Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Jaguar XK: kultivovaný gentleman nebo vražedný stroj?

133 komentářů

... video pekny, dobry strihy, saturace obrazu, filtry, pozice kamery vsechno OK. Nicmene tu "zabavu" na konci, to jste meli radsi preskocit protoze zabava rozhodne neni delani pulobratek volantem na rovine a ten burnout taky takovej pofiderni. Kdyby byla nejaka najezdovka k hlavni ranveji tak myslim ze by stacil jeden elegantni slajdik. Celkove vzato fakt dobry video, az na tech poslednich par sekund no... 😄
Mr.Murphy_
souhlas úplně se vším... 😉
Video gut. Dobre okopirovanej TOP GEAR 😄Teda az na ten konec
Kopie Topgearu? Co to plácáš? TopGear je trochu HÓÓDNĚ někde jinde a taky trochu o něčem jiném. Tohle je prostě jenom fajn video s trochu nepovedeným koncem... Kamera a střih jsou ovšem vcelku povedené, na české poměry určitě.. :yes😒br />
BTW, proč doporučujete Bondovi obyčejného Jaga kopírujícího Aston, když si Bond vozí zadek v opravdovém Astonu? To jsem trochu nepochopil...
Co maji porad lidi s tim TopGearem?
Vlastne, maji tam taky auta a nekoho, kdo o nich mluvi...tak to je kopirka jako prase... 😉
Dobra kamera a strih? To bych rozhodne nedelal! Inspirace AMR z roku 1982 by byla asi lepsi co?
Siupad? Videls nekdy TopGear? Tohle je dost spatnej pokus, jestli ho chteli okopcit!!! Ten konec je fakt bidnej, takovouhle show udela i moje mamka a kdyby jeste zila tak i babicka by zvladla trapnej pokus 😄 Hahaha...
Jirka
no, všichni v redakci bereme na vědomí, že jsme se vám nezavděčili a k vaší velké nechuti jsme zaneřádili váš internet hrozným (neřku-li nehorázným) pokusem o napodobení TopGearu (nebo kterého Gearu). Sypeme si hromady popela na hlavu a přihlásíme se u vaší maminky nebo babičky na kurz driftování. Ještě jednou se vám tedy omlouváme za psychickou újmu způsobenou sledováním našeho zcela strašného videa.

… tak nějak by měla být reakce … ó všeznalý?

8-s :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Osobne to nevidim jako kopii gearu, ale ten konec proste nic moc, jinak je to dobry video.
Nikdo nechce aby ste kopirovali TopGear, jen sem reagoval na predchozi... Me se to video celkem libilo, a kdyz se kluci jeste naucite trosku kary smykem bude to parada... Sry, jestli sem to majinko prehnal...
Avatar - zezlik
zezlik
Napište mi na e-mai, domluvíme se a ukážeme vám smyk, pokud to je nutné k tomu, abyste uvěřil, že umíme jezdit autem. Dále to již nechci rozebírat. Nikam to nepovede. Díky
Pracuju v Irsku, takze by to bylo asi trochu komplikovany 😄))
Aj keby je to "presna" kopia top gear nemusis uvadzat svoje trapne nazory ak ich nevies spravne podat. Hovado sproste. :no:
😄 lahko riect kto je sproste hovado >😁 a aj zakomplexovane...
I doubt you know what you fuckin taklin bout...
Se třeba poperte, haranti.... ;-\ 😲
f
Taková dobrá technika, dokonce to s tim i uměj, ale bojej se udělat jeden efektní drift, kterej by to video posunul o dvě třídy vejš. Vyměňte řidiče, nebo ho to trochu naučte, a pak se pomalu začnete přibližovat motorvision z DSF. Ale na TOP GEAR zapomeňte, to byste musely bejt jiný sekáči.
😄 😄 😄 😄 😄
Tenhle test se vám opravdu povedl. Fakt bomba gratuluji¨
zaslouží si Oskara za střih.... 😉
Super strih, hudba, kamera...proste vsechno jiz zminene. Lepsite se. Ale ten konec mohl byt opravdu jiny :0(((
Avatar - da_b0mb
da_b0mb
Skvele odvedena prace :yes: TLESKAM! Na zacatku me az zamrazilo...paradni aristokrat !
Avatar - Ricardo
Ricardo
ty staré Jaguary za moc nestály >😁 To jste sylšeli kde?
To bymne zajímalo také...
Takovej XJ 40 - nebylo špatný autíčko... 😄
vposlouchej text ve videu - mluví o starších modelech, S-Type a tuším X-Type !! ne o "kasice"
Avatar - da_b0mb
da_b0mb
Rekl bych ze to bylo mysleno na ta tlacitka...u ostatnich modelu jim hrozne vadilo ze na stredovym panelu jsou "lacina" velka tlacitka, ktera se tam nehodi...to je podle me cely problem 😉
Avatar - donPedro
donPedro
pěkné - aj ten klip, aj ten Jaguár. Honem mi někdo vysvětlete proč ho nepotřebuju. Dnes jsem měl v práci od božího rána den na *u, ale už je to dobrý - tohle video a 18ka (nejsem žádný peďoš) Glendfiddich mne zas postavili na nohy. A tož BRAVO REDAKCE :yes: :yes: :yes:
Sqělí auto,super video 😄 .
