Šestimístná Multipla pravděpodobně zůstane trhem nepochopena, ale Fiat se nevzdává. V modelovém roce 2006 ji nadělil další sadu vylepšení, která ji posunuje zase o kousek blíže k definici vozu MPV středního proudu.
Hnevá ma že ju tak zprznili, pretože je to jedinečné auto nielen svojou koncepciou ale aj designom, ale to bežný user s konvenčným myslením len ťažko dokáže pochopiť.
Nejlepší auto kdy co jsem měl,kam přijedu všichni koukaj a jezdím opravdu dost pracuji ve službach.Po zvědavém prohlížení všichni pochopí o čem to auto je.Při nastupování napřed zadek a potom zbytek.Pro 6 lidí to je také super Babi a dědu mohu klidně přibalit a každý má samostatnou sedačku.Dělka jen 4metry pěkně se otočim jako kamarád s Fábii.Doplňkový výbava Klima navigace coucí čidla nezávislé topení centrál Cd měnič Vše v elektrice atd atd a to mam stáří 1999.Vše při cenách ojetin kolem 190 000kč
Já zatím žádnýho japonce zkoušet nebudu. Prostě se mi žádný kombik z japonska nelíbí, vč. Acordu a Legacy. A o slušné dodávce taky nevim.Kupuju auto na 3 roky, po leasingu jde pryč. To jestli ve statistice 5letých aut je první toyota nebo honda mě teda tím pádem nezajímá. Ted mám renault který je ve statistikách špatný a naprosto bez problémů.
Nissan byl před pár lety docela v krizi a jeho auta podle toho vypadala ;-\ Ne každej japonec je kvalitní, příště zkus Toyotu nebo Hondu ;-) Koukni do nějakýho autobazaru, v současnéí době si Toyoty docela drží hodnotu, zejména Yaris..
No segra měla tu multiplu JTD 3 roky a vůbec žádný problem. Já měl nissan vanette 2,3D sejnou dobu /leasing, jinak by po půl roce šel/ a katastrofa. Přitom když to segra kupovala tak jí byl ze všech stran předpovídána katastrofa. A já zas podlehnul tomu co říkáš-japonec je kvalita. A ten pokles ceny při prodeji byla teda katastrofa.
Znas , ne? Ryba, dost dobra, ale jsou lepsi. Proto tam taky nejsou fotky interieru. Uznej sam, ze auto udelany pro rybu bude pro cloveka absolutne nepochopitelny:-)
Manzelka kdysi jezdila drahnou dobu Unem, kdyz prselo, tak jen venku a chronicke byly svetlomety, jinak skvele auto do mesta. Ano, v pripade Sedici mas pravdu, ale cela situace vznikla byvalym partnerstvim s GM...majitelem Suzuki. ;-)
Mne ani tak nevadila uplne te prapuvodni Multipla zvenku, jako zevnitr. A na tom se nic nezmenilo ani po relativne dramatickym faceliftu. Pristrojovka jako kdyz nekdo vysype z pytle budiky, vydechy a knofliky a slepi to sekundakem. Hnus.
To, že je Multipla hnusná nemůže nikdo považovat za absolutní pravdu, ale stejně tak není vůl ten, komu se nelíbí. Prostě ten názor chápu. Já mám při pohledu na Multiplu před prvním faceliftem pocit, že se shroutila realita a dva rozdílné vozy stojící na jednom místě se prolínají.. vážně psycho.
Oni naštěstí (pro obě strany!), ani nechtěj, tak že se o duši neboj ;-) BTW někdo požaduje po autu duši, někdo má zase rád sucho v interiéru, fungující elektriku a návštěvu servisu pouze v rámci pravidelných kontrol >:D >:-[];-)
Japonci umi temer vse, ale nedaji autu dusi...to sem jim povedlo pouze v par pripadech a stejne tak italum se auto bez duse nepodari malokdy. Pro japonce je snazsi se spojit s americany, nemci...ale italove jsou natolik rozdilni, ze i pres Tve narazky by to nedopadlo, ani kdyby Japanase guys chteli. Sayonara ;-)
>:-[];-) I když popravdě si nemyslím, že by v Tokiu byli tak hloupí a spolkli takou "kyanidovou pilulku" jakou je Fiat, ze stejnýho důvodu se ani nesnaží koupit GM nebo Ford (protože by si akorát nadělali do bot..), na druhou stranu letošní zisk by jim na jednu z těchto automobilek téměř stačil! ;-)