Společnost Mazda Motor Corporation oznámila, že její model v Evropě známý jako Mazda6, byl vyroben v počtu 1 milion kusů. Stačilo k tomu 49 měsíců výroby, což je dosavadní rekord v dějinách značky Mazda.
Těsně vedle, mám jí 10 let. V bazaru by mi za ní dali poukaz na 100litrů benzínu a jako bonus vodu do ostřikovačů. Tak když slouží a vypadá, tak s ní jezdím aspoň na ryby. Vtip je v tom, že mě litujou, co mě tohle svezení k rybníku stojí na servisu a ono h..., h..., zlatá rybko. Pak jedu na jednání s MB, super image, svezení, ale radost lehce ztrpčená podporou nafoukanejch přímacích techniků na Chodově. Tak asi takhle.
To víš, Mercedes, to je ta premiová šunka :-) Holt světová ikona - Mazda 6 za 550 tyček... to je vlastně Aston Tokia, viď :-). Jinak těch 500 v Mazdě, ty ti opravdu nepřeju... pokud najedeš 60 za rok, máš ji víc jak 8 let... Jsi veteranista?
Tak zrovna o tomhle typu auta to vypovídá docela dost. Běž do jakéhokoliv bazaru kde mají tohle tříleté auto a nech si ho natočit. Budeš koukat na japonskou kvalitu. Jasně, máš pravdu že to nevypovídá o kvalitě Nissanu obecně. Ale já nemám důvod si japonský ani korejský auto kupovat. Nevyráběj nic extra. Snad je Land Cruiser,to jo.Ale ten nepotebuju. Ještě možná NSX nebo EVO. Ale jinak nikde nic. Jo a nejlepší EVA dělaj v Anglii >:D
Hento taková kvalita značí, že mám na své Mazdě přes půl milionu (dvoulitr benzín) a vesele si přede dál! S tvým nedotknutelným Mercedesem (S-klasse) jsem víc v servisu než na silnici a to má najeto polovinu oproti té Mazdě.
To o nicem nevypovida !! Ja ti zase muzu rici opak. Proste jedna kapka dest nedela..... !! Podle me je casta chyba kdyz nekdo dela zavery o kvalite automobilky kdyz zkusil jedno auto ktere nahodou zrovna bylo poruchove/bezporuchove! :-(
Mercedes A je jistě zjímavý tip. Jen s tou nebeskostí bych nepřeháněl. Pokud se týkala toho auta, pak ano, možná má nebeský šat. Jenže já se vždy dívám hlouběji do srdce a to toto áčko nebeské nemá. Na to je jeho srdce pramálo vznešené. Tedy je to trochu falešná hra a tu nemám rád. Pokud ale myslíš nebeskou mou ženu ... :-) ano, je určitým úmyslem dostat se blíže nebi ... jenže zatím projevuje určité živočišné choutky, myslím má ještě nějaký čas. Proto bych dal v tuto chvíli přednost něčemu živelnějšímu i mezi auty. Může to mít své chyby, ale nezaměňoval bych rafinovanost s falešností. A taky ... někdy je situace, kdy je příjemné jít na všechny čtyři ... ;-)
Videoreportaz z Chicago autoshow 2006 najdete ZDARMA ke zhlednuti na www.eurotv.us - 1.cesko-slovenska tv v USA - zajimavy videoarchiv ke zhlednuti zdarma
Ted jsem náhodou narazil na stránky Autoslužby Končický. Maj tam Porsche 912 za nějakých 130tis. Je to klasická 911 s 1,6 motorem a 90 koní. Nádhera. Ale žena by mě asi tak dlouho zabíjela až bych byl dočista zabitej.ž ted smí do garáže jen na zvláštní povolení a po vyplnění 3 formulářů. Maj tam teda takovejch kousků víc....Alpina 310, Opel GT... Nic japonskýho, aby bylo jasno.
A ty tabulky spolehlivosti do kterách se započítává i prasklá kontrolka rezervy a vadné akumulátory mě celkem neberou. Mám lagunu už 3 rok,v těchto tabulkách pravidelně odsuzovanou. Je to normální auto, občas se s tím musí do servisu. Jako musíš k zubaři. A jestli je u 6 let starých aut na posledním místě a toyota na prvnim mě vůbec nezajímá protože po 3 letech auto měnim. To je problém těch po mě. >:D
Mám osobní zkušenost s Nissan Vanete, 2,3d/55KW!!!/. Koupil jsem ho do firmy v r.99 jako novej za cca.420tis. bez DPH. právě na radu že Japonec bode superultraspolehlivej. To byla pěkná blbost. Po leasingu jsem byl rád že šel za 100tis. do áček a to neměl najeto ani 120tis a kouřil jak načipovaný TDI. Nemám rád VW ale transporter je proti tomu luxusní bezporuchové auto. Mám ted dva, nižší spotřeba a mnohem vyšší spolehlivost. A to to na fakturách mám černé na bílém, žádné bludy a odhady. Jo, ale ten Nissan byl hezčí než VW, to jo.
Jde o kvalitu designu... Tak třeba novej Apoštol je hvězdný nebe. Proti němu je Mazda 6 amatérská malůvka... zapřemejšlej ještě jednou o tom mém hodnocení nahoře - "jasná zpráva". Nepsal jsem to jen pro pobavení... Chceš analogii k hodinkám? SEIKO... dokonalej pár...
No, tak tvrdej bych na Mazdu přeci jen nebyl... není to sice žádná evropská premiovka, jde o masovej výrobek běžnýho kalibru... přesto bych jí palec dolů nedal...
>:D E klasse?? >:D BMW 5 Touring ??>:D . PS: ti dva soupeří o Oskara za větší obludárium. Dílo korunuje přepážka pro odpočet DPH. Aristokracie z vetešnictví...
Mazda teď dělá celkem povedená auta, mají nějaký svůj výraz, kterým bodují u zákazníků. Osobně jsem však trochu zklamaný, hledám auto pro ženu a chci nadprůměrné zpracování malého auta, chytré a úsporné provedení pohonné jednotky včetně fungujícího 4x4, automat. Četl jsem něco o Mazdě2, ale tady se nic takového koupit nedá. Ikdyž teď automobilky dělají celkem zajímavá auta, pořád je vidět, že se snaží dělat jen přesně to, aby šly s konkurencí. Jen velmi nerady dělají něco opravdu navíc. Ale snad se to prolomí, nějaké hvězdičky už blikají ...
..je dokonalá ;-) A už zase slyším ten nářek z hladomorny- že prý je pouze efektní a že Outback a kdesi cosi... Každý vidí krásu jinde, to je pravda, ale u 6ky se všichni shodnou: sluší ji to :yes: No pokud se od narození díváš pravým okem na levou nohu a levým okem do pravé kapsy, tak Tvé žehrání omlouvám... :-)
mazda 6 má svůj vlastní konstrukční základ nebo vychází z nějakého jiného modelu ( když z mazdy 6 vychází jiné modely jiných automobilek nebo jestli i ona je z něčeho převzatá ???) ?
a navíc mazda oproti VW ve statistikach o poruchovosti na nej 1.místě tzn VW ->looser motá se v druhé desídce tzn by měli ještě zapracovat hoši němečtí. Nemluvím o Naftácích každí ráno mě budí soused s jeho nechutně hlasitým traktorem novým passatem. oproti naftové motory mazda ticho po pěřině fůůj VW kvůli nemekejmu šuntu se nevyspím. jo a naše mazda 6 má svetlej interiér v béžové tzn nekecej příště GTI
Pashik...neskonalej sen novodobejch taxikaru a "spickovych" manazeru 90. let v Cechach....Dziny Gags,tricko adidas se 4 pruhama,cigaro v hube a na krku velkej retez..drsnak a kovboj,jak ma bejt...a k tomu,tmave modrej Pashik..dokonala harmonie :yes: No za tech 15 let to designove nikam moc nepokrocilo...tedy zmizel jeden pruh z tricka a pribyla chrom. maska...Pashik oslovi hochy,co hledaj neco masovyho tuctovyho,bez napadu a neceho,co by zaujmulo...libi se takrka kazdymu...takova "jasna zprava"...zadnej podtext,zadna invence,hodne hluboke proudy estetickeho vnimani.Ty zadni svtela....ty nabizi kazda radobytuningova firma i na 120 a chrom. masku mas v zakladu.PS Chvalim VW za pojeti kombi..tolik prostoru ve 120 neni...
Tom sa ma pytal ci Mazda pripravuje novu RX-7. Mam sice nove informacie - a nieco sa z nich da vycitat. Zdroje v Hiroshime sice hovoria o roku 2008 (najskor)....a v poslednom cisle Road&Track je prave clanok, v ktorom redakcia uvazuje o tom, ci je Kabura predobrazom novej RX-7: [odkaz] (...neviem sice ako na to prisli...ale budis: malo to dalsi "vyvoj"). S touto svojou "fabulaciou" oslovili na Chicago Auto Show Franza von Holzhausena (designsef Mazdy USA) - ale ten ich v kratkom rozhovore "utrel" s tym, ze Kabura je auto, kt. by iba malo vyplnit medzeru medzi MX-5 a RX-8. Dodal ale, ze ak by uvazovali nad RX-7, museli by to navrhnut ako cistokrvne sportove auto (...akym Kabura nie je). Tym de facto potvrdil, ze nateraz nepripravuju uvedenie RX-7 tak, aby paralelne posobila na trhu s RX-8. Termin, ktory som ale spominal vyssie (od 2008) uz zasahuje do obdobia, kedy by sme mali ocakavat nastupcu RX-8. Je dost mozne, ze nim bude prave nove cistokrvne 2dv coupe RX-7, a to aj preto, ze koncepcia RX-8 nebola komercne tak uspesna, ako Mazda povodne ocakavala...Takze resultat: RX-8 a RX-7 zaroven existovat nebudu...ale je tu dost velka sanca, ze Mazda sa vrati ku klasickej RX-7 po konci zivotneho cyklu sucasnej RX-8. ;-)
No jo v ty dobe se pashik nemoh 626 rovnat,takze neni divu....A v dnesni dobe,mazda ma nejakej design,co te zaujme,nejakej styl...neco,co pres ty dve VW placky na ocich nikdy nepoznas,pres ne je videt maximalne neskutecny designersky vytvor,ktery nema obdoby-chrom. maska a zadni svetla ve stylu lexusu is,kterej je mel ale uz pred x lety,ale to neva
Bylo to někdy zkraje po tom, co komoušíci odpluli do propadliště dějin... Mazda byla jedna z prvních, ce se tu usadila :yes: Vešel jsem v Ústí nad Labem do jedné z prvních prodejen a zblízka zažil pocit, co to je, vidět opravdové AUTO. Vedle sice ještě doprodávali vlašskej předlistopadovej salát... ale pravé křídlo objektu už tvrdě vařilo na autocity. Tak já si tam sednul, nasával vůni sekaný a párků a současně se koukal na to božský auto ;-) Něco neskutečného... to už dnes, pánové, nikdo z vás nemůže prožít... Byly to tehdy velmi silné prožitky... takřka u kdejakého výrobku, jogurty z dovozu nevyjímaje. Takže, já mám k Mazdě velmi osobní ;-) vztah... tedy platonický... to snad je jasné :-)
Ty spodni proudy ma GTI nejspis od Bendy. Kdyz uz nevis kudy kam, prehraj to na "tichou krasu", "spodni proudy". :o)) Je jenom otazkou casu, kdy se tu objevi nejaka ta "čakra".
Baudyš prý dělá dobrý horoskopy... Třeba odhalí pravou duševní krásu Tvýho favorita :-) Pochop: líbit se a zároveň být kvalitní- to je dokonalá kombinace :yes: - málokterý vůz se tím může chlubit ;-)
"Spodní proudy estetického vnímání" >:D Tak s týmito "spodními proudy" to vo vlkohrade trochu prehnali - je to cítť dizajnérskym bahnom >:D GTI, nie si nejaký "bahňák" že ti to reže?
Mazda 626... neskonalej sen novodobejch kapitalistů počátku devadesátejch let v Česku... Fialové sako s ohrnutými rukávy, koženkovej kufřík "skorovuiton" hnědý mokasíny s bílejma ponožkama :-)... a k tomu ostře zelená Mazda 626... Dokonalá harmonie... No, za těch 12 let to designově nikam moc nepokročilo... Tedy zmizela ta fialová saka... já myslím jaku u Mazdy. Mazda 6 osloví hochy, co nejdou po ikonách... líbí se takřka každýmu... taková "jasná zpráva"... žádnej podtext, žádné spodní proudy estetického vnímání. Ty zadní blinkry... ty tu na traktorech užívá ještě cirkus Kludský... P.S. Chválím Mazdu za pojetí kombi... ano, to má švih :yes: Ovšem černej vnitřek?...
Mazda to bere hopem :yes: Poslední generace 626 byla tak trochu nemazdovsky pozadu, ale 6ka to všechno válcuje hlava nehlava :yes: Co si budeme malovat: je to vynikající auto. Podle mě by se tam uživil i 6tiválec ;-) MPS je dravec, ale i normální dvatrojka je dělo. Už jsi někdy viděl krásnější kombík? Její linie připomínají modelku a přesto má i skvělou povahu. Určitě Tě nikdy nenechá stát s kuframa uprostřed dálnice ;-):-)