Novinky
0
To je 599 GTB!!!
Přejít do diskuze
jel jsem jen v F355 a radio melo normalne na palubce.. ale pustit si ho muzes leda tak pri tankovani, kdyz vypnes motor 😄
je to krasne auto,je to Ferrari...vytky k designu moc nechapu ale budiz,design je subjektivni zalezitost,uvedomte si ale stejne ze kazde Ferrari nazivo vypada uplne jinak nez na obrazku,a to o dost lip...
takže už tomu věřím, už jsem viděl tiskovou zprávu, novináři a fanoušci se opět sekli v názvu, na 600 Imola zapomeňte.
nechcete se na ty vase radoby inteligentni a literani zblepty uz *?ctu si diskuze jen kvuli proto, ze me zajima co tam zase napisete za picovinu! Co ste vlastne v realite za cloveka,co delate?Pac cist neco po Vas je pro me pokazde impulsem ke krouceni hlavou...
...ten predni vykously spoiler je urcite z hlediska aerodynamiky 100%, nicmene mi prilis pripomina predchozi generaci hyundai coupe, jinak bez vyhrad, libi se mi! :yes:
Nezbyva mi nez sohlasit.Miluji vozy s tim nezkortny a vzpinajicim se konikem.Uz jen ten nazev ve me vyvolava mrazeni v zadech.A klasicke tvary GT..to je moje.ALE!Toto,co nam u nabyzeji na fotkach je (s prominutim a i bez neho)zmet silenych tvaru a linek,ktere maji k libivym tvarum predeslych typu daleko.No nezbyva nez doufat,ze si to nekdo v kozenem kresle rozmysli...
Mě teda naopak hodně moc jo 😄 Pořád je to Camry a přitom se mi zase líbí design :yes: Tohle bude bestseller a trendsetter :yes:
Je to asi nějaký podvrh, protože na jiném webu jsem to auto zatím nenašel! Ani se mi nezdá moc věrohodné a navíc vypadá divně!!! :-! :-! :-! :-!
Vcera som tu info cital...ale viac ako je tam napisane neviem. Myslim, ze to tam je dost jasne...(Akurat viem, ze Hyundai zvazuje aj nazov: Zircon... Ci a/alebo kedy neviem...)
ne i v USA si můžeš na Cayenne odečíst určitou sumu ze základu daně. Tuším, že se tomu říká farmářská daň či co, prapůvodně zamýšlené jako pomoc farmáři když si kupoval auto třídy "truck" (pick-up, off-road) aby s tím mohl jezdit po pozemku a vozit třeba seno 😄 No a jak šel čas tak tak se trh s auty vyvíjel a dnes je v této daňové skupině i vyložině užitková auta na práci jako Mercedes ML55 AMG atd.... 😄
no nevim , ae přijde mi že poslední ferrari jsou desingově nic ... a tohle v tom nic moc desingu pokračuje 😡
Ked som to linkol pod Miuru, tiez sa mi zdalo, ze to je PhotoShop. Tak som hladal fotku ineho Ferrari, z ktoreho by to mohlo byt urobene. Auto v takej pozicii som nenasiel... (...okrem toho, muselo by ist o nezvykle dobry material). Potom som nasiel toto: [odkaz] . Su tam tvary a detaily velmi podobne tomuto autu. A hlavne: brazky su na svete 48 hod. Bezia na strankach mnohych auto-magazinov. Ak by neboli prave, cakal by som, ze Ferrari bude nieco dementovat. Moj tip teraz je, ze su tak na 80% prave.
