Na co si niekto kupuje benzin a chce sa s nim splhat po kopcoch resp. mozno je aj motor ok,len to treba aj vediet.Kupil som diesel a nestazujem sa.Spotreba 6-6.5l.Ma silu a slape pekne.A ked s tym vie clovek aj chodit myslim aj po kopcoch a lahsich teren a tak najazdove a ine uhly nesklamu.Treba mat na pamatzi,že to nie je offroad ,ale crossover :-) ,podla toho ho treba ja hodnotit.U mna za 1.
Kufor 270L a bezne uceli postacuje.Prosim Vas nedavajte tu take amaterske porovnania s Fabiou preboha.To nikdo nevidi,že tie auta su uplne rozdielne?S Fabkou možes tak aurat kružiť okolo panelaka.SX4 Outdoor je auto na všetko.
Je to biedne s Vami a poriadne.Ani nemam chut to rozoberat,najma ,ked to auto niekto videl akurat tak z obrazka a tabulky.
Fabiu mám 5 rokov a som s ňou maximálne spokojný a koncom týždňa si idem po novú SX4 (dúfam že budem tiež spokojný), ale porovávať navzájom tieto dve vozítka by ma nenapadlo.
Veď každé z nich je o niečom inom.
Jak jsme hledali chalupářské auto.
První zkušenosti s překonáváním "nástrah přírody" byl šok a i moje žena řekla, že ten krám musí z domu. Motor se při pomalé jízdě na nezpevněné komunikaci po delším předchozím stoupání (výkon odpovídá 10l/100km) v nižších otáčkách zhroutil a auto nebylo schopné překonat 15% stoupavost. Po chvíli čekání se to zase vzpamatovalo. Přístroje ukazovaly normální hodnoty. Asi je to cosi v senzorech a programu. Motor VVT je s převody pro 1. stupeň a velkými koly na hranici s momentem a v kopcích se musí jet nad 25 km/hod, coz je na šotolině občas problém. Spotřeba je cca 8 l/100 km, ať s tím dělám cokoliv. Kde sebrali spotřeby srovnatelné s dieselem, ví bůh. Prostě - nájezdové úhly, nízké spotřeby atd. - to jsou reklamní žvásty.Trochu se to zlepšuje s najetými kilometry. Je to naleštěná malá hladová městská čtyřkolka se syrovým nevychytaným motorem pro městské blbečky jako jsem já. Ta ostatní výbava mne nezajímá a asi bych se bez ní obešel. Maďarská ***. Servismani řekli, že vše je v pořádku a vůz splňuje všechny, hlavně neznámé, normy. Stará Vitara se stejnou kubaturou je neco opravdu jiného - kultovní auťák, kterej dává víc, než slibuje. Bere sice o litr víc, ale vyjede všechno a její maximálka postačuje.
Jak jsme hledali chalupářské auto.
První zkušenosti s překonáváním "nástrah přírody" byl šok a i moje žena řekla, že ten krám musí z domu. Motor se při pomalé jízdě na nezpevněné komunikaci po delším předchozím stoupání (výkon odpovídá 10l/100km) v nižších otáčkách zhroutil a auto nebylo schopné překonat 15% stoupavost. Po chvíli čekání se to zase vzpamatovalo. Přístroje ukazovaly normální hodnoty. Asi je to cosi v senzorech a programu. Motor VVT je s převody pro 1. stupeň a velkými koly na hranici s momentem a v kopcích se musí jet nad 25 km/hod, coz je na šotolině občas problém. Spotřeba je cca 8 l/100 km, ať s tím dělám cokoliv. Kde sebrali spotřeby srovnatelné s dieselem, ví bůh. Prostě - nájezdové úhly, nízké spotřeby atd. - to jsou reklamní žvásty.Trochu se to zlepšuje s najetými kilometry. Je to naleštěná malá hladová městská čtyřkolka se syrovým nevychytaným motorem pro městské blbečky jako jsem já. Ta ostatní výbava mne nezajímá a asi bych se bez ní obešel. Maďarská ***. Servismani řekli, že vše je v pořádku a vůz splňuje všechny, hlavně neznámé, normy. Stará Vitara se stejnou kubaturou je neco opravdu jiného - kultovní auťák, kterej dává víc, než slibuje. Bere sice o litr víc, ale vyjede všechno a její maximálka postačuje.
To nieje pravda!!!
Aveo urcite nieje lepsie ako sx4. Len si treba pozrieť testy euroNCAP,kde aveo získalo nízky počet bodov-už len fiat seicento dopadol horšie!!! To je odraz kvality avea...
Malý nedostatek u displaye spotřeby benzínu: průměrnou spotřebu asi nelze vynulovat, počítá se od 1.km provozu vozidla. Škoda, nelze srovnat zimní a letní provoz.
Nájezdové úhly: Předek-přední náprava 850mm, rozvor 2500, vzadu 750mm. Světlá výška 190mm. Spočtení atan(inversní tangens) vychází vpředu 12,5 stupně. vzadu 13,2 stupně.
SX4 4x4 jsem objednal v červnu 2006 u SUZUKI Jablonec nad Nisou. Suzi přišla v objednané barvě 20.12.2006. Display umí i průměrnou spotřebu, po 2000 km v horských zimních podmínkách (výjezdy 12% stoupání silničkou se zmrzlým nebo mokrým sněhem od chalupy na silnici na 4x4 LOCK a většina provozu na 4x4 automat) ukazuje 8,1 L/100 km. Zatím nic nevrže, trochu se odlupuje se zadní plastový nárazník, ale odpadnutí nehrozí.
Zajímalo by mě, jestli se u modelů SX4 1,6 4x4, dodaných ke konci roku 2006 nebo počátkem roku 2007 objevují stejné neduhy jako u vozů dodaných dříve, tj. pazvuky odkládací skříňky spolujezdce, které jsou způsobeny špatným slícováním dvou plastových dílů a cvakání sedačky řidiče, obzvláště v zatáčkách. Oba nedostatky, i když nejde o nic zásadního, se objevily, podle účastníků diskuzního fóra na www.suzuki.rcmichal.com,již po ujetí několika set či pár tisíc kilometrů. V rámci záruky je prodejci odstraňovali. Dále by mě zajímalo, zda u novějších vozů umí informační displej zobrazit místo okamžité průměrnou spotřebu. Každý musí uznat, že údaj o okamžité spotřebě je celkem k ničemu. Údaj o SX4 4x4, který jsem se nikde nedozvěděl, jsou hodnoty nájezdových úhlů. Bylo by zajímavé je porovnat, například s Octavií Scout,kde přední i zadní nájezdový úhel dosahuje čísla do 17 stupňů. Jinak, pokud se mohu podělit o mou zkušenost s dodacími lhůtami modelu SX4 1,6 VVT 4x4, jsem, podle poslední informace od jednoho pražského prodejce, zhruba v polovině sedmiměsíční dodací lhůty, i když u benzínové verze ( na rozdíl od dieselové ) se snad mají čekací doby v ČR zkrátit. Na Slovensku je snad situace lepší ( viz diskuzní fórum na webu shora ), neboť někteří tamní dealeři - jde o Prievidzu - jsou schopni auto dodat do čtyř týdnů od objednávky v požadované barvě.
Verse SX4 1,6 4x4, 2 tis.km od 20.12.2006 do 1.3.2007, Sklenařice 13, obec Vysoké nad Jizerou, Krkonoše. Spotřeba 8,1 L/100 km v zimních podmínkách. Dokoupeny zimní pneu Pirelli Snowsport 205/16 R16. 4x4 LOCK perfekt, úsek 300 metrů 12% stoupání ve 20 cm těžkého mokrého sněhu bez problémů. Také automat 4x4 zabírá včas. Nic nevrže, po sklopení zadních sedadel lze naložit lyže 185 cm. Ale chyba, masivní sloupky u předního skla omezují boční výhled na chodce, kteří vstupují na zebru, ve městě opatrně !!!
v zimním terénu, v rozbředlém nebo i zmrzlém sněhu, 4x4 nemá chybu !!!
Ale má chybu, masivní boční sloupky u předního okna, přehlédnete chodce u zebry na chodníku. Ve městě opatrně !!!
AVEO neumí 4x4, pokud jezdíte v zimě na hory nebo tam dokonce přebýváte, tak jedině SX4, 1.6 4x4. Stoupání 12% v 20 cm rozbředlého sněhu bez řetězů naprosto v pohodě (dokupte zimní pneu např. Pirelli Snowsport 205/60 R16).
Skvělá cena 450.000, včetně metalízy, sleva prodejce za 6 měsíců čekání. Od 20.12.2006 najeto 2040 km jen po horách, spotřeba 8.1 l.
Ja som sa bol spýtať v auguste (8) a dostal som odpoveď, že v apríli (4) 2007!!! Tak som rozhodil siete a podarilo sa dostať čiernu /inú som nechcel/ a vo štvrtok 7.12. si po ňu idem do (radšej nepoviem kde).
uz je sx4 4x4 1.6 na dvorku. vylepsena verze. ma esp a mp3/wma prehravac. cena cca. 580tis. Sk. spokojnost zatim! cakanie od 04/2006. kupene 31.10.06. cakanie stalo za to.
Zaujalo ma Vaše hodnotenie SX4 verz. SX4 1,5 GLX .
Mám o toto auto dosť veľký záujem , avšak po mojej prvej jazde u predajcu som až tak nadšený nebol .
Možno preto že sme prešli len 2km po mestkej časti Petržalky , a to bolo všetko .
Môžem sa na Vás nejako telefonicky nakontaktovať , ak samozrejme dovolíte .
Ak nie stačí mi aj e-mail .
problem je, ze sa vyrabaju pre nas len 2wd verzie, vsetky 4x4 idu do inych krajin, kde o 2wd nema nikto zaujem.. sam som si objednal v marci 4x4 a doteraz (!) sa nikto neozval! nastastie som si v aprili kupil 2wd v plnej vybave chavalbohu a uz mam 20 000 km takze aj slusne skusenosti
Rád by som sa podelil o skúsenosti, ale už šiesty mesiac čakám na SX4 1,6 GS 4WD ABS ESP MP3. Pravdepodobne ju dostanem v decembri. Predajca dostáva v priemere 4 autá na mesiac. Palubný počítač už bude vedieť aj priemernú spotrebu.
Verzia SX4 1,5 GLX, 6,5 tis. km. Auto super pohodlné, jazdením mierne "zmäklo" a sa stíšílo (predtým Renault Mégan 1,4 16v). Spotreba cca 6,4-6,8 l/100km. Hlučnosť o 15-20% nižšia ako u Renaulta, motor na 4 stupni menej a na 3. stupni viacej (ide až do 150) razantnejší. Celkové + hodnotenie: pohodlie, vnútorný priestor, kultivovaný chod, priechodnosť, stabilita, nízka spotreba. Negatíva: citlivosť na "priečne stružky alebo hrbole"- znížil som tlak v zadných pneumatikách z predpísaných 2,3 na 2,1 a je to OK. Menší kufor ani nie je tak závadou - má dosť praktický tvar. Nakoniec: v lete som 2x robil Bratislava-Dubrovník a späť cez BiH. Mám 63r., manželka 61 a po nonstop jazde z 2-3 30 min. prestávkami všetko OK. Super sedenie, proste pohoda. Rád sa podelím o ďalšie skúsenosti.
Ja asi stornujem objednavku, lebo ina ako modra neprichadza do uvahy. Akurat je ABSOLUTNY NEZMYSEL, ze sa nestiha vyrabat, ked na SK je predanych cca 500 aut, ktore odisli v marci a my ostatny cakame uz pol roka. Proste nekde udelali soudruzi z MDR chybu...
my sme si zaciatkom aprila, asi 10 po uvedeni na trh objednali strednu vybavu v modrej metalize. doteraz cakame :-( viac ako 5 mesiacov.
minuly tyzden predajca volal, ze modrej sa asi nedockame a ak na nej trvame, nech si vyberieme ine auto. ponukli nam oranzovu metalizu, v pozadovanej vybave. zobrali sme. inak na nu vraj cakalo 10 ludi. predajcovia v bratislave beru objednavky na jar 2007. zaujem zjavne prekracuje vyrobne moznosti.
Aby bolo vsetkym zaujemcom jasne, ako je to s dodavkami. Objednal som to 27.3.2006 - najvyssiu vybavu benzin 4x4. Chvilu po uvedeni do predaja na SK, tesne po BA autosalone. Dnes mi volam manik z AUTO IDEAL (vraj jeden z hlavnych predajcov), ze ci chem z oktobrovej (10.mesiac) vyroby uplne inu farbu ako sme objednali. Viac krat som volal aj s dovozcami, stale, ze sa nestiha... Na jar proste, ze predali 400ks a od vtedy sa dodava cca 3 auta na predajcu mesacne. Nedava to vobec zmysel, kedze SK je prva krajna, kde sa to predava. Je to total hanba vo veku pocitacov, prieskumov trhu atd... Ale vzdy ked sa na to auto vonku pozriem, poviem si, ze do toho novembra (11) este pockam... :-(
Grande punto som skusal v nemecku, mal som ho s pozicovne asi na tyzden.. Velmi pekne auticko, ale strasne slaby motor tam bol ( 1.2 ). Sx4 je ale urcite lepsia volba ( mam ho zatial mesiac a pol a je super :-)
zatial som neskusal, ale podla vsetkeho mp3 nepojde.. v manuali je vyslovene pisane, ze NEPODRPORUJE WMA ani MP3. Takze smola.. inak na mp3 pouzivam v svojej sx4rke FM vysielac s kratkym dosahom a citackou SD kariet.. je to super vec, kazdemu odporucam!
Dodacie doby su strasne, vraj do konca roka nie je sanca... madari nestihaju vyrabat. ja som si objednal 4x4 v polovici marca a stale som bol 19. na poradovniku! Po mesiaci som to vzdal a kupil 2wd v maximalnej vybave, doplnil tam opierku ruky, bocne listy a dalsie drobnosti a musim povedat ze nelutujem! je to fantasticke auto, proti fabii neporovnatelne lepsie ( na fabii mam odjazdenych 60 000 km za posledny rok a stvrt, takze mozem porovnavat )
GTI, tak to je! Este som ta nepocul, aby si napisal nejake kriticke slovo na vyrobok koncernu VW (myslim cely koncern ). Proste co oni vyrobia, urobia je vsetko super. Nechces uznat, ze aj inde okrem Europy sa vyrabaju auta a ko i to, ze nie vsetky europske (rozumej nemecke ) auta su tie naj.
Aj ja som bol v Suzuki v ža majú 1 kus a to biely glx.Hrozná farba,auto super.A ešte k odsudzovačom fiatu.V rodine sme mali octaviu-OK,teraz mám Focusa-ok,ale aj Fiat vie robiť dobré auto.Stilo sa tomu hovorí.A to mi nikto nevyhovorí.Len ho netreba kúpiť od nejakého smradlavého taliana s nabehanými 200000.A mimochodom na linke v ostrihome pracuje 30% ukrajincov.Ale vystupna kontrola je v každej automobilke na prvom mieste.
Fabia má docela dobrej design, ale tím to končí. Kvalita jde se snižováním nákladů neustále dolů až na pověst nekvalitního šrotu. Jsem zvědavej na nástupce (roomster se docela povedl) a doufám, že Škoda upřednostní kvalitu nad cenou a prodejností. Já radši japonce (přeci jen kvalita a super benzinové motory se v EU automobilkách špatně hledají), ale Škodovku mám rád a nechci, aby se z české automobilky stal nějakej aušůs.
Podle me maji Anglicani pro Skodovky slabost - asi pro to maji i duvod. Ale zkuste se mrknout na "hvezdickove" srovnani Grand Vitary a treba RAV4, Hyundai Tuscon nebo Kia Sportage - Vitara ma o hvezdicku mene a pritom je to auto s trvalym pohonem vsech kol s redukci, zebrinovym ramem a je srovnavane s SUV s pripojitelnou zadni napravou... Tim jsem chtel rict, ze zadne hodnoceni (zvlast od jine mentality) nemuzu brat jako bernou minci a ohanet se s nim. M.
teda kdybych si měl kupovat auto v téhle cenové relaci určitě bych si Fabii nekoupil, protože mi připadá , že za svý peníze nedoatanu dost. Ale i přesto musím uznat , že designově se povedla a ani dnes po těch letech nevypadá špatně
dnes jsem ji viděl před volební místností, v takové barvě, a tož jsem si ji obešel ze všch stran, aj dovnitřku jsem nakókl, a JO, je tahle SUZUKI pjekná. Ešče se tak v ní svézt bych chtěl vyzkúšat. Jak nemusím SUV, tak paradoxně hentyto babySUV můžu ... Suzuki, Yeti, Dacia - slušný autíčka (byť dvě z nich zatím jen v konceptu). Tož tak.
Čím své kupce oslovuje? "Máňo vidíš to? Novákovi mají novou fábiju, to bude za ty prachy co starej Novák nadělal na těch cihlách co nakrad ve fabrice! Máňo ale neboj, sem to spočítal a když do toho Chorvatska pojedem pod stan tak si ju koupíme taky! Sakra bych jim ukázal. Posloucháš mě vůbec? A podej mě pivo..."
Prave som dotelefonoval s importerom na Slovensku / predpokladam ze situacia v CZ je rovnaka / . Madari absolutne nestihaju vyrabat a tychto aut je akutny nedostatok. Importer prideluje do predajni cca 5 kusov mesacne / nahodnych farieb / a do konca roka sa to pravdepodobne nezlepsi. Vacsina predajni, co som tak zistoval, ma uz oklo 200 ludi zapisanych v poradovniku / slza v ociach pri spomienke na trabanta / cize nove objednavky pravdepodobne budu vyriesene az v roku 2007. Moze sa to o kusok skratit tym, ze madari v septembri nastupia na 3smennu prevadzku....
Podle způsobu argumentace, žije Mario zatím v minutách.
Pokud o autu, které se nejen na českém trhu prodává sedm let a ani na téměř konci cyklu života takového modelu jeho prodeje neklesají v řádech desítek procent, ani výrobce není nucen dělat cenové akce typu "dnes sleva 40%", pak je jasné, že stále své kupce oslovuje. Čím? Mimo kvalitu zpracování vyznačující se pocitem bytelnosti auta o třídu výše, v dané třídě do příchodu fabie velmi vzácné, jízdními vlastnostmi aut, v době svého vzniku, opět o třídu výše, jistě i designem. Škodováckým designerům moderní éry nutno přiznat, že vědí jak naplnit význam výrazu nadčasový design. Klobouk dolů.
Projel jsem zkušební jízdu cca 5 km v SX4-1500 ccm,auto se mi velmi líbí prostorově i výhled.Nedostatky jsou(co se mi jeví) hlučnější motor ve vesokých otáčkách-a to je už kapota motoru tlumena-možná na okraje do motoru by pomohlo dát plastové tlumení jako u jiných aut nevím zda by to zlepšilo.Hlavní nedostatek se mi jevilo předozadní poskakování vozu na vozovce,když se jelo ne po děravé ale mírně zvlněné vozovce.Opakoval jsem jízdu na tomto ihned s mým vozidlem xsara(vzadu zkrutné tyče je pérování není to nadstandartní pérování) a nic.Takže
vozidlo asi nebude vhodné na dlouhé cesty po nekvalitních vozovkách.
Pro mne,který jezdí většinou do 50 km to nepovažuju za podstatné,jinak cenově,motoricky i řízení se mi líbí a v současné době je to kandidát ke koupi.Když vidím ceny malých aut-Peugeot 207,Fiat Grande v porovnání
pocitu ze vzdušnosti,výhled z auta aj.+ cena ´tak vychází SX4 typ GL/AC Fábii ke srovnání zde nedávejte! Tu si rovnejte ve stejné třídě s podobnými vozy. Výhody má fábie v levných dílech
Mam spoustu hudby v tomto formatu a rad ji posloucham v aute. Navic to ma oproti klasickemu CD dost vyhod. Ale to je snad vseobecne znamo. V dnesni dobe to snad neni tak prehnany pozadavek. Nevite prosim tedy nekdo jak je to u SX4?
Výbornej nápad... tolik obdivu jsem nečekal :yes: Jinak, porovnej Fabii s konkurencí v její třídě... tj předchozí Clio, Corsa, předchozí Punto... kdybys do toho trochu pronikl, dojde ti, že kastli měla krásnější jen 206 (ovšem to je auto pro ženskou) a vyváženější jen POLO (u nehož mohlo odpuzovat originální ztvárnění světel), ovšem jen Fabia v tom segmentu předvedla, že se dá udělat auto, které si s radostí koupí jak třicátník, tak penzista... a to je velké umění. Jinak, jestli se ti zdá, že máš do penze daleko, vzpomeň na to, co ti teď napíši - do dvaceti žiješ v hodinách, do třiceti ve dnech, do čtyřiceti v týdnech, do padesáti v měsících a do šedesáti v rocích... abys to tedy pochopil, tak to, co je v 18ti pro tebe hodina... je v šedesáti "pouhý rok"... jo, tak se ti to bude zrychlovat... pokud tohle nevíš, víš o životě málo. Ani se nenaděješ a za chvíli máš šediny... tak i tenhle úhel musíš brát do úvahy... Možná ale toho po tobě chci až moc, viď...
Auto krasne a lahodiace zenskemu oku, po urcitych kompromisoch aj muzskemu, po praktickej stranky ma este co dohanat. Motorizacia primerana typu auta a vahe, no ziadne zihadlo. Vnutorny priestor, pohodlnost a podvozok nie je prilis na dlhe cesty. Stiesneny pocit pri sedeni na prednych sedadlach, v zadu o nic lepsie a o velkosti kufru ani nehovoriac, malicky az az. Sede, tmave, tvrde plasty v interiery pocit primeraneho luxusu nikdy nevycaria. Posobia dost lacno. Ale za malo penazi primerane auticko, solidne vybavene hlavne do mesta a na kratsie cesty. Na ozivenie trhu s dominanciou fabii postacujuce.
Na každém autě se něco najde,dříve nebo později.Swift není špatný,ale napsat,že "nemá chybu" bych se neodvážil,takže pro tohle to bude platit podobně."Chybou" je např. hodně tvrdý podvozek s ohledem na rozvor a kvalitu zaplátovaných silnic.Dokonalé auto bez chyby není a nikdy nebude.Nicmémě jako 2.,resp. 3. auto do rodiny to může klidně být.
Porovnávej to očimá té, které třídy. Samozřejmě, že majitel lamba se u Fabie usměje... ale jinak je to výborný vůz. Tak jako jeho konkurence. S tím rozdílem, že Fabii dlouho vydržel kabát s výborným střihem.
no určite je to konkurent pokiaľ ide dvojkolku, takisto by som pri kúpe v tejto kategórii okolo 400000 Sk uvažoval o týchto dvoch. Za Suzuki v tej cene jednoznačne za rovnaké peniaze neporovnateľne silnejší motor, vyšší podvozok a aj sa mi viac páči. Ja by som bral SX4.
Môj otec chce namiesto SX4 kúpit Grande Punto.Čo by ste mu na to povedali?Ale slušne.Je to predsa len otec a sú to aj jeho prachy,ale ja by som strašne chcel aby mal v garáži SX4.
ach ty neštastné hvězdičky. Hodnoceni se týka konkrétní motorizace a výbavy a typu karoserie, stejně tak kategorie vozu. Ale jabka s hruškama to je tu pořád dokola. Zasadní problém je v metodice porovnání. Pokud řeknu že nějaký vůz tomu druhému nesahá ani po kotníky, musí taky dodat v jaké motorizaci, výbavě ceně, či dle jakého kritéria porovnávám. Obecně formulované postuláty nemají žádnou vypovídací hodnotu a jsou jen pomyslným polínkem. On si ho pod ten svůj kotlík může přiložit v podstatě každý , ať zastánce či odpůrce. K zamyšlení je, odpůrce a zastánce čeho že vlastně?
Horší hodnocení je proto, že ve všem je byznys. Kdo má víc peněz má i větší vliv. Viz losí test Loganu v Německu. Suzuki SX4 jsem viděl v Brně a nemá chybu. Holt je to tvrdá kokurence proti Škodě. Japonští chlapci vystihli co chtějí obyčejní motoristi. Ještě jednou, SX4 nemá prostě chybu !!!
No SX4 sa montuje na rovnakej linke ako fiat, pouziva sa ta ista techologia a pracju na tom ti isti ludia ... inak spolu nemaju naozaj nic spolocne ;-)
sx4 vs. fabia - este si pozrite vybavu: to co je v 4x4 seriovo sa snad do fabie ani neda objednat.. o cene nehovoriac
PS: od leta ma byt v sx4 v serii aj esp a u diesla ma byt seriovo aj nezavisle kurenie..
Tohle naopak bude řešit každej, kdo je schopen porovnat, vzhled, funkčnost, cenu a výbavu. Kdo není, jde si pro fabku, vždyť ji má soused, tk tím nic nezkazím.
Re: Toyota svolává do servisů milión vozů, část i v ČR
Aha, tak proto vepřouni tyhle výměny začali dělat až opravdu na poslední chvíli a jap. je dělají už odedávna v případě podezření na plošnou závadu aby nedošlo ke ztrátě jména.
nech sa caka.. ja som v case nastupu Peugeota 307 tiez mohol cakat 6 na auto, alebo brat to, co bolo aktualne v sklade :-) je to auto nove, tak sa da pochopit, ze sa caka... pozrite sa na to o pol roka.. auto bude mozno bezne k dostaniu a budu na to akcie :-)
Vcera jsem ho byl okouknout u Sudy.Nutno rici dobry dojem z fotek se potvrdil. Moc pekne auticko. Jen mne osobne vadi ty sedy plasty v interieru a jina barva pry nebude. Co je ovsem sok, ze 4*4 bude nejdrive v prosinci. (mozna) :-( Taky tvrdili ze muzika v GLX umi MP3 format. Nikde to vsak oficialne neni uvedeno. S tim by se asi v katalozich pochlubili. Nevite nekdo nahodou jak to opravdu je?
chtel bych se zeptat vsech co plivou na skodovky proc ma suzuki sx 4 horsi hodnoceni nez fabia na www.whatcar.com....to jsou tam podle vas podplaceny?..stejne je to i u roomster vs kangoo , partner , berlingo...nejlepsi hodnoceni roomster ...
Prepáč GTI, osobne si cením tvoje príspevky vysoko, viem, že si fanda nie úplne iba VW, ale i ostatných nemeckých značiek a to dobre... Veď ani ja by som nedal dopudtiť na BMW :-) , ale aj ostatné dobré hlavne nemecké značky sú v pohode, výnimočne sa nájde aj nejaký japonec...
ja som tiež jazdil vo fábii 1,4 100k combi 4 roky, super auto, dizajn krásny (čo si nemyslím o HB a sedane), len motor sa mi nevydaril. Ale odviezol som v ňom všetko. takže hodne zdaru a Tvoje bravo VW >:D
Nikde jsem nenapsal, že bys sis měl koupit raději Fabii. Takhle přece tu otázku nelze vúbec položit. Fabia není konkurent Suzuki a Suzuki v tomhle nekonkuruje Fabii... Každé z těch aut si najde své kupce... ovšem žádný z kupců nebude řešit nelogické dilema, zda Škodu či Suzuki...
koukam ze jakejkoliv clanek o jakemkoliv aute obsahuje diskuzi kde par mamlasu plive na skodovku:-).¨chtel ybch vam jen rict..kupujte si co chcete nikdo vam prece skodovku necpe..tvarite se jakoby vas nekdo nutil si koupit skodovku ale vam se libi zrovna tohle auto:-)
SX4 jsem si mohl prohlédnout a v GLX nemá chybu. Čekám nyní ještě, jestli se bude vyrábět Getz se zvýšeným podvozkem a pak se rozhodnu. Jak tady někdo píše o škodovkách, tak já jsem již vyučen. Favorit, Felície - jezdit s vozem o světlosti 100 mm po našich silnicích - to jsou všichni konstruktéři z Boleslavi absolventi zvláštních škol?
Nenechaj sa hneď odbyť tým, čo GTI napíše (prepáč GTI, inak máš veľmi vkusné príspevky a v mnohom sa s Tebou zhodujem), on povie, že sa mu páči všetko, čo je nejako spojené v VW aj keby to bol hnus 1. triedy (a ako správny fanda značky je to tak správne, udržať image za každú cenu). >:D
sorry, ale ja tento argument GTI neberiem, prečo by som mal uprednostniť Fabku pred suzu?? Konkrétny dôvod, nie to že sú z iného cesta, alebo to, že som ešte neposúdil ostatných zástupcov triedy.
Naozaj by som chcel vedieť, prečo by som si mal kupit radšej fabiu, PS: nepracujem ako obchodný zástupca
ale prd, to FIAT (Fix It Again, Toni)je Suzuki, vyraba sa to v Madarsku v Suzuki fabrike, takže kvality by som sa moc neobaval ... aj ked mam pocit, ze vsetky automobilky valia tak tvrdy costsaving, ze to uz na spolahlivost musi mat vliv
Ty tu srovnáváš Fabii, krásnej vozejk z malých aut s nějakým pokusem o svébytné malé SUV... nechápu tě. Přece ta auta jsou každé z jiného konce, míří na jiné zájemce.... A když dáváš do kontrastu Fabii, pak také odsuzuješ POLO, CLIO, 207, neboť ta auta jsou ze stejného segmentu a stejné cenové kategorie. Přece se na to auto podívej... musí se ti především líbit... je velmi výrazné, jiné... někoho tedy osloví Suzuki, někoho běžnej hatchback v malých vozech... Ani jednoho bych ovšem netituloval tvým výrazivem.
GTI, tak mi rekni ve stejne cenove relaci, cim boduje Fabia oproti tomuhle vozitku. Fajn nema moznost "kadlakadla" turbokamen, ale pokud zustaneme u benzinu. Opravdu jsme zvedavy a kdyz prijdes s necim co co jsem zapomel nebo mi nedoslo, rad sve tvrzeni vezmu zpet
Re: Toyota svolává do servisů milión vozů, část i v ČR
Dobrej pokus... myslím o stylovej příspěvek... obsahově to šleháš ovšem dost mimo. Tohle není humanitární akce Toyoty na záchranu padlejch andělů, ale tvrdě vyhádané rozhodnutí, kdy se na jednu misku vah položili hrozící průšvihy a na druhou smeták, k zametení pod koberec... A jak to vyhodnotili, vidíš sám - hrozí vždycky velké průšvihy... proto ta akce. P.S. To vykání je inspiratívní... Že bychom tu rozehráli studio Kroměříž :-) A jde ausgerechnet o milión aut... a to je velkéj průšvih...
1)pevne doufam, ze se co nevidet najde firma, ktera to co je u ctyrkolky pro okrasu zacne delat pro funkci (ochrana podvozku appod.)
2) interier mi pripada s ohledem na exterier hodne subtilni, spis bych uvital neco v duchu freelanderu.
3) jinak vskrze pozitivni, myslim si, ze tohle je ta spravna cesta, kterou uz nastinil Ford Fusion, ale tomu chybel ten nahon na vsechny ctyri, Yeti asi prijde s krizkem po funuse
Jo OK, ja měl tak nějak v povědomí,že sou tak nastejno. Ale SX4 působí daleko dospěleji a rozhodně by mě nenapadlo dávat Fabku jako konkurenci. SX4 je zjevně o pár stupňů vejš.
Re: Toyota svolává do servisů milión vozů, část i v ČR
Nechte to být, kolego. Dokud si někdo sám od sebe neuvědomí, že je lepší nechat si u japonce něco zadarmo a preventivně vyměnit než se doprošovat u evropana záruční opravy, nemá smysl jakkoliv argumentovat. Nehledě na to, že událost jako právě tato není v rukou a mysli takových jedinců ničím jiným jako možností píchnout prstem do něčeho, co jim převelice křiví obličej a nemají jinou možnost jak na to plivat. Jedním slovem, kolego, zbytečně mrháte dechem :-!
:yes: btw si přečti, co říká "jirka" v diskusi tady ke článku "SX4 na českém trhu... 18.5". Koupil si dvojkolku, jezdí a raduje se. A takhle přesně chápu SX4 i já - je to auto, které člověku dělá radost :yes:
Mám dojem, že už jsi sem ty své bludy jednou psal. Más minimálně dva problémy: vykládáš o autě a neověřil sis jeho technické specifikace. A druhý: potřebuješ koupit kombík nebo MPV, ale na showroomu jsi místo toho došel ke zvýšenému hatchbacku a nepoznal svůj omyl. Takže prosímtě: nekupuj SX4, není pro tebe. Jdi a kup si třeba Roomstera, nebo si počkej ještě rok na žilinskou Kiu kombi. A nás ostatní nechej dýchat, máme s touhle Suzi trochu jiné plány, než jí cpát do zadku kočárky.
Veľa záleží aj od tej rodiny. Teraz mám 307 Break a C4, mám 2,5 r. dieťa , ale kočík už nepoužívam. Ale kľudne by som už teraz vymenil 307 Break za SX4, veď aj C4 ma kufor nic moc /320l/ a v pohode mi to stačí. Keď jazdím 95% po meste, a v okolí do 50 km, cez víkend chata a pod. tak 270 l mi v kľude stačí./a keď nie tak sklopím sedačky a není problém/
Čo tu pletieš Fabiu Combi preboha ? Napíšeš " Kufor SX4 je este mensi, nez v Ignise a nebodaj v Swifte" pritom , keď tu niekto niečo nevidel naživo tak si to asi ty ! a namerali 270 l nie 260 , to má fábia, keď sa tu tak oháňaš. Vôbec by som nepovedal, že kufor v SX4 vyzerá menší ako vo Fabke a keď by tam aj nevošiel kočík a do fabky hej , to čo je za argument ? Kočík mám 1,5 roka a keď mám mať zase dieťa, tak si SX 4 nekúpim /aj teraz mám Combi/, ale reči "maly kufor, do ktoreho das tak maximalne desiatu a prezuvky" sú min. od veci. 270 l je bežný priemer v triede / Grande Punto, Clio ..../ takže asi tak .
Fabie je z mého pohledu též 2-3 auto do rodiny,vyšší ambice asi nemá.Jednu vlastním a často si myslím,že mi hráblo,když jsem do ní šel.Jo člověk občas chybu udělá.Jinak slovo blázen sem asi nepatří,ať si každý koupí vůz,který splní jeho požadavky.SX4 jsem viděl v Plzni,taky tu bronzovo-oranž.a souhlasím s RS, moc pěkné auto a pohled na ceník dává tomuto vozu docela dobrý kurz.
No ty sa tiez bohovo vyznas, ked si si nalistoval tabulky na webe a opisal udaje >:D
A co takto Fabia Combi 425 litrov? Tak toto je uz pouzitelnejsie, nie?
Inak videl si ty nazivo tu SX4 a aj si ju skusal? Ja veru hej a naozaj by ma zaujimalo, ako namerali tych 260l. Schvalne, chod a premeraj si ten kufor metrom a budes prekvapeny rovnako, ako ja... A mozme sa aj dohodnut, skocime tam spolu a poziciam ti nas kocik a pozriem si, ako ho narves do toho kufra (do kufra zeninej firemnej kratkej Fabie no problem)...
Takze kamo, ked si to auto nevidel nazivo, a ani nahno nesiahol, tak neprispievaj do diskusie, ok???
Prosím tě co má SX4 společnýho s Fiatem? Technika je kompletně Suzuki včetně pohonu všech kol elektromagnetickou spojkou (ne viskózní). Jediná věc co dodává Fiat je ten turbodiesel a design.
Už jsem měl možnost s ním jet - konkrétně 1,5 ve výbavě GLX (tzn. outdoor line a top verze 4x2) a souhlasím s redakcí. I přes velkou světlou výšku auto drží perfektně, odpružení je příjemně tvrdé, řízení přesné, svůj podíl na tom amjí určitě i mamutí pneumatiky (205/60 R16). Tenhle kousek měl najeto jenom 60 km ale motor jel dost dobře a šel pěkně rychle do otáček. Prostě :yes::yes:
1 ."Súhlas. Je to fakt dobý auto, jen to má menší kufr",
2.Kto si toto kupi namiesto Fabie, je blazon. Vidis saar, zalezi od uhla pohladu. SX4 je pouzitelne len ako 2. alebo 3. auto do rodiny. Dovod? Easy - maly kufor, do ktoreho das tak maximalne desiatu a prezuvky. Kufor SX4 je este mensi, nez v Ignise a nebodaj v Swifte.
Bože keď 270 l je malý kufor, keď tu hovorím o Fabii, ktorá má 260 l a je to dokonca menej ako má Ignis /236 l/, Swift /213 l/ ??? Keď sa do toho neviznám, alebo si to ani neviem zistiť, tak neprispievam do diskuzie !!!
Kto si toto kupi namiesto Fabie, je blazon. Vidis saar, zalezi od uhla pohladu. SX4 je pouzitelne len ako 2. alebo 3. auto do rodiny. Dovod? Easy - maly kufor, do ktoreho das tak maximalne desiatu a prezuvky. Kufor SX4 je este mensi, nez v Ignise a nebodaj v Swifte.