Novinky
0
tohle auto si taky koupi clovek ktery nepotrebuje drahy auto. staci mu dacia. natuni si ji at vypada jeste lip nez v zakladu a jak doslouzi tak ji sesrotuje a koupi novou za malej peniz
Přejít do diskuze
tohle auto si taky koupi clovek,ktery nepotrebuje auto za milion. staci mu dacia,kterou si natuni a az doslouzi za nekolik let,tuning z ni sdela a da si jej na novou dacii. neni to auto jen pro duchodce a nemajetne rodiny. premyslej
tohle auto si taky koupi clovek,ktery nepotrebuje auto za milion. staci mu dacia,kterou si natuni a az doslouzi za nekolik let,tuning z ni sdela a da si jej na novou dacii. neni to auto jen pro duchodce a nemajetne rodiny. premyslej
Pánové unikl vám jeden důležitý detail, jak jte již správně podotkli je něco divného s kotoučem přední brzdy. Není to ale fotomontáž, je to snaha o úsporu váhy. Co se na křídle a kolech přidalo, to se musí zase někde ubrat, a ruku na srdce, brzdové kotouče jsou přeci tím pravým místem!!!!
no tak to ma ma byt???Len si predstavte nadupanu thaliu urcite lepsie jak tie fataky albe felicie ktora behaju po cestach!!!A to o 120 cinach radsej ani nehovorim!!Tie kolesa su fakt super
Myslím, že právě Dacia je autem tunerů. 1. na ostatních autech není co zlepšovat, na Dacii ano. 2. Maminka (37) koupí synáčkovi (17) auto k narozeninám. Ten ho pak tuní. Jen kolik takových aut na ulici potkávám. Fabia 1,2 s křídlem. Peugeot 206 1,0 s zavarenyma klikama a neonama. To jsou nová nejlevnější auta a přesto je lidi tuní. Jen u té Dacie jsou široké pneumatiky trochu proti spotřebě.
Kto rekl, ze Dacia je nic? lidi mylite se! Dacia Logan prece neni SuperNova nebo Solenza, pri Logane sa cinil taky Renault a Nissan a vnemale mire! Dle mne je Logan supr, lidi to je pravda!
Tak nějak se mi to zdá na hlavu - nejlevnější auto a tuning. Kdo by schválně kupoval tohle auto pro důchodce nebo nemajetné rodiny a nechal ho tunit? Je to fakt hloupost a dračku tato úprava určitě nepůjde.
Ja bych si koupil Dacii, je nova, muze jezdit slusne, a kdo mi vymluvi ze je horsi nez zasrana 120tka, do takovyho auta bych se stydel si sednout!!
Myslim si, ze tunning na takové auto je zcela zbytečný, lidi ho kupují kvůli ceně, a prot že tam jsou 17´´ kola a koncovka vyfuku, nebudou za to dávat o 100.000,- víc, ne?
17 palcova kola to je minimalne sirka 205 vetsinou 215 ci 225... chci videt jak ta 1,4 bude tahat takovy sudy... takze vykon klesne minimalne o 15-25%... jinak docela hezke... ale kola delaj auto a jedno jaky je... jinak pokud je cena 10K eur i s upravou pak je to *draha "uprava"
Ale jo vypadá slušně. Za takovou cenu je to ale poměrně nesmysl.
P.S. Nechápu ty frajery, co se tu chvástaj, jakej je dacie kšunt a sami jezdí ve svejch stodvacítkách a trabantech
P.S. Nechápu ty frajery, co se tu chvástaj, jakej je dacie kšunt a sami jezdí ve svejch stodvacítkách a trabantech
Do roku 89 se tuningu rikalo kdyz si nekdo na zadni okno sehnal nalepku "JEZDIM NA CASTROL", movitejsi v TUZEXU kupovali chromove folie na spodni casti dveri s napisem "SKODA", "LADA" a ti nejstastnejsi s napisem "RENAULT", FIAT UNO" a "FORD". Dale pak pruhledne hlavice radici paky se zalitym autickem. Dalsi tuzexovy hit byl derovany potah na volant ci chlupaty. To vse se doplnovalo vonavym stromeckem "WUNDERBAUM", pripadne prisavkou mavajaci ruky na zadnim skle. "Bomba" byla fialova lampicka u slunecni clony, ktera zarucene zabranila oslneni v noci. No a gumovy prouzek visici na zadi vozu k zemi se znakem blesku mel snad kazdy. Myslim, zekazdy kdo vlastnil ridicak pred rokem 89 na auto se mnou bude souhlasit. Teda pokud se nejmenuje napr. Kramsky, Charouz st. a podobne.
Nyni je vseho dosytosti a zase se nam to zda divny. Nikdo nikomu nic nenuti, kazdy ma moznost si koupit co chce. Dyt to je presne to jsme pred rokem 89 vsichni chteli. Tak mila ELIO - promin. Jeste jsem si vzpomnel na predlouhe anteny (z laminatu, asi?) co merily cca. 2m, dodatecne pocitace KM (manualni kolecka), efektne upevnene chemoprenem ci na magneticke podlozce a nemohu zapomenout na analogove teplomery s oranzovou rafickou. To vse korunoval ridic nasazenim kozenych ridicskych rukavic s cvockem na zapesti a rozsvicenim domontovanych mlhovek made in DDR.
Nyni je vseho dosytosti a zase se nam to zda divny. Nikdo nikomu nic nenuti, kazdy ma moznost si koupit co chce. Dyt to je presne to jsme pred rokem 89 vsichni chteli. Tak mila ELIO - promin. Jeste jsem si vzpomnel na predlouhe anteny (z laminatu, asi?) co merily cca. 2m, dodatecne pocitace KM (manualni kolecka), efektne upevnene chemoprenem ci na magneticke podlozce a nemohu zapomenout na analogove teplomery s oranzovou rafickou. To vse korunoval ridic nasazenim kozenych ridicskych rukavic s cvockem na zapesti a rozsvicenim domontovanych mlhovek made in DDR.
Tak jestli budeš čekat těch 10 let, tak budeš tak o 15 let out. Jen ta výbava bude lepší - dneska má skoro každá Škůdka "značkové" rádio MTC. A s tou fošnou - já tomu říkám PRASE TUNING - shnilý prahy i lemy, pobouchaný dveře, motor žere víc oleje než benzínu a to vše dotváří nálepka tuning na zadním skle, křídlo jako kráva na zadní haubně (jako by to mělo ve vyšších rychlostech ulítnout), dole cosi, co tvarem připomíná výfuk (resp. tlumič výfuku - blbý název, to netlumí vůbec nic) a hlavně za volantem člověk, co si myslí, že ten úsek, který i nejmodernější auta projíždějí 40 projede on 80. Nemám nic proti Škodovkám 120 - taky s ní jezdím, ani nic proti tuningu, musí být ale perfektně provrdený. Přeju hodně štěstí a šťastnou ruku při výběru měrky (pozor na kalibraci, ať nezůstaneš někde na suchu) .
Tak tipuju jeste 10 let a zacneme objevovat 100ky, 120ky, Trabanty a Wartburgy. To budou ta nejlevnejsi auta kde totalne moderni bude nulova vybava. Tuningovou fošnu pretrenou latexem s nalepkou Marlboro jako křídlo taky kazdej sežene!! To uz abych nejakyho trabose zacal shanet. Nevite nekdo nahodou o nejaky zapomenuty MOTOTECHNE kde maji dily na trabose. Koupil bych si tuningovou merku paliva - !!!! To snad nemuze Elia myslet vazne, to uz je uchylka!!
Kdo proboha tuní auto ktere ma byt nejlevnejsí na trhu a pro motoristy kteri maji hluboko do kapsy. Je to sice pekne, ale k cemu???
JO a ještě MEGA samolepku "NOU FÍR" na zadní okno. No ale přes to křídlo by jí stejně nikdo neviděl. Škoda, protože by jsme se nemohli kochat zručností tuzera př práci s tapetou a nůžkama.
Cena je určitě i s autem, ale docela by mě zajímalo s jakou výbavou. Jestli je to ta chudobka za 200 000,- tak ty kola + plasty stojí něco kolem 100 000,- a to by byla síla (beru euro za 30 - neznám přesný kurz). A ty 17 kola - jak s tím chtějí zatáčet - nebo to bude jezdit jen rovně?
Z Imprezy? To je malo. Dal bych tam to original dvojkridlo z Escorta Cosworth; nebo aspon tu votuzerskou LAVICI co na kazdy strane precuhuje aspon vo 20 cisel! The Respect jako blazen. 😄))
hm vypada to docela nechutne-hlavne ta nezdarila fotomontaz, ale logan samotny je urcite prinosem pro lidi, kteri chteji hodne levny a moderni vehikl...
Bomba, fádní nízkorospočtoví auto, zvenku ůpravy ala seriová thalia... nic nápaditýho... bejt mladej pitomej rádoby závodník tak je moje... Apsolutně to vyvrací zákaznickej směr tohodle auta na trh...
vypadá to pěkně, ale ta cena... těžko se najde blázen co si to objedná, když to stojí skoro jako auto samo..
Myslim, ze s tim autem, gdyz se wewnitr trosku dobre podomacku wytuni,,tak s tim pujdou delat pekny weci i nawenek
Tohle mi teda nepřipadá jako tuning... Od tuningu v ceně samotného auta bych teda čekal rozhodně víc-hlavně lepší motor než slabou 1.4
vypada skvěle to se musí uznat ale ty kola jsou opravdu pouze prací ve Photoshopu kterou by po hodině cviku udelal každý stačí se podívat na přední kotoučovou brzdu