vzhledem k tomu že máme 3 děti a nesnáším stěhování sedaček když chceme vzít babičku na chatu nemusí 1 dítě do kufru. už se těším až si ten 7-místný model koupím
Sam jsi napsal, ze na to take nejakou dobu setris, takze pak se nehodlam kochat, ale chci danou vec pouzivat k tomu k cemu jsem si ji koupil, posledni auto s rozumnym pomerem ceny/uzitkova hodnota byla Felicie, tohle me zacina zajimat, protoze ta uzitna hodnota je podobna a dovolim si rict ze pokud bude tahle cena platit tak ji nic jineho nedosahne. Jinak pro rypaly kdo porad tvrdi, ze je lepsi par let starsi auto z bazaru, tak si zkuste spocitat skutecne naklady treba na pet let provozu, kdyz vas mesicni servis toho stareho auta vyjde stejne jak splatky noveho...
Proč se tady všichni ohánějí nemajetností? Mi tohle přijde jako konečně dobrý tah a to proto, že nehodlám dávat horentní sumy za kraviny, které v autě k ničemu nejsou. Které jiné běžné auto mi nabídne 7 plnohodnotných míst a nebo 2350 litrů kufru podle potřeby a nebude stát třikrát tolik? To si opravdu raději koupím co tři roky nové, které se nebudu bát používat, než vozítko na neděli a v divočích místech v něm budu i spát, aby mi ho nikdo nepoškodil.
Záleží na tom, co si kopíš, známý měl nového nissana a měnili mu po pár kilometrech celou převodovku, na kterou musel čekat, než ji dovezli kdesi z tramtárie, pochopitelně je to výjimka, ale ta se může stát každému kdo kupuje nové auto. Já bych byl s kritikou bazarových aut velmi opatrný, mnohdy jsou v perfektním stavu, třeba za stejný peníze, za který máš novýho logana můžeš mít třeba Octavii tour cca 3 roky starou, tzn. těsně po leasingu a spoustu je jich jako nových, takže na to pozor, navíc většina jich za tytéž peníze jako logan v základě je v plné palbě (Elegance), takže super autí a to nemluvím o 4x4, které nejsou o mnoho dražší, navíc myslím, že zpracováním a kvalitou logan také není napřed, čili bych si to sakra rozmyslel... Ale to už záleží na každém...
jo to jo ale opravdu jeto auto pro obyč lidi ale neznamená to,že to je auto špatně postavené!!!!rozdíl je opravdu velký a mezi spartánstvím a nekvalitou je veliký rozdíl!!! ;-\
hm, myslím že dost lidí kouká na auto prostě jako na věc, ne na módní doplněk, a kochá se pohledem na pěknou ženu, pěknou krajinu ... ono každé auto se okouká, pamatuju se jak jsem záviděl strýci novou mkovou škodlivku 120, a dneska ? fff taková kraksna a ještě škaredá :)))
takže za ušetřených 100 000 si udělám pěknou dovolenou, poopravím barák nebo tak, a od auta čekám, že mne někam odveze - což ten logan jak se ukázalo splní
O.K uznávám, udělal jsem chybičku... nicméně ten rozdíl od cca 70 táců při 1.2 v kombíku tam je....a z osobních zkušeností s Fábií a také servisem a cenou tam.... pak již k tomuto vozu nemám důvěru a ta cena by umocnila mé rozhodnutí přejít v této cenové hladině jinám. Zda bych tam byl spokojenější či nikoliv je jen polemika, takže až přejdu podělím se o zkušenosti a snad objektivní zhodnocení zkušeností s oběma vozy.
Já ale nepopisoval auta z bazaru... ale nová a ta Tvá cena je zřejmě bez sedaček a bez kol >:D F´ábia kombi s 1.2 začíná na 295 900 a to víceméně v holotině bez centrálu, bez druhého airbagu, bez elektrických okýnek vpředu... 1.4 začíná v té samé holotině na 325 000,-.....
