Pánové, někteří z vás absolutně neví co je obchod a styl. Představte si ředitele prosperující menší firmy, který přijede na důležité jednání s EVO IX. Pokud se nejedná o reklamní agenturu, či nějaké podobné volné povolání, tak si podřízne větev. Tudíž EVO se z firemní flotily škrtá. Hmm, tak co kdyby si koupil BMW 535i? Kdyby nežil v čechách, tak je to v pohodě, ale pokud to není právě pražskej týpek a nechce se všude vydávat na odiv, tak si asi taky bago nevybere.Už třeba proto, že by naštval svých 30 zaměstnanců. Ale obyčejný Passat má kdekdo a přeci jen takový člověk míří výš. Aha, je tu nový R36! Safra, to není špatné! Znalci poznají oč běží a ostatní závistivci ani nepoznají, že jsem vyměnil svého odhoněného ropáka za trochu luxusu. A právě pro takové lidi Passat R36 je. Ne pro puberťáky, kteří ani netuší že provoz EVO IX je nehorázně drahý a že díky tomu stojí víc v servisu než jezdí (nic proti mitsu a subám - je to můj sen, ale jako druhé auto na blbnutí a ne na každodenní ježdění). A také není pro mudrce, co tu pořád vychvalují BMW a doma v garáži jim stojí Favorit. Lidi vzpamatujte se a neplácejte tu nesmysly pod rouškou počítačové anonymity!
vyzera to ako lacny tuzzing - nevkusne vela chromu, odstavajuce koncovky vyfukov...dost chaoticke na "vrchol mainstreamu"
Pani z Vlkohradu by sa mali ist ucit do Mnichova ako sa robia elegantne sportove limuziny :no:
prohledal jsem ceníky...Aero 9-3,S60R,A4 3,2FSI,BMW3.0i...to všechno jsou konkurenti...někteří ti dokonce za velmi podobný peníz nabízejí vyšší image značky (když se na to tak dívám...ehm...všechny). Nissan 350Z je v cabriu úžasný kus auta, takový předskokan mé vysněné carrery v šedé metalíze s béžovou kůží a stahovací střechou. Passat to má ještě mnohem těžší, než si myslíme. Je o kapku více výkonný než tahle auta, řekl bych ale (jen odhad) že tahle auta budou lépe vládnout zatáčkám. Legacy spec.B jsem tam nezařadil, protože nebude v přímce tak rychlá (to aby mě nějací fanatičtí subaráci nenapadli... >:D )
Vývoj je vývoj. Pokud existuje Octavia RS, musí samozřejmě být i silnější Passat.Je to koncernová filozofie.Octavia v zatáčkách nestíhá o 80 koní míň, a jaké ódy tady na ní byly pěny.Dneska opravdové cestovní rychlíky mají 450- 500 koní, a k nim přizpůsobený podvozek.
Qwerte. Zrekapituluji diskuzi - Já ocením 300 v Passatu a píši, že vlastně za ty peníze jiných 300 nseženeš. Samozřejmě, že mám na mysli 300 ve středním mainstreamu. Každý to samozřejmě chápe stejně (jinak se to pochopit ani nedá)... jen ty vrháš do hry Nissan 350Z... ŠOK. A abys svou úvahu korunoval, píšeš, že by sis tisíckrát raději koupil (kdybys ty peníze měl dát) toho Nissana. To je právě to. Tvá úvaha je z pramenů - nemá peníze, a při posuzování auta se vidí ve vlásenkách na dvou kolech s dokonalým driftem v Nissanu 350Z. Tak se v těch dětskejch snech jednou pokus vžit do role člověka, který má dvě děti a chce celou rodinu báječně vozit, a ještě chce mít výkonné a levné (na ten výkon) auto... Vím, je to těžké, ale věř, že takhle to v životě chodí. Ví to kde kdo, ostatně ví to u VW, i u Fordu, třeba... jenom ty to nevíš... To cos nahoře napsal je úvaha měsíce... která patří ovšem na úplně jinej server, se světem aut nemá společného vůbec nic.
Asi ses pomatnul ty,z tech divokej mainstreamovjech snu,ja nepisu o tom,ze ty auta jsou ze stejnyho segmentu,kdes to tam precet?Ja pisu jen o tom,ze kdyz uz bych chtel dat takovyhle penize,za auto,ktery ma 300 koni,tak si 1000x radsi koupit Zetko....Protoze proc davat 1,4 mega za Passata?P.S. Apostol patri na Orloj a ne na silnici...
Tomu nerozumím, Qwerte. Jak můžeš vůbec na vteřinu uvažovat, že když napíšu k 300 koním v Passatu, jestli zná někdo levnějších 300, že bychom mohli hledat mezi motokárama. Tohle opravdu nechápu... A jak honit? Proč bych si nemohl honit triko v NISSAN 350Z před bandou páprdů a musel si ho honit v Passatu? Tomu také nerozumím. Máš to nějaké celé popleténě. Hele - Passat, Apoštol tvých snů... to je sedan, klasický reprezentant střední třídy. Nissan 350Z je dravec s kastlí coupe... pro dva. Je to jiný (zásadně jiný) segment... P.S. Asi ses pomátl...
Trochu také záleží na kalhotách. Když mám oblek, tak nesedím tak pevně jako v jeansech... ale rozpálenost kůže mi nikdy nevadila. Možná, kdyby si na to člověk sedl v plavkách, ale to nedělám.
Jasně, když to necháš stát na sluníčku, tak se rozpálí, ale to vydrží jen chvíli. Mnohem lépe se udržuje, tedy pokud máš třeba černou. A že klouže? Asi záleží na typu, já s tím problém nemám.
Jo, tak uvidíme, jak to VW nastaví, aby se R36 prodával. Já preferuji kůži, kvůli údržbě. Látku musí člověk neustále luxovat... To horko mi ani nevadí, rychle se to ochladí... Jak čtu, táta má dobrou káru, tak máš asi i najeto, viď. to je dobrá zkušenost.
No tak z navigací by to bylo 1420000Kč, nevím co víc jsi tam dávál, mně by to, co jsem vypsal stačilo. Kůži ne, otec má služební BMW 330i E90 ve světlé kůži a není moc přijemné sednout si v létě do rozpáleného aut s koženými sedačkami. Navíc kůže klouže.
Zkusmo jsem si nakonfiguroval Apoštola s 3.2FSI a DSG podobně jako BMW 335i a s cenou se moc neliším (cca. 50000Kč).
Byl jsem tam a vyjela mi cena 1,570.000. A to jsem byl ještě skromný. osobně pod 1,5 bych šel jen velmi těžko. Počkáme na cenu Apoštola a uvidíme... Bez kůže? Prosímtě, takovéhle auto bez kůže... a bez navigace? Jinak počítej, že Passat bude o 200 levnější. Ale jsou to neporovnatelná auta... každé je určeno jiné klientele. Tak jásejme.
Vis co ty trubko vsevedouci,precti cos napsal....ja nepsal nic o tom ze 350Z je sedan,nebo snad mainstream,nebo kokurent nakyho passatu!Ale jen ze za1.4 mega respektive min,muzes mit 300koni v aute...ve sportovnim aute,ve kterym se budes bavit....a ne si jen honit triko pred bandou paprdu nekde na dalnici...
pod plynem myslíš pod plným plynem...protože co já vím o haldexu, tak připojuje až když je to opravdu třeba (razantní rozjezdy, sešlápnutí plynu na dvojku na podlahu...) PS: v reálném životě je bohužel vjíždění do zatáčky pod plným plynem trochu riskantní... Haldex je mnohem lepří než jen pohon předních kol, má ale svoje omezení dané konstrukcí, bohužel. Já jsem fanda,uživatel a zastánce permanentního pohonu všech kol a tak vidím haldex možná v horším světle, než si zaslouží :-|
Základ sedan 335i - 1180200Kč, Paket 1 + 2 (např. mlhovky, kůží potažený multifunční volant, bixenony, automatická klima, lepší rádio, vyhřívání sedadel, ostřikovače světlometů, tempomat atd..) 87916Kč, sportovní sedadla 17542Kč, komfortní přístup 17542Kč, částečně el. nastavitelná sedadla 14619Kč, bederní opěra 8479Kč, metalíza 21928Kč. To by mně zhruba stačilo. Kůži nechci, 17" z lehké slitiny jsou standartní výbava a možná snad jen navigaci Professional za 67245Kč. Sečteno to cca. vyjde na 1350000Kč (bez navigace)
Na každom aute sa dajú nájsť mínusy, to máš recht, s haldexom je dôležité prechádzať celú zatáčku pod plynom, vtedy ti v zákrute žiaden zadok nepripojí lebo jednoducho už zopnutý bude... Takže nedôjde ani k nežiadúcemu kopancu a zmene trakčných vlastností auta. Pokiaľ dáš ale nohu z plynu dole Haldex rozpojí a pri opätovnom pridaní znova zopne, bohužiaľ... ;-\
Dělaj ti radost zajímavé věci... Vycházel jsem ze subjektivního pocitu při sezení vzadu v S60 a v Apoštolovi. Pokud jsi to zkusil, pak víš, že S60 je vzadu na kolena velmi nesmlouvavý. Ostatně proto také V70 má delší rozvor...
Myslel jsem to vážně - ale s odstupem času musim uznat, že to je dost hrozný ;-) Dávám si :no: , ale to nic nemění na tom, že tenhle Passat je skutečnej vrchol střední třídy a posunuje její hranice zas o kus dál. Uvidíme, s čím se vytáhne Mondeo (a v duchu tajně doufám, že s něčím slušným příjde i Opel, ačkoli ta naděje je mizivá). A co na to Laguna? (Proč mám furt pocit, že Renault musí každou chvíli přijít s nějakou bombou?) ;-)
ještě omluva, R60 nestojí 1,4, to je S60 s T5 :*) . Co se týče outbacku...designéři subaru zasluhují velkou pochvalu. Nynější Outback se mi zdá na fotce o kousek lepší, dynamičtější a sebevědomější než nová legacy. jeho nový look je fantastiký (srovnej s novou legacy...outback je rozhodně nejkrásnější subaru [odkaz]
Ten rozvor, to je zajímavé... subjektivně je ve Volvu 60 vzadu méně místa... možná je to střechou, že kvůlivá ubíhající střeše jsou zadní sedadla blíže k předním. P.S. Jasně, zde to nebude žádnej trhák... to je jako s Mondeem ST... je to ta pověstná třešnička... Hele, viděl už jsi v nějakém časopise teď ten nový snímek z reklamy Outbacku? V Modré... děsně mu to tam sluší...
jelikož nechci vypadat jako někdo, kdo sežral šalamounův výkal, přečti si článek o R32, který mi v závěrečném hodnocení pod "mínusy" dáva za pravdu [odkaz] (jedná se o věru: "náhlá změna trakčních vlastností v krajní situaci po připojení zadního pohonu"
S60 2715 a passat 2709 ...základní cena R60 je 1,4 (plus mínus). Vzhledem k tomu, že R32 s automatem stojí opravdu přesně mega cena passata bude řekl bych 1.2 minimálně, spíš 1,3. Mno, bude to mít těžké...
60 je menší? nevím, nemám ty čísla v hlavě...skoro bych řekl, že to bude +- stejné (kdyžtak se blejskni a nahoď čísla). Ty tu cenu bereš jako ceníkovou...já jí beru jako kupní (R36 na plecháčích v látce si snad nikdo nekoupí), tzn. těch 1.4 by byla konečná cena s nějakýmí "must have" extras. PS: kolik stojí passat f nejsilnějším TDI? (v základu)
Právě, když se nad tím zamyslím, tak nižší střední s 300 koníky a váhou 1300 kg nebude při stejné rychlosti v zatáčce jako R36 pocitovat problém, ale R36 s váhou o několik metráků vyšší potřebuje mnohem lepší podvozek, vztaženo na stejné průjezdné rychlosti - takže ten podvozek by měl být dobře odladěný...uvidíme, počkejme si na test v Topgearu :-) . cena kolem 1,2 je podle mě dost ujetá, bude to víc, uvidíš (kolik stojí Golf R32? k tomu bych přičetl alespoň 200 tyček). To volvo...v rychlých sedanech je mým favoritem (teda, hned za Legacy spec.B, kterážto je méně výkonná a levnější, zato v zatáčkách se bude cítit lépe)
Teď směšuješ třídy... 300 v nižší střední je velmi specifický segment... 300 ve střední není jen o "tvrdém podvozku"... Ta auta již mají větší váhu, delší rozvor a mnohem lépe ten výkon zvládají (myslím s ohledem na luxus jízdy). Já to nahoře s tím 1,4 Za R36 trochu najspíš přehnal... myslím, že to bude někde kolem 1,2... koukal jsem se na to BMW (ne že bych BMW považoval za konkurenci) a vyšlo mi to (při jisté umírněnosti v extras) na 1,570.000,- ... To VOLVO... jistě... styl.
odpovím ti sem dolů, aby v tom nebyl zmatek: Neříkám, že R36 je špatné auto (určitě ne!). Bude mít výtečný zvuk, silný motor...jen...vzpomeň si, co jsi tu psal cca. před 14 dny - že auto na 300 koních (tuším, že to byl Focus RS?) musí mít tvrdý a nepohodlný podvozek, aby to zvládlo. Tenhle passat bude manažerská drožka, takže tvrdý podvozek není žádoucí - to ale znamená, že těch 300 koní nebude v serpentinách stíhat. řekneš - no a co? A budeš mít pravdu. je potřeba si uvědomit na co je tohle auto určené - na nějaké vymetání apexů rozhodně ne. Spíš to bude o pocitu výkonu pod nohou... další věc - cena. Nahoře někomu říkáš, ať si sestaví BMW a že bude mít cnu mnohem, mnohem vyšší. nevím, možná mě wolfburgští překvapí, ale očekávám, že v základu to taky bude holátko. GTI, nepodezřívám tě z falešné snahy všechno od VW obhájit, ale tohle auto od VW, ve střední mainstreamové třídě nedává smysl...nebo dává, ale mě ne. R60? Kdybych chtěl velmi rychlý sedan střední třídy, tak půjdu o něj. A budu mít navíc lepší image značky. Ale připouštím, že mohou existovat fandové VW, kteří si ho koupí (počkejme na prodejní čísla).
tak začni, včichni čekáme, jak nám tady vysvětlíš, jak to inteligentní systém udělá, když v zatáčce přiřadí zadek, aby to skokově (pro reakci řidiče) nezměnilo jízdní vlastnosti. Jestli máš aspoň základní školu (pochybuji), tak víš, že přiřazením zadní nápravy se mění parametry chování vozu a takovéhle debilní kecy na fóru, kde se dá očekávat, že tomu někteří lidé rozumí, nebudeš vypouštět z úst. Dík. :yes:
150 benzinových koní je na střední třídu dnes málo... Passat, to chce 2.0TFSI... 200 koníků na turbu a ty s tebou zacloumaj velmi svižně. Proto mě velmi překvapují negativní reakce na těch 300 koní zde na diskuzi... Přece... co může být příjemnější, než mít ve středním mainstreamu tolik koní? Nechápu, co na tom může vadit... Pokud si to člověk koupí ve Variantu, zístá obrovské kombi s dokonalým výkonem v sametu (benzínu)... Za určitě vynikající cenu. Bude to obdobné u Mondea ST... o tom jsem přesvědčen. Pak vyjede nová Vectra, tu také určitě posílí z 250 na 300... a je tu nová dravá mainstreamová liga ve střední tříde. P.S. Na R36 velmi cením umírněné vizuální úpravy. Sedí mu to. Jaksi se opticky přisál na silnici, což je jenom dobře. A pak... kdo ho koupí, tak v tom "zatracovaném Passatu" natrhne žaket kdejakému nadrženci který si to s ním bude chtít rozdat... nikdo (nikdo) z potenciální třídní konkurence dnes na R36 nemá. R36 bude mít na silnici velký respekt. Zaslouží si jej.
no esi je to tak jak píšeš to by musel vw vyřadit většinu motorové nabídky passatu ;-) jinak musím říct že jízdní dynamika vw passat variant 2.0 fsi manuální převodovka je dost tragická. sice to má papírově zajímavejch 150 koní ale když se s tím má předjet při běžných rychlsotech auto tak podřadit na 4 ale většinou na 3 a popohánět to modlitbama aby se to rozjelo ... motor jede až ve velkejch otáčkách a to zas žere jak kráva ;-)
Narozdíl od R36 je u tohoto BMW možno vypsat cenu, vlez do konfigurátoru, sestav tam přesně bavoráka, jak bys ho koupil (jestli nechceš být za trapáka, na plecháčích to jaksi není ono...) a pak to tu prosím tě podrobně vypiš. A až vyjede R36, sestavíme to také... Už dnes oba ale víme, že bude levnější tak o 200... ostatně, to je již taková tradice, že mainstream stojí méně než premiovka... Přiznám ovšem že u modelů od Buraga je cena totožná... ;-)
Možná jsem přehlédl, že Nissan přivařil na 350Z zadní dveře a nechal tohle coupe přehomologovat na "350Z sedan" do mainstreamu... Qwerte... jestli jsi mě chtěl po ránu pobavit... tak se ti to nepodařilo... pláču. Protože, jestliže je možné, řadit Passat jako konkurenci Nissanu 350Z... pak je tu opravdu možné cokoliv... P.S. Uvědomuješ si, že diskutujeme o zástupci střední třídy? :-(
To byla reakce na to "srovnavas nesrovnatelne", tim jsem chtel rict, ze to Bavo ma k Passatu urcite bliz nez Impreza nebo EVO se kterymi ho Cert srovnaval na zacatku diskuse. Tys to ocividne nepochopil, ale nevadi... ;-)
Zjavne pre teba to auto nieje... Nechápem či riešiš, keď to pôjde do predaja tak pôjde, keby sa ti na tom dali povoziť velebil by si ho do nebies, mne úplne stačí keď sa raz za čas povozím na 3,2 FSI DSG 4-motioton, je to palba a ten zvuk... :yes::yes: dúfam že do predaja pôjde a budem mať možnosť prehnať aj R36 :-):-)
ja by som si zas celkom rad pockal na prvu za dazda ostrejsie prejdenu prudsiu zakrutu s tymto passatom, kde "inteligentny" system 4motion priradi pohon aj zadnej naprave a vodic ma razom plne ruky prace aby sa neocitol vedla cesty na poli...pani, ked uz zrovnavame, zrovnavajme porovnatelne, nie system AWD od subaru s "quasi 4X4" od VW... 8-s
Pokud se tu nechceš příště zesměšňovat... udělej si pořádek v autech... Saab není mainstream, TypeR... nevšiml jsem si, že by se tu prodával a 6MPS bylo jen na objednávku pár kusů... tak tu neplácej nesmysly a přemýšlej o mainstreamové konkurenci, která má 300 koní... A poznamenej si ty "mé" koně... na silnici mi dáš za pravdu.
Jaké peníze? Nevím kolik bude stát... cca 1.4 miliónu. No... a ty víš o jiných 300 za 1.4? A co až vyjede Mondeo ST? Nebude moci nebýt na 300... a cena bude takřka totožná... Pochop... to je prostě nadupaný mainstream ve střední třídě... nikdo jiný ti to teď nenabídne. Dooe píše kolega o Mazde 6MPS... tak si ji zkus koupit, když jich tu bylo jen pár kusů a šlus... Takže já velmi chápu toho, kdo si Passata koupí. Zrovna tak jako chápu toho, kdo si koupí Mondeo ST. Když půjdeš do obnobné prémie, musíš přihodit cca 400 navrch. A ještě můžeš také dnes koupit VOLVO R60, což tedy ovšem není mainstream. P.S. Je to správnej počin a není na tom nic ke kritice. Nezapomeň, že to bude pod kapotou tak vyšlechtěné, že to bude mít se základním Apoštolem shodný jen název... je to to samé jako Focus v základu a Focus ST... tedy nebe a dudy...
Tak potenciálnímu zákazníkovi takového auta bude podle mě úplně jedno nějaké rozdělaní podle kategorií. když bude chtít rychlý sedan (kombi) za 1.5 mil. tak bude vybírat spíš trojku
hm ... myslim ze nemozme miesat jablka s hruskami ... EVO ci STI je niekde inde [su rychlejsie .. dravejsie ... maju vecsie naklady na prevadzku atd.] naproti tomu tento passat a jemu podobne auta su o tom ze sa chces previest veeelmi rchlo a pohodlne .. su to skorej dialnicne rchliky na dlhe cesty .. EVO a STI su skorej sprinteri ... samozrejme da sa na nich jazdit aj daleko .. ale je to menej pohodlnejsie ... Tieto auta su niekde inde ... zatial co STI a EVO su skuocne sportove auta .. PASSAT je skorej rycla stredna trieda [pseudosportak] aj ked jeho jazdne vlastnosti tiez niesu zanedbatelne .... niektory ludia nechcu EVO ..a le TOTO .. ja osobne by som si Passat nekupil a uz vobec nie tento ... ale zase je vela ludi ktory chcu jazdit rchlo ... ale pohodlne ... urcite si zakaznikov najde ... ale ako o sportaku by som o nom nehovoril
100 koní, to jsi k smíchu, od 150 koní tě registruje okolí, 200 koní už je na svižnou jízdu a 300 je sen snů... >:D příští R36 bude muset být silnější a bude mít tak 330k.. a napíšeš "...300 to je na svižnou jízdu a 33O je sen snů" >:D Souhlas, že Accord type R je král, a myslím si, že si vynechal 6 MPS a 9-3 Aero... parkuje u nás v garáži a je to severskej elegán!!! :yes: Vaššut R36 ;-\ Jinak krásnej Golkf byl v Semmě Golf R GTI! 375 koní a nááádherná bodykit!
Pánové, pánové!!! Co to je DSG oproti SMG??? "jen" dvojspojková převodovka! SMG je to nej v poloautomatech! O to ještě víc, když je v Mkách naladěná na několik sportovních režimů!!!
Cena? Znáš cenu? Parametry? ty znáš např. parametry podvozku a brzd atd??? :no: Vectra je šíleně nedotáčivá... ST220 už staré, takže bych volil mezi krásně sportovní japonkou nebo létajícího (aero) elegána ze severu! Ale ne lidovku :no:
Nenapadlo tě třeba, že jenom o jízdních vlastnostech to není? Na 100 % bude v tom Passatu víc místa pro zadní pasažéry a to možná rozhodne proč tohle koupit. A kdybych chtěl jenom jízdní vlastnosti, tak bych se stejně podíval po něčem jiným než BMW, například po tom Evu či STi... ;-)
Vté situaci bych volil Octavii RS! Zapadl by si 2OO s přehledem krocené jak brdami, tak podvozkem! *mega kufr za poloviční cenu! Ještě k tomu tu krásnou modrou, 18cky a nemám co dodat! >:-[]:yes:
Ty Jendo! >:D Ale když budou za cca stejnou cenu, tak proč je nesrovnat??? Sice je paššut větší, ale zase báwo převršuje svýmy jízdnímy vlastnostmi! BMW :yes:
Ale jízdní vlastnosti bude mít Legacy lepší! K davídkovi... spotřeba 3,6litru, 3OO koní a 98oktanového benzíku bude menší než u 2.0 285k? Možná jen zanedbatelně! Jinak radši bych si počkal na New ST220...tohle nikdy
Logický počin. Cos čekal? Pokud děláš do aut a občas jsi na silnici, znáš to sám - 100 koní, to jsi k smíchu, od 150 koní tě registruje okolí, 200 koní už je na svižnou jízdu a 300 je sen snů... v sedanu mainstreamové produkce. Klady? Parádní výkon, parádní cena. Tohle není a nebude bavorák (bože já čtu diskuzi a ptám se sám sebe, jestli jsem snad nevlez na stránky mateřídoušky), tohle je klasickej meanstream v nebetyčném výkonu... Dnes žádná konkurence, a tak dokud nepřijede MONDEO ST, jsi králem třídy. A kolik pak bude mít nové Mondeo ST? můžeš tipovat :-) Tahle dvě auta - APOŠTOL a MONDEO budou králové třídy... Nebo se snad domníváš, že tě vyklepne třílitrová Laguna či 407? Nebo snad ALFA 159? Nebo snad Vectra OPC? Nikoliv - ve středním mainstreamu to budou okupovat jen tihle dva... Jo, jo, výkony jdou nahoru. Malé vozy - 150, nižší střední 200 a střední 300. Tohle je dnes vlastně ideální kombinace... Kolik koní paseš ty?
Výkon, parametr, cena nejsou všechno, že. K čemu mi jsou, když budu jezdit ve zrůdě? Z těch, co jsi vyjmenoval, je Passat tak celkem největší "impotent". Nerad se opakuji, ale u FauWé by konečně měli zaměstnat někoho, kdo bude vymýšlet auta a ne nudné impotentní stroje. Ono Mondeo, Vectra nebo Mazda na tom nejsou o moc lépe, ale pořád podstatně lépe, než FauWé. Opravdu :no:
Co si budeme namlouvat. Podvozek Passatu je nataženej Golf V. Kdežto A6 šla opačnou cestou, vypůjčila si komponenty od větší sestry A8. Takže její podvozek je přece jen předimenzovaný.
ne no nevim, naopak mi prijde to auto hrozne "tezky" a mastodontni, nevyvazeny....
Passat je u me sluzebni auto, nic vic nic min, 3,6 je zbytecnost, pro tuto uroven staci 1,9 pumpe diese...
Jo to takova 159 GTA se 440 koni, to bude!!
Příjde mi, že Passat byl stvořen právě pro tuhle ostrou verzi. Všimli jste si, jak moc se změnila tvář toho auta? S těmi koly najednou nepůsobí těžci, ale dravě. Nový spoiler dodává jeho výrazu ještě větší suverénnost a sebevědomí - skoro se mi až derou na jazyk slova jako drzost, arogance. Ale jen v tom nejlepším smyslu.
Úplně vidím toho chlápka, kterej se snaží získat nového klienta a domluví s ním první schůzku. Chlápek je mladej a průbojnej typ, co veškerý svoje chytře vydělaný peníze nedávno utratil za Octavii RS a splnil si tak svůj sen. A potenciální klient - pětačtyřicátník na vrcholu sil - přijede v tomhle dělu. Ty dva si budou skvěle rozumět :-)
Co má Passat R36 společného se sportovní duchem? Asi totéž, co Mondeo ST 220, Vectra OPC, Mazda 6 MPS, nebo třeba Saab 9-3 Aero. Je to stejná kategorie, jenže Passat se opět s přehledem umístil na její vrchol (výkonem, parametry i cenou). :yes:
Klenot :-) bych z tebe blil. Akorát jsi teď dal najevo jak tomu nerozumíš. Víš těch 5000 nejsou peníze ale servisní interval toho tvýho klenotu ve kterym ses určitě nikdy nesvezl. Radši už drž pusu.... :-)
Limitní situace bude zvládat dobře, s přehledem to jsou moc silný slova. 300 koní už je hodně slušná porce výkonu. I cenou bude konkurovat větším modelů jako třeba A6. Ale její podvozek bude rozhodně mnohem dál. Pro podvozek jaký používá Passat je to výkonový strop.
no sice je nejrychlejší, ale to v mojem pohledu neznamená že nejlepší ... na rychlost v přímce rovně to asi bude dobré, ale do zatáček už je to moc velké. ale jako dálniční křižník by to bylo lepší ...
Nejak se mi nechce verit, ze by to dokazalo zrychlit z 0 na 100kmh pod 6 vterin. Kdyz vezmu v potaz, ze to auto vazi pres 1,5 tuny, ma 300 koni a pohon 4x4, tak se mi to dost nepozdava... napr BMW 335i ma o nejakej ten konik vic, hmotnost 1,6t, je to zadohrab a da stovku za 5,7
hm slapnout na plyn neni nic tak specialniho je spousta aut se silnejsim motorem ale je treba aby k tomu moturku byly i brzdy ,dobra zpetna vazba ve volantu.atd atd. No passat neni spatne auto ale jeho misto je uplne jinde, tady se chce nacpat mezi elitu ale na to priznejme si to nema!!!
Hlavně Passat je střední třída, Impreza je o třídu niž. Jak už jsem tady jednou psal, to co hledají zákazníci R36 jim EVO nebo STI nemá šanci nabídnout. Je to pohodlí, luxus, výkon a prestiž.
Sociál si to nekoupí... a soudný člověk taky... takže zbývá lukrativní trh střední a východní Evropy, který je naštěstí pro VW plný podivných lidí, pro které je VW pořád z nepochopitelných důvodů symbolem postavení ... >:-[]:-! VW + zlatý řetěz + pruhová teplákovka! :yes::yes::yes:
Já se rád vžiju do situace kdy mám peníze a můžu si vybírat mezi těmito auty. Naše klidná vesnická ulice, jeden superb, deset felicií, vytuněnej kaďour a já bych tam napochodoval s BMW.... ;-\? Ten passat se pak nezdá jako až tak špatná volba. A nemá to nic společného s "typickou" českou povahou hrát si na chudýho atd, ale mít prostě skrytou sílu. To je asi moje povaha. A určitě nejsem jedinej. Passat exklusivní je, teď je aji rychlej :yes: . Vezl sem se i s W8 a RADOST je to nejlepší slovo co mě napadá, když si vzpomenu na šlápnutí na plyn. :-)
ja to zkusil v subaru a neni v tom vubec problem. klidne te svezu, sice to neni moje ale brachovo ,ale nemam s tim problem ten benzin pro tebe obetuji:-)
(viskózní spojka) haldex, (mezinápravový diferenciál) torsen, atd atp. Co se dozvíš z pojmu 4motion? Jak jsem psal výše, nic. To samé i z tebou navržených zkratek.
Lidi, kteří mají o auta takový zájem, že čtou tento server, by jistě zajímalo více než že auto má "nějaký pohon 4 kol".
Jak tě vůbec může napadnout mluvit o Evu jako o konkurenci pro Passata R36? Zkus vzít v Evu rodinu na dovolenou, jet v něm 300km na veletrh, apod. Mimo je tady někdo úplně jiný, Čerte. :no:
zato VW passat se nekrade... >:D
Tohle je auto, které si hraje na sportáka a přitom chce být pohodlný rodinný vůz....to znamená, že není ani pořádný sporták ani plnohodnotný rodinný vůz. A za tu cenu kupovat mainstream? Děkuji...raději ne.
a pro bohate 2 x tak zbytecne auto:-) ti si koupi klenot a ne nahrazku, je to jako s cokoladou jsou cokolady a jejich sojove nahrazky tohle je ta nahrazka.
no ty jsi taky chytrak, tak si jdi koupit tohle monstrum a znalec si koupi profi naradi jako je bmw srovnavas nesrovnatelne!!!Bmw je jinde a to o kus dal.
s fakturou co 5000? nevim o tom ze by bylo subaru poruchove? rekni mi o tom neco a co se jizdniho komfortu tyce rekni mi jak tento klenot jezdi.dekuji vim ze je to krapet jina trida
Velice důvtipně napsané... ;-) 4MOTION neni systém, je to jen marketingové označení pohonu všech kol... Jak vám zní třeba: "systém pohonu všech kol 4x4" nebo "systém pohonu všech kol AWD"? Dost trapně... :-)
No opravdu nejsem přesvědčen o vysokých prodejích tohoto modelu, ale je mi jasné, že je to marketingový tah, který má opět značku VW více pozicovat směrem k "dražšímu mainstreamu" nebo "levnější subprémii". Je to prostě model, u kterýho se nebude hledět na prodeje, cíl je jiný. A proto to snad ani nemá smysl hodnotit. Doufám, že Daniel ve čtvrtém díle nevymění 406 za pašíka ;-)
Máš pravdu - Passat jasná volba. Už W8 byl suprovej :yes: Kdych si mě vybrat mezi VW a BMW, vždycky by to VW vyhrálo. Nesnáším BMW, jejich vzhled se mi protiví. Chápu že dříve bylo BMW docela dobré, ale to je jen historie ;-)
tys asi nikdy nevidel passat W8 co? :) Je to podle me celkem logicky krok, zaplnit si diru na trhu silnym modelem.
Hold pro socialy je to zbytecny auto.. :)
Co má Passat společného se sportovním duchem? A ten "sportovní" interiér... ani Číňani by se nemuseli stydět... celkem jsem se od srdce zasmál. :no::no::no: Souhlasím... zbytečné auto, popř. rychlý taxík. >:-[]8-s
Volkswagen - lidový vůz. Tento lidový vůz by měl podle mě nabídnout lidem pokudmožno vše. Proto neni špatný ani takový úlet jako Phaeton, Touareg, ani Eos CC. Tak si myslím, že hlavně ostré kombi si cestu k zákazníkům najde. Víte, on Passat R36 neni ani Octavia RS, ale ani Audi S6. Je to právě v půlce cesty a nevidím důvod proč by to nemohlo fungovat. Myslím, že se VW podařilo zaslepit docela úrodnou díru trhu... A když pomyslíte jak se Audi krade... Jen doufat že základní cena nebude víc než 1 700 000,- Přece jenom je to Volkswagen :-)
Pro autory článku - čtyřkolka systém 4 motion je nic neříkající marketingová zkratka. Všichni (modří už) vědí, že v minulé generaci passatu se dal najít pohon 4x4 jak spojkou haldex, tak diferenciálem torsen (tzv. "quattro" u Audi). Označení 4x4 se také měnilo, ale zcela nezávisle a ne v souladu se změnou označení ...
Proto bych chtěl poprosit, pokud máte být přesní, označujte systém, nepoužívejte marketingová (tedy nicneříkající) označení. Předpokládám, že vzhledem ke všem okolnostem jste stejně o spojku haldex. Úplně stejnou najdeme například v OcII nebo Volvech :-).
...,ale troufám si říct, že jet s ním bude pravděpodobně tragedie. Viz pasat s 3,2 motorem. Proč mít v autě 300 koní, když díly okolo něj dělaj všechno možný, aby řidiče otrávily.
Kdo tady mluvil o ostré 4-kolce. Evo jsem teď nepleť. To je úplně jinde. Tyhle zákazníci mají jiný požadavky, které Evo nemůže splnit. Záleží jakou dostane cenu, ale o prodeje se stejně nebojím.
Jo tak já jsem mimo? Myslím že mimo jsi trochu ty. Evo a scooby se komfortem a každodenním ježděním, a to nemluvím o nákladech, trošku dostává někam jinam. Docela bych tě chtěl vidět každých 5000 kilometrů v servisu s fakturou na desítky tisíc :-) a pak kdo je mimo >:D
asi by sa nasli aj taki i ked ja medzi nich nepatrim.niektorym nesedia strohe interiery bmw.ale predcasne o tom hovorit.ja si pockam kym zverejnia cenu a zakladnu vybavu a potom sa bude dat porovnavat.a kto vie, mozno vystreli motyka a naozaj to bude sportove auto.ale to je asi len zbozne zelanie.
mne sa nahodou paci,hlavne zpredu vyzera k svetu.interier je uplne niekde inde nez seriove passaty i ked niektore detaily posobia gycovite.sedadla vyzeraju bozsky takisto aj kolesa.len dufam ze to neobmedzia len na automat a budu ponukat aj manual.teraz si len pockat na cenu a testy.
Náhodou si myslím, že se tím vw trefí do černého. Těm kteří nechtějí audiny eska či ereska kvůli jejich značče či ceně, je toto auto jako šité na míru... navíc je to stále jen vw a nebude tolik provokovat v případě pořízení do firemního vozového parku. Jako otec rodiny si nedokážu cenově a stylově na poměry čr představit snad lepší auto než třistakoňový passat v kombíku. vw jen tak dál a více takových aut!!!!
Hmmm vw se snazi aspon trochu se ukazat ve "sportovnim" svetle ale tam proste nepatri... Tohle auto je vcelku zbytecny pocin, stejne jako byl osmivalcovy passat stare generace. Ze zadu je tezkopadny a tak nejak neforemny, urcite bude tezky na predek a mit 300 koni v aute na sluzebni cestu je zbytecnost. Slabota....
Výkon vypadá na papíře hezky ,ale nedokážu si představit koncového zákazníka.Zdá se mi to nebo VW tápe a neumí se přesně zařadit , tento počin se mi zdá při nejmenším zbyečný, Passat nebylo nikdy sportovní nářadí a dát mu tuto nálepku bude chvíli trvat zvlášť pokud tu jsou auta které to mají v krvi a ne jen na papíře.