Tak vazeni, s tymi hodnoteniami opatrne. Zalistujte si v historii, s akymi vehiklami zacinali Japonci. Co este nedavno predavala Korea? Japoncom sa smial cely svet, neskor uz usmev zmrzol. Z Korey nikto strach nemal, dnes sa manazeri svetovych automobiliek zacinaju klepat, v USA patria korejske auta medzi najkvalitnejsie. Nakoniec sa kludne moze stat, ze cely zapadny automobilovy priemysel pojde so svojou drahou pracovnou silou a megadrahym vyvojom do *...Cinania to vsetko kupia a budu sa smiat posledni...
Mne sa táto "černá rakev na bázi velký toyoty crown" veľmi páči. Predok super (až na ten červený cafrlík) a zadok je tiež O.K. - je síce trochen BMW7-like ale nie až tak moc výrazne.
...... jeste si neodpustim komentar na "TO SVINSTVO". Abych pravdu rekl, daleko vic me trapi TO (svinstvo) jako jsou geneticky upravovane rostliny - protoze, to se me sakra dotyka a obavam se, ze za par let to budou konzumovat vsichni. Jenze za tim je VEDA a te kazdy nerozumi..... a proc taky, vzdyt nam to sem doda "velky bratr za velkou louzi", ne? A to je to - bojim se neceho, cemu nerozumim a snazim se pochopit, o co jde ...... ale, to muze byt uz pozde (aby moje vnoucata nemerila 2,5 m a hlavy nemely jak patraci balony).
Rikam to proto, ze jsou veci, ktere ovlivnit muzete - jako je koupe vozu - potazmo jineho nalesteneho kusu zeleza (plastu). Pokud ale nekdo dela neco, s cim bytostne nesouhlasite (jelikoz neznate dusledky)- a musite do toho jit, protoze to nezbytne potrebujete k zivotu, tak to mi prijde daleko horsi, nez kdyz mate moznost volby (jako je vyber znacky vozu.) :-!
Mas uplnou pravdu, ze MY Evropane se klepeme, aby rakosnik neprisel a nesnedl veceri, ale uz nevidime, ze u nas roky bydli ;-)
Rozhodne se nepovazuji za AGITATORA cinskych vyrobku - tak dobre me neplati, jelikoz maji zatim hodne spatnou povest a jsou dost nekvalitne zpracovane. Spis se snazim byt realista ......
Jeste k tomu co psal Dasty o korejcich - je to zabomysi valka, nebudu to s tebou resit - to by bylo na dlouho a jsou tu od toho jina fora, ale napr. Getz tusim loni vyhral v Nemecku ve spolehlivosti vozu do tri let...... mimoto uz mame v rodine pate auto hyundai za sebou a az na par drobnosti je to OK. Pripada mi to, ze bud mas pri koupi kliku a nebo smulu..... vyrobci to patlaj vsude stejne.
Proto si take myslim, ze za par let tu Cinane budou znami v mezi auty - to je zivot! (Mimochodem, co vidis na sve mysi u pocitace, kdyz ji otocis ? - neni tam nahodou MADE IN C.... ;-) - a nerikej mi, ze by z toho davy zvracely .......)
V podstate souhlas, nikdo netvrdí, ze nás cínská auta zítra preválcují, a v nekterých oblastech se Cínané jeste musí hodne ucit. Presto - na základe kontaktu s lidmi, kterí s císnkým automobilovým prumyslem mají co do cinení, si myslím, ze nekterá prekvapení nebudou pro nás príjemná.
Jak jistě víš, já nemám nic proti dobrým čínským autům a bude zajímavé počkat, až budou dobrá, teď ale ještě nejsou. Tedy: 1. ok ale 1a. nese si za to nasledky 1b. musí to splňovat normy jako emise atd. 3. bohužel souhlas 4. nechal bych se překvapit 5. taky bych se nachal překvapit 6. opět bych se nachal překvapit >:D
Typický výraz ceské/evropské malosti u Dasty (my tady proste to SVINSTVO NECHCEM). 1. At si kazdý kupuje co che. 2. My (Evropané) také v Cíne chceme prodávat a prodáváme. 3. Takovíy, co zásadne odmítají cínské výrobky, je casto kupují aniz by o tom vedeli. 4. Landwind a crash - Landwind je model na bázi staré Frontery resp. Isuzu. Pokud nekdo sleduje cínský automobilový prumysl, tak ví, ze Landwind není typickým predstavitelem budoucnosti tamního automobilového prumyslu. Budoucí nové cínské modely carsh testy budou absolvovat úspesne. 5. Emisní limity - jen behem nekolika posledních mesícu predstavilo nekolik cínských automobilek(Chery, China Brilliance, Geely, Great Wall) nové motory vlastní výroby. Na vývoji techto motoru se podílely renomované evropské engineeringové firmy jako AVL List (Rakousko), FEV (Nemecko), Ricardo (Velká Británie). 6. Shrnutí: Vetsina cínských modelu dnes jeste není konkurenceschopná na nárocnejsích trzích. Ale Cínani se rychle ucí a výsledky uvidíme v blízké budoucnosti.
