Novinky
0
Je to dobre a je aj vykonne ale stratime naš tuning a zvuk benzinoveho motoru
Přejít do diskuze
No, ja zas nepotrebuju, aby sousedi vedeli, ze vubec neco griluju.... a zvuk trolejbusu mi prijde strasne cool 😁
Ahoj všetci,
je to paradna masina! len ta cena - ale budem sa lepsie ucit >😁
Len tak pre zaujimavosť, kolko vychádza nabitie tohto auta? myslím, ak zoberieme do úvahy, že 1KWh stojí 5 Sk..
na jendom webe bolo pisane
I’ll tell you what you get, an absolutely stunning looking battery powered, electric sports car capable of hitting 60 miles per hour in under four seconds, a top speed of over 130 mph and a fuel efficiency of 1 to 2 cents (less then 1 UK penny) per mile.
ale zaujimalo by ma, kolko to vychádza na naše..
dík moc
velmi drzim palce tomuto nadhernemu autku!!
snad sa mi niekedy podari povozit >😁
bye
PeeT
je to paradna masina! len ta cena - ale budem sa lepsie ucit >😁
Len tak pre zaujimavosť, kolko vychádza nabitie tohto auta? myslím, ak zoberieme do úvahy, že 1KWh stojí 5 Sk..
na jendom webe bolo pisane
I’ll tell you what you get, an absolutely stunning looking battery powered, electric sports car capable of hitting 60 miles per hour in under four seconds, a top speed of over 130 mph and a fuel efficiency of 1 to 2 cents (less then 1 UK penny) per mile.
ale zaujimalo by ma, kolko to vychádza na naše..
dík moc
velmi drzim palce tomuto nadhernemu autku!!
snad sa mi niekedy podari povozit >😁
bye
PeeT
Primo na webu firmy Tesla pisou 135mpg a 120Wh/km..
Pro prepocet se pouziva 37kWh energie v 1US gallonu (3.8l) benzinu..
Neni to nejlepsi srovnani existuji take well-to-wheel nebo plug-to-wheel srovnani v BTU ci joulech kde se berou efektivity vyroby a prenosu el. energie oproti fosilu. Ten pomer je asi 2:1 lepsi z hlediska efektivity pro elektromobil a 3:1 a lepe z hlediska emisi na jeden km. To potvrzuji i jejich vypocty na webu nebo u nas na strankach Ceskych elektrmobilistu..
Ovsem dokud bude benzin v podstate zadarmo jako dosud tak toto lidi moc nezajima, i bezny osobak se da prestavet na elektro provoz a porad bude cenove provoz vyhodnejsi. Samozrejme vhodnejsi je mit vlastni aerodynamickou platformu jako Loremo apod. Davat elektriku do 1tuny srotu soucasne produkce neni idealni..
Pro prepocet se pouziva 37kWh energie v 1US gallonu (3.8l) benzinu..
Neni to nejlepsi srovnani existuji take well-to-wheel nebo plug-to-wheel srovnani v BTU ci joulech kde se berou efektivity vyroby a prenosu el. energie oproti fosilu. Ten pomer je asi 2:1 lepsi z hlediska efektivity pro elektromobil a 3:1 a lepe z hlediska emisi na jeden km. To potvrzuji i jejich vypocty na webu nebo u nas na strankach Ceskych elektrmobilistu..
Ovsem dokud bude benzin v podstate zadarmo jako dosud tak toto lidi moc nezajima, i bezny osobak se da prestavet na elektro provoz a porad bude cenove provoz vyhodnejsi. Samozrejme vhodnejsi je mit vlastni aerodynamickou platformu jako Loremo apod. Davat elektriku do 1tuny srotu soucasne produkce neni idealni..
taky cvičím xx roků, a to moderní šerm...vím, co je krátká a rychlá akce 😉 . Ale kdyby na mě vyběhnul arnold s obouručákem, tak bych zapoměl i jak se jmenuju 😄. Věř mi, že realita je jiná než na tatami
Tedy design takový nijaký, možná by to chtělo někoho najmout...ale před chvílí jsem to viděl zrychlovat neslyšně v televizi a vážně síla. :yes: :yes: :yes:
To nějak moc nechápu. Kde vidíš u Tesla 135mpg? V článku píší, že jde o vozidlo čistě na elektřinu.
No tenhle drobek Tesla si bere 120Wh/km, Loremo asi 60-70Wh/km. S mensima baterkama (dojezd 130-160km) bude Loremo stat mene nez plechovka ala Fabie od Skodovky..
Ohodnoceni designu je relativni - pro nektere je Loremo primo krasne a praktictejsi, ma vetsi kufr. PRavdepodobne bude i verze roadster a "pickup"..
Ohodnoceni designu je relativni - pro nektere je Loremo primo krasne a praktictejsi, ma vetsi kufr. PRavdepodobne bude i verze roadster a "pickup"..
loremo má sice dobré hodnoty ale vzhledově se mi přímo hnusí. Klidně bych obětoval trochu dojezdu za lepší vzhled. Jinak jen tak dál v elektřině vidím budoucnost. vodík je drahý na výrobu. Hybrid se pomalu začne blížit k elektrickému pohonu a později podle mě bude mít jen malý spalovací motor na nouzové dobíjení aku. LIDI V ELEKTRICE JE BUDOUCNOST
Je to dobry pocin, ale 135mpg ~ 57 km/l neni na elektromobil nic moc.
Napr. Loremo Electric bude mit az 300mpg a 1/4 cenu. Proste ten podvozek a kastle od Lotusu je moc tezka a ne moc aerodynamicka, ale chapu, ze to je primarne
Napr. Loremo Electric bude mit az 300mpg a 1/4 cenu. Proste ten podvozek a kastle od Lotusu je moc tezka a ne moc aerodynamicka, ale chapu, ze to je primarne
No tak.. cvičim xx rokov (namiestoxx si daj dvojciferne cislo)Ver tomu ze conan iba maval mečm a nič viac.. To porovnanie nebolo nahodne. Pre zmenu si pozri SAMURAJ - zaitoči (nemylit si s poslednym samurajom a teplym tomom cr...neviem ako sa pise)Ziadne ostentatívne mavanie rev ani tona svalov... nic... nenapadny tichý bojovník.. ziadne salta lietanie.. nic.. ziadne mavanie mečom ako veterný mlyn.. nie.. iba jeden pohyb. mozno dva. kratky tichy a smrtelný. triumf techniky boja... a to iste mam rad u aut. ucinnost.. a ucinnost nie je o tom revať smrdieť a dymť..
Viděli jste údaje Audi R-Zéra??? Vím, že jsou to jen "počítačová čísla", ale stejně je to trochu jinde...jinak bez zvuku se tomu nedá říkat supersport!!! ;-\
Ano náhodou. Conanovi se dostalo učení východních mistrů - a, Conan nikdy neprohrává....doporučuji tento kultovní film znovu vidět 😉
v tichu nevidim problém. Klasický sportiak (ako bonus vytuneny) je ako barar conan(ci ako sa to volal). Vstupi do arény proti nenapadnemu a TICHEMU bojovnikovy.(napríklad samurajovy) Conan reve jak tur ukazuje svaly vsetko okolo seba nicí .. ide s neho strach.. Zenam v hladisku padaju rodidlá az na zem chlapi mu ticho zavidia jeho svaly a HUKOT....sAMURAJA SI NIK NEVSIMA.. STOJí BEZ POHYBU , BEZ SLOVA....Conan sa rozhone zautočit. Zareve jak slon s odtrhnutým gulamy a vrhne sa dopredu.. Zrazu ticho.. hrobove tico... conanova hlava pada oddelena od tela na zem.. samuraj nevydal ani hlasok.. jeho jediný dokonalý pohyb s dokonalou katanou nastolil znovu pokoj a ticho. Obradný sek ktorým odfkne krv s čepele a odchadza. potichu bez slova bez HLUKU.. technika boja (jazdy) nie je totiz o tom ako kkto hulaka ale o tom ako je jeho boj(jazda) učinny(a)
Hluk je len nutne zlo. Nikto hluk pri aute nevymyslel. To zatial nechapu decka okolo tunningu. Kedysi po nastaveni motora vzhladom na co najvyssi vykon, vydaval motor vyssi hluk. Blazni to rychlo "pochopili" a do kolesa z bicykla si vopchali kus umelej hmoty z kelimku a rapcalo im to (a spomalovalo). Potom vyrastli a ked mali peniaze, vznikol novy architektonicky smer "podnikatelske baroko". Vsetci viete, o com hovorim, napodobovanie 300-rocnych konstrukcii, cimsi, co nie je konstrukciou, ale atrapou, kymsi, kto mal skor peniaze, ako vkus a rozum. Skutocne najlepsie auto je auto co najmensie zvonku, najvacsie zvnutra, mozno vie aj plavat, urcite je terenne, sedi na ceste vzdy, nic nezerie, ide rychlo a nerobi ziadne smrady a HLUK! Ale pride "tunner" a da mu do kolesa ten povestny "rapkacik" (ked nemoze vymenit aspon vyfuk)...
Ja mam asi tiez tunning - SDI :yes:
Ja mam asi tiez tunning - SDI :yes:
Nevim...najdu plus, velkej plus--->obrovkej zátah od 0ot/min, to nám žádnej jinej motor nenabídne... Ale jinak??? Děs a hrůza! Představ si to, dojde Ti benzin, zastavíš na pumpě a za pět minut odjíždíš(ikdyž dneska pěkně chudší ;-\ ). Ale když ti dojde šťáva? Jak dlouho to nabíjíš? Myslim, že tenhle problém radši budu řešit jenom u mobilu nebo notebooku. U auta mě zatim nic nepřesvědčilo proti absolutoriu pro spalovací motory. Spíš mě zajímaj hybridy...ale do čeho to dneska cpou??? Prius :no::no: :no: , Civic sedan :no: :no:, Lex GS :no: ....proč nás chtěj od týhle pokrokový technologie odlákat tím, že to cpou do aut, co vypadaj jak pouťový atrakce??? Dík kámo, zatim nechci....VIVA NATURAL VIVA DIESEL!!!
innterier si mozna videl ve fieste ale pochazi puvodne z Lotus Elise stejne jako cely hlinikovy ram...... proste a jednoduse Elise, Exige, 340R, circuitcar,Europa, Speedster, Tesla co bude dal😁 vždy to zatim stalo za to >😒]
Jistě, souhlas a tuhle odpověď jsem očekával 😉 - já tu analogii použil proto, že v horním příspěvku jsi mluvil o tom, že musíš vydělat peníze na leasing, pojišťovnu atd. - chtěl jsem to trošku zrelativizovat... 😉 Pochopitelně tam vstupují další faktory, které Tvé rozhodování ovlivňují - jako je právě míra averze k riziku spojenému se situací být zadlužen atd... Toť vše pro tuto chvíli, nestíhám... 😉 Takže přeji všem pěkný víkend! :yes: 😄
První auto jsem si koupil v Tuzexu za bony. Byl to Matchbox :yes: To opravdický jsem si koupil na spotřebitelský úvěr = nepotřeboval jsem ani korunu na nějakou akontaci. Nejsem rentiér, ani mi auto rodiče nekoupili. A dál aplikuji "ciellovu spirálu" :yes:
Jo a dodatek pro 2.7 RS: za soucasnou spotrebu si priplaci kazdy, at si to uvedomuje, nebo ne. Kdyz dneska koupis fotak s 8 MPX za 10k, priplacis si za to, ze ho muzes mi uz dnes, protoze dobre vis, ze kdybys rok pockal, mohls mit 8 MPX za 7. Stejne je to se vsim, i s auty a kdyby si clovek, at uz ty nebo ja, nebyl ochotny priplatit za soucasnou spotrebu, porad by jen setril a nikdy nic nemohl koupit.
Ta analogie nesedi, coz bych pricital tomu, ze si nerozumime. Nejde o usetrenych 50k (ty jsem pouzil jen proto, ze diky tomu usetreni se 3 roky splaceni nerovnaji 3 rokum sporeni), ale o fakt, ze dluzis. Takze v te tve situaci bych samozrejme necekal, protoze problemem neni, ze dam o 50 vic, ale ze bych dluzil. Ja proste nikdy televizi, dovolenou ani auto na uver nemel a predpokladam, ze ani mit nebudu. To jsou veci, na ktere musi byt schopen clovek vydelat, aby je mohl vycashovat. /// Dodatek pro ZZ: nejezdim na kole, jen jezdim levnejsim autem, nez jakym bych mohl, kdybych misto penez na drevo ty prachy pouzil jako akontaci na drazsi. Proto taky nejde rict, ze usetris na benzinu a pojistce, protoze to stejne platim. Pro zajimavost, kdy a jak sis koupil svoje prvni auto? A pokud to fakt byla funglovka na lizacku, kdes vzal na akontaci? Ja bych rekl, ze i na tu clovek musi usetrit, ne? (je ale mozny, ze jste tady vsichni krome me rentieri nebo vam auto koupili treba rodice 😉 )
Na ostřejší notu? Myslím, že na tohle téma by to tu bylo pořádně tvrdý 😉 ale nikdo by se s nikým neutkal 😉
V jiném časoprostoru. Jo, čas od času je dobrý se odpoutat od těch autostory a spustit na ostřejší notu... 😉
Jo, nás nedostanou... tady skáču jak veverka od díry k díře (myslím v silnici, prasáku) a tejden jsem nejel přes devadesát. Absťák. Tak jsem vyrazil, no kam jinam - do Německa... dálnice... já byl jak utrženej ze řetezu... Fakt jsem pochopil ty americký kluky v Porschi, co si sem zajedou zajezdit mezi Hamburkem a Mnichovem... No... tak jsem to večer vzal zas přes čáru... (jsme v EU... neměli bychom usilovat o to, abychom měli stejný nejen banány?...) a zase - 90 a vojel jsem kdejakou díru... P.S. Už vím co to chce dělat o sobotách...
>😁 Čeština ja krásný, bohatý jazyk. Tedy když už jsme u těch jazyků... to sem takhle jednou klátil nohama a koukal, jak jedna plavovláska si to trénuje na jahodový zmrzlině. Tak jsem ji řekl... jen tak. - slečno prosím vás, když už máte takovou chuť na... ale stop. tohle je až od 22:00... 😉
Sorry, jestli ten text působil trochu zmateně 😉 - člověk to smolí do jednoho odstavce a vzhledem k tomu, že ví, co má na mysli, zdá se mu jím psané vyjádření jeho myšlenky jasné... No a ono to tak leckdy není, že... >😁
Náhodou vím, ráno jsem přeci tankoval. Bylo to jako vždy - skoro za dva litry 😉 Hele, já jsem myčku na úvěr ještě nebral. Za to vím o jedné, která to má ráda na myčce na lízačku 😉
Sakra chlape, musel jsem to přečíst dvakrát 😉 "Jsi ochoten si za současnou spotřebu i připlatit" :yes: To je přesně ono. Lidé chtějí všechno hned. Jsou netrpěliví. A zejména u věci, jakou je auto, kterou zde považujeme všichni za něco víc, minimálně ho máme jako koníčka. Já osobně si s chutí připlatím za možnost jezdit, než dva a půl roku viset na tyči >😒] Ono by to vlastně nakonec bylo ještě míň než 2,5 roku - neplatíš pojištění, benzín, servis... Fakt by mě zajímalo, jestli v dnešní době nějakej milovník aut spoří jako divej a do tý doby jezdí na kole, než aby zaplatil o pár tisíc víc nějaký fin. instituci...
Jistě, jistě. S tím souhlas. Ještě jsem přemýšlel o tomhle - že je vždycky dobrý, když jako je ti jedno, kolik stojí zrovna benzín... (prosím tě nevíš kolik zrovna stojí 😉 😄 a tedy jako, že člověk má jezdit autem, na který "má", aby jako nebyl hotovej z ceny servisních úkonů, či z toho že za myčku dá u Shell 300... Přesně jak ty nahoře píšeš... třeba na úvěr... ale nemít "přeúvěrovanou" i hlavu... pak je to OK.
😄 Tak, začátek :yes: (hlavně ta část která chválí ZZ) >😒] Pak: "plovák v nádrži bude určovat tvý odpolední nálady" >😁 :yes: To je bomba. Ráno jsem vzal plnou a teď mi je skvěle 😉 Závěr: Trochu tvrdej. Jasně, život je tvrdej, ale ne každej může / chce se dělat pro sebe. Být zaměstnán nebo makat na sebe je někdy velký rozdíl, někdy moc ne a jako vše, i tohle má své plusy a mínusy. A dovolím citovat tebe, že jako v Astonu si můžeš připadat i v Trabantu 😉 :yes: Přeci to není jen o balíku. Takže bych to shrnul: Tím, že jsi balík v balíku, ti ještě, brácho, nezaručuje, že máš šanci 😉
Ono je to trochu složitější, resp. značně individuální... Každý má prostě jiné preference a může hodnotit současnou spotřebu výrazně výše než nejistou spotřebu budoucí (a to z mnoha různých důvodů) - je proto ochoten si za současnou spotřebu i připlatit... To bylo obecně řečeno... A teď zkusím jednu dle mého zajímavou analogii k této situaci, zda financovat úvěrem či ne (týkající se konzistence chování jednotlivce): vezměme si situaci, kdy na auto šetříš (a tím pádem nebudeš muset platit úroky) - a nakonec si to auto koupíš, řekněme za 300 tis... Pokud bys ho koupil dříve na úvěr, vyšlo by Tě s úroky třeba na 350 tis - svým způsobem jsi tedy odložením spotřeby ušetřil 50 tis (odhlížím od různé hodnoty peněz v čase)... A teď tu analogii - v současné chvíli chceš koupit auto a máš na něj připravené hotové peníze... Jenže se nějakou shodou okolností dozvíš (řekněme od jasnozřivého prodejce),že za tři roky budou na Tebou vybrané auto akční slevy ve výši 50 tis... Budeš kvůli těmto slevám čekat další tři roky nebo si to auto koupíš už teď? Jedná se o velice podobnou situaci, kdy odložením své momentální spotřeby do budoucnosti ušetříš 50 tis... Přesto si myslím, že bys to auto koupil teď a na slevu nečekal, na druhou stranu za úvěr bys takové peníze ochoten platit nebyl... 😉 Na závěr dodám, že vůbec netvrdím, co je správné (zda šetřit či žít na dluh) - nic takového neexistuje... Prostě vždy záleží jen na osobních preferencích daného jedince...
Tak jsem nahoře přečetl názory na peníze, na auta a na socky... no... zajímavé je, jak málo lidí má reálnou představu o reálném životě. Výborně to nahoře napsal ZZ... jistě... dnes... se dá žít důstojně i na dluh... jen je potřeba u toho umět počítat. Ale hlavně, hlavně je si potřeba ve vztahu k autům uvědomit, kde je tvoje bariera... rozumíš... pokud chodíš do práce, neděláš zároveň generálního ČEZu a ještě ti tu k tomu vládne lidovláda... nemáš šanci v podstatě nikam daleko dohlédnout. Budeš se v Yarisu neúspěšně přesvědčovat... že Aston je jenom takovej nafouklej budák... rozumíš. Život tě dál nepustí. Oženíš se, budeš mít rodinu a půl roku budeš vydělávat na letní dovolenou... protože Jarmila od vedle z kanceláře ví, co musítě se ženou nutně v létě vidět... a jedeš v tom až do důchodu... auto budeš považovat za luxus... plovák v nádrži bude určovat tvý odpolední nálady... je to na draka. Ale je to tak správně. Možná. Pravda je, že na Západě stále ještě i těmto lidem jejich "běžná" práce zajistí i důstojný život a auto... takže jak na to, abych moh lítat neobtěžkán traumatem prázdný nádrže v dokonalé káře - Jenom tvrdej obchod... udělej se pro sebe a podnikej... Tam nejlíp poznáš co v tobě je. V 99 procentech toho je málo... ostatně, snad se nedomníváš, že do práce chodí lidi z lásky... většinou proto, že ten "samostantej let" prostě nezvládnou. A tak... až jednou... se za sebou ohlídneš... je dobré zažít pocit, žes něco dokázal... žes dokázal bejt tvrdej i chápavej, žes nebyl na lidi ras, žes ovšem netoleroval poklesky... a ... žes tedy taky vydělal i ten potřebnej balík. Pak si můžeš koupit auto, který tě naplní. jinak, brácho, nemáš šanci... to snad víš.
Jooo o. Tys taky poslal věci... A ve dvě ráno!! >😒] >😒] Já chtěl spíš něco k těm co máš ty, ne k předlohám, ale toje jedno..
tak touhle bych se nechal přesvědčit a jezdil jen na kole a s ní (ha, ta věta je mnohoznačná...sem to ale zvíře >😒] >😒] )
Jake? Pokud se bavime o novych autech (a nemyslim tim Seicento v akci), pak uver je bezne do 150k bez rucitele a to na auto za pul mega nestaci. A jak rikam, pokud ti nedela problem splacet leasing, nedelalo by ti problem ani stejnou castku setrit. Starostem zitrka se vyhnout neda, protoze platit proste budes muset (jen "setreni" vymenis za "splaceni"). Otazka, zda bys vubec do prasatka stradal vede na uplne jinou diskusi 😉
podle mě to dělaj dobře ... ber to tak, že pokrokový věci se vždy rozhejbou na tom, že si to kopujou nejdriv bohaty lidi ... a bohaty lidi podle me kdyz maj koupit elektromobil tak chtej zaroven byt porad nejrychlejsi na silnici a ne aby je predjizdela Octavia TDi ... takze podle me je zamer zacit na sportaku dobra taktika :yes: ... vzdyt i velke automobily zbiraji technologicke zkusenosti na sportovnich autech na zavodni draze a to pak prenaseji na bezna auta ... ja osobne bych hned bral elktromobil, kterej zrychluje lepe jak Porsche ... ano zvuk by ni chybel, ale ten pocit, ze jsi rychlejsi nez 99% aut kolem za to stoji >😒]
V reálu by to spíš bylo: ZE SMAŽENÍ HAMBURGERŮ JSEM SE VYDĚLAL NA PORSCHE 8-s Ale i to může být ojedinělý zážitek 😉
Však jsou i jiné možnosti financování než leasing 😉 A s tím pak odpadají i problémy v pojišťovně (pokud vůbec můžeme napsat takovou blbost, že odpadají problémy v pojišťovně >😒] )... Když realisticky uvažuješ, tak ti nedělá problém splácet splátky (leasingové / úvěrové) a vyhneš se tak starostem zítřka 😉 A když přemýšlíš ještě víc, tak víš, jak těm starostem předcházet... Fakt v tom problém nevidím. Ovšem ano, za službu "půjčení peněz" z pravidla zaplatíš víc, než bys nastřádal v prasátku. Další otázka je, zda bys skutečně do toho prasátka střádal 😉
Věřím, že by se jich pár našlo... 😄 Na rande by to ovšem chtělo přijet v tomhle elektrickým sporťáku - např. se řvoucím Murcielagem, které žere benzin snad i s vypnutým motorem, by člověk asi neměl šanci... 😉
jo...vždycky mi bylo divný, že jim nevadí ta první jaderná elektrárna v provozu v německu, kousek od jejich hranic, která byla v provozu cca. 50 let ale vadí jim ta naše, výborně zabezpečená... 😄
tohle není jeden z těch projektů, které se dostanou na trh jestli vůbec, tak ne dřív jak za 10 let! prodej je už naplánován na jaro příštího roku, alespoň v kalifornii! tedy 2007, asi budu jezdit opatrnějc, abych se toho dožil, i když běžná homologace v Evropě ještě potrvá, v USA se už v roce 2007 podle oficiálních stránek připojí i další státy
No prave, ze to neni staromodni, ale realisticke uvazovani. A leasing je zpusob, jak mit dnes radosti zitrka a zitra starosti dneska. Pro me ne zrovna dobrej kseft. Uvaha o tom, ze kdybys mel cekat, nic nemas, je mimo - leasing je na 3 roky a behem tech 3 let musis vydelat nejen na auto, abys ho doplatil, ale taky na leasingovku a pojistovnu. Takze kdybys misto splaceni po koupi setril pred koupi, budes potrebovat min a auto si muzes za cash koupit driv, nez za 3 roky. Kdo musi mit nove auto hned a nemuze dva a pul roku pockat, nez na to bude mit, by se mel nad sebou zamyslet. Ale to uz souvisi s tema 10 pohromade. Je mi ovsem jasny, ze spousta lidi to vidi jinak. Ja jim to neberu, ale nechtel bych je potkat, az budou v pojistovne vyrizovat ukradene nebo rozbite auto... Kazdy sveho stesti strojvudcem 😉
Na ja, Temelin je schpatny, štop Temelin. Stop nuklear >😒] >😒] To mě dycky pobaví, když vjedu do Ééééésterrajch >😒] :no:
To je určitě postavený na základě lotus elise, interier je totožnej, exterier téměř taky. Mimo jiné předělanýho elise na elektřinu představila jedna firma už v roce cca. 1998.
Copak, rajcujou tě aktivistky až tak, že si je podáváš přímo na ulici? 😉 Většinou designově za moc nestojej (jinak by se nestaly aktivistkama >😒] ), ale proti gustu... 😉
Teď by se tady link na moje vláčky tak krásně vyjímal..."zapomeňte na Teslu, ukážu vám Tauruse!" 😄
klidně deset temelínů. v Greenpeace mě nemají rádi, já je vždycky utluču argumentama a rád si ta jejich děvčata s anketama na ulici podám 😄 >😒]
A co ked mi dojde baterka niekde uprostred nicoho? Ja by som tam este primontoval nejaku kluku abo take nieco aby som si mohol natocit elektrinu na nudzovy dojazd...
Docela koukam, ze jeste dneska je nekdo schopen doporucovat, ze najit si praci je zpusob, jak prijit k penezum 😄
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁
Pane bože diť oni se zbláznily nechápu jak se tenhle nápad může nekomu líbit kde je vůně spáleného benzínu kde je úžasný zvuk stylu F430, carery ...... dit je to jenom obyčejný vysavač s pěknou kastli
..aneb Jamais contente (franštináři omluví případnou chybu) Belgičana Camille Jenatzy(ho) bylo první auto, které cca 1901 (?) překonalo 100 km/h a taky na "eretriku", takže se historie trochu opakuje. Nápad se mi líbí, ale má to jeden háček - kde se ta elektřina vyrobí? Takže ten Temelín budeme potřebovat už i na auta..
Jo to chápu,že chtěj ukázat jaký až to má možnosti,ale přeci jen mohli by spíš tohle zkoušet na autě dostupnějšim pro víc lidí(je mi jasný,že i kdyby to udělali tak dostupný nebude,ale chápeš co myslim?😉
Teda u tebe bych tak staromódní myšlení nečekal. Na druhou stranu dobře hodnotím reálný náhled na zhodnocování a nakládání s fin. prostředky. No, jako manželku tě nechci a finančního poradce už mám, takže nic 😄 Nicméně leasing je moderní styl života - všichni žijou na dluh 😉 Kdyby měli všichni čekat, až na to našetří, tak nic nemají. Leasing, či úvěr ti dává radosti zítřka už dnes. Ovšem musíš mít všech, ne pět, ale deset pohromadě, abys to zvládnul ukočírovat. Neboť ta radost se může velmi lehce změnit v noční můru 😉
Po "...a pak vejdi" naprosty souhlas, ale pak? 8-s Hazet na stul 30% noblesne moc nejde a jako soukroma osoba auto na leasing? Tenhle zpusob teda fakt neuznavam, jediny dluh, ktery povazuju za rozumny, protoze jde o investici, je na bydleni. Auto jen za cash.
V základní výbavě má být 7.1 audio systém s MP3 a přednastavenými skladbami. Výrobce doporučuje 911.mp3 nebo Transit.mp3 ... externí megafon je za přípaltek >😒]
Jeden znamy diskuter by ti rekl, studuj, pracuj na sobe, uc se jazyky, najdi si skvelou praci a pak vejdi do Jagu noblesne hod 30% ceny XJR jako akontaci a pak uz jen pohodovy leasing a muzes na socku zapomenout 😉 😄 >😁 >😒]
No mozno sa zariadia ako u digitalnych fotoaparatov, tam pridali zvuk uzavierky prehravany cez reproduktor. Tak sem mozu dat imitacie vyfukov kde budu skryte repraky 😄 Alebo nie a zvuk rozbieajuceho sa trolejbusu uz nebude patrit len tym trolejbusom 😄
Tak to je docela bomba (ikdyž na to stejně nemám), protože Venturi Fétish stojí 450 000 € (některé zdroje uvádějí 540 000).
Mam ve Zline kamosku a tomu rika potupak. Ona tak teda rika cely MHD, takze to mozna bude ekvivalent prazskyho socka😄 At tak nebo tak, trolejbus je pakarna, ktery jen brzdi dopravu :no:
pro kazedeho je ale bezne auto neco jineho, pro nekoho je to sedan s kufrem 500 litru, pro neko zase malej hath s kufrem 150 litru, pro jineho zase SUV pro rodinu, a nekdo bezne pouziva na dojizdeni do prace Lotus Elise nebo Saleen S7. Tady proste ukazujou nynejsi moznosti ze do coupecka de dat as 185kW elektrika a vydrzi to 400km, nikdo ale nerika ze nebudou detal treba verzi jen s 90kW, i Elise zacina jen na 92kW a Exige240R ma 182kW
mela ho manzelka ve Fieste >😒] Jinak necim takovym jsem za mlada jezdil do skoly. Nemelo to tak libivy kabat, ale vysledek skoro stejny. Dneska uz tim nejezdim, ale nenavidim to stejne, rika se tomu trolejbus😄 Ve Zline tomu rikaji potupak >😒]
Při vyslovení tohohle jména mám vždycky mrazení na zádech, protože na mě působí magicky. Všechny ty e😜erimenty s přenášením energie... Je to až okultní. 😐 >😒] Představte si pánové, jakej to auto bude mít zátah.
Je to bezesporu dokonalá ukázka pokroku lidstva. Autíčko na baterky a lítá to jak raketa - neuvěřitelné. Pamatujete si ještě plochou baterii? Když jste olízli ty dva kusy plíšku a cítili jemné zabrnění na jazyku? 😄 Tak tady bacha v dešti. Musíš zatáhnout střechu, jinak ti to usmaží prdku 😉
Jo jo, do sedačky tě to zamáčkne určitě spolehlivě... Technicky je to bezesporu také zajímavé... Jenom prostě - když slyším slovo "supersport", slyším automaticky řev motoru... Rozumíš - jdeš po ulici, slyšíš jekot motoru a už víš, že v příští sekundě vyjede z támhleté ulice Modena... Parááááda, je to ona... O pár kroků později se otáčíš o 180 stupňů, protože jsi za sebou bezpečně identifikoval nezaměnitelnej zvuk 6-válcovýho boxeru - jo, jistě, blíží se 911... :yes: Prostě zvuk dokonalý káry by sis neměl plést s tramvají... 😉 :yes:
Je to všechno hezký..elektrickej pohon určitě to má budoucnost před sebou,ale do sporťáku?..myslím,že každýmu kdo by si chtěl s tim autem užít by chybělo slyšet motor...kdyby se radši věnovali použítí elektromotorů do běžných aut...a néé dělat něco s čim se stejně nepočítá...a to elektrický supersport ;-\