Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Původním škodováckým motorům a převodovkám zvoní hrana

13 komentářů

Ty já jsem to ale taky četl a dokonce myslím, že ve více časopisech. Jinak s Tebou ale musí bohužel souhlasit.
Super BLB jsi ty. No nic, co clovek, to nazor, rika se. Superb je pekny auto.
No a když už jsi nakousnul podobnost Superba s Passatem, tak vw-skej ředitel snad prý rozhodl,že Superba přestanou vyrábět(ale ne do 4 let),protože je lepší než Passat a tak že leze volkswagenovi do zákazníků.... Superb je fakt pohodlnější a lepší-měl jsem tu čest je porovnat.Tak bych Passata nekoupil!
a ty si nasad bryle
no jo, zase nakej znalec, tomu chlapce nesmis verit..kdyby ses podival do pola nebo ibizi, pochopis, ze ceskym mozkum na nove motory odzvonilo, skodovka se bohuzel bude v blizke dobe od svych btatricku v nemecku a spanelsku lisit jen o par tisic levnejsi cenou,ale v te vzdalenejsi budoucnosti se uz nebude lisit ani cenou ani designem, podivejte se na passat/superBLB
A já si do teď myslel, že tříválcové jednadvojky vyvinuli v Mladé Boleslavi,
aspoň jsem to četl v německém AMS.
Dokonca sa v ČR vylepšil aj existujúci motor 2,0/85 (FLINO), ale ani to v koncerne neprešlo. Je to veľká škoda, lebo keby to VW tak nepriškrtilo, mohlo by v ČR vzniknúť veľa dobrých motorov.
S přehříváním nemají nové jednadvojky vůbec žádné problémy, spíše mají problém rychle zahřát interiér v zimě. Tepelná účinnost tříválců je vždy lepší než u čtyřválcových motorů. Co je na tom motoru hybridního to fakt nevím... Nečetl jsi pořádně článek, protože je tam napsáno že Škoda nahradí 1,4 50kW motorem 1,2 47kW, který se jak uvádíš montuje do Pola a Ibizy a má 12 ventilů. Jinak si stojím za tím že nové jednadvojky jsou lepší v běžných provozních otáčkách než jednačtverky.
Já myslíl že ne, když někde 30 let vyrábí ten stávající a s tříválcovou jednadvojkou měli problémy s přehříváním, jelikož je to zase hybrid! (VW a SEAT má 4 ventily na válec a ŠKODOVKA jen dva)
Vím, že koncern škodovku drží silně pod krkem, ale český motory jsou taky hodně dobrý. Mám informaci, že česana (vývojové středisko škodovky) připravila několik motorů, které byly daleko lepší pro provoz na běžných silnicích, silnější a úspornější než některé německé motory stejného druhu a objemu. Ale němci je shodily ze stolu.
Je mi lito tech podniku, ktere se na vyrobe podileli. Tezko rici jestli budou mit moznost se podilet na vyrobe komponent od VW.
bylo nacase vzdyt ten motor se vyrabi uz sakra dlouho
Měl jsem možnost svézt se v nových motorech 1,2 a řekl bych že jsou lepší v běžných otáčkách (2000-3000) než starší motory 1,4 (44kW, 50kW).