ocenujem ze skoda zacina pomyslat aj na cenovo pristupne auta tipu cabrio....ta octavka nevyzera zle ale mali by predlzit vzdialenost medzi prednou a zadnou napravou ...a dat dlhsie dvere ....vyznelo by to lepsie ;-)
Panu Královi ty výtvory ze srdce přeji. Když ho to baví, proč by nemohl udělat nějakou tu koláž podle své nálady. I hity největších muikantů si zpívá doma v kuchyni spouta lidí, jenž by se nikdy nestali superstar. Potud je všechno OK.
Pokud se to ale má vydávat redakcí (!) za profesionální dílo (!!!), tak se musím pousmát (té redakci, né panu Královi). Malovat, omalovávat a přemalovávat někde v editoru umí ohromná spousta lidí, ale udělat skutečný návrh auta na profesionální úrovni umí málokdo a tohle opravdu není práce profesionála ani omylem.
Jinak výroba takovéhohle auta je samostaná kapitola, kabrioletů se prodává pár kusů a asi těžko půjde Škodovka do takovéhohle dobrodružství. Smyslem každé fabriky je vytvářet zisk akcionářům a né vyrábět něco z čeho bude mít orgasmus akorát pár skalních fandů kerý to budou maximálně očumovat někde na ulici. Kolik že se v ČR loni prodalo nových kabrioletů ?
Tyto studie mě zauhaly natolik, že to zkusím podstrčit pár známým ze Škodovky a jsem zvědavý na jejich reakce... Ti lidé, co to tu komentují záporně, až vulgárně by měli ukázat, co umí oni a pak si mohou teprve vyskakovat...
jo, presne je to tak...navic mam pocit, ze ta hodina u photoshopu je az moc (kdybch to chtel strhnout, tak reknu ze to desne odflaknute, ale stojim-li tak 15m od compu, tak je to "cisty"))
asi, kdyz uz si s tim nekdo da praci, tak trochu dbejte na kvalitu...je to jen prace grafickym programem, nic vic, tak se alespon snazte, at je to "cista prace", kdyz uz s tim ztracite cas
PS. jinak bych rekl, ze Vam trochu rozjela komposice (to auto vypada pomerove celkem nevyvazene vzhledem k originalu)
Na pravopise chybel ane nazor má velmi objektivní a zdravej.Enve vypovídalo o hmotách a byla to vlasně drobná a velmi povedená změna k lepšímu.U aut se tomu říká facelift. Co jsou ale tohle za věci...S tím co neovládá pravopis naprosto souhlasím!!!
Oooo ho ho luudiaa Videli ste tie tvary!!! Tie auta od nasho KINGa su uplne uzasne Vsetka česť! Tak take auticko by som raz chcel riadit Mimochodom je to moj velmi dobry kamos Super Mino len tak dalej go go go tak takto sa pisu dejiny!
Dobrý Deň, dovoľte aby som sa tiež vyjadril, so všetkým súhlasím s MR.Modena, sú to len moje nápady a nič viac o nič menej, ak som niekomu "ukradol" návrh tak sa ospravedlňujem ale nevedel som že také čosi existuje a vôbec nie som žiaden známy redakcie. Ale nabudúce ak/keď niečo zverejním tak to 100%-tne prepracujem.
Je to vyvážené, elegantní a dynamické zároveň! Moc se mi líbí a alespoň 1 prototyp by si zasloužil vidět světlo světa! Bohužel, zůstal by jediný....škoda, ale v zemi kde trh nepřijme velký Superb za 800 tisíc by se těžko chytil ještě dražší model coupé....marketing a odbyt diktují podmínky výroby a s tím nikdo nic nenadělá! Ale i přes to,je moc fajn že někoho napadne vytvořit tak pěknou studii!
To zas někdo objevil ameriku... Na poli virtuálního tuningu se dají najít mnohem hezčí "studie"... Tak třeba tady se můžete podívat na dle mého povedenější verzi: [odkaz] Jinak upravit takhle auto z boku není vůbec těžké, zajimavé je to právě z mírného nadhledu.
Stanley_15: Jediný rozdíl mezi mnou a panem Králem je ten, že já toto cabrio prezentoval skoro před třičtvrtě rokem. Nechápu tuhle kampaň proti panu Královi, když jediný naštvaný bych měl být já, protože mi před půl rokem slíbila redakce, že mi práci zveřejní. Ale možná je to tak lepší. NECHÁPU Tady někdo ukáže, že něco umí a hned musí dostat za uši. Stejná situace nastala, když se tady prezentovala virtuální úprava Octavie na Combi, tehdy v produkci redakce Auto.cz.
Je vidět, že netušíte co je to virtual tuning. Na nikoho nemachruju, je to jen můj prostředek jak můžu prezentovat své nápady.- ne/realizovatelné – chytré/hloupé, ale moje. Nikomu se nevnucuju, je jen na návštěvnících mého serveru, jestli si ty obrázky prohlédnou. Taky si nehraju na to, že to auto existuje v reálu, a jestli jste to nepochopil, tak to je jen váš problém.
jsem student informatiky, občas si taky hraji s bitmapovou grafikou, ale když udělám nějakou koláž (tady se tak vznešeně říká "studii"), tak to vždycky u té koláže zůstane. nevím proč na serveru, který řeší úplně jinou problematiku než grafiku se prezentují takovéto výtvory. někdo si sedl na hodinku za počítač a zapnul photoshop, kdyby to byla studie škodovky, ale takhle ? je spousta odborně zaměřených webů, kde by mohl p. král prezentovat své výtvory. ale proboha tady ? a ještě na prvním místě indexové stránky ? proč nám to takhle strčili pod nos ? takový malý důvod k zamyšlení ... osobně bych pasoval p. krále na velmi dobrého známého redakce.
Je to fotomontaz!!! Kdo mi neveri, tak at se koukne na <a hr
kdo mi neveri, tak at se koukne na [odkaz] kde je jasny dukaz, ze to je jenom fotomontaz. Kdyz nekdo "machruje" s fotomontazi, tak se mi to vubec nelibi. Nakresli vlastni auto, klidne i Skodovku, to je jedno. Ale jenom si pohrat s obrazkem v editoru, to mi pride nefer a jako podfuk!! Nerikam ze v tom neni naka prace a pile, ale jak nekdo muze machrovat tzv. "svym" vytvorem, mi opravdu pride hodne nefeeeer!!! Je to otazka etiky. Nepochybuji ale o tom, ze pan Kral je kvalitni navrhar!! Zkuste se nad tim trochu zamyslet.
Vyjadril som svoj nazor (o to tu ide) a nacrtol som riesenie (o to by tu malo ist). Bohuzial prakticky automobilovy design robit neviem. Tak ako ty diskutovat.
šdoda,že to je škoda,kdyby to byl fiat,tak škodovkáři by hlásili,že to nemá kličky na oknech,že je to levnější jak škodovka atd. Co nejmín škodovek v republice,tím radostnější život.
Škodovka by měla Krále okamžitě angažovat!! Pak by se na svět snad nedostali takové odporné auta jako je Skoda Yeti! Královo SUV je naprostá bomba. Škoda, že neni podobné auto v nabídce Škodovky...
Jarda s Bertoňákem mi tu křičí přes rameno, že jsou rádi, že se to dá přečíst a že tě mám pozdravovat. Tak tak činím. A na Tu octavku III se teda těším i já.
Pokud někdo jako Ty chválí "studii" ENVE, pak to je zcela nepochybně naprostej magor - Tobě by navíc prospěla i základní škola - na pravopise jsi dost chyběl, co???
Jarda s Bertoňákem opět perfektní. Moc dobře se to čte a zase jsem si (teda vlastně SE) pořádně zařechtal ! S tím nákresem už to vážně tak slavné není. Jak jsem to tady četl, snad veškeré moje postřehy tu už byly vyřčeny, tak to jenom zopakuju: Octavia II jako taková mi taky na varintu CC přijde dost nevhodná, zkrácením rozvoru se tato "studie" stala asi ještě divnější, než kdyby byla přímo z nezměněný Octy a střecha skutečně vůbec, ale vůbec neladí s designem zbytku auta. Připojuji se k názoru, že na chvíli by se měl odsud pan Král "odmlčet" a za nějakou, klidně i delší dobu nás tady šokovat svým kompletně vlastním autem, abychom si zase jednou za čas pořádně zaslintali. V takovém případě už by to podle mě ani samotnou Škodovku nemuselo nechat chladnou a mohla by se tak odstartovat slibná kariéra tohoto začínajícího designéra. Takže hodně štestí!!!!!!!!!
...vemte si ENVE...to je práce která má ůroveň, naprosto jiná liga než nějaký hraní si s compem....bohužel to je auto který má tvář narozdíl od ušmudlaný zoufale nenápaditý pseudovize splácaný za odpoledne v grafickým editoru...udivuje mě že takový věci jsou vůbec publikovatelný a říká se jim "design"...nicméně je vidět že autíčko se většině líbí...pak se můžeme divit že jsou škodovky tak "odvážný" když tu a to nikdo nestojí...vždyť tohle může do redakce zaslat každej druhej student střední průmyslovky co se o výkendu nudil tak vzal tři fotky a zmrvil z nich jedno auto...vážně nemám co bych na tom pochválil, montáž je vyvedená vskutku uboze, obzvlášť CC, ta střecha je jak vodovkama...myslím že vzít si papír a fix a skusit si auto opravdu nakreslit by panu Královi jedině prospělo
btw. nie ze by ma to nejak zaujimalo, ale vsimol som si to uz viackrat: tie casi zverejnenia prispevkov su fakt zaujimave. Napriklad teraz to podla casu vyzera, ze ako narazku an ustalene slovne spojenie si to pochopil skor, ako si sa spytal. Ja som zas minule reagoval na prispevok skor nez bol napisany...takze by am len zaujimalo co za casi sa to dole zobrazuje. Nejaky "World Time"?, alebo "NATO Time"?.
Tady Bertoňák. Jarda tvrdí, že ta technická bylo fiasko. Já nevim, co je fiasko, tak nehodnotim, znáte mně. Každopádně technickou prošel akorát Jarda. Má novej horní můstek, křenil se tam i na dědka ve vrátnici a tak mu to dali. Dostal nálepku na čelo. Nesmí si mejt vlasy a hubu. Další kontrolu má za dva roky. Snad vydrží. Já dopad hůř, odmítl jsem nalehnout na hever, tak mě vyšetřovali vestoje. Emise mám dobrý, tam sem v normě, horší prej je to s pérem. Teda asi s pérama, už si to přesně nepamatuju. Bylo to celý dost náročný, hlavně ty emise. Musel jsem se předklonit. Vylekal mě průměr hadice, zatnul jsem zuby, ale na hever jsem jim nevlez. Nepomohli mi ani papíry, co mám na hlavu. Mám je už dlouho a dlouho taky propadlý. Budu si je muset prodloužit. Jarda říkal, že v mým případě to nebude problém. Nevim, co je problém, tak nehodnotim. Bohužel nejhůř dopad Leon. Najížděl jsem s ním dovnitř a Jarda navigoval. Umí to z depa. Já ne. Dvakrát se nám Leon sesmek z heveru. Nakonec jsme je umluvili a prohlídli ho na zemi. Hlavní problém byl, že jsme přijeli jen na třech kolech. Teda problém to byl ne pro Leona ale pro toho technika. Říkal, že zná akorát Velorex, ale našeho Leona, že v tabulkách nemá. Blb. Jak by mohl, přebouchaná stopětka na Leona. Za nádražácký lampy, sáně, vanu a obrácenej kabrio jsme nakonec dostali body k dobru, ale ty jsme vzápětí ztratili, protože jsme neměli vyběhanej zbroják, na to zákluzný dělo. Prostě pech. Pozvali si nás znovu, až to budem mít všecko v šusu. Bude to hračka. Bertoňák. P.S. Závidím Jardovi tu nálepku na čele. Mě ty emise přilepili pod záda a tam na to nevidim ani já. Škoda. Tuning Forever.
Máš pravdu. Bohužel je mimořádně špatně udělaná. Když už oblažuji národ svými výtvory a očekávám kladné reakce, tak aspoň řemeslo by mělo být 100% a nepřipouštět diskuze či dokonce ostré výtky! Jinak estetickou hodnotu i v návaznosti na technickou realizovatelnost je z těchto bočních pohledů velmi obtížné hodnotit. Zpracování tříčtvrtečního pohledu by byla jiná frajeřina - zejména u otevřené verze. Chápu ale, že se do něj autor nepustil, protože to už není práce na pár hodin, ale spíše na několik dnů. Pane Králi spolu se svým známým jmenovcem Václavem máte při talentu k nahození obecně přípustné a líbivé formy také jeden nedostatek. Absenci citu pro detail, který je ale v práci designéra velmi podstatný. Nechci snižovat tyto výtvory, ale skutečně nejsou ničím extraordinérním. Je to takový pokus o hlazení po průměrném vkusu národa okořeněném touhou po něčem co se s největší pravděpodobností nikdy (v této ani dotaženější podobě) nezhmotní. Což je ale škoda i pro mne.
je fakt,ze se OII na cc vubec nehodi,zase na druhou stranu mi prijde vyvazenejsi nez napr. 307 cc i kdyz tyhle auta vypadaji se strechou obecne hur.schazi ji smrnc.u me by to mezi CC vyhral jednoznacne megan
Mne sa to vobec nepaci. Octavia sa podla mna uz zo zakladu na CC nehodi. Ked je skateny razvok, tak este viac vyniknu OBROVSKE previsy a posobi to nevyvazane. Taktiez vysoky bocny ponto, vysoka svetla vyska sa nehodia k uplne nizkej strechu resp celnemu oknu. SUV bolo lepsie.. Tiez by som rad videl niake Vase vlastne vytvory
Budeme-li důslední, tak i děti, které před r. 1989 chodily do školky a bylo jim v 89 6 let , tak byly v té režii. Moje 22 letá dcera celé 3 roky od 3 do 6 let. Nicméně, to jen pro úplnost a jinak jsem tím myslel něco jiného, ale to je jedno. Třeba to někdo pochopil.
Asi všichni víme, že Octavia CC nebo Cabrio nikdy nebude, toto je jen "hra", "retuš", pro pobavení a trochu té diskuse... Uvidíme co nám pan Král nabídne příště...
Nechtěl bych tu teď dělat Rejžkovi advokáta, ale vědět o hudbě to co on, tak umím i ty noty. Melodii můžem rozebrat jindy, to je téma. Nebyla JEN Melodie, mušíš rozlišovat její časové etapy. Jinak, jestlis tu žil, tak pod režií UVKSČ jsi byl i ty Naštěstí už dlouho svobodně dýcháme.
S tím Rejžkem to bylo asi míněno tak, že všichni jej znají jako zdrcujícího kritika všeho a všech(skladatelů, textařů, zpěváků), ale nikdo nic neví a nezná o jeho tvorbě, jestli třeba umí vůbec noty....A v případě pana Rejžka-všichni kolaborovali s režimem, jen on ne, a proto byl dvorním přispěvatelem časopisu Melodie, který byl v režii UV KSČ a soudruha Müllera. Už je to jasné? Svět je roztomilý...
Súhlas, ako celok to vyzerá dobre ale čo ďalej? Do výroby to nemá najmenšiu šancu (finančný analitici VW by sa zasmiali) a ani žiaden tuner sa k ničomu takému nedá nahovoriť lebo nato jednoducho nemá. Ako priechodné ešte vidím to kombi na spôsob Allroadu, tam stačí pár plastov, dlhšie pružiny... Ale aspoň má človek reálnu predstavu ako by to mohlo vyzerať - škoda O-2 NEMÁ športový design, skôr konzervatívny takže CC alebo RS mi pripadá trošku...divne?
Já také v tom nevidím problém. Toho Rejžka znám, nepochopil jsem jaký má vztah ke Škodě pana Krále. Já ovšem také nevím, zda Pan Král, jak píšeš, bude nepochybně malovat auta. Podle mně - mohl by. Teď jsem si tedy představil, že pan Král je jedním z designérů ve Škodě a - a co? No přece tu schází ten výsledek. Ta Octávka-Král III. Já pevně doufám, že pana Krále "vyprovokuji" a narozdíl od tebe, Kanibale, si nepotřebuji pana Krále představovat jakoˇšéfdesignéra Škodovky, ale rád ho uvidím tady, jako vystavovatele svých originálních produktů.
Tak tohle se mi libi podstatne vic a vypada to taky o dost realneji. Mne se na studii p. Krale moc nezna ani vyska vozu, ani Strecha, kterou podle meho neni kam slozit. I kdyz to urcite dalo dost prace, nikdy neni vsechno dokonale
My jsme tak trochu Rejžek, ne? Pan Král nepochybně auta malovat bude a toto je jen příspěvek do diskuse... jaká auta by mohla Škoda produkovat nebýt jen "rodinnou" značkou koncernu. Hoďte se do pohody, představte si že je Milan Král jedním z designéru ve Škodě a sledujte jeho plány. Nevidím v tom problém.
A je to tady. Zase. Co má člověk k tomu napsat. Profesionál se kritizovat má. U amatéra (zde v tom nejlepším slova smyslu) se kritická slova tak nějak automaticky obrušují ještě, než vlezou do prstů. Ja prostě zásadně neakceptuji tuto prostituci. Na Octávce pracovaly desítky designérů a vypiplali ji k našemu posudku. Pak přijde amatér (opět zde v tom nejlepším slova smyslu), vezme práci jiného, uřízne ji střechu, přidělá jinou a my tady na to koukáme a píšeme, jak je to hezké. Pro mně je to jen koláž. Nic víc. Střecha je (a nebo není) tam, kde má (a nebo nemá) být. Takže můj názor je ve zkratce: tudy cesta nevede, takovéto výtvory jsou jen cvičením těch, co to baví a nepatří sem. Vedle toho je autor těchto výtvorů nepochybně nadaný dobrou citlivou rukou a okem. Hergot, pane Král, sedněte, vezměte pero a namalujte auto. Vaše auto, a zhmotněte Vaše představy o tom, jak by mohla vypada Octávka III. Tohle od Vás neberu. To jsou Vaše ranní prostituční rozcvičky. Že jste dobrej víte i vy, a nevěřím tomu, když si tady po večerech čtete ty infantilní výkřiky typu - hurá, do toho jdu, je to krásné atd, že Vás to, při Vašich schopnostech může uklidňovat. Tihle výkřikáři, ti nemají ani ponětí o tom, co je za práci udělat na papíru auto. Třeba takové, jako (doufám a čekám) uděláte vy. Já Vás teď a tady veřejně kritizuji za to, že mrháte svou potencí, zdržujete se na fotografiiích Octávky II, namísto toho, abyste nám tu předvedl Octavia-Král III. Tak na to vleťte a já tuším, že pak s radostí napíšu - hurá, do toho jdu.
pan Král si opět skvěle pohrál a vypadá to dobře..! bez střechy..! V současné době se mi nelíbí trend "CC" ..Pořádný a velký Kabrio má mít plátěnou střechu... Ty cc mi přijdou jako "nízkotučnej bůček"..! Nesedí mi to.. Ale to není výtka na pana krále.. jen obecnej názor..!
Cabrio je vcelku v poriadku, tak na 1-. To Coupe-cabrio: pomerne obla strecha je v kontraste (trochu nepreridzenom) s inak pomerne ostrimi liniami zbytku auta. Snad by sa trosku viac hodila o nieco ostrejsi zlom strechy nad hranou zadneho okna, resp. mozno bu stacilo "odstranit" hruby zadny ram vratane toho zalomenia. Nieco na sposob Meganu CC - ktory je spomedzi CC s natiahnutou strechou asi najkrajsi ak to vobec o autach tohto typu ide povedat - oni su totiz vsetky viac alebo menej divne s natiahnutou strechou. Teraz sa bavime o cestovnych autach, nie roadsteroch).
Mě trochu zarazil tvar bočních blinkrů. Ten originální je trochu diskutabilní, ale ladí se zbytkem. Navrhované zakulacení ale působí úplně disharmonicky... Ale jinak krásné!
Asi by to chtělo trošku sportovnějěí design (přední spoiler, zadní spoiler,odstranit ochranné lišty a hlavně snížit výšku auta! Jinak celkem pěkné a určitě to dalo moc práce. Zkoušej dál a dál, třeba se pak někdo ze Škody ozve
Můžeš udělat i evoluci Octavie CC.