Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: WhatCar vybíral automobil roku. Kdo vyhrál? (1. část)

Britský časopis WhatCar vybíral automobil roku 2005. Prestižní cenu získal typický britský zástupce, skvěle si vedla i nová Škoda Octavia.
Zpět na článek
neregistrovaný "GTI"
31. 1. 2005 16:34
Re: bez titulku
Ne, nechtěl. Já myslím, že Fabia JE na světové špičce. Konec konců, kde ve světe cítíš pro Fabii náročnou konkurenci?
neregistrovaný "rasto"
30. 1. 2005 04:50
Re: bez titulku
nic v zlom, ale s tou svetovou spickou si to trochu prehnal, snad si chcel napisat europskou ....
neregistrovaný "GTI"
29. 1. 2005 17:43
bez titulku
Nemyslím, že pochybnosti o ceně, vzhledu a kvalitě Octávky II jsou namístě. VW prostě chybu neudělá. Škoda je budovaná jako lehce usedlé solidní auto za peníze na které lze dosáhnout. Neznám jiné takhle kvalitní auto, které by cenou mohlo konkurovat. Octávka u nás je jak Golf v Německu - solidní auto, za které se člověk nemusí stydět. Ještě si pamatuji dobu, kdy se do Škodovky zvažoval vstup Renaultu namísto VW. Zcela regulérně se tu vedly v té době diskuse o tom, jak to bude pěkné, až budem moci jezdit v nových "škodren Twingo" Naštěstí je to jinak. A i když je v nižším segmentu na silnicích tek nějak přefabiováno, tak i tahle auta jsou na světové špičce.
neregistrovaný "MTB"
29. 1. 2005 15:37
Re: bez titulku
A které to podle tebe je?
neregistrovaný "benQ"
29. 1. 2005 14:46
bez titulku
aj napriek tomu, ze sa mi nova octavka dost paci /exterier/ a mozno ma dobre jazdne vlastnosti a velky kufor, si myslim ze za rovnaku /+-/ cenu sa da kupit aj lepsi voz /pri porovnatelnej vybave a motorizacii/
neregistrovaný "benQ"
29. 1. 2005 14:43
Re: Re:
kup japonca /aj jazdeneho/ a servis budes potrebovat len na povinne prehliadky!!!
neregistrovaný "MTB"
28. 1. 2005 12:59
Re: Samba
A nejsi ty náhodou z Anglie??? Tvá inteligence by tomu nasvědčovala. Klidně si kupuj, jaké auto chceš - to je tvoje právo, ale nemusíš kritizovat lidi, kteří si koupí jiné auto, než se líbí tobě (doufám, že sis všiml, že jsem nepsal nic o škodovce - aby jsi ze mě hned nedělal nějakého škodováckého fanatika).
neregistrovaný "Viktor"
27. 1. 2005 23:36
Re: ..
Jedna věc je státní podíl ve fabrice, druhá hlasovací právaRenault byl ještě v roce 1990 100% státní podnik. Dnes je to akciová společnost, kde stát drží necelých 16% akcií a necelých 20% hlasovacích práv (stav z roku 2003) - více než 60% akcií a 75% hlasovacích práv bylo prodáno na veřejných trzích. Jinými slovy, Francie nemá dnes ani blokační minoritu, zlatou akcii, apod. a když ho budou chtít prodat do Číny, tak jim to Francie nemůže nijak zakázat.
Na druhou stranu VW je podnik, kde se bez požehnání dolnosaské vlády nestane vlastně vůbec nic, a to na základě zákona z počátku 60. let. Jakmile ten zákon Evropská komise zruší jako odporující volné soutěži (a otázka nezní zda ho zruší, ale kdy), může se klidně stát, že nový majitel VW přesune výrobu škodovek třeba do té Číny, aby mu v Evropě nakazila business. Odhadovaná cena za celý koncern VW totiž velmi nízká (zaplatit dnes celý Renault, na to nikdo nemá)
neregistrovaný "Saki"
27. 1. 2005 22:16
Re: Samba
Tak týpku dostal jsi mě. Nevím co to tady meleš o pucích ale já se bavím o autech. Tak sory že jsem si vytvořil názor o škodě já prostě nevěřím na pohádky a proto si radši koupím Auto a ne škodu. A názor what car je poněkud divný. Ono sem tam by měl někdo z anglie odjet taky na evropskou pevninu protože když si to rozdávají mezi sebou v rodině tak dochází ke degeneraci národa a z takového degenerovaného národa pak nevypadávají smysluplné věci holt problém každé ostrovní země.
neregistrovaný "Permon"
27. 1. 2005 20:35
Re: octavia II
ehm, o uroven moji anglictiny se bat nemusis Staci, ze vyhovuje memu zamestanavateli a obchodnim partnerum....
neregistrovaný "Permon"
27. 1. 2005 20:30
Re: octavia II
Porad mi spatne rozumis! Ani Mazda ani Skoda neni v Anglii domaci auto!!!! Z tohoto pohledu je srovnani jejich prodejnich vysledku korektni! To, ze je v angli domaci Rolls, Jaguar, Bentley, MG, Rover atd. - snad nema zadny vliv na srovnani prodeju mezi Mazdou a Skodou!
UZ JE TO JASNE?????? !!!!!
neregistrovaný "MTB"
27. 1. 2005 17:35
Re: ..
Někde jsem četl, že v případě vstupu Renaultu do Škodovky se mělo u nás dělat Twingo. Já bych VW zas tolik nezatracoval. V současné době se ve Škodovce dělají tři modelové řady - chystá se čtvrtá. Nejsem si jistý, jestli by to dopadlo stejně v případě Renaultu. Spíš by tady byl montážní závod na Thálie, příp. Mégany. A něž mi někdo namítne, že Škodovka je v podstatě německé auto, tak ať mi řekne, které auto dnes nepodléhá "globalizaci a unifikaci"??? Unifikace dílů a má za následek snížení nákladů při vývoji.
neregistrovaný "Martin"
27. 1. 2005 16:56
Re: octavia II
* chtěl jsem napsat, že ten Lancer je polotovar pro závodní vůz ...
neregistrovaný "Martin"
27. 1. 2005 16:55
Re: octavia II
Jen jestli to taky není tím, že Lanecer EVOx není polotovar pro závodní vůz skupiny N a lze s ním téměř bez úprav v této kategorii i závodit.
neregistrovaný "MTB"
27. 1. 2005 15:51
Re: octavia II
Teď to neber tak, že nějak protěžuju škodovku, ale můžeš specifikovat to auto o kterém se tolik nepíše? To by mě opravdu zajímalo. Protože když vyjede něco nového (jedno jaká značka), co má čtyři kola a volant, tak se na to hned novináři vrhnou jak supi a testují a testují a porovnávají a porovnávají. Předem dík za odpověď
neregistrovaný "MTB"
27. 1. 2005 15:38
Re: octavia II
To auto nebylo moje, ale kolegy, který to koupil v bazaru. Ale jinak souhlas .
neregistrovaný "IT"
27. 1. 2005 14:31
Re: octavia II
Referenční podvozek, když už to tu zaznělo má Honda Accord. Bez kompromisů.
neregistrovaný "Yaroukh"
27. 1. 2005 11:52
Re: octavia II
Takze jeste jednou: "srovnavej prodejni vysledky na nezavislch trzich (tam kde neni ani jedno auto domaci) - napr. Anglie" ... (Napriklad Dansko vlastni automobilku nema a O2 tam vyhrala auto roku, nepletu-li se.) V Anglii jsou domaci Jaguar, Rover, MG. A k te obhajobe tveho vystpupovani: Kdo si precte tvoje prispevky tady, mavne nad tim "neplivu na Skodu" rukou.
neregistrovaný "Permon"
27. 1. 2005 11:49
Re: octavia II
ja vim, vysvetlil jsem to uz vcera v prispevku z 26. 01. 2005 19:46
neregistrovaný "Permon"
27. 1. 2005 11:41
Re: octavia II
Cti pozorne! Psal jsem nezavisle v tom slova smyslu, ze ani jedna automobilka tam neni domaci. Nevim jake jsou prodeje Skody a Mazdy v Anglii, ale jsem si temer jisty, ze Mazda tam prodava vic aut nez Skoda.....
Neplivu na Skodu, jen nejsem jeden ze stada, co si nechal naockovat, ze Skoda je to jedine mozne reseni. Plno lidi, proste ani neuvazuje o nicem jinam nez o Skoda - jejich skoda. Ja nikoho nepremlouvam.
Domivam se, ze Mazda 6 v roce sveho uvedeni na trh ziskala vice oceneni nez Skoda.
Nikdy jsem nechtel jit s hlavnim proudem, protoze si myslim, ze hlavni proud nema vzdy nejlepsi nazor. Dle meho soudu je proste Mazda 6 celkove lepsi volba.
neregistrovaný "Fechta"
27. 1. 2005 11:03
Re: BMW
jak jsi přišel na těch 7let? Myslíš snad alu technologii XJčka převzatou od Astonu? Nebo X-Type N1? fakt nechápu jak jsi přišel na 7 let. Prosím vysvětli mi to, rád si doplním vzdělání.
neregistrovaný "Yaroukh"
27. 1. 2005 10:58
Re: ..
Renault je vyresen? Pokud vim, je to zcasti statni podnik. Mam spatne informace? (A Skdovku a Dacii bych nesrovnaval; uz proto, ze Skodovka za komaru v licenci nevyrabela zadny model VW.)
neregistrovaný "Yaroukh"
27. 1. 2005 10:55
Re: BMW
Nejspis maj Britove vkus. :o) BMW 7 vypada jak pytel brambor. Slibovane "zvyknes-si-na-to-jak-vypada" se samozrejme nekonalo, fuj ... Jenom at uz ji predelaj a ta stavajici se ztrati v propadlisti dejin.
neregistrovaný "Yaroukh"
27. 1. 2005 10:52
Re: BMW
XJ 7 o roku zaostale? Muzes hodit odkaz nebo datum, kdy ten TopGear davali? (Nasel bych si to nekde na webu.) Pokud vim, XJ-cku je vytykana hlavne vybava (za vsechno brutalni priplatky; i za veci, ktery by clovek u takovyho auta povazoval za samozrejmost). A ve srovnani s BMW 7 potom ne-tak-sportovni podvozek. (Coz se ovsem IMHO da pricist typu ciloveho zakaznika; ale nechci XJ omlouvat - takze to je jenom muj nazor.) Jinak XJ povazuju za (vnejsim vzhledem) nejosobitejsi a pritom nejkrasnejsi luxusni limuzinu. (Jak nam casto & rad dokazuje Renault osobitost neznamena automaticky krasu. :o)
neregistrovaný "Yaroukh"
27. 1. 2005 10:46
Re: octavia II
kdyby ono zamenovani slov "looser" a "loser" nebylo tak beznou chybou a tys to tady spatne nenapsal vicekrat, dalo by se tomu uverit :o) takhle se tomu clovek muze tak akorat smat (stejne jako tvym prispevkum, ve kterych prohlasujes zakazniky Skodovky za vidlaky (asi bys mel dostat prilezitost rict to nekomu z nich do oci))
neregistrovaný "Yaroukh"
27. 1. 2005 10:43
Re: octavia II
vystizne
neregistrovaný "Yaroukh"
27. 1. 2005 10:41
Re: octavia II
Nevim jak moc je Anglie "nezavisla" (Jaguar, Rover), ale treba zrovna v Anglii se Skodovce dari. Plivani na Skodovky a zvasty o cechackovstvi, vypadaji ve svetle ruznych oceneni, kterych se produktum Skodovky dostava, naprosto imbecilne.
neregistrovaný "Yaroukh"
27. 1. 2005 10:38
Re: octavia II
hele, ty "loosere", [luzr] se pise s jednom "o" ;o) bye
neregistrovaný "ciello"
27. 1. 2005 10:17
Re: Samba
všechno co je český a má úspěch je špatný..??? Škoda, hokej a fotbal, Havel a Klaus, hokejový puky, a mnoho dalších.... O tobě se asi nedá moc říci že jsi Simply Clever...?!? co..?! ty jsi spíš "silly forever"....!!!
neregistrovaný "ciello"
27. 1. 2005 10:10
Re: __???
... to je oč tu běží...!!!!! Tenhle člověk má sakra pravdu....!!!!!!!!!!!! Kupte si třeba Saaba za 850 tis... super auto o několik tříd výš... ale kde ho opravit...?? Nevím jestli to všichni jsou schopni pochopit, ale to je život...
neregistrovaný "Permon"
27. 1. 2005 10:07
Re: octavia II
Mas pravdu prodejni vysledky v CR a mozna na SLovensku neukecam. ALE jake by podle tebe byly prodeje Octavie kdyby byla japonska? Ha? Tohle neni o produktu jako takovem, ale o zaslepenem hloupem cechaackovstvi, falesnem narodnim citeni a dojmu mnoha lidi, ze je to auto cesky. Nic vic, nic min!
Srovnavej prodejni vysledky na nezavislch trzich (tam kde neni ani jedno auto domaci)- napr. Anglie, Rakousko, Svycarsko - a hle, kdepak je ta trzni prevaha, kterou ma Skoda v cechach? Ja Ti to reknu, v haji!
Argumentovat prodeji v CR je dost omezene....
neregistrovaný "anonym"
27. 1. 2005 07:48
Re: octavia II
Tvé poznatky jsou ze země, kde se lanceru říká carisma?
neregistrovaný "anonym"
27. 1. 2005 07:40
Re: octavia II
Ukecají to za nás prodejní výsledky.Nic jiného se nepočítá.Kolik že se loni prodalo těch skvělých mazd?Podívej se a pochopíš proč jsou TEĎ NAJEDNOU tak levné.
neregistrovaný "rasto"
27. 1. 2005 03:01
Re: octavia II
ty a aj ten prispievatel pod pismenom a, ste chudaci. nikde som ziadneho cecha neurazil, ale zato vy dvaja ste sa predviedli. vyjadrit nazor predsa mozem, a ak s tym nesuhlasis, tak skus slusne oponovat a nie urazanim. uz dost dlho nezijem na slovensku, a cechov mam rad. tak sa ukludni. moj nazor na octaviu sa tym nezmeni, ked ma tu budes urazat. proste len existuju ine a lepsie auta o ktorych sa tolko nepise. to je vsetko, co som chcel napisat. pekny den vsetkym.
neregistrovaný "Martin"
27. 1. 2005 01:29
Re: octavia II
A ještě jsem si vzpoměl. Škoda 1000 MB a každá následující má nezávislé zavěšení kol a to jsou léta šedesátá (cca 40let) a víceprvkovou zadní nápravu měla Škoda 130 a to už je taky docela dlouho. Co tenkrát měli japonci. A u sportovních aut stejně jako BMW, Mercedes a i Audi Quatro mají víceprvkovou nápravu vzadu proto, že ta náprava je poháněná a to se klikovou nápravou s torzní příčkou řešit nedá. Octavia 4x4 první generace má taky vzadu mutilink.
neregistrovaný "Honysek"
26. 1. 2005 22:44
Re: __???
Souhlasil bych s tebou jen napul. Porizovaci cena je jen polovina nakladu. Vice nez cenu v konfiguratoru bych hodnotil dostupnost, siri a kvalitu servisnich center, predevsim jejich hodinove ci "ukolove" taxy, vysi pojisttky (ne povinneho ruceni), protoze jezdit bez pojisteneho auta je dle meho nazoru nesmysl a samozrejme ceny nahradnich dilu a bezne provozni naklady. Myslim si, ze zde si Skodovka rozhodne nestoji spatne.
neregistrovaný "Saki"
26. 1. 2005 22:41
Re: Samba
Sorry proč se třeba u nás nezveřwjňujou výsledky brazilských automobilových časopisů???

O2 nechápu lidi co ji koupí.Škoda simply never.
neregistrovaný "Martin"
26. 1. 2005 21:55
Re: octavia II
Až pochopíš jakej je rozdíl tuhá náprava a vlečený ramena se zkrutnou příčkou tak se s tebou budu bavit o něčem dalším. Teď nemám čas porovnávat kompletní výbavy a přepočítávat si ceny. Pro mě je Mazda v 6 stejně velká a přemejšlím jestli radši Mazdu 3 a nebo Alfu 147.
neregistrovaný "Viktor"
26. 1. 2005 21:18
Re: bez titulku
Nesoudím, jak ta auta vypadají, ale jak se prodávají. A "Lidový vůz" Phaeton - pro běžné lidi to je hrozně drahé a ti, co na to mají, asi nebudou chtít mít na očích logo Lidového vozu. Dle mého, být to Audi nebo třeba jiná historická německá značka, prodá se jich daleko více. Toyota si radši vytvořila novou značku Lexus, když chtěla vyrábět "lepší" auta. VW má po Německu historických značek co hrdlo ráčí, stačí jen sáhnout do pytlíčku a vybrat si takovou, kterou by chtěli očivit...
neregistrovaný "Permon"
26. 1. 2005 19:31
Re: octavia II
Looser je to stejny jako loser! Je to je jen napsano tak trosku foneticky - aby vyniklo, ze jsem chtel rict kraaasne dlouuze lúúúzr. Takze asi tak.
Ja jsem na tom s mou anglictinou dobre, neboj se o mne. Radsi se bav k tematu
neregistrovaný "Permon"
26. 1. 2005 19:27
Re: octavia II
Argumentovat tim, ze vetsina francouzu a italu ma vzadu kus tyce misto viceprvkveho zaveseni je absurdni! Ukaz mi auto vyssi stredni tridy s tuhou napravou (donedavna snad jen Audi A6, ale to byl oprvadovy ulet - a pak ze Naskok diky technice )
Kam tim mirim? Viceprvkova naprava je proste evoluce - tuha naprava je minulost, Skoda a vubec cely koncern to pochpili az v roce 2004! Mazda a vsichni japonci, plus BMW, Mercedes, vsechny sportaky maji viceprvkove zaveseni, ci lichobeznikove zaveseni a pouzivaji je jiz mnoho let! S geometrii na mne nechod! Vzdy jsem mel auta s nezavislym zavesenim a NIKDY jsem nemel zadne problemy!
A cena Mazdy 6? Kolik pak stoji napr. Octavia Combi s Dvoulitrem? 620 tisic! Mazda 6 je za 642 tisic! To je rozdil 22 tisic! a jsem si jist ze Skoda nema ABS+EDB+TCS+DSC+6airbagu..... atd. Proste Mazda 6 je auto o kategorii vys! Staci vzit do ruky kalkulator a mit zdravy rozum a rozhodnuti o koupi je jasne.
O spolehlivosti Koncernovych vozu si myslim nemusime dlouze spekulovat, ZDALEKA nedosahuje vyse japonskych aut! Tam je debata zbytecna, to proste neukecate, panove.
neregistrovaný "anonym"
26. 1. 2005 19:13
Re: octavia II
ved hej podvozok a Japonci kde nevieš nahodov prešo je Carizma Evo 7-8 (teraz neviem presne) na 1 mieste čo sa tyka podvozka vymakla aj take auta ako Audi TT ,BMW m3 a ine
neregistrovaný "tamin"
26. 1. 2005 18:43
Re: octavia II
ubožáku nacionalistickej .Nic proti slovákúm ,ale seš typickej příklad slováka co všechnohází na "čehuny".Buzeruj si na slovensku
neregistrovaný "PePe2001"
26. 1. 2005 18:02
Re: __???
...Navíc ne každý potřebuje obrovský zavazadlový prostor. Pro mě osobně je to už od 420 l v pohodě.
neregistrovaný "PePe2001"
26. 1. 2005 18:00
Re: __???
Taky si myslím,že nová oktávka není bůh ví jak výhodný kup...Stačí jít do konfigurátoru na stránkách škodovky. Přidáte pár položek výbavy a cena auta se sune do závratných výšin.Netvrdím, že je špatná, ale za tu cenu už se dá vybírat poměrně z velké konkurence...
neregistrovaný "JP"
26. 1. 2005 17:26
Re: BMW
No nic jineho nez nejaka premena ve stylu BMW 5 jima asi nezbyde. Vzdyt se staci podivat na rozdily v prodejich BMW 7 a Audi A8 .... to jsou to technikou srovnatelne auta.
neregistrovaný "Martin"
26. 1. 2005 16:53
Re: octavia II
Rozdil v ceně mezi Octavií a Mazdou je pořád kolem 100 tis. A to je podle mě pořád dost (relativně cca 15%) a Octavia má vzadu více prvkovou nápravu a nevím proč tady píšeš o minulý generaci, když vyhrává ta nová. Je hezký, že Mazda má více prvkový zavěšení, ale jestli taky víš, že zejména na našich silnicích má výrazně kratší životnost a je náchylný k rozhození geometrie i na menších hrbolech (týká se to všech japonců). Nevím, že by podobný problém měla minulá generace Octavie a test tý nový třeba po 100 tis. km jsem ještě neviděl. A nevím proč píšeš, že má stará Octavia podvozek jak Ducato, nevím jak je na tom zrovna Fiat, ale vetšina těhle aut má vzadu tuhou nápravu a ve srovnání s klikovou nápravou s torzní příčkou to je trochu něco úplně jinýho. A stejnou nápravu jako Octavia I. má většina francouzů, nebo třeba i nový Opel Astra a nikde jsem nečetl, že má poslední generace Astry špatný jízdní vlastnosti.
neregistrovaný "Petr"
26. 1. 2005 16:44
Re: bez titulku
Máš pravdu, ten Avantime, to teda byl úlet. U Phaetonu bych nebyl tak kritický.
neregistrovaný "petrumr"
26. 1. 2005 16:40
__???
octavka a příznivá cena?-to vidím poprvé!
neregistrovaný "Moat"
26. 1. 2005 16:16
Re: octavia II
Rasto, je smutny, ze na slovensku svoji automobilku nemate, ale to co rikas o octavii, je vazne ubohy. Design je fakt subjektivni vec, ten se ti libit nemusi. Ale anketa o nejkrasnejsi auto, v italii, kde hodnotily destiky designeru apod. uz neco rika. To auto vyhrava testy a ankety a ty reknes, ze jsou vsechny trapny. Kazdej kdo rekne, ze to auto je dobry, je trapnej.
Ve skutecnosti jsi to ty, kdo je trapnej.
neregistrovaný "a"
26. 1. 2005 15:38
Re: octavia II
bud inteligentní jestli vůbec víš co to slovo znamená b....
neregistrovaný "a"
26. 1. 2005 15:36
Re: octavia II
Je mi líto že jsi slovak a lituju i tebe. Mám lidi ze slovenska rád ale ty jsi výjimka. Běž si raději psát na auto.sk a neplkej tady nebo si vem banan do ruky a běhej kolem baráku dokola to bude určitě užitečnější
neregistrovaný "rasto"
26. 1. 2005 15:17
Re: octavia II
ja som len vyjadril svoj nazor. ked si pozries chronologiu clankov zistis, ze prvotne nalady neboli pozitivne, ale zrazu, akoby carovnym prutikom, same chvaly. zeby platena reklama? za co? tvrdis, ze design je vec subjektivna. to mas pravdu. ale co je pod nim? o interieri snad nemusime hovorit, lebo vo svojej podstate je zhodny s poslednou verziou starej octavky. a to, ze je tam motor, ktory vyzera sice novy, ale je to len prerobeny stary motor. tolko noviniek. podla mna novy model je bmw 5, ktory zo starej verzie nema nic. a nepisem urazlivo, je to len moj pohlad a konstatovanie, ze sa tomouto autu venuje zbytocne vela publicity a pritom je to o niecom inom.
neregistrovaný "petr"
26. 1. 2005 14:41
Re: BMW
na nemeckem chatu jsem cetl, ze bmw uz ma v planu 7 prepracovat.
Sice ma uspech v USA, ale zbytku svetu se moc nelibi.
neregistrovaný "Tifosi"
26. 1. 2005 14:05
Re: octavia II
heh... muzes mi vysvetlit vyznam slova "looser"?!? Jestli spis neni blb ten, kdo pouziva anglicky vyrazy ve spatnym tvaru
neregistrovaný "Viktor"
26. 1. 2005 11:48
Re: bez titulku
I v kategorii Luxus se chyby dělají, i když ne asi technické. Phaeton a Avantime jsou podle mě učebnicové příklady.
neregistrovaný "Viktor"
26. 1. 2005 11:46
Re: ..
Podle mě je to naprosto nesrovnatelné - Rumunsko je někde jinde než Československo před 12 lety, kdy do Škodovky přišlo VW.

Dacia má podle mě jasný úkol, neztratit balkánský trh, proto Logan (první auto od vstupu Renaultu do Dacie) vypadá tak, jak vypadá a na trh je uveden podstatně dříve od vstupu Renaultu, něž tomu bylo u nás po vstupu VW. První nové auto po vstupu VW do Škody byla až Octavia (Felicia byl "pouze" facelift Favorita - dost velký, ale přece jen facelift). Renault byl schopen nabídnout nové auto dříve od vstupu do automobilky.
Z mého pohledu je na tom Renault lépe - má na rozdíl od VW jasné a pevné vlastnické poměry. Až Evropská komise zruší "Zákon o hlasovacích právech VW" z 60. let, tak se budeme ještě dlouho divit, kde může VW (a s ním Škoda) skončit. Renault už je "vyřešen" přes 10 let.

Jinak nemám nic proti škodovkám - jsou to naprosto standardní evropská auta, pouze výběr motorů do nich je poněkud nešťastný.
neregistrovaný "Viktor"
26. 1. 2005 11:33
Re: octavia II
Do Bravy sis mohl vybrat jedno ze tří rádií, to základní nebylo nic moc, pochopitelně, ale posloužilo taky. Nestandardní rádio má tu výhodu, že ti ho nikdo neukradne. A za 500 Kč sis mohl koupit rámeček na standardní ISO rádia a na rozdíl od jiných aut není problém to rádio vyměnit.
neregistrovaný "JP"
26. 1. 2005 10:30
Re: BMW
Ja ti raknu, proc tam neni. V Anglii BMW 7 totiz vubec neni v oblibe. Muzes stat pul hodiny u nektere z hlavnich cest a vsadim, co chces, ze za tu dobu projede velka spousta aut (.... no kdyz si tam muze dovolit auto v kazdy ...), ale pocet BMW 7 bude vyrazne nizsi, nez A8, Jagu, Mercedesu, nebo Lexusu ...

Za posledni mesic jsem tu kuprikladu nepotkal ani 1 BMW 7. A to se tu clovek po autech diva vic, nez po zenskych
neregistrovaný "Permon"
26. 1. 2005 10:29
Re: octavia II
no to si delas KOZY! Mazda 6 slaby podvozek? TO SNAD NE! Panacku, stal ses asi obeti nejake desinfomace! Precti si prosim Te dostupne testy na auto. cz a autroevue.cz! Mazda 6 ma ve sve tride referencni podvozek! Boze, srovnavat to s takovy looserem jako Octavia, to je vrchol ignorance! (Octavia mela jeste donedavna vzadu torzni tyc jak Ducato! Si mohla nechat zdat o nezavislem zaveseni! To Mazdy maji jiz 20 let!!!!!)
A slabe brzdy? Prosim Te! Vzpamatuj se!
neregistrovaný "Permon"
26. 1. 2005 10:21
Re: octavia II
Mas to mit: Mazda6! Auto o tridu vys! Kvalitni zpracovani, vynikajici jizdni vlastnosti, nejspolehlivejsi auto dle TUV za celou dobu co provadeji testovani!!! V testu na 100 000 km, byla jako jedine auto v historii bez poruchy (viz. AutoTip). Volba je jasna! Podivej se na ceny! JEN BLB A ZASLEPENY CESKY VIDLAK nebo FANATICKY FANDA VW GROUP koupi Octavii II! Tot vse
neregistrovaný "jan"
26. 1. 2005 10:16
Re: octavia II
mazda6 je skutecne pekne auto, videt ze design delali v EU, ale podvozkem (typicky japonec) a brzdami slabsi jak oktavie
neregistrovaný "jan"
26. 1. 2005 10:12
Re: ..
kdyby oktaviu zakoupil renault tak je na stejne urovni jak Dacie. Meli jsme stesti na VW, ktery byl ochotny svoje know-how dat (za uceleme zisku) do skodovky.
neregistrovaný "jan"
26. 1. 2005 10:05
Re: BMW
jaguar je pekne luxusni auto, ale technicky nejmene 7roku zaostale za audi nebo bmw. To ukazali i anglicke testy na Top Gear
neregistrovaný "Petr"
26. 1. 2005 09:47
bez titulku
Seat? Auto bez charakteru. Preferuji Modus za odvahu. Octavia II? Zaslouženě, je krásná (až moc). Avensis? Ta snaha o A4 z profilu? Auto bez šarmu. Preferuji Hondu. C 180, jo, jo, classic, jen mu chybí všude pár cm. 525? Drzé, krásné, ošklivé, je to jednička. Kategorie luxus je nehodnotitelná. Tam se chybí nedělají.
neregistrovaný "ciello"
26. 1. 2005 09:43
..
a navíc ke všemu, celkově se Octavia umístila na 2 místě což je velice dobrej výsledek pro autimobilku, které se ještě před 10 lety všichni smáli jako post-komunistické automobilce... však víte jakou kvalitu měla 120.... Land ROver Discovery je jasným vítězem... bez pochyb... snad nejlepší auto současnosti a 3 je golf gti (no nevím) ale jen to dokazuje kvalitu kterou má i Octavia....
neregistrovaný "ciello"
26. 1. 2005 09:32
Re: octavia II
ukaž mi, nebo někdo, auto stejných parametrů za tu cenu, se kterým nebudeš mít problém najít servis, má dobrý jízdní vlastnosti a zpracování... prostě auto pro každý den a pro každýho... Lepší než golf, 100x než passat... atd.. Skoda uz je velice dobrá automobilka... a to rozhodně nejsem příznivec VW koncernu..!!! Nevím co všichni pořád máte proti... vím že to vaše auto je to nejlepší na světě, ale inteligentní a soudnej člověk by měl být i objektivní...
neregistrovaný "Permon"
26. 1. 2005 09:13
Re: octavia II
Zkus se svezt v Mazde6! Podivej se kolik ted stoji.... a z Octavie se najednou stane jasnyyy LOOSER! Asi tak!
neregistrovaný "Tom"
26. 1. 2005 08:54
Re: Nelže nám ta naše skvjelá firma?
Milý Honzo, pleteš si anketu o nejlepší auto a srovnávací test. Zatímco v anketě jsou auta řazena podle kategorií, do srovnávacího testu si mohou novináři zařadit vozy dle libosti. What Car skutečně v testu postavil Octavii proti větší konkurenci a Octavia tento test vyhrála. Především díky nejlepší value for money, kterou přikládá What Car velkou váhu.
neregistrovaný "MTB"
26. 1. 2005 08:44
Re: octavia II
Taky si říkám, že v autě už by to rádio mělo být, ale na druhou stranu máš možnost výběru - nemůžeš dopadnout jako u Fiatu Bravo/Brava, kde bylo rádio nestandartních rozměrů a byl to slušně řečeno "chramlák"
neregistrovaný "Zbyněk"
26. 1. 2005 08:35
Gratulace
Gratulace Škodovce!!!
neregistrovaný "Jura z Brna"
26. 1. 2005 08:22
BMW
Ze tam neni BMW 3 chapu, ma vyjit za chvilku nove. Ze tam neni 7 nechapu, ze vyhralo XJ je pochopitelne, ale 7 je urcite srovnatelne s A8 i S (pokud neni lepsi...).
neregistrovaný "Yaroukh"
26. 1. 2005 08:06
Re: octavia II
skoda slov a reakci na takovyhle prispevky
neregistrovaný "Honza"
26. 1. 2005 07:48
Nelže nám ta naše skvjelá firma?
Čeští dealeři rozdávají materiály, ve kterých se uvádí vítězství Octavie v téhle anketě proti Mondeu, Vectře, Avensisu, Passatu. Kdo se na web www.whatcar.co.uk podívá, může si o serióznosti a důvěryhodnosti téhle značky udělat názor sám. Je porovnávaná v jiné kategorii, a to Small family car s Focusem, Golfem, Astrou. Nechápu, proč takhle lžou, vždyť porazit nového Focuse je skvělý výsledek!
neregistrovaný "paja"
26. 1. 2005 06:38
Re: octavia II
Prave proto, ze se meli sanci povozit i v ostatnich autech Octavia vyhrava, design je vec subjektivni, ale proroze to co je pod ni je uplne nove, tak tve nesmysly o faceliftu padaji na neurodnou pudu. A prave za ty penize dostanes evropsky, nebo japonsky hatch s objemem kufru okolo 350l, kdezto Octavia je plnohodnotne rodinne auto. Podobne nic nerikajici a pouze urazlive prispevky patri tak do Blesku, ale ne na tento portal, kdyby jsi alespon uvedl duvody proc toto napises, ale takhle jsi u me pouhy tluchuba.
Nazdar
neregistrovaný "rasto"
26. 1. 2005 05:33
octavia II
uz ste trapny s ospevovanim tohoto auta, aj so vsetkymi anketami ktore akoze vyhrava. mne osobne tento facelift starej octavie nic nepovedal. ale niektorim sa paci. to hej, ked nevideli ine auta a nemali tu cest sa odviezt. viem, ze vela ludi to auto chvali, lebo je ceske. ale vychvalovat to len preto, sa mi zda trosku uletene. a za tie peniaze sa daju kupit skutocne uz ine auta. je hanba, ze auto za pol mega nema radio. svetovy unikat, ale co, pre niekoho je to najlepsie auto na svete. pre mna nie.
neregistrovaný "justman"
26. 1. 2005 03:08
objektivita
Tak nevim,bud se ty Jaguary tak zlepsily,ze jsou zmineny ve vsech kategoriich,pro ktere se mohou kvalifikovat,nebo je ten magazin britsky