Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Eibach – lepší podvozek pro nového Mustanga

Osmá generace Fordu Mustang se svým vzhledem hrdě hlásí ke svému pradědečkovi z první generace. Jeho jízdní vlastnosti jsou sice adekvátní jeho motorům, ale protože se vše dá vylepšit, připravil Eibach hned tři verze odpružení.
Zpět na článek
neregistrovaný "mímo"
14. 7. 2006 11:33
Re: Dovozca
Chalani kde sa to dá kupiť na Slovensku?
Volal som dovozcovi do SR a tan sa mi vysmial ..že sorry.
Alebo v okolitých krajionách ?? CR,AT,HU,D,PL
dík moc...
važne o tom uvažujem ...
alebo ak sa nebude dať tak to dovezem z US...
35 000 EUR sa mi oprati 20 000 Usd zdá veľa....
neregistrovaný "kazaaak"
11. 4. 2005 19:03
Re: Re:
PLNE S TEBOU SUHLASIM, TO ZE MUSTANG JE LEGENDA, to auto nie je o cene, je to o tom, ake, a co to vlastne je. TO AUTO JE BOZSKE...
neregistrovaný "v"
6. 3. 2005 12:11
Vysoka cena
myslite, ze cena 650000,- je hodne za takove auto???tak jste asi peknej magor....
neregistrovaný "anonym"
4. 3. 2005 15:13
Re: zbytecne moc drahy
neregistrovaný "happy"
3. 3. 2005 21:06
Re: Re:
Mas pravdu... Mustang je legenda ale je to aj osem valec... Za tu cenu je to bezkonkurencne auto, proste jedine na trhu s takym vykonom a vybavou... keby som mal 1 000 000 korun tak bez vahania kupujem Mustang! Ale potom by asi bol problem to auto zivit... benzin, servis.. nie????
neregistrovaný "Onrej Doci"
19. 2. 2005 14:43
bez titulku
Preco len podvozok a nie cela karoseria ? Ved maju peniaze.
neregistrovaný "bebe"
4. 2. 2005 13:38
auto je v pohode
ako som povedal auto je pekne ale ta tuha naprava to vsetko kazi a myslim si ze taky vykon je na nase cesty az moc a v zime je ho dobre akurat tak rozbit
neregistrovaný "anonym"
2. 2. 2005 15:32
Re: bez titulku
tak to si z tebe prodejce delal srandu nebo byl blb...
neregistrovaný "Ľubo"
30. 1. 2005 22:36
Re: Re:
nezmýlil si si značku? Nemal si náhodou na mysli RR, alebo Bugatti?...
neregistrovaný "Ľubo"
30. 1. 2005 22:34
Re: ad $20000
myslím, že tie poplatky sa týkajú individuálneho dovozu, aspoň čo sa týka STK. Pri hromadnom dovoze sú podmienky určite iné. A aj čo sa týka poštovného. Importér určite nebude dovážať vozy po jednom kuse...Myslím, že tá cena u nás je len odrazom nenažranosti importéra.
Inak nový Mustang vyzerá super. Čítal som rôzne kritiky na predok, zadnú časť, alebo interiér. Ale, kto aspoň trochu pozná starý model, musí sa mu tento páčiť, veď vychádza z neho a o to predsa autorovi išlo!
