Novinky
Volvo S60 dostane řadové čtyřválce, pětiválce a šestiválce (velká fotogalerie, podrobný popis)
93 komentářů
StSe
0
Otazka je, co povazujes za DNA Volva - to nebylo vzdycky jen hranate. Kdyz se podivas treba na P1800...
Přejít do diskuze
Ja jsem mozna fanatik, ale nabidku mainstreamu znam dobre... ano, ty se pletes jako vetsinou.
Napr. Passat i Golf, Octavie nebo Superb bezne maji dostupnou v nabidce verzi 4x4 a sestivalec bezne Passat/Superb atd..
Mily Ricardo, nic ve zlem, ale rozhodne dokazi posoudit co je lepsi pro FMC daleko lepe nez ty. Ford rozhodne nemusi zajimat letosni zisk ani budouci u Volva, protoze Volvo, pokud nebylo bezne ve ztrate, generovalo daleko mensi zisk nez mainstream Fordu. Rozdil je opravdu vyrazny, v prodeji tedy Volvo vubec nepotvrzuje nejakou lepsi-image natoz profit.
I dnes se da koupit S-MAX, Galaxy nebo Mondeo za meloun. Ford davno Volvo vubec nepotrebuje, navic na premii ma dale Lincoln a to je kmenova znacka Fordu.
Pochybuji, ze na trzni hodnotu maji zrovna tyto veci, jak uvadis, velky vliv, daleko vetsi vliv na to ma ochota Fordu Volvo nejakym zpusobem technicky podporovat i po prodeji, nez zvyhodnovat hloupe proti sobe.
Ale rozhodne si nemyslim, ze u Fordu jsou lide, kteri jsou mensi "fanatici" nez ja, kteri by davali sve technologie a patenty do jinych znacek jen kvuli jednorazovemu prodeji, kdyz ty technologie jsou pro matersky Ford stezejni a budou stezejni po radu nasledujicich let, kdy Volvo cars bude buch vi kde.
Napr. Passat i Golf, Octavie nebo Superb bezne maji dostupnou v nabidce verzi 4x4 a sestivalec bezne Passat/Superb atd..
Mily Ricardo, nic ve zlem, ale rozhodne dokazi posoudit co je lepsi pro FMC daleko lepe nez ty. Ford rozhodne nemusi zajimat letosni zisk ani budouci u Volva, protoze Volvo, pokud nebylo bezne ve ztrate, generovalo daleko mensi zisk nez mainstream Fordu. Rozdil je opravdu vyrazny, v prodeji tedy Volvo vubec nepotvrzuje nejakou lepsi-image natoz profit.
I dnes se da koupit S-MAX, Galaxy nebo Mondeo za meloun. Ford davno Volvo vubec nepotrebuje, navic na premii ma dale Lincoln a to je kmenova znacka Fordu.
Pochybuji, ze na trzni hodnotu maji zrovna tyto veci, jak uvadis, velky vliv, daleko vetsi vliv na to ma ochota Fordu Volvo nejakym zpusobem technicky podporovat i po prodeji, nez zvyhodnovat hloupe proti sobe.
Ale rozhodne si nemyslim, ze u Fordu jsou lide, kteri jsou mensi "fanatici" nez ja, kteri by davali sve technologie a patenty do jinych znacek jen kvuli jednorazovemu prodeji, kdyz ty technologie jsou pro matersky Ford stezejni a budou stezejni po radu nasledujicich let, kdy Volvo cars bude buch vi kde.
O pravdivosti techto udaju, i kdyz se objevuji oficialne v PR Volva, vyrazne pochybuji.
Jsou dokonce primo v nem logicke rozpory.
Uvadi se, ze reseni se lisi jen materialem-plechem.
Ale patentovana ma byt cela jednotka? Jak se tam uvadi, vtipne.
Neverim, ze Volvo ma patentovany ani ten jiny pouzity material na sberne potrubi a teleso turbíny. Myslim si, ze to je lez, uz protoze tento motor se v UK uz v S-MAXu dostava k lidem a do testu. A u Volva o tom teprve pisi.
O tom na jakem bloku ten motor je nebo kdo vyvinul hlavu a promenlive casovani sacich i vyfukovych ventilu se v PR Volva taktne mlci, protoze by museli napsat, ze motor jako takovy potentovany oni nemaji.
PS: Napr. Fordovu Ti-VCT (si Volvo prejmenovalo na Twin VVT) atd... :no: :no: :no:
Jsou dokonce primo v nem logicke rozpory.
Uvadi se, ze reseni se lisi jen materialem-plechem.
Ale patentovana ma byt cela jednotka? Jak se tam uvadi, vtipne.
Neverim, ze Volvo ma patentovany ani ten jiny pouzity material na sberne potrubi a teleso turbíny. Myslim si, ze to je lez, uz protoze tento motor se v UK uz v S-MAXu dostava k lidem a do testu. A u Volva o tom teprve pisi.
O tom na jakem bloku ten motor je nebo kdo vyvinul hlavu a promenlive casovani sacich i vyfukovych ventilu se v PR Volva taktne mlci, protoze by museli napsat, ze motor jako takovy potentovany oni nemaji.
PS: Napr. Fordovu Ti-VCT (si Volvo prejmenovalo na Twin VVT) atd... :no: :no: :no:
No fakta jsou opacna, Ford nalil do Vovla kupu penez na vyvoj. Ano, podvozky a ctyrvalcove benzinove a naftove motory atd. ma prave Volvo od Fordu.
Kdyby Volvo bylo takove Terno pro Ford, ucite by se ho nesnazil tak neunavne prodat.
Velmi zajimave je, ze veskere platformy, ktere ma Ford spolecne s Volvem nebo maji prapuvod ve platformach Volva, se uz radu let navrhuji primo u Fordu a ne ve Volvu. :yes:
Kdyby Volvo bylo takove Terno pro Ford, ucite by se ho nesnazil tak neunavne prodat.
Velmi zajimave je, ze veskere platformy, ktere ma Ford spolecne s Volvem nebo maji prapuvod ve platformach Volva, se uz radu let navrhuji primo u Fordu a ne ve Volvu. :yes:
Myslím, že u S60 bude display standardem. Není tam místo pro displej rádia jako u XC60 a asi všechny nastavení se budou dělat také přes tento displej. Parkovací kamery a navigace budou určitě za příplatek ale displej by mohl být standard.
1,houno vieš ty.
2,NIKDE som nenapísal, že neviem kto je Marko.
3,Nepripadá ti úbohé písať tu o Markovi? Správaš sa ako sopliak ktorý dostane bitku a vyhráža sa že on pozná toho a hentoho a oni si to s ním vybavia!
>😒] si úbožiak a ja len sledujem kam až klesneš.
2,NIKDE som nenapísal, že neviem kto je Marko.
3,Nepripadá ti úbohé písať tu o Markovi? Správaš sa ako sopliak ktorý dostane bitku a vyhráža sa že on pozná toho a hentoho a oni si to s ním vybavia!
>😒] si úbožiak a ja len sledujem kam až klesneš.
No i ten Kinetic je trosku chudak ... vim o cem mluvim, neb jaksi na vic nebyly chechtaky 😄 Ale zase extremne pohodlny s naprosto nevtiravym designem, takze se to da prezit ...
Nic nevíš, jazvo. Nevíš, neznáš, neumíš.
Marko je kolega, který tu na mou žádost kdysi na diskuzi pojednal o kvalitativním kategorizaci. Pokud ho neznáš, tak až tu půjde kolem tebe, padni na kolena a vzdávej mu hold. Na rozdíl od tebe totiž ví, zná a umí.
Marko je kolega, který tu na mou žádost kdysi na diskuzi pojednal o kvalitativním kategorizaci. Pokud ho neznáš, tak až tu půjde kolem tebe, padni na kolena a vzdávej mu hold. Na rozdíl od tebe totiž ví, zná a umí.
hej a v našich zemepisných šírkach keď sa povie TDI tak si bežný človek predstaví benzínový motor.. 😉
a nejde Fordu právě o to co nejvíc posilnit pozici Volva aby za něj dostalo co nejvyšší cenu? I po prodeji je zjevné že Volvo ještě nějaký pátek bude s Fordem sdílet technologie, takže z toho Fordu budou plynout penízky
A s LCD souhlas, i výbavový vyděrač Audi umí nacpat do A4 alespoň monochromatický displej a hned to vypadá jinak. Takhle si tam člověk může jedině lepit fotky z dovolený.
Líbí se mi třeba minimalistický design interiéru Laguny...ale kdo k tomu má přicházet zvenčí 😄
To je výstižné...Volvo přijde o svou DNA...tento model je designová cesta do pekel...snadná a pohodlná ;-\
čo si ty Markov hovorca, alebo poradca?!
Zrovnávať si brajgl pod helmou odporúčaj synovi, prípadne inému príbuzenstvu. Tu nikto nie je zvedavý na tvoje primitívne plky.
To že si pravdu, výroky, výsledky testov prispôsobuješ tak ako sa ti to zrovna hodí to tu už vie každý. Keď ti vadí, že tu na to niekto upozorní, tak s tým prestaň.
Zrovnávať si brajgl pod helmou odporúčaj synovi, prípadne inému príbuzenstvu. Tu nikto nie je zvedavý na tvoje primitívne plky.
To že si pravdu, výroky, výsledky testov prispôsobuješ tak ako sa ti to zrovna hodí to tu už vie každý. Keď ti vadí, že tu na to niekto upozorní, tak s tým prestaň.
Taky nechápu proč tam (v této cenové) třídě nemůže být aspoň LCD, zvlášť při jejich dnešních cenách..., plastový kryt je za ty prachy mírně řečeno trapný..., je to až jistá mírná forma "vydírání"...
U BMW 3 bych se na dobu vzniku "nevymlouval". Nikdo nečekal/á od sportovnějšího BMW nějaký zbytečný luxus, ale mnohem sportovněji působila palubka i přístrojovka už v předchozích 3kách.
Nikdy jsem nepochopil proč BMW nacpalo design "luxusně-kancelářského" interiéru z první Bangle 7čky postupně do všech řad..., právě ve trojce působil nejabsurdněji. Přístrojový panel pod volantem evokuje spíš "vysokozdvižný vozík", než prémiový sportovní vůz střední třídy...
U BMW 3 bych se na dobu vzniku "nevymlouval". Nikdo nečekal/á od sportovnějšího BMW nějaký zbytečný luxus, ale mnohem sportovněji působila palubka i přístrojovka už v předchozích 3kách.
Nikdy jsem nepochopil proč BMW nacpalo design "luxusně-kancelářského" interiéru z první Bangle 7čky postupně do všech řad..., právě ve trojce působil nejabsurdněji. Přístrojový panel pod volantem evokuje spíš "vysokozdvižný vozík", než prémiový sportovní vůz střední třídy...
