Testy
0
panda vypadá jako chudinka ubohá ale není zamluvil jsem si test s tou novou 4x4 a prohnal jsem ji lehce beskydama a fíííha je to maximální pidi autíčko doma impreza 1,6 a jezdil jsem taky na vitaře, santafe, patrolu, panda uchvátila po všech směrech dokonce i cenou kteoru mi prodejce nabídl, první dojem ze vnitř mě šokoval ma😜last interiér ale zkousl jsem to a co bych vytáhl jsou brzdy opravdu krása pandu bych opravdu doporučil všem ale za imprezu ji nevyměním ikdyž ;o)
Přejít do diskuze
Chudáček panda, co jste jí to tam prováděli? To, že toho umí víc, než kdy využije většina majitelů teréňáků mě pobavilo, navíc je to pravda. Jsem zvědav, jestli Fiat ještě prodá nějakou Alfu Crosswagon. 😁
Pro zajimavost - mam Octavku 4x4, predtim jsem jezdil se starsim A6q a na snehu ci ledu odvedla Skodovka stejne dobrou praci (diky novejsi elektronice dokonce nekdy i lepsi), za normalnich okolnosti ma naopak jen mirne vyssi spotrebu nez dvojkolka.
Ted jsem parkrat jel s Pandou, bohuzel ne 4x4, ale i tak je to moc prijemne a hezke vozitko. V 4x4 to musi byt skvele...
Ted jsem parkrat jel s Pandou, bohuzel ne 4x4, ale i tak je to moc prijemne a hezke vozitko. V 4x4 to musi byt skvele...
hm zajímavé .. takové pidi autíčko a dovede toho víc než kdy využijete spousta majitelů teréňáků ......
Nejsem si jistý ale je tady jiný systém než má škoda. U Fiatu se kroutící moment na zadní nápravu pouze zmenšuje a u škody se vypíná.
Tak jak to tak čtu tak ona je to zas taková pseudo čtyřkolka (jako škodovka) Ale dotaz do jaké rychlosti spíná ta spojka?