BMW 7 je revoluční model, odstartoval velké změny, dnes na křivky všech modelů BMW najíždí všichni výrobci aut. Pisatel článku neuvedl, že se sedmička tolik svým zákazníkům zalíbila, že byla po tři roky nejprodávanějším autem ve své třídě v SRN.
"zober si jag xj, to je asi tak milion krat prestiznejsie auto jak tmw7" ... bejvávalo, bejvávalo, dneska už bych to viděl jinak... a myslím, že nejsem sám... ale samozřejmě na cesty do servisu je ten jag excelentní... :-)
To je povazuju za tolik normalni, ze me nechaji svezt cim si vyberu (samozrejme, pokud to tam bude). Zatim to tak vzdy bylo. U me maji u Bychla :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
XJ je tak prestižní že si ho nikdo nekupuje :yes: o osku nemá cenu mluvit... příští gen. BMW mu to natře... pak zas příjde nové esko... a pak zas nové BMW... Každý se rozhodne sám co se mu víc líbí... čili trapné narážky jürgena jsou mimo...
Míro, díky. Je vidět že jsi rozumnej člověk, kterej umí ohodnotit kvalitu designu, bez hádání a zbytečných emocí. rovna tak chápu, že se ti současné BMW líbí se vším všudy. A přeji Ti aby se ti líbily vždycky. Abys vždy měl lepší náladu, až nějaké potkáš stát vedle sebe na semaforech. Anebo abys ho jednou (pokud už ho nevlastníš) řídil. ;-):yes:
Taky jsem nikdy nikomu nic (kromě toho, že něco umí) nezáviděl. Nevadilo by mi ani kdyby si soused pořídil SLR, naopak, měl bych radost z toho, že jej budu vídat :-)
Člověku, který nezávidí a umí se odprostit od toho, že na spoustu těch aut nemá, to myslím dává možnost vidět věci nezávisle a objektivně. Takže konkrétně od tebe Pierro ten názor na Bangelovo výtvory beru.
Dotaz směřoval na mě?? tak co se mi z BMW líbí jsem napsal ve svém předchozím příspěvku. Jestli na ně mám anebo ne není podstatné. A čím jezdím?? Soukromě Audinou A4 a služebně Mondeem. Páprdovskými auty jsem ale BMW nikdy nenazval. Auty pro bohaté důchodce ze starších spolkových zemí, resp pro šetřivé milionáře jsem nazval základní dieselové motorizace D3 ve vyšší střední - tj. Audi A6 2,0 TDI, Mercedes E 200 CDI a BMW 520d. Jinak nic až tak moc nehanobím. Pouze tvrdím, že Bangleho styl se mi nelíbí. A na tom se nic nezmění. ;-) A auto, podotýkám jakékoliv nikomu nezáidím. Závist jaksi není mou špatnou vlastností. ;-)
SL je GT, stejne jako BMW6, je pouze drazsi, ale to neresim, M-B, ani BMW nejsou auta exkluzivni, proto jsou u sebe. "Sestka" vychazi z rady 5, M-B naopak derivat z rady E nedela, proto SL. Nic to nemeni na tom, ze rada 6 neni pro mne krasna.
Pisal to King v clanku o nepredlzeni zmluvy sefdizajnerovy u Pininfariny. Okrem ineho, teraz momentalne nastupeny trend dizajnu u BMW sa mi fakt paci( nova X5, 3 cabrio)aj ked neviem, kto za tym stoji, ale je to uz mojmu oku lahodiace, nie ako tie prve vytvory od Bangle-ho.
