A svolával někdo VW diesely pro výměnu konstrukčně špatné váhy vzduchu ? Fábii pro vadné přední stabilizátory, Octávie pro vadné umístění lambda sondy v první generaci ? A že jsou to dost drahé opravy tu nemusím psát. U koncernu VW aby jsi se dočkal řešení výrobní vady musíš psát a psát a psát a pokud tě korespondence s mateřským závodem neubije, tak se možná někdy dočkáš řešení. Super je taky nejlepší servis pro VW v ČR - Auto Jarov. Dal jsem tam auto na kontrolu a seřízení před technickou, vyjel jsem ze servisu hned do sousední budovy na technickou a tam mě vyhodili pro nefunkční osvětlení. Blikalo to jak vánoční stromeček. Nová Octávie se mi zamlouvá, ale po osobních zkušenostech fak žádný auto VW do domu nesmí. Já potřebuju jezdit a né řešit se servisem nesmysly.
Jo jo to máš recht. Jsou tam volne exkurze, takze kazdej tam muze hodit oko,jak se ta auta placaji dohromady. Moc pekna podivana. Prohlidka trva neco pres dve hodinky.
to akoze s chcel teraz povedat ze Mitsu toyota nissan a spol su horsie automobilky ako ! Peugeot alebo Citroen ehm tak to si fatalne na omyle ale fatalne :no:
TUV není idealní, ale v rámci možností je to asi to nej co je k dispozici.. auta, která se umístují na předních příčkách v TUV bývají spolehlivá i v "reálu" a naopak ;-) Svolávačky - i mistr tesař se někdy utne, navíc teď v době brutální expanze (několik nových továren ročně, mnoho stávajících továren jede na maximum, nutno vybírat další a další dodavatele apod.) je to přirozený důsledek.. BTW opakuji, nešlo Evropu :-!;-)
Jako fanda Citronu to nevidim tak zle. Jasne auta budou vychazet z Outlanderu, ale to byl nebyl Citroen aby neprisel s necim co bude alespon trochu sokovat.Takze radeji bych pockal a nechal se prekvapit. Co me spis zarazi, ze Citroen uz davno nedela 4x4. Napr. stare BX se s timto pohonem delalo a bylo to dobre auto. Ta predstava koupit si C5 break s 4WD by se mi moc libila.
TUV má jedinou a to velmi malou vypovídací hodnotu, přípravu vozů na STK, nic víc, nic míň. Svolávačky jsou přímým důsledkem výrobní kontroly, kontroly subdodavatelů atd....
no nevim jetli se to da podat takhle ultimativne, ale ohledne aut to lze akceptovat snad pouze u lexusu-chci ticho&high-end&luxus, ale nechci super podvozek, a subaru-chci extra 4x4 a super podvozek, ale nechci nic ostatni. vse ostatni ma srovnatelne parametry s konkurenci...
Brácho, prej, že amíci nikdy nepřijmou naftu.. chá, chá.. není to tak dlouho, co jsem tu psal, že za pár let budou valit trojválcová litrová Ayga a teďka zas tohle.. dieselové superkrávy útočí.. o kvalitě a kultivovanosti těhlech motrů moc nevim, ale moc dobrého jsem o nich neslyšel (asi trochu rozdíl proti kultivovanosti špičkových evropských CR dieselů.. ne GTI, opravdu nemám na mysli vlčí TDI >:-[] ).. tak co se to tedy valí? Emerický obří diesely: 2007 Dodge Ram 2500/3500 (DaimlerChrysler): 6.7-liter inline-six turbo diesel, 350 horsepower at 3,000 rpm, 650 ft-lbs. of torque at 1,500 rpm, six-speed automatic; 2008 Ford F-Series Super Duty (F-250, F-350, F-450): 6.4-liter V8 twin-turbo diesel, 350 horsepower at 3,000 rpm, 650 ft-lbs. of torque at 2,000 rpm, five-speed automatic or six-speed manual; 2007 Chevrolet Silverado and GMC Sierra 2500HD/3500HD (General Motors): 6.6-liter V8 turbo diesel, 365 horsepower, 660 ft-lbs. of torque, six-speed automatic.. jak je vidět, emerický redneci se šetřit nechystají, akorát budou pořádně chrochtat ;-\
Tak nedávno jsem se s Mirkem bavil o quasimodu že mi připadá jako nafouklý allroad..I když k němu mám pořád výhrady, docela mu už přicházím na chuť..Tyhle ty dvojčata jsou ale velmi tragická. Ta tlama je šílená. Pažouty jsem měl a docela jsem je měl rád..V poslední době to jsou ale opravdu tragické kreace. Dvěstěšestka nasadila velmi vysokou laťku, kterou už pažoutovci bohužel nepřekonali. Přiblížila se jí možná třistasedma před faceliftem, ale to ostatní..Tyto spy-photos jsem zahlédl asi před rokem (zřejmě v autohitu) a od té doby mi leží v hlavě. Opravdu mi to nedá spát kam se pažoutci *. Je to už opravdu přehnané, přefouklé, možná až nemravné, jak tou tlamou čumím málem na vnitřnosti..A to u každého modelu..kam se to řítíš má bývalá lásko..snad ti někdy přinesu růži na hrobeček..sbohem pažoutíci..
Svolávačky jsou na delší diskusy, ale IMHO je to z hlediska zákazníka kladná věc.. navíc, a to je zásadní, se týkaly USA a Japonska, Evropa byla mimo! Počkoj na nový TUV - až uvidíš kolínský prcky nahoře a přitom C2, C3 a 207 budou opět dole - můžes si být celkem jistý čím to je ;-)
Ajajaj Tome, tos šlápnul na hodně tenký led, proč tak dokonalý systém dovolil v rámci všech značek rekordní počet recallů během minulýho roku??? Jojo svěř výrobu Japíkům a boj se o život ;-) >:D
co to ma byt kua toto toto je cista kopiracia Mitsu Outlander a nikto nemoze povedat ze nieje to kopiracia co si mysli ten trapny citroen aj s Peugootom hnus Mitsu uroby majstrovske dielo a niekto okopiruje a este tak ohumusary fuj fuj fuj"! No neviem ale Dufam ze mitsu si to len tak nenecha .... šak to neni mozne coto sa deje... toto nieje mozne najpredavanejsie SUV v Jap. od Mitus ma prist do europy a niekto si ho hnet okopiruje a zohavy :no::'-( ako potom chce prist mitsu k zarobkom ak niejaky fusery to okopiruju "Stat Hlavy" tak toto ma vytocilo poriadne ...... 8-s
Ty mě nechápeš... já přece nepíši o masturbačních praktikách, nýbrž nad copovým onanováním... tam že ti to drhne. Kde a s kým onanuješ, to je mi srdečně jedno. ;-)
Mě se současný design koncernu PSA vůbec nelíbí.. na těhlech SUV je to ještě horší než normálně :no: Zlatej tygří Leguán nebo jak se ten vlčí kousek vůbec bude jmenovat >:-[] Jediné pozitivum na těhlech obludkách bude japonská úroveň zpracování a spolehlivosti.. BTW pokud bych musel brát tohle auto, šel bych do Outlandera
Vzdycky jsem mel za to, ze SUV jsou tak strasne "cool" taky kvuli tomu, ze vypadaji aspon trochu drsne... Tak proc se sakra ten Peugeot porad tak priblble usmiva??? :no: A pokud jde o muj osobni (!) nazor, strasne nemam rad SUV a jeste vic nemam rad francouzska auta. Takze pokud mi nebude na zvraceni, tak se k tomuhle nikdy ani nepriblizim. ;-)
Brácho, jedinej, koho jsem kdy viděl onanovat na serveru, jsi ty! Já to nemám za potřebí, jen konstatuji, kdo je in, kdo tvoří trendy a kdo se jen tupě veze.. a tím nemyslím pouze kategorii kompaktních SUV ;-)
Brácho, neduď takovej brácha ;-) Odkdy je auto.cz server věnující se hodinkám? Asi jsi si spletl adresu >:-[];-) To je jasný, každej národ umí něco.. někdo hodinky, někdo víno, někdo doutníky a někdo auta - to snad chápeš, že? Jen si počkej na nové testy TUV.. jsem si jist, že nejkvalitnjěší Peugeot bude 107 a že nejkvalitnější Citroen bude C1.. proč asi? >:-[];-) A vo tom to je..
Gratuluji koncernu PSA k již druhé sérii modelů, které budou mít svou kvalitou na nejlepší konkurenci.. po kolínských dvojčatech přichází další dvojčata, která budou kvalitativně na úrovni.. brácho, když chceš kvalitu, tak svěř výrobu japíkům :yes:;-)
Brácho, brácho, brát vážně trendy je sice důležité.. mnohem důležitější ovšem je být natolik dobrý a vidět tolik dopředu, aby jsi byl schopný sám trendy vytvářet, udávat tón ostatním, donutit ostatní, aby skákali podle toho, jak ty pískáš.. a vo tom je královna RAV4 - trendsetter :yes:
Ty karikatury není třeba brát vážně. Co je ovšem třeba vážně vzít, to je trend. Jo, za čas pojedem všichni na SUV vlně. Bude to dost stát... P.S. Na blog jsem vrhnul "MŮJ PORSCHE".
Z těch dvou "navrhovaných" kreací od Lehmanna bych dal přednost té od Pg, ale jinak je snad jasné, že je to příliš nudné, Cn navíc vůbec neodpovídá aktualní filozofii, předek jak Berlingo a zadní sloupek spíše jako z nějakého japonského nebo asijského vozu.. Myslím, že skutečný vůz (Cn) bude mít více promyšlené detaily a bude mít hodně hran, zkrátka nebude tak unylý. Sice si nemyslím, že by zrovna francouzská škola byla to pravé pro SUV, ale rozhodně jsem zvědavý, jak budou seriová vozidla vypadat.