Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Světová premiéra: nový Land Rover Discovery

22 komentářů

LIBI SE MI TO . STALE JE VIDET ZE JE TO DISCOVERY.TAKY SE MI LIBI ZE UZ TAM VZADU NENI REZERVA PROFIL A ZPREDU JE NADCASOVI UZ SE TESIM AZ TO ZHLEDNU VE SKUTECNOSTI
Absolútne súhlasím. Jediné, čo sa ešte pri Land Roveri dá považovať za pravý off-road je Defender.
Jo, jo, moje řeč. U minulýho článku jsem to nazval "Kastrací offroadu". Kdo chce suv, tak si koupí freelandera, ale co ten co si chce koupit pravý offroad z Evropy?? Géčko od mercedesu bude do roka taky vykleštěno (ochuděj ho o rám a tuhý nápravy).
jezdil jsem s discovery na tankodromu a byla to bomba kára,ale to co z něho udělaly, zas další SUV ***, chci vidět, jak dlouho by to vydrželo provoz v náročnějších podmínkách.
Land rover poslal trdici do *.......
Připadá mi nefér a podivné srovnávat vozy úplně jiné třídy. Design je docela tvrdý, to je pravda, ale pořád je za tím vidět Discovery
souhlasim s tim, cos' napsal o tom zadku - napadlo me neco podobnyho
to jsem tedy zklaman.... To auto je pak jen vetsi kombik na vetsich kolech... a unikatni Land Rover odpruzeni je v *.
Nějak nechápu ty narážky na VW. Vy víte o nějakém off roadu od VW??? Nebo to srovnáváte s Touaregem?... to je SUV, ve své kategorii, co do průchodnosti terénem, je na špici. Já nejezdím Camel Trophy, pokud bych na Touarega měl, klidně bych si ho koupil, k chatě vyjede stejně dobře jako off road.
Jinak, mě se nový Land Rover líbí, vždycky to bylo konzervativní auto, takže by se k němu nějaký extramoderní desing ani nehodil...😄
..no, na jedné straně máš pravdu a navíc jezdíš LandRoverem, tak víš asi o těch autech něco víc... No a co Range Rover? Ten je taky bez rámu, a dokáže v terénu to stejný... ale to asi není věc průchodnosti terénem, což má Range jednu z nejlepších, ale možná o trvanlivosti... Je pravda, že rám je "nezničitelnej"... ale u nové Disco bych se průchodnosti nebál... Bude to Land Rover a zbytek světa včetně toho divnýho VW se bude jen koukat jako učedníci.. opět..!!!!
Všichni se tu rozplýváte nad designem, ale ten, kdo si kupuje land rover, chce hlavně solidní vlastnosti v terénu. Sám mám Discovery I a je na horách nepřekonatelný. Nedokážu si představit nějakou naleštěnou pixlu bez rámu a normálního mezinápravového diferenciálu, jak se v zimě škrábe k nám k chatě v závějích sněhu. Anebo jak jede Camel Trophy.
Camel trophy ukončili, takže proč už dál vyrábět opravdový terénní auta, žejo?
Stejně v poslední době jezděj offroudama akorát joudové, kteří se v malejch autech bojej, protože neuměj řídit...
Čumák by mi ani tak nevadil,ikdyž s ním leze do zelí Range Roverovi. Pohled z profilu je taky solidní,ale ta p.r.d.e.l JE FAKT DĚSNÁ (pozn.pro redakci: chybí Vám blinkající smajlík). Možná to v reálu bude jiné,ale teď mi to strašně připomíná něco jako Jumper,LT,no prostě dodávku.Hlavně ty světla.Bylo by ,myslím, lepší,kdyby trochu osvěžili ty původní. A rezerva tam taky chybí! Ze zadu to prostě není offroad!
Bude to skvělé auto a až se bude u nás prodávat bude mít velký úspěch
Čekal jsem, že bude vypadat teda líp, uvažoval jsem, že bych si ho na podzim koupil, ale teď opravdu nevím.Je až moc hranatý, Range Rover vypadá líp. Ještě uvidím jak bude vypadat ve skutečnosti.
je to preklep. Krutiaci moment tam bude minimalne 410 Nm
* = p.r.d.e.l.
Docela se divím, že udělali ten čumák tak podobnej Range Roverovi... Myslím si, že by Range měl být jedinečný jako Rols. A ne aby si Discovery pletli lidi s Rangem... Přecijenom by to mělo být trošku někde jinde...
A ta *je fakt hnusná...
je to benzin, takze proc ne
4,4 V8 a jen 320Nm? Trosinku preklep ne😊
tohle jsem nepochopil.

VW miluju ze všech značek nejmíň. vybírat mezi Touaregem a Discovery, beru Discovery všema deseti. Jen jsem čekal Disovery trochu hezčí, no.
podla mna je terajsi Discovery so svetlami v style Range Roveru krajsi. nepaci sa mi hlavne zadok, chyba tam rezerva, a ten stupienok vzadu je uz o nicom, nie ako predtym
..no jo, čeče, on ten Tuareg je asi hezčí a lepší co..?!??
spíš nelíbí. příď moc vysoká na to, aby mohla být zároveň designovaná kolmo k zemi. a zadní asymetrie taky nelíbí....