Česká Toyota představila novinářům ceníky nejnovějšího malého modelu. Start prodeje na naplánován na leden 2006, ale již nyní byste měli mít možnost si nový Yaris prohlédnout a vyzkoušet u dealerů.
Před listopadem 89 jsem jezdil tím čím jsem nechtěl. Od listopadu 1989 jezdím tím, čím jezdit chci. Fakt. Přesto jsem si nikdy nezoufal... Psal jsem, že vstupenka na auto.cz není vlastnictví ani Loganu ani Astona. Ale mám-li tu napsat, čím má podle mne jezdit soudce... pak můj názor je, že nikoliv v miniautu. To je samozřejmě otázka bezpečnosti... rizikové povolání... stavu... soudce... to je páteř společnosti... ten kultivuje poměry... atd... Prosím, pochop, já nepíši o tvém kamarádovi, já píši obecně, příspěvek o tom v čem má (nemá) jezdit soudce. Ale ono je to opravdu o penězích. Plat soudce je cca 45tisíc. Když odkrojíš pojištění a daň z příjmu tak to (a tvrdím, že bohužel) není na moc velké vyskakování... a to nepíšeme o lékařích, viď... Pokud konfrontujeme Yaris x Avensis... tak myslím, není co řešit... Zejména, pokud máš děti, rodinu... Nechme dnes toho... vrátíme se k tomu. Šťastné a veselé.
"Tady neřešíme, kdo čím jezdí..." vs. "zejména tento stav, stav soudce... no nějak mi to k tomu nepasuje"... tak resis kdo v cem jezdi nebo ne? Hodnot auto tak jak je, ke svy tride, technicky kvalite. Nic vetsiho nechce, jezdi sam 95% mezimestsky provoz, libi se mu provozni naklady, pojisteni, spotreba, technicka vyspelost. Za avensis by dal minimalne 400t navic, a tolik si ten rozdil zas neceni, prostor pro sebe ma dost, rychleji nepojede, repre byt nemusi - on sam svoji osobou je vyjimecny a takhle neuvazuje. Cim teda jezdis ty?
Tady neřešíme, kdo čím jezdí, to jsme si tu vyříkali už dávno... Včera jsem ti ještě zapomněl napsat, že soudce v Yarisu... no... nejsem příznivcem cejchování lidí podle auta... ale tak trochu... zejména tento stav, stav soudce... no nějak mi to k tomu nepasuje... viděl bych ho třeba právě v tom Avensisu... určitě také nesoudí v texaskách a ví, co je kravata... přitom, souhlasím, že mu nejde o to jaké má auto... ale pak mi pověz, přoč si nekoupí pohodlnější Avensis?
Vidis svet jen svou optikou a nedokazes pripustit, ze nekteri lidi maji jine preference, zivotni priority, spotrebni navyky. To je jak kdyz nekdo tvrdi ze nechape, ze jiny nema mobil. Smir se s tim, ze nekdo vidi svet aut jinak. Kombinace spolehlivosti, bezpecnosti, hi-tech motoru, zpracovani je to, proc si to casto koupi i lidi, kteri opravdu na lepsi vuz maji. Cim teda jezdis ty, GTI? To rekneo lidech pomerne dost!
Krouťák není samospasitelný, ovšem je nutno přiznat, že tam, kde se vysloveně nezávodí, je zátah nafty velice příjemným zážitkem... V testu BMW3 v třílitru naftě tu píšou, že zátah je fascinující a atakuje pocity jako z eMka... To je teda něco :yes:
Proč jsi osobní? Jakou má souvislost stav mého konta s Yarisem? ;-\ jak můžeš, prosím tě psát o autech, a pasovat je do sci-fi světa?... - tedy k tvému kamarádovi - on by raději nejezdil do práce třeba v Avensisu? Abychom zůstali u pramene. Jistě, že jezdil... Jen mu kapsa nedovolí tenhle luxus... A jestli jezdí denně 100 km... tak bych mu ho ze srdce přál... třeba v té výborné a tiché naftě. Tak si tu nehrajme na to, že sice máme na Astony, ale z rozmaru jezdíme do Chorvatska v Yarisech... P.S. Malé auto jezdí chlap jen proto, že nemá na větší. Důstojná velikost auta pro chlapa je kolem střední třídy. Pokud jsi někdy v autě střední třídy seděl, víš, že koupit auto malé, je sice možné, ovšem... vzpomínky... vzpomínky zůstanou. Až tu budu psát o Yarisovi, udělám ti nepochybně radost. Tedy mimo vizuální stránky... Ovšem já teď píšu k názorům na Yarise. A to je podstatný rozdíl.
O Yarisu jsem tu toho zatím moc nenapsal... Reagoval jsem na příspěvky o Yarisu... na ty nesmysly o jediném spolehlivém autě vesmíru. Tak pokud bych se měl vyjádřit k Yarisu, věděl bych přesně, co napsat... Tak jako jsem věděl, co napsat ke "Kolínu".
Jakpak to je dlouho, co jsi tu plakal nadšením nad jedním z miniautíček z Kolína? Moc,moc jsi ho chválil. Jenže dnes se hodí tvrdit opak, tak proč si neposloužit, že. Ten Peugeot nebo Citroen, ve kterém jsi seděl, byl ještě o třídu pod Yarisem. Nick chyběl v minulém příspěvku nedopatřením. ... v čem se liší anonymita nicku od anonymity anonyma?
správný slovo,kdo okusil toyotu a ty jejich motory :-) ma usměv na celej život.Hlavně u yarisu se po pravdě říká na co diesl.Kámoš jen říká,že ten jeho stroj(nebudu menovat to auto)má každý tři km servis a já to mám 30km-tu cestu tam,ale neznám. ;-)
Jeste jednou se vratim k x letym zkusenostem kolegy - ma uz druheho Yarise v rade, je to soudce s dvema VS a rozhodne na jiny auto MA. Ale on ho nepotrebuje! Nechce. Neni na auta, on chce jen lit malo benzinu, spolehlive dojet 90km denne, v centru mesta kde soudi to zaparkovat, aby mu to nekdo neukradl. Nekteri lide proste nevidi svet motoru tvou optikou a vidi svuj vuz jinak, jelikoz pocity ala 911 ci GTI mu nic nerikaji. Btw. asi nejels s Yarisem do toho "tahlyho", na cesky mimomestsky limity zcela pohodovy a svizny auto. Na jaky novy auto mas jen tak pro ilustraci ty? Je to aspon neco s cim se da jet na disco?
Auto pro chudáky? Kdes to, anonyme (folklorní nick?) vyčet´? Je to auto pro ty, co na větší nemaj... Levnější auta než tato třída vlastně ani nejsou... Tahle auta jsou jedna z nejlevnějších. Je to základ autosvěta. Proto píší, že je to auto pro lidi, co na větší auto nemaj. Venku si tahle auta koupí svobodný holky a jezdí v něm na disco... to jen tady prožívá křečovité zbožštění těmi... kdož po nocích kreslí na stropy svých možností linky Vecter, 407iček, Lagun, Apoštolů... P.S. Anonyme... každy :-) tedy - každý řidič kolem třiceti let v takovémto autě... hraje v dlouhém táhlém tragikomickou roli... že vlastně vůůůbec nikam nespěchá :-)
Yaris není zboží pro chudáky. Ve své třídě je relativně drahý a nevzpomínám si, že by ho Toyota musela zákazníkům cpát zlevněného o 30%, jako to dělají třeba francouzské značky. Koupí si ho ten, komu se hodí malé auto. A auto, které funguje, což není úplně běžné. Za 400 tisíc, které dá za lepší výbavu, by mohl mít třeba 2 Pandy (nebo jednoho Golfa s raketovou 1,4). Tenhle druh lidí v něm určitě nebude závodit - a taky jsem v něm snad nikdy neviděl řidiče, který by se tak choval. Nicméně bych rád autorovi poděkoval za výchovně- vzdělávací záměr příspěvku. Ještě jednou pro ty, co zatím nevědí: Yaris není úplně totéž, co Porsche. Je to tak.
myslel, že ve vánočním čase se složej zbraně ;-) a tady to jede nanovo. Pánové ve vánočním duchu tedy krátké pojednání - Yarise a podobné výtvory si kupují jen ti, co na jiná auta nemaj. Pokud tedy se v nich nemaj nudit manželky těch bohatších, než my... To snad víme všichni, ne? Nebo mi tu někdo chce tvrdit, že volil mezi Yarisem a 159kou a vyhrál Yaris? Je úplně jedno, jestli si koupíš malého Yarise, Hondu Jazz nebo něco z Evropy. Všechna tahle auta jsou malá a krásná... některé víc, některé míň. Každé však tě doveze tam, kam potřebuješ. Jsou technicky takřka dokonalá, a proto všechna fungují... Ovšem pozor... nejsou dělaná proto, abys v nich zažíval pocity jako v 911cce. Na to si musíš koupit lístek na horskou dráhu... Takže klid... jsou vánoce... Tak koledu věnujme Yarisovi, a všem jeho kolegům, ať už jsou z Japonska nebo odtud... Jo, a milujte se. Není snad trapnějšího pohledu na silnici, než spatřit krvežívnivýho jezdce v Yarisu... jak ti vnucuje v dlouhým táhlým při pětašedesáti neúspěšně svou utkvělou představu, že valí Porsche Cayman... ;-):yes:
Seš dobrej komik Couline :-) Jo, určitě, tak nějak to bude, jak píšeš, svět je jinde... řekl bych dokonce, že snad BMW i Mercedes budou zavírat brány... protože Yaris :-) určuje rytmus dní... Já bych dokonce řekl, že Yaris, předčí i Astona :-) Teda nevím, kam se otočili kolegové, myslím že nikam, ale ty, Couline, bys to neměl přehánět na kolotoči. Točí se ti pak hlava a píšeš tu hóódně, jak bych to... no hodně roztomilé příspěvky :-) Tak se rozhlédni trochu dále než po kuchyni... a pak třeba napiš... něco realističtějšího... :-) P.S. prehistorická 206? Jakpak dlouho se dělá Yaris? Hlavně napiš příští rok... to vyjede nová 207. Teda napiš to do Peugeotu... ať zbytečně nerozjížděj výrobu... Couline, takhle mě tu dlouho nikdo nepobavil >:D:yes:
Profesni kolega jezdi s Yarisem denne do prace cekove cca.90km, uz si koupil druheho v rade, nemel sebemensi problem, spotreba kolem 4,5L, vynikajici zpracovani i kvalita. Podle me c.1 ve sve tride.
Haníte tu tohle skvělé auto neprávem!Je možná o trochu dražší než konkurence,ale..!Jsem si jist,že majitel tohoto auta bude jezdit do servisu jen na garanční prohlídky!To se nedá říct o Renaultu,Mercedesu,VW...
Přijď se svézt a budeš mít oči kolem celý hlavy... Srovnávat sice celkem hezkou ,ale jinak už dávno prehistorickou 206 s NG Yarisem je jako srovnávat buranskou modlu Volks Wrak GTI s Imprezou...Strašně se mi líbí ty zdejší ohlasy a beru to jako silvestrvské zprávičky...CHlapy hrozně to tady smrdí Germánským patolízalstvím, ale svět je dnes jinde. jJe rok 2005 a jako se dříve říkalo že vše nej je z východu,vy jste jen otočili o180°a slepě odříkáváte pohádky br. Grimmů,které jsu strašidelné jako situace některých Evr.automobilek...Jinak nic proti,přeji Vám vše nej a brzké probuzení z toho snu. Hezké vánoce.
Ano, má o jeden airbag navíc, kolenní. U Toyoty pravděpodobně předpokládájí, že u někteří jedinci myslí kolenem, s čímž nelze očividně příliš polemizovat.
Tož mám-li já hodnotiti letošní rok co se týče aut, tak je to na prvích třech místech takto: 1. nový Seat Leon, 2. nová Honda Civic, 3. Působení a výsledky Romana Kresty u Fordů. Tož tak.
Tak tohle "auto" bych teda fakt nechtěl, úroveň krásy rovná se krabici plné žížal, snad jen ten počet airbagů jset zajímavý, abych teda jen nehanil. Tož tak.
Možná by bylo lepší, abys seděl "vedle sebe", když neumíš číst arabské číslice.
Mimochodem zkuste si sestavit Auto roku (Clio III) na odpovídající výbavu a motorizaci a možná vám vyjde cifra začínající čtyřkou. Jsem zvědav, je-li vůbec v nějakém měřitelném atributu znatelně lepší než Yaris, pochybuji o tom.
Je to fujtajbl. Nesnasim supliky, co pred ridicem nemaji budku s tachometrem. Kdyz bych do toho sednul, nebyl bych si jist, zdali nesedim sam vedle sebe :-)
Hezke vanoce!
Dobrej postřeh. Doufám, že nám redakce do ježíška ještě předhodí nějakej aktuální článek... abychom mohli popřát na všechny strany. Třeba článek - Hvězda Apoštolu září na nebi, nebo Jen jedna hvězda září, hvězda VW, nebo Černá dír... ale to ne :-) tak třeba - S geteičkem za ježíškem... :-):yes:
Ať to balancuju ze všech stran, úhlů i pohledů ... Passat byl očekáván a skutečně splnil očekávané, ale pro mě už zůstalo AUTO-UDÁLOSTí ROKU, přistání nové Hondy CIVIC. Fakt nás předběhla! Všechny!
Díky moc, rasto, tobě taky tak v minimálně stejném duchu a množství ;-) A vlastně vůbec celkově Vám všem tady, kteří tu spolu pravidelně diskutujeme. :yes:;-)
Opat sa blizi cas, ked usadneme za stoly a zacneme sa prezierat a viacej si uvedomovat silu blizkych ludi a priatelov. Ano, priatelia su ti, ktori ti pomozu, ked si v ***. Tak Vam teda "priatelia" zelam prijemne sviatky a pohodu do klavesnice, aby sme sa tu stretavali ako ozajstni priatelia. Stastne a vesele ... :-)
Jo tak události bych uvedl dvě. Jedna se určitě setká s laickým ohlasem. Nový Ford Mustang 2005. To je znovuzrození pravého pony-car. On se sice Mustang nikdy nepřestal vyrábět, ale narovinu nutno přiznat, že ropné krize a hlavně designová křeč 80. a začátku 90.let, kdy i nejrenomovanější designéři plodili celosvětově homogenní masu krabic mu sebrala načas duši. Teď je zpátky silnější než kdy byl. Lidi, já během jediný cesty po Praze během 30 minut potkal 3 úplně nový Mustangy GT. No a teď ta druhá událost. Ta teda bude o dost míň mediálně líbivá. Cadillac to udělal znovu! Mám na mysli nový DTS. Říkejte mu old man's car, dinosaurus, obývák na kolečkách. Navzdory tomu, že jde proti módnímu tredu sportovna a novináři zase prorokují "že UŽ OPRAVDU je na ústupu", tak tenhle starosvětskej DeVille je pořád nejprodávanějším sedanem v USA v ceně nad 40 000 $. Jo, už před deseti rokama, ne-li dřív, plnili noviny články o tom, že jeho příznivci doklepávají bačkorama ve floridských sanatoriích. No tak tohohle "těžko ho zabít" se prodalo v USA za listopad 2005 rovných 4 700 kusů. Kdo prodal v ceně nad 40 000 $ víc? Nikdo. Vloni za stejnou dobu to bylo 4 225 kusů. Chceš auto měkký jako tvoje křeslo, ve kterým usrkáváš horký Earle Grey? Auto, který ti dá víc prostoru a výbavy jak S-klasse ale za poloviční cenu? Auto, které patří mezi deset, jejichž řidiči při haváriích nejméně často umírají? Legendární pro svou spolehlivost a prvenství při zavádění všech dnes už běžných technologií a prvků výbavy do série? Jo, oficiálně se prodává jen ve vyspělých zemích (USA, Kanada, Japonsko, Jižní Korea, Emiráty, Kuvajt, Katar,....). Nenech se zmást tím, že si někdo ve vedení GM hraje očividně hru scrabble. DTS je DeVille. Sedan De Ville. Coupe De Ville ti asi ten přeceňovaný guru Bob Lutz nenaservíruje, ale vybodni se na něj. Ukaž vztyčený zadní světlo všem okolo a kup si DTS.
A je to tady, závěr roku, bilancuješ, brácho, tak se svěř. Prostě čekám, že tu napíšeš, co považuješ za událost roku v autosvětě. Podle mě je to jasný - APOŠTOL, jeho zrození. Dál bych vypích nový geteičko, turbáček 1,4 a jednu věc v očekávání - MARRAKESCH.