Jsi mne ogare tak trochen asi nepochopil. Můžu jet v tomhle Loganu jak chci bezpečně a když mne nějaký ovád nabere jak na vidle přímo na střed tohoto vozidla, tak následky si opravdu nechci ani představovat. Tudíž do Loganu combi já se svou rodinou ani náhodou. Počkejme si ale na nějaký test bočního nárazu a uvidíme - já to však zatím vidím černě. Nechci tady dělat nějaká ramena nebo co, ale za těch 250táců si myslím že bych dokázal sehnat slušně jeté nebourané nekradené vozidlo hezčí a bezpečnější, pravda však menších rozměrů než je tento (svým způsobem extrémní) Logan. Ale kdo chce kam, tož pánbuh s ním. Tož tak.
To je věcí vkusu a názoru každého z nás vzhled a jeho hodnocení...stejně kolik je lidí tolik může být i názorů, co se jednomu zdá být vydařené, druhému může připadat jako nevkusné... a to platí o každé značce o každém voze a o lidských pocitech.
Jen tak pro info v BMW ani MB nejezdím, co a hlavně jak na našich cestách jezdí taky vidím docela dobře. A jako nejhorší kombinaci jednoznačně vyhodnocuji silné až velmi silné vozidlo/SUV a za volantem řidič hulvát. A bohužel mám takový pocit nepříjemný, že tohohle druhu takyřidičů je čímdáltímvíc. Tož tak.
Logan super nejen pro chalupare - pro mladé lidi jako napr. nase dcera (lednu ceka dite, manzel hudebnik vozici neustale nastroje pro celou kapelu nekdy i s tou kapelou, penez neni nazbyt, ..). A ty skvele dvere vzadu !! :yes:
:-! Dilema nové-staré auto je velké a debata na toto téma je rozsahem srovnatelná s volbou benzín-nafta. Pokud někdo najezdí pod 15 000 km ročně, pak je pro něj nové auto zbytečnost (pomineme-li dráždění sousedů). Já najezdím ročně cca 35 000 km, proto vždy NOVÉ, a to na 6-7 let. Z toho důvodu pouze JAPONEC (1994 Nissan Primera GT (240 tis. km),
1999 Honda Accord 2.0 (220 tis. km), 2006 (děti z domu, stačí něco menšího) Subaru Impreza 2.0 R kombi). Všechna auta "firemní" proto vše v účetnictví - náklady na provoz skvělé a VŽDY jsem dojel tam i zpět (a když mám náladu, žádné TDI mě neujede).
To co říkáš má logiku a je to do jisté míry pravda. Osobně patřím také do kategorie lidí, kteří si mohou dovolit koupit vůz v ceně cca 300tis. Díky tomu, že mi trvá dost dlouho než tuto částku ušetřím, vážím si těchto peněz, tak se chci pokochat věcí za kterou je utratím. Logan kombi není ke kochání... Logan kombi mi nepřináší radost, kterou nutně potřebuji když utrácím své peníze. Přináší "pouze" velkou dávku praktičnosti bez emocí, bez čehokoli čím by mohl být člověk na tuto věc hrdý. Tím ale vyjadřuji své pocity a nechci tím říct, že to není velké auto za dobrou cenu. Jen je děsně ošklivé...
Hlavne tie Favority a Felicie vydrzia 20 rokov. A urcite to mas uz aj vyskusane. >:-[]
Tu nejde o imidz ale o to, kolko v tom mozes prepravit. a hlavne za kolko. :-!
pak nemáš žádný vztah k autu, ale jen jezdíš a prdíš na jeho stav... v tom případě není co řešit.. kupuj si auta "c" a za rok je střel.
Ale jsou lidé, kteří nechtějí mít auto na rok a čekat, jestli se náhdou něco nepokazí...a natož když chce mít člověk auto na delší dobu, pak bazarová stará auta jsou fakt adrenalinový sport... vím o čem píši, mám známé, kteří dali přednost bazaru a splácejí nehorázné sumy za staré auto, které má neustále potřebu užírat další peníze z rodinného rozpočtu na další a dlaší opravy a to najezdí ročně cca 8 tis km. Víš pokud někdo sociální kupuje auto v téhle hladině, nemá ho na rok, ale třeba na 5, 6 roků (minimálně) a o tom to je. Ty máš štěstí, že jsi bohatší a můžeš si dovolit každý rok vyhodit za auto třeba 250 táců... to každý nemůže
Je to o penězích... tady byla řeč o té slabší a početné části obyvatel, kteří .. teda pokud nejsou zarytí vlastenci a racionálně srovnají co za "celoživotní úspory" mohu pořídit a porovnají užitnou hodnotu asi by logicky měli volit více muziky za méně peněz. Co se týká Tvojí kategorie Audi A4 versus Superb... myslím, že to se týká lidí, kteří nevědí co s prachama a tam jde racionální uvažování úplně stranou a rozdoují jiné věci.. jako emoce, vzhled, image atd.....
Na to nezbývá než říct, že podle této logiky je chyba kupovat třeba Audi A4, když za výrazně menší peníze můžeš mít většího Superba s lepší výbavou....
Kolega "Rumunskej drak" psal o tom, jak to zamává s Českým trhem. A pokud se podívám do statisti prodejů na českém trhu, tak se o Loganovi víc povídá než se prodává. Tak se probuď a koukni na čísla. V prvním pololetí 2005 byl Logan v první desítce s 1.394 prodanými vozy. Což sice bylo celkem dobrý, ale stejně nic moc. No a letos, kdy se tato specifická skupina lidí, které zajímá výhradně nízká pořizovací cena, nasytila, je to o poznání hoší. Propad 42% a prodej pouze 812 aut což s odřenýma ušima stačilo na dvacáté místo jen o 8 kousků před Hyundai Accent... :no:
Ta nejlevnější v kombi co stojí 280.900,- má v základu ABS+MSR+brzdový asistent a za dva táci druhý airbag i s centrálem. Posilovač řízení a 14" ocelová kola. Jo a taky to má tónovaný skla a pozinkovanou !!! karoserii. To nemá být srovnávání s Loganem kombi, ten by mohl naložit Fabii do kufru, ale jen upozorňuji na předcházející nesmyslný příspěvek o cenovém rozdílu 150.000,-Kč
Docela povedene auto. Pokud tam v budoucnosti bude 1,6 diesel o vykonu kolem 80 KW, mohou to mnohe automobilky zabalit. Nebo 4x4...
Na reprezentaci si mohu koupit jine auto. Jinak je lepsi mit za 600 000 v rodine dve auta, kombi a male, nez jedno velke a predrazene. Pochopitelne to zavisi na stavu penezenky.
nevím, co lidé, kteří najezdí 10 000 km ročně neustále zdůvodňují koupi nového auta zárukou. To je k smíchu. Dříve jsem najezdil také asi 10 tis. km ročně a měl jsem vždy ojetá auta. Naprostá spokojenost. Vzhledem k tomu, že za 3 roky tratím na výše Loganu či jiném nové autě cca 150 000 Kč, tak mi ten najetý kilometr vyjde dráž než taxi. Pokud člověk není hloupý a nekoupí hned první ojetinu na poli, tak není co řešit. Vždy jsem auto po roce až roce půl prodal, tratil jsem tak max 20.000,- kč, většinou méně. A to jsem měl auta s nesrovnatelně vyšší výbavou než nový "social edition". Takže se lidi proberte, auto je jedna z nejhorších investic a pokud ho nemám na vydělávání peněz anebo pokud nenejezdím 50.000 km ročně, tak je nové auto naprostá blbost. A to poví většina ekonomicky smýšlějících lidí. Ale je pravdou, že je opravdu nutné ojetinu kupovat s rozvahou a dobře si vše ověřit. Ale mě se to v 10-ti případech potvrdilo - ani jednou jsem nenaletěl. Takže asi tak.
porovnání cen a užitné hodnoty... Fóbie o kategorii níže posazená by měla se srovnatelnou výbavou a výkonovým spektrem nabídnutého motoru stát cca minimálně o 100 až 150 táců více. Jasně pokud chceš holotinu aspoň s ABS a EBD a dvěma airbagy a 14 ocelová kola.. dáš za ní asi 325 táců... sorry, ale už tohle je rozdíl 75 táců a máš to o třídu menší auto bez centrálu a s motorem 1.2... když tam šupneš 1.4 a zvedneš výbavu na úroveň vyššího stupně Logana tak se dostaneš ještě o pořádný kus výše
Co se vám na tom sakra líbí? co ty šedivé plasty a zastaralý interiér? toto auto tu mělo jezdit v době favoritu a ne v jednadvacátém století........za 250tis? za tohle? to bych raději investoval do fabie 300tis.....
No, před pár lety v Anglii takto každý novinář psal o autech se značkou ŠKODA. A o té pracovné morálce bych taky moc nemluvil, protože ještě ne tak dávno pracovní morálka u nás byla velice, velice podobná. Prostě je to normální auto pro běžné lidi. Pokud jsem někdy četl např. o Broučku, tak to bylo taky levné a ne moc krásné auto pro bežné lidi - pro masy !!!
jasně lepší je koupit třeba v AAA vozidlo kategorie "c" což je vůz ve stavu horším než dobrém několikrát bouraný a neodborně spravený s vystřílenými airbagy, kdy kastli drží víceméně pohromadě jen nový lak... jo tak takové auto Tě při srážce ochrání mnohem lépe >:D ..a skromný dotaz v čem jezdíš....??? 15 let starej VW....??? a to myslíš, že je bezpečnější..???? >:D Kdo nemá prachy na Mazdu 6 v kombiku a nechce výše popsané jeté auto kategorie "c".... pak Logan se zárukou je dobrá volba... kdo má prachů víc koupí lepší... o tom to je, pracháčům to nikdo nenutí a Ti co myslí racionálně dají před "céčkem" z bazaru přednost novému autu se zárukou.
Plně s tebou souhlasím také se chystám ke koupi auta ,momentálně mám Renault Safrane 8 let starý a chci nové auto ne ojeté takže Logan kombi bude výtečná volba už aby byl v prodeji a než kupovat opět ojetinu to radši nové s 3 letou zárukou to ne že bych nebyl ze Safranem spokojen,šel bych zase do Rencka,ale ohledně ceny a prostoru je Logan mcv bezkonkurenční a je to vlastně Renault,takže at si říká kdo chce co chce já ho prostě chci,protože už nepotřebuju luxus,ale praktičnost a hlavně nové auto se záruku.
Však tě nikdo nenutí,klidně si dál jezdi v bavoráku nebo medouru když na to máš,jenom se občas podívej kolem sebe co ještě na silnicích jezdí za stařešiny,kdyby ti co je mají je vyměnily za logany tak by bylo hned na silnicích bezpečněji.
to jsi asi hodně dlouho spal ne a proč se asi na Logana čeká až 4 měsíce když o něj není zájem jak tvrdíš dacie nestíhá vyrábět a proč se asi o loganovi pořád tak mluví?zamysli se!!!!!!
tak renault mě vždycky překvapoval,ne sice cenou ale svým skvělým designem,to co však provádí s dacii sem opravdu nečekal!!!! :'-(
opravdu levná jednoduchá ošklivá auta umí vyrábět každý,lépe možná vypadají nekteré vozy z číny a to je co říct....myslím že udeřil velkou ránu klasickým kvaliutním vozům a ne že ne je to prostě hrozné auto s prac.morálkou v rumunsku jsem obeznámen takže tohle už prosím nikdy víc!
V černé a se zlatýma okrasama může bejt svým způsobem tento automobil hezký. Paždokádně bych si velice moc rozmyslel vlézti doň jinde než v šourůmu. Neb taková rána na střed nějakým tím SUV, no raději o tom ani nemluvit. Aneb prachy nejsou všechno, já bych do toho svou rodinu neposadil.
rozměry... délka 445 cm, výška 165 cm, šířka vč. zrcátek 199 cm (rozměr bez zrcátek jsem nenašel..ale neměl by být problém si změřit zrcátka u Logana sedan.. mohli by být obdobné)
Pohonné jednotky kopírují základní sedan, proto lze i kombi získat s dvěma jednoduchými dvouventilovými čtyřválci Renault 1,4 a 1,6 l o výkonech 55 a 64 kW, případně nově nabízenou šestnáctiventilovou šestnáctistovkou 77 kW. Jediným dieselem v nabídce je 1,5 dCi o výkonu 50 kw.
Vyšší ambice kombi dokazuje standardní montáž ABS a EBD, dvojice airbagů či 15“ ocelových kol. Zajímavě postavená je výbava vyšších verzí, v níž najdeme palubní počítač či dálkové centrální zamykání... co má Fóbie v základu... ta nejlevnější, co stojí mnohem víc než 300 tisíc..???
>:D
Ak to obstojí v nárazových skúškach tak to bude v pohode. Vytlmiť Dynamatom, fólie, šestnástky, nejaké to audio, poprípade nejaké AV riešenie a hotovo.
Jak je to dlouho, cos mi GTI připomínal, že se v příspěvcích nevěnuji autům ale lidem?
K věci.
Nekupují se prodloužené verze sedanů náhodou kvůli odpočtu?
A kolik je těch,co kupují kombi na přepravu? A kolik je opravdu ulítlích?
Podívejte se na AutoRevue, jak mají vypadat fota z Autosalonu Paříž. Zklamali jste mě, a to dost. Nikde BMW, jen pořád nějaké kraviny. Škoda. :no: A jestli to smažete, tak bude jasné, že se prostě bojíte. A není to žádná reklama. Je to jen pro zlepšení vaší práce.
No tak s tým by som si dovolil nesúhlasiť, pozri na tie ošklivé "koliečka" a porovnaj s Roomsterom interiér. A ak podnikáš ide aj o imidž, čo má Škoda určite lepší. A ešte nikto nemá otestovanú kvalitu viac než 2 roky, pričom Škody bežne vydržia 20 rokov, a nie len 105-ky, ale aj Felicie, Favority a určite aj novšie vozy.
Mě se teda osobně design velmi líbí. Samozřejmě s ohledem na cenu... MYslím, že za ty peníze je to úplně krásné. Klobouk dolů před Renaultem, jak dokázal ze šitózní značky udělat žádoucí zboží. Já dávám plný počet bodů (ale zase, jen s ohledem na proklamovanou cenu)
Vazeni, do nedavna jsem jezdil Straou Dacii 1310kombi. No nebyl to vrchol spolehlivosti, ale na to, ze to auto bylo zkonstruovane v 60tych letech a rok vyroby jsem mel 89 slouzilo śkvele. Musim rict, ze to auto melo spustu nectnosti, ale nikdy me nenchalo nikde stat, nastartovalo v jakemkoliv pocasi a mrazu, odvezl jsem vevnitr dve nerozebrana kola a spoustu dalsich veci aniz bych kdy musel resit neco jako stresni nosic. Presto jsem se ho vzhledem ke stari zbavil a koupil jsem si stredne jeteho citroena. Uprimne jizdni vlastnosti a komfort jsou samozrejme o mnoho lepsi, ale ty uzitne vlastnosti jake mela dacia tak s tim se nemuze rovnat. Podle toho co jsem videl je tahle dacia zas mit bude. A kdyz je v tom renaultacky motor a dily, zas tak bych se toho nebal. Rozhodne bych to koupil spis nez 5 let strou jetou Cotavku nebo jiny kombik. Musite totiz srovnavat cenove srovnatelne. Myslim ze nove auto se zrukou je vzdy lepsi nez 5ti leta ojetina s neznamou historii.
No cosworthe s combi a ještě Octavia sis pěkně naběh >:D
Musíš respektovat,že jako ve všech lidských činnostech i na koupi vozu a starost o něj najdeš milion názorů.Jeden ho pucuje,druhý huntuje,třetí používá,ale pokaždé je to jeho věc!Pokud Tě někdo dráždí tak jej zřejmě pozoruješ Ty a vztekle závidíš.
Na silnici potkáš vyleštěného žigula stejně jako zabláceného passata,takže je nefér házet všechny do jednoho pytle.
Hmm, asi jsi padlej na hlavu, ne? Nevim proc by kazdej, kdo ma O combi musel bejt jen nafoukanej vychloubacnej clovek. Klidne do ni nalozim vsechno, od pytlu cementu az po psa, mam svetlej interier, na nemz jsou stopy bahna a prachu videt mene nez na tmavem a staci jednou za cas vyluxovat u pumpy a umejt v mycce. Ale rika se, podle sebe soudim tebe, takze si pekne pucuj a ukazuj to sve auto, at sousedi vidi... ;-)
No, cosworthe, už jen tvůj nadpis... je v tvém případě velmi odvážné tvrzení. Koneckonců, tvá představa, že kombi si kupují jen nenormální lidi... by mě dokonce inspirovala k tomu, ti doporučit, abys požádal o restart mozku. Jestli tedy něco, jako mozek vůbec vlastníš :no: ...
Gratulace největší, doufám, že to přežije alespoň základní limity (a bez nich to v roce 2007 stejně nemůže na silnice) Prostě jasná volba pro lidi, co auto mají na práci a ne na show před vesnickou zábavou (i když i to bude mít výhodu, 6lidí pije pivo v kelímku a jeden řídí). >:D
Přesně na tohle jsem čekal. Do firmy na převoz součástek a materiálu ze skladu jako dělané. A když bude potřeba se v tom někam přemístit tak to není jen náklaďák.
Pokud dbáš na bezpečnost a u Dacie si jí nejseš jistej, jak sám říkáš, co tě na ní kromě ceny zaujalo?? Zajímal by mne názor nezávislýho člověka. Podle toho co píšeš nevyužiješ rozhodně 7mi místný interier a myslím, že na chalupu a i do práce by daleko lépe sloužilo běžný kombi, třeba klasika, Octavia combi, mě osobně zaujal velmi Scout, na chalupu ideální a design perfektní, akorát cena je jinde, to je jasný.
Sice mám o designu 21 století jinou představu, ale zas tak hnusný auto to není. Ovšem ambice jsou někde jinde, než honit ženský. A jestli ta fáma o ceně bude skutečností, vem čert vrzání sedaček a nepřítomnost high technology. Já, když najezdímkol 70 000 km ročně bych si ho nekoupil, ale umím si představit, kam patří a kdo po něm půjde. A o tom to je.
Takže jen tak dál rendlíku. :yes:
Ať si myslí kdo chce co chce, tak tohle auto ještě zamává východoevropským"tedy českým"trhem. Parodie na kombajna v podobě Fóbie Senior s Haťapkou pod kapotou se musí dost třást. Bravo Dacia,bravo Renault.
Pokud vite neco o lidech, kteri kupuji v teto cenove hladine, kterym az tak na znacce a designu nezalezi, pokud vite co chteji - maximum auta za co nejmin, tak je vam jasny ze tohle bude neskutecny hit!
Jo peníze a prostor... to je to co mě zajímá, nedělám si iluze o přehnaně kvalitě a antikorozní úpravě. Na druhou stranu rodiče mají Feldu, která taky neměla pozink karoserie a vesměs byla hodnocena jako šunt... ale při pečlivém servisu a péči jím slouží bez viditelných známek koroze a naprosto spolehlivě již 6 roků k jejich plné spokojenosti. Takže pokud to samé zvládne Logan v Kombiku za cenu která bude o minimálně 150 táců nižší než u škody Fóbie a navíc větší prostor.... nevidím důvod proč Loganovi nedat přednost (píši to jako člověk pro něhož je rozdíl minimálně 150 táců sakra velký oříšek - jako zbohatlík bych asi napsal, že bych radši připlatil za "vyšší kvalitu"... ale to bych asi jako zbohatlík nešel do škody Fóbie).
U nas to bude urcite uspech. Pry i Fian a Toyota vyvijeji neco jako Logan. Uz aby Skoda udelala neco takoveho. Mohli by to nakonec montovat nekde v Indii, aby bylo za stejnou cenu jako logan. Jenze VW je pohuzel vzdycky s vyraznym zpozdenim za konkurenci (napr. 4 valcovy diesel common rail)
na těch fotkách to taková trága nejni ,a já jako malej živnostník s jedním prckem a manželkou,co na víkendy jezdí na chajdu si něco takového dokážu představitjako univerzální vozítko.Teda pokud bych ho potřeboval a jezdil fovoritem či filckou.Jen jsem člověk který dost dbá na bezpečnost a zrovna u Dacie si nejsem moc jistej.
No koukám na ní a myslím , že konkurence se musí třást ! I když bude nižší kvalita je to auto moc pěkné ! Na co si budu kupovat auto s vynikajícím designem , když dám o 100-200 tisíc více ! "Renaulte" jen do toho ! I "klasický" Logan je za ty peníze prima auto ! Držím palce a jen tak dále ! :yes:
307 SW ti budou závidět úplně všichni, Logana kombi ti nebude závidět vůbec nikdo. Co necháš v klidu parkovat na sídlišti u králikárny? Pro spoustu lidí to bude jasná volba.
Logan je dříč, který odveze z bodu A do bodu B, na nic víc není určen. Logana necháte parkovat na ulici, s klidem ho vystavím rozmarům počasí, parkujícím nemehlům, zvracícím opilcům, močícím čoklům a rabujícím hnědočechům. Orvaného Logana za dva roky prodáte a koupíte si nového se zárukou a kvalitním servisem.
Nazivo to vypada jeste trochu hur nez na fotkach, takova dodavka, co ji omylem prosklili bocni okna - ale u tohoto vozu jsou rozhodujici tri faktory: cena, cena a potom jeste cena...
Mno, co se tyce designu tak na pracovni pick up nadhera, ale jako rodiny kombi 8-s . A cena je urcite super, ale za min penez zase min muziky (horsi vybava, odhlucneni, pasivni bezpecnost) ovsem i tak je ta cena super. Jedinou otazkou zustava kvalita, ja bych se Dacie hrozne bal, ale bez zkusenosti nemuzu soudit. Snad jen poprat budoucim majitelum hodne stesti a at slouzi :yes:
Myslim, ze by mu prospelo, ak by po strane designu sa toto MCVecko drzalo sedanu, avsak podstatne je tu ine. Je super, ze ponuka 7 miest a to plnohodnotnych, nakolko je to presne to, co sa od tohto auta ocaka. Pacia sa mi aj do stran sa otvarajuce 5-te dvere, nakolko to opat ponuka niekolko vyhod a je to rarita v triedach, kde bude MCV lovit zakaznikov. Z konkurencie ma najblizsie k 307 SW (v pripade 7-miestnej verzie). Stalo by za to porovnat ju v porovnatelnej vybave (u Dacie asi plna, u 307 asi zakladna). Som zvedavy, kolko si priplaca zakaznik SWecka za lepsie jazdne vlastnosti, hodnotnejsi interier a pod.
Jistě... Raketa 8 a Logan +27,5... to jsou hvězdy Paříže. Neříkám, že v Loganu combi bych chtěl zrovna jezdit na podvečerní párty do casina v Monte Carlu, ale upřímně... kolik je tu takovejch, co si Monte Carlo nepletou s Monte Christem... Takže tohle... ideální na deset přepravek plnejch letňáků. P.S. Trochu mě překvapil nárůst rozvoru... přeci jen, tohle je míra hodná i Rollse... nakonec abychom nemuseli vytvořit novou třídu - dlouhá nižší střední. BRAVO LOGAN :yes: