Pánové, myslím, že dCi je jen student psychologie, který potřebuje udělat semestrálku a počítá magory, kteří mu skočí na to jeho pseudosrovnávání ORS a Thalie
Ty jo, tak to je bomba. Myslel jsem si chvíli (podle příspěvků, že jsi normální), ale abych v táhlém kopci někoho předjížděl, jen proto, že mám ORS, tak to by mě v životě nenapadlo. Myslíš, že když už někoho předjedu, tak se z toho pos**re??? Myslím, že mu bude ukradené, jestli ho nějaká škodovka předjela. V životě jsem si za volantem nic nedokazoval (já potřebuju těch 180 koní na bezpečné předjíždění, ne na léčení malého penisu). Kdybych Tě se svou ORS potkal v táhlém kopci, tak Tě nechám raději co nejrychleji předjet. Opravdu inteligentní chování, dokazovat sílu auta
Stará O.Rs se vůbec neodlišovala od O.I. jenom trochu předním nárzníkem jinak ničím! Neměla prostě zádnýho sportovního ducha. Jen ducha rodinného auta. Nová O.IIRs se hodně odlišuje. Možná bych trochu upravil prední nárazník a ty kulatý mlhovky bych tam rozhodně nechal. a ten plast nebo co to je to černý v tom nárazníku. to bych rozhodně upravil. jinak nemám proti OCTAVII RSII. vůbec nic na vytknul. vůbec nic. Je prostě překrásná. (Sám patřím mezi zastánce II. generace.)
Ne, ale měl ho od Audi. Pašík B5 měl Torsena do Audi. Ale teď přecházejí na lepší (tj. pro výrobce levnější) systém Haldex. Psali to v nějaké ofišl zprávě. Ale i třeba Audi A3 má haldu s nápisem quattro, jen aby se ušetřilo. No nic, žijte blaze.
Co jseš to za lobotomika???? Mně a určitě fůře dalším lidem nevadí, že k nám na nějaký portál chodí naši "bratia"... Nesoudím dle národnosti & ... ale dle člověka, zde prezentujícího se příspěvky. Teba už ohodnotiť viem!
Som rád, že ste sa tu prestali hádať na národnostnej otázke. Mali by sme skôr držať pokope a nie sa tu hádať. Ja patrím do generácie, ktorá ešte chápe CZ a SK ako temer jeden celok.
Mne sa ten vzhľad nepáči. Teda zadok (vrátane krídla) ešte môže byť, ale ten predok sa k zvyšku auta skutočne nehodí. Kľudne mohli urobiť niečo na štýl predku Fabie. A trochu ma mrzí, že na nárazníky nedali ochranné lišty. Kľudne mohli byť lakované ako tie na dverách. Ale mohli to trochu opticky rozčleniť. Aj mne sa predok predošlej ORS páčil viacej.
Disky sa mi veľmi páčia. Ostal im klasický RS design, ale získali na elegancii.
Čo sa motora a ostatnej techniky týka, tak tá sa mi páči a nemám čo kritizovať. Aj ja som už ten motor skúšal v A3 a bol som veľmi spokojný.
A ešte ku kritike vzhľadu vs. kufor. Nemyslím si, že by bolo k niečomu dobré, aby aj Octavia vyzerala tak, ako Golf. Sú aj ľudia, čo si chcú urobiť radosť a občas využiť výkonný motor (a vzhľadok k výkonu aj úsporný a mimoriadne kultivovaný) ale väčšinou potrebujú rodinné auto s veľkým kufrom. Na 2 autá (plnkokrvný športiak + nejaké rodinné MPV) nemajú. A práve týmto je Octavia určená. GTI si (ako tu niekto poznamenal) kúpia skôr mladí slobodní chalani.
Ani ja nie som priaznivec nafty a súhlasím, že z toho fýfuku sa valia sazde na plný plyn aj u najnovších TDI (bez filtra pevných častíc samozrejme). A taktiež mi to smrdí. Mal som tú česť 4 roky jazdiť s TDI v Golfe a keď som ráno musel trebárs škrabať zadné okno, to bolo desné, to dýchať. A ešte by som rád podotkol aj na krátkozrakosť ropomilov, ktorí vidia iba vysoký točivý moment (oproti benzínu), ale že to má ťažšie prevodi (a s prevodmi sa mení aj točivý moment na kolesách), to už nikto nevidí. Napríklad aj tá 1,6-ka / 75 kW má dosť podobný točivý moment na kolesách, ak sa drží v otáčkach optimálnych pre benzín. Ale to už ropáci neradi počujú.
A ešte ki vysvetlite, čo všetci vidíte na tom BMW?
GTI - hovoríš mi z duše. Aj ja všetkých predbehnem hore tiahlym kopcom a potom od horizontu zase pekne slušne. Tam ma obvykle tí chudáci víťazoslávne obehnú. Smiešne! Len mám veľkú radosť, že asi týždeň už máme úsek hore kopcom po horizont prekvalifikovaný z obyčajnej cesty na cestu pre motorové vozidlá. Takže už nehrozí pokuta :o) Samozrejme ani ja nemám rád naháňačky pri 160 a viac. To je už o hubu. Ozaj, bude nové GTI, alebo poškuľuješ po Octavii?
ciello - pekný príspevok. Nenapísal by som to krajšie. Ten motor je úžasný (nie nadarmo vyhral 1. miesto vo svojej objemovej kategórii v súťaži Motor roka 2005, celkovo bol tuším 3.). Ja ho chcem!
Thaliu by som nezrovnával ani s Fabiou. Áno, je to tá istá trieda, ale je to iný svet. Mal som Thaliu 1 deň ako náhradné vozidlo. Stačí, že sa postavíte k dverám a zistíte, že zámok máte tesne nad kolenom. Vovnútri takáto trpaslíčia ergonómia pokračuje.
GTI - ja patrím do skupiny, čo pôvodný štítok odlepí a nalepí si do zadu niečo v štýle 1,4 MPI a tak :o) U Octavie to bude asi "MPI", Ale s červeným "I", aby to bolo "delo".
Tom - prosím, nauč sa gramatiku. Tie hrubky sa nedajú čítať. ("Nemusis bit pekny abi "). byť aj aby sa píše s tvrdým Y.
Ja bych to i snesl, ale bylo to v reakci na to, že stealth by nesnesl, kdyby si ho náhodou někdo mohl splést s uhlákem... což je opravdu směšné jinak mazdu moc nemusím, když už japonce, tak Hondu...
Tak tohle je jen obyč. Octavia s pěkně hnusnym spoilerem a nějakejma new elektronama........ Já bych tam dal nějakej masivnější spoiler, čelní masku chladiče bych tam šoupl celou v chromu, podle barvy auta, jinak na světlý auto třeba v karbonu, to samé platí pro spodní sací otvory, kliky jsou sériový [až na barvu], nechápu proč na tu modrou nehoděj chrom, na diamantovou karbon atd......... Jo a eště tonovaný skla do barvy auta a auto by bylo C00L, okamžitě by bylo hezčí....Díky za pozornost.....
dovolil bych si nesouhlasit, rodinné SportCombi 9-3 rozhodně nevypadá jako běžný vůz a při tom je velmi silné (s tím V6), ale možná to je jen ta pověstná výjimka potvrzující pravidlo
ale.. taky to nemusí být super sporťák... bavíme se tu o autě pro rodinu... Ono víceméně každé auto, které je silné a není poskvrněno jakým koliv tuningem vyzera ako bezny vuz...
nevim ale dvojkova octava me prijde moc elegantni na to aby z ni kridlo naraznik a par detailu udelalo sportovne strizeny auto??to "stary" RS jo bomba!!!!!
Prekvapit ta moze ak tak Skyline.V spatnom zrk. vyzera ako bezny Japan ale ked sa preruti okolo teba pochopis v com je sila.Nemusis bit pekny abi si bol silny,nemusis mat imidz abi si bol dobry,nemusis bit velky abi si bol rychly...
Chlapci asi este neboli za hranicami svojho okresu, pravda? A to nemyslim na tyzdnovej dovolenke v Chorvatsku! Ver mi, ze po prekroceni hranic Ceskoslovenska sa ale uplne stracaju rozdiely medzi Cechom a Slovakom. Mam s tym dlhorocne skusenosti. Would not you mind if I participate here in English though. Or does this bother you as well? Nebo chces aby sem tady psal cesky a ty budes spokojenej panacku? Ale ani jedno ani druhe. Nastastie ja sem mozem kludne pisat po slovensky a vy s tym nic na svete neurobite akurat mozete nahnevane buchat do klavesnice. Jedna vec ma ale utesuje a to ta, ze verim ze ani jeden z vas este nema viac ako 18rokov. Verim, ze skor ci neskor dospejete aj dusevne nie len fyzicky. Samozrejme, pokial uz teraz nepatrite do nejakej grupy bezkrkych, vyholenych, nacionalistickych vymetenych hlav, ktore si v 40tke uvedomia, ze najhlepsie roky svojho zivota venovali nejakej chorej idee a v zivote v podstate nic nedosiali. Prajem vela zdaru.
GTI, omlouvám se, tak jen jsme si jen nerozumněli - souhlas s technologiemi v hodinkách, ale možná jen slovíčkařím, ovšem tomu zvuku, co vydávají AUTOMATY já tikání neříkám, vzhledem ke kontinuálnímu pohybu...(tak mne napadá, když jsem si tady četl ten mumraj tady, je to asi jako srovnávat zvuk toho jejich "ropáka" s tím naším benzínem...např na světlech ) co ty na to?) Jinak, máš pravdu, přesně tento model ukradli mému otci, takže minimálně jedny se tady někde pohybují nemáš je doma, že bys jedny odprodal..? Jinak si myslím, že jakékoliv Breitlingy jsou už samo o sobě ikona... (btw líbí se mi Panerai...) K těm autům, nejsem extra vyznavač té nebo jiné značky, myslím, že každá automobilka předvádí jistě to nejlepší, co v ní je a hlavně - a to je důležité - záleží na tom, komu chtějí prodávat...kdo je cílová skupina. A pak je úplně jedno, co tam nacpou za motor...stále to bude Octavia s neosobním a studeným interiérem a RS bude ten jednooký král...Ani vlastně nevím, proč jsem ten příspěvek vložil) Ale na závěr se přiznám, že občas, když se chci zasmát, tak si tady počtu...ještě, že existují tvé příspěvky, které mají hlavu a patu..
Vybava je uplne rovnaka. Vykon 170 PS v 200 PS 350 Nm v 280 Nm. Ja len ze niekto tu pise ze diesel je drahsi ako benzin. Pri turbobenzine to ale neplati.
Je známou věcí, že tvář odráží intelekt člověka. Obdobně je to i u auta. Musíš se umět podívat... do očí. Na autě má bejt dravej hlavně motor. To ostatní je pozlátko. A to pozlátko by mělo mít švih. A to má OCTAVIA 2 vrchovatě. Jde jen o motor, ten tě musí vytáhnout ze všech situací, co nastanou na silnici. Filosofie RS je přece zřejmá - skryté emoce... a ty tam setsakra jsou. P.S. jsou ti, co si seženou označení silnější motorizace a nalepí si to dozadu. Jsou ti, kteří si motorizaci nenechají nalepit vůbec... ke které skupině patříš? Chceš aby bylo poznat, že máš 350 koní na sto metrů nebo je ti milé, když můžeš "překvapit"?
podle mě na tomhle autě neni vůbec nic sportovního!! žádný sportovní risy! pprostě nic!! jen fšechno pěkně uhlazený a zakulacení a nejhorší sou ty kulatý mlhofky v nárazníku!!
No nevím.....s to Tháliou je to zajímavé auto,ale na Octavii RS nemá ani kdyby se ji moooooc chtělo.Nemá nato prostě motor a výkon.Já si pod pojmem stíhačka představuju třeba MB CL65 AMG a nebo pokud chceš něco staršího Tatru T613 GT
Hele a proč bych to jako nemohl srovnávat. Já jsem bejk a heterosexuál, žádný hošanský tintítko. Jsem řidič, kterej pod kopcem chlapsky naláme za tři a nechá se vynést na ten nejmužnější horizont. Já naprosto nechápu, kde se ztratila ta pravá a nefalšovaná bejčí radost z jízdy. Já když vylezu z práce, tak sednu do své vostré stíhačky a jdu zpoceně vypálit půl nádrže na okresky. Když jsem si vybíral chlapský auto, ano auto pro opravdového nezměrně potentního chlapa, vybíral jsem mezi O1 RS a Thalií. No a protože ty koncernové přiteplené plečky jsou jen pro hošany s náušnicema, já si vybral špičkový a především opravdový heterosexuální speciál pro ty nejdokonalejší potentní bejky. Speciál, ve kterym musíš tvrdě pracovat. Nevynese tě přitepleně z možných problémů jako RS, ale pomůže ti zjistit, co je v tobě za mužného bejka. Zpotíš se, ale pak to bude heterosexuálně stát za to.
Jaaak GTIho. Jaaak ucen. Iba ak si tym myslel na vek. Od starych ( pardon starsich ) si vraj mame brat priklad. A s GTI som si uz skocil do vlasov. Golf+ Lexus a ostatny japonci. To len na upresnenie aby ma nikto nespajal s tymto VW pozitiv individuom. (myslene ironicky - uz ma kvoli tomu niekto napadol). A maily prispevky pisem bez diakritiky terazky urobim vynimku - Jožki.
Oooo... výborně!!! Máme tady testovacího jezdce, který nám chce povykládat o podvozcích!!! V tom případě bych chtěl od tebe slyšet profesionální názor na podvozek z RS, názor na podvozek z nové Octavie a konkurenční lepší... MISTŘE!!!
Se s vama podelim o prvni dojmy z jizdy.Je to proste mrda tam je potreba opravdu ASR+Esp atd...kdyz pak s tim vletis do zatacky a prislapnes to na plnej a ono to zacne hrabat prolitnes zatackou rovne. No katapult je to dobrej kdyz tam kopnes trojku a ono si to jeste hrabne pri 110. Zkousel jsem kolik to jede a tachometr ukazal 250 a omezovac na otacky az 6920 ot/min. Fakt super. Jen kdyz to potrebujes zastavit nebo dobrzdujes na nerovnym povechu a jeste do zatacky trosku se to zacne kroutit ale stopu to drzi supracky.
420 tis passat 1,9 tdi 81kw r.v.1998 - vážné závady jednou turbo a jednou váha vzduchu a pak ještě jedno čidlo u sání. Pravda 500 to není ale je to blízko
Hele pos*ánku, jsou "specialisti", kteří se o něco snaží a nakonec nadělají více škod než požitku a pak jsou tuningové firmy, které o problematice něco vědí... V takovém případě se ale nesmíš řídit podle ceny!!! Dle tvého textu bych soudil, že jsi majitel podprůměrně výkonného motoru a tvůj životní zážitek byla jízda přísedícího ve voze do 110 kW. Bavíme se tady o sportovní jízdě, o vyplavování adrenalinu a né o jízdě s benzínovým turbomotorem za 7l/100 km...
Tak to uz jsme nekde uplne jinde. Muj prvni prispevek byl na srovnani dvoulitrovych motoru jako "sobe rovnych". Puvodne to melo byt spis takovy rejpnuti do vsech ropomilu co proti sobe stavej uslintanou 1,6 MPI a 1.9 TDI pokud mozno v tom nejvetsim vykonu. Pred motorem jako je dyzlak od Audi ci dokonce BMW hluboce smekam a je logicky, ze se na nej 2.0 TFSI ci jak se to nakonec bude jmenova, chytat nebude. Ale zas na druhou stranu kdyz srovnam jablka s jablky a hrusky s hruskama, vyjde mi, ze se preplnovany trilitr v nafte nebude chytat na preplnovany trilitr v benzinu. Urcite mu bude zdatne se***vat a naprosto ho roznese ve spotrebe, ale to je asi vsechno. Je mi taky naprosto jasny, ze na limitu techto motoru nepojede nikdy tak 99,9% soferu, ale i tak bude srovnatelnej benzin o chloupek vys. A co se tyka tech smradu, tak naprosto vsechny stavajici Skodovky s naftou frkaj saze a smrdej jako cert.A kdyz se snazi o to vychvalovany pruzny zrychleni, tak se staci jen kouknout jaky saze se jim valej z vejfuku.
Ale spravne pises, ze rovnocenne srovnani nebude nikdy diky rozdilnym technologiim, ale o to vic me stve ta kratkozrakost a tupost nekterych prispevovatelu, kteri na naftu nedaj dopustit a kazdy rano si musej dat koflik k snidani.
Jo a jeste k tomu hluku, ktery se snazis obhajovat. Snad neni potreba mit nejaky zvlast vyvinuty sluch aby clovek poznal rozdil. Jasne, nebavime se o Audi a ani o BMW, ale porad o starem "dobrem" TDI v domacich vozitkach.
Verim Ti i to, ze pro Tebe je TDI idealni vozitko pro provoz u nas. Myslim si ze i pro spoustu ostatnich vcetne me. Vetsinou nikam nezavodim a pokud mi auto bude hltat o nejaky ten litrik min, je to vzdycky prijemny. Ale budu se znova opakovat kdyz napisu, ze je mi benzin mnohem prijemnejsi, protoze ma navrch ve vsech ostatnich atributech - krom te spotreby.
Benzinu zdar.
Karel
sorry, ale ten seriovy vykon je slusny. a ne vsichni jsou takovi blazni, aby dali auto za trictvrte mega "specialistovi" pochybne kvality. (kdo umi - umi, ale takovych u nas zrejme moc neni.)
Měl jsem dva a byli úžasné!! Jednou si koupím nějakého naleštěného, abych ho znova píchnul do garáže a připomněl si tak motoristické začátky. A ten druhý byl i hodně rychlý! Hodně... Na žigula... Takže jsem fanda žígulíka!!
a tobě to nějak vadí, že zde přispívají ? mě třeba takové fundované příspěvky od Marka vždy udělají radost, Jožin nebo Jozki, teď nevím, tak ten je sice GTIho učeň, ale názory formuluje velice dobře. a navíc, ta krásná slovenčina, radost číst
No jo, jenže ty nejsi pravej nefalšovanej potentní heterosexuální bejk. Seš hošan tak běž pálit pneumatiky na semafory a nepleť se mezi ty nejdrsnější zpocený chlapy!
Tvá inspirace mi dělá radost... ale dCI... pozor na rutinu. Podle mně je to možné takhle udělat jen jednou...Ale jinak dobrý P.S. - pozor na rytmus slov a na správné kontrasty - ... hošany s loknama za uchem a šroubem v jazyku...
No počítá-li se sláva podle počtu napodobitelů (ať už vážně míněných nebo takovýchto parodií), je GTI bezpochyby nejslavnější diskutér na auto.cz. A očividně i v parodii stále zůstává tolik opravdovosti, že někdo skočí na špek.
V minulosti a v detailech? To jako Japonci nic noveho nemaji? Kdyz vezmu ORSI, pak jeji standardni souper neni 10 let stare VTi, ale CTR. Na ten se RS diva z hodne uctive vzdalenosti, a to nejen motorove, ale hlavne tim podvozkem. Zatah odspodu je fajn, ale kolikrat to na okruhu potrebujes? A pripad s krizovatkou je pritazeny za vlasy, fakt by me zajimalo, kolikrat se ti stalo, zes prijel na ctyrproudovce na semafor a vedle tebe pribrzdovala RS, jeste navic pripravena zavodit???? Me se to nestalo jeste ani jednou a to jezdim denne po meste... Benzin s dvema turbama je trochu nekde jinde nez VTi, o RS nemluve.
Chlapi, tohle přeci nemůžou v Boleslavi myslet vážně! Tohle pro mě není auto. Ty nejpravější a stoprocentně heterosexuální bejci s nekonečnou potencí jezdí přece v Paridu mužů a Heleně žen, Renaultu Thalia. Když si ze svalnatého předloktí vyhrnu lehce propocený rukáv od mé mužné košile, šáhnu na tu jedinou a pravou falickou řadičku a začnu tam pod dlouhym táhlym kopcem lámat střední kvalty střídavě s chlapskými přešlapy, tehdy mi teprve stoupá heterosexuální bejčí adrenalin. Ale k tomu *potřebuješ taky pořádnej duševní šoukár. A ne takovej tuzerskej odvar pro homosexuální hošany s šampónem na hlavě, naušničkama, řetízečkama a třešničkou na jazyku, jako je tahle nová Octavia RS. Správnej bejk tam nahoře za kopcem pozná rozdíl mužně provedené šoférské práce. Ano, na Thalii musíš tvrdě, musíš ji nejprve jemně pohladit, jako by to byla tvá čistá heterosexuální přítelkyně. Nech ji zahřát a pak za to vezmi. Lámej kvalty, drž podlahu a sluchem se nech bejčácky vynést až na horizont. Ano, Thalia je ta nenápadná stíhačka pro borce, pro bejky, pro všechny heterosexuální živly!!!
Samozřejmě máš pravdu, když se budu rýpat v minulosti a v detailech tak samozřejmě Japonec bude mít navrch... To co jsem napsal mělo vyznít trochu s nadsázkou... chtěl jsem jen upozornit na vzestup slávy traktorů a jejich výkonů. Já sám jsem nikdy traktor nevlastnil, každý den se však dostávám do styku s novými vozy a to hlavně s TDi motory a můžu potvrdit, že pokud jejich vývoj půjde takovýmhle tempem kupředu, tak my benziňáci se máme na co těšit - konečně budou pořádné Streetwars!!! Já jsem do nedávna vlastnil pouze Hondy a z toho byly 3 VTička - výborná auta, do doby než jsem zkusil koncernovou káru... O VTi vím celkem dost... Joooo samozřejmě přijel jsem na start 400 m dráhy vedle stála Octavia RS, která dostala pěkně na *, ale po městě bych se s ní honit nechtěl. Octáva má dobře vyladěný podvozek a turbomotor má skvělý zátah od spodu - rozvádět to snad nemusím, to si přeber sám. (Dokážu si představit tu novou, hlavně teda podvozek - to bude maras!!!) Největší trapasy pak zažíváš když dojíždíš křižovatku na červenou a těsně před tím než zastavíš ti blikne zelená... VTi 2000 ot, 1,8 T 2000 ot, co si myslíš, že se stane... samozřejmě Integra točí 9500 ot/min, ale ty máš v tu chvíli 2000 ot a točivý moment něco kolem 130-150 Nm, 1,8 T v tu chvíli však 235 Nm a jsi v ... No a proto jsem si koupil benzin s 2 turbama a teď chrochtám blahem... ČUS!!!
Problém je v tom, že pokud chci, aby to bylo SPORTOVNÍ tak přidat nějakých 30-40 koní a 50 N.m pak to asi poměrně pojede, protože moje vlastní zkušenost se seriovým Golfem GTI 2.0T FSI je taková, že ten motor jede stejně jako profesionálně vytuningovaný 1.8T (tzn. chip, filtr, úprava chlazení turba, úprava chlazení mezichladiče) a čekám, že určitě přeladit podvozek protože stará RS je tvrdá tam kde jsem chtěl, aby byla měkká (třeba přejezdy kolejí) a měkká tam, kde jsem chtěl, aby byla tvrdá (třeba v zatáčce), což zachránila výměna tlumičů a pružin za jiné. No strejcům to možná bude stačit v serii. Škoda, že chybí bílá barva, která mimochodem pro Golf GTI je.
Doporucuju zaskocit do muzea a podivat se, jakeze uzasne TDi v roce 1992 konkurovalo VTi. A ze "uz mas pred sebou o 300 kg tezsi Octavu, kterou nejsi schopny dojet" Prober se! Na sprintu je VTi lepsi, nez 1.8T/110 kW, jedina rychlejsi skodovka je RS. Nic moc na ten vyssi objem, turbo a 10 let rozdilu Dnes vyjizdi nova RS a uz od zacatku nema ani na soucasny CTR, natoz potom na ten novy... Ale neboj, az OII dostane 2.0 TDi/125 kW, konecne se po cca 14 letech dockas a ropak VTi predjede. Docela bych se stydel vytahnout Hondu, ktera jeste ani nejezdi a machrovat s ni na 13 let stary VW. Holt, folksvagenista hrochta blahem, stejne jako jeho traktor, ze uz uz to bude
A predstav si ze mame. A lezu tam aj cesi. A este som si nevsimol ze by si na nich niekto vyskakoval kvoli tomu ze pisu cesky. Asi preto ze slovaci cesky v poho rozumeju ale naopak ? Niektory cesi po slovensky vedia a niektory co nevedia tak sa zmozu len na nacisticke reci.
potěšil jsi mne otázkou "... je tu někdo, koho to ještě v kopcích baví na plnou tři?" Mne to baví i když před dvěma měsící jsem k vůli tomu přišel o čumák , no takový je život (mimochodem tahl až do konce)
..jedeš Praha Brno..?? Žádnej problém... nastartuj svoji RSku... a vyraž.. pohodlně a svižně si to sfoukneš a bez problemu akceleruješ do táhlýho kopce.. to je určitá míra pohodlí... a pohodlí bys na 200km určitě neodmítl... Jo, motor bude jen svištět, ale nebudeš o něm vědět.. snad jen tehdy.. když potřebuješ předjet nějakej kamion a trouba v TDI tě nebude chtít pustit... tak se ho neptej a šlápni na plyn.. 200 koní tě podrží.. to už je pěkný stádo..! Vážně nevím, co kdo proti tomuto autu má... je naprosto v pohodě - křídlo nekřídlo... Určitě perfektně pojede.. ale to se od 200koní asi čeká.. a jízdní vlastnosti.. no jasný je, že to nesrovnávám s 911kou, ale rozhodně bych se o to nebál... snad většina už OII jela, takže... Kde je problém...?? myslím, že nikde....
Traktor drnčí, ale tlačí... 2000 ot a jedeš!!! U VTi si ještě 4000 ot počkáš než se rozjedeš, to už máš před sebou o 300 kg těžší Octávu, kterou nejsi schopný dojet!!! A tomu ty říkáš traktor!!!
Karlyk: ..rekl bych, ze uz muzu polemizovat i s tim hlukem, kultivovanosti chodu a pruznym zrychlenim, takze nemyslim, ze jen spotreba, netusim, zdali si jel napr. s novym 3.0 TDI (napr. nova A6, jinak BMW tez), ten pokrok je znatelny. Ohledne toho, ze jedes za naftakem, a citis to v aute, asi bude problem nekde jinde, to se mi stava maximalne za kamionem, ale za TDI/TDCI atd. jsem tu cest nemel..rovnocene srovnani nebude nikdy, proste kazdy jede jinou technologii, kazdy ma sve kouzlo..
Andy: Dik za novou prezdivku, ale to uz radeji budu autu rikat ropak a o egu? Nemam problem s tim, ze jezdim s TDI, pro cesky provoz je idealni pohonou jednotku (v mem pripade).
Není třeba 3 mega, stačí k tomu skoro 1/10, upgrade software od solidní firmy na probuzení aspoň 20 % výkonu (což není maximum z rezervy)a pak si užíváte 500 Nm zatlačeni v kožené Recaro sedačce... Jinak pánové tento high-adrenalinový pocit jsem ochoten přenechat novému nadšenci!!! Jen kdybyste o někom věděli!!!
Pro závodníky doporučuju určitě min. 98-ku... Jinak byste se mohli po 200 km úseku s plynem na podlaze příšerně divit... Navíc málokdo zůstane u sériového výkonu pouhých 200 PS - doporučuju specialistu MTM, ten tomu upgradu dá co proto!!! Aspoň 350 Nm jinak to nepojede...!!!
Jasne.Kazdej, podotykam KAZDEJ majitel dyzla chce ve skrytu duse jezdit v sestivalcovym benzinu, pokud mozno radovym trilitrem od BMW , ale nikdy to nepriznaj, aby se neshodili to svoje radobyego, kdyz uz jsou jednou smireny s tim, ze maj pod kapotou chrochtaka. A jak pise Karlyk, ten rozdil je pro cechacka dost podstatnej. A navic na nasich cestach - sportovni jizda ??? hahaha , takze chrochtavejm kadlakadlavozum u nas psenka poqete dal. Je to smutny, ale je to tak a nikdo s tim nic nenadela. Leda ze by nafta byla dvakrat drazsi nez benzin....no jo ja vim.Nekamenujte me hned
Omyl chlape. Zustala by jen ta spotreba. Nebudem se tu bavit o vydrzi motoru, to je jen spekulace a co se tyka ceny to je neco podobneho. Takze zustane jen ta spotreba. Kdyz si to vypiseme, tak na druhe strane stoji : zrychleni, pruzny zrychleni, maximalka, hladina hluku, kultivovanost chodu, reakce motoru a treba i takovy malickosti jako uroven smradu z vejfuku a dokonce i design. Sorry ale kdyz jedu za ropakem, kterej se snazi, tak ty saze a puch je neco co by se melo trestat.
Ale jinak je zcela logicky, ze jsou ropaci na vzestupu. V dnesni dobe jsou 2 litry rozdilu na 100 km znat a pokrok, ktery se v dyzlech udelal, je obrovsky. Ale osobne jsem presvedcenej, ze za srovnatelnych podminek nebude nikdy mit dyzl na beznina.
Je stále patrnější, že dospělost, a s tím související pobrání zkušeností, rozumu a slušného chování, se ti vzdaluje. Přesto věřím, že tě to snad jednou nemine a jsem ti tuto životní událost stále přející, poněvadž věřím, že se tobě i tvému okolí uleví. Stejně tak jako diskusi nemáš pod kontrolou ani své nízké seběvědomí, které se nevylečí tvým titulováním mé osoby. Doporučuji ti navštívit nějakého doktora, psychologa nejspíše, ale možná, že psychiatr by byl pro tebe vhodnější. Stále dokola používáš slovo závist, ale řekl bych, že je to vlastní tobě, zavidíš, že mi ti (vám) nezávidíme. Nediv se, není co. Snad v té dospělosti poznáš i dospělá, a tedy opravdová, auta. Snad ...
Taky si rejpnu: Bentleyem nejezdím, o Breitlingách toho vím poměrně dost... Ale i kdybych nevěděl, maty, tak je obecně známé, že do náramkových hodinek se užívají dva základní druhy strojků - jedny jsou mechanické, druhé Quartzové. Ty quartzové netikaj, to máš pravdu, ovšem mechanické automaty tikaj - to je jejich životní nutnost - tik-ťak. A právě "automaty" jsou tím, za co se platí. Hodinky dodávané k Bentley nelze považovat v kontextu k modelové řadě Breitling za extra ikony... jen reklama... Cenový strop je tuším u bicolor, kov na kovu - 260 tisíc. Pokud do toho děláš, pak víš, že od Breitling má cenu zatěžovat zápěstí především modelem NAVITIMER, a to ve všech jeho modifikacích, samozřejmě automat. Pro znalce, pak Navitimer r.v. 1952... ale to už sebou musíš vzít i ochranku. P.S. jsem rád, že kopce fungujou... chválíš i geteíčko... autům rozumíš
Breitlingy nikdy netikaj GTI, kdybys jezdil Bentleyem, dali by ti je k autu a věděl bys to Jinak kopec souhlas...i kdyz mi to pripada porad stejne...vsichni uhnou a vetsinou dobrovolne...i treba cela kolekce RS.. ale to jsem si jen rejpnul, GTi je pěkné auto.
Posledne dni zas nestiham, ale pod Chevy Spark som "hodil" nieco, co je sice tiez off-topic hlavnej diskusie, ale zas to tika...dufam, ze obe odpocitavju cas do IAA. Minimalne jedna Ta potesi .
..já jsem pro čtení při... no ale to bych předbíhal.. počkám si na pátek... to jsou ty pravý moje dny... BTW.. roštujou všichni a kdo ne.. ten tvrdí že ne.. ne protože žeby nechtěl.. to ne.. ale proto, že mu to nejde... ne..?!?
..ty a myslím, že přešně tebe jsem tenkrát vždy do kopcem se zalomeným prstem v .. předjížděl v mým tehdy nepřekonatelným Unu.... jóo zlatý časy.. tenkrát v 96tým....
Bože můj... co je tohle za svět... my tu píšeme u eresky, nadupaný lítačky a tady se píše o tom, že nejlepší je jezdit deset čísel pod limit, abys náhodou neplatil pokutu. Jo, tak to jsou konce... Jestli tohle je autosvět, tak to si raději koupím lístky na elektrický autíčka. Hergot, je tu ještě někdo mimo mně, kdo má radost, když roštuje?... je tu někdo, koho to ještě v kopcích baví na plnou tři? Nebo je to tu jen čtení při čaji o páté...
Tak teď jsi teda zklamal... já čekal srdce "závodníka" a ono ti dobouchalo v roce 1996... jo, tak to jsou konce... Empi, něco ti napíšu - jestli nemáš "své kopce" tak to prodej. Dneska tě autobusem dovezou skoro všude. Zbytek dojdeš.
Tak z toho jsem mel naposledy "radost" nekdy v 96, kdyz jsem jezdil s Felicii 1.6 a zatimco vetsina aut v te dobe mela problem do kopcu udrzet 90 (nemalo jich jezdilo 70), tak mi to jelo 110 a mohl jsem je tak bezpecne predjet. Dnes to ale 110 i vic jezdi kazdemu druhemu a ja nemam zajem (a ani to neni bezpecne) nekoho predjizdet do kopce 160, abych mu ukazal, ze mi to jede vic ...
Necitis? A proc teda vyzadujes omluvu? S titulovanim zacals ty, tak o co ti jde? Ze jsem na sekacky a Hondisty odpovedel bambulou? To te tak rozrusilo? Tvuj jemnocit je opravdu prikladny. No nic, nebudu s tebou ztracet cas, mindraky si zkus lecit na nekom jinem. Diskusi mam pod kontrolou, to se neboj, zapskly hmmm, ktery ve svem prvnim prispevku jen provokativne plival me opravdu urazit nemuze. Tak se mej a az budes mit ridicak, treba te nekdo necha sednout za volant sekacky a pochopis a snad i ta zavist te opusti. Pochybuju, ale lamat hul nad tebou zatim nebudu.
Wendy... ty mě připadáš, jako bys neřídil. Nejde přece o dokazování... nejde o nějaké honičky... jde jen o ten dlouhej táhlej kopec... v kterém, tedy zásadně a vždy musí sofér ukázat, čím jezdí. A od horizontu zase pěkně podle předpisů.... neboť jen blbec předjíždí z kopce No a to kouzlo té RS (proti GTI, ST atd) je právě v tom, jak se tu řada lidí odtahuje od Octavia II. No a těm teď to v tom kopci ta RS natře... P.S. tys nikdy nejel do dlouhého táhlého? Tam, než bejt předjetej je lepší zastavit a počkat
Nevím, proč píšeš o pozici ublíženého ? Já se tak necitím. Jen si myslím, že po tvém neuváženém titulování je na snadě tvá omluva, což ostatně dokazuješ každým svým dalším příspěvkem. A už vůbec netuším, proč bych měl přikládat omluvu já. Jak jsem psal minule, závist a nenávist mi vlastní opravdu nejsou. Nenávist a snaha vyléčit svoje nízké seběvědomí čiší z tebe. Snad časem dospěješ, získaš zkušenosti a třeba i špetku rozumu a slušnosti. Já ti to přeju, potřebuješ to. PS: s tou omluvou to zkus ještě jednou, ten poslední příspěvek jako i celá diskuse se mnou se ti vymknul kontrole.
Kdybys ji pochopil, tak bys nepsal kraviny. Ach jo, pozice ublizeneho hmmm se ti zalibila, co? A ted uz vubec nechapu, proc ses namahal reagovat na me puvodni prispevky, ja se te o to neprosil. Sam, jak vidim, zadnou omluvu neprikladas, takze porad nevidim duvod, proc bych mel prilozit svou. Ten zaver o ryzi bez historie je velmi, velmi ubohy. No snad se z te nenavisti jednou vzpamatujes, ale jak to tak vypada, mindraky maji zatim navrch, ty kulturnehistoricky prostredniku
Pomalu a ještě jednou bys potřeboval asi spíše ty. Tvoji nadsázku jsem pochopil, na rozdíl od tebe, když si nepochopil moji s passatem a počtem příspěvků u něho (to má souvislost s GTI-ho opěvováním počtu příspěvků u všech článků o VW). Zhrzený je přídavné jméno pro pojmenování skutečnosti, že se nelze těšit z něčeho co pominulo ne vlastní vinou a přitom přinášelo radost. Sekačka byla nadsázka (kterou ty rád používáš), vycházející z příspěvku již nevím koho, kde psal o hondě jako výrobci motorek a sekaček. Navíc ze sebe nedělám chudáčka, ale domáhám se omluvy za tvoje nepřiměřené oslovování. Jestli si zlý to nevím, každopádně o navážení a provokování by se dalo hovořit spíše v souvislosti s tebou. Pokud nepřiložíš omluvu, tak raději již neodpovídej, jelikož tvé vnímaní slušného chování a kuturní diskuse je mi naprosto cizí. Preferuji a uznávám evropské kulturněhistorické prostředí s ohledem na člověka a ne rýži s technikou bez historie ...
Uff, ty jsi ale pripad. Takze, pomalu a jeste jednou:
1) to, ze clanek zmizel proto, ze bylo malo prispevku u clanku o ORS, byla NAD-SAZ-KA a prumerne inteligentni clovek by to mel pochopit;
2) tys to vsak NEPOCHOPIL a napsal absolutni kravinu, ze ja si tedy (podle tebe) myslim, ze Passat je nejlepsi, protoze prispevku mel vic. JA SI TOTO VSAK NEMYSLIM. Ale uz jen to, ze te neco takoveho napadlo, me a) pobavilo; b) prinutilo reagovat (asi to zase nechapes). 3) s titulovanim zacals sam (zhrzenej Hondista, fanda sekacky), takze je velmi trapne a ubohe tady ted ze sebe delat chudacka, kteremu nejaky zly Skyline ublizuje. 4)o bambulovi v trenkach zacals sam, takze zase nevim, na co si tady hrajes. Proste ses do me zkusil navezt a vyprovokovat pres Hondu no a nakonec jsi to nejak nezvladl, to se stava. Mel by sis to ale priznat a srovnat se s tim, omluvu od zhrzeneho Hondisty s bambulou v trenkach vazne necekej.
..nevím jestli jsi četl pozorně, ale nikomu nic nevnucuju a moje příspěvky jsou zcela vztaženy na mou osobu a je to můj názor... Snad kdo tu pořád tlačí audi jsi ty... ja jen suše konstatoval můj názor na věc....
Co to meleš ? Právě o tom, že počet příspěvků nekoresponduje s kvalitou vozu jsem psal já, takže klídek, jo. Tvoje snaha o moje titulování je marná. Od lidí, kteří mně znají a mohou soudit, lze nějakou i nadávku strpět, pokud si ji za něco zasloužím. Ale tobě dodává anonymita sebědůvěru a proto si tu na něco hraješ. Já, na rozdíl od tebe, nikoho netituloval. Zřejmě je ti bližší střílet okolo sebe. Čekám omluvu a pokud je v tobě alespoň kouska slušnosti, tak ještě dnes. A s těma trenkama, potrefená husa nejvíc kejhá, takže si tam nacpi koho chceš, teda pokud už máš tam toho hošíka venku.
Ty me bavis, jen tak dal, napis jeste neco PS: jestlis nepochopil, ze to s tim poctem prispevku byla jen a jen nadsazka, tak je mi te skoro az lito. Fakt nevim, jestli existuje jeste nejaky jiny ucho, ktery by mohlo kvalitu auta posuzovat podle poctu prispevku v diskusi na auto.cz PPS: fakt si te do trenek strkat nebudu, zkus se tam nacpat nekomu jinymu
Klid, jo. Nevíš kudy kam a tak jen sršíš zášť. S počtem příspěvků si začal ty a teď nevíš jak z toho ven. Nikdo, a už vůbec ne já, vám nic nezávidí, není co. A toho svýho bambulu si schovej zpátky do trenek.
Jo jo, jsem ouplne zhrzenej, fnuk fnuk Na kravinu s poctem prispevku radsi ani nereaguju, holt kdo nechape... A vubec se ti nedivim, ze zavidis, takovych je vas tady na foru vic. Uzij si to, bambulo
Asi je, ale za 3 mega bych měl 3 auta navíc krásná a stylová. RS6 by byla jen jedna, navíc taková jakoby šedá, nevýrazná. Ale každý má jiný vkus, já bych voli raději trojici.
... a zase jeden zhrzenej Hondista ... Počet příspěvků není směrodatný, nechceš mi snad tvrdit, že takový ošklivý auto jako je passat s 300 a něco příspěvkama je nejlepší, že ne ? Navíc si doufám tvrdit, a to mám vůči příspěvkům GTI většinou averzi, že to nerozdejchali Honďáci ... Proti nebyl jen GTI. No jo, být fanda vysokootáčkové sekačky je těžký
Píši o "konkurenci" OCTAVIA II. Ale - těch naftáku kolem 200 a přes 200 tu moc nejezdí, viď. Těch RS tu, s odkazem na výbornou cenu bude jezdit podstatně více. Musíš pochopit to trauma v Česku - je jedno, když tě předjede KIA... nesmí tě předjet OCTAVIA A tenhle slogan... ten prostě končí... v tom je ten efekt. Neboť tu bude ta RS fakt kralovat...
Nemyslím si, že diesel od BMW je nějaká jiná liga, když na pružnosti ztrácí oproti motoru 2,0 TDI 103 kW a dostává pěkně na***. Že 3ce s 120 kW ujede Octavia se 103 kW je na pováženou.
Nejdůležitější je, že do RS půjde těch 200 koní. Křídlo sundáš, a pak to půjde. Bude to velkej koník na silnicích... Těch 200 je dost... musí se už za to umět vzít. To není jako nějaká dejchavičná 1,6 zpoza oceánu... V podstatě tě tady nemá šanci předjet nikdo... pokud to umíš. Těch pár 911tek není směrodatných. Důležité je, že všechny ty nadšence, co to valej se 115 koníkama a s očima vytřeštěnejma na cestu si budeš dělat co chceš. A to je povzbudivé. P.S. nejhůř dopadnou nafťáci... valej to kolem 140 koní a žijí v domnění, že je maskuje dým. Nemaskuje. Rozhodně ne před RS - předjedeš je jako nic...
Skoro to tak vypada, testovaci jezdec VW, nastrceny na auto.cz nerozdejchal vcerejsi prestrelku Navic diskuse o Civiku vyrazne prevysila zajem o diskusi pod ORS, tak bylo potreba zasahnout a nasmerovat ctenare tim spravnym smerem
..ja bych to take neresil, jen reaguji na srovnani dieslu s benzinem, a hlavne je potreba brat na vedomi, ze jsou s technologii dal a dal, vcetne zmeny hmotnosti apod. Ohledne vydrze, ano, klasicky benzinovy motor asi nebude mit problem, ale s turbem? Nemyslim, ze by vydrzel vice..Kazdopadne kazdy sveho stesti strujce Takze at si ma kazdy co cchce, mne maximalne vyhovuje diesel, pro cloveka, ktery si nevydelava extra moc penez, aby mohl zivit benzinovy turbo a na silnici mi dynamika TDI maximalne vyhovuje..Rozjezd z 0 na 100 km/h nepotrebuji za 8sec, ale predevsim zrychleni pri predjizdeni v 80km/h..
..ja bych to take neresil, jen reaguji na srovnani dieslu s benzinem, a hlavne je potreba brat na vedomi, ze jsou s technologii dal a dal, vcetne zmeny hmotnosti apod. Ohledne vydrze, ano, klasicky benzinovy motor asi nebude mit problem, ale s turbem? Nemyslim, ze by vydrzel vice..Kazdopadne kazdy sveho stesti strujce Takze at si ma kazdy co cchce, mne maximalne vyhovuje diesel, pro cloveka, ktery si nevydelava extra moc penez, aby mohl zivit benzinovy turbo a na silnici mi dynamika TDI maximalne vyhovuje..Rozjezd z 0 na 100 km/h nepotrebuji za 8sec, ale predevsim zrychleni pri predjizdeni v 80km/h..
Hmm, s těmi tlaky, které tam probíhají a s tou hmotností, která zatěžuje neúměrně přední nápravu (nemluvě o zhoršených jízdních vlastnostech) je diesel fakt skvělá volba
videl jsem ji v liftbacku nazivo: blue race, 18" hliniky, interier cerna kuze/svetle seda alcantara - libovy auticko. jen to zadni kridlo mi tam nejak nesedi, to je fakt...
jedine ta spotreba. diesel motor je drahsi a dnesne diesle urcite nevydrzia viac, ako benziny. A riesit u "sportoveho" auta typu RS spotrebu mi pripada minimalne schizofrenicke ...
.. po srovnani benzinovyho turba a dieselovyho by toho bylo vic pro naftaka, predevsim spotreba, cena motoru a vydrz motoru .. nikdo Vam nebrani si pokoupit benzin s turbem Akorat se teda divim, ze tech benzinaku s turbem jezdi tak malo
Co takhle srovnavacku s 2.0 TDI. Kdyz uz chteji ropomilove srovnani ropaka s benzinem, tak proc ne preplnovany dvoulitrovy motory. To by bylo spravedlivy a hned by se ukazalo to, ze jediny v cem je ropak lepsi, je spotreba. Jinak ve vsem ostatnim to pro*ere na cely care.
Benzinu zdar.
Karel
Takže, když to shrnu. ORS byla moje poslední škodovka. ORSII. (přestože jsem se na ni těšil) prostě kupovat nebudu. Dva důvody: 1, design (kromě kol - ale ruku na srdce, když v zimě budu jezdit na plecháčích, tak to už je úplný děs). 2, Možná tam dají diesel - nesnesl bych pomyšlení, že si mě někdo plete s uhlákem. Mám teď spadeno na Mazdu3 MPS.
Líbí se mi, to jo. S O II nejde dělat nějaký designový švíky, na to je příliš konzervativní (a mě se t tak líbí). Ale jak psal GTI, KŘÍDLO NEE! Prostě mi na tom nesedí, mělo být nižší nebo tam měla být jen odtrhová hrana (ale ne takovej pazmek jako u toho tuning kitu). Měli se kouknout pořádně k Volvu, jak se dělá decentní sportovní verze (S60R a V70R). Jinak ty kola jsou super, ty mě opravdu nadchly. Motor je fajn, ale přivítal bych tak 230-240k, aby to mohlo hrdě nosit nápis RS. 200k verzi měli nechat do normální sériovky, stejně jako ten 125kw TDI. RS je vrcholná verze, peřecijen GTI nebude vrcholem nabídky, bude nejspíš ještě něco jako VR6, R32...
Ale co by mě potěšilo, by byla Octavia Crosscountry, nebo tak nějak. Nedavno byla v Automotorasportu počítačová studie a moc jí to slušelo! Hlavně by 4x4 potřebovala 2,0 TDI DSG jako sůl!
Dobrou zprávou je, že výkon motoru TFSI nemá být přiškrcen na 185 koní jak je tomu v případě Leonu. Nerozumím následující věci: zrychlení Golfu GTI je 7.2s s manuální převodovkou, tak potom by RS měla zrychlit za 8.2s, ne? Proč takový výrazný pokles akcelerace, když výkon a točívý moment mají být stejné jako u GTI? Jiné zpřevodování? A neměla to být pouze 0.1s?
stejne tak jako se kupuji MB jen proto,ze je to Merecdes;stejne tak jakose kupuji BMW jen proto ze je to BMW;tak se bude i kazda Skodovka prodavat uz jen pro to,ze je to Skoda made in Mlada Boleslav.jen prosim bez kridel!
Přesně moje řeč. V dubnu jsem si koupil novou octavku 2.0 TDI PD (103 kw/140 ps) a jsem zní nadčený. a co se týče RS tak se nemůžu dočkat těch 125 kw. To můsí trhat asfalt.
Když jsem si zvětšil tu fotku s červeným předkem, tak jsem popojel na židli 2m dozadu!!! Tak jsem se lekl. Pak jsem si řekl, ále co se děsíš, dyť to je ta nejlepší evropská tradice, návaznost designu, dotažené linky a cit pro tvar v nejlepším duchu koncernu a opět jsem byl klidný. Je to bomba! Ten turbomotor se zátahem z volnoběhu, plynový pedál je zde v podstatě zbytečný a v každé garáži to se zárukou načipují na 800 koní. Celý kit pravděpodobně nejen vypadá, ale i vyvine přítlak blízký vozům wrc. Kola sice vypadají jako 15", ale to je problém většiny současných vozů. Nicméně já si raději počkám na TDI, protože tyto 3 písmena na mě mají magický účinek! Se 125kW a pytlem na výfuku na zachytávání sazí to bude letadlo, které pojede za 4 litry. Jenom doufám, že ten nápis TDI vyvedou alespoň v červené barvě.
ale pri pouziti naturalu 95 bude skutecnost asi trochu jina. Pro 2.0 TFSI je doporucen 98 oktanovy benzin. Nevim kolik lidi co si koupi Octavii RS bude tankovat 98
Ale musí se za ty koně připlatit. No je to prostě pro lidi co na to maj. Kdo chce ušetřit ať jezdí tříválcem ať Corsou nebo Fábií. Anebo třeba Dacii. Tá má čtyři válce!!! Velký Ceaceskuův nadstandard
No jo, ale co těch 1800-2500 rpm, kde je Octavia o něco lepší. Je to sice sportovní auto (takže vytáčíme, vytáčíme...), ale 1800 - 2500 jsou hodně běžný otáčky a tam je Opel pozadu. Ruku na srdce, pochybuju, že i ty největší zuřivci pořád "závodí". Většinu času se spíš přepravují.
Samozřejmě Opel má větší moment větší. (Oproti Golfu má taky větší spotřebu - Octavia zatím neznámo...)
někomu to možná příjde jako prkotina, ale dlouho jsem čekal, až u vyjede plně lakovaný model protože nesnášim černý pryžový díly!!! jinak by taky neuškodilo 4*4, ale to by se asi němčourum nalíbylo
fan má pravdu. Ale buďme velkorysí, přítomnost našich východních sousedů nejen na disk. fórech ale i ty tisíce studentů v Praze oproti
pár českejm na Slovensku něco zřetelně dokazuje. Nechme je, chtějí se projevit a ukázat nám, že i oni sledují vývoj v automobilovém průmyslu.
to přece nemůžeš srovnávat...kde máš v hondě airbag pro psa v kufru, stabilizační (rozuměj: zpomalovací) systém a hlavně vtipně řešenou schránku na deštník honda forever! zdar dada
Prepac ale asi som nepostrehol prikazovu znacku ktora by hovorila nieco o tom ze na www.auto.cz sa musi pisat po cesky. A mimochodom stretnes sa tu aj s nemcinou a anglictinou. Este by som vedel pridat azbuku ale to by asi bol problem so zobrazovanim.
Osobně si myslím že vypadá docela dobře (hlavně ze zadu) předek potřebuje čas něž si na něj lidi zviknou. Ale je to rozhodně lepší než u první generace. Motor 2.0 TFSI je fakt dost dobrej, jel jsem s Audi A3 s tímto motorem a je to docela dobré, perfektní zátach, zrychlení no prostě 200 koní je znát. Já osobně si počkám na tu dieselovou verzi, myslím si že 2.0 TDI PD (125 kw/170 ps) je na dost dobré úrovni.
Tady nějaký primitiv potřebuje naučný výlet do Osvětimi. Zvykej si, na světě je přes 6 miliard lidí a česky mluví nějakých 10 miliónů. Zkus být hrdý na něco hodnotnějšího než na to, že si se narodil tady a ne o dvě hroudy hlíny dál.
mit ty prachy, tak to neresim. motor vypada velmi slibne, vzhled se da skousnout, predni kulate mlhovky kvituji - ty standardni jsou proste desne a byl jsem zvedavy, kdy prijde facelift, ktery to napravi (stejne jako u fabie). predpokladam, ze to bude pouze v plne palbe, takze pod 800 kKc se asi nedostaneme...
Oktávka je prostě východoevropská varianta Golfu s nafouklým kufrem na
úkor krásy, hranatější, méně pohledná a levnější. Pro naše lidi drahá dostatečně, ovšem. Golf GTI je vyzrálý sporťák pro mladý kluky (viď GTI..), Okt. RS mi přijde jako znásilněná neohrabaná selka, kterou kola, spoilery a kříííídlo nezachrání. Nevím, proč se do toho Śkoda Werke vůbec pouští, přivítal bych raději Superba Combi.
Hmm, takto to dopadne keď chce niekto najprv elegantne vyzerajúce rodinné auto s mega kufrom a potom z toho chce ešte aj ostrejšiu verziu... Čo tak spraviť z O-2 aj pick-up? Je to fakt des, O-1 RS sa podobala relly špeciálu, bola opticky viac športová, ale toto?
Az sa mi zda ze to ani neurobily v MB...
Cele to auto posobi tak troch rusivo, uz to nie je celok, ako standartna OCT.2, predny naraznik je krok s5 a zadny spojler konretne tento tam nepatri...
Pani v MB rychlo s tym nieco urobte, vratte tej eReSe to co mam mat... Takto je totiz vykastrovana.
Nesuď nás šmahem - myslím, že hodně lidí si to nekoupí právě proto, že už ze 100 metrů každej pozná, že má RS... Koneckonců to, zda má někdo RS, nebo si jen nalepil řasy se bezpečně pozná v kopci. V dlouhém táhlém kopci.
A máte to Jsou to ale koumáci schválně tam dali kulaté mlhovky proti těm vychcánkům co po nehodě schválně si dali nárazník přední s RS (viz všechny Octavie modelévé 2001-2004 kde výměna byla uplně jednoduchá. ted uz to nepujde nenapasuji se tam mlhovky a nebo pro ty co si ho koupili aby auto vypadalo lip (nebo mozna chteli si hrat ze meli RS Octavii A MATE PO *
Mě se nová Octavia docela líbí. Souhlasím s tím, že RS I byla povedenější, než RS II - byla taková dravější. Motor RS II v pořádku, ale mohli by ho trochu zvednout. Zase na druhou stranu se zde vyrojí hodně chiptuningů. Osobně bych si to nechal trochu zvednout. Ne moc, ale trochu . Souhlas s GTI - křídlo ne, spíš malou odtrhovou hranu
Autor asi myslel o desetinu sekundy, kdyz GTI s manualem ma 100 za 7,2.
A jinak me GTI moc pekelne rychli neprijde kdyz 4 roky starej Civic Type R 2.0 ma 100 za 6,6s a to bez turba.
Motor super, křídlo na sedanu tragedie, jako na každém autě, vizuálně ji navíc vůbec nemuseli upravovat. Je dokonale udělaná v základu. Takže OCT II s tímhle motorem - jasnej koník (s ohledem na cenu). Křídla neberu.
No asi takhle: diesel jedině od BMW, to je jiná liga ...jinak k OC2 RS, neni tak designove vyvazena jako OC1 RS, nelibi se mi hlavne kulate mlhovky, standardni by tam sedeli vice a neni to vubec vyrazny model, jakozto RS by mel mit neco o hodne vice do sebe. Ale i tak si myslim, ze si najde hodne fanousku a tesim se az ji uvidim "live" treba zmenim nazor...
Naprosto souhlasím.... Prví generace RS, byť ne tolik výkonná (ale bohatě to stačí) měla rozhodně větší šmrnc a sportovního ducha... Tohle je wwwooo ničem
tak jsem koukl na ty oficiální fotografie a teda nic moc - narazníky jsou nějaký divný, oba, přední i zadní (kde je ta lehkost a jednoduchost O RS1), no a křídlo teda taky není kdovíjak pasující, prostě se mi tam tak nějak nehodí. takže - asi dobrý motor, podvozek, brzdy = stabilita, ale vzhled
ten přední nárazník se designerům v česaně moc nepoved. respektive vůbec...předek dělá auto a tohle je neštěstí. Technika bude určitě na výši, jsem ještě zvědavej, jakou divočinu nám připraví uvnitř. Zatím to vypadá joko malinko korejský auto....
Ze by se nam vloudila chybicka? Golf GTI s DSG zrychli za 6,9s. S klasickym razenim je jeste o fous pomalejsi (i tak ale pekelne rychly). Takze s tou o sekundu pomalejsi RS to asi nebude tak docela pravda, ne?