Skvela kamera a strih!!
diky chlapi za tohle,delate to fakt skvele a je to fakt balzam na nasi motoristickou dusi...😊) jen tak dal...
Mám takový pocit, že spousty fotek u testů jsou ze Zlína nebo jeho okolí. Pokud jste i tento test prováděli ve stejném místě, tak by mě zajímalo, kde se nachází to letiště. Taky bych si tam totiž rád zajel >😒] Jinak video super :yes:
Viděl bych to na Biskupice u Luhačovic 😉
O tom letišti jsem právě už někdy slyšel, ale nikdy jsem tam nebyl. Někdo mi snad říkal, že prý je tam závora a nedá se tam jet ;-\
Dá se tam jet, příjezdová cesta z Biskupic připomíná tankodrom, ale žádná závora tam není. Od Luhačovic je prý cesta hezčí... 😉
Nedávno jsem tam byl taky dračit.... >😒]
P.S: Kolem toho parkoviště, kde je to foceno chodím denně, ale neměl jsem ještě štěstí vidět je při činu... 😒
A když budete mít štěstí, můžete tam potkat Krestu, občas tam ladí podvozek... 😉
Ano, je to tak.
Avatar - Dinar
Dinar
Neberte to jako kritiku, opravdu spíše námět na zlepšení, protože ve všem ostatním je Roadlook velmi kvalitní počin. Ale kolega výše má, co se týká výkonu řidičů (prohlédnul jsem se zájmem všechna zde umístěná videa), bohužel pravdu. Auta se na videích pohybují i rychle, ale všechno je to takové amatérské ježdění, nechci tvrdit, že motoristický novinář musí jezdit jako soutěžák, ale minimálně nějaký kurz, třeba ovládání zadokolek, by se vašim redaktorům hodil. Vím, že to není levná záležitost, ale vzhledem k tomu jak se Auto.cz vzmáhá, by se vám to vyplatilo. 😉 :yes:
Avatar - Dinar
Dinar
:no: tohle patří o vlákno níže.
ani neni třeba nějakej kurz. Když se dostanou na letiště, tak se to naučí každej sám (jenom stačí znát teorii a pak si to vyzkoušet v praxi) Vim to z vlastní zkušenosti. Stačila mi k tomu na víkend zapůjčená Corvette C6 a prázdný nový středně velký parkoviště. Během půl hodiny sem měl drifty se zadokolkou v malíčku (v rychlostech do 100km/h). A to sem byl jen na parkovišti. Mít k dispozici letiště, tak je to ještě lepší, to bych tam ale nechal nechal víc než jen jednu sadu EAGLE F1.
Prostě se pánové nebojte a v příštím videu nám to ukažte, ať všem zavřete hubu.
Mno problem je v tom, ze na internetu se z obycejnych lidi pouzivajicich auta na premistovani z mista a do mista b rekrutovali novinari, kteri se povazuji za odborniky. Bohuzel jejich znalosti a navic k tomu zkušenosti z jízdou jsou mizivé. Prosím neberte to jako kritiku, spíše jako fakt. Posledním hitem novinářské práce je totiž možnost vozit se každý týden v novém autě....a ta pravá práce a láska k autům se z toho vytrácí.
Jirka
Nějak nechápu vazbu mezi internetem a erudovaností motožurnalisty. Také mne zaráží Vaše sebevědomí, když vydáváte vaše pochybné teze za "fakta". Pokud se jako novinář (podle IP adresy jde o vydavatelství Burda Praha - tedy nejspíš AutoHit) cítíte ohrožen "novým" mediem, berte na vědomí, že auto.cz vychází od roku 1997 a naši redaktoři jisté zkušenosti skutečně mají.
AutoHit?? To je co >😒] >😒] :no:
Nějaká zombie jako Svět motorů?
Avatar - zezlik
zezlik
Co se týče Auto.cz, problém s láskou k autům a nedostatkem zkušeností nehrozí. Nebojte. Jisté také je, že papír sám o sobě z člověka dobrého motoristického novináře neudělá.
Mimochodem, na tohodle Libora se rozhodne kouká líp než na to nechutný fousatý prase, co je třeba na Primě >😒]
Avatar - zezlik
zezlik
Mohu vás ubezpečit, že různými kurzy procházíme celkem pravidelně a několikrát za rok. Pojem amatérské ježdění slyším bohužel poprvé v životě, takže bych jej potřeboval dešifrovat. Minimálně za vyježděné řidiče se při množství kilometrů a právě množství absolvovaných kurzů považovat můžeme. Za nejlepší řidiče na světě se nikdy prohlašovat nebude, z úcty k některým lidem, a také - novinář není závoďák a z mnoha důvodů být ani nemůže.
Avatar - Dinar
Dinar
Každý z nás, kdo se považujeme za milovníky aut a řízení, je ješitný při hodnocení vlastního řidičského umění, takže chápu i mírně podrážděný tón Vaší reakce. Pokud jde, obecně, o úroveň řidičské dovednosti novináře, psal jsem, že nečekám rally jezdce, ale vzhledem k celkové kvalitě Roadlooku, by se mi prostě líbilo, kdyby ti kdo na záběrech s auty jezdí, uměli něco více, než vyježděný řidič, což, nepochybuji, jistě budete. I v těch nejproslulejších motoristických pořadech na světě, kde jsou v rolích mot. novinářů např. bývalí závodní jezdci, stejně používají pro ukázky toho, co auto skutečně dokáže, nějakého spolupracujícího profi jezdce. Z hlediska diváka velmi zajímavé, možná použitelné i v případě Roadlooku. Nevím jak Vám dešifrovat pojem amatérského ježdění, řekněme, že např. v případě tohoto XK je dobře vyježděný amatér schopen předvést tak 50% schopností auta, což je, znovu říkám, při celkově velmi dobré úrovni zpracování Roadlooku, trochu škoda.
vrat se do dvý Fabie ty přechytraj strejdo :no:
Nejproslulejsi porady pocitam myslis Top Gear a Fith Gear - v topgearu nejsou zadni zavodni jezdci a proto maj to Stiga, ve Fifth Gear je zavodnik jen jeden, ale zase nemaj Stiga. A prober se, ty pořady jsou vyrabeny pro BBC a Channel 4 s budgetem v radech milionu liber na jednu epizodu a vysilaji se pro desitky milionu lidi.
Takze se prober a pak se hned bez zahrabat :no: :no:
Avatar - Dinar
Dinar
Promiň Coopere, pokud se chceš zapojit do debaty, zkus to jinak, tímhle buranským tónem se obracej na kluky u vás na sídlišti. :no😒br />
Říkám, že "I" v těch některých nejproslulejších pořadech používají externí profíky, přestože právě díky velkým rozpočtům si mohou dovolit do stálého angažmá moderátory (novináře), o jejichž řidičských kvalitách netřeba pochybovat. Pokud jde o takovou externí "výpomoc" je mi jasné, že Auto.cz asi nebude moct angažovat Roehla, ale např. při testu sporťáku typu XK by se jistě nějaký místní např. rally man nenechal dlouho přemlouvat, ani nevěřím, že by to mělo být finančně neúnosné, navíc pro něj reklama atd. Možností je určitě víc, jistě to také záleží na podmínkách, za jakých má redakce podobná auta k dispozici, pojištění apod. Psal jsem to hned v první reakci, nekritizuju Roadlook, jeho kvalita je na vyšší úrovni než cokoliv, co se dá vidět v motoristických pořadech na českých kanálech, a nejspíš s podstatně jiným rozpočtem, jen konstatuju, že v případě testů sportovně zaměřených aut, na prezentovaných videích nevidím redaktory s auty předvádět nic jiného, než obyčejnou projížďku, třebaže mají auto i na uzavřeném letišti. Jestli je to jen tím, že to prostě neumí, pak si stojím za tím, co jsem napsal, pokud je to tím, že kvůli podmínkám zápujček podobných aut, nemohou zveřejnit např. záběry jízdy s XK na limitu, pak je tahle debata opravdu bezpředmětná. Z reakce Libora Zezulky neumím poznat, v čem to vězí.
Já myslím, že smlouvama to omezný není. (a pokud vím, u M6 se dokonce tolerovaly spálený gumy) Pokud rozumím, co si jako představuješ, tak nějaký takový video bylo na autowebu.cz, kde někdo z rallye proháněl na letišti Mondeo ST220.. No, jezdí tam pořád bokem a já si pamatuju, že jsem si říkal, že jako fajn show-off, ale kdo kdy jezdí s předohrabem přetáčivejma smykama?? Asi se mi takový videa zdaj samoúčelný
Avatar - Dinar
Dinar
No, tohle asi nemá cenu, celá debata se dostává úplně jinam, než jsem měl svou první poznámkou v úmyslu. :no: A pro tebe Coopere, ne opravdu, ukázkou schopností XK, jízdou na limitu, nemám na mysli nic podobně samoúčelného, jako je ježdění bokem s předokolkou. 😢
Muj nazor je, ze kdyby tam byly ty podnimky, tak nebude palit ani vnirtni kolo 😄 Takze co? Neumi... 😄)))))
Tady někdo z jedné IP adresy, stále hází příspěvky pokaždé z jiného pohledu a pokaždé pod jiným jménem.. Jednou Cooper S, podruhé Jana, pak anonym... :no: :no:


BTW Fifth Gear má minimálně dva závodníky a to jsou VBH a Jason Plato a jednu závodní legendu Tiffa.. No, pokud ale bude 5Gear předvádět nadále to, co celou letošní sezónu a nezbaví se co nejdříve Lovejoye a toho spiky-head týpka, tak už mu moc šancí nedávám. Fifth Gear zažívá absolutní krizi a jediný, kdo ho aspoň trochu drží je Tom Ford. VBH už spoustě lidí fakt leze krkem, Lovejoy je absolutní pitomec, co měl zůstat u svýho fotbalu(kde může někomu vyhovovat) a necpat se sem, Tiff a Jason jsou jako vystřížení z kontextu a už to není, co to bývalo... :no: :no: :no: Richarde! Potřebujeme tě!
Jo, Hamster je cool. Ale tomu tretimu s delsima vlasama jsem nikdy na chut neprisel..
Sorry ale vazne potrebujes miliony divaku a desetitisice liber na to aby si se naucil efektni drift? Sorry ale osmnactiletej kluk co ma ridicak par tejdnu udela lepsi show nez desetimilionokilometrovej taxikar, kterej vzivote neboural a vis proc? Protoze ridi srdcem!!!! A ne hlavou... TopGear je o lidech co auta milojou a ne ridej.. navic si asi nevidel jedinej dil, protoze vsichni tam ridej huste!!! Stiga jenom nejrychlejs...
Jirka
některé výlupky bych opravdu rád viděl. Někdy si nejsem schopen pro sebe určit, jestli takové "zasvěcené" výroky a soudy jsou výplodem 15letého adolescenta, který na ně má nárok, nebo jestli jde o opravdu plnoletého jedince - v tom případě je mi líto jeho okolí. :no: :no:
Je mi 24 a je pravda ze to co sem delal jako mladsi bylo trosku insane ale dost sem se zklidnil a uz davno nejsem "pirat" jen kdyz je nekde dost mista a pekne mokro nebo pisecek, rad si neco zkusim... Mluvil sem o letisti ne o tom aby ste tocili videa jak davate burnouty pred materskou skolkou...
Avatar - zezlik
zezlik
Profi jezdce do Roadlook určitě občas pozveme (dle vozu a podmínek). S tím počítáme.
:yes: :yes: :yes: Uz sa tesim!!! Mimochodom XK nie je vobec urcene na kontrolovany drift, o to skor Porsche RS GT... preto povazujem videjko za skvele, akurat mohlo byt dlhsie 😉
Neblbněte tady, efektní drift nemá nic společnýho s najetýma kilometrama nebo s kurzem bezpečný jízdy. Je to opravdu jenom o tom si to někde půl hodiny vyzkoušet. Pak vyfiknete takovej záběr, že všem spadne čelist. Věřte mi půl hoďky stačí aby ste si na letišti dali před kamerou pořádnej drift nebo i něco víc. Stačí se nebát. Ale věřím, že teorii znáte, Mr. Zezulka. A taky věřte tomu, že mam řidičák rok, ale driftovat dovedu líp, než si vy jako vyježděnej tisícikilometrák umí představit. Stačí s autem trochu srůst, mít srdíčko na správnym místě, trochu talentu, a pak nepotřebujete už jen to auto a trochu odhodlání.

Teď si asi na mě smlsnete, že co vám tady takovej "floutek" radí, ale věřte, že řízení neni o věku, ale zájmu a talentu, o schopnostech předvídat. Občas mě mrzí, že s takovou technikou, jakou máte, nevyužíváte plný potenciál aut a ony již zmíňěné "průjezdy bokem" a další tríčky...
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
...jsem z toho na rozpacích. Technická kvalita dobrá, testovaný vůz také, ale ten zbytek mě vůbec neoslovil..
GTI
Tahle kára, to není téma pro návštěvníky sobotních burz. Tohle je téma o velkém nadhledu a o hluboké duši, o kůži, o tabákovém dýmu a o očích, na které nedokážeš zapomenout... Tahle kára, ta je o... mimochodem. Chce to jen tak mimochodem obtěžkávat levé zápěstí orlojem Rolex Daytona. Chce to jen tak mimochodem vyvažovat životní splíny dvojitým panákem dvanáctileté skotské. Chce to jen tak mimochodem mít na sobě oblek od Armaniho a v kapsičce u saka šátek od Hermes... jo, a chce to jen tak mimochodem mít tohoto krasavce ve stáji. P.S. Bravo biják... teda ale ty prsteny, ty už nekomentuju... 😉
Jen tak mimochodem, GTI, zase jsi to vyhmátl...
Dokážeš si představit s touhle nádherou třeba Grossglockner Strasse?
GTI
Díky... A... bohužel dokážu... 😄 😉 :yes: Je to sen snů...
mimochodem...vyjimecne s tebou souhlasim 😉
GTI
😄 😉
Avatar - zezlik
zezlik
Prsteny jsou záležitost starších videí. V nových videích nahradily prsteny hodinky.
GTI
Tak to cením 😉 :yes: A teším se na nová videa... samozřejmě nejen kvůlivá hodinkám :yes:
Tohle mi spíš sedí k něčemu jako je Aston DB9, F599 Fiorano nebo třeba nový Bentley Azure a ne k vykulené kočce.. Na to je příliš málo exkluzivní a příliš obyčejná.
GTI
Já myslím, že ne, Mikeši... myslím, že Jaguar nám má stále co říci i dovnitř...
Hmm, podle mě na to Jaguar nemá. Ale beru ho, kdykoliv vidim S-Type R, XJ nebo staré XK, tak se za ním rád otočím, jenom mu nepřisuzuju zas až tak velkou exkluzivitu. 2,5mega neni zas až tak moc, abych byl takovej týpek, jako jsi psal na začátku.. 😉
To sem byl já..
To mě se to zase líbilo 😉 Jen tak dál :yes:
Zacatek videa i strih je super! Az na ten vykon ridice. Mam dve vytky.

1) Takhle nevypada spravne serizena operka, vzhledem k tomu, ze jste novinari a ty videa sleduji tisice lidi, byste meli mit paru o tom, jak ma byt operka a potazmo i cele sedadlo bezpecne nastavene. Takhle by to pri zadnim narazu nedopadlo dobre. Mate jit prikladem.

