Jen bych to chtel upresnit.Drtiva vetsina 607cek ma samozrejme automat 4st.,takze si mnel docela pravdu.6st. se zacal montovat,tusim ze,zacatkem roku o ma ho jen 2.7HDI.Tak asi tak ;-)
Cesta byla dlouhá a taky hodně smutná. Pořád jsem na to musel myslet, kdo to zažil, ví o čem píšu. Pořád, v letadle, ale hlavně pak v autě ze Seattlu ven a ten Cave to ještě více umocnil. Jak to, že už nikdy neřeknu svýmu tátovi jak ho mám rád a co všechno pro mne znamenal ? Proč ? Proč jsem to nemohl stihnout než odešel ? Teď mám jistotu, že už náš vztah nebudu moci napravit a urovnat. Bože, proč jen jsem to neudělal dříve ? Proč ? Cesta, při které se mi promítla celá naše cesta životem, naštěstí končí. Jen ten smutek a vztek na sebe samého, že jsem nestihl co jsem chtěl, tak ten asi jen tak neskončí. Jakmile parkuji před rodným domem, vycházejí sestry, mladší Michelle má oči zalité slzami, starší Claudia ji objímá a snaží utišit. Tolik let jsem je neviděl, tolik jim to chci říct a oni mně. Přesto mám strach, že mi mojí chybu budou připomínat, snad budu ušetřen. Myslím, že tuší jak je mi to líto a že se za to stydím, taky však ví, že ručičky jdou jen jedním směrem. Celé odpoledne jsme proseděli na terase, vzpomínky nekonečně vyvěraly ven a moje milované sestřičky se konečně vymanily ze zajetí slz. Mám je strašně moc rád, jsou skvělé. Neskutečně nás semkla smutná událost v podobě maminčina brzkého odchodu z tohoto světa. Claudii 11, Michelle 9 a mně 5. Táta to neměl jednoduchý, ale o to víc jsme se snažili, aby měl starostí co možná nejméně. Škoda, že jsme pak nedokázali najít společnou řeč na téma rodinných tradic, hlavně teda na tu o dědění řemesla z otce na syna. Já chtěl ale fotit, hory jsou má láska. O to víc jsem rád, že mně mé starší sestry zastoupily a rodinný servis dokázaly dostat tam, kde je dnes. Jejich obětavosti si vážím, za to jim děkuju. Díky nim jsem mohl cestovat, fotit, dělat to, co mně naplňuje, to co miluju. Když jsme se pomaličku zvedali, že povečeříme, vzala mne Michelle za ruku a vedla mne do staré, původní dílny. Claudia šla za námi. Vešli jsme dovnitř, zase až tak moc se toho za ta léta nezměnilo, jen nářadí a některé stroje se odstěhovaly do nové dílny. Z dílny se stala už jen garáž pro sestřiny auta. Všechny mety, tak jsme říkali stáním, byly obsazeny, ale auto na třetí bylo pod strašně velikánskou plachtou. Jdeme blíže, dostávám do dlaně klíčky. Stojím a nevím co dělat, koukám na Michelle i na Claudii, pohledem mi naznačují a tak tu plachtu zvedám. Nevěřím svým očím, krása a dokonalost sama - GT 350. Nevěřícně koukám zase na ně. "To dělal táta pro Tebe." Nevím si rady, je mi děsně, chci vrátit čas ještě o to víc. Táta na to čekal a já nic, nic jsem neudělal. Mám na sebe vztek. Pomalu stahuji plachtu dál, slzy v očích, i chlap přece může brečet. Sedám si dovnitř, chytnu volant, vzpomínky na tátu zase letí hlavou. Tuším, že mi odpustil. "Díky tati."
Mám z tebe radost a snad ti jí udělám i já. Uznávám, že jsem to napsal dost tvrdě. Jsem rád, že jsme si to vyjasnili a můžem ta předchozí ostrá slova smáznout ;-) A nezapomínej, že přesnost je tvou silnou zbraní a zejména v "právních" kličkách se ti hodí. Ale od toho tady máme jiné specialisty, že :-) Stejně tak to porovnávání "standardů" je zbytečný, vlastně nesrovnatelný. Podle mě to je ztráta času, ale to už se zase dostáváme někam jinam ;-)
Uznávám, že jsem to napsal dost nekonkrétně. Bezpochyby v nějakém automatu či nějaký 607 nemá více jak 4stupně. Četl jsem kdysi test 607 s 4-stupňovým automatem a tak jsem to bral. Jde to vyložit ale i tak, že žádná automatika s více stupněma k dispozici není. A to samozřejmě pravda není. Příště si obzvláště ve sporech s tebou pohlídám přesnou právnickou slovní zásobu za účelem odstranění vágností. ;-) Nicméně si stále myslím, že tvůj inkriminovaný výrok byl tak trochu i střelba do vlastních řad, kterou ti umožnilo maximálně to, že máš asi manuál ve své žabce, co? :-) Každopádně, když sám tušíš, že důvodem hádky je pouze nepřesné vyjádření, tak hned házet kolem sebe lhářema...hm hm hm.
Když napíšeš, že nemá víc jak 4st. a on je má, tak je to nepravda, neboli lež. Možná bys měl upřesnit svůj původní výrok, protože ses vyjádřil při nejmenším mylně, dá se říct lživě. Já netvrdím, že nemá 4st. A to je ten rozdíl, Lonesi. Buď přesný a pak není důvod k pochybám ;-) Mrkni, co jsi napsal, upřesni to a pak odvolám lhaní a změním to na poskytnutí mylné zavádějící informace :-)
Jen pár ukázek tedy toho "neexistujícího Peugeotu": [odkaz] /// [odkaz] /// A tady vidím že je 4-stupeň v nabídce i pro 407: [odkaz] No a těch odkazů můžu dodat ještě desítky. Tak doufám, že to lhaní odvoláš.
Koncern GM uvolňuje informace o nových full-size SUV postavených na nové platformě GMT-900 postupně odshora nahoru v modelové hierarchii. Jako první jsme viděli klíčový nejlevnější model Chevrolet Tahoe (díky redakci za článek). Ale už se představil i zatím nejdražší model: GMC Yukon Denali. A protože nepředpokládám, že redakce plánuje informovat o novinách GMT natolik podrobně, že tu uvede i článek o Yukon Denali, budu to třískat všem okolo do hlavy já. :-) Takže: Celohliníkový V8 6,2 VVT Smallblock 380koní, 564Nm spřežený se šestistupňovou automatickou převodovkou s možností řazení dle vlastní libosti (pro spořílky varianta s pouhým V8 5,3 s vypínáním nepotřebných válců, 320koní, 470Nm). Standartní výbava zahrnuje kožené čalounění, dřevěné obložení, třízonovou automatickou klimatizaci, dálkové ovládání startéru, satelitní asistenční systém OnStar, rádio AM,FM, XM(satelitní) s měničem na 6 CD, schopností přehrávat MP3 a 9 reproduktory Bose. A hodně, opravdu hodně držáčků na nápoje. >:D Na všech kolech pracují diskové brzdy s Bosch 8.0 ABS a GM Stabilitrak. Kola jsou standartně 18palcová, za příplatek 20palcová. Síť senzorů okolo vozu zařizuje pohyby sedadel, které mají zabránit například poranění páteře při nárazu odzadu. Čelní dvoustupňové velkoobjemové airbagy. Boční záclonové chránící všechny 3 řady sedadel. Do příplatkové výbavy patří už jen navigační systém a DVD přehrávač. Yukon Denali není ale zdaleka vrcholem nabídky. Stále se čeká na špičkovou variantu této platformy: Cadillac Escalade nové generace. No a na úplný závěr fotky GMC Yukon Denali 2007: Exteriér: [odkaz] Interiér: [odkaz] Očekávaná cena: cca 50 000$
Jen ho nech. Dle Lonese Francouzi vyrábějí plečky a amíci produkují ta nejlepší auta. Co se týká US aut, tak to mu googlování jde, ale pak tu vyhodí lež a nestydí se za to. Hlavně že se dycky rozčiluje, když někdo srovnává pickup s SUV. Ale že on tu prdí bláboly o 4st. převodovce v P607 je mu buřt. Pomáhá mi to utvářet si obrázek na něj... :no:
S tebou se hada dobre, ale jsi Jag like stvoreni, tak te setrim:-) GTI je preci jen vhodnejsi:-) Ale neboj, jestli se do konce tydne neobjevi, tak na tebe vlitnu >:-[]
Marná snaha, já už vím, že máš jiný světonázor. Já ti celou dobu píšu o tvém podrážděném jednání a že je to zbytečné. Vážně mi jsi ukradenej a nemám potřebu tě jakkoli atakovat. Jestli to tak na tebe působí, tak to jen dokazuje tvou vztahovačnost a zaujatost. A vyvracej si to, jak chceš. Raději slož zbraně, maminka volá k večeři.
