Cau, vyzna sa niekto z Vas skutocne v tych sportoch ? Podarilo sa mi na vikend zohnat corvette (klasicku 400HP- teda nie Z06), ale bol som vyrazne sklamany dvomi vecami: 1. Pomala prevodovka. Tento problem sa da vydrzat, lahko sa naucis stlacat plyn skor a akcelerovat v spravnej chvili. Ale: Priserne makky podvozok, ktory s podvozkom supersportom nema nic spolocne. Pri 200 km/h to auto plave hore-dole a pocit z toho mam podstatne horsi, nez z mojej A6 avant. Pri brzdeni - este vacsia nestabilita. V com je problem ? Fakt je to podvozok na Americke cesty ? Alebo mam smolu na nejaky rozdrbany kus? Nemam to s cim porovnat,nemam skusenosti. Jazdil som 1 den s novym Gallardom, ale ten sedel ako vlak na kolajniciach. Neprovnavam neporovnatelne ? Mal som o tu Corvette zaujem, ale tento 3-dnovy testik ma nepresvedcil...
Dik za nazory.
>:D přesně tahleta korvetka teď už jenom stojí :D ten maník co jí koupil od nejlepsipneu.cz jí oddělal motor :D regulerně to přetáhnul a motor se mu rozsypal :D:D:D by mě zajímalo co s ní bude dělat :D ( a jestli jí bude prodávt tak za kolik :D:D:D )
Milane, souhlas, je to o srdci, o splněných snech, o vášni, o radosti. Tiše ti závidím. Zrovínka včera jednu takovou krásnou červenou obdivoval v HK - nebyls náhodou na kafi v Duranu??? :-)
Plně sdílím tvoji filozofii. Jóóóó, moci se tak do tý káry posadit a vychutnat pár kilometrů ;-);-);-)
Ale no ták!! Pánové nebuďte tak přísní!! Kdo z vás by jel po normální silnici s vypůjčeným kočárem na plný kecky, když tento mazlík stojí "u nás" 2,5 mega. Já osobně ne a to že tato žlutá raketa není supersport si myslí že je nesmysl.Za výkony který tahle americká kráska má by se nemuselo stydět ani Fereri nebo Lamborginy. A ruku na srdce pánové prostě je to kára která vás všechny chytla za srdce. A pokud ne tak se do toho laskavě neserte!!!
Keď som to videl, zrýchlilo mi to tep, a ihňed som to doporučil min. piatim chlapom, s ktorými pravidelne hodnotíme autá a ženy. Mám M3 /už 3mesiace-nie novú/ a moja žena na ňu žiarli. Umývam ju 2krát týždenne, každé ráno ju priateľsky potlapem po hliníkovej kapote a prehodím s ňou pár slov. Vždy do nej nasadám s veľkým rešpektom a každú nedeľu ju beriem na vychádzku po najlepšom asfalte v okolí s krásnymi zákrutami, kde neustále posúvam jej hranice, krmim ju len tým najlepším pokrmom /Shell V power racing/ a pri vytáčaní motora v tuneli mám otvorené okná, verte mi, že je to čistý adrenalínový zážitok-tep sa mi ustaľi až po vychladnutí jej motora... Na druhej strane v každodennej premávke s ňou jazdím ohľaduplne, a pokiaľ mám v aute svoju rodinu dokonca viem pustiť pred seba "rýchlejších vodičov" a okrem spomínaných sviatočných dní si držím spotrebu do 10litrov/100km! Myslím, že každý kto má gule a dostrekne s nimi ešte aspoň na 2metre túži po ozajstnom rýchlom aute. So svojou M3 sa nechytám na Z06, ale rád si ju v ROADLOOK TV znovu pozriem.
Další mach, amatér za volantem. Náhodou super práce a super věci se kritizují kladně i záporně, protože pro ty špatné se nenajde nikdo, kdo by to četl, natož na to měl nějaký názor, jste toho důkazem. Auto.cz čest vám...
OK, provedl jsem urcite zmeny a pak nebylo mozne vypnout ESP a brzdovy system se prehrival, nedalo se jet rychleji, ikdyz mam namontovane zavodnit brzdy... :-!
Aaa, pan chytry :-! . V Moste jsem mel celkem velke problemy s pneu a brzd. systemem, i tak jsem jel jedno kolo na 95% a zajel asi 7. nejlepsi cas a v jednom celem kole jsem udrzel za sebou i tu formulku, ktera mela 2. nejlepsi cas vubec.
Co se tyka Cobry, porazim kazdou Cobru, pokud nebude mit NOS a 650hp, pokud jede ona Cobra bez NOS, jsem rychlejsi ;-)
K čemu je to dobré? Co takhle srdeční záležitost a vášeň!! Není to jen o rychlosti, navíc s Corvette si nemusíš nic dokazovat, je to dané.......... Navíc Vette není stvořena k závodům po městě, existují okruhy či Německo.
Pro Ty, kteří kritizují, aniž by poznali: Jezdil jsem C5 Z06 (405 PS), teď sedlám krásnou červenou C6 Z06 (515 PS), je to vskutku božské dílo které se na silnicích ani okruzích rozhodně nemusí bát konkurence. Někdo tady zmiňoval spotřebu, tedy se mnou polyká krásných 14L/100 km ve městě, a to ji točím 3000-7000 ot/min. Mimo město do 250 km/hod dokáže polknout i 10L/100 km.Tedy myslím, lepší než živit stodvacátou Škodu za 9L/100 km. :-):yes::yes:
Hezký auto na sprinty kde vyhraje kdeco pokud nepotká Cobru, ale na okruhu jako včera v Mostě to je něco jinýho. Na to už musí bejt řidič aby nedostal od aut s polovičním výkonem.
Hosi, diky, auta, to je hlavne pohyb a o video si primo rikaji! Skvely napad udelat vlastni "Tv", ovsem realizace na zacatecniky v tomto oboru je nemene skvela! :yes::yes: Jen tak dal, uz ted se tesim na dalsi videa!
By mě zajímalo, kolik ta Z06 žere, to blbnuti na letisti udela slušnej virek v nadrži. Koupit si ji leda az budu majitelem benzinky. Protože zivit tohle žihadlo vyjde pekne draho. Ale když si tohle nekdo muze poridit, tak asi nekouka na spotrebu. Ale jinak pěknEe
Jsem rád, že už i v naší zemi neomezených možností je možný vidět silniční test nějakýho superauta a ne furt něco ve stylu "supernízká spotřeba fabie Tdi". Jasně,všichni víme, že TopGear je úplně někde jinde,ale tady se už konečně chlapící z auto.cz o něco pokusili,což je třeba ocenit ve velkym! Co kdyby se s nima spojila Prima a trochu poupravila svůj Autosalon??? trochu lepší čas a prezentovaný auta a konkurence by protáhla nos!!! Až si to uvědomí,jak svělej nápad to je,tak já se hlásim na místo moderátora vedle Jitky Čvančarový, OK? ;-)
mno...ale to nic nemění na tom faktu že Vette se nemůže Zondě rovnat. Nejde srovnávat něco co je vyrobený z nejvytříbenějších materiálů, ručně a tak trochu výdobytek doby kamenné....AU >:-[]
Tuto generaci Vette ve verzi Z06 je nesmysl povazovat za cokoliv jineho nez za supersport! Aby tohoto privlastku konecne dosahla, byla ladena evropskymi a japonskymi konstruktery na nemeckem Nurburgringu. Americanum konecne doslo, ze za katastrofalni ekonomickou situaci (nejen)GM, by mohla byt zoufala kvalita a archaicka technologie vsech jejich produktu, o ktere prestavali mit zajem uz i sami americane. Pro nutnou konkurenceschopnost Corvette seste generace vuci importovanym sportovnim vozum udelali jeji tvurci opravdu maximum a vysledek je dost vymluvny. S casem 7:43 na Nurburgringu je o sekundu rychlejsi nez nesmirne exoticka Pagani Zonda a o jinych cistokrevnych supersportech jako Lamborghini Gallardo(7:52), Lamborghini Murcielago(7:52) nebo 360 Stradale(7:56) ani nemluve.
muscle cars jsou nejen charakteristicky svoji koncepci (V8 podelne s vice nez dostatecnym vykonem, zadni hnana tuha naprava atd.), ale take ze v te dobe byly financne dostupne siroke vrstve obyvatelstva (mladi lide se prohaneli v camarech, novach, challengerech, baracudach, mustangach, firebirdech, ale i v corvettach) nevim jestli to same se da rict o Z06. Urcite se prodava dostatecne ale tezko najde takove rozsirenosti jako jeji predchudci v 60. a 70. letech.
