Kamo,s tim se netrap,Cina udava tempo uz davno a ve vsem,to vi prece kazdej.Jestli to bude trochu prodejny kar v Tezkoslovakii tak to koupi kazdej Pepa, to je jejich politika a jde o to aby se etablovali na trhu , pak uz bude hracka pro ne za deset let prodavat cokoliv.
Hele, nemám tě moc rád, libí se mi, jak tě tu někdy lidi pěkně poje*ou, ale teď s tebou musím naprosto souhlasit, ohledně s příspěvkem " A JE TO TADY". Je to psáno velice pěkně a taky o autech od nás ses tam krásně zmínil. Jo, ať si Číňani se svou "kvalitou" zůstanou tam vzááádu...Souhlas ve vše. Nekompromisně a bez výhrad. MOC KRÁSNÉ!!! :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
Súhlasím s týmto názorom. KAždý kriví nos nad Čínou alebo KOreu, vypisuje litánie o ich nebezpečenstve a potom sadne do Golfa dvojky alebo Škodovky 120. Nech už niekto niekomu vysvetlí, že radšej nový Číňan alebo DAEWOO ako dvadsaťročný prehnilý šrot. Mimochodom, Golf II. bol na skúškach Euro NCAP a výsledok - hrozný,ani jedna hviezda. Ani polovička. Proste sa v ňom nedá prežiť.
Inak z vlastnej skúsenosti viem, že Korejské autá nadávajú iba tí,ktorí ich nepoznajú.
Odpor WTO proti clum je problém. Musel by se zcela zmenit systém. Kdo ríká, ze systém WTO musí zustat na veky veku. Pokud si Cínani postaví továrny v Evrope, tak jim odpadnou výhody levnejsí pracovní síly a hrají za stejných podmínek jako jiní. Pak se snad ani GTI nebude vzrusovat.
obrana neni jednoducha okamzite to napadne wto a dalsi krok bude to ze si cinani postavi tovarny tady tak jako uz to dela korea. proste uz sklizime ovoce nenazranosti nadnarodnich spolecnosti. proste uz to umi a uz nas zacinaji valcovat. nekdo namitne ze nemaji vyvoj, ale maji v evrope a americe uz pro ne delaji vyvojova centra. otazka pro patrioty bude hyundai ceska firma? protoze pokud ji je nemecka skoda tak proc ne TPCA a Hyundai
Jenze zatimco evropske auto pro Cinu se vyrabi v Cine, cinske auto pro Evropu se vyrabi v Cine. Trosku rozdilna situace... Cinsky svet patri Cinanum, Evropsky Evropanum :-!
Konečně rozumný a nezaujatý příspěvek do debaty. Je smutné, když si někteří stále myslí, že se přes den Asiati hrabou na rýžových polích a po večerech " lepí " v nelidských podmínkách plagiáty. Ale hnidopich se vždycky najde, že GTI?
Jako nekdo, kdo se pracovne zabývá otázkami globálního automobilové prumyslu, v tom velice intenzívne Cínou, mám trochu jiný názor. Cínani mají jako vsichni jiní právo vyrábet automobily a vyvázet je kam chtejí. Doprejte jim omyly, prehmaty na ceste vývoje. Uvedomte si, ze treba firma Geely vyrábí automobily teprve od roku 1998!!! Cínani mají jinou mentalitu, jiný vkus. No a co? Nejsou ani první na svete, co zacínají prumyslovou expanzi kopírováním. Pro ty, co mluví o nízk´´ych mzdách, o spatných podmínkách az málem po detskou práci v cínských automobilkách: Uvedomujete si, ze podbná, i kdyz samozrejme ne tak drastick´´a relace existuje mezi západní Evropou a východní Evropou vcetne Cech a Moravy. Jen v automobilovém prumyslu (výroba vozidel a komponentu) byly za posledních 15 let presneseny desititíce pracovních míst do zemí jako CR, Slovensko, Polsko, Madarsko atd. Myslíte ze do je duvod k nadsení tech lidí, co tím ztratili práci? Nemci ci Belgicanovi je celkem jedno, jestli jeho pracovní místo je dnes v Jablonci nad Nisou nebo v Cíne. A proto: Prejte Cínanum rozvoj, uzívejte si ruznorodost globálního automobilového prumyslu (ta nuda, kdyby vsude jezdily jen Audi, BMW a Mercedes). Cínská auta na evropský trh prijdou, a kdo je neche, ten si je proste nekoupí. Obrana proti Cínanum je také jednoduchá: zvýsení cla. V tomto prípade oni ovsem také budou reagovat a bránit se dovozum z Evropy.
Myslím, že se tu pletou dojmy a pojmy. Rozdíl je pokud Sony vyrábí v Číně, protože doveze stroje a technologie a pak jsou její výrobky stejně kvalitní jako z kteréhokoli jiného závodu na světě. Jiný případ pak nastane pokud ve vedlejším městě začne vyrábět elektronicku společnost Somy. :no: V automobilovém průmyslu to vidím podobně. Pokud VW, Honda nebo BMW vyrábějí v Číně své regulérní modely, pak jsou stejně kvalitní jako jiné. Ovšem pokud např. Geely začne vyrábět napodobeninu BMW, Hondy nebo VW, pak může jít o život... Další zásadní problém vidím v podhodnocené čínské měně jüan. Pokud by se za dolar platilo 200 českých korun, pak si myslím, že by kterýkoli zdejší výrobce uspěl na zahraničních trzích i s "plechovkou od sardinek na čtyřech kolech"!!!! 8-s
GTI vsechno je to vlastne kvuli takovejm jako si ty. z takovyho nejvetsiho smejdu jako byl golf je udelana auto zcela jine kategorie nez do jake patri. to furt slysime mekcene plasty, slicovani palubni desky, navigace, tri *elektronickejch systemu, ze se v tech zkratkach ani nevyznas a pak s tim jedes 10 km do prace. kdyby lidem stacily normalni auta tak budou stat normalni penize. na co jsou v octaviich takovy vykony kdyz je ten podvozek pro tohle auto spatnej. stejne mas jezdit v obci 50 a venku max 130. koupis si auto do mesta a ono to ma 8 pytlu. pokud pojedes normalne tak je nepotrebujes a auto muze stat polovic.
Myslim ze se trochu chytas za slovo... Hlavni myslenkou podle me nebylo co je hlavni v zivote. (Mimochodem pro me je to zdravi - moje i me rodiny). Proc bych si mel koupit Pandu a ne Getze? Protoze je Panda handmade in EU? A cim volas? Sonerikem z vychodu (mmj.ja Siemensem made in Germany, ale baterka v nem made in China! ://)? Chodis v Addidasech z vychodu? Palis na LG z vychodu? Surfujes na pocitaci kde je 98proc. z vychodu? Metallicu poslouchas na panasonicu z vychodu? Tak to bohuzel je. Samy tradicni evropske automobilky tahnou na vychod. VW do Ciny - jasne ze chce rozsirit svoje trhy a tim odbyt. Ale auta vyrobena pro tamni trh nevyrobi evropsky delnik, ale zase cinan. A cinani se uci rychle...Casem ziskaji zkusenosti ktere jim predame. A pak uz nebudou automobily z vychodu takove trhaci kalendare jako ted... Je jen otazkou casu kdy prestane byt vyroba u nas v EU ekonomicky vyhodna. Protoze tu mame trzni ekonomiku. A v te je hlavni jen jedna vec - ZISK. Podivej se co jsme za vlastence. Kdo nas nuti tahnout do ciny? Kdo prinutil presunout vyrobu odevu na vychod? Odpoved je TRH! A mmj. - myslis si ze kdyz si koupis Golfika, ze se mu vyhla ruka mongoloidniho delnika? Chtel bych si tim byt taky tak jisty... Chtel... :-!
"i když obdrží v nárazových zkoužkách třeba mínus 5 hvězd..." To jako ze bys byl mrtvy strachy hned po nasednuti do PingPongu, jestli prezijes jizdu >:D >:D >:D ? No to bych nechtel zazit :-!
Nikoho neurážím. Jo, život je boj. Nerad bych aby Evropa skončila jako čínská kolonie... Zadávat výrobu do Číny či kamkoliv jinam je dobrej krok... pokud tedy tenhle trend udrží životní úroveň všem Evropanům, zadavatelům... A tohle přesně se snaží Evropa vybalancovat. Nebo tebe by snad těšilo, aby tu byly v továrnách podmínky jako tam?... Jinak musím trvat na tom, že desítky milionů evropanů s klidem kupují ta "předražená a poruchová" evropská auta... Věř, že ví proč... P.S. cením, že víš, čím máš jezdit. :yes::yes:
Už celých 13 let jsem osoba samostatně vydělečně činná a sypu tomuto státu nemalé prachy, jako většina z nás! Jezdím ve slušném "zapadoevropském" autě a nestěžuji si. Mimochodem živí mě PANASONIC a schválně, kolik výrobků pochází z Číny? Myslíš si, že to klienty zajímá? Pro ně je rozhodující cena a kvalita a ne země výroby!!! Ale když se vyrábí Škoda nebo VW v Číně, tak je to O.K.? To nevadí asi nikomu, že x% dílů vyrobili nějací "šikmouši", vždyt´ je to přece VW! Vyrobeno za pakatel-prodáno za balík?! Jedno z pravidel podnikání je, že přežijou jen ti zdraví. Tak čeho se Evropa bojí? A ty své kecy o dokonalých autech, za které tady KDEKDO s lehkostí platí a která se čas od času svolávají do servisu si nech pro sebe a nepodceňuj inteligenci lidí a neurážej ...
A z čeho soudíš, že pro jiné lidi (včetně mě) je auto hlavní v životě?... nebo adidasky?, nebo devedečko?... O žádném super VW gruppe neplácám, píši občas i o VW. Asi mě málo čteš... jsem jeden z nejhorlivějších obhájců Logana. A vím také proč. Tucson, Sonata, Getz atp... jo, souhlasím, výborná auta... do Soulu... v Evropě je přece výhodnější si místo nicch koupit BMW X3, VW Passat, FIAT Pandu... Nebo ty se domníváš, že v Jižní Korei jezdí tolik Pand jako tady Getzů?... Asi bys mi těžko vysvětlil, v čem je výhodnější Sonata nad Passatem... nebo Getz nad Pandou... Pokud nejde jen o tu peněženku... P.S. Mimochodem... co je pro tebe hlavní v životě? ;-)
Teda GTI, já nevím. Občas se nad Tvými příspěvky i zasměju, ale tohle nevím, nevím. Podívejte se všichni - v Číně se dnes vyrábí značky jako je Adidas, Nike, Puma, ACER, IBM, Canon, Panasonic, Sony......no prostě je jich většina a myslíš, že jsou to špatné produkty???? Zkrátka tady stále plácáš o SUPER VW gruppe apod., ale neuvědomuješ si, že většině lidí už dneska stačí i třeba ten Logan a že třeba konkrétně Hyundai Tucson, Sonata, Getz a KIA Sportage a NEW Rio je už z jejich strany fakt cekem dooost dobrá kára!!!!!!! Já mám rád super jízdní vlastnosti a přesný a krátký řadičy (Golf, Focus, Civic, Astra), ale proto neodsuzuju lidi, kteří toto nevyžadují !!!!!!!!! A věř tomu, že za 2 roky bude KIA/HYUNDAI i v tomto srovnatelný a CHINA tak do 10 let!!!! Ukamenuj mne svými "pádnými" argumenty, ale rozhodně je neberu, protože pro spoustu lidí neni AUTO "TO HLAVNÍ V ŽIVOTĚ" !!!!!! Ahoooj >:D
Já se domnívám,že konkurence je zdravá ... a že tahleta "auta" či "výrobci" můžou jenom pro nás zákazníky pozitivně ovlivnit cenovou politiku evropských automobilek.Já vím a spousta lidí ví,že si toto auto nikdy nekoupí,i kdyby bylo nové třeba za 100.000 !!! Ale proč by jsme z této cenové války nevytěžili a možná si časem koupíme novou fabii za 150.000 Kč.A nebojme se,že i přesto by automobilka na takové fabii nevydělala.Mj.se proslýchá,že výroba základní verze fabie stojí automobilku okolo 60.000 Kč... takže rezervy ke slevnování jsou opravdu veliké.Zisky automobilek mluví za vše,jsou to nadnárodní giganti. Myslím si,že Čínské automobily můžeme jedině přivítat :-)))
Nahoře zas jeden zaklínač odsuzuje všechny stodvacítky a vlaje tu praporem Lidové Číny za lepší zítřky. Žádný nebudou, brácho... akorát... prostě... připadá mi nepatřičný se tu vyjadřovat k něčemu, co mi víc než auto připomíná krátkozrakýho potkana. Sakra, nahoře zas jeden nezaměstnanej pláče, že nás Evropa bere u huby. Koho nás? Nikdo ti nebrání, abys zejtra v Londýně otevřel designovou kancelář... jenže to bys musel něco umět, viď. Buď patriot, miluj svou zemi, respektuj Evropu... a uvědom si, že když začínáš vážně uvažovat, že kdyby tohle auto tady bylo za 120tyček, že bys do něho šel, je to s tebou pěkně nahnutý. A cesta z toho ven vede ne přes tohle auto, ale přes tvý ruce a přes tvůj mozek. Máme tu dokonalá auta, za ceny, které kdekdo s lehkostí platí... tak se přidej k těm, co na to maj... ať je to třeba Logan... mimochodem, proti tomuhle vlastně takový evropský Lambo.
a ty si myslis ze ti * co delaji tady v boleslavi jsou nejak zrucni? to jsi asi v takovyhle fabrice nikdy nebyl natoz aby si v ni pracoval. na vsechno jsou presne postupy, kazda operace je popsana do posledniho detailu. na kazdem pracovisti vysi navodky jak se ktera operace presne dela. jakakoli iniciativa neco udelat jinak je potrestana. na to jsou tam jini aby vymysleli pracovni postupy. ty mas stanoveno ze vezmes sroubek do prave ruky vlozis ho do pripravku v leve ruce uchopis pravou rukou utahovak a zasroubujes. a zkus to udelat jinak. takze tady neplacej o kvalite prace kdyz nevis co to znamena v takove fabrice delat. ja jsem delal vedouciho vyrobni linky a tohle jsem kontroloval, postihy za poruseni pracovnich postupu byly velmi tvrde a nekompromisni. v cine se dnes dela naprosto vse, cinani a vietnamci jsou oproti evropanum neskutecne zrucni a pracoviti. nebude trvat dlouho a bude tady z ciny vse diky nenazranosti nadnarodnich spolecnosti a koncernu se vyroba presunuje na vychod diky tomu se nauci technologii a uz nas nebudou potrebovat, vlastne budou protoze uz stavi svoje fabriky zde u nas.
...jsou ta auta tolik levná? Levná pracovní síla (jaké tam asi mají pracovníci podmíky???, jaká je asi úroveń zkušeností tamních zaměstnanců???..., to je to co činí čínské auta (a samozžejmě i osatní produkty)lcinými a také jim adekvátně (ne)kvalitními. Přiznávám, že si nedovedu pčedstavit, že by to někdo dokázal změnit. Určitě se najde fůra lidí tady v Evropě, kteří si koupí laciné nové auto, ať bude sebehnusnější a i když obdrží v nárazových zkoužkách třeba mínus 5 hvězd. Proto se bojím o tradiční automobilový průmsl v Evropě. Nechť čínské koráby brázdí čínské silnice. Toť vše.
Na takový argument se těžko něco dodává.Asi by bylo nejlepší,aby původní obyvatelstvo a národy Evropy vymřeli a naše území osídlili číňané.Alespoň budou prodávat sami sobě.Nic jiného si původní obyvatelé Evropy nezaslouží.Tuhle variantu beru jako naprosto ideální! :yes:
Snad podstoupi zkousky bezpecnosti. Asi neziskaji zrovna pocetne souhvezdi ;-) Ale na druhou stranu se pravdepodobne levnejsi nove auto nebude dat sehnat.
nad čínskou expanzí nejásám a asi s ní nic nenadělám, jestliže tam vyrábí spousta světovejch značkovejch výrobců z různých oborů a dodává jim tím pádem svoje technologie a to proto že se jim to vyplatí, nevidím důvod, proč zrovna já bych si měl lámat hlavu s tím jestli je to pro nás do budoucna výhodný a nebo ne si kupovat čínská auta, když na jiný nemáme.
I v nebolševické části EU jsou lidé,kteří nemají na drahé auto.Mají průměrný plat,tržní a neregulované nájemné,nesocialistické zdravotnictví,dražší služby,potraviny atd...takže si sice teoreticky mohou koupit auto za méně platů,ale reálně ne.Jásat nad expanzí Číny je trošku zjednodušené vidění světa.Ale to je můj soukr.názor. :-(
S tou obnovou vozoveho parku suhlasim, ale nie takto!Prinesie to prepustanie nasich europskych pracovnikov,a teda posilnovanie ekonomiky Ciny na ukor Europy
S čím? Aby výhledově zanikli všichni evropští výrobci a vše co souvisí s autařinou vč. výr.technologií se vyrábělo v ČLR? Pokud je na moji otázku odpověď ANO,pak bych prosil sdělit,čím se budou statisíce lidí v EU živit(patří sem i výroba oceli,plastů atd.pro aut.průmysl)pokud automobilový průmysl v EU zanikne a jestli si potom evropané budou mít za co ta bezva levná a kvalitní auta z ČLR koupit? Jenom malá úvaha,řekněme v širších souvislostech.Díky za odpověď. :-!
jo taky s tebou souhlasím, každej tady na to nasazuje, nikdo v tom ještě nejel, nevidím důvod proč by si takový auto nemohl koupit někdo, kdo jízdu autem bere jenom jako způsob jak se dostat z místa na místo a ne jako nějakej adrenalinovej sport, případně prostředek na zvyšování sebevědomí, spousta lidí u nás peníze na pořádný auto nemá a nebo jej jim líto to do auta vrazit, proto u nás tyhle auta na trhu podle mýho názoru chyběj a to jestli doopravdy chyběj ukáže zase jen trh. Vzhledem k tomu že se Logan prodává v západní evropě, kde náš průměrnej plat je tak akorát stýpko někde na VŠ tak si myslím že se tady po číňanech zapráší.
to je jasne ze je tu budou provozovat. Sice na to každý nadává, ikdyž to v tom nikdo nejel...Napřed bych si počkal až se v tom někdo projede a nebude problém kritizovat případné nedostatky. Ale ten první vidím už ted - oficiální fotka a hned je na ni videt, jak netrefili barvu prednich dveri ke zbytku auta :-) No snad to zlepsi >:D
Asi si někteří neuvědomujete, že tady dodnes jezdí přes 400 tisíc Škodovek stodvacítek a spousta jiných "vrstevníků" od různých výrobců a průměrné stáří vozového parku je 17 let! Vážně si myslíte, že Geely a jiná Čína je s bezpečnosti na tom tak zlé v porovnání s Evropou, jak nám to tlačí do hlavy "skopčácká" zkušebna ? Jako obměna vozového parku pro méně movité řidiče je to určitě lepší řešení, než ty vraky, které tady lítají nebo které tady vozí mistři automechanici z vrakovišt´ z celé Evropy !!! A mimochodem Evropa si ty Číňany vychovává sama, tak čemu se ted´ brání. Díly od nich nevadí, ale celé auto ano ?! Za příslušné prachy, příslušná kvalita. A Logan nebude o nic větší "šupa", než ten King Kong, tomu věřte! Tady alespoň vidíte, jak nás Evropa bere u huby! Stačí porovnat ceny ve Státech a jinde ...
ano zvonku je strávitelné... :-| Ale ako ich poznám palubovka z citronu zx a motory tiež nejaké požičané a bezpečnosť?aká bezpečnosť v tomto "aute" ked aj Chevrolet Aveo je nič moc a to už neni "čina" v pravom zmysle slova.verdikt?nekúpil by som si to radšej naozaj logana aj ked bude o 10.000 dražší ale budem vedieť čo v tom je ,iba renault a relatívne moderná technika
Vyzera to divne,jazdit to bude asi tak isto a spolahlivost od toho necakajme.Mozno to bude lacne tak 200 000 Sk potom to budu ludia kupovat aj ked to je hnoj.Pamatam ked Daewoo prislo na Slov.a Cesky trh s Nexiou a Esperom.To su podobne auta a isli na dracku.Bohuzial vo Vych.EU je cena priliz dolezita.Tak ako cinske saty lacne a na prd.Dufam ze tie auta nevyrabaju deticky v Sanghajskych pivniciach za par centov...
A zabudli ste napisat, ze je stavany na cinske cesty - necesty, lebo u nas maju tak vysoko karoseriu snad len terenaky. S tymto by som sa bal ist viac ako 90 km/h.
To je čo do frasa? Sa pozriem na tie svetlá, mi naskakuje husia koža na chrbte. Toto je snáď nemožné. Keby som bol dizajnér a toto vytvoril a nebodaj sa k tomu aj priznal, mohol by som si hodiť slučku, bolo to moje posledné dielo. Nehovoriac o tom, že svetlá sú obovské a svietiť budú ako petrolejka mojej babičky >:-[] hnus :no: