Kámo, čti pozorně... a ať ti neupadne čelist. >:D Mluvím o modelovém ročníku MRS 2007, který bude mít 250k a to je fakt, který byl zveřejněn docela nedávno, tak nepruď... :-!
Na to stačí e-mail :-) Jasně, že svezení s oběma vozy se nestává moc často a je to malý svátek, ale abych si to někde zvěčňoval, na to nejsem, stejně tak se na ulici nenechám fotit se stojícím Ferrari... Hele, až najdeš někde testy, které vytýkají ST i RS to, co já, tak mi dej vědět. Protože co četl já, to byla v obou případech až na výjimky spíše óda na radost, v níž bys nedostatky pohledal. Pochopitelně bych ti tady mohl předložit své komplexní dojmy z obou aut a ty bys je pak mohl porovnat s tím, co jsi načetl, ale na to bohužel nemám čas. Avšak pokud by to mělo vyvrátit nařčení z načtenosti... ;-)
Nic ve zlem, ale koupit si SPORT kdyz i se seriovkou si servis pomalu ani poradit neumi, je na muj vkus prilis velke dobrodruzstvi ;-\ www.renault.czweb.org
Nevím jak na to přišla tvoje žena, ale pokud bych si já domluvil něco na masaryčce, tak bych si to raději někam poznamenal (papírek, diář, telefon), protože přeci jen ST a RS nejsou běžná auta a prohánění po okruhu také (alespoň já) neabsolvuji každý pátek. Ale to je nepodstatné. Stejné výtky nebyly myšleny jako stejné neduhy u obou aut, ale jako stejné=shodné výtky s výtkami v testech jednotlivých aut, čili tvoje výtka ST naprosto shodná s výtkou v testu ST a tvoje výtka RS naprosto shodná s výtkou v testu RS. Pokud to opravdu vidíš, citíš a zažiješ naprosto stejně bez špetky odchylky, tak i když je to por mne nepřestavitelné a nepochopitelné, pak přijmi omluvu. PS: nechci vědět zaměstnání, pokud už děláš to co jsem psal, pak si zatleskej ;-)
No, to mě nenapadlo, značit si takové věci do kalendáře, i když mi i moje žena říká, že co si nepamatuju, mám si poznamenat. Probém je, že že vždycky zapomenu že zapomínám a že mám kalendář. :*) Pokud se nemýlím, ke každému autu jsem psal jiné výtky, tak jaká podobnost? A proč jen výtky? Protože jak u ST, tak u RS sis všude (od diskutujících zde, i ve většině těch auto magazínů) přečetl těch kladů habaděj, tak je jen uvádím na pravou míru pohledem člověka, který je na auta extrémně náročný s ohledem na účel, který mají splňovat. A pokud jde o zaměstnání - ty víš, co dělám? >:-[]
Hm, zajímavý, kamoš měl Lagunu 2.2 TD a 3 dny před koncem záruční doby mu odešla převodovka, vcelku haluz, a to měl najeto necelejch 100k km... Jinak s oktávkou jsem naprosto spokojenej. Mám 20v Turbo a už přes 150k km jezdím bez jedinýho zádrhelu...
Jen drobná poznámka.