1. Bezpečnost - co aféra s Landwindem? Kdo si sám sebe váží, koupí radši Korea SUV, který je celkově o dost lepší, a v akci ani ne o moc dražší. 2. Emisní limity - myslím, že kvůli emisím se v Evropě nesmí prodávat avizovaná čínská auta za 100 000 Kč a za 3. Ne každý si auto kupuje jako MP3 přehrávač. ;-)
Nevím jaké zkušenosti jsi měl Ty se Škodovkami, důležité je co ukazují statistiky poruchovosti a ty jsou ke Škodovce určitě vstřícnější než ke korejcům. A co se týče čínkých aut, tak auto není gauč. Musí mít zkrátka nějaké parametry: emisní, bezpečnostní apod. A když je nesplňuje je jedině správné, že je nepustí na evropský trh. Kromě toho číňani jsou kopíráci, co kopírujou patentované prvky a nebo rovnou celé výrobky, jak se o tom mohlo přesvědčit i mnoho českých výrobců (viz. nedávná aféra jistého českého výrobce elektryckých čtyřkolek). Takže tvá agitace čínského automobilového průmyslu není na místě. My tady prostě to SVINSTVO NECHCEM :no:
Zdravim Vas, neni tomu tak davno, co zde na auto.cz proletly prvni informace o vozech z Ciny. Reakce byly veskrze negativni, coz me privedlo na myslenku take o tom neco napsat.
Ceho se vlatne ctenari boji? Boji se toho, ze auta nebudou bezpecna? - ci snad, ze nebudou plnie emisni limity? - nebo ze budou nekvalitni a poruchova?
To jsou vsechno zbytecne obavy! To , co se deje ve svete motorek (mam na mysli cinske vyrobky) tak totez se pravdepodobne bude dit i na poli automobilovem.
Myslim, ze je to spotrebni vec a nevidim prazadny duvod si cinske auto nekoupit. Staci, aby vyrobek oslovil masy a mel dobre servisni zazemi. (a pokud si toto auto nekdo nebude chtit koupit, tak si ho nekoupi - je to jeho moznost volby - je to jako s korejskymi vozy - vzdy jsem na nich jezdil a zase se k nim vratim, protoze zkusenost s Fabii a skodou MB me bohate stacila) :-|
Čínská auta >:D. Chtěl sem sice napsat co by spořivý čecháček nekoupil, ale při pohledu na motory ... šestiválce, osmiválce, anti USA melouni pls ozvete se ... i když ten s 1.6 by mohl mít šanci na prodej, kdyby ovšem 1. Stál pod 180.000 Kč (což je ale reálné), 2. Splňoval euro 4 (no comment >:D) a za 3. by nesměl mít za sebou aféru s bezpečností jako Landwind. Jinak zatím IMHO čínská auta :no:.
Tak jsem na to kouknul ještě jednou - a musím říci BRAVO Fiesta ST! :-) Nevím, jak si ty představuješ ideální hot hatch, ale věty testérů jsou více než výmluvné, dovolím si citovat - "...pokaždé, když proletím zatáčkou, sešlápnu plynový pedál, podřadím na trojku a nechám otáčky vystoupat nad 5500, probleskne mi hlavou - skvělé, ale Fiesta ST to není"..."Fiesta ST bude na Polo GTI ztrácet na dálnici...avšak celkem s přehledem natře malému GTI jízdně." "Nekompromisní hatchback, s upovídanými řízením, komunikativními brzdami a sebejistým, avšak hodně tuhým podvozkem nenajdete u Volkswagenu, něco takového nabízí pouze Ford" - jo, přesně něco takového je totiž správný hot hatch... :-):yes: Ale už Tě nebudu trápit, takže malými písmeny napíší bravo polo gti - 150 koní v těchto malých autech je totiž sen... :yes:
To male zelene a ten mensi cerny sedan jsou designove celkem zdarile. A predevsim predek mensiho cerneho sedanu je opravdu na urovni prekovnavajici bezny asijsky prumer. Designove dela cina autosalon od autosalonu milove kroky vpred...
Ten černej sedan je Lexusoedes a trochu Phaeton, a ten modrej hatch je zjednodušenej Getz - asi aby se ušetřilo, tak má plchový výlisky složitosti asi jako Dacia Logan, světla vzadu v duchu AUDI,...jedna čínská značka má taky hustý logo, takovou karikaturu loga Škoda Auto.
suhlas. a nech mi nikto nehovori, ze to cervene v predu, ten "emblem" je vlajka. ved to pripomina vecicku, co chlapci nemaju...asi to ma vyjadrovat uroven tych zltackovych "autovyrobcov".
Vzkaz pro soudruhy z čínské lidové republiky: odvezte si ten váš ksindl domů, my tady v Evropě o ty vaše okoírovaný popelnice vážně nestojíme. Máme tu už dost vašich žrádelen a hadráren. Tohle tu vážně nechceme :-!:-!8-s Takže děkujeme, vypadněte! 8-s
Čti, čti, čti. Jo, čti test POLO GTI. Nutně. Podle mého aspiruje na jeden z nejlepších letošních testů. :yes: Je tam všechno, srdce, duše, oheň a žár technika i jízda. Je tam i srovnávačka v Fiestou ST... kde jinde ti tohle napíšou na takové úrovni, že toužíš po stejný klávesnici, kde jinde můžeš závěrům testu věřit.... Tady, jen tady se poučíš. Tak čti o filosofii při výrobě auta, o jeho duši... o tichém potlesku POLU... Povstaň a zvedni palec testu i autu. BRAVO TEST :yes: BRAVO POLO :yes: