mam o tento mustang zajem... ALE....dokud nebudu znat spotrebu seru na to.... :-( ALE...jestli ude mit kombinovanou spotrebu do 15l KUPUJU HO... :-):-! >:-[]:yes:;-) nekdo prece musi znat spotrebu pls odepiste... ;-)
Ano, To máš pravdu že Evropané jezdí brzda-plyn. Ale na druhou stranu-bavilo by Tě v USA jezdit max 75 mph/hod když bys měl pod kapotou 300 koní? V USA se každé větší překročení rychlosti tvrdě trestá kdežto u nás... Jim záleží na pohodlí, ale vůbec ne na spotřebě nebo velikosti... A v tom je ta částečná bezohlednost. Zatímco my Evropané vyvíjíme nejmodernější TDI aby jsme ušetřili a zároveň proniká nafta i do sportovnějších vozů (Fabia RS, Peugeot RC), amíci se pořád řídí heslem objem ničím nenahradíš(+ automat a spotřeba...). A to že si Evropané rychlou jízdu vychutnávají na dálnicích nebo ve městech akcelerováním a brzděním, to je jen kapka v moři oproti spotřebovaným galonům amerických aut.
No já už se s tebou hádat nechci. Podle mě je jádro pudla hlavně v tom, že Evropané neumí jezdit plynule (hodnotím, co vidím denně okolo sebe). 95procent řidičů jezdí "brzda/plyn". Taktéž velmi pravděpodobně jezdí i redaktoři médií. A hlavně nechápu to, proč bych měl jezdit rychle jen proto, že mám auto se silným motorem...není nic hezčího než jen se silným autem pomalu po nějakém bulváru...
Metodiky je jistě velmi zajímavá věc, leč praxe je diametrálně odlišná. Chryler 300C 5,7 HEMI testovali v AutoTipu a již samotný název článku zněl takto: KOUPÍ SI VŮBEC NĚKDO U NÁS AMERIKU SE SPOTŘEBOU 20 l/100 km? Kombinovaná spotřeba je vždy tak trochu na oko. (Spotřeba paliva u E500 byla také popsána v AutoTipu a rozhodně 11,1 l/100 km nedosáhla). A to jezdil Chrysler v testu i s vypínáním čtyř válců a i při největší snaze redaktorů neklesla spotřeba pod 17 l/100 km, což je na atmosférický osmiválec opravdu moc. I když Amíci si to asi nemyslí...
A jak by vypadala spotřeba při dravé jídě, kterou asi bude budoucí majitel preferovat, poněvadž jinak by si nekupoval tento objem, to bude něco do státní kasy...
V USA k boomu hybridů opravdu začíná docházet. Tak deset dalších let dá za pravdu mně. Supersportovní Viper v tvém srovnání s Evropou je prachsprostá podpásovka, kterou bych mohl snadno odvrátit spotřebou Ferrari nebo Bentley. Kombinovaná spotřeba dle EPA je u Chrysleru 300C 5,7 HEMI 12,2 l/100km.(zrychlení 6,4 a váha vozu 1910kg). E500: 11,1 l/100km. (zrychlení 6,0 a váha vozu 1725kg). Prosím uveď přesně, kterou metodiku používáš u svých dat ty. Podle mne je totiž tvůj příspěvek jen soubor lží zakončený urážkou.
V USA rozvoj hybridu...O tom se už mluví několik let. Však obsah Mustangu mluví za své... anebo Viper 8,0 V10 a výkon jen 282 kw... Anebo Chrysler 300 C 5,4 Hemi se spotřebou 20 l při klidné jízdě. E 500 "žere" o neuvěřitelných 6,5 l méně a k tomu má lepší zrychlení.. A pak že Americká auta jsou úsporná. A ujišťuji Tě, že Hemi není motor od MB. Hold, asi tu blbou přezdívku nemáš náhodou...
zaspal si dobu. jak už jsem říkal, máš znalosti ze sedmdesátých/osmdesátých let. nic jsem si s ničím nespletl. pro natvrdlíky jako ty opakuji: jde o oficiální údaj z německého katalogu AMS (Auto Motor a Sport). a až se v USA za pár let naplno rozmůže hybridní pohon jako v novém Fordu Escape, budeš mít ještě zastaralejší informace
tak musim povedat, ze predchadzajuca generacia mustangov ma velmi neoslovila, ale tento model je skutocne pecka. v skutocnosti vyzera este lepsie ako na fotkach. bol som si ho pozriet v showroome a v cervenej farbe vyzera neskutocne.
Testy na Car And Driveru čtu taky. Nicméně je považuji za server silně zaměřený jen na jízdní vlastnosti aut při razantním stylu jízdy, který já osobně nepreferuji (a z toho vyplývající adorace všeho od BMW a Hondy). Co se týče kombinované spotřeby dle katalogu AMS: carrera: 11,0 a carrera S: 11,6. Nechci se tu hádat o desetiny litrů, ale myslím, že rozdíly v měření mohou být způsobeny jiným finálním nastavením motorů pro trh USA a trh EU. Trh EU má přísnější limity na skleníkové plyny zatímco v USA se sledují hlavně látky škodlivé přímo lidem. A hlavně je velká pravděpodobnost, že americký výpočet průměrné spotřeby nepočítá s naprosto stejnou kombinací městského a dálničního cyklu.
ten čas je vdaka motoru a jeho pružnosti,
tu je z road and track,
Highs: Performance that puts most sports cars on the trailer, surprising comfort and value.
Lows: We'd give up some cush for more road feel and a throatier engine note.
The Verdict: Still a great car, but it's not the wunderkind we first thought it was.
je tam aj spotreba-ale je to celé divné [odkaz]
porsche carrera potom spotrebuje menej benzínu a to by musel podla teba kombin. spotrebu pod 10
tu sú čísla z iného článku
PROJECTED FUEL ECONOMY
EPA city driving 18-19 mpg
EPA highway driving 25-28 mpg
Já nejsem zaslepený. Najdi mi teda jiné, podle tebe pravdivější, údaje o spotřebě C6. Ne tvoje dojmy. Interiér se mi taky nelíbí. Ovšem stejně ošklivý dojem na mě dělají palubky Ferrari a Porsche. Prostě interiér asi není u supersportů priorita. Co se týče neustále pomlouvaných jízdních vlastností v zatáčkách: C6 projede Nordschleife na Nürburgringu za 7,56 minuty (stejný čas jako mnohem dražší Porsche 911 GT3).
BTw porovnávam motor,samozrejme že je lahká ked je z plastu ,
uznaj sám že tá spotreba vyznieva trochu nereálne, skôr by som povedal 12 aj niečo, zase až taký zázrak C6 nie je, interiér nie je na úrovni europskych automobilov, a pri prudkom brzdení sa jej zablokujú kolesá, to už vidím ako docela zásadný problém,
ja viem že si fanúšik US cars, ja mám tiež niektoré rád, napr. Mustang alebo Charger ale netreba sa na všetko pozerat zaslepene ale objektívne,
Tak si to najdi nekde, kde tomu budes verit, kdyz neveris autokatalogu Auto Motor a Sport. To je ale tvuj a ne muj problem. jinak presna data: Chevy Corvette: pohotovostní hmotnost 1442kg/výkon 400 koní/spotřeba 10,2 oproti Modena 1365/400/17,9. Takze Corvette neni ani nejak markantne tezsi a neohrabanejsi, jak naznacujes. A to jsme neporovnali jeste absurdni rozdil v porizovaci cene obou vozu! a výbavu, ve ktera ma Corvette i satelitni radio, head-up displej atd.
je logické že 360 modena má objem motora 3.6 a 400 hp má vyššie otáčky a zároven vyššiu spotrebu, bohužial motor z corvetty nie je vhodný do automobilov u nás vzhladom k hmotnosti,emisiám a rozmerom tohto motoru,
ale tých 10,2 l sa mi naozaj nezdá
koho zajímá poměr obsah/výkon??? k čemu ti je dobrý? když má Town Car s osmiválcem 4,6 litru výkon jako Mercedes E se šestiválcem 3,2 litru ale Town Car žere za roční provoz 1292$ za benzín a Éčko 1318$ (tedy cca shodně; www.fueleconomy.gov). Plus osmiválec má navíc vyšší kultivovanost chodu a delší životnost, tak pro co se asi rozhodnu? ta tvoje "rozežranost" je pověra, která přestala platit v osmdesátých letech. dnešní americká auta žerou velmi málo. Chevrolet Corvette C6 s výkonem 400 koní žere v kombinované spotřebě 10,2 litru (oficiální údaj ze silně proněmeckého autokatalogu Auto Motor a Sport!!!!). Ferrari se srovnatelným výkonem žere 17,9.
V ostrave v autosalno ho maji vystaveneho...bohuzel u nas stoji lehce pres milion....dale k tomu jednomu prispekvu ze ma maly vykon na velky obsah...na co tlacit ze dvou litru 200 koni a pak to tahne jen v 7 tis otackach...kdyz muzu my 4,7 l a 300 koni a pokazde kdyz slapnu tak se z toho zvuku a zrychleni nehlede na otacky muzu radosti pocurat :o) muj nazor )) a vubec uz tim ze nejsou honene do vykonu tak pak nechlemtaji
Chápu, že to je prostě "klasika" amerika, ale nemůžu se zbavit dojmu, že ta technika na motoru je použita z 80. let - ten výkon na ten obsah je mizernej, navic to určitě bude i tak rozežraný. Ještě, že jsou ti amíci tak aktivní všude jinde, za chvíli jim dojdou vlastní zásoby ropy... Benzín je tam levnější jak voda.
kdyby všichni lidi věděli, jak je vše v USA levný a kolik je tam průměrnej plat, tak vznikne tsunami z toho, jak všichni naskáčou do vody a budou tam plavat proto se musí v Evropě udržovat při životě ty báchorky a pomluvy o všem americkém.
jsou neprakticky. Nedovedu si predstavit, jak si na takhle blbe tvarovanym sedale bude stastny majitel "vymenovat dojmy z jizdy" s nejakou slecnou, ktera je jako doplnek k takovamu autu skoro nezbytna
no sorry, ja mam presne opacny nazor a to ze predok je super ale zadok je taky tazky, neohrabany, alebo ako by som to povedal.a zisli by sa aspon 19" , aspon k tomu osemvalcu.
Je to fakt parada. Som videl mustang v pohybe vo fordovskej reklame Yellow Lines (tip pre Auto.cz - skuste ju niekde zohnat. Je na stranke www.forvehicles.com, ale nejde odtial stiahnut), a tam "in natura" vyzera este lepsie nez na fotkach.