Otázka poruch turba není problém tř. RENAULTU, ale výrobce komponentů. BOSCH atd..Jinak lagunou jezdím 2 roky(r.v. 04) a absolutně bez problému, dřív jsem jezdila na octavia-nechci ani vidět, poruchovej krám, turbo,brzdy,klima,řídící jednotka,blinkry,motor žrout oleje u laguny vůbec nedolívám a jezdím na olej po 30000 :yes:
...a to sa zas nemusis ;-) Ja som to napisal iba preto, aby som veci uviedol na pravu mieru. Ono je totiz faktom napr. aj to, ze to co sa vseobecne pripsuje banglovi - teda tvary BMW - to tiez nie je uplne pravda. Bangle iba zadefinoval smer, ale kazde auto navrhoval iny vykonny designer. ;-)
Datum nedatum, je mi to jedno, já si myslím, že pokud bys opravdu jel na Masaryčce ST nebo RS, tak to jistě v kalendáři budeš mít poznačeno, ale je to fakt jedno. Pokud je pravda, že si testoval skoro všechno, a zároveň napsal podobné hodnocení, spíše výtky (právě ona podobnost ve mně vyvolává pochybnosti), jako v nějakém testu, pak bys měl přemýšlet o změně zaměstnání - zkus se stát redaktorem někde v auto magazínu. ;-)
To po mě chceš datum? :-( Ale myslet si vážně můžeš co chceš, nicméně pokud nepoznáš rozdíl mezi zažitým a interpretovaným, asi není co řešit. Chápu sice, že se může zdát nereálné, že jsem jezdil skoro ve všem, nicméně mám takovou kliku, že tomu tak je. A jak se to pozná? Zkus si najít někde v tisku podobně rejpavé názory jako mám já ;-)
Klíííd, studenou sprchu si dej - já netvrdím, že King není ve své Hondě king, soudím ale, že podle jeho příspěvků k Megane RS a k Focusu ST a hlavně jejich testování na okruhu, nejsou jím popisované skutečnosti na vlastní kůži. Hondu a její portfolio jistě velmi dobře zná jak po teoretické stránce, tak hlavně po praktické, přesvědčil jsem se na stránkách hošanů, to cením - ale psal jsem již výše, konkrétně ST a RS mi přijdou lehce vycucané z prstu. PS: pokud by tam v tom Brně bylo ST a nebo RS neuniklo by mi to, to si piš ;-) PSS: takže až napíšeš, GTI prubnul v Brně Picanto, tak nebudu překvapen ;-)
Manitou... tohle tu nedělej... Alespoň u těch, na něž je spoleh... Snad ještě rozeznáš, když píše nějakej teoretik od toho, když máš před sebou slušně jetýho... byť s Hondou v srdci. Ale v tomhle se prostě kolegy zastat musím. Je to od tebe nefér a sráží to diskuzi. Tohle totiž můžeš napsat komukoliv na cokoliv... a můžem se s diskuzí jít klouzat.
Tak v této společnosti je Focus jediný skutečný HH... Ty druhé dvě auta jsou něco jako Gran Turisma v nižší střední. Jistá schopnost rychlé, ale spíše luxusní jízdy. Rychlost především v přímce.
Presne jak pise MichalH, vykon ve sportovnim voze je pouze jednou, ne vsak jedinou strankou slusneho celku. O Fabii RS se prece taky nehovori jako o HH. A byt Renaultem, tak silnejsi variantu s karosarskymi prvky nenazvu RS, ale jinak
Phantom navrhoval Ian Cameron... Bangle na toto realny dosah nemal. Pomahal mu pri tom Marek Djorjevic, a ten bol teraz zodpovedny aj za Azure (II). Takze oni dvaja tvoria aj dalsie auta od Rollsu ;-)
:-O Asi sme každý z iného súdka. Ja som len chcel povedať, že u mňa je nafta aj benzín plnohodnotné palivo. Pre Teba len benzín. Aj pre mňa to tak bolo, dokiaľ som neskúsil naftu v dobrom aute. Rozhodoval som sa buď:
benzín, 2.0l, 110kW, 217 km/h, 8,7 s na sto, spotreba 7,5l;
alebo:
nafta, 2.0l, 120kW, 220 km/h, 7,9 s na sto, spotreba 5,7l.
Riskol som naftu a neľutujem. Ovšem ak sa chceme baviť čiste o rýdzo športových autách, tak potom nafta ešte nedozrela, to je pravda. :-)
myslim, ze tomuhle nacancanemu strepu to klesajici prodeje v Evrope stezi zachrani, ale pravo na existenci ma kazdy...
PS. s temi turbodmychadly skutecne Francoise;-)
Kedysi veľmi dávno som celý víkend "strážil" jedno 850CSi. Jeden z naj víkendov môjho života. Nóbl-nenóbl, to auto je (bolo) super! :yes: A teraz bude jeho meno nosiť nejaká zvrátená dizajnérska zhovadilosť. (nie, nie som zmierený so "4dv. kupé" ;-\)
Pokud je to rizeni podobne obycejnym verzim, tak mohu Kinguv prispevek podepsat, Megane jsem v 5d ridil v 04 nekolikrat, to auto ma na hladkych, ale i zakroucenych silnicich fantasticky pevny podvozek, ale rizeni jako na PS konzoli...
Myslis povodne 8er? No, tomu sa asi stalo to co muselo: nebolo dost nobl znacky (BMW) aby ospravedlnilo svoju existenciu. Zijeme vo svete, kde ake coupe musi niest znacku AM, Ferrari, Maserati, atd.. ;-\
Nevíš o čem mluvíš woe. Předchozí R-Megane sport bylo dlouho jediné auto s výkonem 225k z dvoulitru na trhu. Naprosto nesestřelitelné auto. Vím to, protože jsem to řídil. Po příchodu Astry OPC apod. bude mít nový ročník až 250k. Tak klídek kámo. ;-)
Aj benzín má svoje čaro? Co to je za větu? Tos přesedl ze Š120 rovnou do nafťáku? (neber to prosím jako urážku, to jen navazuju na to zvolání a nemám lepší přirovnání). Proboha! Není nic lepšího než vodit benzínový vůz vysokýma otáčkama ve sportovně laděném autě... Sportovní vůz nedělá motor, to je soubor vlastností, kde jednu z hlavních rolí hraje i rozložení hmotnosti a to v případě sebelepšího dieselu prostě nemůže konkurovat benzínu. Který vyznavač sportovní jízdy si do sportovního vozu koupí naftu? Leda a jenom ten, který chce jako sportovní řidič a sportovní auto vypadat a neví o tom ani co by se za nehet vešlo! Hlavně když může vykládat, mám "sportovní vůz" a motor s výkonem 181 koní... Tohle je cesta pro pozery, ne pro ŘIDIČE !! :no:
8er bude okolo 2009 velke luxune 4dv. coupe na platforme buducej 7er. Nejake obrazkove fabulacie AutoBildu su v tejto diskuske [odkaz] (v mojej odpovedi na Mesilovu odazku, a dole v "konkurent pro CLS" ;-)
Hele Kingu, napiš mi, prosím tě, kdys proháněl to ST na okruhu a kdy to RS, tak nějak si totiž myslím, že to co píšeš, je spíše načtené než zažité. ;-) To není útok, tak mi to zkrátka připadá ;-)
Súhlas, donedávna som jazdil len benzín, ale moderný diesel je už o niečom inom. Inak záťah začína už dosť nízko, 1600-1700 ot/min.
Ale jasné, že aj benzín má svoje čaro.
Az do konce otackomeru, ale ten konci v 5ti tis. ;-) Jinak nic proti nafte, pokud je kvalitni (BMW), ale nevim do sportaku... i kdyz tohle zas takovej sportak neni. Radsi budu saltovat a poslouchat pilu S2000, nez se nechat tahnout kroutakem... ale ma to neco do sebe, je to vec nazoru.
Nie sa čo diviť, že nafta ide aj do športových aút - obrovský krúťák od dola a defacto až do konca otáčkomera - dobrý diesel nevädne. Výkon sa stále stupňuje, zvlášť to sledujem pri 2,0 litroch. Pred 2-3 rokmi prišlo 120d: 120kW, 7,9s, 220km/h a to všetko v obyčajnom sériovom aute. Výrobcovia motorov idú dnes aj touto cestou. Navyše ja tankujem do dieslu naftu s cetanovým číslom 55 (oproti 51 klasická nafta) a radosť z jazdy je na druhú! :-|:-) >:D
Rolls-Royce "Wraith" je pripravoavny na 2009/10 na podvozku buduceho 7er/8er. Kratko po nom bude nasledovat RR "Camargue" - designovo samostatne fastback-coupe. Inak :yes:
Pravda je, že německý časopis Sport Auto s ním na malém Nürburgringu zajel nejlepší čas mezi HH, byť to bylo o setiny (2. čas drží CTR, 3. tuším OPC). Nikdo ovšem už neříká, že je tenhle okruh složený prakticky pouze z rovinek obšas zakončených zatáčkou. Tam je to holt spíš o motoru, než o čemkoli jiném. Tak dobrý jako v OPC není, to si buď jistý a RS sice vypadá skvěle, ale podle mého ještě lépe se kouká na OPC. Navíc je Mégane Trophy oproti sérii dost modifikovaný. Bohužel ale od auta s tak debilním řízením jako je MRS nemůžeš očekávat sportovní zážitky, auto, které zatáčí jinak než ty otáčíš volantem je víš na co... Jasně, zvyknout se na to dá, ale proč bych si zrovna na tohle měl zvykat... Řazení taky není zrovna není mezi HH chloubou. Ale v přímém směru je fakt rychlý a v zatáčkách by byl taky, kdybys odpojil posilovač. 8-s
Preto, co Ti napisal Paja. Bentley nie je automobilka, ktora by mala v charaktere vyrobu SUV (alebo MPV, supersportov, atd...) Vzdy bola vyrobcom velkych high-end limuzin a cestovnych GT /cabrio. Vyroba SUV by znacne devalvovala prestiz znacky - to je aj dovod preco to bolo zamietnute. Auto o kt. hovoris ty sice existuje, ale: 1.) nevyrobil ho Bentley, ale sukromna firma na zakazku 2.) v branzi automobilovych zberatelov nema prakticky nijaku cenu a je skor povazovane za gyc, nez za zberatelsku raritu (aj kvoli nepovodnosti od Bentley´, resp. az dodatocnej prestavbe). ;-)
Prečo chvalabohu? Videl som pred nejakou dobou Bentley 4x4 vyrobený na objednávku pre brunejského sultána (kombinácia karosérie Bentley a podvozku Range Rover) a vyzeralo to veľmi dobre...
To jsi zrejme par lidi definitivne oddechne... ;-) nevis jak to vypada s baby Rollsem? Kresby zverejnene Autocarem vypadaly naprosto fantasticky! Navic jsem dnes na jejich UK strankach nasel odkaz na obal noveho cisla s Espritem, ale neumim ho vyvolat sem. Autocar nenecha zvetsovat obalky. Jinak nekde minuly tyden tady proletly fotky cinskeho Roveru 75, shodou okolnosti jsem videl puvodni verzi minuly tyden na jednom ostravskem parkovisti a prisaham, ze to auto je stale pritazlive. (vsak se kvuli nemu alespon na chvilku kouknu na serial Vrazdy v Midsomeru >:D )
Bentley SUV rovnako ako sedan Bentley vyssej stednej triedy boli vo vedeni VW zamietnute asi pred pol rokom. Nic take sa definitivne vyrabat nebude. ;-) Chvalabohu... Inak , toto je zas "ukazka" prace Lehmannovcov: bud su nezorientovani - a potom to je tragedia. Alebo su zorientovani a facelift Cayenne predavaju vedome druhykrat mediam ako blud. ;-\
MR 2004 a dale ma turba Garrett (HTT) na 100% ale co bylo pred tim nevim, mozna ze taky HTT ale prvni generace verze VGT, ted je uz 3 ti generace, takze kdo vi co se to tam davalo. Treba to bylo od KKK
Nemusí, ovšem je to auto spíš na kvalitní povrch. Na něm ale rozmetá konkurenci. Na podobném autowebu jsem četl že Mégane Trophy (RS s kvalitnějšími tlumiči a tmavými koly) byl na okruhu rychlejší než GTI, ST, OPC, R32, Type-R, 130i. Rozhodně vypadá nejlépe a většina redaktorů chválí motor, který prý jede lépe, než i silnější konkurence (např. OPC).
toto auto bol vzdy moj sen, vzdy som sa v nom videl, vzdy som ho obdivoval, vzdy som ho chcel prevetrat, vzdy som tuzil aby ma redakcia... ehm... vyberte mnaaaaaa pre toto autoooooo..... prosiiiiiiiiim.... >:D;-)
Předchozí Sport byl úplně úžasný auto, výkonem, motorem i cenou. Doufám že tam dopadne i tato generace, i když o použití ropáku do sporťáku stále pochybuji, tady podle mě platí že benzín je benzín prostě. už se na něj těším :yes:
Jenom verme ze motor nebude nachylny na poruchy turba a vstrikovani jako 1.9dCi, myslim ze Laguny nemaji dobrou povest diky tomuto. I kdyz se stejny motor montoval a montuje i do Megane vyse popsane problemy jsem zaznamenal jen u Lagun