Sportovní Dodge Viper SRT10 ve verzích Roadster a Coupé bude mít pro modelový rok 2007 pár drobných úprav. V dalším roce se počítá s radikálním zvýšením výkonu.
nemusi menit kola ... ked ide prekrocit 350 kmh tusim ... musi zastavit a len prepnut na vysokorchlostny mod ... to stymi kolami bol problem asi pred dvoma rokmi ... lebo nebola spravna zmes aj na pomale a rhle pneu .. tento problem uz neexistuje ... inak neporovnavaj ame a eu supersporty ... je to kazde z ineho sudku .. jedine co sa podoba europe je FORD GT ... a teraz trochu dotahuje CORVETTE ... ale inak amerikam vzdy chyba nieco k dokonalosti .. a pritom by to nebol proplem doladit .... nechapem to ;-\
Nechápu ,když někdo jen pomlouvá !! Já mám Dodge Viper a jsem moc spokojený !! A Saleen ?? Toho bych si docela přál.... . Pokud se bavíš o nedosažené rychlosti ,takl bys taky měl dodat ,že ani Evropská špička Bugatti Veyron to nemá uplně jednoduché a když chce jet rychle ,tak musí přehazovat kola a podobně ;-)
Ale to to jde. V evrope by sa za diskontni, nebo lidove znacky mohli povazovat korejci, z evropanu by to mohla byt skoda nebo fiat. A koukni na jejich interiery. A o to jde. Jasne, kopec amerik, a cim dal tim vic, ma nadherny interiery, ale na nektera auta jakoby se zapomnelo...
Jo tak Amerika není civilizovaný svět? :-D A nejsi spíš náhodou trochu divný ty? Že porovnáváš superdrahý supersport, kterého bylo vyrobeno jen pár kousků s lidovým Viperem? :no::no::no:
Amerika mo rozhodne odlisnu definiciu supersportu ako civilizovany svet. Ich predstava sportoveho auta je znacne zdeformovana "semaforovymi pretekarmi". Takze aj ked napr. taky 10 rokov stary McLaren F1 prekonava novy Viper vo vsetkych parametroch (dokonca sa tam zmesti o jednu pipku viac), stale ho niektori radia do rovnakej kategorie - supersport. Mysli, ze je to smutne.
No koukám, že ty víš o saleenu ještě míň než já >:-[]
S tou FIA GT to byl od tebe geniální tah, krásně sis nas.al na hlavu :-) jen se podívej jak to doopravdy je a uvidíš, že saleeny a corvety se jen vezou za Evropou : [odkaz] (nesnaž se trapně oponovat s lamborghini)
velmi výstižné :yes: Viděl jsem to na silnici jednou ( a asi i naposledy ), bylo to letos v Chorvatsku v Zadaru, oranžová barva, pomalu projížděl zatáčkou, na výjezdu přidal, nádherně v tom zahučelo, zavlnilo se to na silnici, zbyli tam akorát dva hadi a byl pryč, nádhera, a ten zvuk...
Á tady někdo nasával moudra z AutoTipu. Samozřejmě museli porovnávat se Saleenem S7, protože ten je z amerických sporťáků ten nejdražší a ani zdaleka není ten nejlepší (na tom se shodnou i americká média). Takhle výsledek zapadal do autotipáckých stereotypů. Vždyť jak by to vypadalo, kdyby proti těm evropským supersportům postavili Ford GT40 nebo Corvette Z06 za třetinovou cenu a ty je vyklepnuly stejně jako tomu je každoročně na LeMans. >:D A ještě jedna věc: stanovit jako " benchmark pro americký interiér" diskontní značku Dodge je vážně podpásovka. Kolikrát si viděl naživo interiér Cadillacu XLR?
Koukam ste oba odbornici co, moc cte casaky, tam vedi o Saleen S7 uplny *, bezte se podivat nekdy na FIA GT par jich tam jezdi a supersport liga jezdi leda tak zanima ;))))
Neberte to jako, že Saleen S7 je nej. americkej supersport, spíš sen chtěl říct, že si na jeden z nej. supersportů hraje. (mě příde jako přemotorovaná obluda bez srdce) :no:
Čekal sem, že bude mít vrtaný kotouče, když už říkali, že má lepší brzdy :-)
Jinak se mi to taky nelíbí a musím dát za pravdu tradičnímu výroku o americkejch autech : Amíci dělají auta na 80% a i kdyby měli navrch motorama a podvozkama, tak budou mít ty nejnedodělanější a nejnudnější interiéry který na světě.
Článek z jedneho nejmenovaného časopisu a autech mě ale přesvědčil, že i nej. supersporty ameriky (Saleen S7 twinturbo)nemusí mit zrovna nej aerodynamiku a neumí se rozjet ani na 300km/h ikdyž slibují 380, což je dost smutný :no:
Zlatá evropská supersport liga :yes:
klasika klasik,americký muscle-sport,obrovský zdvihový objem,monstrózní výkon,mamutí krouťák,brutální řev,vše ostatní co se netýká motoru je podřadné,odpovídajcí spotřeba,ne-nejlepší výsledky na trati,ale rozhodně nejzábavnější jízda života,a pocit,že to co řídíte má v sobě odkaz americký muscle cars jako Pontiacu GTO,Chargeru,Challengeru nebo Impaly SS či Camara,auta která mají své neopakovatelné kouzlo,nefalšovanéh ducha žroutů benzínu,trhačů asfaltu,ničitelů uší a lamačů mužských srdcí ;-):yes:
Čím víc děr, tím víc Adidas...
tak asi podobným heslem se asi designéři tohohle faceliftu řídili... někdy ale míň zanmená víc, protože tohle se to začíná blížit vesnickýmu tuning...
toť můj názor... kdo má podobnej ať zvedne ruku :-)
Do roadstera se ze zasady naskakuje. Presne jak ve filmech, bud z boku, nebo ze zadu (pozor na radici paku ;-) ) No a do coupe muzes bud naskocit pres okno, nebo si otevres dvere. Rukou. ... Normalne, do boku, na rozdil od wytunenych civicu, kde se oteviraju dvere do hora.
Mne se viper dost zamlouva, hlavne ten predchozi. Nema smysl porovnavat parametry s porsche a pod. Je to o jinem, o velkem motoru, agresivnim designu, zrychleni apod. Ale ten interier, to fakt nepochopim. Nemusi to mit super drahy materialy, ale vzdyt I nektera 'levna' sportovni auta maji pekny interiery. Napr MX-5. A pritom uz vo vela americkych autach su palubovky fakt pekne.
a proc ne interier jako civic kdyz uz to ma mit kola s "honda" stylingem. jinak je malo znama skutecnost ze ten interier sdili jeste s skolnimi autobusy od michiganske firmy bus general.
To ze ma viper koule, to je jasny. To ze to jede rychle je asi taky kazdemu jasny. Ale ten interier, za ten by se nemusel stydit ani kdejaky wytuneny Civic. Coz je docela smutny.
Zrovna vedle kouká můj junior na Mrazíka, hlášku o tom hadovi všichni znáte. Tahle Zmije je taky pěkně jedovatá, a rozhodně mi zvýšila tep více nežli Nastěnka. Přiznám se: Dodge, a Viper pak obzvláště, jest moje "srdcovka". BRAVO DODGE :yes::yes::yes: