesátejch letech, kdy těch korábů bylo taky nepřeberně a každej chtěl mít svý želízko v ohni.
Me ty novy auta uz pripadaj vytuneny :-) A kdyz se pak najde jeste nejaky odvazny a uz tak velky kola vymeni za jeste vetsi a prilepi k tomu dalsi celou loznici z Ikei, tak je to pak opravdu radost pohledet >:D Obcas to i tady vypada jako na tom tvym serveru, zvlast kdyz se tu objevi takove ty novinky jako dneska.
Možná je to tím,že si chlapi malujou nechty,barví a gelujou vlasy,tak si potřebují navrátit image drsńáků.Alespoň pořádným americkým auťákem s drsným výrazem> >:D >:D
Nestras!!!!!! >:D Uz aby zase nastala doba navratu ke klasickym autum. Nektery ty novodoby hruzy me vazne desi. Kde je ladnost DS, E-Typu, R5, Alpiny, S100MB a dalsich ;-\
>:D Ten dopis.... :yes: Ale vazne by nekdo mohl udelat auto, ktery nema primarne za cil vazit tesne pod 3 tuny, byt bez oken, sama hrana, tvarit se jako ZZ po opici a vubec proste to co ted delaji. Chtelo by to auto stredni tridy, ktery bude mit velikost bezneho parkovaciho mista v CZ, lehky, s motorem odpovidajicim hmotnosti a hlavne hezky, koorva Halik, hezky! ;-)
To je "trend" doby. Design aut se nyní ubírá takovým "gotham city" směrem. Taková ta masivnost taky není náhodná. Z mého pohledu to svědčí americkým autům, protože ty jsou od přírody velký. Evropa to tak nějak uhlazuje, abychom to tu vydejchali. Ale na některý značky to prostě naroubovat nepůjde. Už jsem to psal Callumovi, ale přišel mi jenom krátký dopis oknem, přivázaný na cihlu.. ;-) >:D
Na tom neco bude ;-) Ze by prvni dobra zprava v novem roce, ze system sam vyhodnoti a pripadne neprida prispevek? To se toho spoustu nedocteme, BRAVO SYYTEM >:-[]
novy auta vypadaji nasrane? To uz designerum dochazi inspirace, nebo je situace vazne takova, ze je vse na "renault" a to se odrazi i ve vyrazu novych aut ;-\