dik za vysvetlenie, len by som este rad upresnil ze esko bolo, je a zrejme vzdy bude flagship vo svojej triede. no a este by som doplnil ze nejde tak celkom o nejnovější tech. vymoženosti, zober si jag xj, to je asi tak milion krat prestiznejsie auto jak tmw7 a ze by to bolo zrovna nieco kozmicke co riadi mistr spok sa mi zrovna nezda. ;-)
Každý má právo na názor...nejlepší bylo, jak jsi je nazval páprdovskými auty, nebo dědkovskými?? Teď nevím, za nepřesnost se omlouvám, ale pochop to pls. Děkuji. Za další, proč je zas až tak hanobíš? Buď se ti sakra moc líbí, ale asi nemáš prachy aby sis ji (je) mohl dovolit, nebo závidíš, nebo...se ti nelíbí prostě...no nevim, ale jak tě čtu, chtěl bych vědět, co se líbí tobě, a hlavně v čem jezdíš, když tak mluvíš. :no:
Není lepší limuzíny jak toho...není krásnější limuzíny jak toho...a dlouho nebude promakanější a nejnovějšími tech. vymoženostmi nabitější limuzíny jak BMW 7!!...no snad až příchod LS 600 to změní..ale jen v mé poslední části o vymoženostech...jinak stopro ne. Ať si každý říká na Audi či Mercedes co chce, ale tahle limo udávala tempo ve své době, a řekl bych, že i nyní není vůbec pozadu...jasně Merc S-class, to je teď nejspíš špica, ale podívejte se, co všechno nové eSko pobralo...řadící páku, centrální ovladač funkcí, obrazovku ve střed. panelu otočenou na řidiče...prostě to jsou jasné argumenty...Také jsem zvědav na novou A8...to bude taky špica. Pro mě je BMW řady 7 jednička co se týče segmentu luxusních limuzín, motorů, designu, radosti z jízdy a naprosto dokonalého soužití auta s řidičem v dané kategorii. Neměnil bych...ne aspoň nyní, kdy prostě nemá konkurenci.
Ke Korejcum, nerekl bych...oni totiz musi delat multikulturni vozy a soucasne nemini vyvijet specialy pro USA, Koreu a Evropu. jsou cim dal tim bliz a vsichni si to uvedomuji (nekteri bohuzel pozde).
Kamarad vs. manzelka, jak klasicke tema, na nejz by se daly popsat stohy papiru. Necham tedy v klidu sve HTP i myslenky na lepsi kone a budu radsi zahradnicit! 8-s;-)
Trapnej seš ty. Korejci mi nestojí ani za zmínku, nikdy nebudou mít žádný svoje designový prvky a vždycky budou jen opisovat a patlat všechno dohromady. Jestli je trojka trapná, tak bych to chtěl trochu vysvětlit, co tím jako máš na mysli. Ještě tě prosím, napiš nám sem tři auta, který se ti líbí, ať máme trochu představu o tom, co je vlastně hezký :-!
Ale jo Míro. Tebou zmíněné modely - Z4, X5 a nejnovější trojkové kupé to obvzášť, jsou pěkné. Ale ten zbytek?? Ne a ne. na šestkové řadě se nedovedu vyrovnat s tím žehlícím prknem vzadu. Ostatně zadky jsou asi největší slabinou současných BMW. Platí to jak pro 7, tak i pro 6, 5, a trojku sedana. Tam mi nepomůže ani pánbůh - ty auta jsou pro mne jednoduše ošklivá. Zvenčí i zevnitř. :-|
Tak promiň, nemyslel jsem to špatně. Špatně jsem to odhadl. Snažím se být objektivní a v jednom máš možná pravdu, u té věty o ztrátě sportovně-luxusního šmrncu mně došlo, že vlastně to sportovno pořád přibývá, ale luxus se tím možná trochu vytrácí. Moc ti přeju, abys aspoň nějakým modelům na chuť přišel, je to pak moc fajn pocit. První generace Focusu se mi začala líbit asi až po třech letech výroby, takže někdy to fakt trvá déle, některým autům člověk na chuť prostě nepřijde nikdy. Třeba Ssang Yong Rhodiusu :-)
Nedá mi to se nezeptat - to vážně není ani jeden současný model BMW, který by se ti trochu líbil? Co M5, M6? Pochopím třeba zetko, to je stylová záležitost, ale co třeba 3er coupé nebo X5? Fakt nic? Já se s tím snad nesmířím, chicht :-)
Sakra a o co ti jako jde? Všem nám tady vysvětlit, že BMW je sedláckej *a jediný správný auto na týhle planetě je Mercedes? Si děláš *ne? Nemáš náhodou nějakej mindráček nebo tak, že ti stojí za to lízt do diskuzí o BMW, abys všem příznivcům týhle značky div nenadával do vidláků? Snažím se přijít na to, co tě k tomu přivedlo, k takovýmu nápadu.. Já myslím, že pro spoustu (hlavně mladejch) lidí je mercedes úplně mimo. Nesnášim tohle škatulkování a nechápu, proč by člověk měl uznávat jedinou značku a všechny ostatní ne. Mně se kupříkladu od M-B líbí jen současný céčko sedan + combi, pak béčko a ještě eselko (to asi každýmu) a i když je to málo (vzhledem k tomu, kolik řad vyrábí), ty auta se mi moc líbí a stojím si za tím. CLS je taky dobrý, zapomněl jsem.
