Novinky
0
no neviem preco tu motate touran a VW, vseobecne je europa zatazena na VW. Neporovnavajte to co sa neda. Ak bude seriove SAV aspon trochu podobne tomu co je na fotkach tak to bude bomba. este good cena a neni o com. Este ze VW nemusim.
Přejít do diskuze
Nebavime se o trpaslicich na zahradce. Nemyslim, ze vkus je to same co libivost a opacne, soucasne si nemyslim, ze by nas vkus byl natolik rozdilny. Sam uznas, ze napaditost designerskeho odd. Fordu je o neco vetsi nez u VW, stejne tak uznas, ze celochromovy gril s rameckem protazenym az ke spodni hrane narazniku v nizsi tride vypada smesne (vis o cem mluvim, ze...). Netvrdim, ze VW dela oskliva auta! Pouze prilis fadni, coz si uvedomuje i samotny vyrobce, proto Passat vypada, tak jak vypada...Soucasne je mi jasne, ze nemuze projit takovou designerskou revoluci jako napr. Peugeot. Jestli tedy chces odpoved na nevyrcenou otazku...ano Touran tu budu v kondici i za 5 let, ovsem v kondici technicke...zrovna ten potrebuje jako sul nejakou tu kudrlinku, implementaci nove tvare VW (doufam, ze bez tech 50kg chromu na masce!). Sharan, Galaxy byly v roce 1996 velke pecky, v roce 2000 uz podstatne lepsi a dnes...bohuzel cas leti. U Fordu si cenim odvahu inovovat...videl jsem prvni spyshots Mondea, Focus na facelift zrejme prilis cekat nebude (Boze, proc ten odklon od progresivniho designu), Kdyby vyjelo dnes Kacko, stale by udelalo paradu, C-Max...povedene. Vkus vychazi z obecneho vnimani veci okolo nas (samozrejme, komu neni s hury dano...), tzn. v Evrope bude jiny, v Asii take, v Americe...
Obcas je vsak skoda nevyuzit odkryte komory pritele v klavesnici!
Obcas je vsak skoda nevyuzit odkryte komory pritele v klavesnici!
Sharan a spol byly ve své době velké pecky. Pajo, já jsem opravdu přesvědčen o kvalitě Touranu. Já v této třídě vyžaduji určitou strohost, funkčnost tvarů, žádné kudrlinky... a tohle dokonale naplňuje Touran. Žádné trapné pokusy se zahnutým zadním bočním... a prosím, zapamatuj - Touran tu bude za 5 let stále v kondici. Přečti si ty oslavné články u Mitsu... já tohle absolutně, ale absolutně nechápu. Já prostě nevím kde ti oslavovatelé berou ta designová vzdělání, kde sbirají estetické kvality... prostě... můžem si tu dělat legraci, ale když dojde na lámání, tak by tu mněl něco napsat odborník na design a poučit veřejnost. Nemít vkus není tragedie, ale ambice by měla být vědět, zda vkus mám či ne. A ono to není o tom, že co oko, to názor... to jsou jen slova zoufalců.
"Dosla slova, argumenty se spatne hledaji...Bernde pomoz...boze proc jsem se zaprodal znaku VW. Pomalu zacinam poznavat beztvare klise sveho oblibeneho producenta...stoji to za pravidelnou rentu od PR odd. VW? Ani na ten vcerejsi meeting me nepozvali Chci zmenit nick... "
Prave jste vazeni ctenari docetli vynatku z deniku pana X. skryvajiciho se za nickem "GTI"
Prave jste vazeni ctenari docetli vynatku z deniku pana X. skryvajiciho se za nickem "GTI"
Ha, ha, ha. To jsme tedy nasmáli Ten Sharan se vyráběl už v době, kdy jste pánové za sebou tahali ještě kačera na provázku Tak klid. Potence je jasná a zřejmá - TOURAN. To je neokázalost a jistota. Počkejme na real od Fordu. Tam to pak spusťme...
A do predu jednu centralni mlhovku Nejlepe doprostred narazniku. Taky by byla varianta u delat pravou mlhovku mensi, myslim, ze by to melo uspech
A odpověď na otázku "co se Sharanem?" Já bych jim přidělal do zadních lamp ještě po jednom módním kolečku.
...byla to...nevim zda se slusi o tom mluvit...byla to nevlastni sestra Chrise B., ktera zila od utleho detstvi se simpanzy v zoo. Ze zivotopisu je pouze znama jeji fascinace socialisticko-realistickou architekturou prvni poloviny sedesatych let, jejiz stopove prvky jsou v dnesnich dnech patrny na vozech znacky VW.
na Vlcim hradu probehla tajna porada a bejvalej sef lidskejch zdroju (tak nejak se ta fce jmenovala) Skodovky je vysetrovan pro korupci; to nemecky jmeno si nevybavim (vcera jsem to kdesi cetl)
Vcera v noci probehla na Vlcim hradu tajna porada...Bernd sezval sve nohsledy a ukazal jim fotky budouciho minivanu...po predlouhem ...oooooo a vetach a la...to se Vam, ale povedlo pane vachmajstr... Bernd rozhodil rukama "Panove klid prosim, toto je novy vuz znacky Ford..." Po par sekundach zmatenych pohledu nastal ruch hodny ruske Dumy pri jednani o prispevku cecenskym extremistum. Bernd vsak pokracoval "Jak je mozne, ze soudruzi z Fordu umi udelat krasna a zajimava auta i bez kopirovani druhych? Jak prodame nase skladove zasoby Sharanu? Proc tu setsakra himlhergotlaudon neumi nekdo udelat poradny design? Kdy budou konecne nase vozy pripraveny na prechod na novou znacku "schonewagen"?.......Ticho, vsichni premysleli, myslenky na vyhazov z prace byly zvlaste u designeru naprosto hmatatelne. Vtom ze zadnich rad tohoto procesi zaznela odpoved na posledni Berndovu otazku..."NIKDY!"
Vzrušující styl je velice potřebný. Já v tom konceptu ten cemax ovšem registruji silně. Samozřejmě jsem tě četl nahoře... Tak vyčkejme.
no, tak ja myslim, ze prave ten naraznik preberie iba hrube tvary tohto tu. Tie hmlovky tak ako su snad aj zmiznu (presunu sa nizsie?)...
Ono tam mozno bude viac (samozrejme nie tie zrkadla) v serii z konceptu, nez by sa dalo cakat. Toto auto bude prve od noveho sefdesignera Fordu (Steve Martin - napr. tvorca aktualnej Astry), takze s C-maxu tam uz mnoho stop nebude. Skor ziadna. A Ford si ziadal od Martina uplne novy, vzrusujucejsi designovy smer...takze....
Interier vraj bude "civilnejsi", teda vraj bude prerobeny podla beznych poziadaviek. Teda bude asi povacsine iny.
Tohle je koncept a ten samozřejmě ukáže některé stylistické rysy, ovšem ostatní je čirá fantazie. Záměrně pokřivené zrcadlo, zoufalství noci. Takhle by to bylo laciné... až příliš laciné. Real bude podle mně více realistický, více cémaxový... a v tom spatřuji potenci problému. Hledá-li dnes večer někdo stopu genia, tak ať se podívá na fotografie k Citroenu, tam se designéři dotýkají hvězd... P.S. O volantu nemluvě.
nojo, to jsou ty detaily (zase musim zminit ty blinkry u Mustanga); tady se bojim oplastovani plochy kolem mlhovky (no a vlastne a predniho narazniku vubec)