Srovnej si ten brajgl pod helmou. A co se týká kategorizací, ponoř se do blogu nebo popros o lekce Marka. To, že jsi v Volva nerozhodný považuji za jeho vítězství >😁
Ja jsem sice zastancem Volva, ale musim rict, ze s temi holatky je to vsude stejne - Volvo zacina vypadat "premiove" az od vybavy "Kinetic" s nejakym tim doplnkem a prvni opravdu solidni vybava je "Momentum" (tj. 3. nejvyssi ze standardni stupnice mimo R-design).
To je jen o zvyk - mam V50, kde jsou podle meho nazoru tlacitka jeste vice nahustena, a zvladam to "po slepu" 😄 Daleko horsi je pro mne orientace na pristrojovce soucasnych Opelu...
á zase si nám tu "niekto" robí z huby r.i.ť. !!! len ta ďalej >😒]
Pred nedávnom bolo Volvo maximálne subprémia, ale akonáhle si v ňom začneš voziť šunky, tak stúplo o ten povestný stupienok vyššie. Nespravíš túto službičku aj Dacii? >😁
Inak S60 na fotkách nejako neviem prísť na chuť, tak s hodnotením počkám až na živé stretnutie
Pred nedávnom bolo Volvo maximálne subprémia, ale akonáhle si v ňom začneš voziť šunky, tak stúplo o ten povestný stupienok vyššie. Nespravíš túto službičku aj Dacii? >😁
Inak S60 na fotkách nejako neviem prísť na chuť, tak s hodnotením počkám až na živé stretnutie
Řada 3 je poplatná době svého vzniku, proto bych na ni rozhodně nebyl tak přísný. Jak bude vypadat nástupce, lyze lehko odtušit z řady 5. Čeho se u Volva bojím je obava, jak bude vypadat interiér bez navi. U XC60 je místo obrazovky obyčejná plastová výplň.
Auto je pekny a vyvazeny, ale kdyz se dostanu k pristrojove a hlavne polubnimu panelu, tak pro ty co nemaji ruce velikosti 13lete pany tak zasadni problem pro jsou tlacitka zhustena do stredu, kdy toto usporadani neni zrovna nejprehlednejsi!
Ja by som bol v tvrdení o interiéroch strednotriednej prémie este prísnejsí: ak nevybavís A4/3er/C príplatkovými prvkami v interiéri, posobia ako priemerné auto v triede a hocijaký novsí mainstream za nimi interiérovo v nicom nezaostáva. Okrem spomínaného hranatého a nijak extra kvalitne posobiaceho interéru C-Klasse budiz príkladom 3er "holobyt": namiesto obrazovky multimediálneho systému prázdno, na pohlad az vybrakovaný interiér a prístrojovka, bez príplatkových dekorov typu karbón velmi obycajná.
Budu se sebou muset něco dělat, protože M-B C považuji za nejobyčejnější z tradičních mercedesů (tedy bez řad A a B).
Interiéry prémiových reprezentantů nejsou rozhodně na hony vzdálené současnému mainstreamu, nebo subprémii. Nikdo z nich nehýří zbytečně materiály z vyšší střední. A4 obklopuje řidiče leckde méně kvalitnějšími materiály než obstarožní BMW řady 3 (středový tunel, stříbrně lakované plasty atd.). Co umožňují je možnost individualizace, ovšem za peníz, který výslednou cenovku posouvá o kategorii výše. volvo je v tomto unikátní, byť i na něm se skvrny najdou. Současné řady V/XC70, S80 i XC60 používají ten samý druh málo trvanlivé kůže jako starší modely. Není problém najít spoustu vozů s nájezdem přes 100tkm s potrhaným potahem na volantu i kolem řadící páky...
Motory necháme po projetí 😄
Interiéry prémiových reprezentantů nejsou rozhodně na hony vzdálené současnému mainstreamu, nebo subprémii. Nikdo z nich nehýří zbytečně materiály z vyšší střední. A4 obklopuje řidiče leckde méně kvalitnějšími materiály než obstarožní BMW řady 3 (středový tunel, stříbrně lakované plasty atd.). Co umožňují je možnost individualizace, ovšem za peníz, který výslednou cenovku posouvá o kategorii výše. volvo je v tomto unikátní, byť i na něm se skvrny najdou. Současné řady V/XC70, S80 i XC60 používají ten samý druh málo trvanlivé kůže jako starší modely. Není problém najít spoustu vozů s nájezdem přes 100tkm s potrhaným potahem na volantu i kolem řadící páky...
Motory necháme po projetí 😄
Krásné auto, po Alfě 159 a Mercedesu C- Klasse asi třetí nejhezčí vnější tvary v prémiové středí třídě. Z některých pohledů působí příď trochu dlouhá a příliš hmotná, ale boční pohled ukazuje, že jde jen o klam. Uvidme v reálu...
Palubní deska už pro mne vyvolává víc otazníků, ale tam se trochu hledá i konkurence (zbytečně nafouklá palubovka u Alfy, trochu nejisté materiály i hranaté tvary Mercedesu, hodně nejisté materiály u BMW 3er...). O skvělých sedadlech Volva netřeba pochybovat.
Značení motorů mi přijde hloupé, dosud číslo u T5/T6, D4/D5 atd. vždycky znamenalo počet válců. Nebude si teď někdo myslet, že T3 nebo D3 je tříválec? 8-s Na druhou stranu se mi velmi líbí, že těžiště nabídky stále tvoří pětiválce a že je k mání i šest válců :yes😒br />
Je tu však jedno velké ALE: není to vlastně už skoro čínské auto? 😒 😢 😲
Palubní deska už pro mne vyvolává víc otazníků, ale tam se trochu hledá i konkurence (zbytečně nafouklá palubovka u Alfy, trochu nejisté materiály i hranaté tvary Mercedesu, hodně nejisté materiály u BMW 3er...). O skvělých sedadlech Volva netřeba pochybovat.