2) To toceni volantem na rovine je co? Ten burnout nakonci vypada hodne divne. Se zadokolkou byste meli radeji ukazat krasny powerslide, nebo radsi nic. Doufam, ze jini redaktori autem jezdit umi.

Myslim to dobre, jinak je Roadlook bombovy!! Jen tak dal!!
Avatar - da_b0mb
da_b0mb
Jde asi taky o to co vsechno si muzou a nemuzou s takovymhle autem dovolit aby ho vratili zase v solidnim stavu 😉
To jste trefil - auta a bohužel ani pneumatiky nedostáváme na zničení jako 007 😉
Hele kdyz nedostavate gumy na zniceni tak co to tam teda bylo? A nerikej mi ze se znici auto na letisti kde siroko daleko nic neni tim ze se s nim udela peknej driftik.. Sorry ale naucit se to muzes i na dvacet let starym bavu s gumama za petikilo s bazace... Pak muzes poslat i XKacko do peknyho driftu spis nez zverejnovat svoji neschopnost!!!
1) Tak Tome, hele, touhle připomínkou si dost odporuješ. To neefektní pálení gum na konci ubralo o dost víc vzorku, než kdybyste tam foukli deset powerslajdů. Akdyž nepálíš gumy 5 minut v kuse, tak se nezkurvý. A auto už vůbec ne. Je holt vidět že jste tým znalců.

2) Další varianta je pokropit si dráhu vodou, a pak ani ten vzorek nemizí.
Nahodou me prisel ten burnout na konci dobrej, pac je videt, ze tam neni samosvor, takze na naky powerslidy muzes zapomenout :no:
Bullshit kamo, tos asi vzivote neridil zadokolku 😄)))
jj, je vidět že neřídil. Powerslide si dam i s kámošovou dvoulitrovou bambilion let starou omegou v podělanym automatu.
Avatar - zezlik
zezlik
Krátce. Hodnotit mé řidičské výkony ze dvou záběrů na videu je stejné, jako bych se snažil hodnotit vaše vzdělání a inteligenci z vašeho příspěvku. Máme určitou zodpovědnost a něco si můžeme a něco nemůžeme dovolit. A také nechceme. Své jízdní dovednosti se určitě budu snažit nadále vylepšovat a mohu vás ujistit, že nikdy nevynechám žádnou akci, kde k tomu budu mít příležitost. Se soudy prosím počkejte do chvíle, kdy se mnou absolvujete jízdu. Hezký den
Souhlas :yes: :-!
Kup si starou 325ku a muzes vychytavat kazdej den kde se zlibi 😄))) Za pado vstup a desitku rocne na povinnym 😄
Uprimne receno, chvili jsem o necem takovem uvazoval >😒]
A zda se mi, ze se da koupit i za min...
eehxue
dobre vi dadi
jen se tu hodnotí, že to video má auta předvést, a pod tim si nepředstavuju jízdu do 3000 otáček a hubu, která to zakreje. Radší chvilku stište hudbu, pusťte tam zvuk vytočenýho motoru za jízdy ste zas o třídu vejš.
admin badge
Ondřej Šámal
Objevil jsem fotky oplastovanýho Roomsteru. Že by nový Scoutík?? 😉 [odkaz]
[odkaz]
GTI
Zajímavé :yes:
Asi Roomster Junior >😒]
Avatar - da_b0mb
da_b0mb
se mi nelibi...prijde mi "korejsky",rozhodne ne ostrovni..nemuzu si pomoct...ale jinak skvost...ale vahal bych mezi Jagem a AM...muj sen je DB9 😲
Avatar - da_b0mb
da_b0mb
samozrejme roli hraje i rozdil cenovy 😞
Kup si radsi barak, par lotiku CEZu a jed na dovolenou 😉
TAK PAK MI NĚCO VYPRÁVĚJTE
Oldass
kamera střih, to všechno je super, fakt krásná podívaná, ale ten závěr, to přitvrzení mi přišlo dost slabý 😞, to na co jste nás připravili se prostě na závěr nekonalo, jediný kdo si užil byl diferák, mi přišlo 😉
No ono to bohuzel nebude jen o zkusenosti...I ti "profici" na ktere odkazujete hodi obcas auto do skarpy (STIG x Koenigsegg atd.). Myslim, ze by bylo lepsi napsat importerum a prodejcum, ze chcete akcni RoadLook, tak at urci nejake kvoty na to, kolik aut jsou ochotni za rok "odepsat" a posadit za volant nejakeho "zavodnika" pak nejspis nebude problem 😊
Odepsat? Ročně? Ty jsi při pátku nějaký vtipný, anonyme! Víš, co dá úsilí (a někdy i štěstí) dostat takovéhle auto do testu? Rozhodně...takováto auta při testech potřebují profesionální řidiče (závodníky), aby ukázala to, co my můžeme jen obdivovat. Nic proti panu L.Z. nebo ostatním, pochopitelně. Je to prostě tak...takový ota krámský by to pořádně "otestoval", to mi věřte. 😉
Tak to si asi spravne nepochopil (bohuzel ne vlastni vinou, prispevek se priradil nejakym nedopatrenim jinam). Ta reakce byla na prispevek od Dinara. Jinak jsem chtel rict v podstate to co ty, ze dostat auto do testu je nekdy pekna fuska a navic ani zaruka "profi zavodnika" neni jistota, ze se vrati v jednom kuse..a kdo to ma pak resit ze 😊...takze si rozumime 😉