Vážně nesmím nesouhlasit, když někdo napíše lež, že na náhradní díly na ameriky se čeká měsíc a průměrný řidič Mustangu je důchodce? Ano, já mám zase v povaze vyvracet lži. Spíš mi připadá, že máš nějakou nevystřílenou munici a potřebuješ se jí zbavit než ti projde. K tomu ti ale nebudu už dneska asistovat. Trénuj si invektivy typu "už zase?", "co se na mě tak křeníš?", "jsi nemocný?" do zrcadla. Snad se z toho vyspíš. Ale nejspíš ne.
sakra práca.....a já měl celej život za to , že nějaký potvory vošklivý co maj čtyři oči a žijou někde v oceánu (HAE) tak si pohlavý změnit můžou.Mě se to zdálo vždycky lepší, tři tejdny ženská a poslední tejden chlap.A nebo skřížit prase s pávem, ale to je trochu jiná teorie...
Vidíš, zase tak reaguješ. Někdo holt blbě snáší výtky. Chápu. Jsi takový. "Reaguješ zbytečně vztahovačně, Lonesi." - to je výpad? Trpíš přecitlivělostí? Ano, proti jednostrannému vidění skutečně občasně ne naprosto nečekaně vypadávám. Mám to v povaze.
No standartní výbavu bych radši neporovnával. >:-[] A asi netušíš, kolik amerik má dneska ve standartu šestistupňový automat. A jak teď čtu ani špičková žába s číslovkou 607 nemá v automatu víc jak 4 koléčka.....
Hermafrodit nemůže měnit pohlaví ;-) Co tě v tý škole učej? >:D A to co píšu, je můj názor a můj dojem z tebe, tzn. je to moje pravda. Muhehe. Já nechápu, že se pořád snažíš otočit zeměkoulí a všechno bereš tak dogmaticky :no: Trocha nadhledu by neškodila...
To co píšeš, vůbec není pravda. Stačí si přečíst několik prvních příspěvků v této diskusi. Jsi byl na operativní změně pohlaví a máš nařízenou hormonální léčbu viď? >:-[] Ale až bude někdo psát bláboly jako že na náhradní díly na francouzský auta se čeká jeden měsíc a kupují je jenom důchodci, a ty se zkusíš ohradit, nezapomenu ti to vrátit a zprdnout tě, co blbneš a zda jseš v přechodu. :no:
Hele, já fakt nevím, jak se jezdí po rozjěžděných žábách. Moje žába tohle neřeší, jede furt skvěle. To bude asi tím, že nemá celoroční obuv a 4 rychlosti >:D
To není jen o této diskuzi. Kdykoliv kdokoliv něco napíše o americkém autě, tak v tom hned vidíš útoky a reaguješ jak učitelka hudebky v přechodu :no: Francouzský mok si jdu nalejt. Dík za upozornění ;-)
Aspoň to stíhám. >:D Ale samozřejmě GTI tu chybí. A hodně mi tu chybí ty praktické zkušenosti s autama, co mi jejich nedostatek vyčítají zastánci jiné produkce. Jako třeba pod Maybachy a Ferrari nepsat vždycky ty skřeky jako "to bude dělo" nebo "power forever nýbrž docela sofistikovaně pohovořit o zkušenostech. Třeba chování na různém povrchu. Šotolině, spadaném listí, rozježděných žábách ( >:-[] viď ZZ) atd. Třeba jak se v zatáčce projeví rozdíl v rozvoru u Maybachu 57 a 62. Prostě pořád tu marně čekám na ty ultra-hyper-super hodnotné příspěvky od vysoce produktivních čtyřicátníků, co procestovali celý svět a víkendy tráví v Bruneji, Lexus je pro ně auto pro socky. Občas začínám mít podezření že za souslovím litrový výkon někteří chápou počet panáků, který jsou schopný vyžuňknout. Já tímto oficiálně vyhlašuju novou veličinu a tou je litrová spotřeba. Spotřeba dělená zdvihovým objemem. Uvidíme, kdo vyhraje teď. >:D
Neboj sa GTI pride koncom tyzdna prida par prispevkov a hned ti pribudnu sedive vlasy. A ked tak rozmyslam nechaj si narast a zastrihnut "bradu" - na jedno lice V a na druhe W a hned ta GTI povysi. ;-) >:D
Sir bohate staci:-) Sice jsem nedavno telefonoval Betkou a hovorili jsme o mem povyseni do slechtickeho stavu, ale zatim jsme to odsunuli. Pry mam zatim malo sedivych vlasu a taky odmitam nechat si narust knirek:-) Me by vadilo, ze mi na nem budou zustavat nudle z polivky a Micek by me otravoval, abych si ho nechal zastrihnou na model Holzgas;-)
Vsiml sis, ze jak tady chvili neni GTI, tak je diskuse takova vlacna a je relativne malo prispevku?:-) Tak doufam, ze jestli existoval nejaky pochybovac o GTIho prinosu pro tenhle web, tak ze uz je obraceny na pravou viru! ;-) >:-[]
Když si přečteš poslední větu ještě jednou, tak nebudeš mít, alespoň já nemám, negativní názor na jeho příspěvek. Reaguješ zbytečně vztahovačně, Lonesi.
Jinak sem ti zapomněl poděkovat za to, jak si mě pobavil. Prý měsíc čekat na náhradní díly. Nepiš takový nesmysly. >:D Mustang jen pro bohaté >:D A k těm důchodcům: očividně ani neznáš průměrný věk majitele Mustanga. Naštěstí tvoje totálně naivní a zahořklý názory typu "zůstaň si tam" se jaksi nějak nerespektují. Dováží se sem jeden nový Mustang za druhým. A klidně se vztekni. Škoda, že tu není smajlík s vyplazujícím jazykem. >:-[]
něco na tom je....jo snad jen ten bezín, jak píšeš, by bylo to dobrý tady pro Mustanga a ještě zapomněls na obdiv, kterej bude stokrát větší než za velkou louží....
prava tuha zadni naprava, pro pravy pozitek z jizdy vpred, pouze vpred ;-\ tam, kde jedes smykem zahucis *do skarpy a nevyvlece te ven ani V8 i se svym paradnim zvukem. Bohuzel jen pro bohate, nebot ceny benzinu se nam uz budou jen zvysovat a kdyz se ti rozbije, budeme garazovat aspon mesic nez dorazi dily, no, nezrezne mi, aspon...!!! Blbost, dovazet si sem takove auto, to bych spis jezdil ja za nim, na pekne silnice, super pocasi, lacinej benzin a naddimenzovane silnice. Tady by se ti ten sen rozplynul jak psouk na Milesovce. Proto je lepsi jezdit tim olejem nenasytnym, vycouzenym, nytujicim, neekologickym, dej buh jeste lacinejsim palivem, cili mene kvalitnim a tudiz pro zivotni prostredi skodlivejsim, zajidajicim se dieslem, fuj! Vlastnici si ji vyzadali? duchodci uz taky nikam nespechaj, ani jejich penize ne! Arogantni pitomeckove me nerozhazi, kdo to vlastne je?? Kdyz si mladej kluk chce trochu zaradit a nema na poradny auto? atsi jede, ja nikam nepospicham! Kdyz neumis jezdit a pridas plyn, nic te nezachrani -u nas tahle doba skoncila s produkci Felicii, ukonceni prodeju starych korei a krachem sovetske produkce. Mustangu, zustan za morem, tam patris, tady by ti psenka nekvetla, akorat by ses tu trapil, jenom jidlo by si mel lepsi, jinak doktori nechapavy, leky vzdaleny a jeste by te vojebavali na poplatcich, kabatek by ti kolikrat potrhali a nevdecny by k tobe byli
tak tentokrát (a u tebe jako vždy:-) souhlas :-O ) :yes::yes::yes:
jo, ale v žigulu jsem jel mockrát, zajímal by mě rozdíl tuhá náprava vs. tuhá náprava. i v tomhle bych se rád svezl.
Můžeš mlžit, jak chceš, ale já mám tu okousanou lištu i s tvým vylámaným chrupem v kufru u žáby. Asi zavolám tvýho dentistu na expertýýýýýzu ;-) PS: Jo a kdybyste to nevěděli, tak jsem prej rasista :yes: >:-[]
Já původně neoponoval Mustangu, ale m67. Nehledě na to, že OFICIÁLNĚ dovezené Ameriky u nás většinou nízké ceny nemají, na to jsem narážel zase já. Našedo dovezený a v garáži překopaný Mustang se samozřejmě dá koupit kolem milionu, ale od oficiálního dovozce? Upřímně řečeno ani nevím, kolik stojí, ale když jsem viděl Chryslera 300C kombi 5,7 Hemi za bezmála dva miliony, tak jsem se musel smát. Stejně tak evropské vozy se v USA prodávají za úplně jiné ceny, než tady...
jojo........tradice zavuzuje.Jen Mustang a BMW ji dodržely.Jinak je to krasavec co ti budu říkat, už jako malej jsem ho obdivoval společně se svýma bratránkama a snili jsme o kabrioletu 1964.Krásný dětský léta.Pak přišel tenhle kousek, prvně mi vyrazil dech designem a výkonem a pak mě dorazil cenou.Snad na něj někdy našetřím a pak se klidně do Hamburku přestěhuju a budu sledovat loď z U.S.A.No a pak zbalím stan, hodím ho do kufru a budu si to razit k nám domů hezky po okreskách a sledovat krásně plynoucí krajinu zemí českých a moravských za krásného brumlání V8 by Ford.........
Tuhá náprava. V životě si s ní nejel, nevíš jak vypadá a netušíš, že vlastníci předchozí generace si jí v interním výzkumu opět vyžádali, aby to byl pravý Mustang. Tohle není auto pro arogantní postmoderní pitomečky, co při jízdě jednou rukou esemeskují a druhou ošahávají zeshora přístrojovku. Když neumíš jezdit a přidáš plyn příliš, nic tě nezachrání. Tohle je M U S T A N G! Auto jako reinkarnované ze šedesátých let. Včetně té tuhé zadní nápravy. Auto, které ti za 26tisíc dolarů (bratru tak 640 tisíc korun) nabízí V8 s 300 mustangama pod kapotou! Jen si připrav nějaký dížko pro růžového soudruha. Bude to celkem tak 30procent. No a pak si udělej výlet do země svobody. Učiň první nesmělý kontakt. Navleč si snubní prstýnek a vrať se domů. A čekej. Denně se vracej vyhlížet ho do Hamburku, jestli už se neobjeví na horizontu....Odvez si ho domů na východ. Nastav si svou nejoblíbenější barvu jako podsvícení přístrojů a po večerech mu čti v garáži z diskusí na auto.cz a jinde. Často se tomu společně zasmějete, ty trochu chraplavě (tady blízko Uralu už se blíží zima) a on zaduní svým V8, které si má tak málo co říct se sousedovým chrochtajícím čtyřválcem s objemem PET flašky.
Moja povest vyrazne utrpela kedze pri mojom mene si 2 krat spomenul iste individuum hojne sa vyskytujuce v tychto internetovych koncinach. >:D >:D A pravdu povediac neviem si predstavit sam seba s dorazom hore spomenuteho pana. >:D
mluvim o Mustangu; jeho sila spociva ve 1) slusnym vykonu 2) silnym charisma 3) nizky cene; to auto proste nemuze bejt napechovany spickovou technologii, nekde se holt slevit musi (kdo chce, muze si priplatit a nechat si 'Stanga upravit) ... srovnani BMW s Mustangem je IMO nicnerikajici - resp. vysledek takovyho srovnani byl danej davno pred tim, nez se objevila prvni skica novyho 'stanga
Jenze chlape, rict ze nedorazis pro me nic neznamena!!! Musis mit duvod, ktery budu akceptovat, takhle je to A, za ktery se na stul dava lahev Chivasu. V tvem pripade 2, protoze se to jeste snazis obhajit:-) Listu jsem neokousal, ani by se nenechal, je to heterosexualni bejk:-) Ten by si nechal okousat listu mozna od ty servirky;-)
Tamin, Tibby, Micek, Lones, Paja, Jozki, Marko, ZZ, ciello a GTI maji mail se zpravou o srazu. To abych ukoncil ty spekulace s okusovanim GTIho listy;-) >:-[]
Prostě supr auto na gumování a jiný prasečiny. Vím, že někteří konkurenti jsou rychlejší, úspornější a bla bla bla, ale tohle je americká stylovka :yes::yes::yes: