Tak nevim, jezdil jsem s Mondeem, Oplem i Passatem, Medvedy. Na Medvedy to samozrejme nema, ale Passat povazuji tak o pul kategorie vyse nez dalsi uvedene. Navic novy model mi prijde jeste povedenejsi nez predchozi.
mám passaty dva r.v.2005 a r.v 1995 ještě jsem měl transpotéra T4 než mi ukradli, podle toho jak popisujete vaše problémy není problem v autě ale v servisu do kterého jezdíte, podle mých zkušeností v aurtorizovaných servisech kradou i ručičky od hodin, vyměnil jsem jich několik ze začátku a pokud firma začína tak je to dobrý, ale ve finále okradají všichni-po jejich servisním zákroku najednou zjistíte že máte vadnou váhu vzduchu, neboo vyhřívaná zrcátka nevyhřívají, velmi špatně se to dokazuje a stálo mě to taky dost peněz, kradou mechanici, technici a vedoucí to přikryje. Měl byste si najít šikovného machanika, bohužel v záruce musíte jezdit do značkového servisu kvůli záruce.
vidim , ze vw prezentuje novy passat, ja musim povedat, ze s mojim passatom 1,9 tdi som velmi sklamany. neustale problemy s elektronikou, navstevy v servise, len co z neho odidem, uz sa na ulici znovu nieco objavi, ako napriklad idem na vymenu brzdovych oblozeni, vyjdem na cestu a zacne svietit kontrolka brzd. tak si myslim, asi to tak bude par km, kym sa brzdy zabehaju, ale omyl, o mesiac idem do servisu, lebo to stale svieti a tam nakoniec zistia, ze nejaky kabel je poskodeny a stoji 6tisic korun. ale tu kontrolku som dovtedy nepoznal, zacala svietit az po vymene oblozeni. tak som dal ten kabel odpojit, lebo to uz nebudem hradit. automaticka klima prestala fungovat po troch rokoch, najprv prestalo merat vonkajsiu teplotu, potom prestalo chladit, chvalabohu ostatne funkcie bezia, takze aspon normalny vzduch bezi. ze vraj sa pokazil climatronic-panel a ze len ten panel stoji bez prace 25tisic sk. tak som povedal, ze z principu to nebudem podporovat a zial jazdim odvtedy bez klimy. ako k tomu pride zakaznik, ked tam VW namontuje nejaky indonezsky, alebo snad turecky nepodarok a on to ma potom stale znovu platit? lebo serioznejsia suciastka to nemoze byt, ekd fukguje tri roky a potom to ma zakaznik platit.
alebo ako napriklad zamok na zadnom kufri, ktory sa raz za rok a pol pokazi? bol som osobne pri jeho vymene, bol uplne hrdzavy, ze sa nemohol uz ani hybat. o vymene celych elektroblokov ani nehovoriac, hlavne zo zaciatku, to bolo blikanie hlava nehlava smerovky a svetla, taky nezmysel som este nevidel, normalne nebezpecne pre dopravu. este ze to bolo v zaruke. najlepsie je, ked chodite pravidelne do servisu a tam vam napriklad po 60tis km otvoria motor. odidete zo servisu a odvtedy citite nejaky olejovy smrad. pozriete o tyzden pod kapotu a vo vnutri vsetko mokre od oleja. kym sa dostanete do servisu, mate nervy, ci sa nieco nestane. a tam vam povedia na oznamenie, ze to je odvtedy, co robili kontrolu po 60tis. km, ze vraj to by mohol povedat kazdy. nakoniec to ovsem predsa zistili a potvrdili. ale vy mate zase pol dna v haji.
a ak by ste nahodou napisali par slov firme VW Slovensko, zabudnite na to, ze by vam odpovedali, taku slusnost nepoznaju. uz som aj pisal, ale ved oni maju zakaznikov dost, ktori im na tie ich kary naletia.
najlepsie urobite, ked si prestanete vozidla VW a hlavne Passat obzerat, vyhnete sa problemom a nebudu vas hnevat vyhodene peniaze za nepodarok.
ja uz v zivote VW nekupim, aj keby bol passat v plnej vybave za 500tisic sk. to prisaham na svoju cest.
radsej sa obzerajte po solidnych znackach, snad budu napriklad japonci slusnejsi k svojim zakaznikom.
Pokud máš rád 4 motion, tak to máš určitě taky rád pánaboha. Je to to samý, nikdy nevíš, kdy to zapne a kdy vypne. Jezdil sem s tim dost dlouho, testoval to na sněhu, šotolině apod. a jedno můžu říct. 2x se to auto nezachovalo stejně ve stejný situaci. Ale, jestli si jasnovědec, miluj 4motion, ale nevykládej, že se s tim dá naučit jezdit. Nic nevíš.
Jako skalní odpůrce skopčáckých vozů (kromě BMW) mě toto auto utvrzuje v tom, že jsou Němci bez vkusu. Tedy abych jen nehanil, tak vnitřek se mi fakt celkem líbí a ani mi nevadí ty sedačky sešité z kousků kůže... Ale ten exteriér je fakt děs, to auto nemá ani hlavu ani patu... To už ti Korejci dneska dělají hezčí auta než Skopčáci, je to hnus
No taky znam pripad kdy jeden clovek jel v Octavii 4x4 a dostal smyk a pote kdyz zabrali zadni kola tak ho to akorat nakoplo do prikopa !!!
Neco na tom teda asi bude ne ?
ESP bylo nejdříve ve nějakém velkém Mercedesu a na základě konstrukční chyby u A-čka se začalo stand.dávat i tam. Aby se v zatáčce nehodlo na budku.Takže s tím by se němci, že ESP začali hromadně montovat ani nemuseli chlubit. Japonské auto se zatím při losím testu neobrátilo i bez ESP. Jak víš, co Japonci neví? Nebo co mají a nemají vyvinuté.To mne zaujalo.
S těmi studenty z ČVUT se fakt trochu uklidni! Protože to, co dělají pod vedením Václava Krále je v poslední době dobrý a páni z VW jim nesahají ani po pati. Jaky největší drzost od nich beru ty zadní dveře, které jsou jak BMW projeté kopírkou!!!
ESP uz bylo ve VW kdyz japonci jeste nevedeli co to je. Na jejich preplnene cesty, ABS, ESP neni potrebny proto v tomto smeru nebadaji a cekaji na konkurenci
soucastky SRN uz neexistuji, vsechno se prestehovalo do ciny a na vychod.EU tak to i vypada. Stacilo kdyz cast vyroby prestehovali BOSCH do cech a vsechny auta museli hned odvolavat kvuli po. benzinove pumpe.
Jedine POrsche si vyrabi (krome karoserie u cayennu) vsechno doma a tak to i vypada.
Jestli mas pocit, ze Subaru Legacy je svym designem tak exklusivni, podivej se na australske Fordy (konkretneji FPV GT nebo Pursuit). Takze s temi recmi o tom, kdo koho kopiruje, bych byl radeji opatrnejsi. :o)
Tak nevim - design pripomina (hlavne svetla ze predu) subaru Outback , ze strany BMW5 a ze zadu WV Phaeton. Interier kombinace octavie a stareho pasatu. Pokud porovnam cenu - Subaru 25K Euro BMW5 35K Euro. Uvidime jake bude mit jizdni vlastnosti, ale 1,9TDI 77 je vykonove tak pro Octavii (koupil jsem manzelce a ta si libuje). Podle fotografii nezdarena studie hodna tak mozna studentu CVUT . Nechci se vyjadrovat jako negativista, ale tohle je designem napr. proti audi A6 bida.
..ano jistě, server AUTO.CZ to průběžne dplňovat neboť je z
německejch aut úplně po.ranej a sou nejlepší na světě.
To co možná dělalo nový styl Audi zajímavým (ta šílená maska) je
teď bohužel díky této zbastlenině,kterou je toto auto, zprofanovaný.
A to že VW už musí kopírovat i od Japonců (Subaru) jasně dokládá
jeho designovou úroveň. Jenže Subaru Legacy je exklusivní zboží
kdežto tohle bude předražená tuponosá bedna, která se k útulnosti
interiéru jakou nabízí např.i o třídu nižší Citroëny nemůže ani
přiblížit.
Souhlas. Jeden z něčím přijde a ostatní hned udělají to samý. Chápu to u techniky, kde nikdo nechce zaostat, ale u designu to svědčí o neuvěřitelné stádovosti.
Meles *,je krasnej a pristrojova deska je daleko hezci a privetivejsi nez v novejch bavoracich.Mimochodem interier je jedina slabina poslednich generaci BMW...
tohle je docela přesný, stačí se mrknout na to, kolik Š105/120+Favoritů, Žigulíků, Trabantů, Oltcitů atd + ojetiny staré 10 a více let je na silnicích....už se těším, jak mne někdo poučí, že 10 let stará ojetina(třeba Audi svařené ze 3 kusů) je nekonečně lepší, než nové auto. Je tu sranda, po namáhavém dni dobrý relax.
GTI není auto pro každodenní ježdění,natož sním jet na zahradu.Auta WV má nejdražší servis.Víte když v servisu je auto-to je jedno jaké a má poruchu,tak se hledá závada nejdříve na součástkách made in srn ?Jo kde sou ty německý kvalitní časy.
tak na to jsi přišel kde, chytráku... zajímalo by mě, v jakých autech jezdí všichni ti kritikové, co se jim passat tak nelíbí, zdá se jim tak drahý atd.Pro vás jsou určeny bazary... a těch je dost!!!
mám pocit, že auta prodávaná v Německu bez ohledu na značku mají ve standardu jiné věci, než zde v Česku, takže i to, co se u nás např. v Toyotě nedodává, má ta samá v D ve standardu
jsem si jisty ze poctem prodejnosti se mu zase nikdo nepriblizi, ze ma kontroversni design je jen jeho plus
oktavie je postavena na basi GOLF 4 jen ma jiny design (stareho passatu)
VW uvedlo v nemecku cenu noveho passatu: 21 600 euro a to i z 220V na notebook&playstation, automaticke brzdeni na dalnici (jak ma benz), z nejvetsim kufrem na trhu, minichladnicka, atd..
Jako nemajitel VW, seč mi nevadí, zase konstatuji, že auto střední třídy má mít klimatizaci,ESP,CD atd. v základu bez příplatku, takže se dá za stejné, resp. méně peněz koupit minimálně tak dobré auto, jako je Passat. Japonci a frantíci vám budou dávat lekce a vy budete ceny snižovat.Nebo budete prodávat tzv. akční modely s elektricky ovládanými zadními okny & ??, ...což je úsměvné.Auto za 700 tis s motorem, aby mi ujel Yaris, fakt nemusím.
Ale no tak, v Krkonoších je líp jak v Himalájích, třeba pivo je tam lepší. Když mi kamarád od VW řekl, co vše na Passatech odchází (a to jej zde obecně na jiných místech hájím), tak jsem pro jistotu koupil francouze a v pohodě. Ono to už není to co bývalo, ta tzv. německá kvalita. Třeba závěsy předních kol, ať alespoň 1 příklad,že...
Jenže Němec, seč se to v Česku nezdá,nebo neví, počítá každých 72 tis. Kč(po přepočtu). On počítá každé Euro, on si nehraje na machra, který háže 1000 Euro sem-tam.
Problém je v tom, že hlavní prodeje nebudou probíhat v pupku světa, tj, v Česku, ale na perifériích, jako Německo a ti jsou skromní, šetrní, takže asi tak nějak.
Jako člověk od VW vím, že cena bude cca o 70.000,- Kč vyšší než dnes. Ovšem v tomto rozdílu bude sériově klimatizace, rádio na CD, ESP.
ESP stojí dnes 31.300,- kč, CD Delta stojí 12.500,- kč. A ještě minulý rok stál climatronic 52.000,- Kč. Když to sečteš, tak rozdíl bude ... ... Rozdíl 150-200 tis je nesmysl. Cena za model 1,6 bude pod 700tis ..........
Slováci pište česky, kdo to ma po vás luštit. rio2 asi zapomněl, že slov. koruna je cca o 20% slabší než česká, proto i auta jsou tam o 20% dražší. Já jsem kupoval Passat kombi 1.9 TDI v r. 97 za více než 700.000, dneska stojí cca totéž. Takže ceny v Eurech zůstanou +- stejné, jaký ceny si stanoví na Slovensku je jejich věc. VW tam prodává stejně jen stovky ks ročně. A všem kdo kritizují nový passat bych doporučil podívat se na novou Oktávku, kterou bych podle designu tipoval na auto pro starce 70+, zkrátka absolutně bez jiskry. Nejhorší je ten lacinej gril přední masky.
Rozpraval som s chlapom čo je šef predaja vw v Bratislave. XXX mal pravdu je pravda že importeri ich už maju fyzicky. Ale ine som chcel, ten chlap krutil hlavou lebo cena nového passatu bude v priemere od 150 do 200 tis.(!!!) vyššia ako pri aktuálnom modeli. Sam hovoril že kto to bude za tie prachy kupovať. Akože dať za 1.6 vo výbave "jaskyňa" 860000,- To je trochu silná káva.A to nehovorým o tom že 1.6 FSI žere zhruba tolko čo ten 2.0. Takže p.i.č.o.v.i.n.a.O designe je zbytočné sa baviť, lebo to je veľmi subjektívne.
Vzdy, kdyz prisli na trh s novym modelem, poridil jsem si jej. Maximalni spokojenost.Jen 4motion uz nechci, ridice na zledovatele zatacce ceka neprijemne prekvapeni, kdyz ho zadek necekane nakopne a auto se najednou stane pretacivym.Novy design je takovy divny,jako Cordoba nebo nektere ameriky...Krasny mi treba prijde H2Nebo kdyz uz zaoblene hrany za dostuplnou cenu, tak treba Opel Speedster. Ten i skvele jezdi.
Vedeš řeči jako bys byl šéfdesignér minimálně u Audi. Nový Pašík sice není žádný designový převrat, ale zas taková katastrofa to není. Uvidíme jak se budou zločiny proti lidskosti prodávat.
Svatá pravda.
A má to jednu výhodu. Aspon si můžeš trošku otipovat člověka podle toho v jakém autě jede.
(ten kdo nemůže pochopit 3. větu či mu vede na šílené závěry, tak at to neřeší; je příliš mladý, aby to pochopil v celém svém rozsahu)
Tiez mam pocit ze nova Octavia je vacsi pruser. Neviem ci ale tento Passat zachrani VW. Nikede sa pisalo, ze Audi svojimi ziskami zachranuje stratovu diviziu VW v ramci koncernu, ktory dost vela rozhajdakal na vyvoj Phaetonu ( ziadny extra uspech )a supersportu s motorom W10 ( hotove fiasko )... takze tak nejako... novy Golf rekordy v predaji neurobi, ale Touran sa vraj predava vcelku OK.
Aj ked auto bolo len teraz oficialne predstavene vo Wolsburgu niekolko aut je uz vyrobenych a rozposlanych do jednotlivych statov. Zatial nesmu byt ukazane ale par ludi si ich moze obzriet ale zatial nie vyskusat. Majitelia showroomov predajcovia VIP a pod. Ja mam to stastie. Videl som tak aj GTI a Golf+.
...já ho naštěstí nikdy nevlastnil, ale párkrát jsem byl donucen ho používat.. a když přejdeš z auta, který je jako přibitý a poslouchá tě na slovo, tak to byl trochu rozdíl...
Vacsina prispevkov je negativnych ale to je myslim len preto ze ste ho nevideli v skutocnosti. Ked si ho obzriete zblizka posedite si v nom osahate materialy (vsetko som uz stihol) tak vacsina z vas zmeni nazor. A k tym motorom. Zatial su v ponuke len tieto 4 ale to sa coskoro rozrastie na 8. Su predsa aj taky ktory chcu velke auto za malo penazi.
Přečetl jsem si tady spousty negativních reakcí. Myslím, že problém je v přemíře chromu (u předchozího modelu vpodstatě pouze v nejvyšší verzi - u nového to nebude jiné) a použitých kolech u modrého auta. Ty totiž vypadají divně. Když si odmyslím chrom a spojím ho s černým Passatem, pak jsem přesvědčený, že legenda bude žít dál.
no a jsme u toho, kde bereš jistotu, že to vychází na 750tis Kč? Mě to vychází 789.400,-Kč po odečtení MwSt. a přidání našeho DPH. Co mě ale zneklidňuje je fakt, že v německu stoji nová A4 se stejným motorem "jen" o 2300eur (cca 72.600,-) více než tenhle Passat. K tomu přidej fakt, že tahle A4 se u nás prodává za 920tis - rozdíl 2300eur a jseš na cca 850tis a ne na 750tis jak píšeš.
Třeba nás importér VW nakonec mile překvapí, ale proč by to dělal? Vždyť nejde o život, ale jenom o peníze.
Tady souhlasím. VW motory moc nemusím. Mám na mysli FSI motory. Na českým trhu myslím 98 benzín moc populární není. Samozřejmě kvůli ceně. Mít 2.0FSI, to aby si člověk pořádně vyklepal peněženku. Kdyby tam vedení VW strčilo starší 1,8T, tak by udělalo lepší kauf, to si pište... Jedině TDI. Navíc když rozdíl v cenám zákl. provedení je jenom pár tisíc korun. Ale za ty peníze bych stejně radši Hondu Accord....to je ďábel
Designově naprosto nevyvážené, dost těžkopádné a dosti podivné vozidlo. Dalo by se taky charakterizovat jako velice nezdařilý pokus napodobit velice zdařilé BMW. Chrom kolem masky chladiče mi přijde dost odpudivý (vůbec v poslední době má koncern VW potřebu dosti podivně experimentovat s čumáky jejich aut. Ta černá na Golfu GTI se mi taky nějak dvakrát nelíbí, ale uznávám, že se dá rozhodně lépe skousnout než tohle), bok je....nevím jak bych to přesně vyjádřil....takový...no prostě divný. Divné jsou dveřní kliky, divný je prolis nad nimi nebo možná je divná pouze tato jejich kombinace, no zkrátka- jako celek to působí....však víte, co chci napsat....prostě divně . Introš, teda zas taková hrůza nebude, ale ten volant se mi nelíbí ani trochu! Je takový strašně nesympatický...brrr! Technicky bude nejspíš zase o kus dál, ale kdybych chtěl Passata, tak určitě současného- kvalitou je určitě taky na výši a design má o hodně povedenější a lidštější. I když to není taky žádná designová bomba, hlavně po faceliftu se mi jeví asi jako nejpovedenější VW poslední doby. Ale tohle....
25k euro (750k CZK) mi naopak přijde jako celkem dobrá cena. Octavia Elegance 103kW s doplňkovou výbavou (stabilizační systém, kožený paket, pořádné kola apod.) přijde taky lehce na 25k euro a je to auto o třídu níž. Nevím sice co bude standardně ve výbave Trendline, ale ve výbavě Trendline mého současného Passatu je vše výše uvedené + pár dalších vychytávek, takže předpokládám, že horší to nebude.
Fotka a reál jsou dvě odlišný věci.Myslím,že to nebude tak hrozný v reálu.Ale ty motory.Rvat do umolousané 1.6 98 oktanovej benzin,potažmo do 2.0.,je *luxus.Jedině tady připadá v úvahu ten 2.0 TDI.
Docela husté,ale mám takovej pocit že se koncern vw s vzhledl u BMW,teda karoserie je
originální,ale tak troch příbuzná z bmw řady 5 obzvlášt z profilu vozu.
Kdyz jsem pred par mesici videl prvni fotku toho auta, byl jsem z nej "takstrikajic vedle sebe". Ale kdyz to ted vidim z vice uhlu (na zminovane fotce to byl celni pohled), musim to nadseni pro vzhled noveho Passata prehodnotit. Tenkrat jsem tvrdil, ze se ma konkurence na co tesit. Mozna to plati, ale asi ne pro uchvatny vzhled. Nevadi mi, ze v prednich svetlech vidim Subaru (potazmo australska FPV) a v zadnim sloupku BMW; vadi mi, ze to je poslepovane TAK SPATNE. Fuj. :o(
Tipuju, ze tvuj link bude pravde bliz. Ten muj vypada na fake; a ja z nej cejtim BMW5. Udajne by novy Mondeo melo mit "gril" ala (americkej) Fusion; coz tvuj link splnuje.
Tak jestli po tomto nepochopí skalní FauVéisti, že zlaté časy jsou už over, tak nejsou soudní. Špatné auto to určitě nebude, ale "ten obdivovaný a vše za příklad dávaný Pasát" už taky ne. To už ostatně není dlouho.
To je v poradku, at si kazdy koupi co mu je blizke. Ale spatne je, kdyz bude tvrdit, ze jeho volba je ta nejlepsi a jedina mozna! Coz je bohuzel jev velmi rozsireny
WV nejsou držáky,tak je to uplně jedno jestli se to někomu líbí,nelíbí.Ten kdo měl passata tak si ho koupí zase a nebude se zajímat jestli sou tam přepínače ze staré octávky
Nebude náhoda, že nejdražší ojetiny jsou právě podle vás ošklivé VW a ne např.Italové se skvělým designem od Pininfariny apod. Když už tolik dáte na design. Design ovšem nejezdí - já dávám jednoznačně přednost ergonomii, solidnosti, výbornému ovládání a vědění, že je vše na svém místě. Mimochodem pánové než nový Passat je mnohem méně povedená a ošklivější drahá !! Oktávka. Jestli někomu klesnou prodeje tak to bude právě AZNP Škoda MlBl. To radši Korejce !!
Zdravím všechny - NO NAZDAR. Tohle auto považuju za hodně velký přehmat, pokud VW klesají prodeje, tak tohle jim nepomůže. Design se mi absolutně nelíbí, přijde mi naprosto nevyvážený a pokus navěšet na karoserii kila chromu jako cesta mimo. Interiér je taky dost chabý - třeba napojení dveřních výplní a palubky radši vynechali ??? To samý čalounění sedaček - vypadá to na příplatkovou kůži, ale sešití z drobných pásků, který jsou nesrovnatelně levnější je trapný. Celkově mě teda staticky naprosto zhnusil, ošklivější auto už hodně dlouho na trh nepřicházelo. Otázka, jestli tomu pomůže dobrá kombinace kol a barvy jako u BMW. Jinak k tomu šrotu - jezdím s Fordem Focus, Passatem 1.8T a Octavii L&K. Co se týče kvality, je to prašť jak uhoď - každý už mělo něco. Ale nový Passat se teda u nás nevyskytne.
Passat je a bude legenda! to sice zní fantasticky, ale...např. ať se teda držíme VW: Beetle vs. new beetle - rozhodně NEní pravda, předchozí generace Golf vs. new Golf - zatím to vypadá že asi taky NEní pravda. Takže ta legenda může pokračovat a taky nemusí, pro mě ale to auto je nicneříkající a věděl bych minimálně o tuctu jiných.
PS škodou ani šrotem nejzdím.
Všech chytráků co Nového Passata kritizují bych se chtěl zeptat, proč je to tedy stabilně nejprodávanější model střední třídy, i když ne zdaleka nejlevnější. Myslim, že ti blbečci, co ho neodborně pomlouvají sami jezdí šrotama na úrovni max. Škody Felicie. Srovnávat německá a francouzská auta je jako srovnávat Himaláje s Krkonošema. Servus!
Když má práce smysl, má smysl ji udělat dobře. Když nemá smysl, tak ji dejte VW.
Tak to jsem ještě neviděl (ale viděl a taky u VW)! I když nejsem návrhář, tak takových hrubých chyb (zločinů proti lidskosti) by jsem se při návrhu auta nedopustil. Či bych se pod takové auto nepodepsal.
Nebuď prosím zlomyslný. Viděl jsem nějakou fotku připravovaného Mondea a - trochu mě to dostalo. Jak řikaj mladí - dost dobry. Na Forda. Přiznávám, že nevím, zda zas bude přepasátováno. Nevím.
do BMW to ma doopravdy hodne daleko a to ze novy BMW moc nemusim
tohle je tak nejak silene humpolacky - vysokej ponton (asi kvuli bezpecnosti) - stejne jako cordoba nebo predchozi toledo ..
ke vzhledu tohoto vozu se vyjadřovat nebudu, ale co mě skutečně dostává je ta cena. Je to samozřejmě otázka cenové politiky, ale fakt, že tenhle passat stojí v základní verzi 2.0TDI Trendline 25.650 Eur je dost šílený.
je to moc moc pjekný! Jde na první pohled vidět výrazná orientace na americký trh, jak co do rysů tak nafouknutí do velikosti. Bezesporu krásná kára... jediný co se mi moc nelíbí jsou ty bílý kruhy v zadních svítilnách. V tý černý barvě to vypadá hezky ale v tý bleděmodrý je to fuj teda Velký obavy, že se výrazně zvedne i cena Jinak opravdu hezký, jednoduchý, čístý design. Mě se to prostě líbí
Problém. Tohle auto ja tak hezké, že se nám dlouho nebude líbit. Prodeje zachrání vlastníci předchozího modelu. Čelní pohled je podle mně bez vady. Zadek má potenci na jistý posaz. Boční výraz je (asi) záměrně nejistý, takový jako nedotáhlý. Harmonie mezi zadními dveřmi a kufrem se nekoná. Přístrojovku bych tipoval na jednu ze zvažovaných variant, která nakonec vybrána nebude (doufám). Včetně sedaček. Dost to kazí ta světlá barva. Chromy na předku a zlaté zuby v ústech nemusím. Světlá modrá je podle mně záměrně focená na odstrašujících kolech, aby přitáhla ty, co si za čas budou chtít ověřit, zda to mysleli vážně. Pasat to bude mít težké. I když prej na zadním sedadle budem moct převážet ležící modelky. Bez pokrčenejch nohou. Píše si mi to těžce, přece pasován tu na VWbijce.
To je VW tak na tom biedne, že pod kapotu nového Passatu strká traktorovú 1.9 TDI 77 kW. Ten motor už nemá žiednu šancu oproti novím naftákom od PSA-Ford, Honda alebo Opla. Hamba
No tak zas tak škaredý to není... ale je to jedno z aut, který nechci.. vůbec mě neoslovilo.. ani nevím proč.. možna snad že předešlej model nezatáčel, nebo proto že je to dědkovský auto..?!?
řekl bych, že se snažili dát tam nějakou ostřejší hranu podle vzoru BMW, ale celek je hroznej, mně osobně se vůbec nelíbí nic od VW, jo vlastně jedno jo, novej transporter