Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Toyota Avensis 2.0 D-4D (93 kW): první jízdní dojmy

42 komentářů

>😁 >😁 >😁
...se červenám 😉 😄 :yes:
Jdeš pozdě.. už jsem to dávno zveřejnil pod Subaru >😁 >😒] 😉
Když si vezmu za kolik se to bude prodávat, nemůžu nedat palec :yes:
Nemyslim si, ze drobny zivnostnik, ktery o vikendu jezdi s autem na chatu bude chtit za 300k jeste dbat prilis na styl...beru to jako ucelove vozidlo. Osobne nepatrim do sorty jeho klientu. 😉
popravdě vůbec jsem netušil co je to "50 od GTI", včera jsem to našel a ...žasl 😉 :yes: . Smekám až k zemi... 😉 :yes: :yes:
když chci užitnost nade vše, vlezu do Tranzitu... Kdysi bývalo zvykem, že kombík mohl i dobře vypadat... Popravdě - nemám slov... V té bílé... úplně vidím jak z toho vylézá Hanzlík s nosítkama...
Uzitnost nade vse... 😉 co chces za ty penize...prostor stredniho MPV za cenu evropskeho supermini... 😄
Tvůj čas je pouhopouhé prozatím, můj čas........... >😒] 😉
[odkaz]
[odkaz] [odkaz]
a délku pobytu pokáždé o něco prodloužit...za rok, dva by to bylo supr... >😁 😉
ty by jsi mel vazne tu dovolenou podnikat casteji...vracis se jak vymeneny >😁
Mrknu se...
GTI
😄 Jakube... krásná výzva... no... já myslím, že když tu budeš s námi na diskuzi déle (a pokud to tu přežiješ 😉 ) postupně se vše dočteš... Pokud tu píši... dělám to jako ty, jako každý, vycházím ze svého života (pár hor už jsem slezl... i do pár údolí se svezl) z osobních zkušeností, ze setkání s odborníky... a tak... včetně četby auto.cz... a to jak textů redakčních, tak textů diskuzních. Hlavně... hlavně jsem usiloval celý život o to, abych se orientoval v prostředí, v němž se nácházím. Zde jsem zcela dobrovolně... o to více usiluji o tu "správnou orientaci"... Tak jo... O přepážkách prosím teď klid... nedávno tu skončily poměrně masívní manévry 😄 ... tak nechme kovboje N1 zaletovat díry v přepážkách... a zadrátovat oka potrhaných sítí... 😉 :yes: P.S. Na přelomu roku tu byl článek - 50 příspěvků GTI, tam se dočteš o mých postojích poměrně dost...
GTI
😄 :yes:
škoda že mu nedali samosvor...pak by to byl dokonalý stroj... :yes:
Nejsem na diskuzi dlouho, ale myslím, že by bylo dobré k názoru dopsat, jak jsi k němu došel, v diskuzi o autech tedy v čem jsi jezdil, jak dlouho, jaké trasy... Formuluješ své názory někdy až konfrontačně...i když je většinou zábava je číst... zajímalo by mně ale odkud pramení... viz víra v benzín, německé stroje, design VW, odpor k přepážkám...
benzín na okresky, na dálnice naftu...tak zní jasná definice... >😁
Bral bych ho hned, tedy toho Jaguára XKR, jenže jaksi bohužel nepatřím do té specifické skupiny zákazníků, no tak holt zas nic no, no co se dá dělat. Jo a bral bych coupe, neb nesjem žádný exhibicionista. Tož tak.
GTI
>😁 >😁
Cucim jako blazen 8-s Ta dovolena ti teda prospela >😁 >😁
jj, vypadáto, že se Korejci s definitivní platností aučili dělat auta! Exteriér i interiér jsou konečně (na pohled) ucházející, nabízené motory uspokojující. Jak říkám, zajímavá nabídka v nižší střední :yes:
Celkem povedené auto..doufám že konečně bude trochu nadprůměrné...
mít subaru jakýkoliv diesel tak jsou prodeje jinde...ale však se dočkáme...
[odkaz]
Vim, ze to je off topic ale stejnak:
Jistě... Mě k té argumentaci o rozdílné "termonukleární reakci" nafty a benzínu dovedla včerejší diskuze o tom havarovaném Lambu... a napadlo mě, že jsem nikdy nikde tenhle aspekt bezpečnosti nikde nezazanamenal...
výběr mezi naftou a benzínem bych spíš bral z ekonomického hlediska, než z toho tragického, kde benzín vybuchuje, jako v amerických filmech, s náznakem termonukleární reakce 😄 já osobně bych šel do nafty - krouťák a spotřeba, ale to pouze v případě, že bych najezdil za rok tolik kilometrů, aby se mi ten dražší motor vyplatil. S tím, že soukromým autem najezdím 15 tisíc za rok, tak je pro mě výhodnější benzín. Ale služebák na našem oddělení je Octavia II, TDI 103kW a to je jiné svezení. Dovedu si tuhle Toyotu docela dobře představit v nějaké firmě, kde se za rok najezdí 60 tisíc km.
snad >😒]
Jo, to jsou věci... musíme pochválit TTT za tah na evropskou branku s kanystrem plným nafty. Nafta je králem silnic. Jo? No... podívej... tohle ti bude vždycky tvrdit hlavně naftovej kovboj. Ty buď rozvážnej. protožem pokud seš jemná, citlivá duše... co nenosí kopyta s podseklejma podpatkama... nemusela by se ti nafta zamlouvat. Popravdě, bbenzín je stále králem silnic... Samet benzínu je naftou nedostižený... Ovšem... je tu jedna výhoda nafty... až to někde otočíš na záda... a nemusí to bejt ausgerechnet Lambo... možná ti nafta nebafne tak jako by ti bafnul benzín... tak teď se rozhodni. Hochu, nafta nebo benzín... to není jako se rozhodovat mezi blondýnou a černovláskou... když na to příde... tam dobrý řešení vlastně neexistuje, zatopí ti každá... auťák... tam to chce bejt ovšem hodně rozvážnej... přeci jen... ber do úvahy i to, jakej budeš za 20 let... nebo ty se snad domníváš, že budeš auta točit jako ty blondýny? P.S. BRAVO TTT (za ty motory) :yes:
ale s outbackem zahýbá...snad
127 kW to neni ziadny zazrak ... ;-\
Tribeca je poriadny kus auta ;-\ 😉
jo zapomel jsem 6 valcu a 2.0L boxer
Subaru bude mit 2.0L diesel flat (boxer)127kW ( kroutak neznam)
Souhlas. Ještě bych přidal Legacy, Outback a Forester
to jo...vše se mnění,subaru taky. Ale jako subprémiová značka...je to trochu ostuda, že nemá diesel (vím,tradice,vůně benzínu,bla bla,sport ; ale když už dělá SUV,měla by mít nějaký diesel jako alternativu (u nás v EU čti: jako jediný motor, co se do SUV dává)
Mít Subaru tenhle diesel v nabídce.. prodeje by asi byly někde jinde, že..
to jsou dealerovo první jízdní dojmy >😁
jak tak čtu tu výbavu naftového 180k (sportovní volant s kovovými částmi,ozdobná nit...) už se těším na naftu od Subaru >😒] (ne, neberte mě vážně...i když...chudáček tribeca pláče 😒 )
jedna veta o tom, ze subjektivne neni velky rozdil oproti 2.2. Tak nevim proc clanek nazyvate prvni jizdni dojmy, kdyz jde z 99% o informace okopirovane z prospektu a ceniku dealera