Německý úpravce vozů koncernu WV, firma Nothelle, představil pumpu na adrenalin umístěnou v kabátě Audi A4. Pro motor 2,0 TFSI připravil úpravu ženoucí jeho výkon za hranici 300 koní.
Tomáš Enge vyhrál historicky první vítězství pro Českou republiku :yes::yes::yes: V posledním závodě sezóny v Číně odvedl celý tým špičkovou práci a dotáhli to do úspěšného konce :yes: Velká gratulace :yes:
No, typický krok VW. Chyba je u drahých dodavatelů a ne u efektivně pracující mateřské automobilky :no: Ale určitě to je snazší krok, než zamést všechny prahy ve Vlkohradu ;-\
myslím, že tušíš s čím jsem jezdil já...je to trošku výš (myslím že musíš mít blacklist 9), má to velký nádech vzduchu, jezdím to v modré se zlatými polepy a hliníkáči... ;-)