Přístě by to chtelo dat za volant nekoho, kdo se zadokolkou aspon trochu umi. Tenhle mladoch sedel v zadokolce snad poprvy. Na letisti umi jet rovne kazdej a klickovat krokem mezi kuzelama taky. Na takovy auto musi bejt i poradnej ridic, ne nejakej mladej zelenac.
A to jako kazdy, kdo udela video o autech a da na kameru nejaky filtr podle tebe kopiruje TG? Vsadim se, ze kdyz ti pustim zabery z TopGear a FifthGear bez speakeru, tak nepoznas co je co. Jestli s tim ma RoadLook neco spolecneho, tak leda ze je to dobre natocene a dobre koukatelne video ;-) Nicmene je to uplne jiny format a s TG bych se to srovnavat neodvazil. To nejaky cas jeste nejspis zabere, nez to budes moci srovnavat >:D Kazdopadne RoadLook - respect :-)
>:-[] >:-[]:yes: Super Video. Doufám, že to tady omrknou ostatní konkurenti nejmenovaných autowebů >:-[] jak se dělá zabavnej videomagazín.
1A pro AUTO.CZ
Autor az prilis casto na zaberoch "pritukava" brzdu v zakrute. Musim povedat ze jazdit zrejme nevie. Opat klasika na rovine plný, v zakrute plné. Snaha o top gear, chce to nieco nove...
No skoda ze jste toho neukazali vic... Same triky a zadne ukazdy jizdni stability.. ale chapu.. to letiste je asi trosicku uzke a cena automobilu prilis vysoka... otaceni plynem na miste a lehke paleni gum zvlada uz ma skoro dvacet let stara trilitrova alfa za neporovnatelne nizsi cenu :-D
Já jsem jezdil v Octávii, přečipované RS na trojku, a to se podržte, a nekecám, 190!!!!!!!!!!! Na trojku, a to je 1.8 hoši ok? Jediný problém je v tom, že jsem to taky neřídil já....tak snad příště.
Dva a půl milionu ani snad nebude třeba, na americkym trhu se dá sehnat určitě za míň, ostatně jako všechna auta. Nedávno jsem četl, že nový Shelby GT500 se dá v USA pořídit v ceně kolem 40 tisíc USD, pár dní na to jsem viděl inzerát na jednom českém nejmenovaném serveru, kde to stejné auto nabíze za 2,5 milionu. Kdo chce ušetřiř, ať si doveze auto přímo z Ameriky. Ušetří a ještě si udělá pěknej výlet
Chlapi, z06 je urcite new age supersport - zejmena s ohledem na cenu za bhp, ale meli by jste se pri svych testech pohybovat ve svem jizdnim pruhu. Byt se nekdy pohybuji po silnicich jen s 2/3 pomerem vykon/hmotnost, verte, ze by jsme nemeli mit vubec moznost se potkat na jednom miste v jednu chvili. Z06 dosahne temer 1.2g bocniho pretizeni, kdy je naprosto zbytecne opustet svoji stopu ve svem pruhu. S vyjimkou tohoto je video skvele, ovsem "toto" je dost velky pruser.
No, dva a půl miliónu volnejch momentálně nemám, zato mám volný dvě a půl minuty... a ty za to stály :yes: Špičková práce :yes: P.S. Jestli se hoši, budete ukazovat častěji, tak prognózuju brzkej zánik tohoto dokonalýho pánskýho klubu... a mezi smajlíky budete muset přidat srdíčko... fanynky se valí... ;-) BRAVO :yes: P.P.S. Velmi jistá kára... má podobnou barvu jako nedávno zde prezentovanej Civic Type-R... ta podobnost ovšem končí u té barvy...
Na letiste vyrazte za deste. To je teprve krasne videt jak se konstrukce zapracovala na zkroceni 500 koni. Na suchu ta akcelerace nevypada tak hezky jako kdyz se za deste snazi elektronika udrzet kola v primem smeru.