Značení motorů mi přijde hloupé, dosud číslo u T5/T6, D4/D5 atd. vždycky znamenalo počet válců. Nebude si teď někdo myslet, že T3 nebo D3 je tříválec? 8-s Na druhou stranu se mi velmi líbí, že těžiště nabídky stále tvoří pětiválce a že je k mání i šest válců :yes😒br />
Je tu však jedno velké ALE: není to vlastně už skoro čínské auto? 😒 😢 😲
Presne ako píses, clovek má na prvý pohlad tendenciu povazovat stredový výduch vzduchu za CD menic a ládovat tam disky. >😁
Podle tý "hyerarchie" na palubce asi nemohli. Je OK v C class, nebo A8. Současná taky vypadá blbě, když je vysunutá a kdyby byla napevno, tak ti kdejakej *** vymlaskne okno. I tak ti běží zákl. údaje mezi budíkama, nebo na tebe mluví a jednou se snad dostanou k tomu, co má BMW.
PS: jinak dneska se dá komplet navi obsluhovat na volantu a u tohodle to asi nebude jiný. (pro mě je současná ovladatelnost navi u volva asi nejlepší ze všech)
PS: jinak dneska se dá komplet navi obsluhovat na volantu a u tohodle to asi nebude jiný. (pro mě je současná ovladatelnost navi u volva asi nejlepší ze všech)
a to je problem nechat ju hore na pevno....?
ergonomicky by to bolo ovela lepsie..... polozapustit hore.
to,ze ju maju vsetci tam znamena,ze je to ok?
a nechapem napriklad seat,ktory dava navigaciu uplne dole k radiacej pake a nad tym je klima a kopec miesta pre vyduchy a plast.
to musi byt neskutocne bezpecne obsluhovat ju a pozerat sa na displej....
dobre riesenie ma scenic napriklad,aj to vdaka dizajnu palubnej dosky.
ja volvo nekritizujem,lebo sa mi nepaci,ja volvo kritizujem,lebo je to zly krok.
ergonomicky by to bolo ovela lepsie..... polozapustit hore.
to,ze ju maju vsetci tam znamena,ze je to ok?
a nechapem napriklad seat,ktory dava navigaciu uplne dole k radiacej pake a nad tym je klima a kopec miesta pre vyduchy a plast.
to musi byt neskutocne bezpecne obsluhovat ju a pozerat sa na displej....
dobre riesenie ma scenic napriklad,aj to vdaka dizajnu palubnej dosky.
ja volvo nekritizujem,lebo sa mi nepaci,ja volvo kritizujem,lebo je to zly krok.
Dali navi tam, kde jí maj snad všichni. Jak píšu nahoře, myslíš že by vyjížděla při zabudovaný kameře při každym couvání? To bych chtěl vidět tu mechaniku.
Musím bohužel z velké části souhlasit...
Interiér povedený a stylový i když se dal se v tomto duchu čekat.
Boční profil je ještě v pohodě, zadek celkově na Volvo prostě "mimo" (ekvivalent k němu u Volva nenáchazím, to už spíš někde ve "Francii") a předek svým zaoblením, tvarem a celkovým dojmemm uletěl snad až někam směr Jaguaru XF, navíc tvar elektronů zcela jasně a zřetelně evokuje tvar disků na kterých byl představen XFR...
Celkově interiér ano, exteriér ne. Pokud vnější design Volva postupně a relativně velmi rychle absolutně rezignuje na "hranu", pak zcela zbytečně ztratí Volvo i svou dlouze budovanou designovou identitu a osobitost..., tedy jakési své automobilové DNA...
Interiér povedený a stylový i když se dal se v tomto duchu čekat.
Boční profil je ještě v pohodě, zadek celkově na Volvo prostě "mimo" (ekvivalent k němu u Volva nenáchazím, to už spíš někde ve "Francii") a předek svým zaoblením, tvarem a celkovým dojmemm uletěl snad až někam směr Jaguaru XF, navíc tvar elektronů zcela jasně a zřetelně evokuje tvar disků na kterých byl představen XFR...
Celkově interiér ano, exteriér ne. Pokud vnější design Volva postupně a relativně velmi rychle absolutně rezignuje na "hranu", pak zcela zbytečně ztratí Volvo i svou dlouze budovanou designovou identitu a osobitost..., tedy jakési své automobilové DNA...
"že volvo v tomhle prostě chyby neumí"
posunutie navigacie z pred okna v urovni oci na uroven budikov,mimo zorne pole cesty nieje chyba?
volvo malo snad najlepsie umiestnenu navigaciu,a v inych modeloch stale ma,avsak toto audi-oidne umiestnenie je velky FAIL.
a to som volv👋saab/subaru fan.
posunutie navigacie z pred okna v urovni oci na uroven budikov,mimo zorne pole cesty nieje chyba?
volvo malo snad najlepsie umiestnenu navigaciu,a v inych modeloch stale ma,avsak toto audi-oidne umiestnenie je velky FAIL.
a to som volv👋saab/subaru fan.
Na fotkách pěkný. Vadí mi trochu ta palubka s výdechama, jako kdyby si s tim nevěděli rady. Skvělá je ta současná navi, když vyjíždí z palubky, ale chápu, že při použití kamer je to nemožný. Hlavně aby ten automat byl adekvátní k motorům. Taky se vsadím, že ve všech testech budou poukazovat na blbý lezení dozadu a dvoumetrový Pepíci škrtat hlavou o strop. Jinak svěží auto :yes:
je vidět, že o tom víš úplný prd. Co udělal Ford pro Volvo? Jedině to, že Volvu vybrabčil veškerý technologie a nacpal mu svůj drek (podvozky, čtyřválcové benzinové motory ...).
Přesně tak!
P.S. Ford "nezvládl" Jaga a vlastně ani Volvo, (jinak by je "nemusel" prodávat), ale co čekat od ultraFordofila a demagoga..., zjevně jen to, že mu za to ještě "zatleská"...
P.S. Ford "nezvládl" Jaga a vlastně ani Volvo, (jinak by je "nemusel" prodávat), ale co čekat od ultraFordofila a demagoga..., zjevně jen to, že mu za to ještě "zatleská"...
Je to šikovná, lehce nakrčená, dokonale k vozovce přičaplá severská... kočka. Mandlový voči s erotickým podtextem, rychlá, dlouhá příď, výborně vyklenutej oblouk bočních skel a volvovskej utaženej zadek. Již žádná rozsochatost, pohledová nemotornost, šedesátka dokonale dotváří aktuální volvo, reprezentované mistrovskými kousky, především tedy S80kou, XC70kou a XC60kou.
O vnitřku vypovídá boční pohled, tam je zřetelná ta estetická nadstavba. Ne nepodobné vnitřku XC60, přesto posouvá estetiku dále. Kompozice středního výdechu je na první pohled až šok. Jenže, jdeš-li na detail, vidíš, že volvo v tomhle prostě chyby neumí. Jen snad bacha, abys cedečko nerval do jedné z výdechových štěrbin. Jinak sedadla jsou stále těmi nejlepšími sedadly světa, a když k tomu připočteme nejčistší vzduch uvnitř, akcent na bezpečnost, nové (modernizované) motory a jejich výkonové spektrum, máme tu prostě zcela přirozenou, důstojnou prémiovou nabídku ve střední třídě. Je to nádhera ta prémiová reprezentace - MB C-klasse, AUDI A4, BMW 3, Volvo 60.
Co je potřeba ještě napsat. Jediné volvo dokáže po usednutí za volant doslova šokovat. Myslím v pozitivním smyslu. Do všech aut usedneš a oceňuješ - tu ergonomii tu materiály... ale stále "jen" sedíš v autě. Nikoliv ve Volvu, tam se člověk rázem dostává do jiné pocitové, estetické dimenze, do jiného světa. Fungovat to bude, jak je vidět, i v nové šedesátce.
Tak... BRAVOLVO :yes:
O vnitřku vypovídá boční pohled, tam je zřetelná ta estetická nadstavba. Ne nepodobné vnitřku XC60, přesto posouvá estetiku dále. Kompozice středního výdechu je na první pohled až šok. Jenže, jdeš-li na detail, vidíš, že volvo v tomhle prostě chyby neumí. Jen snad bacha, abys cedečko nerval do jedné z výdechových štěrbin. Jinak sedadla jsou stále těmi nejlepšími sedadly světa, a když k tomu připočteme nejčistší vzduch uvnitř, akcent na bezpečnost, nové (modernizované) motory a jejich výkonové spektrum, máme tu prostě zcela přirozenou, důstojnou prémiovou nabídku ve střední třídě. Je to nádhera ta prémiová reprezentace - MB C-klasse, AUDI A4, BMW 3, Volvo 60.
Co je potřeba ještě napsat. Jediné volvo dokáže po usednutí za volant doslova šokovat. Myslím v pozitivním smyslu. Do všech aut usedneš a oceňuješ - tu ergonomii tu materiály... ale stále "jen" sedíš v autě. Nikoliv ve Volvu, tam se člověk rázem dostává do jiné pocitové, estetické dimenze, do jiného světa. Fungovat to bude, jak je vidět, i v nové šedesátce.
Tak... BRAVOLVO :yes:
noo, zajisté toho víš více než novináři nebo automobilka sama. Pak mi ale vesvětli, proč se u toho GTDI motoru píše "Nová integrovaná jednotka turbodmychadla vyrobená výhradně z ocelového plechu představuje nové řešení, které si Volvo nechalo patentovat" 😉
Predni previs trosku prehnany a hlavne - kde je sakra ta navigace ??
Vse ostatni mooc pekne .... pokud v podobnem duchu do par let obcerstvi S80, tak uz se nemuzu dockat.
Vse ostatni mooc pekne .... pokud v podobnem duchu do par let obcerstvi S80, tak uz se nemuzu dockat.
4x4 jestli se nepletu nemá v mainstreamu nikdo, kromě VW a nejnověji Opelu. Šestiválce jsou téměř to samé, kdo je ještě má, ten je vytěsňuje.
Volvo je prostě značka s vyšší image než Ford, to ví každé malé děcko i zákazníci Fordu. Pokud jsou dvě téměř shodná auta (např. Focus a S40) zájmem každého výrobce je prodávat co nejvíc toho dražšího, protože to skrze vyšší přidanou hodnotu přinese větší zisky. Všechno je v prvé řadě jen výsledkem kalkulací a koncern Ford si ani kvůli pár fanatikům jako ty nebude odřezávat cestu k vyšším příjmům, když má dobře zavedenou subprémiovou značku. Navíc i ve světle eventuálního prodeje je v zájmu Fordu, aby značka Volvo i firma jako taková měla co nejvyšší tržní hodnotu ne?
Ford by si měl hlavně přestat kazit pověst podprůměrnou kvalitou zpracování viditelných částí a katastrofálním provedením interiérů.
Volvo je prostě značka s vyšší image než Ford, to ví každé malé děcko i zákazníci Fordu. Pokud jsou dvě téměř shodná auta (např. Focus a S40) zájmem každého výrobce je prodávat co nejvíc toho dražšího, protože to skrze vyšší přidanou hodnotu přinese větší zisky. Všechno je v prvé řadě jen výsledkem kalkulací a koncern Ford si ani kvůli pár fanatikům jako ty nebude odřezávat cestu k vyšším příjmům, když má dobře zavedenou subprémiovou značku. Navíc i ve světle eventuálního prodeje je v zájmu Fordu, aby značka Volvo i firma jako taková měla co nejvyšší tržní hodnotu ne?
Ford by si měl hlavně přestat kazit pověst podprůměrnou kvalitou zpracování viditelných částí a katastrofálním provedením interiérů.
Tak třeba pro Audi vyrábí 1,2 TSI Škodovka... tak to prostě ve velkých koncernech chodí. A rozhodně to v PR materiálech přímo řečené nenajdeš, to by bylo kontraproduktivní. Jinak značka s vyšší tržní pozicí dostane vždycky to lepší ve větším rozsahu nebo aspoň dřív, na tom taky není nic nečekanýho. Pokud technologie míří z té vyšší značky do níže situované, samozřejmě se to patřičně zdůrazní, naopak to jaksi postrádá smysl. Leda, že bys chtěl budovat v potenciálních zákaznících S60 pocit, že si vlastně můžou počkat na facelift Mondea a ušetří.
Od kdy kvalitni motory, AWD nebo 6-kvalty patri jen do premie?
Premie ma byt hlavne o luxusu, ne o lepsi zakladni technologii. A hlavne ne o lepsi technologii, kterou vyrabi ve skutecnosti ta "lowendova znacka" a ta premiova si ji jen prejmenuje.
I VW take pouziva 3.6 FSi a AWD.
Jinak kdyby to Volvo melo nejakou pridanou hodnotu, ktera by byla na nejakem opravdu realnem zakladu a ne jen na PR papire, ucite by nebylo ve ztrate o proti Fordu.
A pozor, Ford je sice lowend jako VW, ale je take koncernem jako VW, tak ze budovani image koncernu je take dulezite, proto uvadet Volva jako ze jde o koncern Ford, mi prijde jako spravne, spatne je lhat opak a neuvadet to.
Premie ma byt hlavne o luxusu, ne o lepsi zakladni technologii. A hlavne ne o lepsi technologii, kterou vyrabi ve skutecnosti ta "lowendova znacka" a ta premiova si ji jen prejmenuje.
I VW take pouziva 3.6 FSi a AWD.
Jinak kdyby to Volvo melo nejakou pridanou hodnotu, ktera by byla na nejakem opravdu realnem zakladu a ne jen na PR papire, ucite by nebylo ve ztrate o proti Fordu.
A pozor, Ford je sice lowend jako VW, ale je take koncernem jako VW, tak ze budovani image koncernu je take dulezite, proto uvadet Volva jako ze jde o koncern Ford, mi prijde jako spravne, spatne je lhat opak a neuvadet to.
Divné, divné, divné auto. Příjde mi jako dívka, které není pěkná, není to modelka, ale stejně se za ní otočíte a cítíte, že TA je, že něco v ní je, že je něčím zajímavá - zatím nevíte čím. Není to prostě lacinost, není to prvoplánovost, není to tuctovka je to něco - máte to na jazyku, ale stále to nejde specifikovat....něco a znovu se otočíte....tohle je Volvo!
Vnitřní a vnější specifická krása - lexoidní vnějšek, naprosto orginální vnitřek ( moc se mi nelíbí).
Volvo :yes:
Vnitřní a vnější specifická krása - lexoidní vnějšek, naprosto orginální vnitřek ( moc se mi nelíbí).
Volvo :yes:
Nejaky premiovejsi vztah u Volva nas jako zakazniky Fordu vubec nezajima.
Navic tato "marketingova pridana hodnota" kazi poradoxne povest samotneho Fordu, protoze kazdy pubertak, ktery stezi vi, ze Volvo patri Fordu, si s chuti kopne do Fordu, jak nema 4x4, jak nema v EU T6 a buch vi co dalsiho.
Ta T6-AWD mohla byt davno v Mondeu ST, treba.
Ford to ma, ale cpe to hloupe jen do Volva. Toto se, doufejme, uplne zmeni, az Volvo pujde o dum dal. Doufam, ze smlouvy si Ford tak dobre pise, aby veskere technologie, ktere pro Volvo udelal, zustaly doma, tedy v Michiganu-US.
At Cinane vyrabi klidne Volva, ale pekne pod licenci Fordu.
Navic tato "marketingova pridana hodnota" kazi poradoxne povest samotneho Fordu, protoze kazdy pubertak, ktery stezi vi, ze Volvo patri Fordu, si s chuti kopne do Fordu, jak nema 4x4, jak nema v EU T6 a buch vi co dalsiho.
Ta T6-AWD mohla byt davno v Mondeu ST, treba.
Ford to ma, ale cpe to hloupe jen do Volva. Toto se, doufejme, uplne zmeni, az Volvo pujde o dum dal. Doufam, ze smlouvy si Ford tak dobre pise, aby veskere technologie, ktere pro Volvo udelal, zustaly doma, tedy v Michiganu-US.
At Cinane vyrabi klidne Volva, ale pekne pod licenci Fordu.
Tak to je na mne až příliš velký posun designu od hran k oblinám ;-\ Zadní partie utekla od geniálních svítilen předchozí generace, kterou úspěšně rozvíjeli až po XC60 ;-\ Přední partie mají asi lákat kupce francouzských vozů k přesednutí do prémie, ale mně se to vůbec nelíbí. Je to designová směska, nemá jednu jasnou linii, která by sdělovala něco zásadně nového. Je to sbírka dobrých povídek...a já čekal výborný román... :no:
P.S.: 1.vše v kontextu prémiové střední třídy 2. mám rád Volvo a XC60 zvlášť
P.S.: 1.vše v kontextu prémiové střední třídy 2. mám rád Volvo a XC60 zvlášť
S továrním údajem zrychlení bývá problém, že není jednotná metodika. Realita tak u různých aut může být od tabulkové hodnoty překvapivě odlišná - oběma směry
To je ale naprosto normální. Volvo je značka s vyšší přidanou hodnotou, tak přece nemůže svoje auta prodávat s tím, že nejde o nic jiného než Ford. Vždycky musí mít lepší techniku dřív, víc inovací a zajímavější design. Jinak by svou úlohu neplnila. Ale ty se ve svým Ford-fanatismu představuješ, že Volvo bude lowend a Ford prémie...
To je pravda a jiné to nebude ani u T6, ale ten rozdíl tam minimálně zůstane..., jak ve zrychlení, tak ve spotřebě...
Nejenom spolecne, ale hlavne si uvedomit, ze je vyvinul Ford.
Pokud jde o hodne zavadejici oznaceni, to je rozhodne "T5" u I4 EcoBoostu.
Uz nekolikrat jsem po precteni marketingovych udaju Volva dospel k pocitu, ze heslo "mame neco od Fordu" je u nich sproste slovo. :no: :no: :no: ;-\
Pokud jde o hodne zavadejici oznaceni, to je rozhodne "T5" u I4 EcoBoostu.
Uz nekolikrat jsem po precteni marketingovych udaju Volva dospel k pocitu, ze heslo "mame neco od Fordu" je u nich sproste slovo. :no: :no: :no: ;-\
napr. passat R36 zvlada zrychlenie za 5,6s a to nema ani turbo a rovnake ako Volvo ma Skoda Superb ktora ma o 45 koni menej 😐 myslim ze to bude hlavne prevodovkou ved aj mercedes dosahuje s 250CDI skoro o sekundu lepsie zrychlenie a to mu chyba este jeden valec
Protože Volvo je prémiovější značka než Ford. Logicky tak dostane lepší techniku, aby mělo přidanou hodnotu. Nebo bys čekal u VW Group, že Volkswagen dostane to nejlepší a na Audi pak něco snad zbude? Protože tímto směrem míří tvůj stesk na adresu vztahu Ford-Volvo
Ano, toto zvyhodnovani Volva se mi take vubec dlouhodobe nelibi, myslim, treba s 4x4 to vylozene poskozuje prodeje Fordu.
Doufam, ze az to Volvo cars konecne pujde nenavratne do..., odejdou s nim i tyto "chytre" veci. Uz aby to bylo.
Ale pozor, 149 kW EcoBoost je jen jeden. Do Mondea, S-MAXu a Galaxy jde.
[odkaz]
Manualni prevodovky snad prijdou pozdeji, podobne jako u TDCi.
Kazdopadne toto marketingove zvyhodnovani Volva na ukor Fordu neni dobre uz proto, kdyz se Ford snazi dlouhodobe Volvo prodat.
Doufam, ze az to Volvo cars konecne pujde nenavratne do..., odejdou s nim i tyto "chytre" veci. Uz aby to bylo.
Ale pozor, 149 kW EcoBoost je jen jeden. Do Mondea, S-MAXu a Galaxy jde.
[odkaz]
Manualni prevodovky snad prijdou pozdeji, podobne jako u TDCi.
Kazdopadne toto marketingove zvyhodnovani Volva na ukor Fordu neni dobre uz proto, kdyz se Ford snazi dlouhodobe Volvo prodat.
GTDI jsou beztak jen preznacene... Ford EcoBoost.
Jestli tomu pridava Ford v Evrope jeste zkratku STCi nebo Volvo uvadi GTDi, je nepodstatne. Technicky zaklad je jasny.
Jinak tech technologii od Fordu tam najdeme daleko vice namatkou treba Corner Traction Control, poprve uveden pro novy Focus v Detroitu atd.. 😉
Jestli tomu pridava Ford v Evrope jeste zkratku STCi nebo Volvo uvadi GTDi, je nepodstatne. Technicky zaklad je jasny.
Jinak tech technologii od Fordu tam najdeme daleko vice namatkou treba Corner Traction Control, poprve uveden pro novy Focus v Detroitu atd.. 😉
To je velmi odvážný názor, který má oporu jen v obrázcích. 😉
Vnější tvary by byly bezchybné, pokud by se podařilo udržet světlomety ze studie. takto si počkáme s resume až naživo.
Interiér je Volvo se vším všudy, tedy příjemný severský styl, korunovaný fantastickými sedačkami. Výdech, o kterém se debatuje dole je snad jediným rušivým prvkem, tak snad bude aspoň praktický 😉
Vnější tvary by byly bezchybné, pokud by se podařilo udržet světlomety ze studie. takto si počkáme s resume až naživo.
Interiér je Volvo se vším všudy, tedy příjemný severský styl, korunovaný fantastickými sedačkami. Výdech, o kterém se debatuje dole je snad jediným rušivým prvkem, tak snad bude aspoň praktický 😉
..vzhledem k tomu, ze jsou to nove motory od fordu....jak je mozne, ze do S-max, galaxy a mondea jde jen 2,0 147-9kw a ne ten silnejsi....jak to ,z e volvo to bude mit s manual. i aut. prevodovkou a u Fordu to budou nabizet vyhradne s dvojsp. aut.? chjo 😒(((
Technicky je na tom nova S60 vyborne, vypada vyborne a ma spravny rodokmen. Uvital bych, aby se Volvo vratilo k pohonu zadni napravy. Jine vycitky nemam. Davam za jedna.
P.S. Nova 9-5 je jiz predbezne objednana. 😄
P.S. Nova 9-5 je jiz predbezne objednana. 😄
GDI je dodnes běžně používaná zkratka pro přímé vstřikování u benzínového motoru, stačí kouknout na jakýkoliv anglický web. Jinak déčko používá u přímovstřikových benzínů spousta automobilek i v jiné formě, třeba D-4 (Toyota), DISI (Mazda) nebo IDE (Renault). Přímé vstřikování, to rozhodně není jen FSI 😄
preco nevzali ten z v/xc 70 a len to nevylepsili/pozmenili?
to nove umiestnenie navigacie a vetracie otvory v strede palubky vyzeraju otrasne.... :no:
to nove umiestnenie navigacie a vetracie otvory v strede palubky vyzeraju otrasne.... :no:
co dodat? Asi nic...len :yes: :yes: :yes😒br />
Dufam, ze VOLVO neskonci v problemoch ako SAAB. Drzim palce, nech sa predava :yes:
Dufam, ze VOLVO neskonci v problemoch ako SAAB. Drzim palce, nech sa predava :yes:
Tiez má S4ka o 28 koní a 30 Nm silnejsí motor. Aj ked chápem, co si chcel povedat: turbobenzín s výkonom cez 300k by i podla mna malo spravit stovku pod 6 s.
Mě zase přijde ten vrcholnej model T6 parametrama nic moc. Zrychlení za 6,5s a kombinovaná 10,2l.. 😒
Třeba k porovnán S4 (taky 3,0 quattro automat) zrychlení 5,3s a kombinovaná 9,4l
Tak snad alespoň cena bude nejlepší...
Třeba k porovnán S4 (taky 3,0 quattro automat) zrychlení 5,3s a kombinovaná 9,4l
Tak snad alespoň cena bude nejlepší...
...ale velmi dobry "vykon": predni cast neni ono, ale urcite je to ke snizeni celniho odporu a vsech tech budoucich predpisu, takze to chapu; podobne je to v oblasti zadnich dveri, nad hlavou posadce mnoho mista nezbude, bych si tipnul, uvidime v realu...
jinak tleskam za predni masku, krasna😉 predni svetlomety uz tolik ne (skoro jak Octavka;-o)...ale taky jsem si zvyknul
ted uz jen cekat na ranu z milosti, ktery p*rchant tuhle ´nasi (evropskou) automobilku´ koupi😜 porad to beru a chci brat jako nerozhodnutou vec (treba dalsi vypatlany amici dostanou rozum)
jinak tleskam za predni masku, krasna😉 predni svetlomety uz tolik ne (skoro jak Octavka;-o)...ale taky jsem si zvyknul
ted uz jen cekat na ranu z milosti, ktery p*rchant tuhle ´nasi (evropskou) automobilku´ koupi😜 porad to beru a chci brat jako nerozhodnutou vec (treba dalsi vypatlany amici dostanou rozum)
Logiku to sice možná má, ale písmenko D jaksi u většiny ostatních automobilek označuje diesel. TDI, TDCI, HDI, dCi, d, CDI, CRDI, GTD, CDTI... ale nevybavuju si, že by dnes někdo používal D u benzínu. Ano, dříve tu byly GDI od Mitsubishi apod... to už je ale minulost.
cinania uz lestia sublery a pravitka a ide sa kopirovat co sa da 😄
Ten vetrak mi trosku kazi dojem z inac podareneho inerieru.
Ten vetrak mi trosku kazi dojem z inac podareneho inerieru.
Tiež ma tento detail zarazil, čumím na to a rozmýšlam či sa mi to páči alebo nie... ale inak autíčko sa podarilo, číňania musia mať radosť k akému autu a k akej technológii prišli... 😄
Jo, a GTDI znamená benzín... no, ale nakonec těch motorů není tolik, tak se v tom člověk snad vyzná. Každopádně motory vypadají papírově pěkně, snad jen nejsilnější nafta zase takový odvaz není... třeba PSA má lepší.
velmo podarene auto...akurat mi pride podivny ten osamoteny vetrak nad stredovou konzolou...ja nevim, jak na traktore to vyzera >😁
Tlieskam Volvu za downsizing nestandardného typu: zmensit objem dízlového patvalca z 2,4 na 2,0l pri zachovaní poctu valcov. Zvuk a kultivovanost R5 zostanú, objem a spotreba bude na úrovni R4. Bodaj by sa i ostatní inspirovali (vid Mercedes S s jeho plánovaným R4 CDI). :yes:
Dobrej způsob, jak v tomu udělat totální zmatek >😁 Číslování BMW a Mercedesu má proti tomu aspoň jakous tkous vnitřní logiku...