jistě 😉
GTI
Tak to jsem si zase početl. Ostatně pohybovat se v komunitě driftařů, to člověka oblaží... zejména na území, kde nejmladší vozidlo je v průměru o dva roky starší než tvoje holka a výkonově se můžeme řadit někam kolem Albánie... jenže tam ty koně maj asoň v úhlednejch stádech. Miluju driftaře, raftaře, a skákače na gumě z trenýrek. Zvykni si na jednu věc... dětské sny se nauč neventilovat na veřejnosti... v mládí se takovéto ventilaci říká naivita... ve stáří pak senilita. Normální člověk užívá auto k jízdě dopředu a občas i dozadu. Kvalitní jezdec jede na hraně smyku... proletí čistě zatáčku. Smejkat zadkem a gumovat gumy, to jsou sny pubertálních zaostalců, jimž pach spálené gumy nahrazuje nedostatek sebevědomí a úhel vyosení zadku pak míru touhy najít sám sebe. Známý je v této souvislosti definiční axiom, že totiž "Míra touhy po driftu je nepřímo úmerná intelektu driftaře." Ale jak známo... naštěstí ti nejzuřivější driftaři sedlají většinou jen tyče v metru, kde, uznej, můžeš uklouznout leda tak po slupce od banánu. Miluj auta... ale napřed se nauč, co to vlastně znamená... jo... milovat auto... to není jako tam vrazit jedno rosený. K autu musíš mít vznešenej vztah. Musíš s ním cítit každé propnutí pružin, musíš vnímat veškeré zvuky za jízdy a musíš se umět naučit autu vyhovět. Tohle všechno samozřejmě platí i v posteli... tak jestli to jakž takž zvládáš i tam... můžeš bejt dobrej i na silnice. S jedinou podstatnou výjimkou - v posteli platí zásada, že čím víc driftů, tím lépe... na silnici ovšem tohle platí obráceně... Tak to nepopleť, abys nebyl za trapáka... na silnici ti to ještě prominou... ale v posteli... to je na provaz. P.S. Zoufat si, že jsem neviděl na videu dokonalej drift... to je opravdu směšné. Má touha je vidět jet auto přirozeně v poklidu, abych mohl vnímat všechny jeho křivky, všechny jeho krásy... což fotografie neumožní... Tak o tom je video... Pokud chceš akci, kup si prak a v lese sestřeluj šišky se stromů.
Avatar - Dinar
Dinar
No, je pravda, že tahle debata se trochu nepovedla, ale třeba si to redakce přebere a pochopí, že podstatou není obecné volání po ježdění dveřma napřed.
2 GTI😒br /> nejsi ty milovník veteránů? Pak bych ten tvuj výtvor pochopil. A s tim srovnávánim intelektu a driftovánim.... To ses jenom upsal, že jo. Přijde ti že by snad Clarkson byl nějakej dement? Ou, chyba, vy nesnášíte TOP GEAR, že? Tak co třeba Tim Schrick z MotorVision? Zdá se vám, že to je snad nějakej žabař pane GTI?
Každý video se točí s úmyslem zaujmout diváka. A když 95% zaujme pěknej powerslide, tak by jim ho měla redakce dopřát.
Dá se natočit i zajímavé a vtipné video bez driftů. Například "Top Gear [07x03] 2005.11.27 Pagani Zonda vs. Ford GT40 vs. Ferrari F430" (berte jen jako příklad, zas ten TG, že?)
Milý GTI, musíš nám to odpustit, zrovna sme byli v kině a dávali tam super biják, ňáký fást a fůrios tokyjskej drift, kool film! Všichni tam jezdí dveřma napřed, je to žůžo! Nechápu proč se tak nejezdí i tady, cajti by ti nemohli přečíst přední espézetku, páč na dveře se nedávaj (teda, kromně Jardy s Bertoňákem),mno a tu zadní, tu v dýmu kouře už vůbec ne. A jak tak koukám na toho jelena, teda jaguára co nám tu kucí natočili, tak tam je espézetka vidět zepředu i zezadu...prostě nuda. No, snad nám nějakej předvedou kluci tokyjský, teda jestli jim tam tuhle káru dovezou...slyšel sem o tom že se o týhle diskuzi dozvěděla královna matka a uvažuje o zákazu e😜ortu všech těhle autíček (prej něco v tom smyslu že impérium vrací úder bo co..). Mno, každopádně se těšim na další špás a fjůrios, prej se tam bude jezdit se všema autama jenom po dvou, tak snad se klucí v redakci polepší a příště nám třeba s astuonem předvedou efektní drift na dvou kolech. Tak, já končím. Všem drifterům: ať nám drží (a nepadaj) gumy! 😉
>😁 >😁
Pozdě s tím přáním 😉 Minulý týden mi rupla zadní pneu v zatáčce ... ne, GTI, jel jsem čistou stopou... a v 90ce jsem vletěl do příkopu.... no, 21-leté bávo se s tím popralo slušně... jediná škoda byly silentbloky, ještě původní, ty už nevydržely, ale odjel jsem z tama a všechno ostaní OK, ani v interioru nic neskřípe, nevrže atd. GTI prostě autostaříky hrozně podceňuje...
GTI, jenom jedna taková malá otázka: myslíš, že by byl TopGear jednou z nejsledovanějších motoristických televizních show na světě, kdyby se tam nejezdilo smykem?
Tak tady nemel "o čem" je video...
Zcela mimochodem, umění driftu je ryze exkluzivní a vyžaduje ještě daleko více citu pro vyváženost auta a jeho ovládání, než jízda ideální závodní stopou. Je to vyšší level.
Ale nepředpokládám, že by to někdo, kdo se zasekl na top levelu jménem Passat, dokázal pochopit...
Avatar - hattori_hanzo
hattori_hanzo
Byl jednou jeden Řek a ten na auto cézet,řek pěknou...řekněme ptákovinu... 😉
Ano,Jeremy dokáže s ledovým klidem udělat ze zadních Zero Nero(právě teď v Lidlu v akci za cenu dvou průměrnejch měsíčních platů :yes: )na čemkoliv...ale...všimni si že to nespadá do kýče,jsou vždycky ilustračí ke komentáři a taky že na konci testu do auta sedne Stig a předvede ukázkovou jízdu na okruhu!... 😄 :yes:
Promiň, ale kdo tu plácá ptákoviny? Neříkám, že drifty v TG nejsou ilustrační a dobře vím, že k otestování rychlosti je tam Stig.
Ale taky jsem nikdy nechtěl, aby celé tohle video bylo dveřma napřed, také by stačily dva tři ilustrační drifty.
A znovu se ptám: kdyby v TG byl jen Stig a JC by jezdil bez driftů, opravdu myslíš, že by to mělo takovou sledovanost?
the Greek😒br /> Konečně někdo, kdo tu pochopil, o co se jedná. Ne o každodení ježdění dveřma napřed, ale o zpestření videa, díky čemuž by se video těšilo větší sledovanosti.
Jo a kdyby Mr. Zezulka podráždil auto jako Stig (mimochodem ten taky jede bokem), tak bych držel hubu. Ať si daj v takovymhle tempu nějakou trať a pak smeknu...
S květákem svým před kameru rozhodně bych nelezl,
hold však hrdě skládám tomu, kdo odvahu nalezl.
Ať už dveřma napřed nebo čistou stopou,
hlavně když je na co čučet a smrdí to ropou.
Není to tak jednoduché zavděčit se lidem,
na další díly RoadLooku však mrknu se rád s klidem.
Ať už lesem protáhnete šestku nebo osmičku,
za tu skvělou kameru já dávám prostě jedničku!
GOOD LUCK a nikdy jinuck 😊
dávám ti jedničku za pěknou básničku >😁
:no: :no: :no: >😒] 😄 😲 😒 ;-\ 😄 :yes: ;-\ 😒 😒 😒 😒 😒 😒 😒 ;-\ 😐 😉 😄 >😁 :no: :yes: :-! :-! 8-s :no: >😒] >😁 8-s 8-s :-! 😐 😄 ;-\ :-!
Jaksik jsem nevystihl podstatu příspěvku...
Jirka
chápu tento příspěvek správně jako "dojem rozpačitý"? >😁
Myslím že Roadlook je celku dost povedený video, nemám co vytknout, protože jsou videa teprve na začátku a postupem času se budou jistě neustále zlepšovat, nevím proč se tady všichni navážejí do řidiče, podle mě jezdí na solidní úrovni. Publikuje auta a ne nějakou "rally školu" , jen tak dál a přeji hodně úspěchů, ... 😄
je mozne zjistit jak se jmenuje ta hudba co mate v dile s Alfou? myslim tu romantickou pasaz jak vy nazyvate 😄 diky moc
Panove, nerikam, ze bez much (ty vsak najdou i privrzenci nekolikanasobne provarenejsich poradu), ale kamera fantasticka, nadherne zabery, kameraman asi rad adrenailnove sporty! 😉 Jen tak mimochodem, verejnopravni TV ma dosti unyly porad o autech a jedna komercni TV vubec zadny...nenapada Vas nic??? Zkuste to prosim!!! Jeste jednou za video :yes: A pro vsechny skarohlidy...rad bych videl to letiste...ono totiz na 20" kolech, na sice dlouhe ale uzke plose se powerslide dela spatne...verte mi! 😉
Cituji server Autorevue: "Nezávislé zdroje blízké slovenskému Volkswagenu přišly s informacemi, že Volkswagen má problémy s motory. Ty mají vykazovat vady na klikové hřídeli a také problémy s trubkami chladícího systému, které praskají.

To má být hlavním důvodem, proč nyní Volkswagen vyrábí vozy „na sklad” a zadržuje je v závodě před další distribucí. Motory na Slovensko putují z maďarského závodu v Gyoru, kde má továrnu a motorárnu dceřiná Audi. V Maďarsku se přitom vyrábí naftové i benzínové motory o objemech 1,6 až 4,2 l, které putují nejen na Slovensko, ale i do ostatních automobilek koncernu.

Vadné motory má prý na dva a půl tisíce vozů (jiný zdroj uvádí až pět tisíc) modelů Audi Q7, VW Touareg a VW Polo. Volkswagen tento stav prý zachytil poměrně pozdě, protože se podařilo zastavit před distribucí jen osm set vozů a zbytek již odešel přes distributory do autosalonů.

Volkswagen nařčení z problémů s motory odmítá a hromadění vozů přisuzuje změně logistických mechanismů, kdy se snaží přejít z železniční distribuce na kamionovou. Tím mají vznikat počáteční problémy a vozy se tak hromadí na parkovištích.

Zda má Volkswagen skutečně problémy s motory a nebo jde doopravdy o změnu logistiky, není jasné, ale nebyl by to první problém s nekvalitou, který továrna zažila. Navíc ani v prvním případě automobilka v počátku problémy nepřiznala." Sorry za OT, já jen až tady zase bude nějakej e😜ert plkat něco o svolávačkách, tak aby si uvědomil, jak se to dělá v Evropě
:-! 😉
Chcem vas narozdiel od vacsiny prispievatelou do tejto diskusie pochvalit za bobre odvedenu pracu. Ty co tu na vas kidaju ze to ,,kopirujete,ze neviete jazdit,... su len zakomplexovany trapny frajerkovia ktory sa snazia zo svojou SKODOU 100 robit frajera na dedinskich cestickach. (Nemam nic proti skode 100... bol to len priklad,je to pekne auto podla mna) ROBTE TENTO MAGAZIN TAK AKO TO ROBITE A BUDE TO SKVELE... pozdrav zo slovenska😄
Prosim vas o radu, kedze tu stale spominate TOP GEAR, kde sa to da stiahnut???
torents....dc++...zkus si stahnout bitcomet z stahuj.cza pak na www.torrentspy.com zadat "top gear" do hledani a pak jen stahovat...😉
nastran
po dlouhé době se objevil vůz, který mě donutil se opět zasnít jako malý kluk a představovat si, že je můj :yes:
Super kamera.
Hudba by mohla byt lepsia
A ten komentar je dost slaby ale treba sa stale zdokonalovat. Drzim Vam palce.
Mozno by pomohlo pozriet si par serii Top Gears. Inspiracia nikdy nezaskodi.
Prajem pekny den a nech sa Vam dari.
NIC MOC
>😒]
pěkný video a právě proto by si zasloužilo lepšího řidiče, nic efektního nepředved i když se možná hodně snažil, trocha tréninku za volantem by mohla pomoc
Pánové musím Vám říct, že tohle video se Vám opravdu povedlo. Skvělá kamera, hudba, střih. Ještě malinko chybí klasický Clarcksonův humor i když náznak by tam byl, ale jinak super. Chápu že TopGear má úplně jiný rozpočet a v UK se těck XKček prodají tisíce, v ČR možná desítky, takže na naše poměry opravu super video! Autosalon z primy se na Vás vůbec nehrabe.. už jsem jim tam psal, že by to měli změnit. Je to jen rychlý výčet informací, pokud možno o dvou autech najednou který nejde stíhat.
* >😒] :no:
:no:
Jen tak abych dlouho nezdrzoval.Ten ridic provadejici test,sedel v Jaguaru a videl jej poprve.Za prve neumi vyuzit dostatecne to co vozidlo umi a zrejme vedel,ze si s nim nemuze dovolit laskovat.Coz mu asi nekdo rekl.Tato naivni pozlatkova hracka je proti puvodnim Jaguarum opravdova sracka a jsou jiz v Autobazarech za cenu asi tak stejne ceny a ojeti jako Superb.Jdou rychle s cenou dolu.Nejsou tak kvalitni a opravdu uchvati jenom lacinou reklamni vybavou.Nestalo se mi nikdy aby mi horely pneumatiky to je od testovaciho ridice neprofesionalni a na techniku i pneumatiky zlocin.To co predvedl je smiseny pocit strachu a neprofesionality.Zavadim auta jiz 38 let v zapadnich zemich ale odpustte takoveho vola jsem jeste za volantem testovaneho vozu nevidel.Vlastnim A.M DB7 jiz hezkou radku let a testoval jsem peknych par znacek ale Jaguary posledni doby vcetne dieslu je pod uroven drivejsich typicky anglickych plnokrevniku.
Avatar - zezlik
zezlik
Dost se mi ve vašem příspěvku slévá dohromady kritika samotné značky a řidiče. Takže abych nezdržoval. Zločin na auto i pneumatiky jistě - sám to nemám rád, nesnáším to. Ale v tomto případě šlo o výjimku, z mnoha důvodů podstatně zkrácenou, ale zároveň zařazenou kvůli tomu, že divácká většina často žádá něco, co vozu často nedělá dobře. Na druhou stranu se musíme řídit určitými zásadami a poslouchat přání importéra - čili nic jednoduchého. Ad. řidič - říkám to neustále a snad i naposled. Jistě nejsem nejlepší řidič na světě, ale pracuji na sobě i v tomto ohledu. Takže jakoukoli konstruktivní připomínku a návrh, jak zlepšit své dovednosti, ve své e-mailové schránce přivitám. Přeji hodně radosti s Aston Martinem.
super auticko NO.1 >😁
Velmi v pohode, uvolnene - drzim palce pre dalsie diely... :yes: