Před chvilkou sem s tim jel a mazec! :yes: Na fotkách se mi to taky nelíbí, ale ve skutečnosti je to něco uplně jiného a ta jízda je fakt perfektní :-)
Neboj, číst umím. Pokud tady prosazuješ kamarádův kup století, pak s ním zřejmě sdílíš stejný názor jako on. Tedy, že je to výborná koupě. Já jen reaguju, ať už to bude mít v garáži kamarád nebo ty, jsou to promrhaný peníze. Slovíčkaření vynech a radši reaguj na podstatu textu. :-!
No jo, ale jaktože maj teda všechny najeto min. 200tis? To máš za 6 let cca 35tis. za rok, nadprůměr. A kdyby bylo to auto furt v servisu... Navíc kolega auta točí tak za půl roku, proto bere ojetiny. To si myslim vydrží.Jsem zvědavej.
Tak to fakt bude asi kup století. I když já sem teda přivezl auto ze státu o milion levněji než se prodává tady. Ale to byla hypernáhoda a štěstí dohromady...Taky to teda byly nervy jako hrom. Navíc u M5 ho sežere servis, jestli to má na dení ježdění. Ten 300m mi naopak připadal celkem solidní. Ale jinak samozřejmě M5 je M5. Jestli to ale neni 540i s M paketem.
Koupit co možná nejsilnější auto, ale hlavně nejlevnějš. To je cesta do pekel. U takhle extra kousků se nevyplatí šetřit, ale přihodit třeba dalších 100 tis. a máš krásně zachovalej kousek. Podvozek a motor M5 potřebuje zvláštní péči a tady už šetření není na místě. Každý od M5 vyžaduje maximální výkony, takže jí majitelé většinou nešetří. A tak může být auto už okolo 150tis. km docela pěkně unavený. Ale to tebe přece nezajímá, hlavně když koupíš M5 za pár šupů :no::-!
GP ma dle anglicanu jeden z nejkvalitneji provedenych vnejsku a vnitrku! Pokud tam nebude prehrsel elektronickych vyrobku znacky Siemens, neni se ceho bat!
Napada ma reklamny slogan na nove CL: China design...China quality...Made by people of China for people of Germany... New Mercedes Benz CL - From people. For people. >:D:no:
Víš, kde je háček.. spolehlivost :no: Jedno nejmenované ministerstvo si poměrně nedávno koupilo 4 Chryslery 300m, každý v ceně přes mega.. ty auta se úplně nehorázně sraly a furt byly v servisu, parafráze: "většinou bylo pojizdné pouze jedno, maximálně dvě auta".. po roce jim došla trpělivost a prodali je za 250t Kč kus.. prodávám, jak jsem nakoupil (není to žádný útok na ameriku ;-) )
Myslis Fiat Polocar, lowend koncernu Fiat-VW umisteny pod Puntem? Ano, stejne jako Fiat i VW bude nuceno vratit se ke korenum, tedy vyrobe lidovych vozidel >:D
Možná by stálo za uvážení porovnávat porovnatelné. Pokud se chceš bavit o celý Evropě, 300m jde sehnat za 6000 euro, což je při současnym kurzu 170 tisíc. Oproti tomu BMW M5 sem neviděl pod 10 tisíc euro. Takže nějakých 290 tisíc. To je, uznej, obrovský rozdíl. Navíc auto úplně jiné třídy, které je zvenku i zevnitř menší.
Dekuji...naopak, redakce tohle zrejme rada nevidi! ;-) Snad mne nesmazou :-| Ofenziva zacina...cosi mne napovida, ze v roce 2010 Agneliove koupi 20% akcii VW >:D
Líbí, jo prostě mě se líbí, jen bych trochu víc zagresivnil ten kukuč. Vedle sportovního Punta je potřeba mít i sportovní C zástupce. ;-) Pája a jeho vysvědčení: za rychlost 1, za zvolený objekt 1 :-)
mě se desing MB moc líbí, a i b , to se mi líbí dokonce moc. rozhodně mi to přijde lepší než auta jedné koncernové znsačky která jsou všecka na jedno brdo až moc si podobné nebo jako nové xj u kterýho nevim esi je to nové nebo staré ...
No už se těšim až si ho kolega koupí. To si ho pak na víkend půjčim a udělám si výlet. Sem zvědavej na spotřebu. Nikdy mě amerika nelákala, ale dnes jsem fakt koukal. To auto mě dostalo. Původně sem se mu jel posmívat co to zas chce kupovat. A interier je fajn, takovej jinej. Teda až na audio, to hrálo děsně. Ve všech.
300m mě přitáh k amerikám. V devadesátymdevátym ten design působil jako zjevení a já ho viděl poprvé cestou z gymplu..... Světlý verze interiérů mívají dneska už někdy dotmava odřený volant. Jinak o ničem nevím. Ve spolehlivosti Chrysler nikdy podle J.D.Power neexceloval mezi špičkou. V jeho třídě ho vždycky porazil buď Buick LeSabre nebo Mercury Grand Marquis. Ale vážný problémy se spolehlivostí by neměl mít ani on. A designem se mu žádný z konkurentů nevyrovná. Jinak míň často se dají sehnat i LHS a Concorde. Neprodávaly se tu oficiálně. Ale lidi jich natahali neuvěřitelný množství. Technicky to samý auto. Jinej design. Delší záď.
Teda já ojetiny nekupuju, ale svezl jsem se s tím... Paráda. Normální luxusní kočár. Jo a máš pravdu, žádnej co jsme viděli pod 200tis neměl. Ale nebylo to na nich vůbec vidět. Ani na sedadlech, pedálech, suchej motor....Kdybych viděl jeden, řeknu náhoda....ale takhle? Fakt hezký auto. Jo a nejlevnější sem ted našel na netu za 130tis. a 280t.km....r.98 To je cena fabie, odlítaný.
Už je to tak. CLS se mi líbí. Minulý CL taky. Tohle nový, počkám naživo. Obecně s tak ušlechtilýma proporcema této třídy vozů nejde postavit vyloženě ošklivý auto, ale pár detailů mi tam nesedí.
Nikde háček není. Chrysler 300m je, byl a bude dobrá koupě. Kupovat auto okolo 200-250 tisíc, je to moje volba. Za tu cenu nedostaneš žádnou jinou pětimetrovou limuzínu, jejíž design vůbec nezastaral. Vlastní zkušenosti s dlouhodobou spolehlivostí toho auta nemám. Ale bacha na tachometry. Ty auta mívají v ČR najeto běžně i 300 000 km! Takže motivace k přetáčení bude velká.
Hele tobě se líbí CLS? Mě moc ne a jejich nový auta, taky moc ne a myslím, že to neni brečení nad rozlitým mlékem, ale jen další názor... Nadávat na ně nebudu, jen se mi to prostě nelíbí... Hele ale po dlouhý době jsem viděl klasickej mercedes jak ze škatulky a to G 400CDI v černý barvě a co čert nechtěl, dneska na dálnici velmi zachovalej MB 190 2.3-16.... kdeže loňské sněhy jsou :yes:
Ahoj, hele nevíš jak je na tom se spolehlivostí 300M s 3,5l ? Známej mě dnes vzal na objíždku pár inzerátu a nevěřil sem jakej kus auta se dá koupit za dost dobrou cenu. Někde tušim háček.
Takže hromadný hon na viníka. >:D Korejci? Přece výrobci diskontních aut s pokulhávající image nemají tolik síly, aby si ohýbali design Mercedesu k obrazu svému. Prej hamburgrožrouti. Tak se koukni na CLS, nad kterým všichni slintají. TO dělal hamburgrožrout. Jo, když se ti to líbí, budeš pět ódy na M-B. A když náhodou ne, rychle najít viníka odjinud. Ale děcka, tohle není dospělé jednání. Pokud se ti nelíbí Mercedes, nadávej na Mercedes.
MB jiz zadny 3,7 V6 nevyrabi a vyrabet nebude a tak je to take s V12 4,0. Pochybuji, ze do tohoto auta daji nejaky sestivalec. V12 5,5 biturbo je az do jejiho nahrazeni novym 4 ventilem (jestli se s tim vubec budou delat a stihnou to jeste v ramci tohoto modelu) jasna, dale urcite nova 5,5 V8 a 63 a 65 AMG. Pravdepodobne i novy V8 4,6 a mozna V8 4,2 CDI. To je dle meho vycerpani vsech motoru pro tento model.
Nedohazuj a maz to tam slozit. Muj recept je jiny: Zacina jaro a ty nemas kamo doreseny chodnik a parkovani u baraku, prosvihl jsi slevy zamkove dlazby v prosinci, zena nadava, ze nez dojde do auta, tak ma misto lodicek kanady. Takze koukej docistit konto, sloz tam 40 koliku, odvez si to, at mas o vikendu co delat a hlavne nekoukej do autosalonu...chtelo by se Ti brecet a to chlapi nedelaji! ;-)
Je dvacátého... zítra tedy jednadvacátého... jaro. Brácho, znovu se rodíš, máš šanci... Tak já v tomto dopoledním slunci, jen tak - z lásky, sjedu pozdravit autoikony do VW... jo, stojí tam, hrdě, vznešeně, lákavě... chodím mezi nimy a dívám se... je přece jaro... a teď bacha - jarní šleha od VW - GURU, GURU + a JETTA, princezna touhy jsou s nulovým navýšením leasingových splátek... Brácho, tohle JE ta pravá pomlázka. Nečekej, polož na pult 150 tyček a odjeď v GURU... budeš tři roky splácet... a nezaplatíš ani o kačku víc. TOhle je informace čtvrtletí. BRAVO VW-PORSCHE :yes::yes:
Tak jak to pise Marko (s cimz i souhlasim), to opravdu vypada, jako by M-B kazdou chvili menilo sefdesignera, nebo cekalo, co bude dale. Rady C a E a jejich derivaty jsou tradicnimi zastupci znacky (zapomnel jsem na predchozi S), rada B mne neopak zaujala, snad az na rozporuplne reseni zade, nove Esko je predevsim monumentalni, to je to prvni co si kazdy ze setkani odnese, je zajiste vuci tradicim i progresivni, urcite neni osklive, ale misty trochu absurdni. Rada M pusobi zejmena zepredu az teatralne agresivne a naopak zad je prilis unyla, pricemz zakladni tvar je pekny a vyvazeny. GL je robustni zajimave. CLS je opravdovym klenotem, stejne jako SL (opet tradicni tvary). Na pudorysu tridy A se neco tezko vymysli, ale je minimalne uplne jine, nez konkurence.
suhlas, doterajsie CL malo zaujimavy charakter a napriek velkosti posobilo lahko a majitela odlisilo od ostatnych mercedesov... to nove vyzera moc tazkopadne.
Prave pod clankom "GM..." rozberam kazdy model Mercedesu zvlast...a ked sa na ten design sucasnych Mercedesov pozeram....mam pocit, ze Mercedes sa stale halda. Nie...skor sa nemoze najst. Ten design sa pohybuje od nepodareneho (treba povedat ze vynimocne ) B-Klasse, cez poctivy, ale viac, alebo menej nudny (GL, M), pokracuje sice peknym / krasnym - ale akoby "bez duse", bez hlbsieho napadu (C-Klasse, CLK-Klasse, E-Klasse), dalej cez viac-alebo menej odvazne pokusy (S-Klasse/ tato pripravovovana CL-Klasse), az po sebavedome prvky designoveho leadra na CLS-Klasse. Mozno to je dobre, ze si kazdy najde podla svojho vkusu, ale pre mna to az prilis "lieta od steny k stene": Mam Mercedes rad, a tak by som rad videl Mercedesy designovo silne, elegantne a napadite - a hlavne s nejakym jasnym a silnym designovym lightmotivom pre vsetky auta.
Byl bych klidnej, brácho. Pokud tě sejmulo CLS a máš noční poty z novýho eS... pak tohle CL doplňuje tuhle hru dokonale... jen mrkni na ten zadek... Je to už taková stoletá tradice u Mercedesu... vždycky vyrobí dokonalý auto. BRAVO MERCEDES :yes:
další velryba, která má německé akorát jméno. Měl jsem německý styl rád, protože vypadal pro někoho chladně, ale technicky - to já rád. Ale poslední roky to jde do háje, Audi, Mercedesy, o VW nemulvě. Poslední Benzy, které se mi líbily tak, že jsem nad nima slintal, bylo první CL, první céčko, první éčko s kulatýma lampama a klasika nejklasičtější - W124. Dobře, docela můžu CLS. Ale ostatní současná produkce nejen u Daimleru jsou jen baculaté oplácániny poplatné americkým hamburgrožroutům. Jsem se rozjel, uf.
Skoro by si jeden rekl,ze se do toho zamotaji a ono ejhle, je to opet skvele (zrovna vcera jsem se znovu presvedcil, ze stavajici "cetrojka" je opravdu designersky skvost (prihledneme-li ke stari).
..se tedy definitivně usadila v Korei. Nejprve se všichni smáli a teď v tom všichni budou jezdit (pod evropským logem). Zezadu má to auto přímo odstrašující nevkus Daimleru pro královskou rodinu :no: Celkové hodnocení: :no:
Já nevím..nepřijde vám tohle nové CL-ko tak nějak...japonské? Jistě víte, že já nemám nic proti japoncům, spíš naopak. Ale nevím, jestli se ta "japonskost" k merglu hodí.. ;-\