neregistrovaný "praza"
28. 1. 2005 20:28
Re: tuha naprava
je pravda ze tuha naprava je zastarala, ale zalezi na tom jak je udelana. Cetl jsem ve Speedu ze jizdni vlastnosti jsou na velmi dobre urovni, srovnatelne s etalonem tridy Z350
neregistrovaný "john"
28. 1. 2005 03:02
bez titulku
Prave naopak. Ford predstavil a uz roky dava americkym zakaznikom to co europa nevie. Za malo penez moc muziky. 8 valec 300ks, elekt.ovladane okna, centralne zamykanie, klimatizaciu, automaticku prevodovku,ac , cd changer atc, za co v europe musis platit 50000 euro. Toto pre Yaroukh: kedy si naposledy sliapol na plyn osem valcu. Mam taky dojem ze ten 1.3 liter je pre Teba dost
neregistrovaný "Paja"
27. 1. 2005 13:48
Re: bez titulku
Ty to pořád nechápeš... Neptal jsem se tě proto, že bych to nevěděl. HD jednoduše nevyrábí motocykly s pevným uložením zadního kola v rámu (hardtail). Už od roku 1984 nabízí HD mimo jiné verzi označenou softail, která vzhledově imituje toto pevné zavěšení, ale pružící jednotka je umístěná pod motocyklem. Vypadá to nádherně a taky to dobře funguje. Běž se na to posadit do prodejny HD, nebo třeba do yamahy, ty to na čoprech maj taky. Hardtail dneska dělaj jenom individuální úpravci, ale na tom se nedá jezdit... snad leda masochisti )
neregistrovaný "Enzo"
27. 1. 2005 09:23
Re: bez titulku
No neni mluvil jsem s prodejcem motorek a rikal mi to sam. Fakt tam neni. Bez se zeptat a uvidis.Taky se mi to nechtelo verit
neregistrovaný "Paja"
26. 1. 2005 23:00
Re: bez titulku
Že odpružení nevidíš, ještě neznamená, že tam není.
neregistrovaný "Lonestarstate"
26. 1. 2005 19:12
Re: bez titulku
Možná bych ještě překousl, že platforma OctaviaI/GolfIV/TT/A3 je jedna z nejlepších v nižší střední třídě. Ale jedna z nejlepších ve třídě sportovních aut v ceně okolo 1 milionu Korun? To sotva.
neregistrovaný "Lonestarstate"
26. 1. 2005 19:03
Re: mustang bude vzdy len mustang
Najednou je to "tvar dělaný v USA" Ale jindy mě tu každý upozorňuje, že Thomas Freeman je Němec, který emigroval. Navíc je přece věcí konstruktérů, nakolik uznají původní ideje designérů za realizovatelné. Špatná aerodynamika TT je tedy zásluhou konstruktérů/Němců! TT v jízdních vlastnostech nesahá Zetku ani po paty. Mustangů jezdí po SRN spousty a kdy se tam začne objevovat nová generace je jen otázkou času.
neregistrovaný "petr"
26. 1. 2005 14:31
Re: bez titulku
u audi tt (pred liftingem), byli v nemeckych mediich rozbehnute 2 havarie kde si ridici stezovali ze pri 190km rychlosti na vlhkem podvozku v zatacce odleteli. Byl velky soud, pozvano nekolik expertu, kteri se zhodli, ze chyba byla u ridicu kteri si mysli ze v dnesnim aute z elektro. pomuckami neexistuje fyzika.
Audi projistotu nabudovalo ESP, ktery dlouhou dobu testovali ve finsku na lede a dneska je to auto, ktery ma jeden z nejlepsich podvozku ve svoji tride.
neregistrovaný "petr"
26. 1. 2005 14:17
Re: mustang bude vzdy len mustang
stare audi TT v Top Gear na BBC porazilo v zavodech vsechny nove konkurenty Nissan 350, honda crx,mazda atd (testy se daji stahnout v overnetu).ze tt melo prvni rok vyroby trochu problemy bylo zasluhou problematickeho tvaru, ktery nechali delat v USA.
Auto bylo mysleno hlavne na americky trh, dostalo i nekoli oceneni a bylo velmi oblibene u promi (napr. Britney Spears)

Novy Mustang po nemecku nejezdi a aby 300PS masina dostala povoleni na neomezene dalnice je problem.
neregistrovaný "Enzo"
26. 1. 2005 10:39
Re: bez titulku
[odkaz] nerikam ze vsechny ale tyhle Softail modely jo.
neregistrovaný "Paja"
26. 1. 2005 10:19
Re: bez titulku
No, nevim o tom, že by Harley nabízel motorky s tuhym zadkem (hardtail), vlož odkaz, rád se podívám...
neregistrovaný "Petr"
26. 1. 2005 09:09
Re: Re:
No, to byli ti, kteří umí znají a mají. Ti ostatní jen tuningují. Ovšem jiná auta.
neregistrovaný "ssoBehT"
26. 1. 2005 00:27
Re: Re:
A kdo byli ti, kteří si ho koupili aniž by je limitovala vlastní peněženka?
neregistrovaný "Pedro"
26. 1. 2005 00:16
Re: interiér?
