za 5 roku budes chodit z meganem po tme domu aby te nikdo nevidel :) golf ma jinou filozofii proto si nemuze dovolit to co renault nebo opel a taky proto je tak uspesny. Napr. Ford Focus dostal pred 5 lety v evrope nejlepsi oceneni za design, dneska je to v nemecku nejhur prodavane uzitkove auto.
italove, nemci vyrabeji auta predevsim pro milionare. Ferrari, Lamborghini, Bugatti, Mercedes, BMW, Audi, POrsche, Maybach nekonkuruje technicky zadna automobilka. Japonci vyrabeji jenom kopie evropskych aut a americke auta jsou spis na luxus, motorove a podvozkami jsou natom hur jak skodovka (mnohe maji jeste karburator). Ze uz nemecka auta nedrzi jak drive je problem presunu na vychod evropy. Jedine POrsche se drzi v nemecku a nezamestnava cizince, taky se tu v usa umistnilo na prvnim miste v nekazivosti. FIAT Peugeot Renault to tu muze zabalit [odkaz]
Nadávat si za vkus v designu je opravdu přízemní. Některé články, které tu mají urážet lidi, urážejí ve skutečnosti nejvíce své autory, protože odhalují jejich žalostné IQ i EQ.
Ale co se týče poruchovosti, směrodatná je pro mne J.D.Power VDS. Mezi deseti nejlepšími značkami na americkém trhu je pět japonských (Lexus, Infiniti, Acura, Toyota, Honda), čtyři americké (Cadillac, Lincoln, Buick, Mercury) a jediná německá (Porsche). Francouzské, italské a české vozy se samozřejmě v USA neprodávájí, ale nikdo snad nečekáte, že jsou málo poruchové. Nebo jo? Jižnía východní Evropa je na tom v kvalitě hůř než Korea. Věřte mi.
To ja bych si koupil tez Megana ale sedan jako rodiny,pro sebe peti dverak.NA ty nemecky sity bych se ani nepodival,maximalne na opel ale ten je vlastnen stejne americany.
Trochu bych to rozštíp!
Zastávám německou školu ,vloni jsem koupil ženě 307 SW , líbila se prosklená střecha,po 3.dnech první problém,kdyz
jsem podle zakonu splnil podmínky pro reklamaci okamžitě jsem tak učinil,byla nám nabídnuta prodloužená záruka nebo nový vůz!
S takovým přístupem a ochotou,byl jsem na výsost spokojen.U reklamace VW bych se takového gesta nedočkal.Navíc se jednalo o chybu
počítače,který je německý.Dnes používám Passat Variant dobré auto,ale nic navíc.Byl jsem přesvědčen o novém Multivanu,jen ten design,
dnes už vím,že mohu mít stejné nároky na prostor a eleganci k tomu v případě 807.
To máš kliku , najezdit 45až 50km ročnš to já nachodím pěšky destkrát víc..Ale teď vážně , stálo by za úvahu se svézt v několika Francouzských autech a v Německých.Co se týče dílenskýho zpracování , jízdních vlastností a kvality , je to jasné vítězství pro Němce . Co se týče vzhledu, nápaditosti , výbavy,je to zase ve prospěch Frantíků.Každej preferuje něco jiného , někdo má rád podvozek měkčí , jako kočárek a někdo zase tvrdší.Každej podle svojí libosti.
Zase jsem se pobavil nad vecnym tematem jestli je lepsi ta ci ona znacka a pod.Je to desny jak si tu vsichni nadavaji! Myslim ze dnes take dost zalezi na kusu vyrebeneho auta nez na znacce!(samozrejme je asi rodil mezi BMW a Hyundai)!! Napr. budu tvrdit ze nejlepsi je VW a zrovna si koupim "zmetek" - nazor treba zmenim, a naopak kazdej bude rikat nekupuj napr. Renaulta a ja snim budu jezdit 60 tis. bez zavady-vsude budu rikat jak jsou to dobry auta!! Znamy mel novy Mercedes C a nadaval ze byl porad v servisu(jednou se mu dokonce zastavilo auto na dalnici).dalsi mel VW Sharan (pres 1 mil. Kc) a v Chorvatsku mu praskl motor! (odtah 30 tis.Kc).Ja napr.vlastnil starsiho Renaulta a tri roky sem na nej "nesahnul"!! Otec vlasni Kiu(jasne zadnej zazrak v kvalite materialu)ale na jizdu do prace bez zavady slouzi uz 3,5 roku!! atd...!! Chci jen rict ze je to proste dost individualni!! pravda je ze procento poruchovosti maji asi nemecke a hlavne japonske vozy mensi - to ale neznamena jistotu ze s autem nic nebude!!
A jeste k designu: nechapu ze nekdo nekomu nadava ze se mu libi to a to.... prece nekdo ma rad vdolky a nekdo zase holky !! Nekdo bere auto jako priblizovadlo z mista na misto nekdo zase jako nejakej zazrak kterej si muze dovolit... proste kazdej jsme jinej,ze?
No a protože je VW předražený auto, tak ty provozní náklady na 1km nejsou zrovna moc nízký....Nechápu kdo si to tady v ČR koupí. Jedinej VW, kterej se vyplatí je Octavia a Superb. Fabka už je taky předražená. A ty německý auta už nejsou s kvalitou to co byli počátkem 90-let!!! Taky si uvědom, že je vyráběj stejný Turci a Arabáši jako v jinejch zemích!Mám na Stilu 75tis. a nějak si nevšímám, že by to mělo bejt auto od nejhorší značky na trhu (teda myšleno podle německých pochlebovačů, který ve Fiatu nikdy nejeli)
Hele, a co Citroen??? Ja jsem jezdil s Xantii cca 45-50kkm za rok bez vetsich problemu (motor jen vymena remenu a oleje). Takze mi tam v tom kritickem vyctu "francouzu" chybi jeste toto... Jinak ted mam zase Citroena, C5 a musim se zastat francouzskych aut.. Jsou lepsi, nez si vsichni zastanci nemeckych vozu muzou jen predstavit. Protoze Ti co jezdi v nemeckych autech nemaji zadnou predstavivost a fantazii je jasne. Staci se na ty auta podivat :-)))
K tvemu titulku: ale delaji - a navic jeste hnusny. K tomu pravopisu: nech si to vysvetlit od nekoho, kdo tomu pravopisu opravdu rozumi. Ostatne stejne se pozeptej nekoho, kdo tomu opravdu rozumi, jaka auta dela renault a jaka VW.
Na tom co jsem rekl, nehodlam zmenit ani milimetr.
Nevím sice o jaké hrdosti to mluvíš , ale to máš jedno .Svůj názor na Francouzský auta nehodlám měnit . Hold cikánský auta zůstanou zase jen cikánskými auty..
Ročně najezdím přes třicet tisíc , možná to je málo , ale dost nato , abych si všímal jaký auta stojej v odstavňáku, občas se koelm sebe pozorněji koukej ty mudrochu..
zajímavé, má laguna patří k tomu nejlepšímu co jsem kdy řídil (ti lepší- krom bmw- nebyli z německa a už vůbec ne od vw) a zatím jsem jen píchnul pneumatiku- na což jsem byl díky vozu dopředu upozorněn, v německé krávě bych se při tom pomalounkém úniku vzduchu později rozsekal na dálnici...
omyl milý ado. autor česky narozdíl od tebe umí. to je něco podobného, jako když "husité dobyli hradby". nemá to nic společného s mlácením, to že někdo "dobude" hradby, znamená, že se tam zkrátka dostane. a ve slovním spojení "konkurencí nabytý segment" je to to samé v bledě modrém. doporučuji před tím, než někoho urazíš, přesvědčit se o vlastních znalostech. kup si nového golfa a jako příplatkovou výbavu pravidla českého pravopisu...
Máš pravdu , Francouzi nedělaj špatný auta , špatně se ti z nich může udělat.Krom Peguotu to jsou sráče hned za Fiatama.
Měl by jsi vyzkoušet i jinou značku ,třeba Korejskou, Německou, nebo i škodovku..
No já si rozhodně stojím za tím,že MEGANE 2 je jedno z nejpovedenějších aut na trhu!Je sice dost extravagantní a každému se líbit nemusí,ale je to špička.Sám jezdím Renaultem a jsem velmi spokojen.Navíc už se chystám na pořízení MEGANE 2,ale ve verzi kombi.
Přeci nemůžou všichni výrobci výrabět auta za kterými se všichni otočí. VW bude držet svůj směr a ne se dávat na cestu francouzů jenom proto, že jsou o něco úspěšnější. Je také určitá skupina zákazníků, kteří chtěj nenápadný, technicky vyspělý auto. Já bych taky preferoval nenápadný auto, nemám potřebu se předvádět, ale chci si užívat špičkové techniky.....Laguny jsou hrozný krámy, a navíc poruchový......
Než jezdit v cikánským autu , tak radši budu chodit pěšky .Jediný s Francouzskejch aut mohu Peguota , ale Citroen a Renolt jsou auta pro ty , co nepřemejšlej hlavou , ale kupujou auta očima ....šrot , šrot a nic než šrot...
Nic proti ale Renault se nejen diky Meganu stal nejprodavanejsi automobilkou v evrope za prvni pololeti letosniho roku,coz VW mel propad o 30%.TAk kdo by se mel zamyslet nad konvickou na caj.
Možná je lepší experimentovat, ale já bych spíš vycházel z toho , zda je to auto kvalitní, zda vždy dojede tam , kam si naplánuju a zda má slušný provozní náklady.Auta slouží převážně kpřepravě osob z bodu A do bodu B .
Je ale spoustu motoristů, kteří maj peníze a potřebu se předvádět před rodinou , kolegami, a smysl automobilu jim uniká.Je spousta lidí co si koupí auto jen aby ukázali že nato maj.
Otázkou je zda je lepší se snažit udělat zajímavé auto a ukázat, že se automobilka nebojí nového směru a experimentu, nebo vytvořit bezpohlavní nic neříkající tvar a spoléhat na setrvačnost zákazníků...
Novy Golf docela ujde, i kdyz design, zejmena zezadu je az zbytecne extravagantni. Volkswagenu neslusi, kdyz se chce lacinym kudrlinkovym designem priblizit plechovkam, ktere vyrabeji druhoradi vyrobci, kteri kdyz uz neumeji udelat AUTO, tak alespon pozadaji estety, aby udelali takovy design, za kterym se kazdy ohledne, jako napr za Renaultem Megere. Ten je napriklad tak hnusny, ze vzdy, kdyz ho predjizdim, tak se take vzdy ohlednu... Ne proto (chran buh), ze by se mi ta zruda libila, ale proto, ze se znovu a znovu presvedcuji, zda neco tak odporneho, zdaleka nejvic snad podobneho stare konvici na caj, muze nekdo vyrobit a jiny to koupit.
Ale to jsem odbocil - novy Golf predevsim vynika vybornym podvozkem. A to je prednost, ktera se pocita. Doporucuji vsem, aby si to vyzkouseli - je to parada.
A ted neco k autorovi clanku - mozna, ze by stalo za to si trochu pocvicit rodny jazyk, aby se v clanku neobjevovaly hrube gramaticke chyby: sloveso ve spojeni "konkurenci nabity segment" nema nic spolecneho se slovem "byt".