Novinky
0
Mně teda určitě ne.Řekl bych, že mé daně nahrazují to, co neodvádí oni. Tak nevím, kdo opravdu je p...
Přejít do diskuze
Je to otázka hodnot. Pro mne osobně dům nemá žádnou hodnotu, hodně pracuju, neužiji si ho.V mém životě je důležitý zážitek - ano Dubaj, Brazílie apod. Ale také ženy, krásná auta, dobré víno apod.Nevěřím v život věčný v království nebeském, snažím se žít a užít. Hlavně nešetřit
:-! Pravopis je pravda , trošku slabej, ale jinak pokud tvrdíš , že plácám nesmysly , tak buď konkrétnější zatím to je jen fráze .Už si uvědom , že neznamená , když umíš psaát spisovně , tak nezaručuje to , že víš víc než někdo jiný... :-!
:-! Možná nepoužívám tak vytříbeného slohu , jako ty a určitě nepoužíváš osobní invektivy , já mimochodem je používám zřídka kdy.
Používám je jen , když tady potkám člověka , kterej vyloženě plácá a vymejšlí si hovadiny.Mě vůbec nevadí , že nemáš rád škodovky , nebo že máš s němi zřejmně špatný zkušenosti , spíš bych ale hádal , že tvůj táta vlastnil naposled škodu 120 nebo přinejlepším Favorita.
Za tu dobu škodovka ušla velikej kus cesty a některé automobilky dohnala a některý vyloženě předběhla .Nemá cenu ti vysvětlovat v čem je škodovka předběhla nebo je lepší , protože ty vyloženě neoplíváš technickým vzdělním , spíš vzděláním humanitního typu, proto jsou tvoje rádoby příspěvky líbivější ač postrádaj hlubší znalosti.Proto ti říkám ještě jednou , škodovka není nejlepší , ale patří k těm lepším na trhu , pokud kdokoliv tvrdí něco jiného , je umne naprostej hlupák a může psát jak pánbůh.Pokud se tě osobní invektiva něják dotkla tak se omlouvám.
Omlouvám se proto , že jsem přeci jen ai dřív narozen než ty a byl jsem jinak vychováván.takže sorri s tím malým penisem a na druhou stránku je potřeba víc číst technický věci a potom se tady vyjadřovat k problémům o nichž toho vím hodně málo. :-!
Používám je jen , když tady potkám člověka , kterej vyloženě plácá a vymejšlí si hovadiny.Mě vůbec nevadí , že nemáš rád škodovky , nebo že máš s němi zřejmně špatný zkušenosti , spíš bych ale hádal , že tvůj táta vlastnil naposled škodu 120 nebo přinejlepším Favorita.
Za tu dobu škodovka ušla velikej kus cesty a některé automobilky dohnala a některý vyloženě předběhla .Nemá cenu ti vysvětlovat v čem je škodovka předběhla nebo je lepší , protože ty vyloženě neoplíváš technickým vzdělním , spíš vzděláním humanitního typu, proto jsou tvoje rádoby příspěvky líbivější ač postrádaj hlubší znalosti.Proto ti říkám ještě jednou , škodovka není nejlepší , ale patří k těm lepším na trhu , pokud kdokoliv tvrdí něco jiného , je umne naprostej hlupák a může psát jak pánbůh.Pokud se tě osobní invektiva něják dotkla tak se omlouvám.
Omlouvám se proto , že jsem přeci jen ai dřív narozen než ty a byl jsem jinak vychováván.takže sorri s tím malým penisem a na druhou stránku je potřeba víc číst technický věci a potom se tady vyjadřovat k problémům o nichž toho vím hodně málo. :-!
Táto marketingová stratégia bola dohodnutá okolo roku 1991 1992 ak sa nemýlim, za masívnej podpory motoristických médii.Funguje to dodnes.Neboli sme na to pripravený a proste nás dostali tam kam chceli.Nie je to také zlé ale robiť z toho výrobku modlu je pre tých čo rozumejú úsmevné.
Nicneříkající tlachání upovídaného srýce....ehm..
Vážený pane Škodováku.
Narozdíl od Vás Mistře rozhledu a velkých znalostí, jsem vůči Vám ani jednou nepoužil osobní invektivu.
Lámu si jaksi hlavu nad tím, co Vás asi tak vede k napsání takových textů.
Dvolil bych si tuto skutečnost zde připomenout a upozornit, že se osobně neznáme, takže nevidím sebemenší důvod se tímto způsobem snižovat a psát o mé osobě Vámi zcela jasně nepodložené důkazy o velikosti mého penisu.
Jestli máte Mistře nějaké problémy s udržením koncetrace a jste nervově labilní, myslím, že ideální řešení je si koupit jakýkoliv výrobek od značky ŠKODA a trošičku ventilovat osobní neúspěchy na silnici agresivní rychlou jízdou.
Velmi dobrá terapie. Tak zjistíte Mistře nejlépe, že ŠKODOVKY jsou faktická bomba!!!>😁 >😁 >😁 >😁
Vážený pane Škodováku.
Narozdíl od Vás Mistře rozhledu a velkých znalostí, jsem vůči Vám ani jednou nepoužil osobní invektivu.
Lámu si jaksi hlavu nad tím, co Vás asi tak vede k napsání takových textů.
Dvolil bych si tuto skutečnost zde připomenout a upozornit, že se osobně neznáme, takže nevidím sebemenší důvod se tímto způsobem snižovat a psát o mé osobě Vámi zcela jasně nepodložené důkazy o velikosti mého penisu.
Jestli máte Mistře nějaké problémy s udržením koncetrace a jste nervově labilní, myslím, že ideální řešení je si koupit jakýkoliv výrobek od značky ŠKODA a trošičku ventilovat osobní neúspěchy na silnici agresivní rychlou jízdou.
Velmi dobrá terapie. Tak zjistíte Mistře nejlépe, že ŠKODOVKY jsou faktická bomba!!!>😁 >😁 >😁 >😁
:-! Jo jo , je to tím tvojím mrňavým přirozením.Tak za prvé , nepsal jsem nic o tom , že Němci vlastní škodovku čtyři roky , ale , že za čtyři roky jsme v auditové známce dosáhli stejnejch cílů , jako ve VW.Nauč se nejdřív číst ty kluku s malým pérem.OI je Golf 4 to máš pravdu , ale jak je starej golf 4????? Asi tak stejně starej jako O1 tom znamená od 1996 kdy oktávka se začala vyrábět .OII je vyladěná Bóra ty kluku , ty jsi mne rozesmál Bóra je na stejném podvozku jako OII , ale Bora se začla vyrábět , až po OII myslím tím novou Boru , aby jsi mne zase nechytal za slovo .Jinak OII vychází z podvozku Golfu V stejně jako nová Bora. Superb je na platformně Pasaatu to ti nikdo nebere.Jenže to je zcela normální že se auta stavěj na určitým platformě když jsou v koncernu.Zdalipak víš proč ty chytrolíne??Závěrem , není moje vidění jen auto Škoda , ale také nepatřím k lidem , hlavně s malým pérem , jako máš ty , abych na škodovku plival a plácal nesmysli , jako ty :-!
To divadélko sis zahrál sám a krásné.
Jestli máš oční vadu, omezené vnímání,neumíš počítat a ještě k tomu všemu Tvým světem je pouze SKODA, tak snad raději abych tě litoval.
Ty nevíš, že O2 je jen vyladěná BORA? Jak je BORA stará koncepce?
Ty nerozeznáš, že Sb je Passat, koncepčně starý 11 let?
Ty nevíš, že OI je Golf 4? A co mají ty auta asi tak společného technický génie? Zastaralé podvozky,motory. Kam by slavný VW dával zaostalé výrobky co?
Koupíme Seátka, Škodověnku a šup, zabalíme do jiného kabátku, změníme znak, prachy na marketing máme a jsme tam.
Čehcáčkové nám budou zobat z ruky. A taky že jo.
A jestliže uplynuly jen 4 roky od doby, co VW koupil Škodu, tak Ti vřele doporučuji vrátit se do základky, pakliže v ní ještě stále nejsi, ty kluku jeden legrační. >😁 >😁 >😁
Jestli máš oční vadu, omezené vnímání,neumíš počítat a ještě k tomu všemu Tvým světem je pouze SKODA, tak snad raději abych tě litoval.
