Rodina leonů se letos rozroste o sportovní verzi Leon Cupra. Na veřejnosti se ukáže až v srpnu, ale intenzivní testy vozu zcela bez maskování probíhají už nyní.
Vy tady nadavate na to, ze ALTEA/LEON/TOLEDO sou stejny...ale ze od pocatku vyroby CORDOBA je STEJNA jako IBIZA doted a ze starej LEON je zepredu uplne stejnej jako TOLEDO 1M nikomu nevadi??
A navic ty plasty sice nejsou nijak spatny, ale tohle neni a nebude CUPRA, tohle je sportovni paket z WTCC....
mě se prostě nelíbí. NELÍBÍ. ani toledo, ani leon, ani altea. dle mě to prostě není pěkný auto. řeknu, že je to hnusný auto. není to proporčně vyvážený a přitom to je ublízaný jako mazda před deseti lety. no ale klidně si ho kupte.
Ale jó, i veliká kára, patřične k tomu uzpůsobená, jest provozuschopná na okreskách. A je to jistě dost muziky - jenže pro mne zbytečně moc kilo železa, tudíž to musí mít odpovídající motór, čemuž odpovídá pořizovací cena a provozní náklady - ale za moc peněz. Na moje toulání se mi stačí bohatě poctivě udělaná nižší střední. A ušetřený prašule dám radějc do jinech svejch koníčků, to by ale bylo na delší povídání.
Mně nemusí vlkohradští nič nahovárať, mám svý voči a ty to viděj takhle. To ale neznamená, že kukadla někoho jinýho to nemůžou vidět ináč. A Alfa byla, je a bude IMHO někde jinde, čili vejš, než ten Seat. Což jest dáno filosofií techto dvou automobilek - Seat: sportovnější alternativa k běžné komeci za slušný prašule; Alfa - spolehlivá jistota italské elegance, jenž tím nabídne vždy něco navíc.
Ale dyk more my tu jen tak trochen dyšputýrujeme, stojíce si každej za tou svou pravdou. Hádka vypadá ináč (aspoň tady určitě). A souhlas, ať si každej vybere káru svejch snů, hlavně ať je ten výběr k radosti a užitku, a ne jen do pláče. A s Okťulí souhlas rovněž, dej mi stejnej motor do Fábie, a bude to dycky lepčí jízda.
seat je o spanielskej horkokrevnosti...hmm, ano, pretoze sa to VW snazi vsetkym nahovorit. O com bol seat pred 15 rokmi? Skratka, zobrali si znacku a snazia sa z nej spravit alfu. Chce to viac originality (a teda, nie jeden ako tak originalny napad pouzity na vsetkych autach) Tie auta mi pripadaju strasne...neuprimne, ako vlastne vela veci od VW. Pripada mi to ako ked sa produkuju boy bands ... jeden je ten akoze bohaty, dalsi je sportovec, dalsi je elegan atd. PS: leon vyzera super, audi su spica, VW a skodovky su solidne auta , a za bugatti by som sa urcite nehanbil ;-) a porsche je jeden z mojich favoritov. Ale nic od VW (teda okrem Porsche ;-)) by som ani nebral do uvahy...chyba im to co som vyssie napisal o seate... chyba im srdce a ...a uprimnost.
Neni to nahodou ponukany balicek opt. tuning od Seatu?
Maju v ponuke 4, toto je jeden z nich. Potom je jeden aj s 2ma koncovkami vyfuku atd..
Cize podla mna ziadna Cupra :-!
Furt se tady hádáte, jestli to je nebo neni stejný.... Jde vám až tolik o toj, jeslti je to tak, nebo ne? Altea s Leon jsou pěkný auta.... Když stojí naleštěný před barákem, tak dokonce nádherný. A je uplně jedno, jestli má stejný kukuč... Jde o to, že se ten design líbí a kdo chce velký auto, tak vezme Alteu a kdo chce ještě sportovnější svezení než s Alteou a menší auto, tak vezme Leona. To že si jsou podobný je podle mě uplně jedno. Btw: Altea jezdí nádherně... Tam kde nová OII do zatáčky přibržďuje, tak já přídávám... :-D Takže Leon :yes:
Ale mimo dalnici se da velkym autem taky jezdit velice dobre, takovym Range Roverem se i po okreskach urcite jezdi velmi prijemne. ;-)
Mne nizsi stredni jednou zachranila zivot, ale prece jen od te doby radeji vzdy neco vetsiho. ;-) Novej Focus a Leon...jo :yes: Mazdu nemusim jako takovou a Fiestou tak 2km na nakup. ;-)
Tož to já díky tomu kde bydlím (= D47 v nedohlednu) a kde hlavně jezdím preferuju "nižší střední" (ale velký auta mám taky rád, akurát bych je/ho patřičně neužil). Mi koňové jsou (pokud budu brát jen včíl vyráběný stroje) Mazda 3, Seat Leon, Ford Focus, a ani taková Fiesta od Forda nejni k zahození. Tož tak.
Toledo a Alteu zepředu fakt nerozeznáš, páč to prostě nejde. U Leona já osobně problém nemám, přeci jen ta výška obou aut je docela dost rozdílná, tož 100 lidí = 200 vočí (pokud teda nikdo z nich nenosí brejle). Ale souhlas, vlastní ksichtík pro Leona by to asi chtělo. Ale Koncern je Koncern, takže jak to tak vypadá, tak vlkohradští zaveleli: Golf - Leon, Golf+ - Altea, no a Toledo je pro mne jeden velkej "?". Na 2. stranu Seat žije, a to nejni až tak ouplně k zahození.
souhlas!! Leon je fakt cool. Z trojice altea-toledo-leon je lev zdaleka nejvostřejší. U cupry sice nemůžu zatím přijít na chuť těm nasávacím otvorům, ale to se poddá. Ty mlhovky by byly lepší v jedněch z těch otvorů. A taky by snesl nějaký koníky navíc, ale co by pak dělal třeba Abt, žejo? Jinak u leona mi vadí jen pár věcí.. Moc široký středový panel, který navíc působí fakt prázdně, a pak základní motory. 1.6/75kW 8V, sorry, ale do penze s ním, uz je za zenitem, a pak 1,9TDI/77kW, dobrej motor, tahoun, ale v týhle objemový třídě ropáků už frčí maloobjemy, ale třeba se tak stane až VW přejde na CR.
Jako leoš pěknej, ale tohle není ještě cupra. Tohle je pouze WTCC kit, kterej se začal prodávat po nástupu leonu do MS FIA cesťáků. Mimochodem članek o tom byl myslím i tady. Na fotkách který sem viděl v zahraničním časáku vypadala daleko víc vyvážený a uhlazený. To bude takový španělský GTI :-!
Auta jsou mou vášní a koníčkem už strašně dlouho. Asi jako Vás všech... A nestává se mi, abych si je pletl. Ale Leon, Toledo a Alteu si minimálně zepředu netroufám odhadnout. Nezlobte se na mě, jasně, kdybych je pozorně studoval našel bych si určitě specifický poznávací znaky. Ale kruci, copak vy si skutečně myslíte, že je dobrý, když člověk musí trénovat, aby rozpoznal jednotlivý modely?? Leon si zasloužil svébytnou tvář. Já pro tohle nemám pochopení.
Tupost/netupost jest věcí vkusu a ten máme každej někde jinde. Ale Leon máIMHO výraz sportovního dravce, Altea pak svižně vypadající MPVčko pro mladou rodinku - viděno mou optikou, auta stála vedle sebe. Jest fakt že na fotkách tyto dvě verse splývají, ale live to vidím tak. Asi trochen neštěstí bylo vyléz na světlo světa nejdřív s Alteou a pak s Leonem, a taky pojmenování jest zbytečně řekněme dvojjazyčné, stačilo to udělat podobně jako u VW s Golf/Golf+. Toledo s baťohem je IMHO krok hodně mimo, i když jich paradoxně na silnicích potkávám nejvíc, tam to chtělo vykoumat něco sedanoidního.
Nikdy jsem se o Seaty nezajimal, ale tohle je povedene auto...pro takoveho dvacetileteho kluka jako kockolap a drazdic dokonale :yes::-!
P.S.:pokud ma ovsem zajisteneho papa... ;-)
Seat, obzvláště pak Leon jest o španělské elegantní horkokrevnost (až na ten "baťoh" u Toleda), tak nějak ho IHMO mistr deSilva udělal, a se mu IMHO povedl. Civic od Hondy jest zas koncepce dejmetomu japonsky mimozemská, což taky nejni špatný, ale mne teda víc oslovuje salsa a spol. než ufotechno.
Nene, tupý = otupělý, vyšumělý, bez náboje, jiskry. Bez elánu. Ve srovnání s předchozí Cuprou je tahle vážně nějaká tupá... A skoroMPV? No, Altea je co? A Leon je hodně, hodně, hooodně podobnej čemu? Hádej, můžeš 3x.
Šak jo, v klidu. Akurát mi tak ňák nešlo (a nejde) do kebule to slovní spojený skoroMPV, a to tupý taky jaksi ne, to že by mělo mít vpředu nějakou špicu aby bylo ostrý?
Vzdycky jsem povazoval Seaty za pouhe mutace VW, ktere navic vsechny vypadaji stejne (Altea, Leon, ...) a sportovni model me nijak nebere. Nejvic se ted tesim na Hondu Civic Type R...
Ale no tak dobře, dyť já Ti ho neberu. Jen si ho klidně vem a měj si ho... Kdybych si měl vybrat mezi touhle a minulou verzí, beru minulou. Bez keců. Cupra je totiž auto, co se vybírá srdcem. A moje srdce chce auto, co se líbí, i když ho zrovna neřídíš, ale jen Ti stojí u chodníku.
Mám tři, slovy 3, otázky: A) viděls někdy někde Seat Leon (myšleno živě, ne foto)? B) Seděls někdy v Seatu Leon? C) Jels někdy v Seatu Leon jako řidič? Odpovíš-li na všecky tři otázky ANO, a budeš dál tvrdit že S.L. je tupý skoroMPV, tak pak je to v pytli, ale asi ne se Seatem Leon. Tož tak.
a nieje to náhodou len ten príplatkový paket ktorý sa pripravuje ? nové nárazníky , pritvrdeny podvozok a nová koncovka výfuku ? mne sa zdá že hej.Cupra bude asi vyzerať ešte ostrejšie.
Nemám problém s "nehezkýma" dravcema. Preza má do krásy daleko a nikdo o ní nepochybuje. Tady se ale krutě pleteš, brácho. TAHLE Cupra má do dravčích instinktů daleko. Je to tupý skoroMPV, kterýmu páni z marketingu, nechali vyvrtat díry do nárazníků. Nemá to charakter. A na tom nezmění nic ani výkonnej motor. Kam se hrabe na předchozí generaci...
...je to udělaný nádherně. Seat si za současné finanční situace nemůže moc vyskakovat, takže - za a) jsem rád, že na Cupru vůbec došlo, za b) se mi velice líbí. Ty žábry do nárazníků umísťoval podle mého názoru génius. V reálu to bude ještě hezčí!
maj pauzu... tohle v Té klubu na dračku nepůjde, tohle se na ušní lalůčky nelíbá. Brácho, pochop, tohle je dravec, s vytlemenou tlamou... nebo ty bys snad čekal polibek od Barunky z Bělidla? 220 nádhernejch koní... dokonalej drzoun... přikrčenej... jen ho zatnout ve slabinách... :yes:
Tak nějak nevím. Cupra mi vždycky zrychlila tep, ale teď se nějak neděje. Leon je pěknej, ale na jeho osobnosti hodně ubírá podobnost (totožnost) s Alteou. A verze Cupra? Jo, snížení je pěkný. Ale to je asi všechno, co můžu pochválit. Výdechy, průduchy a jiný duchy vypadaj, jako by je tam nabastlili bez ladu a skladu. Skoro to vypadá na scénář: "Potřebujem udělat verzi Cupra." "A jak, to uděláme, šéfe?" "Snižte to a přečipujte motor. Jo a vyvrtejte tam nějaký otvory." A kam, šéfe?" "Jéžiš, děláte to prvně? Dopředu a dozadu. Však vy si poradíte."
Původní maska je vyváženější, resp. u té nové mě ruší ty boční výdechy. To snížení je ale pěkné. Naopak nová zadní část se mi líbí více. Jako velkou trapnost považuji stříbrné provedení bočních zrcátek alá Audi S_. A co jsou ty dvě lucerničky? Nějaká Brouček Edition by Karafiát?