Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové motory BMW pro sedany a kombi řady 3 na českém trhu

V českém ceníku BMW řady 3 se objevily nové motorizace. Některé z nich známe z dvoudveřových kupé (335i), jiné z řady 5 nebo X3.
Zpět na článek
neregistrovaný "S8"
1. 2. 2007 21:24
Re: iveta
proč to chceš vědet!!!a hlavně upřesni tvoji otázku
anonym
30. 1. 2007 12:04
iveta
můžu vám dát otázku???ale hned chci odpověd prosím ....=) které typy spal.motorů má BMW????píšte hned díky moc moc mc pa pa
neregistrovaný "007"
18. 1. 2007 22:37
TEST BMW 320D a PASSAT 3.2 MOTION
V létě jsem s kamarádem udělal test.Postavili jsme proti sobě 320D a passata 3.2 benzín.Výsledek testu byl hrozný pro Wolksvagen a velká pocta pro BMW.BMW má 163koní a passat 250k.Kroutáky jsou podobné 340 a 320.Váha BMW 1550kg a passat 1800.Ale zrychlení má passat za 7.2 a 320D za 8.3.No a víte jak to dopadlo??? 320D měla lepší zrychlení jak passat a to asi o tu vteřinu minimálně!!!!Ptám se jak je to možné???Já prostě těm WV a AUDINAM ty výkony nevěřím!!!Těch testů s kamarádem děláme víc.
Takže to BMW mělo správně podle údajů prohrát.Ale opak byl pravdou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!…
neregistrovaný "007"
18. 1. 2007 22:17
Re: 335d - slušnej chrochta
ano,je to tak.Aby AUDI stačilo BMW,tak do všeho prali turba a pohon všech kol,aby to auto bylo trochu jistější v zatáčkách.NO,A STEJNE TO NA BMW NIKDY NESTACILO!!!!!!!!!!!!!!!!!
neregistrovaný "007"
18. 1. 2007 22:09
Re: Uznanie Ingolstadtu?
souhlas
neregistrovaný "007"
18. 1. 2007 22:08
Re: Uznanie Ingolstadtu?
Jsi fakt blázen!!Už dlouho turboefekt BMW neuznává, a ani srdcový správný motorář!!!BMW 335í,nemá žádný turboefekt!!A o to tady šlo.To audi do dnes nedokázalo!!335i má největší krouták už v 1300ot. a to 400nM.A rafička otáčkoměru letí stejnou rychlostí až do 7000ot.Jo a ještě něco.Proč myslíš že nová Audi RS4 nemá turbo???Odpovím Ti:proto že její turboefekt byl jí často vytýkán.A jel jsi třeba někdy s Octávíí RS a jěště načipovanou??? Já ano,ale to byla hrůza,když na vrcholu zatáčky seplo pořádně turbo,tak to bylo opravdu hnus.Zbytečně to pak mluví do řízení.A to není všechno.Těch věcí blbých je daleko víc.
anonym
1. 11. 2006 14:22
Re: 335d - slušnej chrochta
já s nim souhlasim..kam se sere audi na bmw..audi neni pro bmw konkurencí..aspon pro mě >:-[] :-!
30. 10. 2006 21:37
Re: 335d - slušnej chrochta
ty jseš určitě anonyme taky ředitel zeměkoule, vid! ach jo, kam ta ČR spěje..
Avatar - Charger
30. 10. 2006 20:44
Re: Uznanie Ingolstadtu?
mě ne..takhle je z toho skvělé auto a ten motor patří k tomu nejlepšímu co se dá najít ;-)
anonym
30. 10. 2006 18:19
335d - slušnej chrochta
Ty jsi dost silný primitiv. Já ti poradím, vem si milión a běž si koupit auto. Až budeš zvažovat výkony jednotlivých značek a budeš muset za ně dát peníze, pak si uvědomíš, jak je Audi daleko za BMW. Nenajdeš u Audi motor, který by se rovnal motoru BMW ani spotřebou ani výkonem. Pak změníš názor. Audi, aby se jen málo přiblížilo BMW, tak musí udělat vždy motor o větším obsahu.Řada 335i to je jen perlička, aby jsi věděl, když BMW udělá turbo, kde je AUDI se svým turbem. Proč nemá BMW M5 turbo? Tak přiště napiš něco lepšího a neztrapňuj se. Určitě jsi viděl Audi jen na silnici a BMW si ani nezahlídl, to ti nevytýkám, ale * psát nemusíš.
30. 10. 2006 15:39
335d - slušnej chrochta
No tak tenhle motor je super, snad se dostanu k tomu abych ho vyzkoušel, 320d je super, 530d ještě lepší... No tak by to chtělo z kusit si Coupe 335d - povedená záležitost :yes:
neregistrovaný "Cynik"
30. 10. 2006 15:07
Re: Uznanie Ingolstadtu?
Souhlasím. BMW prostě nabídlo alternativu lidem, kteří chtějí přeplňovaný motor, ale rozhodně nehodlá ustoupit od svých pověstných atmosférických R6. To, že Audi přešlo z šestiválcového biturba na točivý V8, mě trochu mrzí.
Avatar - Dinar
30. 10. 2006 13:43
Re: Uznanie Ingolstadtu?
Souhlas, ten přeplňovaný 3,0 nemá slabinu, ale já chci od bavoráckého šestiválce jeho charakter a nezaměnitelný zpěv, takže současný 3,0i je pro mě pořád jedničkou. :yes:
neregistrovaný "911"
30. 10. 2006 12:59
Re: Uznanie Ingolstadtu?
trochu paradox když v současnosti nejsportovnější audi (RS4) přešlo - po vzoru BMW - k atmosférickým vysokootáčkovým motorům. Tento trend bude pokračovat v RS3. Že by se BMW bez turba "dál nepohlo" je blbost. Je to prostě alternativa pro milovníky turbo-benzínů. Já si myslím že pro opravdové nadšence je stále NEJ volbou atmosférický vysokootáčkový motor od BMW.
neregistrovaný "911"
30. 10. 2006 12:54
sedan vs. kupé
sedan se mi líbí mnohem víc než kupé
např. záď kupé je podle mně nic moc (jasně ... subjektivní)
kupé na mě působí moc "americky"
Avatar - iudex
30. 10. 2006 12:52
Uznanie Ingolstadtu?
BMW po rokoch tvrdohlavosti konecne uznalo, ze bez preplnania sa dalej nepohne. Pri sucasnych hodnotach vykonu uz i v strednej triede niet inej cesty (5-liter sa len tazko implatnuje pod kapotu 4,5 metrovych aut - M-B je vynimkou potvrdzujucou pravidlo). A ze to ide dobre, potvrdzuje i test v magazine (335i). Inu, Audi musi mat pocit zadostucinenia, ze jeho filozofu nakoniec prevzala i konkurencia...