No to jo! SLK 32AMG melo mensi a pri plnem vykonu byl pry jeho prikon 44kW!!! Jedna Fabie! Ale ta zvukova kulisa, ja nejsem vrstva obyvatelstva co si takovym autem udela radost na vanoce, ale myslim si, ze provozni naklady a nejake procenta ucinnosti motoru na ukor pozitku u auta pro radost snesu!
moje rec. navic sou tyhle auta desne tezky a v zatackach na mensi a obratnejsi auta nestacej. Auta typu Lotus Elise by na trhu desne chybej...lehky, mrstny, ne moc drahy a srandy s tim je vic nez s mercedesem s timto motorem
Tyhle AMG verze mě poslendní dobou nic neříkají. Nebo jinak, motory jsou víc než slušně nabušený, ale bohužel neodpovídají podvozku. K čemě 600Nm a víc, když to všechno prohrabete a nebo vám to přiškrtí elektronika
Pozor ty vykony pochazeji z atmosfericke verze!!! Turbo prijde pozdeji a vyhrozuji az 800Nm a vykonem... Uprimne mi je ale za Kompresory smutno! To byl hukot!
Mercedes-AMG has taken a completely new departure: the new AMG 6.3-litre V8 engine is the first in the world to combine the high-revving concept with a large displacement. Developed entirely by AMG, this high-performance engine has a displacement of 6.3 litres and generates an output of 375 kW/510 hp at 6800 rpm, plus a maximum torque of 630 Newton metres, which makes the new power pack by AMG the world’s most powerful naturally aspirated eight-cylinder production engine. Thanks to its large displacement, the V8 by AMG develops around 20 percent more torque than comparable naturally aspirated engines in this performance class.
hmmm tak to je docela hustej motor .... jinak koukám že automobilky dělaj poslední dobou čím dál tím větší motory jako by chtěli urychlit dobu po kterou je ještě dost benzínu .... :-/