Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Faceliftovaná vectra a signum: sleva za rychlost

V září se začne prodávat faceliftovaný Opel Vectra a Signum. Ceny zůstávají nezměněny. Za včasnou objednávku automobilka slibuje zajímavé slevy. Zatím pouze v eurech.
Zpět na článek
neregistrovaný "Pali"
3. 7. 2005 23:17
Re: poradte mi...
Overboost ma zatial oficialne iba jeden motor, a to 240-konovy 2,0 Turbo vo verzii Astra OPC. Ci to bude mat aj vectra 1,9 CDTI Twin-Turbo, to nikto nevie.
neregistrovaný "Bad.Man"
1. 7. 2005 09:14
Re: poradte mi...
No ono vůbec 1,9 cdti je z produkce právě tuším Alfy ... i ten nejslabší ... ale tenhle konkrétní o němž je řeč si vzal "do parády" ladič - firma OPC (mimojiné staví závodní speciály např. V8 DTM, nebo super 1600 rally) a výsledkem je tahle bestie která byla k vidění pouze ve Vectře OPC a pokud vím tak se neprodává - alespoň zatím ne.
neregistrovaný "torq"
30. 6. 2005 08:49
Re: poradte mi...
Hej, myslel som standardni 1.9-110kW. Ten test som cital v Auto Zeitung-u a pisali, ze Vectra ma 110 kW a 315Nm - mit overboost 350 Nm. Ale na oplovskej stranke som nasiel iba ze ma 320 Nm. Ale aj napriklad peugeoty 1.6hdi a 2.0 hdi maju funkciu overboost a zase o Forde Focus s tymito motormi som tiez nikde nenasiel ci to maju tiez.
neregistrovaný "anonym"
30. 6. 2005 08:41
Re: poradte mi...
neregistrovaný "neran"
29. 6. 2005 21:40
hmm
me se to docela libi.posledni dobou me Opel prijemne prekvapuje...
neregistrovaný "Ken"
29. 6. 2005 21:05
Re: poradte mi...
Tak nevím jestli myslíš ten standardní 1.9 / 110 kW, ale taky byl jeden článek o Vectře a motoru 1.9 CDTI od Alfy Romeo, který měl 2 turba, podobně jako jsou u BMW 535d. Má výkon asi kolem 165 kW a 400 Nm, ale zatím do výroby nešel, škoda.
neregistrovaný "torq"
29. 6. 2005 19:22
poradte mi...
V jednom starsom nemeckom casopise som cital test Vectry s motorom 1.9 cdti. Pisali tam, ze motor ma funkciu overboost ktora zvysi tocivy moment na 350 Nm. A teraz moja otazka: chcem si kupit novu astru s tymto motorom. Neviete niekto ci ma astra tiez funckiu overboost? Lebo na oplovskych strankach som o tom nic nenasiel.Dik.
neregistrovaný "quoteus"
29. 6. 2005 15:43
Re: Signum vs. Vectra
presne!!! vymekli - meli udelat mirnej facelift smer soucasny GTS
neregistrovaný "ciello"
29. 6. 2005 14:14
Re: signum
bych řek, že Signum v několika ohledech předběhlo dobu, akorát na to nejsou ještě lidi připravení... velkej hatchback, nebo kratký kombi.... a na těch fotkách vypadá moc dobře... hodně se mi líbí... Jen jde taky o to, aby se něco udělalo s celým marketingem v GM a aby na showroom nevybírali prodejci auta kombinací a barev jak z jinýho světa.... Ty auta musí být mrkavá za rozumnou cenu... nikdo nekoupí blbou barvu na tomto autě (na VW jo... ) a ještě za přestřelenou výbavu... Myslím, že by tohle mohlo mít větší význam, než nějaké menší MPV... pokud člověk nemá rád kombi.. ale tohle vážně sálá sportovní ambice.. takže bych to viděl i s tím předkem docela dobře... doufám..teda....
neregistrovaný "rasto"
29. 6. 2005 14:02
signum
mne sa ten signum paci, aj ked na tych fotkach tie zadne sedadla posobia akoby boli len pre styroch ludi + dieta. interier je docela dizajnersky dotiahnuty. dobre zvolena kombinacia farieb a doplnkov.
na exterieri mi vsak trochu vadi ta maska. neviem, ci to auto az moc neomladila. celkom nekoresponduje s ponatim auta, ktore sa tvari nadcasovo.
neregistrovaný "rasto"
29. 6. 2005 13:56
Re: ŠLECHTIC a prostitut
a este by som doplnil, ze vela ludi si pri kupe kladie otazku, budem lepsi ako sused?? snad sa to detinske myslenie cochvila uplne zmeni a ludia zacnu byt sami sebou ... pekny den.
neregistrovaný "GTI"
29. 6. 2005 11:56
Re: ŠLECHTIC a prostitut
Jo, jo. Ono, tady se mnoho přispěvatelů rozčiluje, že se prodává stále moc Fabií, a že tomu lidi nerozumí atd. Je to přece úplně jinak. Není to tak, že ve Švédsku lidi tomu rozumí a proto kupují Volvo a SAAB. Je to o pocitu, že jezdím autem, které je stvořeno v "mé" zemi... a to hraje velkou roli. Takže já bych nekritizoval "národní koupě". Naopak. A jak píšeš, tím to nemusí končit - lidi mají větší rozhled, pokukují už i jinam. Ale kam... když VW jim dokonale naservíruje dokonalá auta. Jiní tu servírují zcela nedokonale dokonalá auta. Tak kdo asi z toho vyjde vítězně. Nemá to být tak, že člověk rozezná ze zájmu na zkus žarovku od VW od žárovky třeba od Renaultu. Takovýto produkt, jakým auto je má být kvalitně nabízen... a pak se mohu rozhodnout. Kdo neumí nabízet, nemůže prodat. A kdo umí nabízet, toho za to nekritizujme. Image vytváří částečně automobilka, částěčně vlastníci (nekteří) či lidé co něco k tomu kterému autu cítí. V souhrnu z toho vyjde obecný pocit z vozidla. Já ho z GTIčka mám, mám ho i ze Smartu i ze Saaba. Jsou auta z kterých ho nemám. A chyba přitom není na mé straně.
neregistrovaný "Lonestarstate"
29. 6. 2005 11:01
Re: ŠLECHTIC a prostitut
Jo. Jen doplním, že ta skupina mimo "design" a "cenu" (ty obě se rozhodují na základě vlastního názoru), ta, kterou si nazval "image". Tak ta je hlavně o ohlížení se okolo. Co lidi nejvíc kupujou? Budu v tom vypadat, že mám peníze? Oslním i naprostého laika? To je měřítko jejich pohledu.
neregistrovaný "ciello"
29. 6. 2005 10:53
Re: ŠLECHTIC a prostitut
já bych to možná rozdělil 50-50..! Nebo podobný poměr, kde u jedné části ještě hraje image značky.. to je velký fenomén post-komunistické éry, že lidi se mnohdy hodně zadluží jen aby měli image a tlučou ty splátky do krve.. (taky za cenu bydlení apod..) a ta druhá polovina k tomu přistupuje racionálněji (value for money)... ten design hraje velkou roli, ale v každé té části je to (tak jak jsi napsal asi polovina).. tzn. že někdo vybírá podle designu image-značku (premiové modely) a ostatní jdou po premiových z racionálních důvodů.. a v té řekněme nížší úrovní (prostituční ) tam z větší části přebíjí cena a design tu imageovou zaležitost... např Honda Jazz není ani design ani image.. oproti tomu třeba Smart už do určité míry ano.. Samo pro sebe hraje Mini.. tam už bych to viděl ale na tu vyšší (neprostituční) skupinu... Shrnu li to, tak např Passat je jen otázka image a ne designu a už vubec ne ceny... stejně jako třeba Cayenne.. Ta druhá část jde po Discovery nebo po Volvu.. Níže hraje roli cena a tam to "valcuje" Logan.. oproti tomu image zaležitost společně s designem je skvělej případ Pandy... Oproti tomu Golf hraje roli image-gigola a Megane je záležitost designu... Obecně vzato.. Takže jsem jen potvrdil co jsi napsal, jen jsem to svým pohledem rozšířil... Ale myslím, že náš národ se pomalu nachází a není už v takové míře "prostituční".. že dá na kvalitu, na osobní vjem, na přínos za vložený peníze... myslím, že už to není tak, že si všichni koupí hodinky Casio jen proto, že jsou o 1000Kč levnější ale pochybné oproti origin swiss made... což je dobře...
neregistrovaný "Lonestarstate"
29. 6. 2005 10:22
Re: ŠLECHTIC
Klasický neduh faceliftů. Boční profil nenavazuje moc plynule na novou příď, ale tmavá barva to maskuje. Za všechny bych zmínil ještě třeba novou C5. Vectra je krásná a Opel správně identifikoval, že za malýma prodejema Vectry a Corsy stojí málo výrazné předky. Design je stále pro většinu lidí základ, i když si to třeba nepřiznají. (pomineme-li nejlacinější třídu - ty bys řekl třídu prostituční ) Ostatně při dnešní široké nabídce je normální, že lidi prostě zohlední několik málo aut, která se jim líbí a až pak jdou teprv do porovnávání dalších věcí.
neregistrovaný "ZZ"
29. 6. 2005 10:09
Signum vs. Vectra
Signum se povedlo, ale Vectru už nic nezachrání. Když jsem si po dlouhých letech zvykl, jak vypadá, tak jí přilepili čumák z Astry
neregistrovaný "GTI"
29. 6. 2005 10:04
ŠLECHTIC
Velké překvapení - v tmavé a ve verzi kombi vypadá nadějně. To jsem něčekal...