Ano... Priviedla ich k tomu "postupkova" logika a "narodeniny" automobilky. Ale ono to v skutocnosti nemoze fungovat - myslim ten zavazok, ze budu produkovat superauto kazdy siesty rok, kazdej dekady. Nie je to udrzatelne - skor, alebo neskor to nebude mozne z roznych dovodov: nemusia byt prostriedky, vyvojovy team bude musiet pomoct vyvojarom programu F1, vyvojovy team bude pracovat na dalsej generacii "beznych" modelov (to sa zrejme stalo teraz), atd... takze v siestom roku to proste neurobia. Kazde dalsie superauto vo Ferrari pride vtedy, ked nan bude cas, a dovod.... 😉
Top Gear - 2004.10.31 - Ford Focus, Ferrari Enzo, Ferrari F40, Porsche Carrera GT, Pagani Zonda, McLaren F1, Jaguar XJ220 tak se jmenuje ten soubor, bohužel má 348 MB a to nejsem schopen nikam plácnout. Nicméně Jeremy Clarkson tam ve studiu povídá, že jim ho (enzo) nechtěl nikdo nechtěl pujčit, až pak se ozval Nick Mason a řekl, že jim ho pujčí, když udělají reklamu na jeho knihu... A v testu, říkají "...Ferrari is so pleased with it, they've named it after the founder of the company. They call it The Enzo..." Na začátku pořadu zas: Tonight, The Ferrari Enzo... a na konci zas o F60...
já bych to zjednodušil tím, že F60 byl prostě jen vybájenej název fanoušků a novinářů, nic jinýho. Je to tak?
Otázka dne je jestli je to Fake nebo reál.
ve zdrojích kde hledám není k nalezení žádná tisková zpráva, největší rozlišení těch fotek co jsem našel je 1024, takže žádnej hi res, ani ofic stránky Ferrari nic neříkají
jen autonews.cz a supercars.net to mají za hotovou věc....
co si myslíte?
ve zdrojích kde hledám není k nalezení žádná tisková zpráva, největší rozlišení těch fotek co jsem našel je 1024, takže žádnej hi res, ani ofic stránky Ferrari nic neříkají
jen autonews.cz a supercars.net to mají za hotovou věc....
co si myslíte?
Myslím, že F575 je krásné auto, ale už je dle mého na dnešní dobu staré(designově). Jsem rád, že Ferrari udělá skvělého nástupce v podobě F600. Už bylo na čase!!!!
Dakota je menší. Tzv. mid-size pick-up. Konkurent pro Ford Ranger a Chevrolet Colorado. Ram je full-size a konkuruje Fordu F150 a Chevroletu Silverado.
Urcite ze ano. Kazde taketo auto je maloseriovka. Naviac to auto bude bude velmi vzacne - bude to jedno z poslednych superaut tak ako ich pozname doteraz. A asi posledne take Ferrari. Predpisy (ekologicke, bezpecnostne, atd...) ktore budu platit okolo roku 2015 uz tak vykonne auta stavat nedovolia... Jedine, ze by doslo k velmi zasadnemu posunu vo vyvoji spalovacich motorov. Co sa ale asi nestane...
No ať to už bude cokoliv počkám si ještě hodně dlouho. Nevíš jestli to bude zase taková malosériovka ja Enzo (těch bylo tuším +-350 kusů)?
Ano mali. A s tym designom...no, naozaj velmi volne... Ale to je prave to co pisem hore. Museli mat tuto koncepciu, pretoze nebolo k dispozicii nic lepsie (napr. tie aktivne aerodynamicke prvky), co by umoznilo postavit lepsie auto inak. A to determinovalo aj design auta. Teraz to asi k dispozicii maju...takze auto bude postavene inak. A asi bude aj inak vyzerat. 😉
Aha já jsem si vždycky myslel že všechny tři modely měly motor uprostřed, navíc designově na sebe (hodně) volně navazují.
Tazko povedat. Vsetky menovane auta nemaju ani tak spolocne to, ze by mali nejaku kontinuitu nazvu, alebo spolocnu koncepciu. Ide skor o to, ze vo svojej dobe to boli vzdy vrcholy automobilovej techniky. Ich koncepcia vzdy vychadzala z toho, aby ten ciel bol dosiahnuty (takze ak sa v niecom zhodovali - znamena to, ze zatial nebolo k dispozicii nic lepsie - tak aby sa to dalo pouzit). Takze pojde urcite v tomto zmysle o pokracovatela tohto rodu. A meno? To je uz iba vec marketingu.
Oni to pouzivali vo vztahu k Enzu? ...Jedine, ze by to spominali v tej suvislosti, ze je Enzo mozne povazovat za nieco ako pokracovatela tych predtym. Alebo hovorili o nstupcovy Enza? To potom je casto pouzivany nazov F60. Logicky sa to ponuka...
Jestli tomu dobře rozumím tak F40/F50/Enzo zůstane bez přímého nástupce protože to co bude kolem 2009 bude mít jinou koncepci a bude se jmenovat nějak úplně jinak.
Díky za informaci. :yes: :yes: Já vycházel z videa Top Gearu, kde probíhá srovnání starých a nových supersportů (kdyby nebylo tak velké, dal bych ho na stránky) a tam několikrát zazní F60. Je však možné, že britové si přizpůsobili označení svému, nebo že se v Británii použív(á)lo označení F60, dříve než ho vytlačilo celosvětové označení Enzo..
Už vím co mě vadí - ta mřížka je moc široká a světla tak nevyniknou. Ale Dodge má na stránkách taky tu novou SRT10, nějak jsem to původně spletl. BTW jakej je rozdíl mezi Dakotou a Ram?
F60 nebolo nikdy Enzo. Projekt Enzo vznikol od zaciatku ako oslava uspechu znacky v sampionate F1. Pravdou ale je, ze ideovo pokracuje v lini nastolenej modelmi 288 GTO, F40, a F50. Rovnako ako oni, aj Enzo je spickovy model. Dalsim autom v rade by malo nieco, co sa asi nebude volat F60, a urcite sa to svetu neukaze tento ani buduci rok. Vyvojove prace na tom aute naplno zacinaju prave teraz a Frank Cimatti naznacuje, ze motor noveho auta nemusi byt ulozeny uprostred, a to aj z toho dovodu, ze auto by malo dost tzv. aktivne aerodynamicke prvky (nastavenie spoilerov, difuzorov, a inych aerodynamickych prvkov bude reagovat na podnety od podvozku a styl jazdy. Technologia je podobna variabilnemu nastaveniu kridiel na stihackach...). Zvazuje sa tiez trojmiestne usporiadanie v style McLarenu F1 (vodic vpredu uprostred). Toto vsetko je ale este daleko, pretoze auto bude mat premieru az okolo roku 2009. 😉
Kdyby se to vzalo počet vyrobených aut "vlastnenejma" automobilkama / počet obyvatel, tak by to asi bylo výstižnější >😒] I když na druhou stranu absolutní čísla jsou samo důležitejší.. Každopádně jsem zvědavej jestli bude trend 5-10 pokračovat i nadále. Pokud jo, tak to asi brzo někdo (automobila) pořádně odnese..
Souhlas. Nový Ram není špatný, ale ten před faceliftem byl nejhezčí pick-up na světě. Ram SRT-10 2006: [odkaz] | [odkaz] | [odkaz] | [odkaz]
No ale jak píšeš výše F40 bylo 87, F50 95 takže si asi s tím výročím těžkou hlavu nedělají. Třeba bude až 2007 nebo nebude vůbec. Supersportů je už tak dost.
Enzo mělo být F60. O přejmenování se rozhodlo těsně před uvedením. Ale to samozřejmě neznamená že jméno F60 zahoděj.
Já nevim, do Ferrari moc nedělám... Ale proč ne... Nebo se to bude zase jmenovat jinak to F60... Třeba Barichello >😁 >😁 >😁 >😒] >😒] 8-s
Pardon, je to asi takhle: Když se uvedlo na trh, nebo možná ještě předtím se o Enzu mluvilo jako o F60. Pak dostalo officiální označení Enzo. Takže teoreticky by mohlo další v řadě superaut být F60..
Svezeš se v 911, je to dobrý...trochu divnej zvuk, vnímáš trochu hluku.Zapneš rádio. U ferrari je to řev. Krásnej.Kde má vlastně ferrari rádio? Asi v kufru, nikdy jsem ho nehledal.... 😉 A to je jen jedna věc.
To nejni rozdíl mezi normální/SRT nýbrž mezi před a po faceliftu. Teď má durangózně-dakotózní už i SRTéčko. 😉 Já měl taky o něco radši tu před faceliftem. Tu míň hranatou.
Díval jsem se na stránky Dodge a on taky normální Ram má úplně jinou masku. Takovou Durangozní. SRT10 se mě líbí mnohem víc.
U nás z toho N1 udělají.... Pokud vím jsme snad jediná země kde se jako užitkové auto prodáván Jag i Porsche... :yes:
Uwe, Udo a Elke řídí ale i tu škodovku. >😁 Takže v ČR mají domácí 0%. Což ostatně ve většině evropských zemí. Velmoci jsou jasné: Japonsko, Německo, USA. Řazeno abecedně... >😒] Taky jsem mohl místo USA napsat Amerika. Brzo možná Jižní Korea vyšoupne z třetího místa Německo, teda pokud se tak už nestalo.
No, je to zajímavé. Marko nám snad dá rozhřešení 😄 Našel jsem, že F40 bylo v roce 87, F50 v 95. A že OFICIÁLNĚ automobilka vznikla právě v 1946, takže by to letos skutečně mělo být rovných 60 let. No, uvidíme 😉 Ale když teď víc hledám na stránkách, které se tím zabývají fakt do hloubky, tak tam F60 NIKDE NENÍ, tudíž budeš mít asi pravdu :yes:
Neříkám, že nemáš pravdu, ale vim jistě, že F40 bylo k 40-letému výročí, F50 k 50-letému a logicky následuje F60. Četl jsem to v září v jednom časopise(Carauto). Je možnost, že se mýlily.
No jo, ale jsou na to tři 😉 Taky si uvědom těch 5-10.. to je docela slušná nakládačka :no: A navíc jednoho z nich řídí Dieter 😒
Aha. Žil jsem v bludu. Ale co jsem teď chvíli gůgloval, tak koukám, že v tom bludu nejsem sám. Díky za osvětu 😉
Blíží se 60. výročí vzniku Ferrari, a to může znemenat jediné... F60.
Už se o něm spekuluje, jsou i návrhy designu. Příď nese prvky F1, zezadu vypadá spíš jako nějaké vesmírné těleso. Nebudou chybět volně uložené koncové svítilny. Žádné přítlačné křídlo vzadu, přítlak je řešen podvozkem. Výkonostně bude překonávat FXX, a bude se silně přibližovat Veyronu. Mluví se o 900 konících pod kapotou, maximální rychlosti překonávající 400 km/h, zrychlení 0-100 km/h za výrazně méně než tři sekundy a mamutím točivym momentu. FXX bylo "pouhým" mezistupněm mezi Enzem a F60. Žeby konkurence pro Veyrona? dost možná.
Už se o něm spekuluje, jsou i návrhy designu. Příď nese prvky F1, zezadu vypadá spíš jako nějaké vesmírné těleso. Nebudou chybět volně uložené koncové svítilny. Žádné přítlačné křídlo vzadu, přítlak je řešen podvozkem. Výkonostně bude překonávat FXX, a bude se silně přibližovat Veyronu. Mluví se o 900 konících pod kapotou, maximální rychlosti překonávající 400 km/h, zrychlení 0-100 km/h za výrazně méně než tři sekundy a mamutím točivym momentu. FXX bylo "pouhým" mezistupněm mezi Enzem a F60. Žeby konkurence pro Veyrona? dost možná.
No já už dávno vím, že mi dva společnou designovou řeč nenajdeme. Ty si strašná ( 😄 ) konzerva. Všude by si odmontovával přečuhující kusy světlometů, chromové lišty, atd. ps: Dodge Ram má taky v normálním provedení velkou chromovanou masku a vypadá to krásně. Masivní chromovanou ozdobu nechápu ani zdaleka vždycky jako mínus. Když má styl, což u naprosté většiny amerik má.
Hele hele, fušuješ mi do práce. >😁 Ale snadno z toho zjistíme, že "Velká detroitská trojka" drží 57% trhu. To je víc než třeba škodovka v ČR. >😒]
Situace na trhu v USA - počty prodaných aut (meziroční změna): GM 4,42 mil (-4,4😖, Ford 2,95 mil (-4,7😖, Chrysler 2,53 mil (+4,5😖, Toyota 2,26 mil (+13,3% !!!).. Podíly na trhu: GM 26,0%, Ford 17,4%, Chrysler 13,6%, Toyota 13,3%, Honda 8,6%, Nissan 6,3%, zbytek světa 14,8%.. A teďka to nejdůležitejší - (IMHO lehce zapamatovatelné) údaje! Japonci+Korejci ovládaj 36,5% trhu, před pouhými pěti lety to bylo "pouze" 26,5%! Pánové, tomuhle já říkám výkon! 5 let - zisk 10% největšího a nejkonkurenčnějšího trhu na světě!!! Today, tomorrow.. dál už to zná většina z Vás (a zbytek se to brzy rád doučí >😁 😉 )
😄 >😁 - jo starý mašiny mám taky rád. Ale tady máš ochutnávku, ps. nejsem profi fotograf, ani nemám prof. vybavení, ale sem tam se nějaká docela pěkná podaří... [odkaz]
BTW Zátěžové zkoušky nového přemostění Seifertovy ulice 6. prosince 2004 - to je to co bylo i v televizi? Až na ty dráty to vypadá spíš na 1904.
Okej, věř, že jich mám dost(fotek tedy), tak ti nějak napíšu, nebo napiš ty a vymyslíme to. Já teď běžim spát, jsem docela unavenej, tak se zatím měj, a nezapomeň před spaním polaskat vašeho miláčka 😉 😄 😄
Stránky jsou super :yes: zájem taky mám :yes: :yes: Teď jsem si opravil mailovou adresu - měl jsem tam překlep ale teď je to OK. Nějak se domluvíme, anglický auta totiž můžu v jakýmkoliv množství!!
No já totiž myslel, jestli by si tam nechtěl dát nějký ty fotky, co jsem nafotil na těch dvou akcích (2004 a 2005). Stránky bych sice zvládnul viz. [odkaz] - už se jim, ale nevěnuju.., ale nebaví mě se s tím patlat. Tak když už takovýhle máš, mohl bych ti nějaké fotky nabídnout a mohl by si je tam dát.. Pokud by si měl zájem, dohodli by jsme se nějak po emailu.. Tedy asi až zítra, nebo v neděli...
>😁 >😁 >😁 Já vím! Ale něco bys s tím měl udělat:yes:. Můžu ti říct že co ho máme mám ho každým dnem víc a víc rád.
Jen klidně vyzvídej. Máš taky Jaguara? Myslím že ano, viděl jsem tady odkaz na fotky jak jste se před pár lety stěhovali.
To je jenom jako vedlejší záležitost jinak studuju. Právě dneska jsem tam dal nějaký povídání o X-Typu a XJC a teď výrobní statistiky. Do roku 1975 už mám ale novější modely nemůžu nikde najít.
PS. neboj, to není žádný vyzvídání, usuzuji podle jména, že ano, a když tam hostuješ ty své stránky o Jagu..
Jo to jsem byl já. Třeba z E-Typu a starejch XK jsem úplně hotovej ale na ně nikdy mít nebudu tak se na ně chci aspoň chodit dívat.
Ty vo.le!!! Ty to řikáš jako nic. Vždyť to je naprosto super!!!!! :yes: :yes: :yes: Byl si to ty, kdo se mě ptal, kde jsem fotil ty fotky?
Zatím moc ne. To je jen tak, s otcem jsme si koupili Daimlera a budeme ho dávat postupně dohromady, tak jsem k tomu udělal stránky (zatím tam teda nic moc není).
pro Lambo, postav si je vedle sebe a vyber, já volím Lambo, to včereší, myslím Miura concept se to menovalo. Hen toto je moc retro a moc přeplácané.
To neva, že není černá, RAM a ty auta okolo se mi líbí právě proto, že jsou odproštěny od toho chromismu a mají povedený tvar mřížky... PS. to jsou tvé stránky? 😉 😄
Promiň mřížka chladiče není tak docela černá. PS: tech.data: 8.3 V10 Hemi (506k,525Nm), max.rychlost 245, zrychlení 0-100 5,5s
Škoda že tam nemají rozměry. Docela by mě zajímalo o kolik je to snížený. Ale Dodge Ram s motorem z Viperu taky není špatnej ne?
[odkaz]
[odkaz]
Přesně tak! Ty malinkaty světýlka hluboko v blatnících se mi NELÍBI a oni to budou mít na všech modelech! (jen Enzo zůstalo ušetřeno) Ale ta záď to je koncert linií, absolutně prvotřídní. Snad ještě přidají druhou dvojici světel, jak má Ferrari mít.
Právě jsem našel něco, co mě docela zaujalo a řekl bych, že takhle to vidím já... Prostě mě se nelíbí ty chromový grily v těch velikostech co jsou na SUV/SUT a tohle mi to potvrdilo. S tím černým to pro mě vypadá 100x líp... [odkaz]
Buď se ze mě stal vážně škarohlíd a nebo jsem příšerná konzerva. Kluci, dejte mně rozhřešení, protože tohle je vážně už několikeré Ferrari, co se mně NELÍBÍ! A podle všeho nejsem sám... Enzo Ferrari se dřel, aby stvořil modlu. A dokud žil, Ferrari modlou bylo. Modlou všech malých i velkých kluků. Nikdo o něm nepochyboval a každému tepala krev ve spáncích, když viděl rudej sen u chodníku... A dneska? Máme tu nový Ferrari a nic. Prostě nic. Nechci ho, neláká mě, nevlhnou mi dlaně, nemám sucho v ústech. Nic. A já se ptám. Po čem dneska touží malí i velcí kluci. Ale hlavně - po čem budou toužit malí kluci za pár let, půjde-li to tak dál..?
Zase se omlouvám, už jsem úplně vyčerpanej, mělo by to být Maserati Ghibli... a jestli ne tak už jsem asi úplně v***i.. Tak sorry 😉
Příliš účelová? Rychlost a jízdní vlastnosti? Co by si čekal od supersportu? A v čem tohle neni jednoúčelový? Zadek budiš, ale předek? 8-s...fuj...jestli tohle auto vyjede beze změny přední partyje tak se to nebude prodávat..jsem zvědav na ohlas lidí na autoslalonu... :no:
Takže přátelé já to pro dnešek balim. Jdu pošimrat Avanta pod bradičkou a trádá domů. Mějte se tu a hezkej víkend.
[odkaz] | [odkaz]%20(27).JPG | [odkaz]%20Fleetwood%… | [odkaz] | [odkaz] A jeden soukromý ropný vrt k tomu. 😄
Jaké Lambo, jaký VW? Já mám v hlavě nejkrásnější Gran Tourismo všech dob, ne supersport, nebo popelnici. [odkaz]%20Bora%20P1%…
Micko znám a jak dobře. Bezva auťák. Jen děsně nenápadnej, skoro až nudnej. A nebijte mě za to. Měli ho tchánovi a něco jsem s tím najezdil. Ale designem mě Bořička nikdy do kolen neposlala a pemprsky taky zůstaly doma 😉
Já nevim, ale pro mě Aston postrádá ještě něco, co má právě Jag. Možná je to to, co zmínil nedávno GTI. Že Aston je na něj moc vznešenej...
Tak tohle se mi fakt líbí :yes: Podle mě se jim moc nepovedla 360 a 550 a 575 mě taky moc nevzaly. Pak si u mě dost polepšili čtyřistatřicítkou, ale 612 mě zase moc nenadchla. Tohle se mi fakt líbí. Jenom mě trošku drtí ta tendence neustálého zvětšování velikosti, váhy, objemu motoru. Zajímalo by mě, kolik litrů objemu budou mít motory ve Ferrari za dvacet roků... Kdyby to tak už konečně jednou nechali stejně velký, nezvětšili objem motoru ale místo toho snížili váhu.
Jo, a už běžte do háje s tím opěvováním 911. Nebo aspoň nepište, že se každému líbí. Mě už osobně přijde hodně dlouho překonaná, a to jak po stránce designu, tak hlavně po stránce koncepce 😉 A všichni k ní mají citový vztah, protože si s ní jezdili jako s angličákem ještě když dělali do plínek. Ten čtyřicet roků furt stejnej design s tím, že se to pořád jenom zvětšuje a cpe se do toho silnější motor mě fakt nebere.
Jo, a už běžte do háje s tím opěvováním 911. Nebo aspoň nepište, že se každému líbí. Mě už osobně přijde hodně dlouho překonaná, a to jak po stránce designu, tak hlavně po stránce koncepce 😉 A všichni k ní mají citový vztah, protože si s ní jezdili jako s angličákem ještě když dělali do plínek. Ten čtyřicet roků furt stejnej design s tím, že se to pořád jenom zvětšuje a cpe se do toho silnější motor mě fakt nebere.
Ne Veyron onen nádherný bolid, který mě straší nad ránem... Tou nejkrásnější byla Bugatti Atlantic, ročníku 1938.... ta je mou ikonou 😉
Tak to bych si musel hodně, hodně rozmyslet... Ale vezmu li to i z hlediska (ne)možnosti ho jednou vlastnit tak asi XJ220...
Ale no tak, ty zas nech můj názor. Mě 430 nic neříká, právě že tu čistotu na ní nevidím. Každé pěkné Ferrari v sobě mělo zakopaný kus smyslnosti- Daytona, P4, 456GT, 355, Scaglietti. Vozy jako F40, 360, Enzo, F430 ji nemají. Nikdo neříká že to jsou špatná auta. Naopak, ve své kategorii jsou bezkonkurenční. Ale jsou jednoduše přísně účelové, ať už jde o rychlost, jízdní vlastnosti, či zkloubení obojího. Já se ale vyjadřoval k designu a soudě podle mne je toto nové GT paráda. :-!
Ta nová Miura nevypadala zle, ale proti tomuhle anebo 911, působila dojmem starý-mladý ženský, navíc ještě bez koz... 😉
Tak tohle je pánové pecka! Jo, kdo umí, ten umí. A v Maranellu uměj. BRAVO IMOLA! :yes: :yes: :yes:
F430 nech. Je jednim slovem nadherna. Tohle je divne, chybi mi ta designerska cistota ferrari. Proste cekal jsem neco jineho, mozna vice klasiky. Jestli i nastupce F430 bude neco takoveho, zbude uz jen nase milovana 911.
Já bych utrácel za veterány... i za Porsche. Aston mi už nějak přijde pořád stejnej a něco mi na něm přeci jenom neštimuje...
Mě se líbí kombinace dokonalej dekolt a krásný voči co mě zahřeje u srdce a ještě to umí uvařit, aspoň troche... >😁 😉 😄 :yes:
Teda kdybych mel lovit v techto vodach, tak u Ferrari si vyberu spis nez u Porsche. A kdyby bylo libovolne na vyber a tak supky hupky k Astonum :yes:
to je jasný. Jak se píše o Ferrari nebo o Loganu, je to o koule 😄 Logana vynechám... píšu o Ferrari - když pohlédnu na 911 zmocní se mě podivnej pocit... nějaká vnitřní síla mi řekne - to je vono. Absolutně... světla, tvar bočních oken, zadek... poměry... prostě to je má křivka života. Do Ferrari se desetiletí nutím.... a nic. Ani brnk...
Nech toho nebo mu to zustane a pak uz s nim vazne nebude k vydrzeni. Vis ze je veku, kdy je jednou nohou v prechodu >😒]
Tak to já říkám ano, pánové! :yes: Jak mě nikdy moc nenadchlo maranello, tak tady smekám, Ferrari GT je zpět! Cítím se být obdivovatelem Scaglietti, nicméně zde je příď ještě čistší. Ač jsem včera dal vale retrodesignu, tak kapota s předními blatníky zde hraje dokonalé housle. Co mě ovšem dorazilo, je smyslnost zadního blatníku. Jen ruku a hladit, tam a zpět. Ten pád k zemi na konci je dechberoucí. Ferrari je zpět. Ještě změnit vzhled F430 a ... :-!
Všechno dobrý, styl, barva, výkon, jen tak nějak... je to jako mondénní žena... co se jí nemůžeš nedvořit... má přece dokonalej dekolt a krásný voči... Ale brácho... nechceš ty vlastně něco jinýho... něco, co tě zahřeje u srdce? Co ti poskytne pocit, že zběsilost v srdci může být současně doprovázená milostí tvarů... jako třeba 911 démantů na tvém nebi?... :yes:
Navíc abych s odkazem na diskusi pod Miurou nezapomněl dodat: vysoce nepraktické auto. Omezený výhled dozadu. Absence dieselové varianty, málo otěrových lišt, a hlavně: není to kombík. >😒]
Ak to je naozaj buduci nastupca Maranella ( a ja som prehladal vsetky pouzite fotky inych modelov, a nijake auto tam v tejto polohe nie je) tak som teda dost sklamny. Auto je predesignovane a lini tej strechy sa mi tiez nepaci. A mam pocit, ze to je relativne kratke. Ale zas neviem, ako deformuju tie "fotky" - takze pockame na profil... 😉