No muzes se mnou souhlasit, nebo ne, ale volant v Mondeu mi prijde fakt traqgicky hnusne levne vyhlizejici imitace. No a o bilych analogovych hodinach ani nemluvim. To je podle meho nazoru fakt hnus. Jestli se ti to libi, tak proti tvemu osobnimu nazoru vubec nic nemam.
Chvíli nejsem u klávesnice a diskuze nabývá neakceptovatelné směry. K tomuhle autu se raději vyjadřovat nebudu, snad dvě slova neforemné, trapné. Takže vlastně chápu, že si píšete o mně. Tím jsem nechtel ovšem napsat, že jsem vyformovanej a zábavnej
To vis osveta se projevuje Za chvili bude obracen na tu spravnou viru a v jeho snech se prestane zjevovat odporne GTI TDI a zacne se mu zdat o oranzovem Focusu ST
Covece, cekal jsem tady od tebe zdrcujici kritiku na dalsi hrozne auto od te hrozne firmy s hroznou modrou svestkou misto nejakeho VWkusneho loga, a ono nic. Copa copa?
..aniž bych preferoval Peugeoty nebo Fordy, tak tenhle kousek je moc pěknej... akorát mám strach, že na malých nebo plechových kolech bude vypadat divně... Jinak krásný linie a dobrej šmrnc...!
Aniz bych preferoval Peugeoty, tak se musim pridat, ze tohle auto vypada fakt skvele. Ani interier neni ten tragicky, na ktery jsme u Fordu zvykli treba ze soucasneho Mondea.
Řídím trochu roztržitě z toho, jak si mokrým oblečením devastuju vnitřek svého Caddy. Přitom uvažuju, kam teď. Nejlepší bude zajet domů, zapnout si na satelitu FoxNews a čekat, jak se věci vyvinou. Najednou zblednu a zadržím dech! Před těmahle mě v Cadillac Clubu varovali. Poručík Free a Major Briza! Stojí přímo přede mnou u krajnice. Free právě kontroluje Kornův Chrysler. Ten je ale v pohodě. Má CRD verzi od oficiálního dealera. Na mě Briza vehementně mává plácačkou, ať zastavím. Jejich služební Škůdce bych kdykoliv ujel, ale mají mojí espézetku a tak nemá cenu hrát si na hrdinu. Zastavím vedle Chrysleru. Major Briza: „Dobrý den, pane řidiči, vystupte si z vozu a najděte si doklady.“ Po chvíli trapného čekání pokračuje, zkoumaje můj vůz: „Kde máte boční blinkry?“ „Já..já nevim, asi mi někde cestou upadli.“ Briza:“To asi sotva, nejsou tu po nich ani otvory, zaplatíte pokutu 200 Euro za jízdu ve vozidle bez předepsaného osvětlení.“ Já:“Ano pane majore“ Briza mi mezitím otevírá kapotu. Tam vše vypadá OK. Přes nádherný osmiválec Northstar jsem si už dávno nalepil ohavný kryt s nápisem „V3 TDI bio“. Major to asi nelibě nese a tak s třísknutím spustí kapotu zpátky. „Ještě vám změříme emise skleníkových plynů, nastartujte!“ Neochotně nasednu a nastartuju. Briza pošle poručíka Free se specielním přístrojem k mému výfuku a tak si odeberou vzorek mých zplodin. Naštěstí dosud nemají přístroje na okamžité vyhodnocování. Takhle to bude trvat asi dva tři dny, než se dozví pravdu o mém „bio motoru“. Major Briza: „Můžete jet. Výsledky vám zašleme domů poštou. Pokud váš vůz nebude vyhovovat, odebereme mu povolení k provozu.“ Zazubím se na něj, zamávám, odlepím se od krajnice a s těžkým srdcem přemýšlím, jak se zas k sakru vylížu z tohohle….[Tento příběh byl čistě smyšlený. Jakákoliv podobnost s existujícími místy, osobami a firmami je neúmyslná a čistě náhodná]
A opravdu nezastavila. Podlaha se mi zatřásla pod nohama a k očím mi stoupá dým. Už na nic nečekám a běžím k zadnímu nouzovému výtahu. Kolem něj už dávno proudí ochranná vodní clona. Proběhnu ji a celý zmáčený čekám, až výtah zastaví v přízemí. Místo toho zabrzdí už v devátém patře. Sakra, jestli se rozbil, tak jsem v #!@ Ale kdeže. Skrz umělý vodopád se dovnitř protáhne Mates. Včera usnul v práci, když do noci čekal u internetu na informace o nových Jaguarech na letošní Ženevě. Proto jsem ho neviděl přijíždět. A jeho XJ přes noc zapadlo pod půl metru sněhu. Mokří vyběhneme ven ale mráz nám nijak nevadí. Tavící se pata budovy totiž docela slušně zahřívá okolí. Během dalších pár vteřin už jsem zpět ve svém De Ville. Startuju. Ve zpětném zrcátku pozoruju plameny olizující moje bývalé pracoviště a Matesa, jak narychlo vyhrabává svojí dlouhou štíhlou kočku (To on mi kdysi poradil jak zfixlovat doklady a zamaskovat, že jezdíme na benzín). Zapínám rádio a rozjíždím se. O tom, co se děje na Pankráci se ale zprvu nikde nemluví. Někdo prý vypustil na čtyřech místech Bruselu zároveň Cyklon B. První odhady hovoří o 12 000 mrtvých. V dálce slyším sirény hasičských vozů. V tomhle mrazu se stejně budou moct leda tak dívat. Ještě, že se dneska skoro nikdo nedostal včas do práce. Tohle ráno si bude Evropa dlouho pamatovat. Okolo poledne už je jasné, že se cílem stala všechna hlavní města EU. Hlavní požadavek teroristů z nalezené nahrávky: Ukončit okamžitě veškeré obchodní styky s Izraelem. Češi mají k appeasementu dlouhodobě vřelý vztah a většina se v bleskovém mediálním průzkumu vyjádří pro ukončení obchodování s židovským státem. Stařičkého Kulhánka z toho málem skolí infarkt. Škodovka si během dlouhé doby vydobyla na tamním trhu silnou pozici. [Tento příběh byl čistě smyšlený. Jakákoliv podobnost s existujícími místy, osobami a firmami je neúmyslná a čistě náhodná]
ze sa mi tato predpoved splnila. Cakal som na ten Ford aj pre to, ze to ma byt naznak buduceho dizajnu novych Fordov - je to totiz prva vec od Martina Smitha po tom co presiel od Opelu (tam robil Astru) k Fordu. Je tam vidiet odklon z konzervativneho dizajnu k vacsej drame (ako na tej Astr) a to sa mi paci. Ked utak urobi aj next Mondeo, vazne o nom budem uvazovat.