Mel jsem to poteseni novy mustang ridit a muj dojem je zcela odlisny! (a nejen muj). Na fotkach se to nezda, ale interier je v realu velmi pusobyvy, obklopi te a pripadas si jak v rakete (hlavne v seru s rozsvicenymi svetly). Uzanavam, na fotkach to tak nevypada. A ohledne te ceny, v cesku se da koupit za 999.000,- ovsem ve verzi GT (300 koni) s nadstandartni vybavou!
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 1. 2005 18:59
Re: bez titulku
Varování: V Audi TT se zabilo mnoho lidí tak, že prostě odlítli ze silnice (ps: tvoje varování zní jako ze seriálu Kobra 11. kdykoliv to zapnu, tak tam umírá při ošklivé nehodě nějaký zlý imperialista v americkém voze )
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 1. 2005 18:56
Re: mustang bude vzdy len mustang
No inženýři Fordu aspoň ví, že když udělají autu kulatý zadek bez pořádnýho spoileru, tak jim odlítne ze silnice. To se o slavných německých inženýrech říct nedá (viz TT). A z chyb se navíc nepoučili. U Bugatti EB tam zase kopli kulatej zadek. Navíc o tom, zda je Mustang měkký jako typická americká limuzína bych velmi polemizoval! Mustangů jezdí po SRN tucty a očividně TUV prochází. Tak tu nestraš lidi.
neregistrovaný "Petr"
25. 1. 2005 17:38
Re: bez titulku
Starostlivý znalec automobilového průmyslu? Myslím, že u Mustangu nejde ani tak o to, že to byl levný vůz sportovního charakteru, ale o to, co z nej udělali ti, kteří si ho koupili aniž by je limitovala vlastní peněženka.
neregistrovaný "Yaroukh"
25. 1. 2005 17:03
Re: bez titulku
Ad posledni veta: o tom svedci nejlepe cena 300k verze - konkurence dava podobny vykon v modelech o nekolik tisic dolaru drazsich ... (Doufam, ze jsem nebyl moc offensive; ale to, co jsi tu psal, je dle-meho-nazoru v primem rozporu s koncepci Mustangu; spis mi to prijde jako nadpis k clanku o BMW M3.)
neregistrovaný "Yaroukh"
25. 1. 2005 17:00
Re: bez titulku
Nic ve zlym, ale tyhle "zasveceny" hlasky bych cekal spis ve Speedu (a kvuli nim jsem ho prestal kupovat). Z toho, cos' napsal, je pravda jenom to "Mustang je Legenda" - ostatni je snad pokus o nejakou pozu nebo co. Puvodni "motto" Mustangu bylo v dokonalem rozporu s tim, co tu pises - byl to LEVNY vuz sportovniho charakteru (a kupovali si ho z velke casti prave lide, kteri se o cenu vozidla velice zajimali). Mustang neni o nejake nedotknutelne ikone pro vyvolene - jeho koncepce je "hodne stylove muziky za co nejmene penez"; a Ford se nekolikrat nechal slyset, ze novy Mustang by mel predstavovat navrat k tehle myslence/koncepci.
neregistrovaný "Petr"
25. 1. 2005 16:06
bez titulku
Mustang - to není ani o ceně ani o celních poplatcích ani o vypínatelném ESP. To je o postoji, o legendě. Jestli vás zajímá kolik Mustang stojí, pak na nej určitě nemáte. Na tohle auto se nešetří. Tohle auto si prostě buď koupíte (žádnej leasing) nebo ne. Mezi tím nic není. Mustang je Legenda.
neregistrovaný "Petr"
25. 1. 2005 15:37
Re: bez titulku
mohli tam strcit aspon vypinaci ESP, v EU uz to ma v zakladni vybave kazdy vw nebo opel
neregistrovaný "Petr"
25. 1. 2005 15:28
Re: ad $20000
myslim ze posta stoji okolo 8tisic euro + musi zaplatit clo + STK musi auto specielne skontrolovat ( v D- 2000EUR) . Nekde na nemeckem netu jsem cetl kolik stoji dovezt auto z USA na vlastni pest. Oplati se to jen u luxusnich aut.
neregistrovaný "Petr"
25. 1. 2005 15:25
Re: mustang bude vzdy len mustang
jen ten oktaviovsky podovzek bude stale lepsi jak mekky francouzky nebo americky. O audi ani nemluvim.
Ford nebude oficialne Mustang prodavat v EU nebo by musel udelat zmeny v podvozku, brzdach a to by vysplhalo cenu.
Auto se da sehnat jen pres dealery (ca 35tisic euro), kteri ale nezarucuji ze prejde prisnym nemeckym TÜVem
neregistrovaný "benQ"
25. 1. 2005 15:20
ad $20000
jedna spol. ho dovaza ja na slovensko. zakladna verzia s V6 je za 1130580,-Sk. ak v US stoji to iste $20000, sa pytam: preco je u nas za /skoro/ dvojnasobok?!?!
neregistrovaný "benQ"
25. 1. 2005 15:09
Re: auto je hezky ale americani holt delaj sportaky jinak
to ako ze kazdy potencialny zakaznik forda vie aky je rozdiel medzi multilink a tuhou napravou?

proste tam dali co bolo lacnejsie. holt za $20000 sa neda vela cakat...
neregistrovaný "Enzo"
25. 1. 2005 14:49
Re: bez titulku
Jo mela to (tuhou napravu) i Dacie 1300. Moje prvni auto. Obcas to byl otres uridit hlavne se spatnyma zadnima tlumicema. Jenze amici si potrpi na to na co jsou zvykli. Harley ma taky v nabidece motorky s tuhym zadkem protoze to spotrebitele chtej. Holt je to jejich mysleni.
neregistrovaný "Ehm"
25. 1. 2005 14:14
Re: bez titulku
Varovani. V podobnem americkem voze s tuhou zadni napravou se mi zabil kamarad, kdyz nezvladl nevine vyhlizejici hrbolatou zatacku. Nejel rychle, ale mel tu smulu, ze trefil bokem lampu. Tak se ptam, to nemohl Eibach vyhodit tu tuhou napravu? Paneboze, vzdyt to se v evrope naposledy pouzivalo na zebrinacich! - a i tam to bylo vo drzku. Veru stupidni tradice a kdo to nevi, koleduje si vo pruser...
neregistrovaný "Preceda"
25. 1. 2005 11:21
bez titulku
Nechutně nízko
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 1. 2005 11:00
Re: mustang bude vzdy len mustang
Blahopreji k skvelemu autu. Jinak kazdy si tu styska na cenu v EU, ale vzdyt 990 000 Kc za osmivalcovy sportak stale nema absolutne zadnou konkurenci ne? Audi za tu cenu nabidne ctyrvalec a podvozek z Octavie
neregistrovaný "Yaroukh"
25. 1. 2005 10:06
Re: mustang bude vzdy len mustang
toho Capri samozrejme :o)
neregistrovaný "Yaroukh"
25. 1. 2005 10:06
Re: mustang bude vzdy len mustang
Mas nekde fotky?
neregistrovaný "boro"
25. 1. 2005 08:48
mustang bude vzdy len mustang
Ja mam capri 2,8i na tu dobu to bolo bohove auto a ta tuha zadna naprava mustangu patri. Len keby ta cena ako v amerike bola aj v EU bola by to parada...aj tak to bol v 60 rokoch fenomen svojej doby za 4 mesiace 400 000 predanych aut hovori za vsetko. treba si pozriet dokumenty o mustangu... a hlavne shelby upravy, eleanor no comment
neregistrovaný "xtra"
25. 1. 2005 06:49
Re: Potkal jsem ho v Praze...
No musim říct, že za v přepočtu 520 000 a v nejlepší výbavě nestoupne přes 700 000, to je naprosto úžasná kára
neregistrovaný "Paja"
24. 1. 2005 23:11
Potkal jsem ho v Praze...
... je to nádhera. Poměr (kolik platím/co za to dostanu) je prostě úžasnej... v americkejch podmínkách.
neregistrovaný "Lonestarstate"
24. 1. 2005 20:10
Re: interiér?
No mě ten můj link funguje. Ale stejně mluvíme očividně o tom samém autě. Já to myslel jen jako údiv. Materiály se pravda musí vidět naživo a to jsem zatím neměl tu čest, ale z mých zkušeností nejsou evropské glorifikované interiéry o nic lepší než asijská a americká konkurence.
neregistrovaný "markus"
24. 1. 2005 19:49
Re: interiér?
tu jsou trochu lepsi fotky [odkaz] za 24tisic dollaru bych ho okamzite vymenil za muj bmw aspon bych mel v EU original na ceste
neregistrovaný "markus"
24. 1. 2005 19:42
Re: interiér?
link nejde. Mne sklamal tento cockpit: [odkaz] Mustang v zakladni verzi. Design neni skaredy, velmi pekny retro-look maji napr. budiky v kterych jsou cislice prevzane ze stareho Mustangu, nepekne pusobi kvalita materialu, ktere je videt u mnohych asijskych aut.
neregistrovaný "Lonestarstate"
24. 1. 2005 19:05
Re: interiér?
tenhle interier tě zklamal u auta za 19 410$ ?: obrázek
neregistrovaný "markus"
24. 1. 2005 18:27
...
auto je paradni, videl jsem na DSF (auto-motor-sport) dobrou kritiku, super sound, motor, podvozek je na americana dobry, skoda ze v evrope se da sehnat jen pres importery za 35tisic eur.
20tisic jak ho nabizi FORD v USA bych nevahal slabina je kvalita interieru, ktery mne na autosalone podobne jak "testujici" na dsf sklamal
neregistrovaný "Jakub"
24. 1. 2005 17:09
Ameriky nemusím
Ale tohle je skvost!!
neregistrovaný "Ace2"
24. 1. 2005 17:05
Re: auto je hezky ale americani holt delaj sportaky jinak
Ta tuhá náprava je tam zcela záměrně, žádost zákazníků. Ford plánoval zadní multilink a měl jí připravenou do výroby. Před zahájením výroby si udělal výzkum a zjistil, že zákaznící vyžadují tuhou zadní nápravu. Tak jí tam dal, ale silnější modifikace už budou mít multilink.
neregistrovaný "Lonestarstate"
24. 1. 2005 16:19
Re: auto je hezky ale americani holt delaj sportaky jinak
Americká konstrukční škola + bezkonkurenčně nízká cena (důvody té tuhé nápravy). Nemám rád žlutý auta, ale jinak je ten Mustang moc pěknej
neregistrovaný "Sch"
24. 1. 2005 16:07
auto je hezky ale americani holt delaj sportaky jinak
mne se libi moc, ale amici to maj vic na vzhled nez na jizdu. Ze maj velke relativne slabe motory mi az tak nevadi, ale u sportovniho kupe dat zadni tuhou napravu to me dostalo, na mokru to musi bejt hruza, ale oni holt jezdi pomalu. Nissan 350Z sel do evropy take oproti americe s upravenym podvozkem kvuli vyssim rychlostem.
neregistrovaný "Pavel"
24. 1. 2005 14:46
...nádhera ...
... jedním slovem nádhera ...