Novinky
0
Tak to se AstMartin vyznamenal. Tohle auto je pecka. Pro tohle auto bych začal sázet ve sportce, dokud bych nevyhrál( spíš neprodělal všechny prachy). Flying Spur a Maybach by se měli těšit. Tohle je konkurence, která určuje pravidla hry. Rapidně drahý, rapidně krásný a (bohužel) rapidně snový.
Přejít do diskuze
Maserati sa mi sice osobne nepaci (resp. takto: nieco mi tam nehra do kariet) - ale tam to je OK - to nie je sportak, ale od zakladu postavena limuzina. Bentle? Tiez by som zvolil stategiu kde by limuzona bol jeden rad a GT druhy, ale kedze to je velke cestvne auto, neudiera to tak do oci. Ale uriobit zo sportaku limuzinu? To je fakt nepekne...
No, abych byl upřímný, ty ostatní fotky, co na nich nemám "jmenovku", ty nejsou ode mě, ty jsem tam dal z netu. Tu stránku jsem udělal proto, když jsem tehdy s matesem řešil barvu BRG, JRG a Emerald. Jinak taky proto, abych mohl umístit někam obrázek či něco jinýho a pak to sem linknout. Ty fotky jsou z akce Retro Prague, konkrétně tyhle z roku 2005. Je to každý rok v Praze na výstavišti, v půlce července, tak 14. - 17.
Ahoj, vydělávači 😄 P.S. jak jsi dospěl k názoru, že sním o getei? >😁 To mi napiš... rád si to tu přečtu. Mimochodem, co máš proti práci recepčního? Nějak tě nechápu... :-!
Presprilis podobne linie s Fordem Iosis, tot prvni dojem...jestli bych chtel podobnou limuzinu? Ano, jiste...A kterou? I pres Markovo rozcileni AM, nebo alespon Maserati, Bentley je jeste horsim prikladem setreni, Rolls nic podobneho nema a M-B neni slechta dosahujici urovne jmenovanych!
Pěkné, pěkné. Díval jsem se i na další fotky. Kdes vyfotil tu bledě modrou 420? Řekni mi to prosím, prosím. Mám Jaguáry hrozně rád ale nevím na které výstavě/muzeu jich mají víc a tady vydím hned vedle MkII a ještě nějaký kupé. Třeba na Autosalonu byli na e😜ozici historických aut jen čtyři - E-type, XK140, 100SS a XJ12 Serie 3 (a ta byla popsaná jako serie 1 😄 😄 😄
Tak to souhlas. Robert Bakalář je sice chlápek od fochu a ví o tom dost, ale jistá senilita se na něm už projevuje 😄
Úspešní lidé mají potřebu vyhledávat na internetu ty, kteří jsou podle nich chudší a posmívat se jim? 😲 Ty jsi Alane dozajista pouhý blbec. Jedno jestli vydělávající nebo na podpoře. Bez snů jsou ti i miliardy totálně naprd. Protože je vyházíš za pitomosti, které tě přestanou bavit, hned jak přestanou být in.
GTI, nic proti Tobě, ale když se občas kouknu na články auto.cz a s tím související diskuze a stále tam vidím Tvé jméno, tak je mi jasné, že Ty GTI, toužíš i po tom svém vysněném GTI-čku. Člověk, který stráví takového času na těchto diskuzích pracuje někdě tak maximálně na recepci nějaké firmy a aby se takový blbeček jako Ty nenudil tak mu tam šéfové dali počítač s internetem. Loučím se s Tebou a nemusíš odpovídat, já se vracím k práci a jdu vydělávat, abych nemusel být takový snílek jako Ty. Naneshledanou A. 😉
Toužíš?...toužíš?... jo, vím... těžkej úděl... sto let jenom toužit 😉 Ale jak píšu... Aston, to není určitě tvé téma... P.S. Gratuluju k prvnímu příspěvku... a jsem rád, že mě poctivě čteš... fakt mě to těší :yes:
Ja uz som asi prebral 😒 . Aaale, to je na inu debatu... Ten dalsi par dveri...to ani nemam silu uz komentovat, vyssie som napisal vsetko co sa dalo. ;-\ 😉
Díky za fotky Marko, jsou nádherný. :yes: :yes: :yes: Já bych skoro řekl, že druhý pár dveří je zakomponovaný elegantněji než u Bentley. Interiér je přímo yachtózní a zůstaly u i těch céček, který takhle určitě za 5 let bude dělat Škodovka. ( >😒] ) Marko neblbni. To je pořád "ne-e, další prosím", ani blondýnka ti neštimuje. Abys nakonec nepřebral. >😁 Já vím, Anglie, chtěl bys zelený melíry....
GTI, Ty jsi nějaký slabomyslný člověk. Jak Ty říkáš "Brácho" - dobrá rada, začni se léčit. Upřímně Ti přeji a i Tvému terapeutovi hodně úspěchů v tak těžké práci. Zdravím
Škoda, že by už nechtěli další model.. 😉 😄 Neva, hlavně udržte CLS, myslím, že to je nadějný segment, protože zatím není konkurence.. :yes: :yes:
😄 ... tak to si nesledoval Tour de France. Já jí sleduji několik posledních let docela skoro pořád... A to je teprve "nářez". Ten chlap co to komentuje o tom sice ví dost, ale zase pořád opakuje to samý, pro ty diváky, co to zrovna minule neposlouchali... Takže se při každé etapě dozvíš, k čemu je přehazovačka, že cyklisté mývají otlačené "partie", že ten a ten měl v tom a tom roce problémy s dopingem a asi milionkrát to samý o Armstrogovi... snad dostojí slibu a už letos nepojede, nebo ať to komentuje někdo jinej.. >😁 😉 😄
2 auta naraz nebudu...a myslim, ze dalsi CLS bude nakoniec znova viac cestovne, ako sportove. Pre Mercedes su totiz typickejsie cestovne auta, nez sportaky...Aj ked 4dv. coupe zalozene na bazi SL by bolo designovu urcite vzrujucejsie. Tak dobru 😉
...ja len, ze miesto toho co vidim na obrazovke by mohol pan komentator hovorit nejake veci zo zakulisia, z minulosti, atd... Komentovat to sposobom: "Ted se divame na Carlose Sainze jak predjizdi al Ajittaha (namiesto Attyjaha)...." a na obrazovke to prave bezi... to je fujto. Ale asi ma u mna pech, ze dnes ma nastvali pani v Newport Pagnell...tak ho to zasiahlo. Inak, nech si rozprava co chce 😉
Já si to myslel.. CLS je opravdu zásah, to už si vyřídil. 😉 😄 Já bych osobně byl pro, aby existovaly obě auta současně.. Spíš vidím takový zádrhel-nezádrhel v tom, že MB má široký rozsah od "obyčejných" vozů (nižší) střední třídy až k supersportům jako SLR. Ale AM by spíš měla konkurovat značka třídy Maybach. Jenže ten je zase značkou "usedlou a úřednicko-továrnickou", kdežto AM je veskrze sportovní.. Takže já osobně bych měl problém, pod kterou značkou případného konkurenta vyrábět. Asi tedy spíš MB, ale říkám, viděl bych to tak, aby příští CLS, bude-li, bylo nepatrně více "limuzoidní" (zaměřením, né designem, ten je u současného téměř dokonalý) a případný konkurent by byl více sportovní, s vyšším výkonem a zaměřený více sportovně. Přesně tak jak říkáš, něco jako 4 dv. next SL.. No tak dobrou noc 😉 😄
No... na obhajobu toho redaktora musím říct, že kdyby si tady vystoupil na vrcholek duny a rozhlédl se... Vpravo nic, tma, přede mnou lehká záře na obzoru (snad z Marrekeshe), za mnou - odtamtud jsem přišel, lehká záře pod autem (to je z kotle) a u kola celta a nad ní poblikávající světlo Notek. A vlevo, ob dunu dál.. Světlo jak prase!!! Ruská výprava, uprostřed mezi auty nukleární svítilna Uran model 1986 (jak příznačné) a kolem dokola asi patnáct chlapů tancuje častušky a do toho Čagin pěje zrychlenýho Tchajkovskijho.. Line se sem vůně čaje... Mmmm... No nic, takže zkrátka orientovat se tady není žádná legrace, takže bych byl schovívavý 😉 >😁 >😁
AM uz za minuly rok tvoril zisk. Ale ano, ide presne o to, co si napisal. Ford chcel usetrit...sposobom, akym je zvyknuty setrit pri mainstreamovych znackach. Akurat, ze na znacke akou je AM nema co setrit...
Myslis na Rapide? Keby sme to zobrali zo siroka (ako 4dv. sportove GT-coupe), tak je to CLS. Priamo vzate - konkurenta nema. Ale napr. viem, ze v svetle Panamery sa o nastupcovy CLS uvazuje aj v tych sentenciach, ze by mohlo ist o auto charakterovo blizsie sportaku (tak ako bude Panamera), nez auto blizke cestovnym sedanom (tak ako je sucasne CLS). Islo by teda skor o nizke aerodynamicke 4dv. coupe zalozene na platforme next SL (?), nez o cestovne auto zalozene na platforme next E-Klasse. To je vsetko este ale neiste, a dost daleko... 😉
Máš pravdu v tom, že co se týče exkluzivity, tak si Aston šlape Martinovi do zelí, člověk by opravdu čekal řešení jako ala Porsche. Řekl bych, že F..d drží uzdu nákladů a chtěl "vytřískat" co nejvíc. Otázka je, co na to zákazník AM.. Z tohohle pohledu to nejlépe asi vyřešilo Maserati s Quatroporte, které není podobné GT Coupé ani trochu. Nicméně AM stojí jako značka přeci jen výš a Ford by se podle toho měl chovat. Nevím, možná ty si tu jednou psal, že AM je + - vyrovnané a že PAG nic nestojí. Jestli tohle přijde na trh, tak prodeje opět tak nějak pokryjí náklady. A podle mě jde jen o tohle. Náklady na vývoj úplně jiné "krabice" by při všech dnešních zákonech byly vzhledem k plánovaným prodejům asi přílišné. Uvidíme..
>😁 >😁 :yes: >😒] >😒] :yes: ...ale teraz som dopozeral Eurosport (ten co to tam komentuje je hroza - pletie mena, africky miestopis, a mam podozrenie ze "sa v realiach tej rallye celkovo nepohybuje s istotou") a videl som, ze si Iveco Miki Biasiona fest zahrabal. :yes: Este treba poriesit aj MAN Hansa Staceyho a samo...tie tri Kamazy!!!
Rene Staud... >😁 😉 U mna to nepomoze, ani ked to nafoti panboh - proste to nefunguje. Vobec nerozumiem tomu preco by som mal pouzit sportove auto (patriace designom k ikonam krasy) pre dvoch ludi, ...zrazu na odvoz dalsich dvoch. (To by som si kupil trebars ten Phantom,...alebo Panameru). Predstavte si, ze by u Porsche zobrali Carreru a pridali jej proste dalsie dvoje dvere, lebo sa im nechce vyvijat Panamera. Proste nepostavia nekompromisny model od zakladu, ale urobia si lacnu skratku... Predstavte si, ze by to tak urobili u Ferrari... Preto u Rapide nejde iba o design, ale o omnoho viac... A bolo tu nieco porusene. Nieco velmi dolezite...
Jestli se Lopraisovi nic zlýho nepřihodí a naopak Čagin někde zlomí poloosu a podobně, tak ta hodina by nemusela být zdaleka tolik.. Ještě na tom zapracuji, dnes jsem měl problémy i já. JA! Můj Blitzík se sice z dunami pere statečně, ale některé jsou prostě příliš vysoké. Jak se zdá, i v této části světa jsou domorodci přátelští a pomáhali tlačit několik posledních metrů k vrcholkům dun. Někteří dokonce dobrovolně poskytli své nárty jako podložku, abych se nezahrabával tak hluboko, někteří. Včera se mi to u Čagina nepovedlo. Oni snad ti rusáci do těch gum přidávaj diamantovej prach a titanový dráty.. No dneska to půjdu omrknout, čekám jen na správnou hodinku. Čagin je nespavec! Večer vytáhne svůj čajovar a pobrukuje si Čajkovskijho.. No kolikrát ani ostatní nemohou spát, protože nejen že si pobrukuje dost nahlas, ale také často zrychleně. Pak se jeden diví, že ostatní mají ztrátu, když jezdí unavení a nepozorní. Jinak Holzgas šlape jak švýcary...
Třeba to je vtip a Ford tak snaží utopit pár kaček, co s nima že.. ;-\ 😉 .... no snad to nebude naživo tak zlý (to auto) >😁 >😒] , až ho vyfotí ten pán, co už zas nevím, jak se jmenuje, tak to bude určitě super. Akorát tedy jak je to s tou Lagondou, tady v článku se o ní opravdu nemluví...
Ta palubovka evokuje jachtu jako nic jinýho. Tohle by byla přesně kombinace, kterou bych do tohohle auta volil.. To je nádhera.. Opravdu bomba, jak to ubíhá vpřed k oknu. A ten krásnej, ale přesto decentně velkej kus chromu :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: >😁 >😁 Ty zadní sedačky mi prostě připomínaj tohle.. [odkaz]
..interier je fakt krasny, to bez debaty - vsetky detaily tiez. Len trvamna tom, ze to malo byt zabalene v inom exteriery. Aj to v tej cervnej teda....blondinky ma nijak zvlast nepritahuju. Posobi na mna ako nemecka Gerda, a v tych cervenych satach aj ako... Cakal by som skor mierne "chladnu nadheru" v ciernych satach - teda ked uz breberame aj toto >😁 (Pre mna to je cele ako zly vtip...)
Tazko povedat - aj ked si myslim, ze dve 4dv. auta nebude AM vyrabat. Ale povodny Rapide bol Lagonda. Bola to tiez 4dv. verzia z DB4 - takze postavena podla rovnakeho modelu. Akurat, ze DB4 bolo skutocne GT s vyssou karoseriou - vtedy prakticky nizke aerodynamicke sportaky neexistovali (...takze vtedy to bolo nieco ideovo podobne ako je dnes Bentley Continental Flying Spur a jeho coupe verzia GT - ktore su btw. v zasade koncepcne v poriadku)
No, v tý červený vypadá solidně.... co to koštuje takovej špás >😒] >😒] :yes: No, i když bych bral tvé výtky resp. nelibost s pojetím celkové koncepce exteriéru, tak ten interiérový pohled odzadu skrz sedačky na fotce č.3... to je überalles!!! Od doby neskutečného kusu nábytku v podobě interiéru R-Coupé Conceptu je tohle jeden z nejkrásnějších, né-li úplně nejkrásnější interiér... >😁 :yes: :yes: :yes:
[odkaz] //// [odkaz] /// [odkaz] /// ked chcete dalsie fotky z interieru, pridavajte vzdy dalsie cislo medi lomitkami (4,5,...)
Jo über XJ by se mi taky líbila, ale pod značkou Daimler.. Mě se tohle auto líbí. A pokud jsem pročetl článek dobře, nikde slovo Lagonda nepadlo... Není to náhodou tak, že Lagonda bude a půjde ještě dál..??!!
Ja som sa s matesom zhodol v tom, ze by sme cakali modernu Lagondu v style Rollsu. Mozno v style uber - XJ limuziny. A mozno by som prekusol aj takyto styl Panamera-wannabe, len keby to bol samostatny model. Urobit karosarsku verziu z DB9 - to mi fakt nechuti. Dole davam dalsie obrazky - a tie ma utvrdzuju v tom, ze sa mi to vobec nepaci. Proste bola - a to dost brutalne- narusena povodna designova myslienka z DB9. ;-\
Já vím, že to píše ten, kdo ví, kdo zná... víš, ale já se na to podívám... a cejtim tu dravost, a současně tu noblesu... prostě se mi zdá, že to sedí... Myslím, že nemůžou jít jinak, nemůžou udělat auto, co bude vypadat jinak...
Uz som sa vyjadril. Chcete dvere naviac? - kupte si Ikarus! Natiahnut nadherne coupe GT a pridat tam dalsie dvere nie je na oslavu, je to na plac. Mrzi ma ze som tak tvrdy - ale inak sa neda... ;-\ AM je exkluzivna znacka, a ked chce ponuknut Lagondu, nech ju navrhne odgruntu. Nech "lacne" nenatahuje sportak - v tom nie je ani gracioznost, ani estetika, ani invencia. V tom je zavan obrovskej lacnosti. Je to skratka, ktora sa v exkluzivnom segmente nerobi.
Souhlasim, tohle vypada dobre a navic to nese logo sympaticke znacky. Ten shooting brake tenkrat prisel zbytecne pozde. Ale byla to stejne britska klasika 😄
:yes: :yes: :yes: :yes: Bravo Astone a Martine! Tak takový luxusní kočár bych si opravdu chtěl dopřát aspoň jednou v životě... :yes: :yes: :yes: :yes:
tož mi to připádá vyvážené, řek bych až velmi vyvážené, holt 12V je 12V a ty se někam dáti musijó.
Celej svět se mění... problém, brácho, je, že ti k těm změnám nikdo nedá manual. A ty seš přitom zvyklej žít jen podle manualů... No, musíš se prostě pokusit přeskočit vlastní stín... to je ovšem úkol nad úkoly. Jak je vidět... i Aston přeskakuje svůj stín... Že svůj stín nepřeskočíš ty, no, to mě nepřekvapuje... nemáš křídla v genech... v tomhle tedy bych vsadil spíše na toho Astona... trochu mě v tom brzdí jen Markův soud vedle... Jenže... cejtím to v kostech... oni ví, co maj připravit... tedy ne pro mne... pro tebe to asi taky není odpolední sváča... tak pro koho vlastně? Pro pracháče, brácho... Je jich dost... a maj velkej cit pro klasu... Já myslím, že jim jí Aston v tom Rapidu nebídne vrchovatě... P.S. Logan v kombi asi v Detroitu nebude, ale to by mohlo bejt tvý stínový téma, brácho... Astony přenech těm, co si je zasloužej... třeba jen kontem v bance. BRAVO ASTON MARTIN :yes:
Čeče kurňa bohajeho pánové a dámy aj ladies und gentlamounts tož to je nááádnera !!!!!!! Nevim co víc napsati neb se mi nedostává slov ....... snad jen: a Bůh stvořil automobil :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Skor bi som hladal konkurenta v Bentley Cont.GT.Inak pekna kara.V UK bi mala uspech myslim ze aj v Holywoode a aj sejkovia nebudu vahat...
aneb dalsi skutecne rodinny "supersport" Do seriovky tohohle brittoni urcite pujdou. Vzhledem k uspechu Bentleye, Maserati a koneckoncu treba i M5 o uspechu nemusi pochybovat...