Ty nevíš, že O2 je jen vyladěná BORA? Jak je BORA stará koncepce?
Ty nerozeznáš, že Sb je Passat, koncepčně starý 11 let?
Ty nevíš, že OI je Golf 4? A co mají ty auta asi tak společného technický génie? Zastaralé podvozky,motory. Kam by slavný VW dával zaostalé výrobky co?
Koupíme Seátka, Škodověnku a šup, zabalíme do jiného kabátku, změníme znak, prachy na marketing máme a jsme tam.
Čehcáčkové nám budou zobat z ruky. A taky že jo.
A jestliže uplynuly jen 4 roky od doby, co VW koupil Škodu, tak Ti vřele doporučuji vrátit se do základky, pakliže v ní ještě stále nejsi, ty kluku jeden legrační. >😁 >😁 >😁
:-! Tak to snad nestojí ani za komentář.Máš snad malé mužství???Nebo trpíš jinou duševní chorobou?, Nikdo přeci netrvrdí , že škodovka je nej.Je to auto , jako desítký jiných , s tím ,aby škodovka dosáhla toho čeho dosáhla za poslední roky, bylo dosaženo předvším tím , že škodovka se musela nučit pracovat kvalitně , každej zaměstnanec musel změnit přístup k práci a naučit se to co nikdy předtím nemusel dělat.Když VW přišel do škodovky , tak se pohybovala auditová známka někde kolem 4.5 a Němci tvrdily , že to bude trvat minimálně dest let , než se dostanem na stejnou úrověň jako má VW, Audi , Seat.Vidíš a díky houževnatosti zaměstnanců jsme toho dosáhli za čtyři roky a dnes jsme v auditu lepší jak třeba ve VW.Naše auditová známka se dlouhodobě pohybuje kolem 1.5 až 1.6 V Německu to je kolem 1.8 až 1.9 To není výmysl chorého škodováka , ale holej fakt, kterej by ti potvrdili i soudruzi z Německa , kteří ten audit prováděj.
Muvit o odpadu VW , to značí jen jedno , že jsi technickej analfabet neřknuli absolutní hlupák.To že se do škodovky dávaj nejmodernější motory s určitým spožděním je sice pravda , ale odpad se tam určitě nedává.
Závěrem pokud tedy trpíš komplexem malého přirození ti řeknu jednu důležitou věc i s malým se dá zahrát veliký divadlo.. :-!
Muvit o odpadu VW , to značí jen jedno , že jsi technickej analfabet neřknuli absolutní hlupák.To že se do škodovky dávaj nejmodernější motory s určitým spožděním je sice pravda , ale odpad se tam určitě nedává.
Závěrem pokud tedy trpíš komplexem malého přirození ti řeknu jednu důležitou věc i s malým se dá zahrát veliký divadlo.. :-!
Krásný slinty většiny z Vás znalých, chytrých a zcela objektivních borců. Moc vyvážené, s perspektivou makroekonomického rozboru sětového trhu v souvistlostech výroby vozů Škoda.
Fakt mi tečou slzy štěstím, v jaké zemi, která je středem sěta, div né vesmíru, kde se vyrábí ty nejlepší auta v celé historii lidstva můžu žít.
Co naplat. 40 let temna minulosti se nedá jen tak vymazat a přeskočit, stejně jako posledních 17 let. Jsou zasety stejná semínka lží,polopravd a manipulací. Jako např Nneznám pojem špinavých peněz, stejná startovní čára pro všechny.....bláboly na úrovni 15 letých puberťáků, asi jako že auta SKODA jsou prostě nej.
Až někdo z naprosto nekopromisních obdivovatelů značky SKODA poskočí mentálním vývojem vpřed zjistí, že barevné spektrum nemá jen 1, popř. 2 barvy.
Svět opravdu není jen díra zvaná Česko. Vím, špatně se to poslouchá, člověk tak nějak podvědomě naprosto přirozeně neguje info tohto typu. Ale skutečnost je opravdu jiná. Jsme odsouzeni a připrovováni na zemí transportní ,mostem mezi záp a vých.
