Jack Daniels podpořen valnou většinou hlasů z mé hlavy mi říká "Řekni 'Teď!? Teď jsi se ztratil!?'", ale já odolám a nenapíšu to :-! Paní doktorka by na mě byla pyšná :-!
A zkousels' zatrast hlavou? Nebo nejaky prasky? Casopisy? Speed, Receptar, Amigo? Z toho, jak casto na me myslis, mi zacina bejt ouzko az nevolno. (:o)
Dik za duveru! Teda nevim, jak to dela Micek, ale me vetsinou staci rict. Proste slusne pozadat a je to:-) Obecne staci;-\" slecno nedala byste mi dneska zasukat, pekne prosim, zitra vam to vratim...", no a je to >:-[]
Re: Kdyz o kvalitach supersportu rozhoduje znak na kapote
Jarouchu, mám dotaz. Posledně mi mates vyprávěl, že když byl Klidně mu napiš, že jsem ti v Caddy a seděl v GT, tak ho upozorňovali, že se jim v tom minule nějaká socka udělala a museli to za těžký peníz nechat vyčistit. Tak mě napadlo, jestli jsi to Charouzovi nezaprasil ty...
>:-[];-)
Prozatím ho nauč, jak dostat do postele ženskou a co s ní pak. Se podívej, jak vyvádí, když neuspěje. To je v zájmu civilizace s tím něco dělat. Musíme zachovat rod britofilů ;-)
Re: Kdyz o kvalitach supersportu rozhoduje znak na kapote
Kdyz o reinkarnaci modelu, ktery si daval xnidani Ferrari v LeMans, nekdo napise, ze to je "jenom Ford", nema absolutne smysl takovemu cloveku neco psat ... Tenhle typ lidi ma odmalicka v hlave skupinu znacek, ktere "smi vyrabet supersporty" - tu skupinu si sestavil nekdy kolem dvanacteho roku sveho veku a od te doby je zapecetena; a nic na tom nezmeni, kdyz se o neco pozdeji dozvi, ze treba nejaka dalsi znacka ma take na co navazovat, kdyz prijde rec na supersporty. Jak naznacil (ale diplomaticky ne-uplne-napsal) LSS - to je pozerstvi az to $ere. A i kdyz tihle 1000x napisou, ze si "GT na neco hraje" (co to proboha vubec znamena? 8), na skutecnych schopnostech i charisma GT tim nic nezmeni. FORD GT RULEZ :o)
Něco napoví tohle: Car: 621,923 vs. 582,761, up 7 percent / Truck (SUV, off-roady a pick-upy: 678,979 vs. 827,921, down 18 percent / Total vehicle: 1,300,902 vs. 1,410,682, down 8 percent. Září a říjen bylo vážně pro trucky dost slabý (výjimky samozřejmě Land Rover a Hummer). Ale dřív jak v půlce příštího roku bych netvrdil, že to značí dlouhodobý trend. Naplno už poběží prodej mnoha nových trucků s podstatně úspornějšíma motorama, převodovkama, hybrido-tentononcama ( >:D ) atd.
No googloval jsem a tak nějak to vypadá, že to vlasntě bylo nové STS. Ale ruku do ohně za to nedám. Každopádně si pamatuji hlavně zadní svítilny a ty byly úzký a vysoký a měli diodovou optiku...
Ach jo. Takže k té nedůtklivosti je dnes ještě vztahovačnost? :-( Neber to tak negativně, prosím. Já se tu bavím o autech a ty začneš s tím, že jsem něco přehnal. >:D Nehodnotím Ford špatně. To sis blbě vyložil. Cítím, že na tohle máme úplně jiný náhled a ty ten můj nejsi schopen pochopit, natož pak akceptovat.
No já ti neříkám, aby si měl rád GT, nebo celý Ford. Ale to bych tě mohl prudit s tím, že C6 není DS. Jasně nemá stejný označení, ani nebyl prezentován jako nástupce. Ale prostě nechápu, proč zaujímáš tak (z mého pohledu) vůči Fordu, resp. hlavně vůči mě, jenom proto že hájím to co se mi líbí.
Já sice beru, že to všechno myslíš nevážně, i když mě teď asi napíšeš, že to myslíš vážně, ale mohl by si rejpat třeba do někoho v tvým okolí. Třeba do kolegy v práci atd. a nechat mě být..
Na rohu ulice Štupartská (tam jak je restaruace La Provence), stává pravidelně tm. modrý XJ X350 a hned před ním, nebo za ním, parkuje černý Cadillac, není úplně nejnovější, ale sluší mu to taky.. A když tam stojí oba, tak to je nádhera. Jag má ty svý typický tvary a vedle ten hranatý Caddy! Skvělý kontrast, oboje úplně jiný auta a přesto obě krásný. Vypadá to skoro, jak když stojí reklama na průhonice. ;-):-)
V tomhle stojím plně za tebou. K Fordu model GT neodmyslitelně patří a necpe se nikam, kde nemá co dělat. To je dost velký rozdíl oproti Phaetonu. Že je GT jen Ford? Že je Corvette jen Chevrolet? Prowler byl jen Plymouth? A Viper je jen Dodge? No a? Není znakem pozérství a snobství spíš pravý opak? Koupit si hnusné nekvalitní malé auto jen proto, že nese logo prestižního výrobce?
Navazovat na kontinuální vývoj je něco jiného, než navazovat na nějaký historický model. Srovnávat to lze a jak vidíš, udělal jsem to ;-) Nezapomeň, že jen těžit z úspěšné historie se nedá. Je jiná doba a pokud byl "kdysi" Ford úspěšný ve výrobě supersportu, tak dnes to chce něco víc a to Ford prostě nabídnout nemůže. Stupidní / ne zcela vydařený - už slovíčkaříme a nikam to nevede.
Já jsem tu "kdysi" nebyl, takže to za A) nevim. A za B) mě se líbí, a to bez ohledu kam patří nebo kam by patřit měl.. A kdybych si ho měl pořídit, tak mě osobně ani tak neláká požitek z jízdy, ale ten vnější vzhled. Já ty lidi chápu. Možná je to od nich póza (ode mě těžko, já si ho asi jen tak nepořídím), ale zkrátka tentokrát jsem na "jejich" lodi. No a stupidním pokusem bych to rozhodně nenazýval, možná ne zcela vydařeným. A je v tom velký rozdíl. Ford asi plánoval udělat supersport, který by navázal na tradici GT40, kdežto VW zkrátka chtěl vstoupit do jiných vod. Takže v tomhle je to docela špatně porovnávatelný...
To záleží na tom, o jakým šťourání se bavíme >:-[] Občas ráno SRX potkávám. To je fakt american dream :yes: Tuhle jsem si poslintal celý oblek stejným způsobem jako Yaroukh slintá Charouzovi na GTčko :-);-)
No já viděl, že šťourat si začal ty. Ale jestli šťouráš vždycky, když máš dobrou náladu... :-) SRX je bomba ale nejmíň ze všech Cadillaců naplňuje očekávané prodeje. Na to, že je to SUV, se čekaly mnohem vyšší prodeje. To u dvoudveřovýho XLR jsou nízká čísla pochopitelná. Mark LT je vychází z Fordu F-150, Navigator z Expeditiona, Aviator z Explorera.
Ten volant je super!! Hlavně tím, že je hranatý střed, dělá to strašně moc. Na vnitřní "architekturu" je Lincoln kabrńák. Dokazuje to už nějakou dobu a neboj, zaregistroval jsem to.. ;-) Sedačky se mi taky líbí, hlavně to lemování tím tenkým tmavým proužkem (u těch světlých na obrázku). Jinak jo, jsem spíše konzervativní co se týká designu, preferuju a k tomu mám rád poctivý materiály což je dnes (bohužel) výsada v zásadě jen vyšších modelů (v Evropě), v US jsou na tom líp v tomhle směru. V tom mají velký plus. No jsem konzerva no, však se koukni na můj nick ;-) .
Už jsme se tu o Fordu GT kdysi bavili a svůj pohled na něj jsem tam popisoval. Tehdy jsem si s Yaroukhem vyměňovali názory dost dlouho. Prostě je to "obyčejnej" Ford a hrne se někam, kam nepatří. Takováhle auta si kupují lidé nejen kvůli potěšení z jízdy, ale i kvůli něčemu jinému. A to něco jiné, ti FORD dát nemůže, protože je to prostě masovej Ford. Pokud tohle nechápeš, necítíš, nevnímáš, tak to nemá cenu dál řešit. Pro mě to bude vždy "JEN" Ford a jeho stupidní pokus, který se dá přirovnat ke stupiditě kroku VW v podobě Phaetonu. :no:
No je trochu problém, že každý koncern, vydá ty svoje čísla, takže bych musel hodně hledat. Která auta jsi měl na mysli? Třeba Mustang?: 11 234 (+21,7% oproti loňskému říjnu) Ford GT 165 (+650%) ale u toho vzhledem k tomu, že je to limitovaná série, jak správně napsal Yaroukh nemají prodejní čísla moc vypovídací hodnotu), Jaguar XK 107ks(-57,9%), Chevrolet Corvette 2 981 ks (+18.7%). Pontiac GTO 605ks (-50,1%). Pontiac Solstice 807ks (z nuly). Importy sem zatím nehledal.
No vidíš. Mě zrovna ten divně členitej volant štve. >:D Ale ty sedačky vypadají úžasně. A začíná tušit, že jsi v designu pěkná konzerva. Všude by si mazal přesahy světlometů atd. >:-[] Tenhle Mark LT je hodně konzervativní, tak se ti líbí. Nemám pravdu?
Micku. V tomhle případě je docela zásadní, kdo se na to GT dívá a z jakého úhlu pohledu (nemyslím to geometricky). Původní GT40 byl Pan závodní vůz. Parádně to v letech 1966 až 1969 nandal tří a čtyřlitrovým vidlicovým dvanáctiválcům od Enza. Použil k tomu 4.7 litrový motor V8 z Mustangu a 7 litrový V8 ze Shelbyho Cobry. Nepřeplňované. Byl to jediný supersportovní závodní Ford (nepočítám rally). A dodnes je tomu tak. Tohle GT si na to pouze hraje. Vypadá jako GT40, má přeplňovaný 5.4 litrový osmiválec. Ale to je tak všechno. Vždyť ho vyrábí Saleen, for crying out loud. Shelby kopal alespoň "za domácí team". Já osobně nevidím ve Fordu GT nic jiného než pouhý pokus o návrat mezi supersporty. A šli na to přes kopirák :no:
Lonesi, to jsi vedle. Já mám naprosto úžasnou náladu a náramně se bavím :-) Kyselou pr delí napřed dnes vstal evidentně Micek. EXT se mi nelíbí, za to SRX je super bomba! To je fakt krásnej kočár. Ten Mark LT vychází asi z Navigatora, nebo ne?
No koukám na ten Mark LT a musím říct, že se mi docela líbí... Ale ách jo, akorát bych musel sehna tuningáře na ty dveře od korby, mě tam strašně ruší ty světla.. To je škoda, protože zpředu je takovej správně masivní :-):yes:
Posledně, když jsem viděl projíždět EXT okolo, nikdo se nesmál. Ale otáčely se zatím i osmdesátiletý babky. >:-[] A aby mě nikdo nechytl za slovo, tak nejen ony. Úplně všichni. Podle mě je celý auto krásně designově vyvážený narozdíl od běžných SUV, který vypadají jako přerostlý hatchback. Ale za to asi může moje láska k tříprostorové karoserii. Ale musí se vidět naživo. No a úspěch EXTu nedal spát ani Lincolnu. Vyrukoval teď s Mark LT. Zkoukni galerii na www.lincoln.com. To je teprve zvláštní. Zatímco EXT je vlastně SUT (takový polo-pick-up), tak Mark LT je vážně jenom pick-up obalený chromem, kůží atd. Vypadá to vážně....no koukni sám. A koukám, že ZZ má dneska zase nějakou kyselou náladu. Třeba mi napíše, že to vypadá jako kýč pro tlusťochy nebo něco jiného.....
Já vim, ale přijde mi to legrační, když se zamyslim, jak ten Escalade EXT vypadá, zvlášť luxusní interier a pak k tomu pick up, ve kterým vozí strýček Sam (to není narážka, jen ty slova mi asociují) mrvu a kozy (no nebo i jinej zvěřinec) :-)
No tak proč to děláš?... Já jsem pro všechnu špatnost, ale napsat o něčem že jde ke dnu. Jestli se ti tak nelíbí, tak ho nech a chvíli popřemýšlej, jaký supersport (veyron nepočítej), dali světu francouzi naposled..
Já vím, že si rád rejpneš, ale teď to děláš docela zbytečně a nevhodně... "konečně jde GT ke dnu..." - to snad může napsat jenom totální ignorant, a to jsem myslel, že nejsi :-|
Říjen by v USA těžký měsíc pro všechny. U Fordu zažily pokles všechny značky kromě specialisty na SUV: Land Roveru (+40,2%) a u GM všechny kromě off-roadů Hummer (+129,3%) a zatím stále plastové a diskontní značky Saturnu (+11,2%), který má ale brzo pomocí nových modelů Aura a Sky změnit image. Luxusní divize Fordu - Lincoln - silně ztratila (-30,6%) i přes uvedení dvou nových modelů, které se ale teprve rozjíždí. Vlajková loď Town Car pokračuje už delší dobu v postupném propadu (2 908 ks, -46,5%), vyšší střední třída LS též (821ks, -50,6%), nový sedan střední třídy Zephyr zažil prudký start, když už první měsíc prodeje překonal prodejem větší LS (1 204 z nuly). Full-size SUV Navigator propad (1 431ks, -53,2%), mid-size SUV Aviator propad (800ks prodáno, -61,1%). Nově představený full-size pick up s luxusní výbavou Mark LT stejně jako Zephyr poměrně ostrý start (1 313ks z nuly) a překvapivě tak porazil konkurenční Escalade EXT, který je ale na sklonku svého života. Teď tedy Cadillac. Pokles "jen" 19,1% a to navíc v situaci, kdy jeden klíčový model (Escalade) má před sebou už jen pár měsíců života do nástupce a druhý klíčový model DeVille právě nyní střídal stráže s novinkou DTS. Sedan vyšší střední třídy CTS se drží stále vysoko (3 524ks, -3,6%), luxusní STS mírný pokles (1 819ks, -18,2%), DeVille z 5 024 pád na 250 ovšem nastupující DTS 5 710ks. XLR pokles (175ks, -43,2%). Mid-size SUV SRX silný propad (1 124ks, -53,7%), full-size rodina SUV: krátký Escalade (1 504ks, -47.0%), dlouhý Escalade ESV (513ks, -59.5%), pick-up Escalade EXT (297ks, -59.0%)
Drogám NE? To myslíš ten bílej prášek, co se mi tu válí na zrcátku? Tak TOHO se nikdy nevzdám ;-):yes: Jinak ta čísla sedí! 3 jízdy za 1500 CZK >:-[]:-):-!
Ja myslel sef projektu "new S-type" - tedy nekdo pod Callumem, at uz se ten post jmenuje jak chce (pokud tedy existuje). Ale pokud to je vazne tak povedeny a ma to na triku Callum, tim lip - spravi si reputaci. To nove S bylo hlasene na 2007, ze ano?
Chief designer Jaguaru? Ian Callum... /// Taky web nepoznam (co nevylucuje, ze neexistuje)...ale ono to netreba. Ked urobis krasne auto, ludia Ta spoznaju. Ked ho urobis hnusne - tak tiez. A ak priemerne, tak bud neni dovod Ta poznat, a casom sa aj tak posunies k jednej z dvoch prvych kategorii...
Jakypak vtipek? Ten vtipek o US vstupu do valky, kterou svoji naivitou zpusobila Evropa v cele s UK a Francii, a ve ktere nasledne padlo spousta Americanu - defuckto zaplatili svymi zivoty za evropskou hloupost - za ten "Mir pro pristi generaci", za ktery Chamberlainovi a Daladierovi v ulicich dekovali tisice uvedomelych Evropanu. (Podobne "uvedomelych" jako jakesi zdruzeni matek, ktere v Zapadnim Nemecku v dobe studene valky protestovaly proti existenci US vojenske zakladny Rammstein. AFAIR to bylo v roce 63, ale ruku do h... bych za to nedal. Chtel bych videt obliceje tech zen, kdyz se po padu sovetskeho bloku ukazalo, ze Varsavska smlouva mela 2x v planu vstup do Zapadniho nemecka. Druhy byl planovany na rok 57, nastesti Stalin natahl backory.) Pripadal bych si dost hloupe byt Britem a poustet z huby podobne "bonmoty". Pro me je to dalsim dukazem o tom, ze i sympaticti a vtipni lide, mohou byt sem-tam mimo, jako kazdy z nas ...
:oPP A pokud by to nahodou nekdo bral vazne, tak dodam, ze termin ukonceni vyroby resp. konecny pocet kusu GT byl dan od pocatku vicemene presne: 3 roky a 1500 kusu.
Konečně jde GT ke dnu. Bodejť by ne, když je to takovej přizdisráč. Chudej příbuznej ťuká na dveře luxusní společnosti, ale dveře se neotevírají... ;-) Jinak Marko jako vždy, klobouk dolů :yes::-)
Tohle je zkopírovaný příspěvek od té Corolly.
Takže za prvé, takhle vypadá nové XK nahé.. [odkaz] [odkaz] A takhle mohlo vypadat... [odkaz] - hodně odvážné, mě osobně vzdáleně připomíná MB SL nebo SLR, hlavně kvůli těm hranám, ale to jen v náznaku, tak mě hned neberte z a slovo, dále tu máme [odkaz] - z toho je moc okatý Aston, ale rozhodně dobrý.. [odkaz] - asi nejslabší, moc Jaguaru v tom neni.. No a nakonec jsem si nechal toto [odkaz] tohle pánové, kdyby se zjemnilo, o což by se určitě postaral výrobní proces a snižování výr. nákladů, tak tohle měl bejt novej XK! Takže se závěrem omlouvám Callumovi, za to že jsem ho tak hanil. I když tohle neskicoval on, je šéfdesigner, takže on má odpovědnost... Jo a ještě jsem zapoměl linknout toto.. Je zde vidět odkaz na E-type, tak jak to prezentoval Callum, že to chtějí, ale tohle provedení zadní partie je IMHO alespoň 3x lepší než to co nakonec představili na prototypu a později na sérii... [odkaz]
A...direkt pre Teba mam tiez nieco :-) : Jaguar - ti, co videli novy S-Type unisono hovoria, ze je to tak silne auto, ze vrati znacku Jaguar k jej povodnej slave. Udajne sa na nom nerobia nijake kompromisne designove riesenia, ako na XK. :yes::yes::yes:;-)
To, ze sa budu nahanat s Chevy Truck... to asi bude fungovat aj nadalej. // Maverick - ktory prvy myslis? Ten dvojnik Terrana II? Ten bol pekny. Terajsi Maverick je nic moc...minimalne designom.
Nejak ted nestiham, ale tvuj prispevek jsem precetl. Co dodat? Snad jen :yes::yes::yes::yes::yes::yes:;-) Skvele znalosti, vysoka uroven = Marko! Od ted budu na cokoliv co je perfektni, pouzivat pouze vyraz Marko ;-):-!:yes:
Ford "vlastni" Mazdu s podielom 33,5% akcii -takze podla tych japonskych uctovnych zakonov, ktore som spominal minule, ma pravo veta a de facto vlastni automobilku. Ale, samozrejme, je to asi (?) ine ako mat 90-100%. // To ze je iny corporate-design - to je asi skor vec kulturmych odlisnosti - a tiez tym, ze Mazda bola prva velka znacka koncernu Ford, kt. zacala v druhej polke 90. rokov obrodu. Takze ruku v ruke s tym isli aj dynamickejsie marketingove aktivity...
BTW jak to je s tim vlastnictvim Mazdy Fordem? Mam tuseni, ze 33% nebylo posledni cislo, ktere jsem v souvislosti s share-holding cetl, ale vlastni Ford Mazdu stejne jako napr. AM nebo Jag? I ten web v ramci media.ford.com trochu vycniva. Je to jenom vyrazne jinou geografickou a mentalni polohou Japonska nebo Ford Mazdu az tak UPLNE neVlastni?
Jo a doufam, ze se Ford nebude v tech velkejch SUV s GM predhanet tak usilovne, aby jeho pozornosti uniklo pripadne ochadnuti zajmu o tyhle "hovada". Potesil me umysl vyrabet auto pod Focusem; rikal jsem si, jestli budou s rukama v kline koukat, jak jim tam Asiate vozi Getzy a Yarisy apod., takze dikybohu! ne ... Jiskru nadeje vidim i v tom, ze toho nastupce Mavericka bude mit na povel Evropa; prvni Mav sice moc zakazniku neoslovil (pres nejakou tu cenu za prinos v designu off-roadu), ale posledni dobou to evropskej Ford docela umi + maj to blizko pro radu k LR, tak treba se tentokrat zadari, a snad se od nich nakazi i americky HQ FoMoCo (teda mozna uz se nasli, to se uvidi na prodejnich cislech Fusionu).
Re: Podekovani Markovi od modreho, ovalneho teoretika :o)
Prosim.. Btw. to, ze je 500 katstrofa co sa designu i jazdnych vlastnosti tyk, to uz vedia aj u Fordu - a nijak sa tym netaja. Freestyle - co ja viem... nieco v tom aute je, ale ako celok to je iba priemerna vec...nicim zaujimava.. EU Fusion ani ja nechapem - co toje? Vyzera to ako SUV ale neni to SUV - je to nanajvys divna vec: negativne-pocitovo nieco ako Honda HR-V. A Zephyr...auto je dobre. to teda ano. Ale ako Lincoln? Posobi to trosku ...no, malo luxusne (?), surovo (?). Posobi to na mna, akoby chcel Ford postavit drahe auto za malo penazi...
Re: Podekovani Markovi od modreho, ovalneho teoretika :o)
A odted budu dalsi tri roky rikat "hmm to sem cekal". ;o)) Freestyler a 500 jsem "nepochopil" od sameho pocatku; stejny pseudo-problem mam porad s evropskym Fusionem a podobne pocity mam i ohledne tech "sportovnich" Exploreru. U 500 mi vadi vzhled, u zbylych tri mi nesedelo umisteni v konkretnim case na konkretnim trhu. A kdyz uz jsem zacal jmenovat veci, ktere na fotkach porad tak nejak sotva vstrebavam, nemuzu nezminit Zephyr. (Samozrejme doufam, ze ma US zakaznik uplne jiny vkus a/nebo ze se jim Zephyr jinak povedl natolik, ze ho budou kupovat jako hot-cakes. :o) Ale aspon ze Zephyr neni takovej slepenec nudy jako 500. Marko, DIKY! :o)
Ford (USA): od roku 2007 bude Ford vyrabat pre US trh minimalne jeden model miniauta (ako odozvu na uspech znacky Scion patriacej pod Toyotu). Malo by ist o auto kategorie „sport wagon“ – teda s vysokou karoseriou (pravdepodobne inspirovanou konceptom SYNus), ale iba s pohonom jednej napravy. Vazne sa uvazuje nad tym, ze by sa malo volat FORD BRONCO (teda nijake retro-suv: tento projekt bol zruseny)! /// Druhe miniauto by mohol byt nejaky hatch. Cenovo poziciovany pod Focusom. Oba modely budu postavene na plaforme buducej EU Fiesty. /// Najskor v roku v 2008 bude nasledovat nastupca US (povodneho) Focusu – bude stat na platfome C1 II. Gen. A pravdepodobne uz nebude mat nic spolocne (okrem tej platformy) s buducim EU Focusom. /// Na rovnakej platforme vznika nastupca Escape (Maverick) – ale tentokrat ako globalny projekt vedeny v EU. Premiera by mala byt cca. pol roka pred US Focusom – teda niekedy v roku 2007. /// Fusion – novinka.... /// Taurus- vyroba bude ukoncena v 4/2006. /// Five Hundred – uz buduci rok dostane znatelny facelift – a to v style buduceho looku US Fordov (ad. Fusion). /// S Crown Vic-om je to tazke: bud bude nahradeny okolo roku 2009 uplne novym rwd autom postavenym na baze australskych Falconov, alebo nechaju tieto auta zakapat, alebo ich nechaju dalej (upravene podla vtedajsich predpisov) v produkcii. Este nie je rozhodnute co dalej. /// Mustang – nic nove. /// Ford GT – vyroba bude ukoncena v 6/2006. Koncom roku 2007 sa ale na trh dostane seriovka z konceptu Shelby Gr.1 – nepojde uz o taku exotiku, ale auto bude viac zamerane na „bezne“ jazdenie. Malo by udriet na Corvette a Viper. /// Ford Edge a vacsi crossover (!): Edge je „stary“ znamy, ale na predlzenej platforme CD3 by malo vzniknut aj vacsie (7-miestne) auto. Premieru by malo mat niekedy v roku 2007, alebo 08. /// Freestyle – auto konci po predajnom debakly uz na buduci rok! Nijaky priamy nastupca!! Meno moze byt pouzite pre spominany vacsi crossover, alebo pre nove MPV. /// Ford Explorer & Explorer Sport trac – prave presli vyraznou modernizaciou /// Ford Expedition – nova generacia ocakavana na buduci rok, nasledovana v roku 2007 predlznou veriou Expedition Max (proti Suburbanu), ktor zaroven nahradi uz medzicasom nevyrabany Excursion... /// Ranger – vyroba novej generacie bola niekolkokrat odlozena a bude uvedena az v r. 2009 (!) – bude to globalne ponukane/ vyrabane auto. /// Ford F150 – premiera vyrazne moderizovaneho auta bude zaciatkom roka 2008. /// Ford F250-F350 – nova generacia pride do predaja v roku 2006. /// Ford People-mover. V roku 2008 bude ukoncena vyroba neuspesnych vanov Fordu, a tie budu nahradene novym konceptom vozidla (interny vyvojovy kod D471) na baze konceptu Fairlane, a Volvackej platforme D3. ///
Mercury: ak vobec znacka prezije do konca dekady, budu uvedene tieto novinky: subezne s 500 bude faceliftovane aj Montego./// Grand Marquis ma na rozdiel od Crown Vic iba dve moznosti: bud nastupca v roku 2008/09 na Volvackej platforme D3, alebo ukoncenie vyroby bez nastupcu. Pravdepodobne to zalezi od prezitia Mercury ako takeho... /// Nateraz sa uvazuje aj o pouziti platformy z Mustangu a postaveni vlastneho coupe GT (Cougar?).datum uvedenia nie je presne stanoveny. /// Mariner bude predstaveny (asi znova ako badge-engeneering) kratko po novom Escape (2007) /// Mercury sport-wagon – zaujimava vec: sestersky model neuspesneho Freestylu pojde do vyroby! Pojde prakticky o seriovu verziu prototypu Meta-One. Premiera koncom 2006. /// Mountaineer – modernizacia nasleduje zakratko po inovovacii Explorera /// Mercury people-mover: Monterey je este vacsi predajna katastrofa ako Freestar, takze konci zaroven s nim. Mercury urcite dostane vlastnu verziu people-moveru kratko po uvedeni Fordu „D471“.
Lincoln: Zephyr – novinka.../// Lincol LS – auto dostane Volvacku platformu D3 a bude vacsie nze sucasny model, ktoreho vyroba konci v 6/2006. Potom bude kratka pauza a nastupca bude predstaveny v roku 2007. ma udajne dostat motor V8 vyvinuty yamahou (v sucasnom XC90). Urcite dostane nove meno./// Druhe auto na platforme D3 (predlzenej) bude top-level range – nastupca Town Caru . Premiera bude v roku 2008, alebo zaciatkom 2009. /// Aviator: novinka..../// Navigator – nova generacia je ocakavana pol roka po novom F150, teda v roku 2007 /// Mark LT – vyrazna modernizacia pride po inovacii F150ky, teda v roku 2008.
asi to je ono...ale su to presne tie obrazky co dal Micek (sorry Pekelna Micinka) pod Corollu T-sport. F-Type je v plane..to je vpohode. Dole som Ti teraz spracoval tie US Fordy...tak prijemne citanie... ;-)
Mam tu nejaky, kde je bez tech "ostrejch koutku". Mnohem vic to pripomina starsi Jagy. U jednoho je napis "X 150", u dlsiho na pozadi ?D-Type? (ale tim si nejsem jistej, tak me nekamenj, E-Type to neni rozhodne); docela mi pripominaj stary XK a F-Type concept, ale jsou titulkovany "The All-New Jaguar XK (10/24/2005)". BTW doufam, ze ten F-Type klapne. 8)
A co mam este....??? Mam......mam povodne skice aktualneho Jagu XK v prvej vyvojovej faze designu, ktora btw. dokazuje, ze auto malo pred uplatnenim prvkov ochrany chodcov vyzerat vpredu inak! Videl si ich uz?
tuhle fotku jsem sosnul primo od zdroje ("modri a ovalni uz vedi" :o) ale insider news ani rumors se tam nevyskytuji (kdybys treba mel dalsi info o Edge :o)
......jak rád bych jednou vlastnil dva Fordy.Mustanga 2005 a GT 40, jo ty Mustanga dvakrát.Tady před Amerikou smekám, vlastně se stává málokdy, že se mi na U.S.A. něco líbí, ale občas to tak prostě je.Tohle je prostě.....jak to jen říct, no prostě mlask, mlask......
A rekl bych, ze mas mylnou predstavu o autech tehle cenove kategorie. Tam nejsou ani recalls nicim neznamym. (Kdyz teda pominu fakt, ze to neni problem samotneho Fordu a tim mene Fordu GT.) GTcko samozrejme neni bez chyby (udajne se objevuji "prusaky" tesneni kolem dveri ve strese), je povazovano spise za "vychytanejsi" supersport. A to prave vubec nemluvim o te cene; diky niz by autu s vykonovymi parametry a jizdnimi vlastnostmi GTcka mohlo byt leccos odpusteno. Nastesti neni moc co odpoustet. (Snad krome miziveho zavazadloveho prostoru ci spatneho vyhledu dozadu, ale na to asi $ere pes. :o)
nic noveho pod slunce; jinak ten alarm je "aftermarket" - tedy neni v GTcku od vyrobce, ale jeho montaz zarizuji/sjednavaji dealeri (z komfortniho vybaveni ma GTcko AFAIK jen audio McIntosh) ... v mych ocich to tedy o kvalitach GTcka nevypovida nic (o Fordu temer nic)
"Je smutné, že za takovou sumu to auto dělá takový věci" PŘESNĚ TAK JE TO MYŠLENO. A v takovéto cenové kategorii by to mělo být vychytané a ne že něco teprve budou vychytávat. Tečka ;-)
To si trochu přepísk, jako kdybych napsal že k Citroenu nebo Renaultu mi stačí tohle.... www.něco.kdekoliv.cokoliv Tak jsem si to celý přečetl a co z toho plyne? Jeremy Clarkson je určitě nanejvýš zasvěcený mluvit o snad jakémkoli autě. Ale to je tak vše. Celý problém Fordu GT, tak jak to líčí on, spočívá v tom, že má problém s alarmem, vyhledávacím systémem atd. Ale o autě jako takovém ani slovo. Vím, moc toho asi nenajezdil, a když tak zrovna řešil onen vyhledávací systém, ale stejně. Je smutné, že za takovou sumu to auto dělá takový věci, ještě horší je, že v servisu s tím nic nedokázali nebo neudělali. Ale nikde není ani zmínka o tom, že by to bylo špatný svezení, jak se chová na různejch površích atd. Tudíž soudit GT kvůli takový "prkotině", kterou budou muset stejně vychytat, není na místě.