Možná se Mirku budeš divit, ale nejsem ještě tak starý. 635 Ci byla oprvadu IN, když já byl dítě. Samozřejmě ti nevymlouvám BMW ani Bangleho styl. Někomu se líbí, někomu ne (mě). Samozřejmě stran zpracování, tehniky, prestiže atd. se jedná o zřejmě vůbec nejlepší auta ve svých třídách. Ale ten design prostě nezkousnu. BMW pro mě ztratily ten správný sportovně-luxusní šmrnc. :-!
Jenže to nás ještě spousta nebyla na světě.. Jestli trpíš při pohledu třeba na 3er coupé, vážně to nechápu. Myslím, že Bangelovo design je kontroverzní a nestravitelný hlavně pro starší generaci. Mně se BMW líbilo vždycky, ale teprve příchodem Bangelova směru pro mě ty auta dostaly pořádnou šťávu. Od konzervativních křivek je tady přece mercedes. K té 635 CSi - vím, jak vypadá a líbí se mi, ale já zkrátka nezažil tu dobu, kdy byla "in" a vnímám to jen díky vám, kteří jste si to prožili. Jinak je to pro mě prostě veterán. Jak člověk stárne, asi se víc a víc brání velkým změnám, nevím, je to jen můj pocit. Hodně taky dělají předsudky, spousta lidí jimi trpí (tím neříkám že i ty). BMW jsou to dobrá auta a mně se ke všemu hodně líbí. I sedmička. Taky bych řekl, že z těch aut cítím pořád to samé, když se jim dívám "do očí". No jestli to nebude kukučem, který nasadili předchozí řadě 5 po faceliftu. Sedmička způsobila zpočátku šok i mně, dnes se na ni dívám s respektem a její tvary mi připadají v pořádku. Miluju její zadeček po faceliftu, předek zjemňovat vůbec nemuseli. Jen ať pan Bangle pokračuje, zatím pořád jen smekám.
Pájo, mě by se sedma docela zamlouvala, pokud by byla jako ta na obrázku co poslal nahoře MK. Jinak ačkoliv jsem BMW odjakživa doslova miloval, od chvíle co začal navrhovat Mr. Bangle, trpím jako zvíře. Pro mne jsou a navždy zůstanou dvě BMW-legendy - a to předválečná 328 a 635 CSi ze sedmdesátejch/osmdesátejch let. ;-)
Tahle "sedma" bude pekna, ackoliv, pokud odpovida vyska vika motoru seriove verzi, pak si myslim, ze po odmaskovani uvidime neco jako inspiraci klasickou krivkou Jaguaru se zadnim stolkem, jakoby popirajicim klesajici linii boku. Nicmene, svetla vypadaji, ze maji konecne spravnou pozici vuci masce a vubec ma protahlejsi tvar. A propos, temer vsichni chvali "petku", pro mne vsak jeji profil pusobi "nejtezsi" z cele modelove rady BMW. S A8 musim souhlasit, prijemne na oko, lehke, ladne...jakoby uz tvar napovidal, ze je z hliniku (z Humpolce). Rada 6 je zajimava napohled, ale nikdy nereknu, ze je krasna. Krasu v teto tride vidim u M-B SL, nebo Maserati.
Jednička je jako pěkná, jo? Ten zákrsek s obloučkama na bocích, jo? Teda vážně, tohle kdyby vyrobili korejci, počuráš se smíchy. A trojka? Ta by byla trpaná pořád stejně, i od těch korejců.
ale v pohode, vidim, ze to beris s humorom. :yes: Ked si budem vecer strngat na pive, tak prvy pripitok ide na teba. :-) ja nemam citove otrasy, ani nechcem, aby sa kazdemu pacilo, to co mne. A vlastne mam rad roznorodost, pestrost. Len sa mi nepacia generalizujuce nazory. To, ze poznas nejakeho sedliaka, ktory osedlava BMW, este neznamena, ze su taky vsetci. A zvlast, ked ja poznam viac sedlakov, ktori siahaju po starych medvedoch.
Mozno to sklzne do sirsej debaty o tom, co je najsedliackejsie auto.
Myslíš tu předložku, kterou mají před jménem někteří šlechtici? Jako Chytrák z Bílkova? >:-[] Promiň, nechtěl jsem ti svým názorem na bmw způsobit citový otřes.
souhlas, MB ma sirsi zaber poctem modelu a tedy zabere i pitomce, ale to kazda znacka...to tvrzeni, ze nejakou jednu znacku vlastni vice pitomcu...to nemam rad. Kazdopadne BMW je :yes: a design novych modelu do rady 5 je skvely a prave na petce je nejdynamictejsi a s 19´ koly je to delo, radost pohledet. Sedmicka je pro me ze vsech moznych duvodu nevhodne a musim rici, ze nyni i nehezke auto. :-(
ano, a aristokrati jazdia sprinterom a A160, to teda su premiovky :no:
BMW je dizajnom kontroverzne, ale naozaj ho nema kazdy ako medveda (berte to z rezervou). takze ak hovorime o novych autach, castejsie tu slamu trusi prave medved.
Me osobne se nejvic libi 5 na velkych kolech. V sobotu jdu na predvadecku 3 coupe a Z4 coupe, tak uvidim na zivo. 1 je hnusna, ale skvele jede, ostatne jako vsechny BMW. V soucasnem designu si ja u BMW proste nevyberu, byt s tema autama rad jezdim. Co se tyka vzhledu tak z D3 bych ja lovil pouze u MB. Ty vase priskoky diky technice si muzes nechat! >:-[]
No, mě se Bangleovy výtvory líbí čím dál více, ale taky si myslím, že mnohem lépe jeho lomené křivky fungují na menších autech, na sedmě facelift nefacelift je to pořád těžkopádné. Z tohohle auta v duchně ale nejsem schopen posoudit nic. ;-)
tak ty si poriadny chytrak!!! len problem je, ze ti vsetko velmi chytro=rychlo vyfuci z hlavy. co je na BMW sedliacke? To chces povedat, ze este sa este v historii vesmiru nestalo, ze by si nejaky slamkos kupil medaka? ani staru sunku? Ani nejaky cigansky vypalnik, uzernik? To, ze nevies prezut novy trend v designe a paci sa ti to, co ti mamicka kreslila, ked si bol maly, este neznamena, ze ti ostatni, co zachytili novu vlnu su sedliaci.
a každá kočka u vietnamců v nudlích... >:-[] >:D >:D čeče.. musím, říct, že mě poslední modely BMW a to zejména 7 nechávají naprosto chladným.. Cítím ten výraznej design, ale nějak mi to nic moc neříká.. OK některý modely v některých barvách ujdou.. ale jinak to na mě působí, že chtěli víc rozdílů od Mercedesů.. ale asi zašli až moc daleko - víc na tu sportovní stranu a možná vážně až moc. Ortodoxní milovník značky co odsoudil Bangleho partu k pobytu na sibiři tím BMW stejně jezdí a pokud přilákali nové lidi mějící respekt z usedlého (páprdovského) designu předešlých řad... tak to asi chtěli. Ten výrazný "look" mně sedí po řadu 5.. event 6, ale sedma je jinde. tak nějak bych zhodnotil nikde. Prostě neví kam - takovej experiment sport a repre.. v tomhle se to perfektně povedlo Audi s A8. Tobě se třeba líbí nejvíce 1er.. což mně moc ne, ale dokážu si představit 3er. ;-)
No podle mě dal Bangl vozům BMW nový směr a mají šmrnc, jen to nikdo nečekal ale každému se po čase dostanou pod kůži. Mi se vůz líbí a těším se na další fotky :yes::yes::yes: hlavně s každou novou sedmou posunou možnosti zase dál.
Zase Mistr Bangle do toho pořádně bouchnul a udělal zase nějakou revoluci. Mě se jeho výtvory líbí, první sedmička byla jak blesk z čistého nebe. Tak ti Chrisi držím :yes:;-)
Na tý fotce z boku mi to takhle v tom maskování dost silně připomíná Chevrolet Impala :-) Ještě modrý majáček na střechu a mohli by s tím jít hodin lumpy na US-Highway ;-) Jsem ale hodně zvědavý, co tentokrát mistr Bangle vypotil. Doufám, že ho vedení už připoutalo na špagát, aby ho trochu uklidnilo :-)
Ten "ROVER look" spredu mu zrejme neostane, ale musim povedat ze tvary na mna posobia lepsie ako sucasna generacia (ktorej tiez prichadzam na chut az teraz). Najma ten C stlpik je elegantny a "vzdusny". Uz sa tesim na dalsie foto. Nemate niekto nejake dalsie spy alebo PC retuse??