Novinky
0
Přejít do diskuze
Jo byla takhle barevná, už jsem na ní koukal. má jíná kola a je trošku kulatější, taková faceliftnutá M1.
...jo a bylo červené s okrovýma nebo oranžovýma čásma, nee? To jsem měl taky - ale nebyla to přesně eM jednička...
no, ja myslim, ze je jenom dobre, ze u nas neni imprez jako bavoraku. drzi si takovou tu svou exkluzivitu 😄 navic je to neni auto pro kazdeho...
nemyslel jsem to nijak zle 😉
nemyslel jsem to nijak zle 😉
podepište petici proti silničnímu zákonu www.chcetezmenu.cz/petice a čtěte www.chcetezmenu.cz a www.stalose.cz
myslim, ze je jenom dobre, ze se u nas tolik imprez rocne neproda...a kdyz si u te diskuze, krasna auta si zaslouzi obsahlou diskuzi 😉
Jen tak z recese přihodím příspěvek č.100 s tím,že s ohledem na to,že těch aut se tu ročně možná ani 100ks neprodá,tak je diskuse dlouhá,zajímavá a podnětná. :-!
Ještě před revolucí jsem jako kluk dostal BMW na dálkové ovládání. Nikdy jsem později takové neviděl a myslel jsem si, že to byla jen fantazie výrobce hraček. Dnes jsem to ale poznal, je to do detailu propracovaná M1! Budu se muset podívat, jestli ji ještě najdu. Díky za info.
😄 :yes: jo. PS: Dal jsem na tvou radu: zkoušel jsem to nohou až na to nebe, ale ruplo mě v kloubu a nemůžu ji vrátit dole...Takže souhlas že na zemi to stále ještě stojí zato... >😒] >😒] 😉 :yes:
>😁 ...vazne nie. Neviem ci by sa az k nemu list od kohokolvek z nas dostal. Asi by nam odpovedala skor nejaka Michiko..... Poznas to: "Konichiva....dakujeme za vas list....a podnetne pripomienky...a verime, ze nam zachovate priazen........ V prilohe vam zasielame katalog na Subaru Stella,....... a fotografiu p. Zapatinasa [odkaz] " Ja som to prihodil len tak, aby pokracovalo vlakno 😉 😄
>😁 ....keby som si mohol s niekym s tychto ludi tykat...tak by som chcel s Bangle-om....alebo nie! Pretoze povedat "Prepacte, mylil som sa ja" je krajsie ako povedat "Prepac...." Ono je to ale v ANJ asi aj tak jedno, ze?! 😉
Marko ví přesně, jak jsem to myslel... a že tebe překvapuje, že si Marko tyká se Zapatou? Mě ne 😉
Marko, ty si teda frajer, GTI to asi myslel ako fór a ty si to zobral vážne. U Teba teda môže platiť to ošúchané: Zázraky ne počkanie a nemožné do troch dní. :-! :yes:
Pravděpodobně měla být tahle Impreza designerským originálem. Ale tohle Japoncům nežerem. Na Saab 9x se nezapomíná :no: :no: :no: :-!
Starší NSX..který? Jaký čas měl na Nordschleife Skyline GT-R V-spec II Nür (2.6l TwinTurbo, 1560kg), který byl vyladěn právě tady? Protože NSX Type-R (2.3l NA, 1244kg) měl čas 8.09...
Takže prdi, mějte se tu krásně, všem přeju krásný víkend a pohodičku za volantem a v pondělí hážu info, jaká byla Honda Legend! Takže "za volantem stááááále kupředůůůůů, někde v dááááli, je nááááš cíl. Jenom pevnéééé nervy zdolajíííí, nebezpečíííí tisíc mil"!! 😉 😄 >😁
Když se odprostím od té trojice, kde si myslím, že NSX by natrhla všechny zmíněné, tak STI a EVO jsou soupeři. A na okreskách resp. na polních, lesních cestách a na všech dalších silnicích se špatným povrchem... nemusím pokračovat, že ne? 😉
No s tou natrhlou * jsem to myslel třeba na nordschleife. Jak Supru, tak i starší NSX s původním Nissanem GT-R dostanu. Snad leda na rovince bude Honda rychlejší, ymho měla i vyšší maximálku. Nissan myslím měl lepší podvozek. Byl to takovej samuraj se sakra vostrým mečem.. 😉 Apropos STi a EVO IX pro něj nejsou soupeři. Ani pro novej ani pro ten původní. :-!
Platí 😉 Lexus: zvedá se mi z tohodle supersportu žaludek. GT-R: bude žrát ke snídaní Eva a STIčka jako R34, když ořišel na trh. NSX: imho nejlepší a zatím jediná japonská věc, která se blíží naplnění pojmu supersport. Nahoře jste jsi s Jacobsem povídali o "natrhnutí" zadku.. Definuj lokaci, Pierro 😄 Na okruhu nemá Supra šanci, je moc těžká. GT-R má sílu a sakra dobrý podvozek, ale NSX je prostě vychytanější. Byl by první. Hlavně Type-S nebo Type-R. :yes: 😉
Povíme si to brácho na dlouhym táhlym 😉 Jinak ti přeju taky příjemný víkend. Apropos zítra sedlám nového Legenda, tak příští týden se podělím o zážitky. 😉
přeju všem... bude hezky... nasaď antiradar, Ray-bany a protáhni tu svou šunku... někam pěkně vysoko... třeba až do nebe... ale... nezapomeň se vrátit... na Zemi to ještě stále stojí za to. :yes: Tedy, když nemušíš "šlapat chodník". My motoristi tenhle slogan chápem přece po svým. :yes:
No, mně Lexus do tohodle segmentu nejde vůbec... Zůstal bych i luxusních sedanů a sem tam nějaké to cabrio. K GT-R a NSX se nebudu vyjadřovat, protože toho moc vidět není... NSX mě ale oslovilo víc 😉
ZZ dík kámo. 😄 Lexus je pěknej ale platí pro něj to co pro hondu. Uhlazenej design a málo charakteru. Ten Nissan zatím u mě vede. 😉
Jestli bude jak na skice, pak hezký auto. Ale ten nissan mi je svým uličnickým zjevem nějak sympatičtější. 😉
Kecko 😉 I s tím původním GT-R anebo Toyotou Suprou Twin Turbo bych ti i s tvojí NSX natrh zadek.... >😒] Ale jinak máš v zásadě pravdu. Ta honda totiž jako supersport nejen jezdila ale i vypadala. 😉
No, v na jap. trhu by mal byt predstaveny na prelome 2007/08. K nam to dorazi tak o rok neskor. Ci bude najlepsi to neviem...ale jediny urcite nie: minimalne pride v rovnakom obdobi nova Honda NSX [odkaz] a na jesen buduceho roka supersortovy Lexus GT500 odvodeny z conceptu LF-A. 😉
Jedinej skutecnej supersport ze zeme vychazejiciho slunce byla je a zatim porad bude NSX!!! Tak bacha 😉
Marko díky. To je už asi třetí varianta co jsem viděl, zatím ale ta nejhezčí. Myslím že tohle auto bude fenomén. Nejlepší (a asi jedinej skutečnej) supersport z Japonska. Jsem zvědav za kolik ho budou prodávat... A kdy se objeví v prodeji.
Ale, aleéééé... tak teď sis zavařil Wolffe 😄 Za trest musíš objet jazykem zadní nárazník u Golfu... i s vejfukem.
Kubo, pana Bangla sem prosím opravdu netahej. Ten zkurvil téměř vše nač šáhnul. Měl se raději zabývat užitným designem jak auty a udělal by světu rozhodně větší službu. A tenhle bláznivej Řek jakbysmet. Já chci auta která jsou krásná a ne paskvily u kterých musím řešit co je na nich nejošklivější.... :-!
Dělal snad i 147... a na tribece je to znát... mně osobně se na fotkách tribeca líbí, a ten předek je o.k. no Banglovi se taky smáli... jo, udělal pár chyb, ale celkově je posunul o tři generace... tak o dvě... a jaká je teď z toho vymazlená X5 😄)) a Fiat Coupé je moderní ještě po 15-ti letech...
Jsem přesvědčen, že Tribeca je velmi v Japonsku ceněná. Jistě... tamní estetika je trochu v jiné dimenzi než naše...
..ale vlastne.... napada ma...mozno je na spravnom mieste. Mozno iba my cakame od Subaru nieco, co je ovplyvnene EU pohladom na vec...a vytvara to idealisticke ocakavania. Ale Subaru je jap. firma so zavazkami predovsetkym k jap. zakaznikom. A oni to zrejme vidia inak....mozno sa im to paci, tak ako to je (ved japonci maju v bizarnostiach zalubenie). Mozno je tam Zapatinas prave preto na spravnom mieste... 😉
Dlužno dodat, že při jejich průměrných vzrůstech se v Impreze cítí asi jako evropskej bejk v A8 😄 Takže tahle kompaktní třída... to je přesně velikost na naše zadky...
Hmmm...mne by stacilo, keby si zalozil vlastne studio. 😉 Potom by sa jeho vytvori dali vcelku ignorovat... Btw. predtym ako nastupil K Subaru navrhoval pre AR. Jeho pracou je AR 145 / 146 - ci je IMHO dost bizarne auto (aspon ja som tej dvojici nikdy na chut neprisiel): Zapatinas na mna posobi ako taky ten snazivy ziacik. Perfektne sa uci, snazi sa...ale holt talent a cit tam chybaju. Ten vysledok je potom taky "krcovity"... 😒
Dík za odkazy, ať na subaru či M1. :yes:
Dokonce i nejmenovaný ortodoxní zastánce největšího evropského výrobce se pustili do kvalitnějších poznámek. 😄
Dokonce i nejmenovaný ortodoxní zastánce největšího evropského výrobce se pustili do kvalitnějších poznámek. 😄
>😒] Pozdravy vyřídím... Napíšu mu to česky... až mu to budou překládat... v jeho zájmu sílu některých slov překladatel oslabí >😁 :yes:
Andreas Zapatinas, Subaru Advanced Design, Fuji Heavy Industries Ltd., Subaru Bldg., 7-2, Nishi-shinjuku 1-chome, Shinjuku-ku, Tokyo, Japan (...ze ho zdravim, a ze mu odkazujem to iste co Ty 😉 )
Pretoze hatchbacky su v EU charaktaristicky typ karoserie pre kompaktne auta (dost pre to spravil prvy VW Golf)...vsetko ostatne sa casom posunulo do pozicie odvodenych karosarskych verzii. V Jap. to je inak...oni nikdy v kompaktnej triede skutocny hatchback neprijali. To sa na jap. trhu prakticky neda predat. U nich je zakladnou karosarskou verziou kompaktneho auta prave sedan. 😉
Dal jsem si panáka skotský 😉 a držím subaru palec... protože to nebude mít jednoduché. Nechal bohužel Imprezu neskutečně zestárnout, tak teď bude muset vlastně přeskočit takřka ob generaci. Ale cejtím v kostech, že to hoděj někam do stylového sportovního přidrzlého kotce... žádná čivava... což by mohlo bejt fajn. 😉
Ten predok sa mal podla Zapatinasa (sefdesigner Subaru) stat charakteristickym znakom vsetkych novych Subaru. Platilo to tak este pred rokom...neviem ci na tom este trva.... ;-\ 😉
:yes: 😉 jj no něco na tom bude že sou hatche prodávanější než sedany za stejnou cenu. Respektuji, že hatch je lepe přijímaný, ale nevím proč tomu tak je? 😐
Ani ja..Skor naopak...dost sa divim, ze Subaru uz hatch nema dlhsie. Ona totiz verzia sedan v nizsej strednej triede ma v EU taky "ludovejsi" charakter. Hatch je (aspon v EU) lepsie prijmany a je aj standardnejsi... 😉
No... držme Subaru palce. Hatchback z Imprezy je rozhodně logičtější, než SUV ze Stelly (Tribeca). Osobně bych tuhle mutaci přivítal. Ten Imprezní minisedan je sice dobrej na závodní trati, ale na parkovišti před Delvitou moc bodů nenasbírá... Marko nahoře uveřejnil možnou podobu... no... těžko soudit... ale na raketu příštího tisíciletí to zatím nevypadá... Pozor na tribecosní předek... to by byla konečná. Ale co je důležité... Subaru, resp. Impreze bych toho hothatche z hatchbacku prostě věřil... Na druhou stranu je jasné, ža udělat drzka drzků, BMW1, umí opravdu jen BMW... a severskou perlu, krásku dlouhejch polárních nocí, tu umí zas jen VOLVO. Můj předběžnej verdikt - konečně auto od Subaru.
Neviem nakolko to je aktualne....ten cumak...male Subaru R2 po facelifte to uz nema...tak mozno od toho upustia... 😄 😉
😉 ...aj ja dufam skor v to co som sem dal ja...ale bojim sa reality v podobe blizsej tej bielej obludke ;-\
Marko ty seš ďábel! >😁 kde ty na ty auta chodíš??? No jestli bude jako na obrázcích od tebe bude to zajímavé auto. Jestli to bude jako ta bílá obluda z fota nad článkem tak potěš *.... ;-\
Ze je moznost volby vyborna vec, v tejto casti sveta vie snad uz kazdy :yes: Dufam ze sa impreza podari 😉
Důvod, proč dnes na trhu není emková verze jedničky, je třeba hledat na přelomu 70./80.let, kdy BMW postavilo supersport (jediné BMW s motorem uprostřed!) právě s tímto názvem - M1... 😉
Klasici všech diskuzí, pozor! 😄 Impreza WRX STi hatch. Já osobně proti tomu nic nemám. Ale divil sem se, jak ji přispívající zde přijali. To jste mě překvapili. Že by ste pochopili že img je jedna věc a trh druhá? >😁 Jinak Subaru :yes: obě verze by mohly být alternativou (záměrně neříkám konkurencí) BMW3/ooooA3. A to je good.
😄 ...doktora zo mna este nikto neurobil 😄 (..ja uz som tu ale vyfasoval oznaceni >😁 ): Tak Impreza pride najskor ako HB do Zenevy a potom, koncom roka, v Tokyu ako klasicky sedan. Mozna podoba tu: [odkaz]
Těším se,těším...STI jako třídvéřáček...hmmm :-! . Hlavně ať zůstane jako sedan, ale možnost volby je výborná věc! :yes:
.. no ja neviem ;-\ uvidime mozno to bude nakoniec pekne .... ale hot hac ... STI .. hm to asi BMW bude muset tu M1 vyrobyt ...... to by bolo prkne ..taky tesr impreza kratka sti ... bmw m1 .. audi rs3 ... ford focuscosworth .... evo kratke .... hehe he he heeeee >😁 >😒] >😒] >😒] :yes:
Tak jestli bude i STI v hatchbacku,tak potěš koště.Slovní spojení hot hatch dostane krapítek jinej rozměr.Hlavně at jim ten design moc neulítne.