To neni vazny problem, ale pseudoproblem. Letiste, ktera jsou uvazovana jako natolik vyznamne uzly, ze ma cenu do nich dopravovat lidi takovym letadlem jako A380 se prizpusobuji v predstihu. Takovy je proste vyvoj. V dobe kdy nastupoval Boeing 747 to taky bylo letadlo do te doby nevidane kapacity a rozmeru a letiste se na obsluhu takovych letadel musela prizpusobit a od nekud se zacit muselo. Dnes se to bere jako normal.
A380 má ešte jednen vážny problém, a to je že na také monštum nemajú letiská zariadenie. Či už ohľadne spracovania toľkej batožiny ale hlavne treba postaviť resp. prerobiť kua jak sa volajú tie tunely ktoré slúžia na výstup a nástup 8-s8-s ??? Minule o tom šiel dokument, inak mi to lietadlo pripomína Titanic >:D
S tím na obrázku bych nevydýloval ani vajco:-)) Ale stejně globalizace všchny stmelí... čímdál tím větší boj... ale myslím že se tahle spirála nerozvíjí ale naopak smršťuje.. a po smrštění přijde velky třesk ;-);-)
Víš co udělali šéfové VW loni, když za nimi přišly odbory s požadavky na další zvýšení platů? A proč teď souhlasí s prodloužením pracovní doby za stejné peníze? A´t si o Passatu tady na fóru myslí kdo chce co chce, management má VW parádní... Kdyby takový měl Ford, tak má Toyota úplně jiné problémy...a nejen Toyota...:o)
hmmm...no a není právě tohle vizitkou manažera?...Vidím to takto...s Boeingem to šlo z kopce, ztácel tržní podíl...a najednou se situace obrací...někdo musel dobře pracovat...
Zatim se zadne stornovani objednavek nekona. ;-) Pravda ovsem je, ze Airbus ma problemy s rozjetim seriove vyroby A380 a krome toho musel predelat design budouci A350 (coz je podle mne dobre, ale taky se tim vyvoj o rok protahne). Kazdopadne problemy Airbusu jsou jejich vlastni problemy podle mne zpusobene vytizenim pri vyvoji 3 novych letadel (krome tech dvou jeste vojensky A400M) soucane a nikoliv dusledek pusobeni nejakeho manazara u Boeingu.
EURO, EKONOM, finanční výsledky Boengu za loňský rok, storna objednávek na velkokapacitní letoun do AIRBUSu z důvodu odsunutí výroby o další rok...chceš ještě?
Jak píšeš... "nerozumím" tak zcela jasně problémům Fordu, má stále lepšící se jméno, výborné produkty, sjednotil design... tady bude problém v managementu... A Alan M. má velké zkušenosti z Boeingu, a ten teď šlape a válcuje Airbus...což pravděpodobně bude jeho zásluha. Renault je taky v pohodě, Carlos Ghosn je větší hvězda než ubrečená primadona Alonso. Kdo je na tom nedobře je GM. Viz pozice Fiatu související s Lucou de Montemezzolo (snad se tak píše)...a propos, Marko, viděl jsi Lucovu zprávu pro akcionáře Fiatu? Zajímavé čtení..:o))))
Ja myslim, ze Renault nebude klopat na dvere Fordu. On vlastne neklopal nikdy ani na dvere GM (...ten impulz totiz vysiel prave od Americanov). A ja som uz dlho tvrdil, ze dovod ani skutocna ochota uzavriet taku alianciu nie je ani na jednej, ani druhej strane. Preto boli dane obojstranne neprijatelne podmienky. Jednou z podmienok Ghosna na alianciu s US vyrobcom je napriklad aj to, ze vymena akcii by neprebehla dohodou (urcite mnozstvo, resp. v nejakom pomere), ale vo financnom vyjadreni podla ich aktualnej hodnoty. Co by v sucasnosti viedlo k tomu, ze Renault by vo Forde ziskal vyrazne vacsi podiel, nez naopak. Predstava., ze by to Bill Ford pripustil...je silne naivna. Dalsi problem je Alan Mulally. Ak by k takemu partnerstvu malo dojst, de facto by mu to znemoznilo dokazat, ze vie koncern restrukturalizovat. Dalo by sa to brat jednak ako nedovera v jeho schopnosti, jednak by sa tym znehodnotila investicia do jeho osoby (ktora nebola nijak mala).