Alfa Romeo 159 se zařadila do početného seznamu pětihvězdičkových automobilů v testech organizace Euro NCAP. Chodci by si ale měli dávat na příď nové Alfy dobrý pozor.
Ten Accord v kombíku je fakt jak rakev na kolách. A ta mizerná volba výbav to je bohužel normálka. Buď koukám na prachy, tichej diesel a lehkou eleganci a jdu do Laguny 2.0dCi, nebo třeba do 407.Nebo mám rád chladnost, robustnost a dám na pověst a jdu do Pašíka,nebo dalších německých soudruhů. Nepotřebuju koukat do země vycházejícího slunce... :-!
Je fakt, že O2 měla mít 5 hvězd, mírně zklamala, to je fakt. Ale mnozí tady vychvalujou japončíky a vona zrovna taková Mazda 6 taky nedosáhla na 5 hvězd, slavný Accord taky néé.
K novýmu autu by měli dodávat v příplatkový výbavě z *kliku, to by byla nejlepší bezpečnostní pojistka :-)
Já jo, tu předchozí verzi (myslím tu ošklivku) a táhnul ji na laně Oltcit. Bohužel jsem neměl foťák, opravdu zážitek >:D
Jednou se podělá každý auto a tydle demagogický kecy jsou děsně komický.
Hele... už jsi někdy zkoušel přišetřit 200 klacků :-) Brácho, to je facha, jak v ostravským dole. Teda, pokud občas v Ghaně neprivatizuješ kakaový plantáže ;-)
Ahoj! Vezmu to pěkně popořadě: Seat udělal super teenagerovskou káru,za to mu patří potlesk. Krásné auto,španělské emoce....supr. Nevýhody a zápory vidím ve výkonu agregátu(oproti jeho koncernovým modifikacím - proč jen 185?),dále se mi nelíbí to polepení s příliš mnoho názvy (vzpomínáte si na básníky a první Štěpánkovo auto?). Zato cena je opravdu libová! Kdo si kupuje auto pro motor a podvozek,bude spokojen. Já bych si sice našetřil o 200 klacků víc a koupil WRX,ale co člověk, to názor(viď,GTI ;-) ). Accord: nevím proč, ale s tím divným zadkema dýzlem mi nesedí...narozdíl od toyoty Avensis nebo Octávky. švihák: vítej zpět! už mi tady chyběly tvoje hlášky a hlavně hádky :-) Alfa159: No,tak je vidět, že kdesi v itálii umí design,motory i bezpečnost. Umí i dílenské zpracování? Snad už jo. 159 je zásah do černého(nic proti černochům)!
Smiř se s tím, že každý má jiný vkus. Uznávám, že to musí mít velká kola a tmavou barvu, jinak to není úplně v pohodě, ale i tak se mi líbí. Naopak se mi vůbec nelíbí nový Passat. Je to prostě o vkusu, a nelze ostatním nutit ten svůj.
Kromě toho, já o designu neřekl ani slovo. Mluvil jsem o tom, jak ten motor táhne v reálném světě. Souhlas s Jardou, tohle je pro Accord ten nejlepší motor. (Já s ním najel sice jen několik stovek km, ale přesvědšilo mě to).
Tak to je příjemný návrat. Přečetl jsem vše zajímavé co jsem zmeškal a z hodně věcí mám radost. Alfa má pět hvězd, moje Murano je nejkrásnější, ale nejvíc mě zaujal Lincoln Aviator. To je fakt nádhera! Jdu hledat co o něm píšou, protože mě dlouho nic tolik nezaujalo. Zdravím všechny, fakt se mi stejskalo!
minule som niekde videl, ako testovali nové S - ten dištančný radar. V hmle to nezvládol a rozbil také pekné esko. Takže, už ani hviezdy nie sú dokonalé... Tá doba skončila číslom 124...
Soucasni nebo budouci majitele MB S,Audi A8 nebo BMW 7 do autosalonu "nelezou", protoze zastupce znacky prijde s nabidkou noveho vozu za nimi...cvak...chapes?
Ti, co machrujou na salone, ze maji Saaba...v servisu...maji za rohem Velorex jako Dalibor Vrana! >:D
Takze kusy z "Holy Trinity" a zvlaste luxusni tridy se kupuji trochu jinak. ;-)
Průměrnej výkon, podprůměrnej (v testu ho hodnotěj jako mírně nadprůměrnej) krouťák... a víš, "brácho", že život je někdy o něčem jinym, než o číslech? Už jsi někdy i-CDTi sedlal, nebo si tady jen plácáš játra? A už jsi někdy viděl kvalitu vnitřku Accordu a nedostatek toho samého v 407? O hnusných šedých plastech v Passatu snad ani nemluvě... Já bych si zrovna tohohle Accorda nechal líbit. (Jen ten pětikval by mě štval, zvlášť když šestku maj třeba v FR-V.)
Tak pozor, s tímhle má MB vážně seriózní problém! Zejména v USA. Poslední generace modelů naprosto neuvěřitelně otřásla dlouhodobě budovanou reputací MB jako výrobce kvalitních aut. Zeptej se některého majitele E-klasse.. MB si musí hodně snažit, aby se nový modely nesraly, protože jinak bude mít fakt problém. Nová S-klasse je fakt něco, tak jen doufám, že nebude se spolehlivostí na štíru..
..vypadá to, jakoby se snažili něco udělat, akorát šli opačně... :no: Tenhle auťák mě teda více-méně zklamal.... a ty prahy a "spilery" vypadají jako laciný tuning z Tesca... ;-\
Koupí si ho ti, kdo na něho mají... tak už je to na světě zařízeno. Úplně vidím ty zástupy zhrzenejch majitelů Mercedesů, jak se rvou u vás o kliku >:D Klid brácho... je velkej svět... a pak je svět malejch... vzájemně se prolínaj... jen ten přestup mezi nimi je poměrně složitej... zejména směrem vzůru... Ti, co přecházej z Mercedesu na tvé produkty... na ty lehkej pozor ;-)
Tak to je rána... mrkni na to, brácho... tohle je šleha, hoši z klubu zavřeli tubu (abych nebyl přisprostlej). Jen dvě sady výbav... tohle až zjistěj výrobci tady v Evropě... doufám, že to nebudou následovat. Na sklopení zadního sedadla si sjednej asistenci... to víš... to není jen tak. Nakonec, brácho, to, že máš průměrněj výkon a za ty prachy navíc i podprůměrnej krouťák... to je tvůj problém... možná budeš dneska mít 407 lagunozních snů... možná si budeš muset vzít pět vitamínů C... a možná budeš na noční obloze náměsíčně vyhlížet APOŠTOLA... vidíš... to ti patří. P.S. BRAVO TEST :yes::yes::yes:
Ano to Ti nikdo nebere že MB dělá bezpečný a luxusní auta. Ale kolik lidí si ho bude moci koupit? Nebo si budu chodit zaslintat na showroom a vyžebrám prospekty a budu se nad nima ukájet? MB to je sakra zaplacená kvalita i když když se dozvíš od 3 lidí v měsíci,že i MB není s kvalitou co to bývalo-jeden z nich měl 3x MB a když se snížil a přišel i k nám ? Dnešní auta jsou tak nabitý elektronikou,že se sere úplně vše... Z lidí co lezou na salon se opravdu dozvíš hodně a dost často se to liší od různej předsudků,pověr a bohužel i odborných testů...
Brácho, dneska nemusíš do školy. Přečti si test... a máš hodinu slohu za sebou. Dokonalé :yes: Je tam všechno - španělský mušky, mandlový oči, pyrenejská krev (už se vařím), postmoderní duše... BRAVO, třikrát BRAVO TEST :yes:;-) Hele, brácho, co takhle průběh krouťáku... to tě zatím moc nezajímalo, viď. Tys zatím hlavně sledoval, kolik pytlíků předvařený rejže ti dali do kufru. Tak na to se vykašli a přečti si podrobně životopis svýho budoucího miláčka. Protože testík, ten tě rozhodně nabudí. Co na tom, že getei je lepší? Celej život se snaž někam stoupat. Tak to načni Leonem. Lvem, co ti svejma drápama vyryje logo SEAT na tvou neposkvrněnou hruď :yes::yes:
Brácho, to si přečti - Test - MERCEDES S350. Možná pak pochopíš, cos měl pochopit už dávno. Auto je Mercedes... tam se to určuje... tam ti ukážou cestu. To, že ty po tý cestě dojdeš tak do první zatáčky není problém Mercedesu... to je problém tvůj. Tohle auto... to chce velkej balík peněz... pokud je máš, hoď jim ho tam na pult. Budeš spokojenej. BRAVO TEST. Na přední sklo ti stříká zahradník hadicí živou vodu... no, přečti si to sám... a nerozbreč se při čtení nad sebou, brácho...
No ,pokud jde o bezpečnost bych řekl ač nerad ,jsou asi nejdál žabožrouti... Saab aVolvo jsou taky spíš rádi že dejchaj,možná ještě Volvo ale SAAB ten už neví od koho by- a co jeho Subaru verze... Když jsem byl ve školce byla moje ikona AUDI Quattro -staré,hranaté,brutální a prý nepředvídatelné...oooo :yes: -80 léta
Nesmíš vidět svět černobíle a ještě k tomu přes šikmý voči... Nemusíš ostatně chodit daleko... čti testy tady a že by nebyly vyvážené tě asi nenapadne. Samozřejmě, jestli očekáváš absolutní nestrannost... pak bys měl začít znova a od mateřský školky. Mě nevadí, že nahoře je odkaz na OCT RS... bodejť by nebyl... Já s tímhle problém nemám. Ostatně, pokud sleduješ bezpečnost, pak bys sedal Volvo nebo Saab, ne? V tomhle snad jasno máš...
GTI spíš jsem chtěl říci že mne to s tou Alfou v Jap překvapilo. Ale co se týká tý bezpečnosti musíš uznat že i když VWerky působí poměrně robustním dojmem bezpečnosr nic moc. To proč jezdit s Corollou nebo s něčím jiním si rozhodni sám.Ale moc bys neměl dát na testy v ČR motor mediich.Měl jsem možnost,už jsem to psal ,mluvit s jedním vydavatelem a ten my potvrdil,to co jsem si celou dobu myslel-že vzhledem odkud pocházejí vydavatelé tiskovin v ČR,nikdo z redaktorů si nemůže dovolit vychválit jap.auto-zatím. Jedny mot.noviny napsali jak přesně dopadla Š Octavia II v crashNCAP a od té doby jim Mladá boleslav nepůjčila ani kolo...Frštenzí >:-[]
Přijde doba hliníkových kvádrů bez kol... Ale do té doby tu budou vznikat auta, která se jim budou postupně vzhledem přibližovat. Tahle Alfa je moc pěkná, to už víme. Taky víme, že když to v ní napálíme někam v 60ti tak to s největší pravděpodobností přežijeme.. A hlavně víme, že je to skvělej pluh na ty co nevědi co je přechod pro chodce, přebíhače dálnice atd. :yes::yes::yes: Tak si říkám, vy, milí úředníci v šedých oblecích EU, není na čase zavést testy na srážku se zvěří? Aby se mohl vzhled vozu zase více přiblížit těm vysněným 99 hvězdám bez emocí....
Chválím šoféry v Japonsku... Myslím, že to ani tak nevýpovídá o Golfu, jako o tom, že ctí vlastní výrobky... Upřímně - proč by měli japonci jezdit v nižší střední z Evropy, když si vyráběj svoje... Touha zdejších řidíčů jezdit Corollou... je touha, kterou mi tu nikdo zatím věrohodně nevysvětlil...
Tak to už jsou v bezpečnosti dála než VW a Škoda opravdu všichni... ALFA dobrý-kupodivu byli vidět i v Japanii ale viděl jsem tam i jednoho GOLFA.GTI abys mohl klidně spát...
Auto je od toho, aby jezdilo a ne aby bouralo... tohle si tu málokdo uvědomuje a auto užívá jako balon... A protože málokdo umí jezdit... může se ti stát, že to do tebe jednou někdo napere... tak ještě předtím, než ho vezmeš heverem, veleb výrobce svý káry... dobře ti to udělal. P.S. Až tu svou 159ku někam postavíš... odháněj chodce, aby ti ji nelíbali na předek... mohly by jim přimrznout v týhle zimě pysky... P.S. Brácho, pět hvězdiček... to snad nemá ani tvůj oblíbenej V.S.O.P od R.M. A že ten s tebou občas umí parádní hodiny ;-)
Frantiku kde si ? Potvrdili Ti tentokrat martania, ze bezpecnost v AR159 robili oni ? Ved ako si nas uz viackrat poucil, italove sa bezpecnosti nerozumeju ;-);-)