těžko ti uvěřím, že američtí piloti nadzvukových stíhaček v boji používají něco, co se zpožďuje o několik vteřin a není vidět na slunci. To by to pak sotva bylo používáno jako hlavní informační prostředek v nadzvukové rychlosti.
Takže tvůj názor, že BMW má v sobě lepší technologie, než US stíhačky za miliony a miliony dolarů zní fanaticky a směšně. A v USA ho nepoužívá jen Cadillac ale také například Buick.
ps. pokud vím tak evropským stíhačkám (Gripenům) občas samy od sebe zhasnou všechny přístroje. navíc ani neumí tankovat za letu....
podle me BMW a jiny nemci ne nutne prijdou s necim novym, ale prijdou jako prvni s tim, aby to skutecne fungovalo. je asi spousta ptakovin, ale v praxi jsou k prdu. takze proto cadillac ma HUD uz X let, ale byla to vzdycky nepouzitelna hracka - na slunci to nebylo videt, zpozdeni zobrazovanych informaci, atd.
Az v BMW 5 je plne funkcni HUD, ktery je videt i na slunci a nezpozduje se, takze tam muze byt zobrazovanej i otackomer u M5
naprosto souhlasím s Qwertym. tu celohliníkovou karoserii mělo dávno před audi mnoho italských sporťáků a už v sedmdesátých letech ji italové dodávali i cadillacu. Dalším typickým příkladem může být aliance firem Bosch a Mercedes při vykrádání cadillacovských nápadů (ABS,airbagy,....) No a teď nejnověji jsou všichni hotoví z BMWčkářskýho head-up displeje, který mají v USA auta už od 1997.
Proč německé? Protože stále slyšíme - tohle mělo poprvé Audi, tohle BMW, v tomhle je nejlepší VW apod. A jen znalý člověk je schopný odolat tlaku propagandy, protože zná skutečnost, ostatní baští aureolu německých firem. A pokud něco Němci sami nemají, dotyčnou novinku shodí, aby ji o pár let později s velkou pompou přinesli taky. Myslíš si, že plácám? Tak třeba proměnné časování ventilů. Když se objevilo u Hondy, v testech jsi mohl číst, jak to vlastně ani při jízdě není znát, jak to nemá smysl, jak to nebude spolehlivé a že není nad dvouventil. A pak přišel třeba Valvetronic a další kopie, které i přes marketingovou masáž jedinečnosti stále nedosahují měrných litrových výkonů původního Honda VTEC. Další - Mitsubishi a jeho GDI. Sice v tomto s Němci souhlasím, že je přímý vstřik k ničemu, nicméně o pár let později přijde FSI a už se o něm mluví jako o zázraku techniky. Nebo Audi A8 a první celohliníkové auto? Houby, a co Honda NSX? To samé třeba lichoběžníkové zavěšení, ale třeba i jen čtyřventilový rozvod, a vzpomněl bych si na další a další příklady.
Navzdory tomu, že mám vůz kombi, po jistých zkušenostech, kdy kamion "zabrzdil" o kufr vozu vedle mne, vozím labradora na zadním sedadle připoutaném v psím bezp. pásu. Koupil jsem ho předloni ve zverimexu (tuším, že v Brně) a je to v podstatě podobné tažnému postroji (kolem krku a hrudníku) ke kterému se na zádech připne karabina s popruhem, na druhé straně je koncovka podobná těm na našich pásech - tu pak jen zapnu jako normální pás. už jsem několikrát popruh vyzkoušel při prudkém brzdění a funguje skvěle. a za výrazně nižší cenu!
"BMW nabízí jako první výrobce jednoduché řešení tohoto problému." BMW je prvni v tomto systemu, auto.cz to prevzalo ze zahranici (cetl jsem v anglii), kdyby to nebyla pravda uz by se davno ozvali konkurenti!
mercedes uz 20 roku nabizi bezp. pasy pro psy, ale na jiny system!