V rámci EU, v rámci celosvětového uspořádání. Řekněme něco jako novodobá demarkační čára. Tak to chlapci bude do budoucna. Netřeba zoufat, třeba se na to připravit a hrát tuto roli.
Jinak se můžete každý sebrat, zmizet tam, kde se točí kola dějin, kde se rozhoduje a dělá bussines, zjískat zkušenosti a uplatnit je třebas zase doma. Ale už pohledem očima z venčí.
A stejně tak to je s vašima slavnýma očima na SKODU.
Až Vám na chmelnice Němčouři naroubují bavorský chmel, budete říkat, že máme konečně nejleší pivo na světě, ikdyž to bude odrůda, která se 50 let nepěstuje.Stejně tak se vyrábí Vaše ikona SKODA. Opad VW. Pánové, jen stručná charakteristika České mentality. :yes:
Fakt mi tečou slzy štěstím, v jaké zemi, která je středem sěta, div né vesmíru, kde se vyrábí ty nejlepší auta v celé historii lidstva můžu žít.
Co naplat. 40 let temna minulosti se nedá jen tak vymazat a přeskočit, stejně jako posledních 17 let. Jsou zasety stejná semínka lží,polopravd a manipulací. Jako např Nneznám pojem špinavých peněz, stejná startovní čára pro všechny.....bláboly na úrovni 15 letých puberťáků, asi jako že auta SKODA jsou prostě nej.
Až někdo z naprosto nekopromisních obdivovatelů značky SKODA poskočí mentálním vývojem vpřed zjistí, že barevné spektrum nemá jen 1, popř. 2 barvy.
Svět opravdu není jen díra zvaná Česko. Vím, špatně se to poslouchá, člověk tak nějak podvědomě naprosto přirozeně neguje info tohto typu. Ale skutečnost je opravdu jiná. Jsme odsouzeni a připrovováni na zemí transportní ,mostem mezi záp a vých.
V rámci EU, v rámci celosvětového uspořádání. Řekněme něco jako novodobá demarkační čára. Tak to chlapci bude do budoucna. Netřeba zoufat, třeba se na to připravit a hrát tuto roli.
Jinak se můžete každý sebrat, zmizet tam, kde se točí kola dějin, kde se rozhoduje a dělá bussines, zjískat zkušenosti a uplatnit je třebas zase doma. Ale už pohledem očima z venčí.
A stejně tak to je s vašima slavnýma očima na SKODU.
Až Vám na chmelnice Němčouři naroubují bavorský chmel, budete říkat, že máme konečně nejleší pivo na světě, ikdyž to bude odrůda, která se 50 let nepěstuje.Stejně tak se vyrábí Vaše ikona SKODA. Opad VW. Pánové, jen stručná charakteristika České mentality. :yes:
Nejsem fanousek Skody, ale ... nedavno jsem byl v UK, z okna restaurace jsem sledoval provoz na ulici a kazdou chvili Skoda. Prislo mi, ze je to tam jedno z beznych aut. Taxiky v Athenach, Madridu, Lisabonu ...hodne z nich je ted Skodovek. Prijde mi, ze od dob 120tek je to znatelny pokrok 😉
1) Ty sa pre zmenu chovas ako typicky cech ktoremu nejaky slovak nepochvalil jeho nemecku modlu. Iste to bolo len zo zavisti, hm?
2) Skodovke fandim, ale cisla ktore uvadzas su v ramci predajov novych aut v danych krajinach stale zanedbatelne. Napr. casto sa spomina, ze skody maju dobry zvuk v UK. Zijem tam uz par rokov...a ak raz za tyzden niekde zbadam Skodu, tak mam stastie...
2) Skodovke fandim, ale cisla ktore uvadzas su v ramci predajov novych aut v danych krajinach stale zanedbatelne. Napr. casto sa spomina, ze skody maju dobry zvuk v UK. Zijem tam uz par rokov...a ak raz za tyzden niekde zbadam Skodu, tak mam stastie...
skodovka je na tom velmi slusne na nemeckych teritoriich, skandinavii, benelux a u.k. problemy maji na jihu, image a znamost znacky neni jeste na vysi. mluvil jsem cca pred rokem s jednim francouzem - doslo i na auta a na skodovky. rozvypravel se jaka ze to je ve francii shitoidni znacka, jak neni designove na vysi, jak maji francouzi vytribeny smysl pro estetiku atd atd. fajn. zeptal jsem se ho s cim jezdi - peugeot 309 a manzelka ma uno 😒 kazdej paolo nebo pierre sni o ferrari nebo aspon s-klasse ...a jezdi v picicentu. inu jizani...
:-! Maxi Maxi , ty nezapřeš Slováka .Vysvětli pojem suchý .To je jen tvůj názor.Protože , kdyby škodovka dělala suchý auta , tak by je kupovali jen suchaři.Jinak pro tvoji informovanost , škodovka prodává především na západě V Německu ,Angli Francii a jinde , na jihu opravdu neprodávají tolik co na západě, ale je rozdíl za totáče , kdy se v Německu prodalo 3tisíce škodovek a nyní něco kolem 80tisíc v Anglii to samé z třech a půl tisíc se prodá asi něco kolem 45 tisíc.větší část produkce právě skončí na západě. :-!
..nikto nepopiera, že škodovka robí celkom dobré aj ked dizajnovo trochu suché autá, ale tak je nastavená..len netreba mať velké oči..škoda je fenomén hlavne Čiech, Slovenska, Nemecka...a ? V ostatnej a hlavne južnej Europe prakticky nič...a má to svoje dôvody...a z novou Fábiou, ktorá je dizajnový krok späť, okrem sponínaných "destinácii" tiež dieru do sveta nespraví.... 😢
Z tebe se jednou po...
P.S. Nezapomeň napsat, že ta elektronika v tom baráku za 200 miliónů se mu bude * víc než to auto...
P.S. 2 Ty budeš asi taky dobrý jelito, když cenu nemovitosti odhaduješ díky hejblátkům... Na cenu nemovitosti většinou mají vliv jiné věci než elektronický hejblátka. >😁
P.S. Nezapomeň napsat, že ta elektronika v tom baráku za 200 miliónů se mu bude * víc než to auto...
P.S. 2 Ty budeš asi taky dobrý jelito, když cenu nemovitosti odhaduješ díky hejblátkům... Na cenu nemovitosti většinou mají vliv jiné věci než elektronický hejblátka. >😁
Co je to všechno platný, když zákazník musí čekat na Octavii Tour 3 měsíce.A přitom v TV na ni běží reklama.
Jinak poslední dobou je na trhu mnoho lepších aut než Octavia a za lepší cenu.Jen ten kufr to uznávám.A vemte třeba motory a jejich výkon. To je mizérie.
Jinak poslední dobou je na trhu mnoho lepších aut než Octavia a za lepší cenu.Jen ten kufr to uznávám.A vemte třeba motory a jejich výkon. To je mizérie.
...teraz pojde o to, ci su aj realne. 3% z cinskeho trhu, to je poriadna porcia. Aj umysel zdvojnasobit vyrobu za 6 rokov...
Cas ukaze ci je to realne, alebo len zbozne prianie a velke oci.
Kazdopadne treba im drzat palce. Schopnych odpisovat a neschopnych podporovat, to robili len komunisti. Takze Skodovka VPRED!!! A robit stale lepsie auta, aby ten narast vyroby a predaja nemusela tahat len Cina, ale aby sme si tie auta bez premahania a radi kupovali aj my domaci (dufam, ze aj Slovaci sa za domacich este mozu pokladat...)
Cas ukaze ci je to realne, alebo len zbozne prianie a velke oci.
Kazdopadne treba im drzat palce. Schopnych odpisovat a neschopnych podporovat, to robili len komunisti. Takze Skodovka VPRED!!! A robit stale lepsie auta, aby ten narast vyroby a predaja nemusela tahat len Cina, ale aby sme si tie auta bez premahania a radi kupovali aj my domaci (dufam, ze aj Slovaci sa za domacich este mozu pokladat...)
Pan Ingvar Kamprad je opravdu zajimavy clovek. Zacal z niceho z cilem byt bohaty. To se mu povedlo, je jednim z nejbohatsich lidi v Evrope. Je alkoholik. Byl clenem Nazi strany. Je dislektik. Nenavidi charity, nikomu neda ani cent. Svym zamestnancum plati minimalni mzdu. Priplatky za prescasy, praci o svatcich neplati. Tvrdi, ze socialni zabezpeceni obyvatel je jen plytvani penez. Vskutku jezdi Volvem z roku 1993. Oktavii si koupil proto, ze je levna. Do servisu s ni nejezdi. Casto si stezuje, ze je benzin moc drahy. Na druhou stranu na svuj vek je cily a je s nim legrace. Lide ho moc radi nemaji, ale urcita mira zajimavosti v nem je.
Kompet co? Ono je asi pro některé lidi na počátku budování originální české cesty kapitalismu v Čechách zřejmě těžké pochopit,že auto je jenom dopravní prostředek.V okruhu řekněme 60 km od Prahy žije kamarád cizinec,už 15 let,byl ředitelem zahr.společnosti,tak musel mít americké auto,které bylo stále v servise,pak odešel a má svoji firmu,to auto mu nechali,slovník na auto je nepublikovatelný...nicméně si pak koupil za své XC90,na které se pár dnů před koncem záruky totálně vysypala samočinná převodovka(servisováno v zahraničí)...Pak má ještě trochu nadst.vybavenou O1 L+K(jo,stála 1,2 mil),max.spokojenost 180 tis najeto,poruchy nula a koupí další.BTW:investuje do sídla firmy,které bude mít hodnotu 250-300 milionů,neb tam bude veškerá možná eletronika,vzdělávání zaměstnaců,repre místnosti,byty atd...navíc je to rekonstrukce starého histor.objektu,který byl na spadnutí.Takže jsou lidé,kteří prostě prachy vloží ne do auta,ale do nemovitosti a budování firmy.Koupit auto za 5-10 mil je pro něj "drobný výdaj" a neudělá to.Žije také jen jedou,se ženou si odletí na víkend do Dubaje, na měsíc do Himalájí či Brazílie atd.Ale kupuje si opět Octávku.Českou mentalitu stále nepochopil.. :-!
Tak na to som nemyslel aj keby nemal auto tak mi to je jedno. Ale zijem len raz tak si doprajem komfort aj pasivnu bezpecnost.
Pokud inteligenci člověk poměřuješ autem v garáži,pak je to těžký,myslím cokoliv dodávat. :-! Možná není génius,na rozdíl od řady našich úspěšných spoluobčanů,ale úplný bebil asi nebude,viz jeho majetek,resp. co vybudoval.
:-!
:-!
Tak ten pan moze byt neskutocne bohaty ale aj neskutocne hlupy. Ja netvrdim, ze by mal jazdit eSkom ale preco octaviou? Ved ruku na srdce ked nevies co s eurami budes jazdit na skode? Ale mozno mu na tom nezalezi...
Jméno si nevybavuji, četl jsem s ním moc pěkný rozhovor. Velmi cílevědomý člověk. Z aut má staré Volvo a Octavii.
Právě proto... Ty zatím nemáš ani přehled ani rozhled. Zatím žiješ v oparu, že vše z ciziny je lepší. To patří k mladému věku. Mladej bejček se tak poměrně jednoduše a úsměvně vymezuje vůči světu, zejména vůči tátovi, kterej většinou tu Fabii či Octavii řídí. Až dospěješ a vyděláš 500 tisíc (umíš si to vůbec představit?) a budeš se rozhodovat jaké auto koupit, tehdy napiš... Přeji ti samozřejmě Astona, leč, podle toho, co jsi schopný dát si za nick, bych tě šacoval na kluka, který to bude mít s karierou dost složité... P.S. Zeptej se Bati, jak na to... možná ti poradí, nebo jednoho z nejbohatších lidí v Evropě - šéfa a zakladatele IKEI, proč jezdí Octavií... možná ti otevře oči. BRAVO ŠKODA :yes: