Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Rolls-Royce vyrobil dvoutisící Phantom

Zaměstnanci Rolls-Royce Motor Cars oslavili netradičním shromážděním na dvoře továrny v Goodwoodu dvoutisící vyrobený Rolls-Royce Phantom. Skupinové foto připomíná, že Rolls-Royce je jedním z úspěšnějších výrobců luxusních vozů.
Zpět na článek
neregistrovaný "vb"
14. 12. 2005 14:15
Re: jeden z uspesnejsich vyrobcov luxusnych vozov
Sice nevím jaký (po obědě zpomaluji), ale měli bychom pomalu končit, abychom za chvilku neatakovali I.o.u i..n, E.a..n e.a.o.ů a G..u všech g..u ;-)
neregistrovaný "Tibby"
14. 12. 2005 14:11
Re: jeden z uspesnejsich vyrobcov luxusnych vozov
Ani jsem je nevytáhl :-! Ale teď už vidím homosexuální dvojsmysl i téhle větě 8-s Nic se nedá dělat, dnes večer nebude mít žena moc volného času >:-[]
neregistrovaný "vb"
14. 12. 2005 14:07
Re: jeden z uspesnejsich vyrobcov luxusnych vozov
No tak to já taky ne, nebo alespoň ne ve spojitosti s chlapem. >:D Hnidopichismus by to byl v případě, kdybych za každým méně relevantním příspěvkem píchnul do hnidy (napadá mne, že bych mohl píchnout do tebe za to, že si nahoře nechtěl používat uvozovky a nakonec si je použil >:-[] :yes: ). Navíc 2 krát není mnoho a napsal jsem proč a s jakým úmyslem. A už vůbec jsem se nechtěl o nikoho otírat >:D Kolty zase v pouzdře ? ;-)
neregistrovaný "Tibby"
14. 12. 2005 13:33
Re: jeden z uspesnejsich vyrobcov luxusnych vozov
Ale ne, není to jasně definováno, to vůbec ne :-) "Nově příchozí" si klidně říká co si myslí a "štamgasti" na jeho názory reagujou a taky je většina akceptuje. "Potíže" začínají, když si "nově příchozí" "otře hubu" o "štamgasta" :-) A dost, dělá se mi blbě z těch uvozovek >:D Původně jsem začal poukazovat na pouhé ukazování, teď jsme u kritiky Tvé kritiky, ačkoliv Ti kritiku odepírám (safra, přestávám se v tom orientovat). Jenže já Ti kritiku neodepírám. Kritika je užitečná, když se nezvrhne v "hnidopichismus" :-) A tak na mě Tvoje kritika ZZmije působila, proto tohle všechno :-) Shrnu to (snad se mi to povede): Nově příchozí kritizoval štamgasta, přičemž se jinému štamgastovi zdálo, že je to kritika neoprávněná a chtěl vědět, proč daný nově příchozí (dle názoru přihlížejícího štamgasta) kritizuje subjekt (kritizovaného štamgasta) neoprávněně :-) Uff. Stejně si myslím, že jsme si to vyříkali dostatečně :-) A nechci už nikdy slyšet nic o nějakém vkládání čehosi do pusy >:D ;-)
neregistrovaný "vb"
14. 12. 2005 12:49
Re: jeden z uspesnejsich vyrobcov luxusnych vozov
A právě ta hospodská komunita, která má tendenci se zastávat štamgastů - to je přece jasně definováno: štamgasti mohou vše, a ty, který jsi přišel nemůžeš nic. Tak je to totiž z tvého příspěvku cítit. Možná to bude i těmi tvými očima, která nečtou všechny stejně. Tím jsem ti snad odpověděl - tak nepiš o tom, že ti něco vkládám do úst (no to je ale spojení >:D ). A s tím káráním to bohužel vidím jasně. Plynule jsi přešel ke kritice mé kritiky, ačkoli mě kritiku odpíráš. Tibby, sebereflexe ;-) A to, že nepoužíváš sprostých slov tě šlechtí. Tím méně na to upozurňuj, jelikož mezi slušnými lidmi (kam bezpochyby i přes rozdílnost našich názorů patříš) se to tak nějak bere automaticky. A na úplný závěr použiji tvoji mírně upravenou větu: Jen píšu jak to vidím já a co si myslím o tom, co vidím a jak to na mě působí ;-)
neregistrovaný "Tibby"
14. 12. 2005 12:30
Re: jeden z uspesnejsich vyrobcov luxusnych vozov
Jasně napsaná. To je jeden úhel pohledu. Další našeptává "zaujatost". Ale bue jich jistě více (ne všechny oči čtou napsaná slova stejně). Omlouvám se Ti ovšem, pokud píšeš těch příspěvků víc. Pravděpodobně jsem je přehlédl (jeden jsem ale zaregistroval dnes, myslim pod tim starožitným Citroënem). Dále, věta "A ta komunita má tendenci zastávat se "štamgastů"" přeci neříká, že si ta komunita dělá právo na to kdo a co může psát. Nedávej mi do pusy něco, co jsem neřekl, není to vhodné ;-) I když se neshodneme. Jsem přesvědčen, že Tě nekárám a už vůbec ne nevhodným způsobem, vb. Nepoužívám sprostých slov, neznevažuju Tě, neurážím (alespoň si toho nejsem vědom). Jen říkám jak to vidím já a co si myslím o tom, co vidím a jak to na mě působí :-)
neregistrovaný "vb"
14. 12. 2005 12:16
Re: jeden z uspesnejsich vyrobcov luxusnych vozov
Ano, já psal, že je to můj pocit, a proto jsem to také udělal. A proč neopravuji jiné příspěvky ? Nahoře je odpověď, jasně napsaná. Navíc jsem jej opravil pouze 2x. Tak jak to podáváš ty, to vypadá, že jsem opravdu jen profesor, který zde kontroluje, kritizuje a rozdává známky. Sám víš, že to tak není. A jestli ze 2 příspěvků hodnotíš, že vznášení kritiky je jediná aktivita, pak bys možná měl číst mé příspěvky lépe - psal jsem i o své jisté soudnosti k tomu, abych zde čtenáře, potažmo diskutující, nezahlcoval svými výplody. K té komunitě - tzn., že zde nikdo cizí nemůže psát ? Jen štamgasti ? Já myslel, že tyto diskuse jsou veřejné a pokud je zde komunita, která si dělá právo na to kdo a co může psát, pak je napováženou, že je tato komunita a její diskuse na veřejném serveru. Samozřejmě, že je nepřípustné hulvátsví jaké předvedl třeba švihák, pak chápu reakce na jeho příspěvky. Myslím ale, že v našem sporu (nebo spíše) pohledech se neshodneme. Mě karáš za moji kritiku nevhodným způsobem a sám mě kritizuješ také nevhodným způsobem. Pak je zde prostor pro použítí pořekadla o kázání vody a pití ...
neregistrovaný "Tibby"
14. 12. 2005 10:13
Re: jeden z uspesnejsich vyrobcov luxusnych vozov
Jde o to, že je to pouze Tvůj pocit, vb. ZZ "podělal" akorát ten motor ve Smartu. Já taky dělám chyby, zcela určitě. Proč neopravuješ také mé příspěvky? :-) Když se dobře podíváš tak zjistíš, že kritika je brána adekvátně tomu, jak a hlavně kdo ji vznáší. Ono se dost těžko přijímá kritika pozitivně od někoho, u koho je vznášení kritiky jediná viditelná aktivita ;-) To musíš taky objektivně přiznat. Dále, přátelství je hezká věc, ale i kdybych tu ZZmiji ( :-! ) nenáviděl, je tady jistá "hospodská komunita". A ta komunita má tendenci zastávat se "štamgastů" ;-) Proto jsem Ti psal ten minirozbor internetové diskuze s přirovnáním k "virtuální hospodě". A opět opakuju - je jen na Tobě, jak se s tim vyrovnáváš. Mimochodem, emoce se mi zatím doří držet na uzdě a tu mojí objektivitu musí -samozřejmě- posoudit někdo jiný, ne já ;-)
neregistrovaný "vb"
14. 12. 2005 09:57
Re: jeden z uspesnejsich vyrobcov luxusnych vozov
Lze také doplnit o : "Tak dlouho se džbánem chodí pro vodu, až se ucho utrhne." a nebo : "Potrefená husa se ozve." Občas se každý splete nebo něconevědomky zamění, to se stává, každý jsme omylný. Nikdy jsem zde nic nikomu nevytkl, pokud se totiž někomu nějaký "nepovedený" příspěvek povedl, bylo skoro vždy vidět, že je to v zápalu diskuse. U výše uvedeného přispěvatele jsem měl však pocit, že to jsou opravdu nesmysly ve stylu "jenaby...". Proto jsem mu to vytkl. Ne pro moji převahu a vytýkání samo, ale proto, aby se to zlepšilo. Kritika je zde stále považována za něco špatného. Má však pomoci stav zlepšit. Jenže ono se pak lehce stane, že se po nějaké, i sebemenší, kritice výrazně okysličí krev a emocím je dán nekontrolovaný průchod a to je špatně. Možná vás pojí nějaké přátelství, nevím, ale myslím si, že tvá jednostranná obhajoba není zcela objektivní. V mém příspěvku jsem se nesnažil urážet a myslím, že jsem dostatečně vysvětlil, proč jsem co napsal. Tuto debatu raději končím, neb se tvé myšlenky a příspěvky stáčejí k výše uvedenému jevu, který se většinou po kritice děje. Více objektivity, méně emocí, Tibby ;-)
neregistrovaný "ZZ"
13. 12. 2005 17:21
Re: jeden z uspesnejsich vyrobcov luxusnych vozov
:yes: ;-)
neregistrovaný "Alessio"
13. 12. 2005 16:28
Re: jeden z uspesnejsich vyrobcov luxusnych vozov
>:D :yes:
neregistrovaný "Tibby"
13. 12. 2005 14:31
Re: jeden z uspesnejsich vyrobcov luxusnych vozov
Když už si hrajeme na školku a vymejšlíme si, tak znáš tohle: "Ukazuje prstem a k věci nikdy nemluví; vyžívá se v korekturách, nesnáší ho okolí"? ;-)
neregistrovaný "vb"
13. 12. 2005 14:23
Re: jeden z uspesnejsich vyrobcov luxusnych vozov
Ano. A ty znáš tohle"pokud se utíná povícero není to již mistr" ?
neregistrovaný "Tibby"
13. 12. 2005 14:01
Re: jeden z uspesnejsich vyrobcov luxusnych vozov
A znáš tohle: "I mistr tesař se utne"?
neregistrovaný "vb"
13. 12. 2005 13:42
Re: jeden z uspesnejsich vyrobcov luxusnych vozov
ano, ano, pravdu máš, je jen na mne, abych se s tím vyrovnal, však jsem to výše psal, že jej nemusím číst. Jenže nelze zaměňovat nevědomost s různým stylem psaní (viz motor smartu třeba). Pak to právě působí jako ten styl "jenabychněconapsal". A s tím se vyrovnávám těžko. To samé je třeba u GTI - jeho styl překrucování a hraní si se slovíčky mi přijde také občas ve stylu "jen..", ale u něho naprosto jasně vím, že je to pouze a jen snaha o bouřlivou diskusi, o polarizaci a o jeho další možné exhibici. A i když mi občas leze na nervy se svojí neochvějnou vírou, nikdy mu nelze vytknout, že píše nesmysly. V tom je ten rozdíl. Alespoň pro mne.
neregistrovaný "Tibby"
13. 12. 2005 11:36
Re: jeden z uspesnejsich vyrobcov luxusnych vozov
Představ si průměrně velkou hospodu plnou hlasitých lidí, kde mají všichni svůj názor. Téměř všichni jsou přesvědčeni, že ten jejich je ten jediný správný. Každý prezentuje svůj názor jiným způsobem. Pokud je někdo agresivní, nebo příliž hlučný, tak může snadno dostat po tlamě, aby ho většina skonsolidovala. A teď se z té hospody přenes někam pryč, ale své oči a svou pusu tam ponechej. Vidíš a můžeš mluvit. Ale nemáš tam ruce. A stejně jsou na tom všichni - vidí a můžou mluvit. A všichni si uvědomují, že tam nejsou žádné ruce. Žádné ruce = žádné "po hubě". A jsou mezi nima lidi, kterým to dodáváha odvahu, případně pocit beztrestnosti v případě drzosti, vulgárnosti, megalomanství, sebestřednosti..You name it. Ale pozor, také je hodně snadné splést si drzost a přímočarost, vulgaritu a nedostatek přirozené inteligence, megalomanství a snílkovitost... Všichni mají jistý styl mluvení. A ne všechni oči čtou daný text stejně. A tady máš diskusní fóra ve skratce. Je jen na Tobě, jak se s tim vyrovnáš :-)
neregistrovaný "vb"
13. 12. 2005 11:23
Re: jeden z uspesnejsich vyrobcov luxusnych vozov
Ale já ho nechtěl opravovat, chtěl jsem jen více soudnosti při psaní. A to, že jsem nic nepřipojil - myslím, že právě moje soudnost mi to nedovoluje, neb bych tím mohl způsobit zdejším čtenářům možnou újmu. A k tomu podání - servis se tomu tuším říká v tenise ;-) Vhodné podání čehokoli je právě o té soudnosti a také o té informaci, vtipu, ... V tvém boji ti držím palce ;-)
neregistrovaný "Tibby"
12. 12. 2005 13:47
Re: jeden z uspesnejsich vyrobcov luxusnych vozov
Nečtu všechno, co je sem napsáno, ale minimálně podruhé jsi ho opravil kvůli nějaké prkotině :-) A nic jiného jsi k tomu nepřipojil, žádný vtip, názor nebo myšlenku ;-) Jistě, informace to je, ale to podání ;-) Věř mi - vhodné podání informace nebo názoru je tady mnohdy důležitější, než samotná informace nebo názor - já to vím snad nejlíp, pořád s tim bojuju >:D
neregistrovaný "vb"
12. 12. 2005 13:21
Re: jeden z uspesnejsich vyrobcov luxusnych vozov
Nic proti němu nemám, nešťouchám do něj, jen se mi některé jeho příspěvky jeví jako naprosto zcestné. Tím nevylučuji, že si rád třeba přečtu to krátké vyznání u Citroenu, které se mu mimochodem velmi povedlo. Nejsem profesor a nechci ho kárat, ale v diskusním příspěvku by měla být nějaká hodnota - informace, vtip, názor, myšlenka ... Hádky mi nejsou vlastní, jen jsem ho upozornil na některé mínusy, tím více mě překvapuje, jaké jsem způsobil reakce u něho a především u tebe.
neregistrovaný "Tibby"
12. 12. 2005 13:09
Re: jeden z uspesnejsich vyrobcov luxusnych vozov
O tom něco víš? Hledal sis nějaký dárek? ;-) No, ale abych něco napsal k tomu "jenabychněconapsal".. Ty máš něco proti ZZmu? Že do něj furt šťoucháš ukazovákem? :-) Já myslím, že ZZ sem píše i něco víc, než jen variace na téma "jenabychněconapsal" :-) Což nemůžu říct o Tobě, pane profesore ;-)
neregistrovaný "ZZ"
12. 12. 2005 13:05
Re: jeden z uspesnejsich vyrobcov luxusnych vozov
Lego.nl tě redirektne, tudíž s tou adresou není sebemenší problém. To, že sis z toho něco vydedukoval, je pouze tvůj "mozkový" pochod. Jsem rád, že jsi znechucen. Opravdu jsi mi udělal radost. Tak pokračuj dál :yes:
neregistrovaný "vb"
12. 12. 2005 12:56
Re: jeden z uspesnejsich vyrobcov luxusnych vozov
Klííídek, jo nerozčiluj se, abys neměl zástavu srdce - pak by totiž tvůj mozek nedostával skrze krev kyslík a to by mohlo dojít k ještě většímu poškození. Lego.nl neexistuje, o tom něco vím, stejně tak, kde má motor Smart. Rád čtu diskuse - zábavou (GTI), informacemi (Marko) a vtipem (mates a ciello) se prodírám rád, ale tvými příspěvky ve stylu "jenabychněconapsal" jsem znechucen. Ano, nemusím je číst, ale kdybys alespoň nepsal nesmysly. ;-)
neregistrovaný "ZZ"
12. 12. 2005 09:49
Re: jeden z uspesnejsich vyrobcov luxusnych vozov
A kdo tvrdí opak? :no: Tvá perverzní touha někoho opravovat je léčení hodná. Zkus někdy napsat něco víc, chytrolíne.
neregistrovaný "vb"
12. 12. 2005 09:16
Re: jeden z uspesnejsich vyrobcov luxusnych vozov
lego je z dánska, vrať se do školy ;-)
neregistrovaný "milo"
12. 12. 2005 08:18
Re: jeden z uspesnejsich vyrobcov luxusnych vozov
takze asi ani superb v kozi sa nepocita... :-(
neregistrovaný "Marko"
10. 12. 2005 15:24
Re: jeden z uspesnejsich vyrobcov luxusnych vozov
Phaeton je "bezny" 5m sedan hornej triedy. Ako su A8, 7er, XJ, a S-Klasse.
neregistrovaný "ZZ"
10. 12. 2005 15:13
Re: jeden z uspesnejsich vyrobcov luxusnych vozov
>:D >:D >:D >:D Vrať se na server Lego.nl
neregistrovaný "dmx"
10. 12. 2005 10:14
Re: jeden z uspesnejsich vyrobcov luxusnych vozov
podla teba sa da phaeton prirovnavat k RR alebo Bentley?
neregistrovaný "jerevan"
9. 12. 2005 21:23
Re: jeden z uspesnejsich vyrobcov luxusnych vozov
A ludove vozitko phaeton? >:D
neregistrovaný "Marko"
9. 12. 2005 15:42
Re: jeden z uspesnejsich vyrobcov luxusnych vozov
..no, oni su len traja (zatial). ;-) Jedine teda, ze by si mal nieco proti neparnym cislam... >:D
neregistrovaný "milo"
9. 12. 2005 13:39
Re: jeden z uspesnejsich vyrobcov luxusnych vozov
vsak hej, ale nieco som tam musel dat, nech nie su len traja.. :-D
neregistrovaný "GermanCarFan"
9. 12. 2005 13:28
Re: jeden z uspesnejsich vyrobcov luxusnych vozov
Ten Jag/Daimler myslim neni moc vaznym konkurentem tve skupinky vyrobcu...
neregistrovaný "milo"
9. 12. 2005 12:41
jeden z uspesnejsich vyrobcov luxusnych vozov
No, RR je jeden z uspesnejsich z obrovskej skupiny vyrobcov luxusnych vozov...(RR, Bentley, Jag/Daimler , Maybach...je tam este niekto? :-))
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
9. 12. 2005 12:40
Re: RaRRášci
Mě se moc nelíbí a FS jsem naživo neviděl, takže nesoudím..
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
9. 12. 2005 12:04
Re: RaRRášci
no každej m svůj názor .... mě se líbí ... ale 100 X víc mě bere flying spur
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
9. 12. 2005 11:58
Re: RaRRášci
no dyť... >:D ...aspoň že si si sundal ty růžový brejle
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
9. 12. 2005 11:57
Re: RaRRášci
no.... GT taky moc záživný neni...
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
9. 12. 2005 11:47
Re: RaRRášci
no . tak nějak .... ať žije bentley
neregistrovaný "ciello"
9. 12. 2005 11:42
Re: RaRRášci
já četl nadpis - sRRáči... >:D
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
9. 12. 2005 11:37
RaRRášci
No tak gratulace s přáním nějakého záživnějšího modelu...