Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Logan kombi: definitivní podoba!

189 komentářů

dovolí si to, uvidíš, pre poloúžitkové auto je to výborné riešenie - neničia sa tesniacr ,,kédre´´ pri nakladaní ťažších predmetov. 😉
ale ja bych rekl...roomster je vnutri krpaty oproti loganu, motory podobne, vybava tiez, len logan je o 100000 lacnejsi...neni o cem...
dci motor je z renaultu, ma abs, klimu, 3 roky zaruka, kopa placu...neni o com...jedneho asi kupim, este precitam par testov
pro všechny co žerou Roomster,chci ohlásit již připravovaný facelift na rok 2007-Je to verze N1 s odpočtem DPH bez zadních oken a sedaček.Dokonce bude i patřičně zvlášt pojmenován...."Nautilus"
Myslím že designově je určitě dál Logan Combi než ta "D"chajla z Kvasin.Předek má jak 5,5litr desetiválec,přední okna jak ponorka,střední"B"sloupek je jak pomyslný předěl křížence-"prasopsa".No a zadní okna....dobré i pro malé děti a pejsky(i oni vidí ven)No a zezadu vypadá roomster jako Fiat Punto z roku 1994.Interiér je taky nic moc.Nohy si natáhnete,ale na šířku si jste všichni"tak trochu blíž",možna až moc!Prostě šířka Roomsteru v úrovni blatníků je asi dvojnásobná než v úrovni střechy!Podvozek není špatnej co se týče přední nápravy,ale ta zadní ze starší Oktávky...To je teda zálet do minulého století!Navíc kola v rozměru Fábie na úctyhodném rozvoru vypadají jako kolečka golfáče(myšleno kočárku pro děti)Takže co fakt ocením jsou líbivá přední světla a vychytaný příplatkový chladící box na plechovku s pitím(mimochodem,asi 98,5% lidí co znám kupuje výhodnější a hlavně zadělávací pet lahve)Co se týče kufru,je celkem ok,ale na v testech s Roomsterem haněného Peugeota Partnera prostě nemá.
O ceně nemluvím,Roomster v základu cenově ujde,ale má motor s výkonem průměrné motorky do 500cm3,což vám vzhledem k váze vozu dává možnost předjet stodvácu jen z kopce nebo pokud si pomůžete nohou jako na kolobrndě.Každý vzrůst ve výbavě a výkonu je patřičně znát(až nepoměrně)i nárůstem ceny,což je u Škody mimo akčních modelů již zvykem.Luxusně dovybavený Roomster dá cenově na pr..l i šestiválcovému Superbu.
S Roomsterem jsem již měl tu čest,takže můj názor není z doslechu.
No,nového Logana Combi jsem ještě neviděl,tak uvidíme jak na tom bude?bude-li na Pražském Autosalónu.....????
O1 má 4* escort jen 2* a Astra F test nedělala
Renault vyhlásil Logan za tretí najkvalitnejší model z aliancie Renault-Nissan-Dacia, vrátane toho, že v Laurete ja viac elektriky ako vo všetkých Fábiach (dokonca aj vyhrievané zrkadlá.
ac nerad, musim ti dat za pravdu. kdyz presednu z meho rok stareho megana II, ke kamaradovi do stejne stare octavky (1,6) je to pro me balzam pro usi. Nic nevrze, nechrasti, palubka drzi, motor tissi, brzdy nepiskaji ...
jako když se objevil Logan poprvé,,, znalci, odborníci , každý se vysmíval , doporučoval ojetinu a mohl se zbláznit radostí, když ADAC vydal LŽIVÉ, OPAKUJI LŽIVÉ prohlášení, že se převrátil při losím testu ...( že se pletu?? [odkaz] to by měl být odkaz na losí test dacie logan - bohužel nic tam není)( bohužel i tady se to lze dočíst ) každý tady operuje s hvězdičkama,testy nezatracuji ale jsou to uměle vytvořené extrémní podmínky ..
ale kupuju auto abych jezdil a ne abych boural.., je lepší Logan než starší škodovky, žiguly ap. Sám jezdím s Loganem víc než rok a jediné co musím tankovat a dolévat vodu do ostřekovačů.. Co víc si přát? doveze mě kam chci, vejde se tam dost do kufru ....Nepotvrdily se ,,prognozy ,, o budoucích ležácích a neprodejnosti .

www.autoklubdacia.cz
Súhlasím
Auto je fakt pekne, a stou bezpecnostou je to na 100% pravda. Najviac ludi skape modernych SUV a pod. Myslia si, EURO NCAP je este nad fyzikou! Myslim, ze toto auto bude ako rodinno-podnikatelske auto s nadychom SUV a zvysenym podvozkom fakt super. A este sa nemusite bat ani zlodejov aut!
Vyzerá priekopnícky rovnako ako aj sedan.Myslím že sa končí éra imidžu v automobilovom priemysle.Imidž je nanič.Imidž je drahý a životu nebezpečný.
nech sú tieto autá sebelepšie, alebo sebehoršie, jazdia po cestách čím ďalej , tým viac , každý deň jazdím okolo 2OO km, ešte som ho nevidel stáť s poruchou , alebo na lane ,ako napr. opel... atď
Pre človeka , ktorý má auto ako účelovú záležitosť to asi nebude zlá voľba, tak ako pre človeka ktorý potrebuje mobil na telefonovanie a sms nezaujíma či má fotoaparát aký, alebo nie, či prehrá mP3 , je to o účelnosti. Je možné že sa niektorým ľuďom bude páčiť aj dizajn, takže prečo nie...
Á propos , mám známeho ktorý na logane spravil 120000 km, bez problému, bez technickej závady.... toto ja o mojej octávii nemôžem povedať, aj keď som s ňou spokojný , v podstate.a ešte : buďme tolerantní...
Romstar zdaleka nejvice pripomina hybrid vznikly na vrakovisti svarenim dvou polovin zcela rozdilnych aut.

PROSTE ROOM_AAA_STAR 😄
taky si myslim, zaridte jim GPSkovy hlidani provozu a budete mit o 30% mensi probeh km ...
Nejvetsi HH je Fabia 1.2 HTP 16V .... No , stylovejsi je uz Fikus RS nebo i ta priblbla Fiesta ST , rozhodne ne O2 RS - to je stejnej paskvil jak sprinter s batohem žehliček
to je tech 600 ve VW TDi taky tezko uveritelny ... ale treba ma taxikar sklad corek cerpadel, vah vzduchu a tak ...
Vždyť je to jen renolt! Chytře lepí díru na trhu, ale furt je to jen renolt. I když musím uznat, že podle fotek vypadá o dost lépe než rumstr. Fakt si na nic nehraje😄
Používáme auta ve firmě na převoz drobnějších součástek mezi sklady a montáží, případně na rozvoz na kratší vzdálenosti. Pokud bude dobrá cena a dostatečný nákladový prostor je Logan naprosto ideální. Zaměstnanci mají možnost používat auto i pro svoje potřeby a Logan pro ně bude pořád lepší než klasická malá dodávka jako třeba Kangoo. A kupovat něco dražšího? To nemá smysl. Zachází s tím jako s cizím. Dorasují stejně Logana jako Tranzita nebo Vito.
:yes:
Šetřivé pohřební služby skáčou dva metry do vejšky... >😁
No myslim si ze cenovo dostupna stvrokolka je aj Suzuki Ignis a Swift
Romstar bude asi kvalitnejsi, Logan je vetsi a levnejsi. Ma sice nehezka zadni vrata, ale celkovy dojem je asi tak o 300 % lepsi, nez Romstar, protoze vypada jako auto, zatimco Romstar zdaleka nejvice pripomina hybrid vznikly na vrakovisti svarenim dvou polovin zcela rozdilnych aut. prodavat se tedy bude zcela jiste lepe prodavat Logan. Doufam, ze skodovka uz ma do vyroby pripravenou variantu, kde bocni linie Romstaru vypada normalne (viz navrh jednoho ctenare tohoto serveru), protoze jinak tento projekt na trhu prohraje.
Zajimava je informace, ze VW chysta pro evropsky trh variantu Romstaru pod oznacenim VW. Uvidime, zdali bude design stejne prasteny, jako u skodovky 😄
Roomster sem videl na dalnici v okolí Mlady Boleslavy
a musím říct: nic moc
uplne s vami suhlasim,neje dolezity vzhlad,prioritou je jeho variabilita,vyuzitelnost a funkcnost.Pokial bude aj spolahlive bude to SUPEEER!!!
vzdy lepsie jak tvoja stodvacina
[odkaz] --- [odkaz] --- [odkaz] --- [odkaz] --- [odkaz] --- [odkaz]
Metelesku blesku aj s tymto combisku😄
Tak to zas ne, ale vzhledem k tomu jak se většina z nich k firemním autum chová nehodlám investovat korunu navíc. Už to že v mé firmě můžou firemním autem jezdit domu a kdykoliv si ho zdarma půjčit i na víkend je dost velkej luxus, v porovnání s jinejma.
Ano, moje rec, zamestnanci at klidne chcipnou.
Tak koukám že vypadá líp než sem teda čekal. Jak už sem tu jednou psal-veze 1,4 N1 určitě bude nástupce těch čtyř feld-van co dosluhujou klukum na montážích. Nebo jestli udělají přímo van,to by bylo. Už sem myslel že nikdo nic takového nenabídne. Nechtělo se mi kupovat drahé berlingo nebo doblo. A at se na mě nikdo nezlobí ale to že nemá boční vaky,deset hvězdiček a klima mě u aut která používají zaměstnanci na práci vůbec nezajímá. Ovšem pro rodinu to je jiná.
To je auto pro mne!!!!
Chci auto pro: 95% ježdění po městě, 1x do roka na dovolenku do Chorvatska a 3x na východní Slovensko. Mám rodinu – manželku, 2 děti, chatu a psa. Stát a hnít bude před barákem. Chci 2x airbag, klimu a ABS. Sem tam převézt nějakou desku a cement. Na vzhledu my nezáleží, na lak auto nejezdí ….. ….. hlavně že je velké. Do 300.000 se vlezu. SUPEEER !!!!
GTI co te inspiruje na gecku a vseobecne na VW to designove nic? ta totalni impotence koncernu? nebo co? kdyz te nedostanou ani takove pecky jako je novy civic. me to pripada ze si zakrnel na te malosti naseho piskoviste. to jsou tvary ktere se dostanou do VW tak za 15 let a pak budete tvrdit jak jsou uzasne nadcasove
Dacia sa vratila jasa cela ulica.Kvalita nam nevadi cena nas vzdy ocari.Bude to zase cenovy boom?Alebo novy zoom zoom.Rozbime si prasatko a kupime si Loganko.Este sa nam vrati Trabant a postavime si znovu tuzexy na tie lacne plechy...
GTI
Buďto diskutuj, nebo toho nech... Posmívat se, aniž bys napsal názor... ;-\ to je přinejmenším podivné :no:
GTI
Vizuálně Civic neberu, jinak technika je nepochybně výborná. Neprudí mě nic... neinspirují mě.
GTI
Taky >😁
... tak něco mezi 911kou a Astonem..
Myslíš spotřebou ? >😁
GTI co te tak prudi na rejzich? treba civic type r je na trati nejrychlejsi hatch,rychlejsi nej gti, leon a megane... spolehlivy,prakticky,celkem ekonomicky.... 😉
Presny nazor na vzhled jak Rommstra, tak i Logana si skutecne udelam, az si je budu moci detaelne prohlednout na nejake vystave. Zatim se moje nazory opiraji o dostupne informace a fotografie. Z tech take plyne moje soucasne hodnoceni.
Asi tak. Vzhledem k tomu, že typický majitel měl před tím pytle leda v kufru se senem nebo cementem a ABS jako materiál autorádia od rákosek, to je úroveň zcela odpovídající.
A ty si třeba viděl Roomster naživo? Asi před 14 dnama du u nás do knihovny a najednou čumim, že na křižovatce zastavil Roomster! U nás v Lounech, takový *světa!!! A auto je to fakt pěkný, na fotkách sem z něho nebyl odvázanej, ale povedlo se.
S bezpečnostní bych to neviděl tak zle. Mánie kolem 5 hvězdiček začala nekdy kolem roku 2001 (Renault Laguna). Mimochodem Logan nemá na žádném sedadle indikátor nezapnutých bezp. pásů, což jsou automaticky v EuroNCAP body dolů. A když si představím své známé, kteří si na bezpečnost pochvalují 4 roky starou Fábii a upozorním je, že v ní mají jen airbag řidiče, tak ať zapomenou na 4 hvězdičky, tak se rozčilují a vedou nesmyslné řeči podobně jako někteří diskutující tady.

Jen tak pro zajímavost😒br /> Octavia r.v. 1997 3***
Octavia II r.v. 2004 4

Opel Astra (F, 1997) 2**
Astra Classic (G) 4
nová astra 5*
Ford Escort (1996) 3***
Pšli mi trochu tej trávy,, pozerám že je fakt dobra ked toto potíš na verejnosti >😒] :yes:
mas pravdu "CIGANSKY VAJDA" je naozaj hodný svojho mena😃) ta užasne "zvladnuta" zadná časť auta.. taka nadhera.. Naozaj famozny napad zlepiť dve rozdielne časti dohromady.. Asi nova dizajnerska škola. >😒] A ten "dotiahnuty" patent na sklapanie sedadiel s HRBOM ako ťava uprostred ložnej plochy.. naozaj výkvet.... A napadlo ma že nakladaciu hranu v rómskom velmajstrovy mohli dať ešte o 30cm vyššie. Už teraz je tak vysoko že je vhodna namiesto fitnnes ale ..mohli dať este vyššie.. >😒]
Rumunov nemusim.. Ale tento logan bude na tom s predajmi určite lepsie. V ramci celej EU.. Lebo bratia škodový česi budu ospevovať - a hlavne kupovať-škodovku aj ked vyrobí rikšu pre indiu .. ;-\
Tak to fakt nechapu, jak tohle muze nekdo povazovat za hezci nez Roomster. Logan sedan vypada jeste celkem rozumne, ale tohle vypada jak FSO Polonez Van, ktery se u nas pred par lety prodaval. S Roomsterem naprosto nesrovnatelny. Rozhodne zadny problem pro Skodovku, jestli nekdo uvazuje o koupi Roomstera, tak na tuhle plechovou nadheru rozhodne nepomysli.
Ale pro drobne zivnostniky to muze byt rozumna volba.
v TOM HNUSU VZADU?? A ROOMSKY-MASTER (VOLNY PREKLAD ASI CIGANSKY VAJDA) JE VZADU DOKONALE BOžKA KRASA V SAMEJ SVOJEJ PODSTATE ZE?? >😒]
Jezdil jsem 6 let v Octavii. Celkem jsem byl spokojen az na zadni napravu, ktera je pouzita v roomstru. Co se tyce predni napravy z fabie, domnivam se ze to rovnez neni dobra volba. Kdybych mel navrhnout neco na zpusob roomstru, pak bych urcite volil podvozek z nove octavie. Stejne jako Ford C-Max ma podvozek z Focusu. Dokonce se myslim, ze by to bylo i levnejsi, prodejnost by byla vyrazne vyssi, ale i konkurence
VW by byla vyssi. Cena se slusnou motorizaci by byla urcite do 500 000.
:yes: >😁
kdyz kouknes na ty tzv. spionazni fotografie tak tam je videt kde je posledni rada sedadel. je to skoro az uplne na zadnich dverich.
Tohle auto bude trhák. Maximálně praktický s výbornou cenou. Nehezký, zezadu jak rozvoz rohlíků, ale jestli se jim aspoň základní kus dostane pod 210t tak jim ruce utrhnou. Cílová skupina nehraje tolik na design. Víte kolik místa to musí díky tomu hnusu vzadu mít?
GTI
Rozum je tam vždy. Ať kupuješ Astona nebo Thalii. Ovšem prioritní je u levnejch aut nutnost, resp. nemožnost koupit jiné... Říká se tomu limitace, horizont. Vždyť proč jezdit autem z nejlevnějšího cenového pásma... (pokud tedy je to auto v rodině jako jediné).
To je fakt hrůza tohle. Kdo to navrh??? To by asi mělo být trochu sportovní, ale tohle....
Třeba ta parta lidí v tom Volkswagenu, jak zatočí s nudou...ééé to sem vlastně nepatří >😁
z nutnosti nebo z rozumu?
GTI
😉 😐 :yes:
GTI
Děkuju :yes:
Souhlasím a moc pěknej příspěvek :yes: :yes: :yes:
GTI
O-RS může být těžko HH, ty vychází z HB, tedy z hatch-back (GOLF), neboť je to LB - lift-back... O-RS je naduplej lift back... a to, jestli natrhne zadek ST... no, to je nutno si říci v čem... víc toho odveze v kufru, ale poměřuj jí s obdobnemjma... jenže s jakejma... o třídu vejš máš Mondeo ST... RS je výborné auto... naživo tě uhrane zejména dokonalou přídí a tím jak jí to sluší v té kontroverzní modré barvě. Nechce to mít moc širokej zadek, jinak jsou ti těsná (vynikající) sedadla. V Česku nelze prakticky udělat stylovější rozhodnutí za cca 750 tyček, než si koupit OCTAVII RS :yes: Hlavně proto, že je rychlá, dravá a vedle toho i praktická. Pokud bys chtěl dokonalej HH, vlezeš tu do GOLF GTI :yes: Ten je mírně vyzrálejší, a má DSG... a to je v ceně kolem 800tyček autonebe. Nemá holt velkej kufr... tyky je to HH. Takže, protože Škoda nedělá v nižší střední HB, a z něho HH, nahradíš to tady OCTAVIÍ RS... a jsem přesvědčen, že uděláš vynikající kauf. Nebudeš za trapáčka, kterej šilhá do rejžovejch polí... přitom se současně budeš smát, jak ti vyprávěj emigranti duše, že buďto jezděj v imprezních permanentech v autě velikosti takřka Fabie, či že milujou žlutou barvu, v který vypadaj, že včera získali angažmá v cirkuse Kludský... Takže - modrá OCTAVIA RS, to musí bejt sen mladýho, inteligentního kluka... jiné řešení tu nevidím.
GTI
Doufám, že nepředpokládáš, že se někomu líbí..., zejména ne těm, co si ji koupí... To jsou všechno koupě z nutnosti... nejlevnější... proto žádané... Design není žádnou ryze subjektívní záležitostí. Vnímání světa je vnitřní záležitostí... design... to je umění krásného, možného a účelného. Málokdo má na to, vnímat design... většinou lidi vnímaj jen tlouštku svý peněženky...
Zajímavější bude, až přijde slibovaná varianta 7-místná, co bude teprve zajímavé pro naši početnou rodinu ! Jinak design je rize subjektivní záležitost, například Thalia se mi vysloveně nelíbí a přesto se v Česku prodává ! >😁
Já sice nevím, jestli je pojem "hot hatch" někde přesně definován, ale to co stojí v tom článku si nevymyslela Škoda, ale pochází to z dílny WhatCar?. Navíc ikdyž zapomeneme na hot hatch tak proti sobě stáli např. ORS a Focus ST a lépe uspěla Octavia. Je to hodnocení angličanů a nevím, přoč by měli některé auto zvýhodňovat. Já to pokládám za velice věrohodný a nezávislý test. :yes:
ORS jako hothatch? Tak na to mám jinej názor 😄 A k tomu článku: přeložit "hot hatch" jako "sportovní sedan" :no: Ale asi nejsem simply clever, tak to nemůžu pochopit >😁
mam rodinu dve deti a myslim ze vydelavam celkem nad prumer kolom 20000cisteho v prumeru a na nove auto proste nemam a ani mit nebudu kdyz si koupim tohle auto nemusim se bat ze mi ho nekdo otoci a to ze tam nejsou nejmodernejsi bezpecnostni prvky to je pro me vyhoda cim jednodussi tim min problemu opravi ti to v kazde garazi ..je to opravdu spotrebni auto pro nase financni moznosti tak jako pro nemce oktavka deset let to vydrzi a pak to odvezu do kovosrotu ..pro me to je lepsi varianta nez koupit treba auto z ciny koree atd. ja osobne si nepotrbuji zvedat sve ego autem za 800000t.pro me je lepsi dat rozdil ceny do sveho bydleni a rodiny to je rozhodne vyhodnejsi investice kazdy ma jine priority a priznavam ze pokud bych mel plat 2x-3x vyssi nez ted docela rad si koupim jine auto ...ale vim kam patrim...narozdil od jinych....
GTI
700 s Fordem... těžko... 😉
Máš pravdu, s tou 159kou mi to nějak ujelo a je to nesmysl. Myslel jsem u toho psaní na předchozí příspěvky. Sorry. Ale za tou Octavií si stojím. Hot hatch je přece RS. Tasy máš link na celý článek: [odkaz]{DE5519B0-799…
ma fabriku s levnou pracovni silou a malymi naklady
zredukoval vyrobni naklady:
minimum ohybu na vyliscich - dan za hranatost
vynechali pozink - za tu cenu nikdo nepredpoklada zivotnost delsi nez 6-8 let
skoro vsechny komponenty jsou z jinych modelu - minimalni vyvojove naklady
Proste je to levna stavbnice z toho co je na sklade vyrobena v levne fabrice. Totalne odlisny pristup pd vetsiny automobilek a to se ceni.
Muze se libit nebo ne, ale sve zakazniky si najde. Prave proto, ze je jiny a hlavne ze je LEVNY !!!!!
GTI, to neni argument. Ja jel ve Fordu E😜lorer s taxikarem co mel natoceno pres 700 tisic a taky nemuzes rict, ze to je dobry auto
Už musím reagovat. Tohle se fakt nedá číst. Proč je 159 "na nic" pro rodinné nebo služební cestování?? A otázka číslo 2: Jaký hot hatch Škoda vyrábí, že mohla porazit Focus ST??
>😁 >😁 :yes:
Tak to je hodně špatný :no:
Vy vůbec nemáte poněti kolik stojí auta pro firmu,když kango nestojí ani 200t,tak logan na tom bude stejně.A ty vtípky bez motora může říct akorát agent od škody,kde se drží hesla co živnostník,tak hlupák.
plně souhlasím,ty dveře budou kopírovat všechny automobilky,nebo zkus naložit ještěrkou paletu do kombíku s normálníma dveřmi a když vezeš např. trámy,tak necháš jednu půlku otevřenou-tohle auto bude pro lidi a né obráceně.
GTI
No, věř, že taxikáři ví, čím jezdit... Jel jsem nedávno v Apoštolovi a říkám, kolik tam máte natočeno... taxikář říká 600tisíc... jenom jezdím... :yes: :yes: :yes:
Připouštím, že je univerzální, ale to je jen výhoda. Stále ale trvám na tom že ať chceš nebo nechceš tak je technologicky někde jinde než logan, stejně jako třeba passat.
toto je pravé užitkov😲sobní auto. A ne trapák Roomster, který má sklápnění senadel na úrovni Felicie, křivou ložnou plochu a nakonec ještě vysoký práh zadních dveří........... Na Roomsteru je příliš vidět, že byl šitý horkou jehlo. U Loagana by se měla Škodovka učit!
Jsem to pořádně zkouknul a řekl bych, že to třetí okno je otočený vzhůru nohama z Thalie 😉 dCi by to mohl vědět, vždyť tu stíhačku má v krvi 😉 Tak jak to je ?
Tak s tím koukejte něco udělat, já už sportwagon prokoukl a ... :yes:
Když odečteš ty taxíky, tak jseš na stejných počtech >😒]
Jsou to opravdu lízátka ? >😒]
Takže doufám už konečně chápeš, že tvá Octavie, kterou jsi si nekompromisně vybíral je stejně kompromisní jako Logan?
Souhlasím s tebou, vždyť existuje spoustu automobilek a každá nabízí mnoho modelů v různých variantách, tak ať si každý vybere co chce a pokud je s tím spokojen, nikdo nemá právo mu to hanit. Každý má ale právo na svůj názor. :yes:
Zdarec mazec, tak po case zas prispeji trochou humoru.... mam Logan, jezdim Loganem a budu jezdit Loganem - at si kazdej co chce rika - a NECHAPU - neni jedno kdo s cim jezdi? Neni snad jedno kdo si co koupi? PROC ne Logan kombi - dobra volba pro toho kdo nema moc penez a presto potrebuje uzitek prostor a levnej autak - mel jsem kdysi Mareu - vsichni nadavali FIAT - srac - a pak? Hele ta sklapeci hrana je vynikajici, za kolik jezdis - za 6l s benzinem?, Ty .ole kufr jak krava, a tak bych mohl pokracovat...
TAKZE rikam - Logan misto Fiata bere levnou populaci utokem - A JSEM ZA TO RAD..........................
GTI
Ne... ale já už dneska preventivně nevěřím, ani že má 4 kola 😉 >😁 :yes:
a vsimli jste si nekdo ze to ma tri rady sedadel?
Já nejraději brutální linie prototypu MiG e-152😒br /> [odkaz]
[odkaz] :yes:
GTI
Taktéž.
..slyšeli to o vlcích a karavaně? Podobné, jako tady o Loganu, bylo možno slýchat i o R 4. * 1961, + 1992, 8 milionů vyrobených kusů... 😉
Myslis az pojedes k Berouskovi delat v manezi klauna?
A do Logana by sis 4x4 zaplatil? Panda je proti Loganu krásný auto, který se nesnaží zákazníky zaujmout jen cenou a myslim si, že panda cross je velice schopná čtyřkolka ale tvrď si co chceš kup si Logana a já tě budu vesele předjíždět svým Bravíčkem 2,0 HGT a budu se ti jenom smát a nechápavě krouit hlavou jak někdo může jezdit tak hnusnym autem :no: >😒] :-!
Ano, sedan, seděl jsem uvnitř. Sportwagon a Breru poznám zatím jen z fotek.
Ja myslím, že Pandě Cross to vysloveně sluší. :yes:
Dost pochybuju, že se bude někdo rozhodovat mezi Roomster a Loganem. Mají naprosto rozdílnou image a každé vyhovuje někomu jinému. Ty si konkurovat nebudou. :-!
Vnější vzhled je lepší než u Roomstru, proč myslíš? Ty zadní partie jsou u Loganu docela povedený, ale srovnávat ho s Roomstrem. Ten je designově mnohem dál, jak přední tak zadní partie. A hlavně Škoda se nežene za co nejnižší cenou.
GTI
A viděl jsi ji živou?...
To mohl, ale svezu se dvakrát v létě, pokud někde neurazím kolo a jinak se můžu jít klouzat protože mi bude na nic. >😁
Já jsem z ní stále nadšený. Nad prodeji si myju ruce, důležitá je má spokojenost za mé peníze. Sám ty prodeje nezachráním, tak proč si vizuálně neužít dokud to tu nebude samej vlkodlak?
Tak si zkus za příplatek pořídit konev.
GTI
Jo, dobrej pohled... jenže... ono to nefunguje... přitom jsem z ní byl nadšený...
Ale víš jaká to musí být bašta být majitelem? Vůz na špici kategorie a ještě k tomu vzácnější než pche devětsetjedenáctka? :yes:
GTI
Jo,jo, Škoda je rovnocená značka... s ostatnímu evropskými výrobci...
zase ty kompromisy >😁 >😁 >😁
GTI
Za únor 2006 se tu prodalo 126 Passatů a 3 (fakt tři) 159ky... to je tragedie.
>😁 :yes:
159ka super, ale je úzce zaměřená, pro rodinný cestování nebo jako služební auto na nic, ale to už jsou ty kompromisy (do jisté míry neodstranitelné). Ačkoliv spoustu čechů škodovky zatracuje, jejich kvality jsou jasně vidět např. v nedávném testu WhatCar? v Anglii, v němž Octavia vyhrála ve dvou zdánlivě odlišných disciplínách. Jednak jako malé rodiné auto a jednak jako hot hatch a porazila např. Focus ST. Hodnocení od Angličanů bylo velice pozitivní a oni určitě nejsou zaujatí, jak někdo tvrdí o našich redaktorech.
Když neděláš kompromisy, mohl sis koupit TS 020. Na lyže by jsi s ní asi nedojel, ale při sportovní jízdě by tě nepokořil ani Schumacher. V Octavii tě předjede každej Charouz s přívěsem.
GTI
Ha ha... to jsme se nasmáli. O 159ce jsem tu psal, že jsem ji nikdy zatím nepotkal. Včera to padlo - jela proti mě v černé... zhrozil jsem se... opravdu... Někde jsem četl, že omezili výrobu a že zkracují záruční dobu... očekávání prodejů, že se naplnilo na 20%
Za můj nejoblíbenější letoun... :yes:
GTI
>😁 >😁 :yes: Já ho měl... pocitově... tak něco mezi 911kou a Astonem... ale po revoluci jsem naštěstí vystřízlivěl 😄
Všechny ne, to žádné auto, ale spoustu si jich můžu a taky pořídím, ikdyž za příplatek. Rozhodně tolik co např. u Audi, Wolksvagenu a z větší části i u BMW. Alespoň to, co v dané třídě potřebuji.
Já už druhým rokem Passat >😁
GTI
Logan nemá konkurenci. Logan je auto udělaný na levno, a to se podařilo dokonale. Kdo v něm navíc jel, je překvapenej až šokovanej, že mu nemáš co vytknout... dCI to tuším už psal... agragáty jsou regulerní Renault produkce, takže... velké překvapení. Být limitován penězi kolem těch 300, nenutím se do rejžovýho nákypu a jezdím v Loganu combi.
Nepřej si, abych se začal babrat v historickogeografických kořenech díla rodiny Porschů a Piechů. >😁 Jinak na Oltcita jsem svého času taky koukal mlsným okem. Hotový Solaris za volantem.
Já ji před ničím z toho co píšeš neupřednostnil, je to jiná třída narozdíl od loganu, se kterým to lze srovnávat. O těch autech co vyjmenováváš nebyla vůbec řeč!!!
GTI
Octavia II je v combi moc povedené auto. Vnitřek také moc pěkný. Ale těch 105 koní je málo. Chce to RS nebo alespoň těch 150 v benzínu nebo 140 v naftě. Auto... to je především motor... pak vnitřní prostor... P.S. Za výbuch roku osobně považuji 159ku...
Já škodu nepovažuji za špičku, ale mám ji rád a cením si především dílenského zpracování a ergonomie, naproti tomu ten francouzskej a italskej design mě nic neříká, proč to celý přeplácat, když to jde udělat decentně a prakticky.
Počkej a nekompromisní Octavie ty veškeré prvky moderní techniky, které byly na světě vynalezeny obsahuje??? 😲
Jasně, nemá cenu se hádat. Každý by měl být spokojený s tím co má a lidé by si vozy neměli navzájem hanit. Jen mi dovol poslední otázku. Jak si mohl upřednostnit Octavii 1,9TDI PD před BMW 535d, před Ferrari 456 GT Combi, nebo dokonce před Toyotou TS 020? Tam si přeci užiješ více sportovní jízdy (u jednoho ze jmenovaných by se dala nazvat závodní), design je s "trapnou" Octavií nesrovnatelný a kraválu od motoru si (především v Toyotě) užiješ také habaděj.
Ty jsi asi nečetl mý články dostatečně pozorně a ani se nedivím, taky bych to po sobě nechtěl číst, nějak mi ujely ruky při psaní a je to trochu delší 😉 ale já nechci srovnávat X5 a logana. To jsem jen vysvětloval kolegovi, že logan neobsahuje věškeré prvky moderní techniky, které byly na světě vynalezeny. Jinak co se ceny týče, v každým příspěvku na ni upozorňuji. A ty považuješ logana za skvělý auto v porovnání s konkurencí (nemyslím jen cenově)??
GTI
Tvá odvaha spočívající v tom, žes názoru, že s vlastnictvím Octavie nejsi nucen dělat kompromisy... je rámovaná buďto velkou nezkušeností, nebo fatální zaslepeností. P.S. Na Škodu nedám dopustit, ovšem vedle toho je nutno znát proporce...
GTI
Vím... já jen asociuji na historickogeografické kořeny 😄 Jo, Visa... nepřevzali z ní ty plasty... Oltcit vypadal jak oškubaný holoubě 😄
Nevím jestli jsi jel v Octavii, ale mě hlava nebolí, já mám radši pronikavý zvuk v nižších otáčkách, dodává mi to pocit že sedím v autě a ne v sekačce a když jedu po dálnici 180 km/h tak motor není ani slyšet, zvláště pokud posloucháš rádio a nemusí zrovna řvát. Sportovní jízdy si v Octavii užiji jistě více než v loganu a ten design je pro mě naprosto nesrovnatelnej, ten hranatej zadek u loganu a krásný ladný křivky u Octavky... Navíc ve verzi 4x4 je skvělý auto na zimu třeba na hory nebo do mírnýho terénu, ale u loganu si pohon všech kol asi nepořídím. Jinak se spolu asi neshodneme ale to je v pořádku, každý preferuje to svoje a ty si klidně kup logana, já mám svoji Octávku a budeme oba spokojiní.
Oltcit přece retušoval Visu. Odkdy má Visa kosočtverec? 😲
Co Loganu chybi a s cim se vetsina lidi asi nesmiri, jsou prvky aktivni i pasivni bezpecnosti a konstrukce podvozku. Ostatni veci navrzene z praktickeho hlediska povazuji za dobre. Vnejsi vzhled ja pak vyrazne lepsi nez u Roomstru, ktery navic s pouzitelnym motorem bude cenove mimo misu.
GTI
Oltcit? 😉 (na N1 😄 )
Tak to předčilo má očekávání >😁 >😒] Apríla je až zítra ne? >😁
GTI
Byl tu jeden, ten cenil Octavii nad 911ku 😄 Tak ten dostal oskara za příspěvek roku. Ty na to jdeš obráceně a prezentuješ tu přímo revoluční myšlénku, že totiž Logan nemá na X5ku. Musím říct, že tohle bych já, ocenil double oscarem... >😁 Zdá se, jako bys neznal cenové hladiny, přiletěl jsi s Měsíce a divil ses, proč všichni nejezdíme v Rollsech 😉 Ale... mám ještě jedno řešení - děláš si z nás parádní pr*el 😄 ... akorát, že prvního je až zejtra... 😄 P.S. V čem ty kompromisy neděláš. Šéfuješ Pendolinu?
No abych řekl pravdu, u Octavie dostaneš stejné kulové za víc peněz. Rally umí jezdit stejně jako Logan (tzn. vůbec). Co se komfortu týče, Logan nebude mít měkčený dva plasty na palubce, pravda, a na dlouhé cesty bude mít horší sedadla, ale zase v něm jednoho nebude bolet hlava jako u tebe v Octavii (1,9TDI PD). Píšeš, že nechceš dělat kompromisy. Octavie není kompromis? Stejně jako Logan neumí nic a všechno. Logan je přeborníkem pouze cenovým, jakým je pak přeborníkem Octavie? A to ani nejsou srovnatelné modely.
Já jsem nemyslel, že u loganu se šetří na nepravým místě, ale že při nákupu auta obecně je šetření na špatným místě (alespoň pro mě, já se totiž v autech vyžívám), když, tak ať to za to stojí a s tímhle sice dojedu kam potřebuji, ale sportovní jízda to není, "rally" s tím nezajedu a skříně nepřestěhuji, je to "na vše a na nic", přitom se to dá skloubit daleko lépé, viz Oct, stejné místo, větší "sportovnost" a na dovolenou 1000-2000 km tam ten komfort bude taky lepší než u loganu. Já jezdím rád a najedu asi 3000 km měsíčně a nechci dělat kompromisy. Loganu nechybí nic, ale přitom vše. Jak jsem již napsal, ničím (kromě ceny) nad konkurencí nevyčnívá a v ničem není "přeborníkem", zkrátka slabý průměr. Ale na hřbitovy na dušičky nás taky doveze, to je jasný.
😄
Nejezdím Loganem, ale sedlám v podstatě rodinnou stáj 😉
Ale proč bych to měl proboha srovnávat s Octavií? Nebo X5. To taky můžu jít, zlomit hůl nad Maserati Bora a dodat, že Svornost vypadá lépe. Navíc unese více a umí se pohybovat o dva a půl Machu rychleji. Ano design je subjektivní, jen mi prosím z toho tvého prvního příspěvku vysvětli, co Loganu chybí aby bylo plnohodnotným autem? A kde by se mělo tedy šetřit, když u Loganu je to na nepravém místě? Už se ptám podruhé, možná jsi to přehlédl, děkuji.
Díky, myslím že jsi pochopil, co jsem chtěl říci. Osobně jezdím zatím Octavkou II 1.9TDI PD 77kW a jsem spokojen, obrovský kufr a místo v interiéru, přitom však dostatečná dynamika a vysoká míra komfortu. Jinak se už těším na Roomster, protože právě o tento model rozšířím svůj vozový park. Líbí se mi na něm především skloubení dvou odlišných myšlenek, dynamika a užitná hodnota. Ten design se mi taky líbí, to dokazuje subjektivitu a to, že každý má jiný názor na věc. Já nikomu nic nenutím a kdo chce, tak ať si Logan koupí a bude s ním jistě spokojený, ale mě si nezískal. Já bych si ho nekoupil ani do firmy, protože bych šel raději třeba do Craftera, který má nesrovnatelně větší užitnou hodnotu a vypadá stejně "krabicově". Ten logan zase tolik místa pro náklad nenabídne, co chceš naložit do takovýcho kufru?? To dáš do většiny kombi a pro větší náklady musíš použít plnohodnotnou dodávku. Ale zde je důležitá cena a kvůli té asi den design moc neladili, aby to nekonkurovalo jejich vlastním autům, které jsou cenově někde jinde.
dneska mám špatný den: mé oči shlédly tolik škaredých věcí, že to musím rovnoměrně rozložit na celý zbytek roku...PS: očekával bych trochu originality u toho hatchbacku :-!
že ty jezdíš Loganem 😄 když se tak čertíš 😄 Ale dávám SKAJOVI za pravdu v jedný věci: to auto se prostě designově nepodařilo. Že je levný přece neznamená že nad ním každý láme hůl. Všichni mu drží palce. Ale to kombi opravdu vypadá jako pomsta za dobrý prodeje sedanu. Jsem největší odpůrce Roomstera pod sluncem, ale proti tomuhletomu vypadá rómstr jako Bentley Continental
To je sice pravda, ale snad nechceš tvrdit, že se to může srovnávat s X5kou nebo Octavkou II, pokud zapomeneš na cenu, design je velice subjektivní a je problém ho hodnotit, protože každý ho vnímá jinak, ale na můj vkus je to příliš "krabicovitý" a Octavka je proti tomu krasavice, hlavně i přes velikou praktičnost vypadá dostatečně dynamicky a agresivně. Ten logan se rovná designem podle mne tak dodávce, ale ne osobáku. Možná před pěti, deseti lety by to mělo uspěch, ale dnes už to zaostává, ale tomu odpovídá cena. Co se týče technologií, netuším jestli tam bude třeba ABS, EBD, ASR, MSR, ESP, to ABS určitě jo, ale třeba to ESP nevím. Někdo má třeba rád automaty, já ne ale jde o to, že pochybuju o tom, že by tam dali třeba DSG apod. Kdyby to bylo špičkové auto, tak to zničí všechny konkurenty včetně vlastního koncernu. Ale znovu říkám, odpovídá to ceně a u méně majetných lidí to úspěch mít bude, ale milionář si to nekoupí, to je snad jasný.
Praktičnost bude špičková, design je vyvážený, dojem skvělý. Co je na tomto kombíku neplnohodnotné? A co máš na mysli moderníma vychytávkama? Podvozek, sdílený s Autem roku 2006? Nebo z podlahy vysouvající se plazmu, kolem které blikají LEDky a pářejí se světlušky? Kde se tedy mělo šetřit, kde je to pravé místo? Nemělo to mít motor? Nebo přední nápravu? Promiň, ale tvůj příspěvek je naprostá zhovadilost :no: :no: :no:
Viděli ste už Logan hatchback??? [odkaz]
No teda musím uznat, že cenově to nemá konkurenci, ale já na první místo řadím praktičnost, design, celkový dojem a až daleko za tím cenu. Radši si zaplatím 2x nebo i vícekrát tolik za plnohodnotný auto plný moderních vychytávek a hlavně designově vydařený a dotažený do konce, protože toto je šetření na nepravým místě, kdo ty peníze nemá, možná si zvykne a bude spokojenej, ale není to to "pravý ořechový".
do 300 000 TDI? leda že by motor bol za príplatok.
GTI
😄 :yes:
no tak dobře teda 😄
...v bezpecnosti logana je klicovy problem absence pyrotechnickych predepinacu bezp. pasu, ktery se, pokud vim, nedaji u nas doobednat.
Predvedeny zpusob otevirani dveri je zajimavy, ale nevim, jestli nejpraktictejsi, nedovedu si predstavit manipulaci s dvermi u auta parkovaneho v rade stojicich vozu. V kazdem pripade loganovi preju uspech.
GTI
Mari, klid. Na všechno nelze pohlížet brejlema s fitrem OPC 😉 Pochop... vždyť to jde s dobou. Kombi, poměrně ostrý... s dokonalým zadním bočním oknem... Je to trefa.
😄
Logan kombi je pro mně přijemné překvapení a dělené dveře vzadu mě příjdou fajn, ale vadí mě velmi špatná bezpečnost vozu. 3*jsou dnes hodně málo a pokud doplníme normální výbavou (klima,ABS,alespoň 2xaribag),tak mě cena za auto bez image příjde uplně normální.Jinak ideální auto pro menší řemlslníky a rodinu.
GTI
Óóó, tak to je PULITZER za první kvartál 😄 :yes: :yes: Když Lones ústům směr svůj dá, pak nečekej jen Texas... to, co píše, jak sen se zdá... 😉
Nijak mi po nocích krev nepije, že nemám podložku pod matku z Bentleye. A že vrhám špatné stíny , nemám dveřní zámky z Lamborghiny. Při doteku přístrojovky nezažívám plastové orgie a nemám důvod koupit čínské kopie. Za modrým erbem stojí nová Evropa, sedan, kombi, žádná drobota.
melou pomalu ale jistě. A věřím že za tohle dostane autor této karosérie hodně velký kotel... :no: To nový dítě je tak škaredý, že ho nemůže milovat ani vlastní matka. Sedan hodnotím jako zdařilý, ale tady si Drákula vylomí zub. Případný zájemce bude muset klást na cenu hodně velký důraz, aby tohle koupil ;-\
GTI
😄 Děkuju :yes:
Neřekl bych.. ;-\ 😉
Takze uz v novem? Tak to gratuluju! A jestli to neni z Vlkohradskeho spoklu, tak ti i zehnam😉 :yes:
GTI
Dnes je to 14 dnů přesně, kdy nastala změna... ještě jsem to o dva dny uspíšil 😄 Nemáš 😉 Na chivas-party to proberem.
Tak to ti bez vyhrad verim. A vubec, rikal jsi tvuj vozik se blizi svemu konci. Uz mas vytipovanou TOP3 , ze ktere nakonec vyberes? Ja si stejne myslim, ze naskocis do toho sameho typu jen novejsi modelove rady. Mam pravdu?😉
Uznávám, že panda neni zrovna krásná, ale v rámci mini aut je na tom podle mě docela dobře a navíc je to pro mě momentálně jediná cenově dostupná čtyřkolka. Ale ten Logan to je přímo příšerný a kdo tvrdí něco jiného tak ať si ten názor radši nechá pro sebe protože já bych v tom autě ani kanálama nejezdil :no:
GTI
😄 Jo... hrajou to s náma hezky... ale kupovat si 2 Jetty... k tomu by nedonutili ani mě. 😄 😉
GTI
Logan získává v kombi to, co se mu nedostávalo - logickej profil. V sedanu má lehkej problém v příliš "naivních" obrysech... přeci jen sestra, Laguna, tam se moh´Renault jinak rozlétnout. Takže já vnímám kombi jako velké, velké plus. Ty dveře? No to je přece super parádička... Až se nám tu Kombikovbojové budou smát, že jim se nemůže stát, že by si rozetnuli čelo o hranu dveří... budem to přecházet jen smajlíkama... Celej život je hra. Někdo musí občas upravit pravidla. V autech to udělal teď Renault, resp. Dacia. Takže BRAVO RENAULT - DACIA :yes:
Treba. Nebo demetniho typka V Polu, ktery nevi co se deje kolem. Nebo tri hosany co si , krome jinyho, navzajem lizou lizatka v Touranu. Blba s kreslenym pandulakem v Caddy.... A nasel bych toho vic😉
Ano ano, absolutni souhlas, taky jsem si toho vsimnul, na te fotce to opravdu vypada jak mensi Kangoo Combi + ta kangoovská barva >😁
GTI
Nojo, ty PR kecy... tuším co máš na mysli... toho blazeovanýho hošana ve Focusu v tv reklamě? 😉 Jo, paja to nahoře napsal dobře.
GTI
:yes: :yes:
Máš bezpochyby pravdu, ovšem spousta nebohatých živnostníků má také rodinu.
GTI
8-s 😉 >😁 :yes:
GTI
:yes:
Ale davat na frak Toyote prece neni Loganovou ambici.
U Loganu to neni jen o cene. Dobre to napsal Paja. Dostavas, co sis zaplatil. Na nic si nehraje. Zadny klicky a PR kydy, aby se neco schovalo. Je jakej je a za to ma u me 1+ :yes:
Neříkám, že bych do něj šel, spíš ne. Za ty peníze je lepší ojetý starší. Ale dovedete si představit, co to udělá s cenou ostatních aut? Řekl bych, že jim to na hodnotě nepřidá, spíš ubere, což, si myslím, je pozitivní.
Jen nechci vidět statistiky spolehlivosti za pár let. Nevěřím, že by zrovna Logan dal na frak Toyotě...
:yes: >😁
S tim prvnim souhlasim, ale nebohaty zivnostnik chce predevsim prevezt naklad. Rodinu vyvazi nebohaty tatik od rodinky, nemyslis?
Myslim ze ta tvoja Panda je ovela hnusnejsia. Tak hnusne auto som uz davno nevidel. A aby som do tak hnusneho auta platil este aj 4x4, tak to by mi muselo dobre preskocit. Logan je za tie peniaze slusne auto.
Tomu se nevyhneme. 😄 Pak že Evropa neumí vyrábět levný auta.
daj si okuliare Kangoo??????,ani zdaleka 8-s
Lavny, nelevny.. Nekoupil bych to nikdy.. Hnusny auto
tak tak a Logan ma smolu ,že mu prischlo označenie lacny a často znamená lecný aj zlý ,ale našťastie si našiel zákazníkou a kombík má pred sebou úspešnú karieru
Ach jo jsem z toho nešťastnej další totálně hnusný auto, který začne zaplavovat silnice jestli to takhle půjde dál tak si asi koupim Pandu 4x4 a budu radši jezdit po lese abych se s těmadle hnusama nemusel potkávat :no: ;-\ .
ano, právě proto jsou dveře dělené a střecha zvýšená. za rozumný peníz pro živnostníka právě v této době, kdy ho stát odrbává nejvíce, je logan dobrou zprávou. průměrnému zaměstnanci průměrný logan sedan, průměrnému živnostníkovi průměrný logan stw. ti podprůměrní chodí pěšky, nadprůměrní vybírají výš. pohled do statistik říká, že logan není hrobníkem jiných, ale dokonale vyplnil mezeru na trhu
😄 Srovnání s Roomsterem v podobě ceny bude nemístné. Jinak je to obrovský rival toho nového modelu od škodovky. Tento tah se daří Francouzům dokonale. A troufám si říct, že sami takový úspěch nečekali ani v těch nejrůžovějších snech :yes:
a keby spravia ešte trošky vyšši a posuvcne dvere to by sa maly začať báť Berlina,Partneri,Caddy
čo sa týka Loganu neohrozuje nikoho a Roomster je niečo ako livestyle kombivan a Logan bude čistokrvne kombi a má budúcnosť ,ale bude si ho kupovať špecificka skupina ludí tak budu behať polepené nálepkami
Myslím že Tebou popisovaný model bude s odpočtem DPH ne celkem, ale extrémně zajímavý firemák! S cenou necelých 300 tisíc bez DPH se bude prodávat po stovkách.
Logan je paráda. Nesrovnával bych ho s Roomsterem, ten bude v porovnání s ním neprodejný. Je to vlastní kategorie, především pak tohle kombi. To zas bude meluzína u konkurence. LOGAN JEDE :yes:
no s prepážkou a 1.5dci to bude celkom zaujímavé firemné auto.lacne ,velke a relativne kvalitne.Roomster sa nemá čoho báť
Ten design si nechali dělat ve školce? Je to jak autíčka co sme tam kdysi dávno kreslili.
Taková podpásovka >😁
Amen! :yes:
tradicnim vyrobcum. Nejde o zadnou podpasovku, tohle je korektni boj temer zapomenute automobilky. Definice Value for Money ma novou hodnotu. Vetsina testu kombiku nizsi stredni bude koncit otazkou: "Co ma tento vuz navic oproti podstatne levnejsimu Loganu a kdyz stoji to za ty penize???" Ceka nas nova moda, vsichni automobilovi velikani uz ted musi premyslet s cim proti Loganu vyrazit. Logan prinesl neco, co nenabidli Japonci ani tradicne levni Korejci o tradicnich evropskych producentech nemluve (samozrejme nemluvim o Renaultu). Kdo to tedy odskace nejvice? Prejdou k nemu konzumenti levnych korejskych aut? Nebo se cast zakazniku vykasle na mnohdy umelou image nemeckych, italskych, francouzskych nebo japonskych vozu a jejich derivatu? Mozna ze Logan je vetsi hrozbou, nez si jsou nyni nekteri uvedomit...Kazdopadne je to dobry pocin pro zakaznika.
se da rict jediny. BRAVO LOGAN! :yes: :yes:
Myslím že klidně dovolí, právě proto, že to ještě nikdo předtím neudělal. Vzhledem k tomu, že základní verze se pravděpodobně vejde hluboko pod 300 tisíc, stane se jasnou volbou pro nebohaté drobné živnostníky, kteří chtějí o víkendu vyvézt rodinku na výlet. Podle mě to je geniální nápad!
nemyslím si že si někdo dovolí vyrobit kombíka se zadníma vratama jak do dodávky ;-\